Αυτή την στιγμή βλέπετε το www.gixxer.gr σαν επισκέπτης.Για να μπορείτε να έχετε πρόσβαση σε όλες τις λειτουργίες του forum αν έχετε ήδη λογαριασμό κάντε συνδεση.Αν δεν έχετε λογαριασμό μπορείτε να κάνετε την εγγραφη σας ΕΔΩ!!
Greek GSX-R forum
Αυτή την στιγμή βλέπετε το www.gixxer.gr σαν επισκέπτης.Για να μπορείτε να έχετε πρόσβαση σε όλες τις λειτουργίες του forum αν έχετε ήδη λογαριασμό κάντε συνδεση.Αν δεν έχετε λογαριασμό μπορείτε να κάνετε την εγγραφη σας ΕΔΩ!!
Θέμα: Απ: εεεερχεται η suzuki Δευ 23 Φεβ 2015, 12:12
Πολύ μεγαλη η βελτιωση της σουζουκι και αυτό φαινεται και από του 2 οδηγούς τους
Στη Sepang 1 τη πρωτη μερα οι χρονοι που ειχαν ηταν
Βαζω μεσα και το Ροσσι για να εχουμε καποια συγκριση με τη Sepang 2 του σημερα
2ος Rossi (Yamaha) 2:00.380 / +0.118 14ος A.Espargaro (Suzuki) 2:02.225 / +1.963 Ενώ ο Vinales (Suzuki) τη δευτερη μερα 15ος με χρονο 2:01.916
Sepang 2 πρωτη μερα
1ος Rossi (Yamaha) 2:00.414 4ος A.Espargaro (Suzuki) 2:01.055 και τωρα 9ος ο Vinales με χρονο από την πρωτη μερα 2:01.317 πολλα συγχαρητηρια και στους 2 οδηγούς και ιδικα στη σουζουκι για τη πολύ γρηγορη προοδο
Θέμα: Απ: εεεερχεται η suzuki Δευ 23 Φεβ 2015, 14:19
εχω φαει το νετ να βρω ενα στριμ αλλα τπτ και τα suzukia πανε καλαααααα
ghost Hero gixxer
Όνομα: : Κώστας Τόπος : Κυπαρισσία Ηλικία : 50 Αριθμός μηνυμάτων : 2970 Αγωνιζόμενος : Married Hμερομηνία εγγραφής : 24/04/2009
Θέμα: Απ: εεεερχεται η suzuki Παρ 06 Μαρ 2015, 15:50
Η Suzuki παρουσίασε τα επίσημα χρώματα της νέας της μοτοσυκλέτας, με τα οποία θα κάνει κι επίσημα την επιστροφή της στους Αγώνες του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος στις 29 Μαρτίου στο Qatar. Η μοναδική αλλαγή από τη μοτοσυκλέτα που βλέπαμε στις δοκιμές, είναι η προσθήκη του βασικού χορηγού της ομάδας, της Ecstar. Η Suzuki επιστρέφει στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα μετά από τρία χρόνια απουσίας, εξαιτίας της οικονομικής κρίσης. Παρά τη χαμηλή ιπποδύναμη - είχαν ρίξει την απόδοση του κινητήρα εξαιτίας των θεμάτων αξιοπιστίας που αντιμετώπισαν στην Valencia οι Aleix Espargaro και Maverick Vinales ήταν μόλις 1,2δ και 1,5δ από την κορυφή στην Sepang2! Στην Μαλαισία, πάντως, το δίδυμο της ομάδας είχε στη διάθεσή του τον κινητήρα με ελαφρά ανεβασμένη απόδοση, μιας και ξεπεράστηκαν τα προβλήματα αξιοπιστίας του. Το γεγονός ότι δεν παρουσιάστηκε κανένα πρόβλημα, χαροποίησε ιδιαίτερα τον Davide Brivio, τον Team Manager της Suzuki. «Αυτό ήταν ενθαρρυντικό για εμάς. Δουλέψαμε όμως και στις ρυθμίσεις της μοτοσυκλέτας, ειδικά στο πλαίσιο για να κάνουμε τους αναβάτες μας να νιώθουν όσο το δυνατόν πιο αναπαυτικά. Τόσο ο Aleix, όσο και ο Maverick έκαναν καταπληκτική δουλειά, βελτιώνοντας την απόδοσή του μέρα με την μέρα τόσο στον ένα γύρο, όσο και σε ρυθμό αγώνα». «Νομίζω ότι έτσι θα πορευτούμε στους πρώτους αγώνες της σεζόν. Θα έλεγα στους πρώτους τρεις. Τώρα δουλεύουμε στο να βελτιώσουμε την απόδοση του κινητήρα και ό,τι εξελίξουμε θα το χρησιμοποιήσουμε το συντομότερο δυνατό». Όσο για τους στόχους της ομάδας στον πρώτο αγώνα στο Qatar: «Νομίζω ότι ένας ρεαλιστικός και λογικός στόχος θα ήταν να μπούμε στην οκτάδα. Στη συνέχεια θα δούμε τι μπορεί να γίνει όταν ρυθμίσουμε τις τελευταίες λεπτομέρειες και βελτιώουμε τη μοτοσυκλέτα». «Η μοτοσυκλέτα αρέσει πολύ στον Aleix και στον Maverick. Έχει καλή συμπεριφορά και είναι καλή στα φρένα και στις στροφές. Το αδύναμο σημείο μας είναι η τελική, αλλά ο κινητήρας είναι εύχρηστος κι έχει καλή ροπή. Το πακέτο λοιπόν είναι θετικό. Δουλεύουμε και στα ηλεκτρονικά. Έχουμε κι εκεί περιθώριο βελτίωσης». Η τελευταία νίκη της Suzuki στο MotoGP ήταν στην Γαλλία το 2007, με τον Chris Vermeulen να επικρατεί στο βρεγμένο. Ο τελευταίος Τίτλος του εργοστασίου ήταν το 2000, όταν στέφθηκε Παγκόσμιος Πρωταθλητής ο Kenny Roberts Jr. Όπως και η Aprilia, η Suzuki έχει κινητήρα με πνευματικές βαλβίδες αλλά όχι ακόμα seamless κιβώτιο.