Κοιταξτε... Το μπουσα σχεδιάστηκε για να έχει το αλουμινενιο υπό πλαίσιο το οποιο και ζυγίζει 1970γρ ... Στη συνέχεια και μετά την τεράστια επιτυχία του μοντέλου (σε συνδυασμό ) με 1) αγοράστηκε απο πολυ κόσμο για ταξίδια 2) Κάποια ΛΙΓΑ πλαίσια σε Αμερική ράγιζαν και κόβονται στο σημείο Ενωσης με το πλαίσιο (δεξιά) πλευρά , απόφασηστικε απο την εταιρεία η αλλαγή του με ΣΙΔΕΡΕΝΙΟ (για προφανείς) λόγους το οποιο και ζυγίζει 5020γρ ...
Αυτά για την ιστορία
Στην πράξη: ένα αλουμινενιο μπορει όντως σε κάποια οριακή χρήση να κοπεί (ίσως), για αυτο το λόγο εγω στο δικό μου που αλλαξα το σιδερένιο (που είχε) με το αλουμινενιο έκανα τα εξής: 1)έβαλα μια "τραβερσα" δεξιά , και του εφτιαξα ένα home made box (πατέντα δική μου σε εκτέλεση του μηχανικου μου) και εκ μηδενησα την οποιαδήποτε πιθανή εμφάνιση του φαινομένου (μιας και κάνω αρκετα δικαβαλα + βαλίτσες .... (Και μόλις ξεφορτώσω βεβαίως.... Τραβάει και μια πίστα για .... Ισιωμα)
όταν κάποια στιγμή παρουσιάσω τη μηχανη θα δείξω και φωτό ενω στο (Hayabus org) μπορείτε να δείτε τι και πως .!