| k4 1000 | |
|
+16giannis_suzuki ΘΑΝΟΣ27 janis.pegasos amorfotos suzuki7crete kostaskr6 gsx600Rnikos poulitzer bagos kapnias giannisK6 Georgio κολτρέϊν Miou Zuki argiris_salonika 20 απαντήσεις |
|
Συγγραφέας | Μήνυμα |
---|
suzuki7crete Normal gixxer
Όνομα: : unknown X(ris) Αριθμός μηνυμάτων : 82 Αγωνιζόμενος : Makari na'moyn Hμερομηνία εγγραφής : 21/11/2013
| |
| |
kostaskr6 Racing gixxer
Όνομα: : ΚΩΣΤΑΣ Τόπος : ΚΟΡΥΔΑΛΛΟΣ (ΑΠ'ΕΞΩ) Αριθμός μηνυμάτων : 5102 Αγωνιζόμενος : ΣΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ ΤΟΥ ΠΕΙΡΑΙΑ Hμερομηνία εγγραφής : 10/05/2010
| Θέμα: Απ: k4 1000 Πεμ 05 Δεκ 2013, 15:39 | |
| - poulitzer έγραψε:
- kostaskr6 έγραψε:
- μην τρελενεστε με το (αργο) που ειπε το παλικαρι δεν ειναι θεμα κ4
αργο η οχι ειναι κατι αναλογος με τι το συγκρινεις πχ κ5-κ7-κ9 ειναι (αργα) σε συγκριση με ενα s1000rr k για ποιο λογο να παρεις ενα κ4 κ να βαλεις φπε ενω με τα ιδια λεφτα περνεις ενα κ5 μαμα που ειναι ποιο γρηγορο κ ποιο μηχανακι σε ολα τα σημια δωσε μου ενα λογο που το κ5 ειναι ΠΙΟ μηχανακι απο το κ4 Και συν τοις αλλοις αμα παρει με 3000 κ3 και βαλει φπε τα κατουραει τα μαμα τα κ5.και ερχεται και φθηνοτερα. εσυ γιαννη αν ειχες 4000 χιλιαρικα θα επερνες κ4 κ θα εβαζες φπε η μαμα κ5? κ οσο για το αν κ4 με φπε περναει κ5 μαμα θα σου απαντησω ουτε στα ποιο τρελα του ονειρα αν κ το ξερεις δεν ξερω γιατι το λες, | |
|
| |
suzuki7crete Normal gixxer
Όνομα: : unknown X(ris) Αριθμός μηνυμάτων : 82 Αγωνιζόμενος : Makari na'moyn Hμερομηνία εγγραφής : 21/11/2013
| Θέμα: Απ: k4 1000 Πεμ 05 Δεκ 2013, 15:46 | |
| | |
|
| |
kostaskr6 Racing gixxer
Όνομα: : ΚΩΣΤΑΣ Τόπος : ΚΟΡΥΔΑΛΛΟΣ (ΑΠ'ΕΞΩ) Αριθμός μηνυμάτων : 5102 Αγωνιζόμενος : ΣΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ ΤΟΥ ΠΕΙΡΑΙΑ Hμερομηνία εγγραφής : 10/05/2010
| Θέμα: Απ: k4 1000 Πεμ 05 Δεκ 2013, 15:47 | |
| φιλτρο προγραμμα εξατμηση | |
|
| |
suzuki7crete Normal gixxer
Όνομα: : unknown X(ris) Αριθμός μηνυμάτων : 82 Αγωνιζόμενος : Makari na'moyn Hμερομηνία εγγραφής : 21/11/2013
| |
| |
poulitzer Full gixxer
Όνομα: : ΓΙΑΝΝΗΣ Τόπος : ΑΘΗΝΑ-ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ Ηλικία : 42 Αριθμός μηνυμάτων : 1123 Αγωνιζόμενος : ΜΑ ΝΑΙ ΦΥΣΙΚΑ...ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΣ Hμερομηνία εγγραφής : 15/01/2010
| |
| |
giannisK6 Hero gixxer
Όνομα: : Γιάννης Τόπος : Αθήνα Ηλικία : 36 Αριθμός μηνυμάτων : 1323 Hμερομηνία εγγραφής : 21/03/2011
| Θέμα: Απ: k4 1000 Πεμ 05 Δεκ 2013, 19:29 | |
