Greek GSX-R forum
Valencia Test MotoGP Cabece10

Αυτή την στιγμή βλέπετε το www.gixxer.gr σαν επισκέπτης.Για να μπορείτε να έχετε πρόσβαση σε όλες τις λειτουργίες του forum αν έχετε ήδη λογαριασμό κάντε συνδεση.Αν δεν έχετε λογαριασμό μπορείτε να κάνετε την εγγραφη σας ΕΔΩ!!
Greek GSX-R forum
Valencia Test MotoGP Cabece10

Αυτή την στιγμή βλέπετε το www.gixxer.gr σαν επισκέπτης.Για να μπορείτε να έχετε πρόσβαση σε όλες τις λειτουργίες του forum αν έχετε ήδη λογαριασμό κάντε συνδεση.Αν δεν έχετε λογαριασμό μπορείτε να κάνετε την εγγραφη σας ΕΔΩ!!
Greek GSX-R forum

www.gixxer.gr
 
Valencia Test MotoGP Portal10ΦόρουμΕικονοθήκηΕγγραφήΣύνδεση
Σύνδεση
Ψευδώνυμο μέλους:
Κωδικός:
Να γίνεται η σύνδεση αυτόματα σε κάθε μου επίσκεψη: 
:: Έχω ξεχάσει τον κωδικό μου
» Site Navigation
Navigation Menu

●Σημερινά Ενεργά Θέματα
●Δημοσιεύσεις που έγιναν μετά την τελευταία σας επίσκεψη
●Ανασκόπηση των δημοσιεύσεων σας
●Αναπάντητες δημοσιεύσεις
●Άρθρα
●Links
●SERVICE MANUAL
●How To...
●Συχνές Ερωτήσεις
●Αναζήτηση
Αναζήτηση
 
 

Αποτελέσματα Αναζήτησης
 
Rechercher Σύνθετη Αναζήτηση
Παρόμοια θέματα
Κορυφαίοι συγγραφείς
Miou
Valencia Test MotoGP Poll_l10Valencia Test MotoGP Poll_c10Valencia Test MotoGP Poll_r10 
JIMK7
Valencia Test MotoGP Poll_l10Valencia Test MotoGP Poll_c10Valencia Test MotoGP Poll_r10 
nasos-v
Valencia Test MotoGP Poll_l10Valencia Test MotoGP Poll_c10Valencia Test MotoGP Poll_r10 
T.R.E
Valencia Test MotoGP Poll_l10Valencia Test MotoGP Poll_c10Valencia Test MotoGP Poll_r10 
k8 600 kk
Valencia Test MotoGP Poll_l10Valencia Test MotoGP Poll_c10Valencia Test MotoGP Poll_r10 
kostaskr6
Valencia Test MotoGP Poll_l10Valencia Test MotoGP Poll_c10Valencia Test MotoGP Poll_r10 
κολτρέϊν
Valencia Test MotoGP Poll_l10Valencia Test MotoGP Poll_c10Valencia Test MotoGP Poll_r10 
Leroy
Valencia Test MotoGP Poll_l10Valencia Test MotoGP Poll_c10Valencia Test MotoGP Poll_r10 
ripper
Valencia Test MotoGP Poll_l10Valencia Test MotoGP Poll_c10Valencia Test MotoGP Poll_r10 
mistiriodis_tsantakias
Valencia Test MotoGP Poll_l10Valencia Test MotoGP Poll_c10Valencia Test MotoGP Poll_r10 

 

 Valencia Test MotoGP

Πήγαινε κάτω 
4 απαντήσεις
ΣυγγραφέαςΜήνυμα
Hamamatsu
Hero gixxer
Hero gixxer
Hamamatsu


Άντρας Όνομα: : Αλέξανδρος
Ηλικία : 47
Αριθμός μηνυμάτων : 1640
Hμερομηνία εγγραφής : 04/11/2008

Valencia Test MotoGP Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Valencia Test MotoGP   Valencia Test MotoGP EmptyΤρι 09 Νοε 2010, 19:42

