Αυτή την στιγμή βλέπετε το www.gixxer.gr σαν επισκέπτης.Για να μπορείτε να έχετε πρόσβαση σε όλες τις λειτουργίες του forum αν έχετε ήδη λογαριασμό κάντε συνδεση.Αν δεν έχετε λογαριασμό μπορείτε να κάνετε την εγγραφη σας ΕΔΩ!!
Greek GSX-R forum
Αυτή την στιγμή βλέπετε το www.gixxer.gr σαν επισκέπτης.Για να μπορείτε να έχετε πρόσβαση σε όλες τις λειτουργίες του forum αν έχετε ήδη λογαριασμό κάντε συνδεση.Αν δεν έχετε λογαριασμό μπορείτε να κάνετε την εγγραφη σας ΕΔΩ!!
Όνομα: : Νίκος Τόπος : Περαμα Αττικης Ηλικία : 40 Αριθμός μηνυμάτων : 2187 Hμερομηνία εγγραφής : 25/01/2010
Θέμα: Απ: εεεερχεται η suzuki Δευ 03 Ιουν 2013, 21:27
Οι προετοιμασίες της Suzuki για την επιστροφή της στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα συναντούν κάποιες δυσκολίες, όσον αφορά στο γεγονός της εύρεσης μιας ήδη υπάρχουσας ομάδας για να μπορέσει ο Γιαπωνέζος κατασκευαστής να μπει στο Πρωτάθλημα το 2014.
Σύμφωνα με πηγές από την Ισπανία, η Dorna έχει προτείνει στην Suzuki να προσφέρει 1,6εκ. ευρώ ώστε να αγοράσει τη θέση μιας υπάρχουσας ομάδας του Πρωταθλήματος, αλλά παρά το γεγονός ότι οι περισσότερες ομάδες έχουν ανάγκη τα χρήματα και κάποιες από αυτές δεν είναι καν ανταγωνιστικές, εν τούτοις ζητάνε ένα ποσό ανάμεσα στα πέντε με έξι εκατομμύρια ευρώ! Πλέον η Dorna σκέφτεται να αυξήσει τον αριθμό των συμμετεχόντων στο grid του MotoGP, ώστε να βρεθεί η λύση για τη συμμετοχή του εν λόγω κατασκευαστή. Αυτή η επιλογή είναι δεδομένο ότι θα κάνει πιο χαρούμενη την Suzuki.
rsv4aprc Adv. gixxer
Όνομα: : Κωστας Ηλικία : 44 Αριθμός μηνυμάτων : 731 Hμερομηνία εγγραφής : 13/10/2011
Θέμα: Απ: εεεερχεται η suzuki Τρι 04 Ιουν 2013, 00:09
Όνομα: : Κώστας Τόπος : Κυπαρισσία Ηλικία : 50 Αριθμός μηνυμάτων : 2970 Αγωνιζόμενος : Married Hμερομηνία εγγραφής : 24/04/2009
Θέμα: Απ: εεεερχεται η suzuki Κυρ 16 Ιουν 2013, 10:13
Να αυτοχρηματοδοτηθεί η Suzuki! Τελευταία Νέα 15/06/2013 - 21:51
Αυτό επιβάλλει η Dorna αν θέλει να επιστρέψει το 2014!
Μπορεί η συμμετοχή της Suzuki να μην έχει επιβεβαιωθεί επίσημα μέχρι σήμερα, ωστόσο αυτό που φαίνεται σίγουρο είναι το γεγονός ότι ο γιαπωνέζος κατασκευαστής θα πρέπει να αυτοχρηματοδοτηθεί για το 2014!
Χτες Παρασκευή, η Dorna - ύστερα από συνάντηση κοντά στην πίστα της Καταλονίας - έκανε γνωστούς τους νέους κανόνες και τη μελλοντική οικονομική υποστήριξη προς τις ομάδες του grid. Αυτό που υπογραμμίστηκε είναι το δεδομένο ότι καμμία μελλοντική συμμετοχή δεν θα λάβει οικονομική υποστήριξη από την Dorna, δεν θα έχει δωρεάν μεταφορά φορτίου και δωρεάν ελαστικά από τη Bridgestone.
Μετά τα παραπάνω, περιμένουμε πραγματικά με ενδιαφέρον να δούμε και την αντίδραση της Suzuki και αν αυτά θα επηρεάσουν την απόφασή της να επιστρέψει στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα.
