Ο Carmelo Ezpeleta ξεκαθάρισε πως από το 2014 κανένα εργοστάσιο δεν θα μπορεί να έρθει στο MotoGP με δική της ομάδα. Αν για παράδειγμα η Suzuki ή η Aprilia θέλει να μπει στο MotoGP θα πρέπει να το κάνει μέσω μιας υπάρχουσας ομάδας και όχι κατεβάζοντας δική της ανεξάρτητη ομάδα. Αυτό, σύμφωνα με τον ισχυρό άνδρα της Dorna, θα διασφαλίσει τη συνέπεια στις συμμετοχές καθώς ακόμα και ένα εργοστάσιο αν θέλει να αποσυρθεί, η ομάδα θα παραμείνει κανονικά στο grid.
Μιλώντας στο MCN, ο Ezpeleta εξήγησε: «Για το 2014 δεν θα δεχτούμε νέες συμμετοχές, αν η Suzuki λοιπόν θέλει να έρθει στο πρωτάθλημα πρέπει να χρησιμοποιήσει μια από τις υπάρχουσες ομάδες ή μία από αυτές που συμμετέχουν. Πρέπει λοιπόν να πάνε σε κάποιον και να αγοράσουν την ομάδα του. Μπορεί να είναι ο οποιοσδήποτε, αλλά για παράδειγμα αν είναι ο Gresini, τότε τις μοτοσικλέτες μπορεί να τις χρησιμοποιήσει κάποιος άλλος. Δεν θέλουμε να πουν ότι συμμετέχουν και ξαφνικά να φύγουν. Μπορούν να φύγουν όποτε θέλουν αρκεί να χρησιμοποιήσουν μία από τις υπάρχουσες συμμετοχές».
Το παράδειγμα της Sauber στην F1 ήταν κατατοπιστικό. «Αυτό κάνει η Formula 1 και μάλιστα πάει πολύ καλά. Όταν η BMW αποφάσισε να έρθει χρησιμοποίησε τη Williams ή τη Sauber και όταν έφυγε η Sauber έμεινε στο grid. Τι θα γίνει λοιπόν αν για παράδειγμα επιτρέψουμε στην Aprilia να μπει και μετά από έναν χρόνο φύγει; Πρέπει μετά να πείσεις κάποιον να έρθει στο πρωτάθλημα, ο οποίος είχε μια συμμετοχή, αλλά δεν έγινε δεκτός».
Οι κατασκευαστές πάντως θα έχουν τον απόλυτο έλεγχο των ομάδων που θα αγοράσουν ή νοικιάσουν. «Ένα πράγμα είναι ξεκάθαρο. Το MotoGP τώρα είναι αυτό που είναι επειδή προσπάθησαν πολλοί άνθρωποι και αυτό συμπεριλαμβάνει τις ομάδες και τις CRT. Δεν είμαι ικανοποιημένος όταν κάποιους μου πει ότι έρχομαι τώρα και φεύγω τότε. Δεν συμβουλεύω κάτι τους κατασκευαστές. Θα έχουν την απόλυτη ισχύ στην ομάδα, αλλά αυτό που λέω είναι ότι δεν χρειάζεται να ξεκινήσουν από το μηδέν αγοράζοντας φορτηγά και εξοπλισμό».
Πηγή:
msfree