Day 1


1 J. Lorenzo Yamaha Factory 1:32.012 48
2 C. Stoner Repsol Honda 1:32.775 41
3 B. Spies Yamaha Factory 1:32.878 42
4 D. Pedrosa Repsol Honda 1:32.912 35
5 M. Simoncelli Gresini Honda 1:32.919 59
6 A. Dovizioso Repsol Honda 1:33.190 50
7 C. Edwards Monster Yamaha Tech3 1:33.513 49
8 A. Bautista Rizla Suzuki 1:33.558 54
9 N. Hayden Ducati Marlboro 1:33.716 54
10 V. Rossi Ducati Marlboro 1:33.882 56
11 R. de Puniet Pramac Racing 1:33.914 54
12 H. Aoyama Gresini Honda 1:33.953 67
13 H. Barbera Aspar Ducati 1:34.110 76
14 C. Crutchlow Monster Yamaha Tech3 1:34.314 59
15 L. Capirossi Pramac Racing 1:34.631 71
16 T. Elias LCR Honda 1:35.058 60
17 K. Abraham Cardion AB Ducati 1:36.076 49
18 F. Battaini Ducati Factory 1:56.438 4
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Hamamatsu
Hero gixxer
Hero gixxer
Hamamatsu


Άντρας Όνομα: : Αλέξανδρος
Ηλικία : 47
Αριθμός μηνυμάτων : 1640
Hμερομηνία εγγραφής : 04/11/2008

Valencia Test MotoGP Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Valencia Test MotoGP   Valencia Test MotoGP EmptyΤετ 10 Νοε 2010, 18:39

Day 2




O Αυστραλός πλησίασε το χθεσινό χρόνο του Lorenzo

O Casey Stoner φεύγει χαρούμενος από τη 2η μέρα του επίσημου τεστ της Valencia, γράφοντας την τελευταία στιγμή τον ταχύτερο χρόνο γύρου με 1’32.066, μόλις 54 χιλιοστά του δευτερολέπτου αργότερος από τον καλύτερο χρόνο που σημείωσε χθες ο Ισπανός Παγκόσμιος Πρωταθλητής.



Ο Lorenzo σταμάτησε το τεστ σχεδόν δύο ώρες νωρίτερα, αφού οι τεχνικοί της Yamaha θεώρησαν ότι δοκίμασαν επαρκώς όλα όσα ήθελαν. Την ίδια ώρα σταμάτησε το τεστ και για τον Ben Spies. Εκείνη τη στιγμή οι δύο εργοστασιακοί οδηγοί της ομάδας είχαν τις δύο πρώτες θέσεις με τον Stoner 3ο, όμως τελικά ο Αυστραλός εκμεταλλεύτηκε την κατά γενική ομολογία ταχύτερη σήμερα πίστα και κατέβασε το χρόνο του.

Οι υπόλοιποι έμειναν περίπου στους χρόνους που είχαν κάνει νωρίτερα.

Ο Marco Simoncelli λοιπόν με 1’32.450, έδειξε πολύ δυνατός, παρά μια πτώση που είχε το πρωί.

Ο Dani Pedrosa και αυτός βελτίωσε το χρόνο του στο 1’32.497 και πήρε την 5η θέση, εκτοπίζοντας στην 6η τον δουλευταρά Nicky Hayden που έκανε καλύτερο χρόνο σε σχέση με χθες 1.2’’ δευτερόλεπτα!, δοκιμάζοντας τους δύο κινητήρες της Ducati.

Ακολουθεί για την Suzuki o Alvaro Bautista με 1’32.738.

Ο Randy De Puniet στην 8η θέση είναι ενθουσιασμένος στο 1’32.836, δηλαδή κάτω από το 1’33’’, μόλις στην πρώτη του επαφή με την δορυφορική Ducati της Pramac.

O Andrea Dovizioso είναι 9ος και ο τελευταίος κάτω από το 1’33’’, αλλά ο τελευταίος από τους 4 εργοστασιακούς οδηγούς της Honda, κάτι που δεν το περίμενε.

Τη δεκάδα κλείνει ο Hiroshi Aoyama, στην πρώτη του εμφάνιση με την San Carlo Honda του Gresini. O Valentino Rossi έμεινε στην 15η θέση!, με χρόνο 1’33.761, αλλά με τη δικαιολογία της πολλής δουλειάς στην εξέλιξη.

Περισσότερα για το τι είπε ο Rossi σε λίγο, δια στόματος Filippo Preziosi, όπως και χθες, λόγω της σχετικής συμφωνία με την Yamaha.

