Παιδιά την γνώμη σας, είχα ένα θέμα με την μπαταρία είχε ξεφορτώσει και αγόρασα ένα φορτιστή συντηρητή την φόρτισα στις 24 Οκτωβρίου 16 μέρες μέχρι σήμερα, όλα καλά έδινε με νεύρο όταν την έβαλα πάνω έδειχνε 13,9 με το αμπερόμετρο έβαλα μπρος δεν έπεσε κάτω από 10 άναψα μεγάλη σκάλα πάλι δεν έπεσε κάτω από τα 10 ανέβασα στροφές και έδειχνε παραπάνω κοντά στο 14 που σημαίνει ότι ο ανορθωτής δουλεύει. Σήμερα βγήκα να κάνω μερικές δουλειές και ενώ η μηχανή ήταν πολύ ζεστή πάω να βάλω μπροστά δίνει μια και ενώ έχω τη μίζα πατημένη ψοφάει και το αφήνω κλείνω διακόπτη περιμένω μερικά δευτερόλεπτα και ξανά δίνω πήρε αλλά δεν έδινε με πολύ νεύρο, γύρισα σπίτι και ασχολήθηκα με την αφαίρεση τον ξένον και τοποθέτηση κανονικού λαμπτήρα λευκού άλλα νεύρα και με αυτό ο τύπος που έβαλε τα ξένον έκανε παπάδες εκεί κάτω τέλος πάντων μόλις τελείωσα έβαλα μπροστά να τσεκάρω πήρε κανονικά παίρνω το αμπερόμετρο και μετράω με σβηστό κινητήρα και μου έδειχνε 12,9 που είναι δεκτό από ότι έχω διαβάσει τώρα τι να φταίει να είναι όντως η μπαταρία για αλλαγή η να έχουμε τίποτε άλλα θέματα πχ κανένα πολλαπλασιαστή η κάτι τέτοιο? να βάλω για αρχή μια φθηνή μπαταρία (G.K) YT12A-BS 33,90 € για να δοκιμάσω αν όντως είναι η μπαταρία? μάλλον από εκεί πρέπει να ξεκινήσω ε?