nikman Normal gixxer
Όνομα: : Μανόλης Τόπος : Χανιά Αριθμός μηνυμάτων : 164 Hμερομηνία εγγραφής : 16/04/2013
| Θέμα: Απ: Κ5-Κ6 ή Κ7-Κ8 ή Κ9 ? Κυρ 08 Σεπ 2013, 01:31 | |
| - Oikopedofagos έγραψε:
-
Το τι κάνει το zx-10 είναι άσχετο, με το hornet το σύγκρινες
. Στην έρευνα αγοράς που έκανα οδήγησα ένα zx-10 και είδα τα φρένα του γιαυτό το ανέφερα. Μακάρι να έχεις δίκιο και να έπεσα στη περίπτωση με τα δύο gsxr που οδήγησα. Τέλος πάντων δεν μπορείς να καταλάβεις και πολλά από μια σύντομη βόλτα κι ειδικά αν έίσαι άσχετος όπως εγώ. Γιαυτό υπάρχουν τα φόρουμ | |
|
kapnias Adv. gixxer
Όνομα: : Δημήτρης Τόπος : Θεσσαλονίκη Ρεθυμνο Αριθμός μηνυμάτων : 590 Hμερομηνία εγγραφής : 06/09/2009
| Θέμα: Απ: Κ5-Κ6 ή Κ7-Κ8 ή Κ9 ? Κυρ 08 Σεπ 2013, 10:24 | |
| Nikman μην με παρεξηγήσεις, δεν σου επιτίθεμαι και σε καμιά περίπτωση δεν θεωρώ οτι ειμαι σχετικός ή εσυ είσαι άσχετος. Αυτο είναι το κακό του ιντερνετ, δεν βλέπεις τον τρόπο που μιλάει ο απέναντι. Αυτο όμως που με ενόχλησε και μπήκα στη συζητηση είναι οτι θεωρείς τα φρένα απαράδεκτα (το έγραψες 2 φορες) χωρίς όμως να γράψεις που υστερούσαν σε σχέση με αυτο που περίμενες. Και ενα sbk αν οδηγήσεις δεν θα σου αρέσει σε σχέση με αυτό που όδηγάς. Και σε καμιά περίπτωση δεν θεωρώ το Χορνετ ή καποιο άλλο μηχανάκι "κατώτερο" μιας και μιλάμε για άλλη κατηγορία. Να σου δώσω και ενα δικό μου παράδειγμα κακού test drive , Είχα οδηγήσει ενα cbr600 rr8, που είναι το υπέρ στριφτερό και ελαφρύ μηχανάκι και μου φάνηκε βαρύ σε αίσθηση , απρόθυμο κλπ. Οταν το γύρισα πίσω σταμάτησα στο βενζινάδικο να δώ τον αέρα στα λάστιχα και είχε την μισή πίεση. Αν δεν το είχα κάνει αυτό θα είχα μείνει με την "λάθος εντύπωση" οτι είναι βαρύ και απρόθυμο και θα έβγαινα και εγώ με τη σειρά μου στα φορουμ να λέω οτι τα cbr600rr είναι απαράδεκτα στην οδήγηση! Πάρε και ενα χαμόγελο για να ξέρεις οτι μιλάω χαλαρά και δεν επιτίθεμαι !! | |
|
nikman Normal gixxer
Όνομα: : Μανόλης Τόπος : Χανιά Αριθμός μηνυμάτων : 164 Hμερομηνία εγγραφής : 16/04/2013
| Θέμα: Απ: Κ5-Κ6 ή Κ7-Κ8 ή Κ9 ? Δευ 09 Σεπ 2013, 00:46 | |
| - kapnias έγραψε:
- Nikman μην με παρεξηγήσεις, δεν σου επιτίθεμαι και σε καμιά περίπτωση δεν θεωρώ οτι ειμαι σχετικός ή εσυ είσαι άσχετος. Αυτο είναι το κακό του ιντερνετ, δεν βλέπεις τον τρόπο που μιλάει ο απέναντι.
Αυτο όμως που με ενόχλησε και μπήκα στη συζητηση είναι οτι θεωρείς τα φρένα απαράδεκτα (το έγραψες 2 φορες) χωρίς όμως να γράψεις που υστερούσαν σε σχέση με αυτο που περίμενες. Και ενα sbk αν οδηγήσεις δεν θα σου αρέσει σε σχέση με αυτό που όδηγάς. Και σε καμιά περίπτωση δεν θεωρώ το Χορνετ ή καποιο άλλο μηχανάκι "κατώτερο" μιας και μιλάμε για άλλη κατηγορία. Να σου δώσω και ενα δικό μου παράδειγμα κακού test drive , Είχα οδηγήσει ενα cbr600 rr8, που είναι το υπέρ στριφτερό και ελαφρύ μηχανάκι και μου φάνηκε βαρύ σε αίσθηση , απρόθυμο κλπ. Οταν το γύρισα πίσω σταμάτησα στο βενζινάδικο να δώ τον αέρα στα λάστιχα και είχε την μισή πίεση. Αν δεν το είχα κάνει αυτό θα είχα μείνει με την "λάθος εντύπωση" οτι είναι βαρύ και απρόθυμο και θα έβγαινα και εγώ με τη σειρά μου στα φορουμ να λέω οτι τα cbr600rr είναι απαράδεκτα στην οδήγηση! Πάρε και ενα χαμόγελο για να ξέρεις οτι μιλάω χαλαρά και δεν επιτίθεμαι !! Φίλε Δημήτρη δεν σε παρεξήγησα Το άσχετος το έγραψα για τον εαυτό μου γιατί είναι κάτι που το ξέρω. Βέβαια το ψάχνω για να μη μείνω εκεί. Τώρα τα φρένα του gsxr 1000 τα περίμενα πιο δυνατά, πιο άμεσα. το μπροστινό φρένο δεν είχε το 'δάγκωμα' που περιμένεις από ένα μηχανάκι με αυτές τις επιδόσεις. Μπορεί να είναι ακούραστα κι άμα τα συνηθίσεις να είναι αποτελεσματικά και να μην υστερούν σε κάτι κλπ, αλλά η πρώτη εντύπωση ήταν αυτή, που όπως είπες κι εσύ με το παράδειγμα σου μπορεί να είναι λανθασμένη. Μπορεί απλά να ήθελαν εξαέρωση ή δε ξέρω τι άλλο. Το Χορνετάκι είναι μια χαρά, δεν το υποτιμώ, ευέλικτο, δυνατό, οικονομικό κλπ. Απλά μου έχει μπει να αλλάξω κατηγορία και να πάρω ένα super sport. Μπορεί αφού το κάνω να ξαναγυρίσω σε naked μηχανάκι γιατί είναι για όλη την ώρα, έχουν αρκετό γκάζι και περνούν απαρατηρητα. Όμως για τώρα ένα gsxr 1000 είναι οκ! | |
|