Πηγη motograndprix.gr
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
gianni
Adv. gixxer
Adv. gixxer
gianni


Άντρας Όνομα: : Γιαννης
Τόπος : Λαρισα
Ηλικία : 52
Αριθμός μηνυμάτων : 472
Αγωνιζόμενος : ΠΡΩΗΝ, ΤΑΧΥΤΗΤΑ
Hμερομηνία εγγραφής : 11/02/2010

Valencia Test MotoGP Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Valencia Test MotoGP   Valencia Test MotoGP EmptyΤετ 10 Νοε 2010, 19:05

Επιβεβαιώνεται ότι αυτή τη στιγμή η Honda έχει το καλύτερο μηχανάκι. Αν δεν κάνουν "παπάδες" οι Yamahaιοι και οι Ducatαιοι μηχανικοί τον χειμώνα, τους βλέπω χλωμούς.
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
teo46
Hero gixxer
Hero gixxer
teo46


Άντρας Όνομα: : θοδωρής
Τόπος : Πετρούπολη-Αθήνα
Ηλικία : 48
Αριθμός μηνυμάτων : 2555
Αγωνιζόμενος : να φτιάξω προίκα....3 γυναίκες...!!
Hμερομηνία εγγραφής : 14/12/2008

Valencia Test MotoGP Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Valencia Test MotoGP   Valencia Test MotoGP EmptyΤετ 10 Νοε 2010, 19:12

gianni έγραψε:
Επιβεβαιώνεται ότι αυτή τη στιγμή η Honda έχει το καλύτερο μηχανάκι. Αν δεν κάνουν "παπάδες" οι Yamahaιοι και οι Ducatαιοι μηχανικοί τον χειμώνα, τους βλέπω χλωμούς.

Σωστοςςςςςςςςςςςςςςς!!
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Hamamatsu
Hero gixxer
Hero gixxer
Hamamatsu


Άντρας Όνομα: : Αλέξανδρος
Ηλικία : 47
Αριθμός μηνυμάτων : 1640
Hμερομηνία εγγραφής : 04/11/2008

Valencia Test MotoGP Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Valencia Test MotoGP   Valencia Test MotoGP EmptyΤετ 10 Νοε 2010, 19:20

Ειναι μακρυς ο δρομος μεχρι το επομενο πρωταθλημα,αλλα φαινεται απο τωρα οτι Honda και Yamaha ειναι πολυ δυνατες.
Ευχαριστη εκπληξη και η αποδοση του Alvaro με την ανανεωμενη gsvr.
Εγω θα ηθελα να εστιασω λιγο στην αποδοση του συμπαθεστατου Capirossi,και στην αποψη καποιων συνφορουμιτων οτι εφταιγε το suzuki και
οτι αν παει ο capirex στην ducati θα παιζει στην πρωτη πενταδα.
Φυσικα και δεν προκειται να γινει αυτο και φαινεται στην αποδοση του Ντε Πουνιε που και αυτος ειχε τωρα την πρωτη επαφη με το ducati,αλλα και του νεοφωτιστου Abraham που και αυτος ηταν πιο γρηγορος..
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
teo46
Hero gixxer
Hero gixxer
teo46


Άντρας Όνομα: : θοδωρής
Τόπος : Πετρούπολη-Αθήνα
Ηλικία : 48
Αριθμός μηνυμάτων : 2555
Αγωνιζόμενος : να φτιάξω προίκα....3 γυναίκες...!!
Hμερομηνία εγγραφής : 14/12/2008

Valencia Test MotoGP Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Valencia Test MotoGP   Valencia Test MotoGP EmptyΤετ 10 Νοε 2010, 20:49

Θετικός και χαρούμενος παρά τον 15ο χρόνο!

Αποστολή περιοδικό MOTOGP WORLD: Δημήτρης Διατσίδης

Ο Πρωταθλητής ξεχωρίζει κυρίως στον τρόπο που δέχεται την ήττα ή ένα κακό αποτέλεσμα. Και ο Valentino Rossi είναι ένας πραγματικός Πρωταθλητής!

