Greek GSX-R forum
 Μόνο ως OPEN συμμετοχή η Ducati από το 2014; Cabece10

Αυτή την στιγμή βλέπετε το www.gixxer.gr σαν επισκέπτης.Για να μπορείτε να έχετε πρόσβαση σε όλες τις λειτουργίες του forum αν έχετε ήδη λογαριασμό κάντε συνδεση.Αν δεν έχετε λογαριασμό μπορείτε να κάνετε την εγγραφη σας ΕΔΩ!!
Greek GSX-R forum
 Μόνο ως OPEN συμμετοχή η Ducati από το 2014; Cabece10

Αυτή την στιγμή βλέπετε το www.gixxer.gr σαν επισκέπτης.Για να μπορείτε να έχετε πρόσβαση σε όλες τις λειτουργίες του forum αν έχετε ήδη λογαριασμό κάντε συνδεση.Αν δεν έχετε λογαριασμό μπορείτε να κάνετε την εγγραφη σας ΕΔΩ!!
Greek GSX-R forum

www.gixxer.gr
 
 Μόνο ως OPEN συμμετοχή η Ducati από το 2014; Portal10ΦόρουμΕικονοθήκηΕγγραφήΣύνδεση
Σύνδεση
Ψευδώνυμο μέλους:
Κωδικός:
Να γίνεται η σύνδεση αυτόματα σε κάθε μου επίσκεψη: 
:: Έχω ξεχάσει τον κωδικό μου
» Site Navigation
Navigation Menu

●Σημερινά Ενεργά Θέματα
●Δημοσιεύσεις που έγιναν μετά την τελευταία σας επίσκεψη
●Ανασκόπηση των δημοσιεύσεων σας
●Αναπάντητες δημοσιεύσεις
●Άρθρα
●Links
●SERVICE MANUAL
●How To...
●Συχνές Ερωτήσεις
●Αναζήτηση
Αναζήτηση
 
 

Αποτελέσματα Αναζήτησης
 
Rechercher Σύνθετη Αναζήτηση
Παρόμοια θέματα
Κορυφαίοι συγγραφείς
Miou
 Μόνο ως OPEN συμμετοχή η Ducati από το 2014; Poll_l10 Μόνο ως OPEN συμμετοχή η Ducati από το 2014; Poll_c10 Μόνο ως OPEN συμμετοχή η Ducati από το 2014; Poll_r10 
JIMK7
 Μόνο ως OPEN συμμετοχή η Ducati από το 2014; Poll_l10 Μόνο ως OPEN συμμετοχή η Ducati από το 2014; Poll_c10 Μόνο ως OPEN συμμετοχή η Ducati από το 2014; Poll_r10 
nasos-v
 Μόνο ως OPEN συμμετοχή η Ducati από το 2014; Poll_l10 Μόνο ως OPEN συμμετοχή η Ducati από το 2014; Poll_c10 Μόνο ως OPEN συμμετοχή η Ducati από το 2014; Poll_r10 
T.R.E
 Μόνο ως OPEN συμμετοχή η Ducati από το 2014; Poll_l10 Μόνο ως OPEN συμμετοχή η Ducati από το 2014; Poll_c10 Μόνο ως OPEN συμμετοχή η Ducati από το 2014; Poll_r10 
k8 600 kk
 Μόνο ως OPEN συμμετοχή η Ducati από το 2014; Poll_l10 Μόνο ως OPEN συμμετοχή η Ducati από το 2014; Poll_c10 Μόνο ως OPEN συμμετοχή η Ducati από το 2014; Poll_r10 
kostaskr6
 Μόνο ως OPEN συμμετοχή η Ducati από το 2014; Poll_l10 Μόνο ως OPEN συμμετοχή η Ducati από το 2014; Poll_c10 Μόνο ως OPEN συμμετοχή η Ducati από το 2014; Poll_r10 
κολτρέϊν
 Μόνο ως OPEN συμμετοχή η Ducati από το 2014; Poll_l10 Μόνο ως OPEN συμμετοχή η Ducati από το 2014; Poll_c10 Μόνο ως OPEN συμμετοχή η Ducati από το 2014; Poll_r10 
Leroy
 Μόνο ως OPEN συμμετοχή η Ducati από το 2014; Poll_l10 Μόνο ως OPEN συμμετοχή η Ducati από το 2014; Poll_c10 Μόνο ως OPEN συμμετοχή η Ducati από το 2014; Poll_r10 
ripper
 Μόνο ως OPEN συμμετοχή η Ducati από το 2014; Poll_l10 Μόνο ως OPEN συμμετοχή η Ducati από το 2014; Poll_c10 Μόνο ως OPEN συμμετοχή η Ducati από το 2014; Poll_r10 
mistiriodis_tsantakias
 Μόνο ως OPEN συμμετοχή η Ducati από το 2014; Poll_l10 Μόνο ως OPEN συμμετοχή η Ducati από το 2014; Poll_c10 Μόνο ως OPEN συμμετοχή η Ducati από το 2014; Poll_r10 

