| Tελικά πόσο γκάζι χρειαζόμαστε? | |
|
+13DENNIS panosk8 gat0s κολτρέϊν r6_lightech papagym Hamamatsu GSX-R 1000 Κωσταςηρακλειο ΚΑΣΤΟΡΙΑ DrIoannis giatros thanosk6 17 απαντήσεις |
|
Συγγραφέας | Μήνυμα |
---|
thanosk6 Adv. gixxer
Όνομα: : Θανάσης Τόπος : Ξάνθη Ηλικία : 43 Αριθμός μηνυμάτων : 446 Hμερομηνία εγγραφής : 30/12/2008
| Θέμα: Tελικά πόσο γκάζι χρειαζόμαστε? Τετ 08 Ιουλ 2009, 13:05 | |
| Μόλις εκανα μια σύντομη βόλτα το Κ9 ενος κολλητού, στο οποίο πρόσφατα έβαλε ένα τελικό Akrapo, φιλτρο και powercommander V. Μου έφερε και την δυναμομέτρηση για να μην έχω και αμφιβολίες για το αποτέλεσμα... 170 τροχό περίπου εδειξε σε δυναμόμετρο Fuchs. Αυτά ενημερωτικά τελείως. Λοιπόν έχω να πώ οτι το μοτέρ με τρόμαξε... Αν και έχω καβαλήσει και άλλα 1000, ειδικα το Κ5 του κολλητού μου που φορούσε ολόσωμη Arrow κι εκείνο με 170 τροχό. Δεν μπορώ να πώ με σιγουριά ποιό είναι πιο δυνατό, καθώς η βόλτα ήταν μικρή. Πάντως τα μηχανάκια έχουν ξεφύγει, δεν νομίζω οτι αυτά τα άλογα είναι για τον δρόμο, πιστεύω οτι είναι υπερβολικά. Όταν θα έρθει η ώρα να δώσω το 750 θα το σκεφτώ πολύ αν θα πάρω 1000... Μπορεί και το δικό μου στο ίδιο δυναμόμετρο να έδειξε 140 άλογα αλλά δέν έχει καμία σχέση με το 1000. Πραγματικά τρόμαξα, το τέρας έπαιρνε να σηκώνεται με 2α στο γεμισμα απο 6-7000 χωρίς να κάνω την παραμικρή προσπάθεια να το σηκώσω!!! | |
|
| |
giatros Normal gixxer
Όνομα: : Παντελής Τόπος : Κηφισιά - Πολιτεία / Σέρρες / Αγιος Ηλικία : 75 Αριθμός μηνυμάτων : 185 Αγωνιζόμενος : Παλιά..,
πολύ παλιά..!! Hμερομηνία εγγραφής : 09/06/2009
| Θέμα: Απ: Tελικά πόσο γκάζι χρειαζόμαστε? Τετ 08 Ιουλ 2009, 16:16 | |
| Οπως τα λες..! Εχω μάλιστα την εντύπωση πως με πρώτη και δεύτερη , ο εγκέφαλος έχει αρκετά άλογα κομμένα. Με 4η , 5η , 6η όμως , ποτέ δεν φτάνουνε.. | |
|
| |
DrIoannis Hero gixxer
Αριθμός μηνυμάτων : 1742 Αγωνιζόμενος : το... πάλεψα. Hμερομηνία εγγραφής : 29/01/2009
| Θέμα: Απ: Tελικά πόσο γκάζι χρειαζόμαστε? Τετ 08 Ιουλ 2009, 17:12 | |
| Τα 1000 δεν κάνουν για τους δρόμους μας.Βέβαια ούτε για την μία και μοναδική σωστή πίστα που έχουμε.Είναι λίγοι αυτοί που εκμεταλλεύονται την διαφορά 600-750 με του 1000. Είναι δύσκολα τα νέα 1000 και αν γίνει κάτι λόγω βάρους και ιπποδύναμης δύσκολα επαναφέρονται. | |
|
| |
ΚΑΣΤΟΡΙΑ Adv. gixxer
Όνομα: : Χρηστοs Τόπος : ΚΑΣΤΟΡΙΑ Ηλικία : 50 Αριθμός μηνυμάτων : 712 Αγωνιζόμενος : BACK IN BLACK Hμερομηνία εγγραφής : 28/04/2009
| Θέμα: Απ: Tελικά πόσο γκάζι χρειαζόμαστε? Τετ 08 Ιουλ 2009, 17:38 | |
| To οπλο δεν σκοτωνει. Το δακτυλο που παταει την σκανδαλη σκοτωνει :o | |
|
| |
giatros Normal gixxer
Όνομα: : Παντελής Τόπος : Κηφισιά - Πολιτεία / Σέρρες / Αγιος Ηλικία : 75 Αριθμός μηνυμάτων : 185 Αγωνιζόμενος : Παλιά..,
πολύ παλιά..!! Hμερομηνία εγγραφής : 09/06/2009
| Θέμα: Απ: Tελικά πόσο γκάζι χρειαζόμαστε? Τετ 08 Ιουλ 2009, 18:34 | |
| - DrIoannis έγραψε:
- Τα 1000 δεν κάνουν για τους δρόμους μας.Βέβαια ούτε για την μία και μοναδική σωστή πίστα που έχουμε.Είναι λίγοι αυτοί που εκμεταλλεύονται την διαφορά 600-750 με του 1000. Είναι δύσκολα τα νέα 1000 και αν γίνει κάτι λόγω βάρους και ιπποδύναμης δύσκολα επαναφέρονται.