Τον συναντήσαμε λίγο μετά το τέλος της μακράς συζήτησης που είχε με τον Filippo Preziosi, τον Jeremy Burgess και τους επικεφαλής μηχανικούς. Η συμφωνία του με την Yamaha δεν του επιτρέπει να μιλήσει μαζί μας για το τεστ, όμως είναι χαρούμενος, θετικός και δείχνει ότι έχει εμπιστοσύνη στον εαυτό του και την ομάδα ότι όλα θα πάνε καλά. Υπέγραψε ένα κομμάτι κόκκινης Ducati για έναν καλό μας φίλο και μας χαιρέτησε για το χειμώνα, ανανεώνοντας το ραντεβού για τον Ιανουάριο και τις Ιταλικές Άλπεις.

Αμέσως μετά βρεθήκαμε στην συνέντευξη τύπου του Filippo Preziosi που θα μας μετέφερε τις προσωπικές του εκτιμήσεις, αλλά και αυτές του Valentino για την μοτοσυκλέτα και το τεστ.

"Ο Valentino δοκίμασε μόνο τον big bang κινητήρα της GP11 και νομίζω ότι αυτόν θα αποφασίσουμε να χρησιμοποιήσουμε του χρόνου. Χρειαζόμαστε λίγο ακόμη καιρό για να πάρουμε την τελική απόφαση, αφού εξετάσουμε προσεκτικά τις επόμενες μέρες τα δεδομένα της μοτοσυκλέτας του Nicky (Hayden) που δοκίμασε αρκετά τον screamer», είπε ο πατέρας της Desmosedici.

Και συνέχισε:

«Είναι απίστευτος ο τρόπος που δουλεύει ο Valentino και το πόσο θετικός είναι και πόσο ήρεμος. Δεν το περίμενα από κάποιον που είναι συνηθισμένος να κερδίζει και τώρα έκανε ένα κακό τεστ. Περίμενα ότι θα μας πει κάτι για τη μοτοσυκλέτα, αλλά αυτός απλά είναι αισιόδοξος!»

«Είμαι χαρούμενος με τους χρόνους του Nicky και με τον Randy (De Puniet) και αυτό μου δίνει τη σιγουριά ότι θα βρούμε τον τρόπο να αλλάξουμε τη μοτοσυκλέτα, για να ταιριάζει στον τρόπο οδήγησης του Valentino. H Ducati πρέπει να αλλάξει για να ταιριάξει στο στυλ του και όχι αυτός να αλλάξει το δικό του στυλ», μας είπε ο Διευθυντής του Αγωνιστικού Τμήματος του Ιταλικού εργοστασίου.

«Του άρεσε η πρόσφυση πίσω, σε σχέση με αυτήν της Yamaha, τομέα στον οποίο είχε πρόβλημα όλη τη χρονιά, όπως μου είπε, του άρεσε ο κινητήρας big bang και το traction control. Δεν είχε καλή αίσθηση στο μπροστινό τμήμα της μοτοσυκλέτας. Η θέση οδήγησης και η σκληρότητα του μπροστινού μέρους της μοτοσυκλέτας πρέπει να αλλάξει, μαζί λίγο η γεωμετρία και η κατανομή του βάρους. (Σημείωση δικιά μας: σχεδόν όλη η μοτοσυκλέτα!). Γιατί είναι γνωστό ότι αν δεν πιστεύεις στην μοτοσυκλέτα και δεν έχεις καλή αίσθηση, δεν την πιέζεις. Και αν δεν την πιέζεις δεν ανεβαίνει η θερμοκρασία των ελαστικών και αν δεν ανέβει η θερμοκρασία των ελαστικών, η μοτοσυκλέτα δεν δουλεύει! (Σημείωση δικιά μας: το ίδιο ακριβώς πρόβλημα που αντιμετώπισε η Ducati με τον Melandri πριν 2 χρόνια). Υπάρχει τρόπος να γίνει γρήγορη η μοτοσυκλέτα και ένας οδηγός που ξέρει τι θέλει να το βρει. Για παράδειγμα ο Karell (Abraham) που δεν ξέρει καλά τι θέλει, έκανε ίδιους χρόνους με τον Valentino!», ήταν ακριβώς τα λόγια του Ingeniere Preziosi.