Η Dorna θέλει να έχει το πολύ 28 οδηγούς στη γραμμή εκκίνησης, καθώς ανησυχούν ότι η ραγδαία αύξηση των ομάδων στο Πρωτάθλημα, μειώνει τα διαθέσιμα χρήματα γι' αυτές. Παράλληλα, έγινε γνωστό και το νέο οικονομικό σύστημα που θα ακολουθηθεί από το 2015 και θα βασίζεται στην απόδοση των ομάδων. Οι ομάδες με οδηγούς από την πρώτη μέχρι την 22η θέση θα συνεχίζουν να λαμβάνουν οικονομική βοήθεια, δωρεάν μεταφορά φορτίου και δωρεάν ελαστικά το 2015. Οι αντίστοιχες στις θέσεις 23 και 24 δεν θα έχουν οικονομική υποστήριξη, αλλά θα έχουν δωρεάν μεταφορά φορτίου και δωρεάν ελαστικά, με τους τέσσερεις τελευταίους οδηγούς να μην λαμβάνουν καμμία διευκόλυνση.
"Όταν η Suzuki ανακοίνωσε ότι ενδιαφέρεται να επιστρέψει στο Πρωτάθλημα, δώσαμε στις υπάρχουσες ομάδες την ευκαιρία να πουλήσουν τη θέση τους για ένα λογικό αντίτιμο, ωστόσο όλοι θέλουν να συνεχίσουν. Πλέον, λέμε ότι η Suzuki μπορεί να επιστρέψει αλλά δεν θα λάβει καμμία οικονομική υποστήριξη, ενώ παράλληλα θέτουμε σε ισχύ το νέο οικονομικό σύστημα. Αυτό θα δώσει το κίνητρο στις ομάδες να βελτιώσουν την απόδοσή τους, μιας και θα υπάρχει ο κίνδυνος να μην λάβουν καμμία οικονομική βοήθεια εξαιτίας της θέσης τους. Ο ανώτερος αριθμός για το grid θα είναι 28, αν και θεωρώ ότι θα έχουμε 26 οδηγούς", τόνισε ο ισχυρός άντρας της Dorna.
Θέμα: Απ: εεεερχεται η suzuki Δευ 17 Ιουν 2013, 21:44
Δεν τα πηγε κι ασχημα για πρωτη φορα
Θετικά μηνύματα από την Suzuki, 0.772δ από την κορυφή
ο τεστ στην ισπανική πίστα Montmelo ολοκληρώθηκε πριν μερικά λεπτά, με τον Jorge Lorenzo να γράφει το όνομά του στην πρώτη θέση, φρέσκος από τη χτεσινή του μεγάλη νίκη στην Καταλονία. Τα βλέμματα όλων όμως ήταν στραμμένα στην ομάδα της Suzuki, η οποία για πρώτη φορά μετά το τέλος του 2011 αναμέτρησε τις δυνάμεις της με τις εργοστασιακές ομάδες του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος, ενώ παράλληλα έκανε γνωστό ότι θα επιστρέψει οριστικά - όχι το 2014 όπως περιμέναμε - αλλά το 2015.
Στους χρόνους του τεστ, ο Παγκόσμιος Πρωταθλητής σταμάτησε το χρονόμετρο στο 1:41.908, με τον Ισπανό άσο να δείχνει σε εξαιρετική κατάσταση και να είναι ο ένας από τους δυο που έπεσαν κάτω από το όριο του 1:42. Ο εργοστασιακός αναβάτης της Yamaha είχε την ευκαιρία να δοκιμάσει ένα νέο ντεπόζιτο που είχε ζητήσει, ενώ ο ομόσταυλός του, Valentino Rossi, δούλεψε κυρίως στο να αποκτήσει καλύτερη αίσθηση του μπροστινού και τερμάτισε στην έκτη θέση, έξι δέκατα του δευτερολέπτου πίσω από τον Jorge. Ο Rossi είχε μια ανώδυνη πτώση, που απλά του επιβράδυνε το πρόγραμμα δοκιμών.
Οι αναβάτες της Ducati, εργοστασιακοί και δορυφορικοί, έκαναν επιπλέον συγκρίσεις ανάμεσα στη νυν και την πειραματική μοτοσυκλέτα, με τον Nicky Hayden να έχει εξαιρετική παρουσία και να ολοκληρώνει στη δεύτερη θέση, μόλις 51 χιλιοστά πίσω από την εργοστασιακή Yamaha, πέφτοντας κι αυτός κάτω από το 1:42! Ο Andrea Dovizioso ήταν τέταρτος και λίγο πάνω από μισό δευτερόλεπτο από τον πρώτο, με τους Iannone και Pirro να ολοκληρώνουν στην ένατη και εντέκατη θέση αντίστοιχα.