Θα διαφωνήσω μαζί σου. Τα χιλιάρια είναι πιο εύκολα από τα 600 γιατί τραβάνε από χαμηλά και δεν είναι ιδιαίτερα απαιτητικά στο τι ταχύτητα έχεις στο κιβώτιο. Τα κιλά τους είνα ελάχιστα παραπάνω. Με το 600 ή θα λυσσάει ο κινητήρας , ή θα είναι κρεμασμένο. Με το 600 γίνεσαι καλύτερος οδηγός, και το χίλια είναι ευκολότερο. Ο ίδιος οδηγός θα κάνει καλύτερο χρόνο με χιλιάρι παρά με 600. Και ελπίζω να συμφωνήσεις μαζί μου ότι τρέχουν τόσο , που αν κάνεις τη μ@λ@κί@ , ίδια καλά σκοτώνεσαι και με τα 2.... Οπως είπε και ο φίλος Χρήστος ,"To οπλο δεν σκοτωνει. Το δακτυλο που πατάει την σκανδαλη σκοτώνει .." | |
|
| |
???????? Επισκέπτης
| Θέμα: Απ: Tελικά πόσο γκάζι χρειαζόμαστε? Τετ 08 Ιουλ 2009, 20:28 | |
| - ΚΑΣΤΟΡΙΑ έγραψε:
- To οπλο δεν σκοτωνει. Το δακτυλο που παταει την σκανδαλη σκοτωνει :o
+750!!!!!!!!!!!!!! |
|
| |
Κωσταςηρακλειο Adv. gixxer
Όνομα: : kostas Τόπος : ΗΡΑΚΛΕΙΟ-ΚΡΗΤΗ Ηλικία : 46 Αριθμός μηνυμάτων : 563 Αγωνιζόμενος : oxi pia Hμερομηνία εγγραφής : 17/05/2009
| Θέμα: Απ: Tελικά πόσο γκάζι χρειαζόμαστε? Τετ 08 Ιουλ 2009, 21:47 | |
| - fnsk750 έγραψε:
- ΚΑΣΤΟΡΙΑ έγραψε:
- To οπλο δεν σκοτωνει. Το δακτυλο που παταει την σκανδαλη σκοτωνει :o
+750!!!!!!!!!!!!!! +100000!!!!!!!!!! | |
|
| |
GSX-R 1000 Normal gixxer
Όνομα: : Θανασης Τόπος : ΧΑΝΙΑ Ηλικία : 46 Αριθμός μηνυμάτων : 346 Αγωνιζόμενος : Μπαααααα Hμερομηνία εγγραφής : 03/11/2008
| Θέμα: Απ: Tελικά πόσο γκάζι χρειαζόμαστε? Τετ 08 Ιουλ 2009, 22:17 | |
| | |
|
| |
DrIoannis Hero gixxer
Αριθμός μηνυμάτων : 1742 Αγωνιζόμενος : το... πάλεψα. Hμερομηνία εγγραφής : 29/01/2009
| Θέμα: Απ: Tελικά πόσο γκάζι χρειαζόμαστε? Τετ 08 Ιουλ 2009, 23:46 | |
| Θα συμφωνήσω ότι με το 600 γίνεσαι καλύτερος οδηγός αλλά θα διαφωνήσω στο ότι είναι πιο εύκολα τα 1000.Προς θεού το ίδιο είναι 160-170 άλογα με 110 τροχό?Το ίδιο εύκολα στρίβουν και την ίδια ελαφρά αίσθηση έχουν πριν κατά την διάρκεια και μετά την στροφή?Την ίδια προσοχή θέλουν τα 1000 στο γκάζι στην έξοδο με το 600?Πόσο πιο κουραστικό είναι το 1000 από ένα 600 σε γρήγορους ρυθμούς μέσα σε πίστα?Δεν είναι μόνο η διαφορά σε κιλά, που μπορεί να είναι 15-20 κιλά, είναι και ο στρόφαλος του 1000 που είναι μεγαλύτερος, βαρύτερος και δυσκολεύει τον αναβάτη περισσότερο στην αλλαγή κατεύθυνσης.Σαφώς και ένας πολύ έμπειρος αναβάτης θα πάει πιο γρήγορα με 1000 αλλά εμείς οι κοινοί θνητοί θα πάμε γρήγορα και κυρίως θα το διασκεδάσουμε πιο πολύ με μία μηχανή εύκολη όπως ένα 600. Δώσε σε έναν έμπειρο αναβάτη ένα 1000 και ένα 600 και ρώτα τον πιο είναι πιο εύκολο.Θα σου πει το 600 είναι ποδήλατο σε σχέσει με το 1000.Μπορεί να γυρνάει "όλη μέρα" με ο 600.Θα κάνει 1sec πιο γρήγορο γύρο με το 1000... ε και!Μετά τα 600 δεν τρώνε τοοοοόσο λάστιχο όπως τα 1000. Είναι βέβαια και τα 2 υπεραρκετά για να πας 270 και 300+ αλλά τι σημασία έχει η τελική?Sto Ellada καμιά φορά θέλουμε να κάνουμε το κομμάτι μας και ας μην το εκμεταλλευόμαστε όσο του αξίζει(όχι πως ένα 600 το λιώνουμε αλλά λέμε τώρα).Ο άνθρωπος είναι από την φύση του πλεονέκτης θέλει όλο και περισσότερο σε ότι κι αν έχει,κυβικά,λεφτά,ελεύθερο χρόνο κλπ. Δεν κατηγορώ κανέναν που έχει 1000,απλά υπογραμμίζω ότι τα 1000 είναι δύσκολα και θέλουν εμπειρία για να τα οδηγήσεις όπως τους αξίζουν και όχι να πηγαίνεις για καφέ και να λες "ναι το 1000 είναι". Βέβαια και εγώ μπορεί αργότερα να βρεθώ με ένα RSV4 αλλά αυτό είναι... ανθρώπινο. | |