 

  Μόνο ως OPEN συμμετοχή η Ducati από το 2014;

Πήγαινε κάτω 
3 απαντήσεις
ΣυγγραφέαςΜήνυμα
FLASKAS
Normal gixxer
Normal gixxer
FLASKAS


Άντρας Τόπος : λεωνιδιο αρκαδιας
Ηλικία : 37
Αριθμός μηνυμάτων : 253
Αγωνιζόμενος : στο Λ.Τ.Τ
Hμερομηνία εγγραφής : 14/10/2013

 Μόνο ως OPEN συμμετοχή η Ducati από το 2014; Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Μόνο ως OPEN συμμετοχή η Ducati από το 2014;    Μόνο ως OPEN συμμετοχή η Ducati από το 2014; EmptyΠεμ 09 Ιαν 2014, 18:10

πάρχει ενδεχόμενο το 2014 - σύμφωνα με πληροφορίες που έρχονται από την Ιταλία - να έχουμε αντί για τρεις, μόλις δυο εργοστασιακές συμμετοχές στο grid της μεγάλης κατηγορίας, μιας και η Ducati σκέφτεται να πάρει μέρος τη νέα αγωνιστική σεζόν μόνο ως OPEN συμμετοχή!



Φυσικά δεν έχει παρθεί καμμία τελική απόφαση, ωστόσο σε πρόσφατη συνέντευξή του στο gpone.com, ο Andrea Dovizioso αποκάλυψε ότι τόσο η GP14 όσο και η GP13 (OPEN) θα αξιολογηθούν στο επερχόμενο τεστ της Μαλαισίας. "Δεν έχουμε αποφασίσει ακόμη, αλλά έτσι έχουν τα πράγματα...", επιβεβαιώνει ο Ιταλός και προσθέτει: "Στη Sepang, μετά τις δοκιμές, θα αποφασίσουμε ποιο δρόμο θα διαλέξουμε".



Η νέα OPEN κατηγορία αντικαθιστά από φέτος τις CRT, με τις μοτοσυκλέτες της OPEN να επωφελούνται από αυξημένη ποσότητα καυσίμου, περισσότερους κινητήρες ανά σεζόν κι ένα πιο μαλακό πίσω ελαστικό, σε σχέση με τις εργοστασιακές συμμετοχές. Από την άλλη, οι συμμετοχές OPEN θα αγωνίζονται με την πλήρη ECU της Magneti Marelli, την ώρα που τα εργοστάσια θα έχουν το δικαίωμα να κρατήσουν το δικό τους software. Αυτό που περιμένουν οι άνθρωποι της Ducati, είναι να δουν κατά πόσο το μειονέκτημα της χρήσης του ενιαίου software, αντισταθμίζεται από τα παραπάνω οφέλη της νέας κατηγορίας.



"Στην Jerez, όταν ο Yonny Hernandez έκανε το ντεμπούτο του με την OPEN Ducati, οι διαφορές ανάμεσα στην εργοστασιακή και στην OPEN ήταν μηδαμινές. Ακούστηκαν και αναφορές ότι η απόκριση του κινητήρα άλλαξε, με τα τέσσερα επιπλέον λίτρα καύσιμο... αλλά πως; Πρέπει να το δοκιμάσουμε και να δούμε αν υπάρχουν κάποιες θετικές αλλαγές", σχολίασε ο Dovi.