| Περαν της εμφανισης που ειναι υποκειμενικο,που θεωρεις οτι υπερτερει το Κ3 απο το Κ5,ωστε να το προτιμησεις; Δεν σε ρωταω σαν ιδιοκτητης Κ5,απλα κουβεντα να γινεται... | |
|
| |
kapnias Adv. gixxer
Όνομα: : Δημήτρης Τόπος : Θεσσαλονίκη Ρεθυμνο Αριθμός μηνυμάτων : 590 Hμερομηνία εγγραφής : 06/09/2009
| Θέμα: Απ: k4 1000 Πεμ 05 Δεκ 2013, 20:50 | |
| Να πώ εγώ που ξέρω;; Βρίσκεις καθαρό μηχανάκι με λιγότερα λεφτά !!! και το σασι του αντέχει κανιβαλισμους | |
|
| |
ΘΑΝΟΣ27 Normal gixxer
Τόπος : ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ Ηλικία : 42 Αριθμός μηνυμάτων : 70 Αγωνιζόμενος : ΠΑΠΑΛΑ!!! Hμερομηνία εγγραφής : 18/08/2012
| Θέμα: Απ: k4 1000 Παρ 06 Δεκ 2013, 00:30 | |
| εχω ενα κ31000 εδω κ 4,5χρονια κ ειμαι παρα πολυ ευχαριστημενος.φιλος ειχε κ41000 για 5χρονια κ το εδωσε υστερα απο ατυχημα κ τωρα εχει κ51000 (ηταν επεισης πολυ ευχαριστημενος) κ το κ5 ομως εξισου καλο.σιγουρα το κ3 εχει πιο ανετη κ ταξιδιαρικη θεση οδηγησης,οπωσδηποτε εχει 10ιππους λιγοτερους απο το κ5 κ σιγουρα πιο αργη γεωμετρια(πιο αργο στο ριξιμο).ομως ειναι κ το αλλο,κανεις απο εμας δεν ειναι οδηγος παγκοσμιου κ πολυ λιγοι ειναι αγωνιζομενοι αρα πιστευω πως πολυ λιγοι μπορουν να βαλουν κατω σχεδον 150ιππους τροχο.θεωρω πως μοτοσυκλετες ακομη κ με 5 χρονια διαφορα δεν εχουν τοσο τρελες διαφορες για το επιπεδο μας.νομιζω πως το καλυτερο ειναι ο καθενας να μαθει καλα αυτο που οδηγαει κ ας ειναι κ λιγο παλιοτερο παρα να προσπαθουμε συνεχεια να εχουμε καινουργιο μοντελο χωρις να το ξερουμε καλα γιατι στο χρονο το πουλησαμε για πιο καινουργιο | |
|
| |
kapnias Adv. gixxer
Όνομα: : Δημήτρης Τόπος : Θεσσαλονίκη Ρεθυμνο Αριθμός μηνυμάτων : 590 Hμερομηνία εγγραφής : 06/09/2009
| Θέμα: Απ: k4 1000 Παρ 06 Δεκ 2013, 08:04 | |
| - ΘΑΝΟΣ27 έγραψε:
- νομιζω πως το καλυτερο ειναι ο καθενας να μαθει καλα αυτο που οδηγαει κ ας ειναι κ λιγο παλιοτερο παρα να προσπαθουμε συνεχεια να εχουμε καινουργιο μοντελο χωρις να το ξερουμε καλα γιατι στο χρονο το πουλησαμε για πιο καινουργιο
+1000 Πολυ σωστή κουβέντα !!! | |
|
| |
bagos Normal gixxer
Όνομα: : βαγγελης Τόπος : χαλκιδα Ηλικία : 43 Αριθμός μηνυμάτων : 130 Hμερομηνία εγγραφής : 03/11/2013
| Θέμα: Απ: k4 1000 Σαβ 07 Δεκ 2013, 09:06 | |
| Νομιζω οτι τα κ3-4 εχουν πολλα λιγοτερα αλογα απο 150 τροχο,μιας κ εβγαζαν 156 στροφαλο.κατα τα αλλα συμφωνω,αν σου κανουν τα γουστα,δεν υπαρχει λογος αντικαταστασης! | |
|
| |
ΘΑΝΟΣ27 Normal gixxer
Τόπος : ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ Ηλικία : 42 Αριθμός μηνυμάτων : 70 Αγωνιζόμενος : ΠΑΠΑΛΑ!!! Hμερομηνία εγγραφής : 18/08/2012