|
| |
giatros Normal gixxer
Όνομα: : Παντελής Τόπος : Κηφισιά - Πολιτεία / Σέρρες / Αγιος Ηλικία : 75 Αριθμός μηνυμάτων : 185 Αγωνιζόμενος : Παλιά..,
πολύ παλιά..!! Hμερομηνία εγγραφής : 09/06/2009
| Θέμα: Απ: Tελικά πόσο γκάζι χρειαζόμαστε? Πεμ 09 Ιουλ 2009, 00:28 | |
| Ioannis, Μια που οδηγάς 600 συμπεραίνω πως δεν έχεις ακόμα πείρα με χιλιάρια Ακριβώς με τη δική σου λογική αγόρασα σαν πρώτο SS ένα 636 '05. Μόλις κατόπιν πήρα χιλιάρι σκέφτηκα τι βλακεία είχα κάνει με το 636. Έπρεπε πρώτα νάχα πάρει χιλιάρι , και μετά 600 , και πάλι, ΜΟΝΟ για την πίστα. Και σκέψου πως το 'γήπεδό' μου είναι ο Άι Γιάννης ο Ρώσος με 35 χμ. κλειστές στροφές. Το χιλιάρι σαν ενδιάμεσος οδηγός δεν το εκτιμάς για τα γκάζια, το εκτιμάς για τη ροπή. Βάζεις τρίτη ή τέταρτη και ασχολείσαι μόνο με το οδήγημα. Το γκάζι δεν το τσαρουχώνεις πλέον όταν έχεις μάθει να γέρνεις καλά το μηχανάκι σου. Είτε 600 είτε 1000, θα σου γλιστρήσει μόλις του δώσεις άλλα 20 άλογα με το γκάζι. Το Κ7 1000 στρίβει πιο άκοπα από το 636 μου. Είμαι σίγουρος πως μόλις πάρεις το RSV4 θα αλλάξεις άποψη. | |
|
| |
Hamamatsu Hero gixxer
Όνομα: : Αλέξανδρος Ηλικία : 47 Αριθμός μηνυμάτων : 1640 Hμερομηνία εγγραφής : 04/11/2008
| Θέμα: Απ: Tελικά πόσο γκάζι χρειαζόμαστε? Πεμ 09 Ιουλ 2009, 09:19 | |
| Το γκαζι ποτε δεν ειναι αρκετο.. :refvf: | |
|
| |
papagym Adv. gixxer
Ηλικία : 55 Αριθμός μηνυμάτων : 569 Αγωνιζόμενος : ''Αγίου'' Hμερομηνία εγγραφής : 05/03/2009
| Θέμα: Απ: Tελικά πόσο γκάζι χρειαζόμαστε? Πεμ 09 Ιουλ 2009, 09:48 | |
| - alex-k7 έγραψε:
- Το γκαζι ποτε δεν ειναι αρκετο.. :refvf:
Έεετσι... έεεετσι...!!!!!!!!!!!!!! :dfgg: | |
|
| |
giatros Normal gixxer
Όνομα: : Παντελής Τόπος : Κηφισιά - Πολιτεία / Σέρρες / Αγιος Ηλικία : 75 Αριθμός μηνυμάτων : 185 Αγωνιζόμενος : Παλιά..,
πολύ παλιά..!! Hμερομηνία εγγραφής : 09/06/2009
| |
| |
r6_lightech Normal gixxer
Όνομα: : Ντόρια Τόπος : Νέα Μάκρη Ηλικία : 39 Αριθμός μηνυμάτων : 107 Hμερομηνία εγγραφής : 08/11/2008
| Θέμα: Απ: Tελικά πόσο γκάζι χρειαζόμαστε? Πεμ 09 Ιουλ 2009, 13:08 | |
| - ΚΑΣΤΟΡΙΑ έγραψε:
- To οπλο δεν σκοτωνει. Το δακτυλο που παταει την σκανδαλη σκοτωνει :o
+ όσα θες! :darg: | |
|
| |
κολτρέϊν Full gixxer
Όνομα: : ΧΡΗΣΤΟΣ Τόπος : στα χαμενα Ηλικία : 34 Αριθμός μηνυμάτων : 5015 Αγωνιζόμενος : δεν βρισκω ''paddock girl'' Hμερομηνία εγγραφής : 05/11/2008
| Θέμα: Απ: Tελικά πόσο γκάζι χρειαζόμαστε? Πεμ 09 Ιουλ 2009, 13:09 | |
| - alex-k7 έγραψε:
- Το γκαζι ποτε δεν ειναι αρκετο.. :refvf:
+600 :fvsg: | |
|
| |
thanosk6 Adv. gixxer
Όνομα: : Θανάσης Τόπος : Ξάνθη Ηλικία : 43 Αριθμός μηνυμάτων : 446 Hμερομηνία εγγραφής : 30/12/2008
| Θέμα: Απ: Tελικά πόσο γκάζι χρειαζόμαστε? Πεμ 09 Ιουλ 2009, 13:43 | |
| - giatros έγραψε:
- Ioannis,