Επισήμως βέβαια, μόνο ο Hernandez έχει δηλωθεί ως OPEN συμμετοχή της Ducati με την ομάδα της Pramac. Αν τελικά και οι άλλοι οδηγοί της Ducati - οι Dovizioso, Crutchlow και ο δεύτερος αναβάτης της Pramac, Iannone - συμμετάσχουν στο φετινό Πρωτάθλημα ως OPEN, οι μόνες εργοστασιακές συμμετοχές το 2014 θα είναι αυτές της Honda και της Yamaha. Φυσικά οι τελευταίες θα έχουν και αυτές "εμπειρία" από τη νέα κατηγορία, μέσω των ιδιωτικών μοτοσυκλετών που θα προμηθεύσουν τις ανεξάρτητες ομάδες του grid.



Να επισημάνουμε εδώ, ότι η OPEN Ducati θα είναι ουσιαστικά η περσινή εργοστασιακή μοτοσυκλέτα των κόκκινων (GP13), με την ενιαία ECU της Magneti Marelli φυσικά, ενώ αντίθετα οι OPEN συμμετοχές των Honda και Yamaha θα έχουν αρκετές διαφορές σε σχέση με τις εργοστασιακές τους μοτοσυκλέτες.

http://www.motograndprix.gr/content.aspx?id=16098

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
http://www.sitarimeli.4ty.gr/
No Fear
Full gixxer
Full gixxer
No Fear


Άντρας Όνομα: : Γιαννης
Τόπος : Μεγαλοπολη
Ηλικία : 44
Αριθμός μηνυμάτων : 803
Hμερομηνία εγγραφής : 22/03/2012

 Μόνο ως OPEN συμμετοχή η Ducati από το 2014; Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Μόνο ως OPEN συμμετοχή η Ducati από το 2014;    Μόνο ως OPEN συμμετοχή η Ducati από το 2014; EmptyΤετ 15 Ιαν 2014, 10:13

Χαμος γινεται.Α ρε Stoner,ποσο δικιο ειχες τελικα...
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
ghost
Hero gixxer
Hero gixxer
ghost


Άντρας Όνομα: : Κώστας
Τόπος : Κυπαρισσία
Ηλικία : 50
Αριθμός μηνυμάτων : 2970
Αγωνιζόμενος : Married
Hμερομηνία εγγραφής : 24/04/2009

 Μόνο ως OPEN συμμετοχή η Ducati από το 2014; Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Μόνο ως OPEN συμμετοχή η Ducati από το 2014;    Μόνο ως OPEN συμμετοχή η Ducati από το 2014; EmptyΤρι 18 Μαρ 2014, 22:40

Ενιαία ECU και... η Εργοστασιακή-OPEN Ducati!


Δυο μόλις 24ωρα πριν την έναρξη του πρώτου γύρου του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος MotoGP και οι διοργανωτές - επιτέλους - μας αποκάλυψαν τη λύση τους για το ότι η Ducati από Εργοστασιακή συμμετοχή αποφάσισε να γίνει OPEN. Τα ακόμα μεγαλύτερα νέα, είναι ότι στο MotoGP θα έχουμε - υποχρεωτικά - την ενιαία ECU (hardware και software) για όλες τις συμμετοχές του grid το 2016.



Πρόκειται φυσικά για τον διακαή πόθο-στόχο της Dorna (εταιρεία υπεύθυνη για τα εμπορικά δικαιώματα του Πρωταθλήματος ανά την υφήλιο) και της Παγκόσμιας Ομοσπονδίας (FIM). Οι νέες προτάσεις, που αποφασίστηκαν μετά από πολλά τηλεφωνήματα, τηλεδιασκέψεις και αντιρρήσεις, ανοίγουν το δρόμο για τον απόλυτο έλεγχο στο κόστος των ηλεκτρονικών και στον περιορισμό των βοηθημάτων των αναβατών, όπως π.χ. του traction control.