Άρα λοιπόν περιμένει τον ίδιο και το Ιταλικό εργοστάσιο μια τεράστια δουλειά που πρέπει να γίνει για να ταιριάξει η ομάδα του Valentino Rossi με τις ιδιαιτερότητες της Ducati. Ή το αντίστροφο αν θέλετε, σύμφωνα με αυτά που είναι πεισμένος ότι πρέπει να κάνει ο πατέρας της νέας συνοδού του σούπερ-σταρ οδηγού. Θα το βρει; Οι περισσότεροι στο paddock πιστεύουν ότι ναι, θα το βρει.

Το ίδιο πιστεύουον και ελπίζουν μέσα τους και οι άνθρωποι της Ducati και ο κ. Carlo Bonomi, o ιδιοκτήτης της εταιρίας που βρέθηκε σήμερα στην Valencia (αφού ζει μόνιμα πια στην Ισπανία) και μίλησε με τον Valentino και όλους τους οδηγούς της εταιρίας, εργοστασιακούς και δορυφορικούς. Ίσως να είναι καλύτερα έτσι να περάσει ένας χειμώνας με αναμονή για το τι θα γίνει με το θέμα αυτό και να πάρουμε πιο καθαρές απαντήσεις στην Μαλαισία τον Φεβρουάριο! Ίσως αυτό να είναι το νόημα του ερωτηματικού που έχει ο ίδιος (δια χειρός Aldo Drudi) σχεδιάσει στο νέο του κράνος.

Σκεφτείτε ότι δεν θα είχαμε τι να συζητήσουμε αν ο Vale πήγαινε καλά – όπως ο Stoner στην Honda – από την πρώτη μέρα!


scratch scratch δύσκολα τα πράματα....όλο το μηχανάκι αλλαγή θέλει...!
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
JIMK7
Full gixxer
Full gixxer
JIMK7


Άντρας Όνομα: : ΔΗΜΗΤΡΗΣ
Τόπος : KΡHTH XANIA
Ηλικία : 52
Αριθμός μηνυμάτων : 8101
Αγωνιζόμενος : Κάπου Κάπως Κάποτε
Hμερομηνία εγγραφής : 07/11/2008

Valencia Test MotoGP Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Valencia Test MotoGP   Valencia Test MotoGP EmptyΤετ 10 Νοε 2010, 20:57

Hamamatsu έγραψε:
Ειναι μακρυς ο δρομος μεχρι το επομενο πρωταθλημα,αλλα φαινεται απο τωρα οτι Honda και Yamaha ειναι πολυ δυνατες.
Ευχαριστη εκπληξη και η αποδοση του Alvaro με την ανανεωμενη gsvr.
Εγω θα ηθελα να εστιασω λιγο στην αποδοση του συμπαθεστατου Capirossi,και στην αποψη καποιων συνφορουμιτων οτι εφταιγε το suzuki και
οτι αν παει ο capirex στην ducati θα παιζει στην πρωτη πενταδα.
Φυσικα και δεν προκειται να γινει αυτο και φαινεται στην αποδοση του Ντε Πουνιε που και αυτος ειχε τωρα την πρωτη επαφη με το ducati,αλλα και του νεοφωτιστου Abraham που και αυτος ηταν πιο γρηγορος..

Καλα χαλαρωσε ακομα αρχη ειναι fafoutis και μην ξεχνας οτι ειναι τραυματιας file
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Hamamatsu
Hero gixxer
Hero gixxer
Hamamatsu


Άντρας Όνομα: : Αλέξανδρος
Ηλικία : 47
Αριθμός μηνυμάτων : 1640
Hμερομηνία εγγραφής : 04/11/2008

Valencia Test MotoGP Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Valencia Test MotoGP   Valencia Test MotoGP EmptyΠεμ 11 Νοε 2010, 12:02

JIMK7 έγραψε:
Hamamatsu έγραψε:
Ειναι μακρυς ο δρομος μεχρι το επομενο πρωταθλημα,αλλα φαινεται απο τωρα οτι Honda και Yamaha ειναι πολυ δυνατες.
Ευχαριστη εκπληξη και η αποδοση του Alvaro με την ανανεωμενη gsvr.
Εγω θα ηθελα να εστιασω λιγο στην αποδοση του συμπαθεστατου Capirossi,και στην αποψη καποιων συνφορουμιτων οτι εφταιγε το suzuki και
οτι αν παει ο capirex στην ducati θα παιζει στην πρωτη πενταδα.
Φυσικα και δεν προκειται να γινει αυτο και φαινεται στην αποδοση του Ντε Πουνιε που και αυτος ειχε τωρα την πρωτη επαφη με το ducati,αλλα και του νεοφωτιστου Abraham που και αυτος ηταν πιο γρηγορος..