Μια που οδηγάς 600 συμπεραίνω πως δεν έχεις ακόμα πείρα με χιλιάρια Ακριβώς με τη δική σου λογική αγόρασα σαν πρώτο SS ένα 636 '05. Μόλις κατόπιν πήρα χιλιάρι σκέφτηκα τι βλακεία είχα κάνει με το 636. Έπρεπε πρώτα νάχα πάρει χιλιάρι , και μετά 600 , και πάλι, ΜΟΝΟ για την πίστα. Και σκέψου πως το 'γήπεδό' μου είναι ο Άι Γιάννης ο Ρώσος με 35 χμ. κλειστές στροφές. Το χιλιάρι σαν ενδιάμεσος οδηγός δεν το εκτιμάς για τα γκάζια, το εκτιμάς για τη ροπή. Βάζεις τρίτη ή τέταρτη και ασχολείσαι μόνο με το οδήγημα. Το γκάζι δεν το τσαρουχώνεις πλέον όταν έχεις μάθει να γέρνεις καλά το μηχανάκι σου. Είτε 600 είτε 1000, θα σου γλιστρήσει μόλις του δώσεις άλλα 20 άλογα με το γκάζι. Το Κ7 1000 στρίβει πιο άκοπα από το 636 μου. Είμαι σίγουρος πως μόλις πάρεις το RSV4 θα αλλάξεις άποψη. Γιατρέ εδώ θα διαφωνίσω εν μερη. Όταν μιλαμε για δρόμο ενα 600 ή ενα 750 είνα σαφώς αρκετα πιο ασφαλές απο ένα 1000 και πίστεψε με έχω εμπειρία απο 1000. Το λίιιιιιγο παραπάνω γκάζι με το 750 ή ακομα καλύτερα με το 600 στην έξοδο δεν πρόκειται να σε αγχώσει, καθώς αυτα τα κυβικά συγχωρουν αρκετα λάθη όσων αφορα στο γκαζι. Αν μιλάμε για πρωταρχικό στάδιο αναβάτη(πρωτάρη) τότε και τα δύο είναι ΟΚ καθώς δεν την ψάχνει ιδιαίτερα με το γκάζι. Όταν όμως θα αρχίσει να ξεψαρώνει και να νομίζει οτι το κατέχει το θέμα, τότε πραγματικά με το 1000 θα κινδυνεύει. Την διαδρομή Ξανθη-Καβάλα-Περαμο την κάνω σε κάθε βόλτα, όποιος έχει ανέβει κατα δω πάνω ξέρει. Δεν είναι πραγματικά τίποτα να ανοίξεις λίγο παραπάνω το γκάζι στην έξοδο με το 1000 και να φτάσεις στην έπομενη στροφή με +40!! Γιατι για τέτοια διαφορα μιλαμε σε σχέση με το 750. Και τότε δεν σε σώζει κανένα φρένο...Και μιλάμε για ταχύτητες της τάξης των 230+. Αυτός είναι ο ένας κίνδυνος του 1000. Ο άλλος είναι το γλίστριμα ( γενικότερα). Εγώ θα πώ απλά πώς σε κάποιες βόλτες μου παλαιότερα, άν είχα 1000 σε κάποια σκηνικά που μου έτυχαν (προκάλεσα) τώρα δεν θα ήμουν εδώ για να γράφω... +10-15 άλογα ακόμα θα έφταναν για ένα δυνατό highsiding. Έχω καταλάβει πλέον πως για να εκμεταλευτείς το γκάζι του 1000 στην έξοδο, πρέπει αν μή τι άλλο να έχεις ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ αίσθηση του τι ακριβώς συμβαίνει με το πίσω τροχό σου και την ασφαλτο. Και μή μου πείτε πώς υπαρχουν πολλοι που την έχουν γιατι τα παραδείγματα μιλουν απο μόνο τους και δυστυχώς είναι τραγικά. Εχω χάσει κάποια φιλαράκια τα τελευταία χρόνια σε αυτήν την διαδρομή... | |
|
| |
gat0s Hero gixxer
Όνομα: : ΑΝΕΣΤΗΣ Τόπος : ΚΟΜΟΤΗΝΗ Ηλικία : 42 Αριθμός μηνυμάτων : 1831 Αγωνιζόμενος : Hμερομηνία εγγραφής : 23/04/2009
| Θέμα: Απ: Tελικά πόσο γκάζι χρειαζόμαστε? Πεμ 09 Ιουλ 2009, 14:50 | |
| - thanosk6 έγραψε:
- giatros έγραψε:
- Ioannis,
Μια που οδηγάς 600 συμπεραίνω πως δεν έχεις ακόμα πείρα με χιλιάρια Ακριβώς με τη δική σου λογική αγόρασα σαν πρώτο SS ένα 636 '05. Μόλις κατόπιν πήρα χιλιάρι σκέφτηκα τι βλακεία είχα κάνει με το 636. Έπρεπε πρώτα νάχα πάρει χιλιάρι , και μετά 600 , και πάλι, ΜΟΝΟ για την πίστα. Και σκέψου πως το 'γήπεδό' μου είναι ο Άι Γιάννης ο Ρώσος με 35 χμ. κλειστές στροφές. Το χιλιάρι σαν ενδιάμεσος οδηγός δεν το εκτιμάς για τα γκάζια, το εκτιμάς για τη ροπή. Βάζεις τρίτη ή τέταρτη και ασχολείσαι μόνο με το οδήγημα. Το γκάζι δεν το τσαρουχώνεις πλέον όταν έχεις μάθει να γέρνεις καλά το μηχανάκι σου. Είτε 600 είτε 1000, θα σου γλιστρήσει μόλις του δώσεις άλλα 20 άλογα με το γκάζι. Το Κ7 1000 στρίβει πιο άκοπα από το 636 μου. Είμαι σίγουρος πως μόλις πάρεις το RSV4 θα αλλάξεις άποψη. Γιατρέ εδώ θα διαφωνίσω εν μερη. Όταν μιλαμε για δρόμο ενα 600 ή ενα 750 είνα σαφώς αρκετα πιο ασφαλές απο ένα 1000 και πίστεψε με έχω εμπειρία απο 1000. Το λίιιιιιγο παραπάνω γκάζι με το 750 ή ακομα καλύτερα με το 600 