Πολύ καλός ο Stefan Bradl, κατάφερε να πλασαριστεί στην τρίτη θέση - με διαφορά λίγο πάνω από τρία δέκατα από τον πρώτο - ενώ δοκίμαζε διάφορα set-ups για να βελτιώσει την πρόσφυση στο μπροστινό ελαστικό. Ο Cal Crutchlow βρέθηκε στην πέμπτη θέση, με χρόνο 1:42.462, τον οποίο έκανε πάνω στην 2013 Μ1 την οποία και "έπιασε" στα χέρια του για πρώτη φορά φέτος. Ο ομόσταυλός του, Bradley Smith, ήταν δέκατος και ολοκλήρωσε μόλις 25 γύρους, διότι έπρεπε να πάει σε νοσοκομείο της Βαρκελώνης για να του γίνει εγχείριση μοσχεύματος δέρματος στο τραυματισμένο του δάχτυλο.
Εντυπωσιακός για μια ακόμη φορά ο Aleix Espargaro, ο οποίος φιγουράρει στην έβδομη θέση της κατάταξης, λίγο πάνω από έξι δέκατα πίσω από τον Lorenzo, ενώ παρά το ότι ο ομόσταυλός του οδηγούσε μια πρωτότυπη, κατάφερε να τον έχει από πίσω του για 0.139δ! Ο Randy de Puniet δεν μπήκε αμέσως στην πίστα, μιας και ο πρώτος που οδήγησε τη νέα Suzuki MotoGP στην Καταλονία ήταν ο Nobuatsu Aoki. Στη συνέχεια ανέλαβε ο Γάλλος αναβάτης, ο οποίος ολοκλήρωσε τους περισσότερους γύρους μαζί με τον Hayden: 73 στο σύνολο. Στα χέρια του De Puniet η νέα πρωτότυπη μοτοσυκλέτα του ιαπωνικού εργοστασίου έδειξε καλά στοιχεία, σημειώνοντας χρόνο στο 1:42.676δ και μένοντας πίσω από την Yamaha του Lorenzo για κάτι λιγότερο από οχτώ δέκατα.
ο τεστ στην ισπανική πίστα Montmelo ολοκληρώθηκε πριν μερικά λεπτά, με τον Jorge Lorenzo να γράφει το όνομά του στην πρώτη θέση, φρέσκος από τη χτεσινή του μεγάλη νίκη στην Καταλονία. Τα βλέμματα όλων όμως ήταν στραμμένα στην ομάδα της Suzuki, η οποία για πρώτη φορά μετά το τέλος του 2011 αναμέτρησε τις δυνάμεις της με τις εργοστασιακές ομάδες του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος, ενώ παράλληλα έκανε γνωστό ότι θα επιστρέψει οριστικά - όχι το 2014 όπως περιμέναμε - αλλά το 2015.
Στους χρόνους του τεστ, ο Παγκόσμιος Πρωταθλητής σταμάτησε το χρονόμετρο στο 1:41.908, με τον Ισπανό άσο να δείχνει σε εξαιρετική κατάσταση και να είναι ο ένας από τους δυο που έπεσαν κάτω από το όριο του 1:42. Ο εργοστασιακός αναβάτης της Yamaha είχε την ευκαιρία να δοκιμάσει ένα νέο ντεπόζιτο που είχε ζητήσει, ενώ ο ομόσταυλός του, Valentino Rossi, δούλεψε κυρίως στο να αποκτήσει καλύτερη αίσθηση του μπροστινού και τερμάτισε στην έκτη θέση, έξι δέκατα του δευτερολέπτου πίσω από τον Jorge. Ο Rossi είχε μια ανώδυνη πτώση, που απλά του επιβράδυνε το πρόγραμμα δοκιμών.
Οι αναβάτες της Ducati, εργοστασιακοί και δορυφορικοί, έκαναν επιπλέον συγκρίσεις ανάμεσα στη νυν και την πειραματική μοτοσυκλέτα, με τον Nicky Hayden να έχει εξαιρετική παρουσία και να ολοκληρώνει στη δεύτερη θέση, μόλις 51 χιλιοστά πίσω από την εργοστασιακή Yamaha, πέφτοντας κι αυτός κάτω από το 1:42! Ο Andrea Dovizioso ήταν τέταρτος και λίγο πάνω από μισό δευτερόλεπτο από τον πρώτο, με τους Iannone και Pirro να ολοκληρώνουν στην ένατη και εντέκατη θέση αντίστοιχα.