Καλα χαλαρωσε ακομα αρχη ειναι fafoutis και μην ξεχνας οτι ειναι τραυματιας file
Δεν το ξεχναω,θα σας το θυμισω και του χρονου.. file
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Hamamatsu
Hero gixxer
Hero gixxer
Hamamatsu


Άντρας Όνομα: : Αλέξανδρος
Ηλικία : 47
Αριθμός μηνυμάτων : 1640
Hμερομηνία εγγραφής : 04/11/2008

Valencia Test MotoGP Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Valencia Test MotoGP   Valencia Test MotoGP EmptyΠεμ 11 Νοε 2010, 12:05

Day 2



1 Casey Stoner HRC 1:32.066 63
2 Jorge Lorenzo Yamaha Factory Racing 1:32.179 30
3 Ben Spies Yamaha Factory Racing 1:32.322 49
4 Marco Simoncelli San Carlo Honda Gresini 1:32.450 63
5 Dani Pedrosa Repsol Honda Team 1:32.497 48
6 Nicky Hayden Ducati Team 1:32.583 91
7 Alvaro Bautista Rizla Suzuki MotoGP 1:32.738 86
8 Randy De Puniet Pramac Racing Team 1:32.836 73
9 Andrea Dovizioso Repsol Honda Team 1:32.942 68
10 Hiroshi Aoyama San Carlo Honda Gresini 1:33.105 83
11 Hector Barbera Paginas Amarillas Aspar 1:33.168 100
12 Colin Edwards Monster Yamaha Tech 3 1:33.325 34
13 Cal Crutchlow Monster Yamaha Tech 3 1:33.483 74
14 Loris Capirossi Pramac Racing Team 1:33.740 88
15 Valentino Rossi Ducati Team 1:33.761 70
16 Karel Abraham Cardion AB Motoracing 1:33.793 68
17 Toni Elias LCR Honda MotoGP 1:34.800 86
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
JIMK7
Full gixxer
Full gixxer
JIMK7


Άντρας Όνομα: : ΔΗΜΗΤΡΗΣ
Τόπος : KΡHTH XANIA
Ηλικία : 52
Αριθμός μηνυμάτων : 8101
Αγωνιζόμενος : Κάπου Κάπως Κάποτε
Hμερομηνία εγγραφής : 07/11/2008

Valencia Test MotoGP Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Valencia Test MotoGP   Valencia Test MotoGP EmptyΠεμ 11 Νοε 2010, 18:03

Hamamatsu έγραψε:
JIMK7 έγραψε:
Hamamatsu έγραψε:
Ειναι μακρυς ο δρομος μεχρι το επομενο πρωταθλημα,αλλα φαινεται απο τωρα οτι Honda και Yamaha ειναι πολυ δυνατες.
Ευχαριστη εκπληξη και η αποδοση του Alvaro με την ανανεωμενη gsvr.
Εγω θα ηθελα να εστιασω λιγο στην αποδοση του συμπαθεστατου Capirossi,και στην αποψη καποιων συνφορουμιτων οτι εφταιγε το suzuki και
οτι αν παει ο capirex στην ducati θα παιζει στην πρωτη πενταδα.
Φυσικα και δεν προκειται να γινει αυτο και φαινεται στην αποδοση του Ντε Πουνιε που και αυτος ειχε τωρα την πρωτη επαφη με το ducati,αλλα και του νεοφωτιστου Abraham που και αυτος ηταν πιο γρηγορος..