στην έξοδο δεν πρόκειται να σε αγχώσει, καθώς αυτα τα κυβικά συγχωρουν αρκετα λάθη όσων αφορα στο γκαζι. Αν μιλάμε για πρωταρχικό στάδιο αναβάτη(πρωτάρη) τότε και τα δύο είναι ΟΚ καθώς δεν την ψάχνει ιδιαίτερα με το γκάζι. Όταν όμως θα αρχίσει να ξεψαρώνει και να νομίζει οτι το κατέχει το θέμα, τότε πραγματικά με το 1000 θα κινδυνεύει. Την διαδρομή Ξανθη-Καβάλα-Περαμο την κάνω σε κάθε βόλτα, όποιος έχει ανέβει κατα δω πάνω ξέρει. Δεν είναι πραγματικά τίποτα να ανοίξεις λίγο παραπάνω το γκάζι στην έξοδο με το 1000 και να φτάσεις στην έπομενη στροφή με +40!! Γιατι για τέτοια διαφορα μιλαμε σε σχέση με το 750. Και τότε δεν σε σώζει κανένα φρένο...Και μιλάμε για ταχύτητες της τάξης των 230+. Αυτός είναι ο ένας κίνδυνος του 1000. Ο άλλος είναι το γλίστριμα ( γενικότερα). Εγώ θα πώ απλά πώς σε κάποιες βόλτες μου παλαιότερα, άν είχα 1000 σε κάποια σκηνικά που μου έτυχαν (προκάλεσα) τώρα δεν θα ήμουν εδώ για να γράφω... +10-15 άλογα ακόμα θα έφταναν για ένα δυνατό highsiding. Έχω καταλάβει πλέον πως για να εκμεταλευτείς το γκάζι του 1000 στην έξοδο, πρέπει αν μή τι άλλο να έχεις ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ αίσθηση του τι ακριβώς συμβαίνει με το πίσω τροχό σου και την ασφαλτο. Και μή μου πείτε πώς υπαρχουν πολλοι που την έχουν γιατι τα παραδείγματα μιλουν απο μόνο τους και δυστυχώς είναι τραγικά. Εχω χάσει κάποια φιλαράκια τα τελευταία χρόνια σε αυτήν την διαδρομή... Λοιπον ο Γιατρος εχει απολυτο δικιο.Ενας οδηγος ο οποιος ξερει να οδηγαει και ειναι σωστος δεν κινδυνευει με κανενα.ΑΛΛΑ επειδη πιστευω ειναι μετρημενοι στα δαχτυλα των χεριων οι οδηγοι αυτη φιλε μου θανο σου λεω το εξης.με ενα 1000 στην εξοδο τις στροφης ανεβαζεις μια σχεση στο κιβωτιο (δεν σε πειραζει γιατι εχεις πολυ περισοτερη ροπη)και αν εχεις γληστριματα ειναι πολυ πιο ελεγχομενα απο ενα 600 που ο κηνητηρας του θα ειναι στα ορια περιστροφης. Στης στροφες τις καβαλας και σε αλλες περιοχες εχουν φυγει πολλα παλικαρια αδικα με 1000.αυτο γιατι????Γιατι στην εξοδο απο καθε στροφη στιβουν το μηχανακι και αντι για να κοιτουν τον δρομο και να πατησουν φρενο για την επομενη αυτοι κοιτουν το κοντερ για να δουν και να πουν ΕΓΩ ΣΤΗΝ ΚΑΒΑΛΑ ΠΑΩ ΜΕ 280.Τα 280 τα πιανουν αλλα οταν κοιτουν ξανα τον δρομο ειναι αργα. Τι αλλο να σου πω?Για τις σουζες?πολυ πιο ευκολες και ελεγχομενες με ενα 1000. Ολα αυτα για τους δρομους Για την πιστα ομως πιστευω αλλαζουν τα πραγματα.Το 1000 ειναι πιο επικηνδυνο και αυτο γιατι πιεζεις πολυ τη μηχανι(αυτο γιατι θελεις να κανεις χρονους) Τελος παντον βαρεθηκα να γραφω και αυτο ειναι θεμα για πολυ μεγαλη σηζητηση.Μακαρη να βρεθουμε σε καμια συγκεντροση GIXXER να τα πουμε απο κοντα | |
|
| |
r6_lightech Normal gixxer
Όνομα: : Ντόρια Τόπος : Νέα Μάκρη Ηλικία : 39 Αριθμός μηνυμάτων : 107 Hμερομηνία εγγραφής : 08/11/2008
| Θέμα: Απ: Tελικά πόσο γκάζι χρειαζόμαστε? Πεμ 09 Ιουλ 2009, 15:05 | |
| Να προσθεσω για τις στροφες τις καβαλας,οντως γινεται αυτο.Εχω δει παλικαρι να φευγει μπροστα στα ματια μου γιατι κινηγιόταν με εναν αλλο,ευτηχως το παιδι δεν επαθε τιποτα,το μηχανακι αχρηστο εκεινος μονο λιγες μελανιες κι ενα κολαρο,α!και καταγμα στα πλευρα,λεπτομεριες αν σκεφτεις οτι εφυγε με 200+ και εσκασε πανω σε μπαριερα.. Ηταν μαγκια αυτο? Εγω πηγα και γυρισα σπιτι μου,εκεινος ???