Πολύ καλός ο Stefan Bradl, κατάφερε να πλασαριστεί στην τρίτη θέση - με διαφορά λίγο πάνω από τρία δέκατα από τον πρώτο - ενώ δοκίμαζε διάφορα set-ups για να βελτιώσει την πρόσφυση στο μπροστινό ελαστικό. Ο Cal Crutchlow βρέθηκε στην πέμπτη θέση, με χρόνο 1:42.462, τον οποίο έκανε πάνω στην 2013 Μ1 την οποία και "έπιασε" στα χέρια του για πρώτη φορά φέτος. Ο ομόσταυλός του, Bradley Smith, ήταν δέκατος και ολοκλήρωσε μόλις 25 γύρους, διότι έπρεπε να πάει σε νοσοκομείο της Βαρκελώνης για να του γίνει εγχείριση μοσχεύματος δέρματος στο τραυματισμένο του δάχτυλο.
Εντυπωσιακός για μια ακόμη φορά ο Aleix Espargaro, ο οποίος φιγουράρει στην έβδομη θέση της κατάταξης, λίγο πάνω από έξι δέκατα πίσω από τον Lorenzo, ενώ παρά το ότι ο ομόσταυλός του οδηγούσε μια πρωτότυπη, κατάφερε να τον έχει από πίσω του για 0.139δ! Ο Randy de Puniet δεν μπήκε αμέσως στην πίστα, μιας και ο πρώτος που οδήγησε τη νέα Suzuki MotoGP στην Καταλονία ήταν ο Nobuatsu Aoki. Στη συνέχεια ανέλαβε ο Γάλλος αναβάτης, ο οποίος ολοκλήρωσε τους περισσότερους γύρους μαζί με τον Hayden: 73 στο σύνολο. Στα χέρια του De Puniet η νέα πρωτότυπη μοτοσυκλέτα του ιαπωνικού εργοστασίου έδειξε καλά στοιχεία, σημειώνοντας χρόνο στο 1:42.676δ και μένοντας πίσω από την Yamaha του Lorenzo για κάτι λιγότερο από οχτώ δέκατα.
[img][/img]
janis.pegasos Normal gixxer
Όνομα: : Γιάννης Τόπος : Sofia Bulgaria Ηλικία : 42 Αριθμός μηνυμάτων : 162 Hμερομηνία εγγραφής : 13/04/2012
Θέμα: Απ: εεεερχεται η suzuki Δευ 17 Ιουν 2013, 23:23
No Fear Full gixxer
Όνομα: : Γιαννης Τόπος : Μεγαλοπολη Ηλικία : 44 Αριθμός μηνυμάτων : 803 Hμερομηνία εγγραφής : 22/03/2012
Θέμα: Απ: εεεερχεται η suzuki Τρι 18 Ιουν 2013, 07:06
Πανεμορφο!!! Οντως,απο οδηγους πασχουμε,ελπιζω να παρουν πιο ικανους αργοτερα. Οσο για τον κινητηρα,εγω θα προτιμουσα V-4!
Miou Full gixxer
Όνομα: : Alexandros Τόπος : Αθηνα Ηλικία : 47 Αριθμός μηνυμάτων : 13454 Αγωνιζόμενος : Nop... Hμερομηνία εγγραφής : 20/07/2010
Θέμα: Απ: εεεερχεται η suzuki Τρι 18 Ιουν 2013, 10:10
No Fear έγραψε:
Πανεμορφο!!! Οντως,απο οδηγους πασχουμε,ελπιζω να παρουν πιο ικανους αργοτερα. Οσο για τον κινητηρα,εγω θα προτιμουσα V-4!
τοσα χρονια με v4 ετρεχαν αλλα δεν απεδωσε ποτε αυτο που ηθελαν .... οποτε πηγαν πισω σε αυτο που ξερουν
Θέμα: Απ: εεεερχεται η suzuki Τρι 18 Ιουν 2013, 11:33
Black Eagle έγραψε:
το μηχανακι ειναι σπεσιαλ εμφανισιακα...και απ'οτι φαίνεται και στη πίστα στέκεται αξιοπρεπώς! ο οδηγος τωρα...εχει μια ταση να επενδύει συνεχώς στην ακίνητη περιουσία και αρέσκεται να αγοράζει κτήματα ανά τον κόσμο! οπως και να'χει...
Black Eagle Hero gixxer
Όνομα: : Νίκος Τόπος : Περαμα Αττικης Ηλικία : 40 Αριθμός μηνυμάτων : 2187 Hμερομηνία εγγραφής : 25/01/2010
Θέμα: Απ: εεεερχεται η suzuki Τρι 18 Ιουν 2013, 21:08
Briviο: Θέλαμε περισσότερο χρόνο Εξηγεί για την καθυστέρηση ενός χρόνου
Χτες, Δευτέρα, η Suzuki έκανε γνωστό ότι θα επιστρέψει στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα το 2015, παρά το ότι οι περισσότεροι περιμέναμε να τη δούμε στα paddock από του χρόνου. Τους λόγους που αποφάσισε ο γιαπωνέζος κατασκευαστής να καθυστερήσει κατά ένα χρόνο την επιστροφή του, εξηγεί ο Davide Brivio, ο νέος Team Manager της εργοστασιακής ομάδας της Suzuki.