| Θέμα: Απ: k4 1000 Σαβ 07 Δεκ 2013, 15:42 | |
| 145-147 κ μπορει καποια πολυ προσεγμενα κ καλα στρωμενα να εχουν κ 150(σπανια ομως περιπτωση). το θεμα ειναι πως παιρνεις αυτο που θα σε βολεψει οικονομικα κ που ειναι στην καλυτερη δυνατη κατασταση.μετα το μαθαινεις καλα κ πατας αν εισαι καλο χερι οδηγους με πιο καινουργιες μοτοσυκλετες | |
|
| |
bagos Normal gixxer
Όνομα: : βαγγελης Τόπος : χαλκιδα Ηλικία : 43 Αριθμός μηνυμάτων : 130 Hμερομηνία εγγραφής : 03/11/2013
| Θέμα: Απ: k4 1000 Σαβ 07 Δεκ 2013, 15:58 | |
| Παντως 3 κ4 που εχουμε εδω κ ειναι φιλων,δυσκολευονται να περασουν ακομα κ το δικο μου που ειναι 750 με περιφερειακα(μαμα παντα,αντε ενα τελικο το ενα),ποσο μαλλον ενα κ5 με ανετα +10 αλογα κ μερικα κιλα ελαφρυτερα.τωρα αν βαλουμε οδηγους με 50 κιλα διαφορα,λογικο ειναι.παντως ουτε στο στριψιμο ειναθ τοσο ευκολα.πιο πολυ πλησιαζουν σε μεγεθος τα busa παρα τα πιο καινουρια 1000:oops: | |
|
| |
kapnias Adv. gixxer
Όνομα: : Δημήτρης Τόπος : Θεσσαλονίκη Ρεθυμνο Αριθμός μηνυμάτων : 590 Hμερομηνία εγγραφής : 06/09/2009
| Θέμα: Απ: k4 1000 Σαβ 07 Δεκ 2013, 16:56 | |
| Κοιτα, δεν είναι τοσο τραγικά τα πράγματα.Το Κ3 εχει ιδιο βάρος με το δικό σου και είναι ελαφρύτερο απο το κ5, το μπουζα παίζει στα +30κιλα. Απο θέμα γεωμετρίας (καστερ και ιχνος) είναι πιό "κοφτερό" το 1000 κ3 όπως και το 750κ4, αλλα η κατανομή μαζών και οι στρεφόμενες μάζες το κάνουν πιο βαρύ στην αισθηση. οσο για τις κόντρες στο δρόμο μέχρι τα 200 οι διαφορές είναι μικρές ανάμεσα σε 750 και 1000 μετα τα 200 όμως αλλάζει το πράμα. Οταν είχα το 750κ6 και ο κολλητός μου είχε 1000κ4 ,μεχρι κόφτη 3ης ήμασταν κοντά μετά το 1000 έφευγε. Αυτο που κατάλαβα στα μηχανάκια που άλλαξα ήταν οτι τα καινούργια ήταν πιό ευκολοδήγητα και πιό φιλικά και αυτό σου δίνει την αίσθηση οτι είναι ελαφρύτερα και σου δίνουν αυτοπεποίθηση στην οδήγηση, το πιό ξυράφι όμως που είχα ήταν το 750κ4. Οταν πήρα το 750κ6 μου φαινόταν παπάκι σε σχέση με το κ4 αλλα στην πραγματικότητα δεν ήταν πιο γρήγορο, ουτε ελαφρύτερο και στην πίστα έγραφα χειρότερο χρόνο απ,ότι με το 750κ4 | |
|
| |
kapnias Adv. gixxer
Όνομα: : Δημήτρης Τόπος : Θεσσαλονίκη Ρεθυμνο Αριθμός μηνυμάτων : 590 Hμερομηνία εγγραφής : 06/09/2009
| Θέμα: Απ: k4 1000 Σαβ 07 Δεκ 2013, 17:07 | |