Μέχρι το 2016, η Honda και η Yamaha θα έχουν το ελεύθερο να αγωνίζονται και να εξελίσσουν το δικό τους software, που ενσωματώνεται στο ενιαίο, για όλους, hardware της ECU της Magneti Marelli. Φυσικά γι' αυτήν τους την επιλογή, τα δυο εργοστάσια θα "τιμωρούνται" με 20 λίτρα καύσιμο σε κάθε αγώνα, πέντε αλλαγές κινητήρων ανά σεζόν (και ανά αναβάτη) και πάγωμα στην εξέλιξη του κινητήρα για όλη τη διάρκεια της αγωνιστικής σεζόν.



Από την άλλη, η Ducati - που είναι και ο μοναδικός "κατασκευαστής χωρίς νίκη την προηγούμενη σεζόν" - παραμένει Εργοστασιακή συμμετοχή το 2014, ΑΛΛΑ θα επωφελείται από όλα τα πλεονεκτήματα των ομάδων της OPEN κατηγορίας! Τουλάχιστον μέχρι να καταφέρει να επιτύχει συγκεκριμένους συνδυασμούς αποτελεσμάτων. Καλό έτσι; Υπάρχει και καλύτερο! Με δεδομένο ότι παραμένει ως Εργοστασιακή συμμετοχή, θα έχει το ελεύθερο (Wink να χρησιμοποιεί το αποκλειστικά δικό της software!!



Από την άλλη, αν ένας ή περισσότεροι από τους αναβάτες της Ducati καταφέρουν να πάρουν μια νίκη, δυο δεύτερες θέσεις ή τρεις τρίτες θέσεις στο στεγνό, τότε το διαθέσιμο καύσιμο θα μειωθεί από 24 λίτρα σε 22. Αν μάλιστα, καταφέρουν να φτάσουν τρεις φορές στο ψηλότερο σκαλί του βάθρου, δεν θα μπορούν να χρησιμοποιούν το έξτρα μαλακό ελαστικό των OPEN μοτοσυκλετών. Αυτή η νέα, υβριδική, κατάσταση της Factory-OPEN συμμετοχής, θα ισχύει και για την Suzuki που θα επιστρέψει στο Πρωτάθλημα το 2015.



Διαβάστε εδώ, τη σχετική ανακοίνωση της Επιτροπής Αγώνων και της FIM.



Η Ducati επέλεξε το μονόδρομο της OPEN, σε μια προσπάθεια να γίνει πιο ανταγωνιστική καθώς θα μπορούσε να εξελίσσει τον κινητήρα της και να κάνει απεριόριστα τεστ στις πίστες του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος. Μια θεμιτή κίνηση - αν φανταστούμε ότι για πρώτη φορά πέρυσι δεν κατάφερε να πάρει ούτε ένα βάθρο σε 18 αγώνες - που έφερε όμως ποικίλες αντιδράσεις. Και όχι μόνο από τις Honda (κυρίως) και Yamaha. Η δυσαρέσκεια ήταν έντονη και από τις OPEN ομάδες, που δεν μπορούν σε κανέναν τομέα να ανταγωνιστούν τους πόρους ενός εργοστασίου.



Η μόνη προϋπόθεση για να γίνει ένα εργοστάσιο (η μια δορυφορική ομάδα) OPEN, ήταν η αποδοχή του software της Dorna και της Magneti Marelli. Αυτό αποτελούσε και το μοναδικό μειονέκτημα της κατηγορίας, τουλάχιστον μέχρι τα τέλη Φεβρουαρίου. Τότε, παρουσιάστηκε η νέα version του software (γνωστό στα paddock ως Championship Software) που ήταν ιδιαιτέρως περίπλοκη και πιο κοντά στα εργοστασιακά. Σ' αυτό, έβαλε το χεράκι της και η Ducati, η οποία ήταν και ο μόνος κατασκευαστής που ανταποκρίθηκε στη χείρα βοηθείας της Dorna στα τέλη της περασμένης σεζόν.



Για τις άλλες ομάδες της OPEN όμως, ο εφιάλτης άρχιζε τότε... Το νέο software ήταν σαφώς ανώτερο και επιτύγχανε καλύτερα αποτελέσματα στην πίστα, παράλληλα όμως ήταν και εξαιρετικά δαιδαλώδες και δύσκολα οι ιδιωτικές ομάδες - με τα πενιχρά τους μέσα - θα ήταν σε θέση να το εκμεταλλευτούν 100%. Άλλωστε μετά την Sepang2, όλες οι OPEN ομάδες ξεκαθάρισαν ακριβώς αυτό: ότι δηλαδή δεν μπορούν να διαχειριστούν το νέο software και θα συνεχίσουν να αγωνίζονται με το αντίστοιχο του 2013.