Και όντως,τεχνικά είναι πιο δύσκολο το 600 απο το 1000... ιδανική λύση ειναι το 750.. | |
|
| |
panosk8 Hero gixxer
Όνομα: : Πανος Ηλικία : 40 Αριθμός μηνυμάτων : 2447 Hμερομηνία εγγραφής : 05/06/2009
| Θέμα: Απ: Tελικά πόσο γκάζι χρειαζόμαστε? Πεμ 09 Ιουλ 2009, 17:13 | |
| ας μιλησω και γω ξανα γι αυτο το θεμα περι κυβικων. αν μπει καποιος απο την εξοδο για οφρυνιο προς καβαλα,εκει στο τελος,σε μια αριστερη παρετεταμενη,στη ταμπελα 2κχμ για δραμα/καβαλα,οτι υπαρχει κατω στο δρομο,το εχω ζωγραφισει εγω..κ ειναι μεγαλη η ζωγραφια.. διαβαστε μερικα μου ποστ,μη τα ξαναλεω. https://gixxer.forumgreek.com/forum-f15/topic-t729.htmhttps://gixxer.forumgreek.com/forum-f29/topic-t766-15.htmτο 1000 ειναι το απολυτο σε ολα,κραταει,παταει,σουζαρει,αν το μαθεις στριβει ταπα,το οδηγας σβελτα σε κλειστα κομματια κ μεχρι τις 8000 στροφες.ΑΛΛΑ... αν στο 600/750 εχεις 1 πιθανοτητα για highsiding,στο 1000 εχεις 10.δεν υπαρχει αμφιβολια γι αυτο.κ μιλαμε για ταχυτητες 200+. που θες δεν θες,το στροφομετρο περναει το 10. χμμ,ποσα κιλα βγαζει εκει?? εκει αν μπεις με 1 πανω,καθαρισες..τρως ολη τη ροπη στη μαπα.εχω ακουσει απο αγωνιζομενους,σε στροφες με πολλα,το μηχανακι πρεπει να χει βγαλει τις ροπες του. κ οταν εισαι οριακα πλαγιασμενος,με το πισω να χει καβαλησει κ λιγο το προφιλ εκει πανω απτα γραμματα,ναι αμα κανεις ενα τσικ στο γκαζι πριν σηκωσεις ,με το 1000 εχεις γινει σουπερμαν. θεωρω οτι για καποιον που εχει εμπειρια κ αντιληψη στην οδηγηση,ο μονος κινδυνος ειναι το καταραμενο το highsiding.εκει ουτε προειδοποιει,ουτε συγχωρει.ειναι κ δρομος κ εχει κ μπαρες. παρτο στη πιστα,και οδηγατο μεχρι τα ορια σου.αν πεσεις,καπου θα σταματησεις. προσωπικη μου γνωμη. 1000 SS και δρομος δε πανε μαζι.τουλαχιστον οχι,αμα θελεις να απολαυσεις πραγματικα αυτο που καβαλας.γιατι το πραγμα ειναι κανονι,κ ακομα κ ο πιο συντηριτικος οδηγος,μια μερα θα μπει στη πριζα.ανθρωποι ειμαστε ολοι. ΝΑΙ ΤΟ ΟΠΛΟ ΔΕΝ ΣΚΟΤΩΝΕΙ,ΤΟ ΔΑΧΤΥΛΟ ΤΡΑΒΑΕΙ ΤΗ ΣΚΑΝΔΑΛΗ,ΑΛΛΑ ΑΝ ΚΡΑΤΑΣ ΤΟ ΠΙΟ ΔΥΝΑΤΟ, ΜΙΑ ΜΕΡΑ ΘΑ ΡΙΞΕΙΣ ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΣ ΤΗ ΔΥΝΑΜΗ ΤΟΥ. | |
|
| |
giatros Normal gixxer
Όνομα: : Παντελής Τόπος : Κηφισιά - Πολιτεία / Σέρρες / Αγιος Ηλικία : 75 Αριθμός μηνυμάτων : 185 Αγωνιζόμενος : Παλιά..,
πολύ παλιά..!! Hμερομηνία εγγραφής : 09/06/2009
| Θέμα: Απ: Tελικά πόσο γκάζι χρειαζόμαστε? Πεμ 09 Ιουλ 2009, 19:21 | |
| Ενα τελευταίο θα πω , και μάλλον θα δημιουργήσουμε ένα καινούργιο θέμα για να συνεχιστεί η κουβέντα.