| Και για να μην παρεξηγηθώ δεν υποστηρίζω οτι τα "παλιότερα" είναι καλύτερα, υποστηρίζω όμως οτι οι διαφορές δεν είναι τοσο τραγικές που να δικαιολογούν την "σπατάλη" χρημάτων αν δεν υπάρχει λόγος. Υπάρχει ως καθοριστικός παράγοντας τόσο το πορτοφόλι όσο και το γούστο ! Αυτο άλλωστε αποδεικνύεται και απο το άρθρο που σύγκρινε το 1000κ5 με τα σημερινά "τερατα" Το κ5 στεκόταν παλικαρίσια όπως θα στεκόταν και το κ3 και το Κ1 | |
|
| |
giannis_suzuki Full gixxer
Ηλικία : 36 Αριθμός μηνυμάτων : 1057 Αγωνιζόμενος : στην μασα......... Hμερομηνία εγγραφής : 17/10/2012
| Θέμα: Απ: k4 1000 Σαβ 07 Δεκ 2013, 18:06 | |
| - ΘΑΝΟΣ27 έγραψε:
- 145-147 κ μπορει καποια πολυ προσεγμενα κ καλα στρωμενα να εχουν κ 150(σπανια ομως περιπτωση). το θεμα ειναι πως παιρνεις αυτο που θα σε βολεψει οικονομικα κ που ειναι στην καλυτερη δυνατη κατασταση.μετα το μαθαινεις καλα κ πατας αν εισαι καλο χερι οδηγους με πιο καινουργιες μοτοσυκλετες
ρε φιλε εισαι σιγουρος για τα αλογα που λες?? εμενα κ6 1000 φιλτρο τελικο και προγραμμα μαμα εγγεφαλο συντηρημενο υπερ του δεοντος και εβγαλε 149 τροχο.... | |
|
| |
bagos Normal gixxer
Όνομα: : βαγγελης Τόπος : χαλκιδα Ηλικία : 43 Αριθμός μηνυμάτων : 130 Hμερομηνία εγγραφής : 03/11/2013
| Θέμα: Απ: k4 1000 Σαβ 07 Δεκ 2013, 18:45 | |
| - giannis_suzuki έγραψε:
- ΘΑΝΟΣ27 έγραψε:
- 145-147 κ μπορει καποια πολυ προσεγμενα κ καλα στρωμενα να εχουν κ 150(σπανια ομως περιπτωση). το θεμα ειναι πως παιρνεις αυτο που θα σε βολεψει οικονομικα κ που ειναι στην καλυτερη δυνατη κατασταση.μετα το μαθαινεις καλα κ πατας αν εισαι καλο χερι οδηγους με πιο καινουργιες μοτοσυκλετες
ρε φιλε εισαι σιγουρος για τα αλογα που λες??
εμενα κ6 1000 φιλτρο τελικο και προγραμμα μαμα εγγεφαλο συντηρημενο υπερ του δεοντος και εβγαλε 149 τροχο.... +1000 | |
|
| |
kapnias Adv. gixxer
Όνομα: : Δημήτρης Τόπος : Θεσσαλονίκη Ρεθυμνο Αριθμός μηνυμάτων : 590 Hμερομηνία εγγραφής : 06/09/2009
| Θέμα: Απ: k4 1000 Σαβ 07 Δεκ 2013, 19:16 | |
| Εντάξει ρε παιδιά, αφου το κ3 ειναι παλιό τότε γιατί ρε Βαγγέλη πήρες 750 κ6 που σε λίγο θα είναι 8 χρονών (9 μιας και σχεδιάστηκε το 2005) και δεν πήρες ενα 750 L1 που είναι δυο γενιές μετα Λίγα γούστα βγάζεις με το μηχανάκι σου (με 125 άλογα τροχό) και δέν θα βγάλει γούστα ο άνθρωπος με το κ3 και ας έχει 130 άλογα τροχο για να μην κολλάμε στα νούμερα; Αργύρη, κανε το σκατό σου παξιμάδι και μάζεψε 14.000€ και πήγαινε να πάρεις ενα 1000 L4 για να γουστάρεις, ολα τα άλλα μηδέν! Και μην βγεί μετα κανένας να πεί οτι ειναι πεταμένα λεφτά τα καινούργια, τον έφαγα !! | |
|
| |
bagos Normal gixxer
Όνομα: : βαγγελης Τόπος : χαλκιδα Ηλικία : 43 Αριθμός μηνυμάτων : 130 Hμερομηνία εγγραφής : 03/11/2013