Καλα χαλαρωσε ακομα αρχη ειναι fafoutis και μην ξεχνας οτι ειναι τραυματιας file
Δεν το ξεχναω,θα σας το θυμισω και του χρονου.. file




Τουλαχιστον Loris Capirossi ειναι μπροστα ακομα κι απο το Valentino Rossi fafoutis fafoutis
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Hamamatsu
Hero gixxer
Hero gixxer
Hamamatsu


Άντρας Όνομα: : Αλέξανδρος
Ηλικία : 47
Αριθμός μηνυμάτων : 1640
Hμερομηνία εγγραφής : 04/11/2008

Valencia Test MotoGP Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Valencia Test MotoGP   Valencia Test MotoGP EmptyΠαρ 12 Νοε 2010, 09:48

Valencia Live: Oι παρατηρήσεις των οδηγών
Εκτός των Rossi, Lorenzo, Stoner



O Dani Pedrosa ήταν ο μόνος από τους «fantastic four», στις δηλώσεις του οποίου δεν αναφερθήκαμε χθες και προχθές. Ο Ισπανός οδηγός είχε πέρα από το τεστ να αντιμετωπίσει το πρόβλημα με τον τραυματισμό του. Έτσι σήμερα θα ασχοληθούμε με τις δηλώσεις του, αλλά και με αυτές των Hayden, Dovizioso, Simoncelli, Spies, Edwards, Crutchlow, Bautista.



Ξεκινάμε με τον Pedrosa, έναν οδηγό που αναμένεται να πρωταγωνιστήσει την επόμενη χρονιά, με δεδομένη την υπεροχή της Honda αυτήν τη στιγμή. Ο Dani σήμερα και αύριο θα κάνει εξετάσεις στην αριστερή του κλείδα, αφού όπως μας είπε ίδιος κάτι δεν πάει καλά και η κυκλοφορία του αίματος δεν είναι καλή στο χέρι του.

«Μπορεί να είναι κάτι μικρό, που επηρεάζει την κατάσταση, ίσως μια βίδα, θα δούμε τι ακριβώς θα χρειαστεί, αλλά είχα πρόβλημα στην οδήγηση αυτές τις δυο μέρες».

Όσον αφορά τον κινητήρα της Honda είπε:

«Μπορεί στον Stoner να φαίνεται ομαλός, είναι όμως άγριος, σε σχέση τουλάχιστον με την Yamaha, όπως το βλέπω μέσα στην πίστα. Το νέο πιρούνι είναι καλό, αλλά δεν είχα την ευκαιρία να το ρυθμίσω όπως θα ήθελα, λόγω του προβλήματός μου. Πάντως στο φρενάρισμα και στην είσοδο της στροφής είναι καλύτερο το νέο σασί, αλλά για το πίσω ακόμη δεν έχω καλή αίσθηση. Το νιώθω λίγο σκληρό, ίσως και λόγω των λίγων κιλών μου. Όταν το φορτίσω είναι καλύτερα, αλλά μου δίνει πολλούς κραδασμούς γενικά».



Ο Nicky Hayden από την πλευρά του ήταν πολύ ευχαριστημένος με την πρόοδο που έκανε τη 2η μέρα και με 91 γύρους ήταν ο 2ος πιο εργατικός μετά τον Barbera που έκανε 100! Στους γύρους του ο Hayden δοκίμασε επισταμένα και σύγκρινε άμεσα τους δύο κινητήρες, τον big bang και τον screamer και με βάση τα δεδομένα του Αμερικανού θα παρθεί η απόφαση για τον κινητήρα του 2011, για την Ducati.

«Νομίζω ότι ο big bang είναι λίγο καλύτερος. Η δύναμη στους δύο κινητήρες έρχεται σε διαφορετικά επίπεδα και χρειάζεται άλλο set-up για τον screamer και άλλα ηλεκτρονικά. Η απόκρισή του είναι άμεση και τώρα μπορώ να καταλάβω πως ένιωθαν αυτοί που οδηγούσαν τους screamer στα 500. Ο ήχος επίσης είναι απίθανος», είπε ο ομόσταυλος του Rossi, που δεν παρέλειψε να αναφερθεί και στον Valentino:

«Η Ducati είναι μια σπέσιαλ μοτοσυκλέτα. Πρέπει να το αισθανθείς, να την ενπιστευτείς, να κάνεις το επόμενο βήμα για να πιέσεις τα λάστιχα. Πρέπει να είσαι πιο επιθετικός. Ο Valentino θα το βρει. Έφερε μαζί του πολλούς ανθρώπους στο box, όμως η ενέργεια που έφερε είναι θετική, καλή ενέργεια».