Επειδή οι περισσότεροι από μας φοβόμαστε την κλίση, την οριακή κλίση , μπαίνουμε στη στροφή πολύ πιο αργά από ότι θα μπορούσε το μηχανάκι. Στο μέσο της στροφής το συνειδητοποιούμε, και τσαρουχώνουμε το γκάζι.
Επειδή δεν έχουμε οριακή κλίση , το μηχανάκι επιταχύνει. Οσο επιταχύνει εμείς αποθρασυνόμαστε και χώνουμε κι άλλο. Εκεί , το 1000 θα ξεκολλήσει το πίσω ευκολότερα , αλλά και έχει αρκετή δύναμη για να το κρατήσει ξεκολλημένο και να κάνει υπερστροφή ισχύος , αντί high side..- αν δεν κλείσεις το γκάζι...-
Αν μπορείς να τσαρουχώνεις έτσι , δεν ήσουνα γρήγορος μέσα στη στροφή. Τα περισσότερα high γίνονται όταν κυνηγάμε ένα πιο γρήγορο οδηγό. Για να κερδίσουμε αυτό που χάσαμε μέσα στη στροφή ανοίγουμε περισσότερο , και να τα.... | |
|
| |
DENNIS Adv. gixxer
Όνομα: : ΣΑΚΗΣ Τόπος : Αθηνα-Αιγαλεω Αριθμός μηνυμάτων : 692 Αγωνιζόμενος : στην ζωη!!! Hμερομηνία εγγραφής : 08/11/2008
| Θέμα: Απ: Tελικά πόσο γκάζι χρειαζόμαστε? Πεμ 09 Ιουλ 2009, 19:45 | |
| - giatros έγραψε:
- Ενα τελευταίο θα πω , και μάλλον θα δημιουργήσουμε ένα καινούργιο θέμα για να συνεχιστεί η κουβέντα.
Επειδή οι περισσότεροι από μας φοβόμαστε την κλίση, την οριακή κλίση , μπαίνουμε στη στροφή πολύ πιο αργά από ότι θα μπορούσε το μηχανάκι. Στο μέσο της στροφής το συνειδητοποιούμε, και τσαρουχώνουμε το γκάζι.
Επειδή δεν έχουμε οριακή κλίση , το μηχανάκι επιταχύνει. Οσο επιταχύνει εμείς αποθρασυνόμαστε και χώνουμε κι άλλο. Εκεί , το 1000 θα ξεκολλήσει το πίσω ευκολότερα , αλλά και έχει αρκετή δύναμη για να το κρατήσει ξεκολλημένο και να κάνει υπερστροφή ισχύος , αντί high side..- αν δεν κλείσεις το γκάζι...-
Αν μπορείς να τσαρουχώνεις έτσι , δεν ήσουνα γρήγορος μέσα στη στροφή. Τα περισσότερα high γίνονται όταν κυνηγάμε ένα πιο γρήγορο οδηγό. Για να κερδίσουμε αυτό που χάσαμε μέσα στη στροφή ανοίγουμε περισσότερο , και να τα.... :darg: :darg: :darg: | |
|
| |
teo46 Hero gixxer
Όνομα: : θοδωρής Τόπος : Πετρούπολη-Αθήνα Ηλικία : 48 Αριθμός μηνυμάτων : 2555 Αγωνιζόμενος : να φτιάξω προίκα....3 γυναίκες...!! Hμερομηνία εγγραφής : 14/12/2008
| Θέμα: Απ: Tελικά πόσο γκάζι χρειαζόμαστε? Πεμ 09 Ιουλ 2009, 23:10 | |
| - DENNIS έγραψε:
- giatros έγραψε:
- Ενα τελευταίο θα πω , και μάλλον θα δημιουργήσουμε ένα καινούργιο θέμα για να συνεχιστεί η κουβέντα.
Επειδή οι περισσότεροι από μας φοβόμαστε την κλίση, την οριακή κλίση , μπαίνουμε στη στροφή πολύ πιο αργά από ότι θα μπορούσε το μηχανάκι. Στο μέσο της στροφής το συνειδητοποιούμε, και τσαρουχώνουμε το γκάζι.