| Θέμα: Απ: k4 1000 Σαβ 07 Δεκ 2013, 19:30 | |
| Εδω θα σε απογοητευσω κο μου αν κ 750 εδειξε σε dynojet 141 ροδα πες οτι ηταν αισιοδοξο κ εδειξε κατι παραπανω,αλλα σιγουρα ειναι αρκετα παταπανω απο τα 125 που πιστευεις μιας κ γνησια βγαζουν 130 ροδα Εκτος απο αυτο το δικο μου ειναι κ7,κ πρωτη αδεια το 08,οποτε το 2010που το πηρα ηταν 3χρονων. Το κακο δεν ειναι οτι ειναι παλια,αλλα οτι δε ξερουμε τι μηχανακια εχουμε.εγω ξερω τι ειναι το μηχανακι μου κ τι δεν ειναι.ξερω επισης οτι 1000 δεν ειναι,δε θα γινει κ ουτε εχουν καμια εχεση μετα τα 260κμ.απλα εμενα με βολευει πολυ μεσα στη πολη κ μπορω να βγω κ λιγο εθνικη,οχι τοσο ανετα οσο με ενα 1000,απο θεμα αεροδυναμικης πανω απολα! | |
|
| |
kapnias Adv. gixxer
Όνομα: : Δημήτρης Τόπος : Θεσσαλονίκη Ρεθυμνο Αριθμός μηνυμάτων : 590 Hμερομηνία εγγραφής : 06/09/2009
| Θέμα: Απ: k4 1000 Σαβ 07 Δεκ 2013, 19:54 | |
| Oταν δέχεσαι οτι το 750 κ6 μαμα βγάζει 130ροδα το 1000 κ3 μαμά πόσα βγάζει ; Ρίξε μια ματιά εδώ dyno tests εχει αρκετές δυναμομετρήσεις, το δικό σου δεν το έχει ,έχει όμως το ιδιο μοτέρ με το κ8. Το κ7 και το 2014 να το πάρεις, η suzuki το σχεδίασε το 2005 και το είχε ήδη βγάλει στην αγορά το Δεκέμβρη του 2005. Παρεμπιπτόντως μην παρεξηγήσεις το ύφος μου,το μηχανάκι σου μου αρέσει πολύ, αλλα μην είσαι απόλυτος και βγάζεις σκαρτα τα υπόλοιπα. Δεν μπορεί απο τη μία να υποστηρίζεις την άποψη του Γιαννη οτι το 1000 κ6 με το ζόρι βγάζει 149 άλογα, αρα το κ3 βγάζει λιγότερα και απο την άλλη να έρχεσαι με το 750 με 141 άλογα. Τεσπα, εγώ δεν λέω αλλα, πολλά είπα και συγνώμη! | |
|
| |
bagos Normal gixxer
Όνομα: : βαγγελης Τόπος : χαλκιδα Ηλικία : 43 Αριθμός μηνυμάτων : 130 Hμερομηνία εγγραφής : 03/11/2013
| Θέμα: Απ: k4 1000 Σαβ 07 Δεκ 2013, 20:07 | |
| Προς θεου,δεν υπαρχει θεμα παρεξηγησης.λογικο μου φαινεται κ6 γνησιο να βγςζει 150 ροδα.παντως αποτι θυμαμαι ο κατασκευαστης εδινε γνησιο κ3-4 156 μοτερ κ το δικο μου γνησιο 150 μοτερ. Δε το εβγαλα ςχρηστο το κ3 απλα μπορει να παρει κατι πιο συχρονο με τα ιδια λεφτα.τα 1000 εχουν πεσει πολυ σε τιμες. | |
|
| |
amorfotos Adv. gixxer
Όνομα: : Αλεξανδρος Τόπος : Στον κόσμο μου. Αριθμός μηνυμάτων : 631 Αγωνιζόμενος : Στην εκπαιδευση. Hμερομηνία εγγραφής : 04/01/2011
| Θέμα: Απ: k4 1000 Σαβ 07 Δεκ 2013, 20:14 | |
| - bagos έγραψε:
- Νομιζω οτι τα κ3-4 εχουν πολλα λιγοτερα αλογα απο 150 τροχο,μιας κ εβγαζαν 156 στροφαλο.κατα τα αλλα συμφωνω,αν σου κανουν τα γουστα,δεν υπαρχει λογος αντικαταστασης!