Ο Andrea Dovizioso με τη σειρά του είπε:

«Δεν είμαι ευχαριστημένος με το τεστ. Δεν έχουν αποφασίσει τι ακριβώς θα γίνει με την μοτοσυκλέτα και δοκιμάζαμε διαφορετικά πράγματα. Μικρές οι διαφορές στα δύο σασί, το πρόβλημα είναι και πάλι η λιγότερη πρόσφυση πίσω».



Ο Marco Simoncelli με τη σειρά του αναφέρθηκε στο τεστ, στο οποίο είχε δύο πτώσεις, αλλά συγχρόνως ήταν εντυπωσιακά γρήγορος:

«Ήταν μια καλή μέρα. Δουλέψαμε πολύ με το νέο αμορτισέρ και με την επιλογή των αναρτήσεων για του χρόνου. Επίσης πειραματιστήκαμε με τη θέση οδήγησης και δοκιμάσαμε και κάποια λάστιχα. Ήταν γενικά ένα θετικό τεστ και ήμασταν γρήγοροι και σταθεροί και είμαι χαρούμενος για αυτό».



Ο Ben Spies με τη σειρά του ήταν και αυτός χαρούμενος με το αποτέλεσμα και την 3η θέση:

«Οι μικρές διαφορές που έχει η εργοστασιακή μοτοσυκλέτα σε σχέση με αυτήν που οδηγούσα, μου έδωσαν την αυτοπεποίθηση να πάω γρηγορότερα. Την εμπιστεύτηκα περισσότερο. Το σασί και το ψαλίδι είναι διαφορετικό, πιο σταθερό μέσα στην στροφή, αλλά και στην έξοδο. Η μοτοσυκλέτα είναι πιο στιβαρή. Απέδειξα ότι πρέπει να είμαι εδώ!», συμπλήρωσε, δείχνοντας το άγχος του να αποδείξει ότι αξίζει την εργοστασιακή θέση.



Ο Colin Edwards είπε:

«Η μοτοσυκλέτα του 2011 έχει πολλές προοπτικές. Το σασί και ο κινητήρας είναι σίγουρα ένα βήμα μπροστά και μπορούμε να βλέπουμε την επόμενη χρονιά με αισιοδοξία».

Από τη μεριά του ο νεοφερμένος στην ομάδα Yamaha Tech3, o Cal Crutchlow δήλωσε:

«Προφανώς έχω τόσα πολλά να μάθω και η μεγαλύτερη πρόκληση είναι να μάθω πόσο σκληρά μπορείς να πιέσω τα λάστιχα της Bridgestone. Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι ο ρυθμός στο MotoGP είναι απίστευτος και ότι πρέπει να πιέζεις στο μάξιμουμ σε κάθε γύρο».



Ο Alvaro Bautista από την πλευρά του ήταν ιδιαίτερα ευχαριστημένος με την πρόοδο που έκανε: «Σήμερα ήταν μια κόμη καλή μέρα, γιατί μετά τη δοκιμή του νέου πιρουνιού χθες, κατάφερα αμέσως να βελτιώσω τους χρόνους μου. Μετά δοκίμασα ένα νέο πλαίσιο και γρήγορα αισθάνθηκα ότι είναι πολύ καλύτερο από το παλιό. Αυτό σημαίνει ότι κάναμε ένα βήμα μπροστά και σημείωσα τον καλύτερό μου χρόνο με αυτό το νέο σασί». Θετικά λοιπόν ξεκινάει η αγωνιστική χρονιά για την ομάδα με τον ένα οδηγό και ίσως αυτή η θετική ανταπόκριση της ομάδας ίσως δώσει στην Suzuki τη διάθεση να ξαναγυρίσει σε ομάδα 2 οδηγών το 2012.

Πηγη motograndprix.gr
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
 
Valencia Test MotoGP
Επιστροφή στην κορυφή 
Σελίδα 1 από 1
 Παρόμοια θέματα
-
» MotoGP Test 1000cc!!
» MotoGP Sepang Test, Malaysia
» MotoGp test 2014 Sepang

Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτήΔεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Greek GSX-R forum :: ΑΓΩΝΙΣΤΙΚA ΝEΑ :: MotoGP-
Μετάβαση σε:  
Copyright ©2008 - 2023, gixxer.gr
gixxerforum@gmail.com