Με τα νέα δεδομένα, η Factory 2 καταργείται άμα τη γενέσει της.



Η ανακοίνωση όμως της ενιαίας ECU από το 2016 και μετά (ένα χρόνο νωρίτερα από το αναμενόμενο), αποτελεί τη μεγαλύτερη έκπληξη, δεδομένης μάλιστα της σθεναρής αντίθεσης του HRC σε ένα τέτοιο σενάριο. Ο Shuhei Nakamoto (αντιπρόεδρος HRC) έχει προειδοποιήσει ξεκάθαρα ότι αν γίνει κάτι τέτοιο, η Honda θα αποχωρήσει. Ο κατασκευαστής με έδρα το Τόκυο, έχει επανειλημμένως δηλώσει ότι ένας βασικός ρόλος που συμμετέχει στο Πρωτάθλημα, είναι η εξέλιξη του software που είναι θεμελιώδης παράγοντας για το R&D (Έρευνα κι Εξέλιξη) Τμήμα της εταιρείας.



Όλα τα παραπάνω "παιχνίδια" κανονισμών, η εισαγωγή της Ducati στην OPEN κατηγορία, η ανακοίνωση της Factory 2 και η σχεδόν αστραπιαία κατάργησή της με επαναφορά της Ducati στις Εργοστασιακές συμμετοχές, έχουν ένα και μόνο σκοπό. Να κάμψουν την αντίσταση του μεγαλύτερου εμποδίου στο όραμα του Carmelo Ezpeleta (Πρόεδρος της Dorna) για ένα ελεγχόμενο και χαμηλού κόστους Πρωτάθλημα. Άλλωστε με τα νέα δεδομένα, γιατί κάποιος να μην ακολουθήσει το παράδειγμα της Ducati το 2015;



Ο μεγάλος κερδισμένος της υπόθεσης δεν είναι - όπως πολλοί θα έχουν ήδη συμπεράνει - η Ducati. Αυτός που κερδίζει είναι το MotoGP και οι εκατομμύρια οπαδοί του, όλοι εμείς που θα έχουμε τη δυνατότητα να βλέπουμε το αγαπημένο μας άθλημα, από το 2016 και μετά, απαλλαγμένο από τον αβυσσαλέο κυκεώνα των κανονισμών. Το 2016 - χρονιά κατά την οποία θυμίζουμε ότι θα επανέλθει και η Aprilia ως Εργοστάσιο - θα έχουμε μια κατηγορία και όλοι θα αγωνίζονται επί ίσοις όροις: ενιαία ECU (hardware και software), 24 λίτρα καύσιμο, 12 κινητήρες. Πέρυσι είχαμε μια επιπλέον μοτοσυκλέτα στο Parc Ferme, για να επιβραβευτεί η καλύτερη CRT των κατατακτηρίων και του αγώνα. Φέτος υπήρχε το δίλημμα για το αν θα έπρεπε να υπάρξει θέση στο Parc Ferme για την καλύτερη OPEN (τελικά δεν θα υπάρχει). Το 2016 δεν θα υπάρχει καν ένα τέτοιο δίλημμα, καθώς θα έχουμε μία και μόνο μία κατηγορία!


http://www.motograndprix.gr
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
http://ghostkon.wix.com/motomania
 
Μόνο ως OPEN συμμετοχή η Ducati από το 2014;
Επιστροφή στην κορυφή 
Σελίδα 1 από 1
 Παρόμοια θέματα
-
» Καμία νέα συμμετοχή στο MotoGp από το 2014
» WSBK KONSTANTINOUPOLI PARK 13~15/9 ΜΕ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ !!!!!!! ▲→☆
» νεα κατηγορια ''open''

Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτήΔεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Greek GSX-R forum :: ΑΓΩΝΙΣΤΙΚA ΝEΑ :: MotoGP-
Μετάβαση σε:  
Copyright ©2008 - 2023, gixxer.gr
gixxerforum@gmail.com