"Η Suzuki ήθελε περισσότερο χρόνο για εξέλιξη", αποκάλυψε ο Brivio στο επίσημο site του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος. "Έρχονται νέοι κανονισμοί, όπως νέα ηλεκτρονικά και περιορισμός στη κατανάλωση καυσίμου. Το να μπεις στο Πρωτάθλημα και να κοντράρεις τους δυο κυρίαρχους κατασκευαστές αυτή τη στιγμή, δεν είναι εύκολο πράγμα".
"Θέλουμε να προετοιμαστούμε και να είμαστε έτοιμοι γι' αυτό, έτσι ένας επιπλέον χρόνος θα είναι χρήσιμος για να στήσουμε τη μοτοσυκλέτα. Θα καθυστερήσουμε ένα χρόνο, αλλά πιστεύω ότι είναι πολύ, πάρα πολύ σημαντικό ότι η Suzuki επιβεβαίωσε ότι θα επιστρέψει στο MotoGP". Στη συνέχεια οBrivio αποκάλυψε ότι η Suzuki χρησιμοποιεί μια ηλεκτρονική της Mitsubishi και ο επιπλέον χρόνος αναμονής θα δώσει την ευκαιρία στο εργοστάσιο να δουλέψει με την αντίστοιχη τηςMagneti Marelli.
"Χρησιμοποιούμε ηλεκτρονική της Mitsubishi, που είναι ιστορικός συνεργάτης της Suzuki", πρόσθεσε ο Brivio και ολοκλήρωσε λέγοντας: "Πλέον, λόγω των κανονισμών, θα αλλάξουμε σε Magneti Marelliμε τον εξοπλισμό να έχει μόλις φτάσει στο ηλεκτρονικό μας τμήμα, το οποίο τα μελετά και προσπαθεί να τον κατανοήσει. Ελπίζουμε μέχρι το τέλος της χρονιάς να έχουμε το hardware της Magneti Marelliστη μοτοσυκλέτα και να κάνουμε μερικούς γύρους. Τέλος, ελπίζουμε όλο το 2014 να είμαστε σε θέση να εξελίξουμε αυτή τη τεχνολογία".
Black Eagle Hero gixxer
Όνομα: : Νίκος Τόπος : Περαμα Αττικης Ηλικία : 40 Αριθμός μηνυμάτων : 2187 Hμερομηνία εγγραφής : 25/01/2010
Θέμα: Απ: εεεερχεται η suzuki Τρι 18 Ιουν 2013, 21:11
Ο Randy de Puniet τόνισε χτες, μετά τη λήξη του τεστ στην Καταλονία, ότι η νέα MotoGPμοτοσυκλέτα της Suzuki έχει πραγματικά καλή δυναμική, με τον Γάλλο να σημειώνει τον όγδοο καλύτερο χρόνο, με διαφορά 0.772δ από την κορυφή και την εργοστασιακή Yamaha. Στις δηλώσεις του μετά το τεστ, ο Γάλλος ήταν αισιόδοξος για τη νέα πρωτότυπη, τονίζοντας μάλιστα ότι δεν πίεσε στο όριο!
"Δουλέψαμε, όπως και στο Motegi, μεθοδικά και ήδη από την αρχή η μοτοσυκλέτα ήταν καλή", τόνισε ο De Puniet. "Χρειάστηκε να προσαρμόσουμε το κιβώτιο, μιας και ήταν η πρώτη μας φορά εδώ, όμως είμαι ικανοποιημένος με το επίπεδο της μοτοσυκλέτας, ενώ για μια ακόμη φορά δεν την έφτασα στο όριο. Γι' αυτό το λόγο στην Aragon θα είναι ένα σημαντικό τεστ, διότι θα έχουμε δυο γεμάτες ημέρες. Εδώ είχαμε μια ημέρα και βρήκαμε ήδη μια καλή βάση".