Η σουζουκι εδινε επισημα 164 στροφαλο - ΘΑΝΟΣ27 έγραψε:
- 145-147 κ μπορει καποια πολυ προσεγμενα κ καλα στρωμενα να εχουν κ 150(σπανια ομως περιπτωση). το θεμα ειναι πως παιρνεις αυτο που θα σε βολεψει οικονομικα κ που ειναι στην καλυτερη δυνατη κατασταση.μετα το μαθαινεις καλα κ πατας αν εισαι καλο χερι οδηγους με πιο καινουργιες μοτοσυκλετες
- kapnias έγραψε:
- Κοιτα, δεν είναι τοσο τραγικά τα πράγματα.Το Κ3 εχει ιδιο βάρος με το δικό σου και είναι ελαφρύτερο απο το κ5, το μπουζα παίζει στα +30κιλα.
+45 κιλα ειναι νομιζω - giannis_suzuki έγραψε:
- ΘΑΝΟΣ27 έγραψε:
- 145-147 κ μπορει καποια πολυ προσεγμενα κ καλα στρωμενα να εχουν κ 150(σπανια ομως περιπτωση). το θεμα ειναι πως παιρνεις αυτο που θα σε βολεψει οικονομικα κ που ειναι στην καλυτερη δυνατη κατασταση.μετα το μαθαινεις καλα κ πατας αν εισαι καλο χερι οδηγους με πιο καινουργιες μοτοσυκλετες
ρε φιλε εισαι σιγουρος για τα αλογα που λες??
εμενα κ6 1000 φιλτρο τελικο και προγραμμα μαμα εγγεφαλο συντηρημενο υπερ του δεοντος και εβγαλε 149 τροχο....
φιλτρο τελικο κ6 (χωρις να γνωριζω συντηρηση) εβγαλε 158 τροχο, (απο συμφορουμουτη) - bagos έγραψε:
- Παντως 3 κ4 που εχουμε εδω κ ειναι φιλων,δυσκολευονται να περασουν ακομα κ το δικο μου που ειναι 750 με περιφερειακα(μαμα παντα,αντε ενα τελικο το ενα),ποσο μαλλον ενα κ5 με ανετα +10 αλογα κ μερικα κιλα ελαφρυτερα.τωρα αν βαλουμε οδηγους με 50 κιλα διαφορα,λογικο ειναι.παντως ουτε στο στριψιμο ειναθ τοσο ευκολα.πιο πολυ πλησιαζουν σε μεγεθος τα busa παρα τα πιο καινουρια 1000:oops:
δισκολευονται, που? σε σταση, σε ρολαριστες, σε διαδρομη με στροφιλικια? εχεται ανταλαξει μηχανες? - bagos έγραψε:
- Εδω θα σε απογοητευσω κο μου αν κ 750 εδειξε σε dynojet 141 ροδα πες οτι ηταν αισιοδοξο κ εδειξε κατι παραπανω,αλλα σιγουρα ειναι αρκετα παταπανω απο τα 125 που πιστευεις μιας κ γνησια βγαζουν 130 ροδα
Εκτος απο αυτο το δικο μου ειναι κ7,κ πρωτη αδεια το 08,οποτε το 2010που το πηρα ηταν 3χρονων. Το κακο δεν ειναι οτι ειναι παλια,αλλα οτι δε ξερουμε τι μηχανακια εχουμε.εγω ξερω τι ειναι το μηχανακι μου κ τι δεν ειναι.ξερω επισης οτι 1000 δεν ειναι,δε θα γινει κ ουτε εχουν καμια εχεση μετα τα 260κμ.απλα εμενα με βολευει πολυ μεσα στη πολη κ μπορω να βγω κ λιγο εθνικη,οχι τοσο ανετα οσο με ενα 1000,απο θεμα αεροδυναμικης πανω απολα! Μεχρι τα 260 δηλαδη εισασται διπλα με το 1000? 130 ροδα αν θυμαμαι καλα συμφορουμουτη με 750 και αυτο. Τελος μην δινουμε και τοσο σημασια μονο στα αλογα γιατι το οργανο μετρησης (δυναμομετρο) διαφερει απο μαγαζι σε μαγαζι, ακομα και ιδιας μαρκας δυναμομετρα. Επισης Τα περισοτερα νουμερα ειναι αποτελεσματα απο το ντινο ντέι του φορουμ.(ιδιο δυναμομετρο και συνθηκες μετρησης) | |