Επειδή δεν έχουμε οριακή κλίση , το μηχανάκι επιταχύνει. Οσο επιταχύνει εμείς αποθρασυνόμαστε και χώνουμε κι άλλο. Εκεί , το 1000 θα ξεκολλήσει το πίσω ευκολότερα , αλλά και έχει αρκετή δύναμη για να το κρατήσει ξεκολλημένο και να κάνει υπερστροφή ισχύος , αντί high side..- αν δεν κλείσεις το γκάζι...-
Αν μπορείς να τσαρουχώνεις έτσι , δεν ήσουνα γρήγορος μέσα στη στροφή. Τα περισσότερα high γίνονται όταν κυνηγάμε ένα πιο γρήγορο οδηγό. Για να κερδίσουμε αυτό που χάσαμε μέσα στη στροφή ανοίγουμε περισσότερο , και να τα.... :darg: :darg: :darg: +1000! :iobds: :iobds: :iobds: | |
|
| |
κολτρέϊν Full gixxer
Όνομα: : ΧΡΗΣΤΟΣ Τόπος : στα χαμενα Ηλικία : 34 Αριθμός μηνυμάτων : 5015 Αγωνιζόμενος : δεν βρισκω ''paddock girl'' Hμερομηνία εγγραφής : 05/11/2008
| Θέμα: Απ: Tελικά πόσο γκάζι χρειαζόμαστε? Παρ 10 Ιουλ 2009, 21:01 | |
| - giatros έγραψε:
- Ioannis,
Μια που οδηγάς 600 συμπεραίνω πως δεν έχεις ακόμα πείρα με χιλιάρια Ακριβώς με τη δική σου λογική αγόρασα σαν πρώτο SS ένα 636 '05. Μόλις κατόπιν πήρα χιλιάρι σκέφτηκα τι βλακεία είχα κάνει με το 636. Έπρεπε πρώτα νάχα πάρει χιλιάρι , και μετά 600 , και πάλι, ΜΟΝΟ για την πίστα. Και σκέψου πως το 'γήπεδό' μου είναι ο Άι Γιάννης ο Ρώσος με 35 χμ. κλειστές στροφές. Το χιλιάρι σαν ενδιάμεσος οδηγός δεν το εκτιμάς για τα γκάζια, το εκτιμάς για τη ροπή. Βάζεις τρίτη ή τέταρτη και ασχολείσαι μόνο με το οδήγημα. Το γκάζι δεν το τσαρουχώνεις πλέον όταν έχεις μάθει να γέρνεις καλά το μηχανάκι σου. Είτε 600 είτε 1000, θα σου γλιστρήσει μόλις του δώσεις άλλα 20 άλογα με το γκάζι. Το Κ7 1000 στρίβει πιο άκοπα από το 636 μου. Είμαι σίγουρος πως μόλις πάρεις το RSV4 θα αλλάξεις άποψη. - giatros έγραψε:
- Ενα τελευταίο θα πω , και μάλλον θα δημιουργήσουμε ένα καινούργιο θέμα για να συνεχιστεί η κουβέντα.
Επειδή οι περισσότεροι από μας φοβόμαστε την κλίση, την οριακή κλίση , μπαίνουμε στη στροφή πολύ πιο αργά από ότι θα μπορούσε το μηχανάκι. Στο μέσο της στροφής το συνειδητοποιούμε, και τσαρουχώνουμε το γκάζι.
Επειδή δεν έχουμε οριακή κλίση , το μηχανάκι επιταχύνει. Οσο επιταχύνει εμείς αποθρασυνόμαστε και χώνουμε κι άλλο. Εκεί , το 1000 θα ξεκολλήσει το πίσω ευκολότερα , αλλά και έχει αρκετή δύναμη για να το κρατήσει ξεκολλημένο και να κάνει υπερστροφή ισχύος , αντί high side..- αν δεν κλείσεις το γκάζι...-
Αν μπορείς να τσαρουχώνεις έτσι , δεν ήσουνα γρήγορος μέσα στη στροφή. Τα περισσότερα high γίνονται όταν κυνηγάμε ένα πιο γρήγορο οδηγό. Για να κερδίσουμε αυτό που χάσαμε μέσα στη στροφή ανοίγουμε περισσότερο , και να τα.... εγραψες...!! :ererg: :ererg: | |
|
| |
sotosk7 Jr.gixxer
Όνομα: : sotiris Τόπος : aigaleo Ηλικία : 37 Αριθμός μηνυμάτων : 10 Hμερομηνία εγγραφής : 09/07/2009
| Θέμα: Απ: Tελικά πόσο γκάζι χρειαζόμαστε? Παρ 10 Ιουλ 2009, 22:59 | |
| οι πιο πολλοι εδω στην Ελλαδα κ το λεω αυτο επειδη δεν εχουμε καλους δρομους οπως εχουν εξωτερικο η επιλογη τους ειναι να πανε να παρουν 1000 για να κανουν λεζαντα στη γκομενα κ εξω απτις καφετεριες....ετσι εξιγειτε κ η παντοφλα με το σορτσακι πανω στο μηχανακι οταν βγενουν εξω.σχεδον πανω απτο μισο ποσοστο δεν εχουν στριψει το μηχανακι κι αυτο μπορεις να το καταλαβεις απτα λαστιχακια τους εξω απτα μαγαζια που τα παρκαρουν καθε σαββατο βραδυ που πανε για ποτακι με το μωρο...μη μου πει κανεις οτι το 600ρακι δεν ειναι αξιολογο....κ δεν υπαρχει περιπτωση να το πιανε τοσο πολυ που πηγαν κ πειραν 1000(δε το λεω για ολους αυτο)απλα πανω απ ολα η ΛΕΖΑΝΤΑ.. | |
|
| |
Chris71 Normal gixxer
Τόπος : Aθηνα Ηλικία : 37 Αριθμός μηνυμάτων : 84 Hμερομηνία εγγραφής : 21/07/2009
| Θέμα: Απ: Tελικά πόσο γκάζι χρειαζόμαστε? Πεμ 23 Ιουλ 2009, 12:33 | |
| αυτό που έχω καταλάβει εγώ είναι ότι όσο γκάζι κ να έχεις , εφόσον υπάρχει περισσότερο σου μπαίνει ο διάολος κ το θες! | |
|
| |
| Tελικά πόσο γκάζι χρειαζόμαστε? | |
|