"Πραγματικά θέλω να συνεχίσω τη δουλειά και να βρω κάποιο πρόβλημα, διότι για την ώρα δεν έχουμε βρει τίποτα! Μ' αρέσει η θέση οδήγησης και νιώθω άνετα στη μοτοσυκλέτα. Είναι εύκολο να κάνεις σταθερό γυρολόγιο. Η βάση της μοτοσυκλέτας είναι σε υψηλό επίπεδο και μ' αρέσει ιδιαίτερα το μπροστινό μέρος, αν και πρέπει να δουλέψουμε για να κερδίσουμε ταχύτητα στις στροφές. Όπως όλοι, πρέπει να προσαρμόσουμε το traction control, αλλά όπως είπα η βάση είναι ήδη σε υψηλό επίπεδο. Δεν είχαμε ποτέ μηχανικά προβλήματα και η μοτοσυκλέτα ποτέ δεν σταμάτησε στην πίστα".
"Έχει περισσότερη δύναμη από την Aspar CRT και όταν τη σηκώνεις νιώθεις τη δύναμη και αυτό ταιριάζει καλύτερα στο στυλ μου. Θα προσπαθήσω να ακολουθήσω κάποιον στην Aragon για να έχω μια καλύτερη ιδέα για την απόδοση του κινητήρα. Μ' αρέσει η μεταφορά της δύναμης στην άσφαλτο. Τη νιώθεις σαν πραγματική πρωτότυπη μοτοσυκλέτα!"
Στη συνέχεια ο De Puniet έκανε και μια σύγκριση με την 800cc μοτοσυκλέτα της Suzuki - την οποία και είχε οδηγήσει στο τεστ της Βαλένθια το 2011 - λίγο πριν η ομάδα εγκαταλείψει προσωρινά το Πρωτάθλημα. "Αυτό το μοτέρ είναι πιο ομαλό. Το 800cc ήταν πιο επιθετικό. Πολύ κοντά με την τότε μοτοσυκλέτα είναι η θέση οδήγησης και το πλαίσιο. Η 800cc ήταν πολύ καλή και νομίζω ότι πήραν τα θετικά και τα χρησιμοποίησαν σ' αυτή τη μοτοσυκλέτα. Ο χρόνος μας δεν ήταν άσχημος, ενώ κι εγώ θέλω κάποιο διάστημα για να προσαρμοστώ από την CRT στη Suzuki. Νομίζω όμως ότι η μοτοσυκλέτα έχει πραγματικά πολύ καλή δυναμική".
Το παρόν στο χτεσινό τεστ έδωσε και ο Nobuatsu Aoki (4η φωτό), ο έτερος δοκιμαστής της ομάδας, ο οποίος οδήγησε για μερικούς γύρους τη νέα πρωτότυπη στην ισπανική πίστα.
ghost Hero gixxer
Όνομα: : Κώστας Τόπος : Κυπαρισσία Ηλικία : 50 Αριθμός μηνυμάτων : 2970 Αγωνιζόμενος : Married Hμερομηνία εγγραφής : 24/04/2009
Θέμα: Απ: εεεερχεται η suzuki Πεμ 04 Ιουλ 2013, 15:44
Η Suzuki θέλει Rossi!
Brivio: Γιατί όχι...;
Η Suzuki θα κάνει την επανεμφάνισή της στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα MotoGP το 2015, αντί της αρχικής εντύπωσης ότι θα επέστρεφε από του χρόνου. Ο επίσημος λόγος της καθυστέρησης είναι το γεγονός ότι θέλουν να κατανοήσουν και στη συνέχεια να ενσωματώσουν την ECU της Magneti Marelli, η οποία και θα είναι υποχρεωτική από το 2014. Ανεπίσημα, φήμες θέλουν η κίνηση αυτή να αποτελεί έμμεση πίεση προς την Dorna να αλλάξει την αυστηρή της τοποθέτηση, όσον αφορά στην απουσία οικονομικής βοήθειας προς το εργοστάσιο.
Όπως και να έχουν τα πράγματα, το γεγονός ότι η Suzuki θα επιστρέψει το 2015, τη χρονιά δηλαδή που θα λήξει το συμβόλαιο του Valentino Rossi με την Yamaha, έχει αρχίσει και δίνει τροφή σε μετεγγραφικά σενάρια που ενδεχομένως να πραγματοποιηθούν σε δυο χρόνια από τώρα! Ο νέος Team Manager της Suzuki, Davide Brivio - ο οποίος έχει συνεργαστεί στο παρελθόν με τον Ιταλό πολύ-Πρωταθλητή, φέρεται να έχει δηλώσει: "Πρέπει να κοιτάξουμε για την καλύτερη δυνατή επιλογή και ο Valentino είναι μία από αυτές. Oπότε... γιατί όχι; Με καλούς αναβάτες μαζί μας, μπορούμε να αναδείξουμε τις δυνατότητές μας".