|
| |
kostaskr6 Racing gixxer
Όνομα: : ΚΩΣΤΑΣ Τόπος : ΚΟΡΥΔΑΛΛΟΣ (ΑΠ'ΕΞΩ) Αριθμός μηνυμάτων : 5102 Αγωνιζόμενος : ΣΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ ΤΟΥ ΠΕΙΡΑΙΑ Hμερομηνία εγγραφής : 10/05/2010
| Θέμα: Απ: k4 1000 Σαβ 07 Δεκ 2013, 21:15 | |
| το κ3-4 ειναι 168 κιλα στεγνο κ εχει 164 αλογα στο στροφαλο κ το κ5-6 ειναι 166 κιλα στεγνο κ εχει 178 αλογα στο στροφαλο αν εχεις ορεξει βρησκεις οτι θελεις στο νετ | |
|
| |
bagos Normal gixxer
Όνομα: : βαγγελης Τόπος : χαλκιδα Ηλικία : 43 Αριθμός μηνυμάτων : 130 Hμερομηνία εγγραφής : 03/11/2013
| Θέμα: Απ: k4 1000 Σαβ 07 Δεκ 2013, 22:17 | |
| https://www.youtube.com/watch?v=-H1F6Rm723Mto κ6 φοραει τελικο κ φιλτρο!πατησα κ με ενα αλλο Κ6 κ στα 400 μ ημουν 1 μπροστα κ μετα περναγε κ μεχρι κοφτη 5ης ηταν 1 μπροστα!αν βρω το βιντεο θα το ανεβασω... κατα τα αλλα,οπως ειπα κ πιο πριν,αν σου βγαζει τα γουστα δε χρειαζεται να πας σε κατι αλλο!απλα αν ειναι καποιος να αγορασει ενα μηχανακι ΤΩΡΑ,οι τιμες στα 1000 εχουν πεσει παρα πολυ,κ με λιγο ψαξιμο κ υπομονη,μπορεις να βρεις κατι καλο κ με αρκετα εξτρα.αυτο ηθελα να πω κ πιστευω να μη παρερμηνευτηκα!προσωπικη μου γνωμη,οσο πιο καινουριο ειναι ενα οχημα,τοσο πιο συχρονο κ πιο βελτιωμενο ειναι απο το προηγουμενο... | |
|
| |
ΘΑΝΟΣ27 Normal gixxer
Τόπος : ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ Ηλικία : 42 Αριθμός μηνυμάτων : 70 Αγωνιζόμενος : ΠΑΠΑΛΑ!!! Hμερομηνία εγγραφής : 18/08/2012
| Θέμα: Απ: k4 1000 Σαβ 07 Δεκ 2013, 22:21 | |
| παιδια απ την αρχη το ειπαμε οτι κ πιο γρηγορο ειναι το κ5 κ πιο κοφτερο αλλα για οδηγους του επιπεδου μας μικρες διαφορες κανουν ολα αυτα.για μενα παντως η απολυτη δυναμη σε μια μοτοσυκλετα μικρη σημασια εχει.το θεμα πιστευω ειναι να εχεις μια partybike! να την οδηγας κ να σε γεμιζει χαμογελα κ χαρα κ αν πεσεις(μακρια απο μας)κ καμια φορα να μη σκασεις γιατι εχεις δωσει ενα μπαουλο λεφτα πριν το κ3 ειχα ενα zx6r του 2001 καρμπυρατερ τηλεσκοπικο πηρουνι κ γενικως παλιας τεχνολογιας μηχανακι ειχα κανει ομως πανω του 22.000 χλμ σε 1,5χρονο.σε ευθεια δεν ειχα καμια τυχη αφου δεν ειχε ουτε 100ιππους τροχο,σε στροφιλικι ομως ακολουθουσα επαξια κ6 600 κ4 1000 aprilia tuono του 06 κ παιρνουσα σε καποιες περιπτωσεις cbr 1000 08 κ k7 1000 γιατι οι 2 τελευταιοι απλα δεν ηξεραν καλα αυτα που οδηγουσαν ενω εγω το ειχα μαθει απ`εξω. | |
|
| |
| k4 1000 | |
|