Ωστόσο, η περίπτωση του Rossi μόνο εύκολη δεν μπορεί να χαρακτηριστεί, ακόμα κι αν ο εννέα φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής είναι 36 χρονών το 2015. "Είμαι σίγουρος ότι η Honda θα προσπαθήσει να κρατήσει τον Pedrosa και τον Marquez και η Yamaha τον Lorenzo και τον Rossi. Υπάρχουν πολλοί αναβάτες και στόχος μας είναι να πάρουμε τον καλύτερο από τους διαθέσιμους. Οι κορυφαίοι αναβάτες έχουν τις πιο ανταγωνιστικές μοτοσυκλέτες και είμαι βέβαιος ότι θα προσπαθήσουν να συνεχίσουν έτσι, αλλά εμείς πρέπει να προσπαθήσουμε".
motograndprix.gr
Miou Full gixxer
Όνομα: : Alexandros Τόπος : Αθηνα Ηλικία : 47 Αριθμός μηνυμάτων : 13454 Αγωνιζόμενος : Nop... Hμερομηνία εγγραφής : 20/07/2010
Θέμα: Απ: εεεερχεται η suzuki Πεμ 04 Ιουλ 2013, 16:01
εαν τα παει καλα φετος και καλυτερα του χρονου θα τον κρατησει η υαμαπα τον ροσσι . αν και λοξοκοιταει και τον καλ που ειναι πολυ δυνατος πλεον και σταθερος ....
Θέμα: Απ: εεεερχεται η suzuki Παρ 05 Ιουλ 2013, 04:32
Το θεμα μας,των κοινων θνητων,ειναι ποτε θα βγαλει καινουργιο δρομισιο κτηνος....Πανε αισιως 5 χρονια με την ιδια μηχανη Κ9-L3...
Black Eagle Hero gixxer
Όνομα: : Νίκος Τόπος : Περαμα Αττικης Ηλικία : 40 Αριθμός μηνυμάτων : 2187 Hμερομηνία εγγραφής : 25/01/2010
Θέμα: Απ: εεεερχεται η suzuki Παρ 09 Αυγ 2013, 21:04
Suzuki Test: Motegi 2013
Η Suzuki με τον Randy de Puniet και τον δοκιμαστή της ομάδας, Nobuatsu Aoki βρέθηκαν και πάλι στην πίστα του Motegi για τη συνέχεια της εξέλιξης της πρωτότυπης μοτοσυκλέτας τους, η οποία και θα κάνει το ντεμπούτο της το 2015.
Η πρώτη ημέρα ήταν βροχερή, αλλά η επόμενη ήταν καλή και η ομάδα κατάφερε να δοκιμάσει δυο διαφορετικά πλαίσια και να καταλήξει με ποιο από τα δυο θα συνεχίσει την εξέλιξή της. Αυτό το πλαίσιο θα αξιολογηθεί εκ νέου στο επίσημο τεστ μετά τον αγώνα του Misano, τον επόμενο μήνα.
Παρά τις δυο μικρές πτώσεις που είχε ο Γάλλος αναβάτης, ο γιαπωνέζος κατασκευαστής έδωσε στη δημοσιότητα ότι ο χρόνος του ήταν στο 1:48.60, λίγο πιο κάτω από την προηγούμενη φορά που βρέθηκε στην ιαπωνική πίστα, αλλά κοντά στον αντίστοιχο των υπολοίπων (η Honda δεν έδωσε χρόνο για τον Stoner). Να σημειώσουμε, ως μέτρο σύγκρισης, ότι ο Lorenzo είχε κάνει 1.44.969 στα μέσα του περασμένου Οκτώβρη και πήρε την pole, αλλά σε θερμοκρασία πίστας σαφώς χαμηλότερη.
"Η υψηλή θερμοκρασία είχε ως αποτέλεσμα να υπάρχει χαμηλό επίπεδο πρόσφυσης, ωστόσο είμαστε σε καλό δρόμο με ένα από τα δυο πλαίσια που είχαμε στη διάθεσή μας", σχολίασε ο De Puniet. "Το ένα ήταν καλύτερο στην αίσθηση με το ελαστικό και καλύτερο στις εισόδους των στροφών κι έτσι με αυτό θα συνεχίσουμε στο Misano τον επόμενο μήνα. Λίγο πριν το τέλος του τεστ άρχιζε να βρέχει και δεν κατάφερα να ρίξω το χρόνο μου, αλλά σε γενικές γραμμές είμαστε ευχαριστημένοι".
Θέμα: Απ: εεεερχεται η suzuki Σαβ 10 Αυγ 2013, 16:16
Black Eagle έγραψε:
Παρά τις δυο μικρές πτώσεις που είχε ο Γάλλος αναβάτης
σταθερή αξία ο ντεπουνιες! +3,6 στο γύρο εε? σαν τα crt σχεδόν...εχει δουλειά ακόμα το πράμα!
landen Adv. gixxer
Όνομα: : Billakos Τόπος : sau paolo Ηλικία : 40 Αριθμός μηνυμάτων : 734 Hμερομηνία εγγραφής : 05/06/2010
Θέμα: Απ: εεεερχεται η suzuki Σαβ 10 Αυγ 2013, 16:39
ναι ντε...απο πτωσεις αλλο τπτ..... με αυτον δε βλεπω μελλον παιδες....
Black Eagle Hero gixxer
Όνομα: : Νίκος Τόπος : Περαμα Αττικης Ηλικία : 40 Αριθμός μηνυμάτων : 2187 Hμερομηνία εγγραφής : 25/01/2010
Θέμα: Απ: εεεερχεται η suzuki Σαβ 21 Σεπ 2013, 14:32
Suzuki Test Με επιτυχία ολοκληρώθηκαν οι 3ημερες δοκιμές Μετά το τέλος του τριήμερου τεστ της ομάδας της Suzuki στο Misano - οι υπόλοιπες ομάδες έμειναν μόνον τη Δευτέρα - τα συμπεράσματα ήταν θετικά, με τους Randy de Puniet και Nobuatsu Aoki να ολοκληρώνουν πάνω από 200 γύρους, αξιολογώντας νέα εξαρτήματα, όπως ένα καινούργιο πλαίσιο, νέο μοτέρ και νέα ηλεκτρονικά.
"Ήταν τρεις έντονες ημέρες, αλλά πιστεύω ότι κάναμε καλή δουλειά", σχολίασε ο Davide Brivio, ο νέος Team Manager της Suzuki. "Αυτός ήταν ο πρώτος γύρος της «Ιταλικής Καμπάνιας Δοκιμών» που συμπεριλαμβάνει και το τεστ στο Mugello την επόμενη εβδομάδα. Είχαμε την ευκαιρία να επισκεφτούμε μια ακόμα νέα πίστα για τη μοτοσυκλέτα μας και πήραμε καλή πληροφόρηση για τη συνέχεια της εξέλιξής της. Ήταν πολύ καλό που όλα τα εξαρτήματα που ήρθαν από την Ιαπωνία, είχαν θετικό αντίκτυπο και πλεονεκτήματα".
"Βελτιώσαμε τις ρυθμίσεις μας, ειδικά στον τομέα των ηλεκτρονικών, που θα πάρει τη μερίδα του λέοντος στη μελλοντική μας εξέλιξη. Πλέον ανυπομονούμε για το επόμενο τεστ, στις 24 και 25 Σεπτεμβρίου, για να συνεχίσουμε τη δουλειά μας και να βρούμε επιπλέον λύσεις", ολοκλήρωσε.
Στην αρχή η ομάδα αντιμετώπισε δυσκολίες με τη μέτρια πρόσφυση του πίσω μέρους στο φρενάρισμα, ωστόσο κατάφεραν να συλλέξουν πολύτιμες πληροφορίες σε μια πίστα, η θερμοκρασία της οποίας κυμάνθηκε από 22 μέχρι 37o C. Ο καλύτερος χρόνος ήρθε την τελευταία ημέρα των δοκιμών: 1:34.882 όπως δόθηκε από τη Suzuki, 1.9δ πίσω από το χρόνο που χάρισε την pole position στον Marc Marquez.
"Είμαι χαρούμενος, διότι βελτιώσαμε τη μοτοσυκλέτα μας κατά τη διάρκεια του τεστ", πρόσθεσε από την πλευρά του ο Randy de Puniet. "Βελτιώθηκε η πρόσφυση στο πίσω μέρος και η σταθερότητα στο φρενάρισμα. Δουλέψαμε και με το traction control, ώστε να προσαρμοστεί με το νέο μοτέρ. Είχαμε και καλό ρυθμό με τα χρησιμοποιημένα ελαστικά, πράγμα πολύ σημαντικό, ενώ βελτιωθήκαμε θεαματικά και στις στροφές!"
Και ολοκλήρωσε λέγοντας: "Τώρα θα πάμε στο Mugello, όπου θα δουλέψουμε στα αδύναμα σημεία μας. Εκεί υπάρχουν ορισμένα ενδιαφέροντα σημεία στην πίστα και θέλω να δω πως θα συμπεριφερθεί το wheelie control και το φρενάρισμα του κινητήρα...".