| Gsxr750:Αλλαγη εξατμ. & απαραιτητες μετατροπες | |
|
+14maikstain karagio JIMK7 noodles giannis_suzuki zed660 k8 600 kk kontos 750 T.R.E krosfala Miou Darksoul giannisK6 Lyon 18 απαντήσεις |
|
Συγγραφέας | Μήνυμα |
---|
Lyon Jr.gixxer
Αριθμός μηνυμάτων : 16 Hμερομηνία εγγραφής : 16/10/2014
| Θέμα: Gsxr750:Αλλαγη εξατμ. & απαραιτητες μετατροπες Τρι 28 Οκτ 2014, 21:29 | |
| Η αληθεια ότι η μαμα είναι καπως μεγαλη Μια εξατμιση συνηθως την αλλαζεις για ένα καλυτερο ηχο, για ομορφια, για να βελτιωσεις λιγο την αποδοση του κινητηρα. Αν αφήσουμε στην ακρη τα δυο πρωτα, και θελεις να βαλεις μιαν άλλη εξατμιση που θα παιξει ένα θετικο ρολο και στην αποδοση του κινητηρα, σε τι άλλες αλλαγες πρεπει να προβεις? Μαλλον μια άλλη ερωτηση πρωτα: Αν αλλαξεις ένα τελικο μονο είναι αληθεια ότι το 750 χανει ροπη στις χαμηλομεσαιες? Κανοντας μια γυρα σε ξενα σαϊτς βλεπω ότι βγαζουν και καταλυτη. http://www.gixxer.com/forums/showthread.php?t=196423θενκς | |
|
| |
giannisK6 Hero gixxer
Όνομα: : Γιάννης Τόπος : Αθήνα Ηλικία : 36 Αριθμός μηνυμάτων : 1323 Hμερομηνία εγγραφής : 21/03/2011
| Θέμα: Απ: Gsxr750:Αλλαγη εξατμ. & απαραιτητες μετατροπες Τρι 28 Οκτ 2014, 21:50 | |
| Την διαφορα την κανει κυριως η λειτουργια της πεταλουδας των καυσαεριων,η οποια στο 99% των περιπτωσεων,καταργειται οταν αλλαχθει το τελικο.Στο δικο μου που εχω δοκιμασει το μαμα τελικο με μονιμα ανοιχτη την πεταλουδα συγκριτικα με το Yoshi τελικο,η διαφορα ειναι απο χαμηλα αισθητη υπερ του Yoshi. | |
|
| |
Darksoul Hero gixxer
Όνομα: : Φιλιππος Τόπος : Πειραιας Ηλικία : 36 Αριθμός μηνυμάτων : 2551 Hμερομηνία εγγραφής : 11/11/2008
| Θέμα: Απ: Gsxr750:Αλλαγη εξατμ. & απαραιτητες μετατροπες Τρι 28 Οκτ 2014, 23:17 | |
| ναι θα χασεις αν κ μονο αν δε βαλεις προγραμμα σωστο.....μετα θα βαλεις κ ενα γραναζακι να αρπαξει τα πανω του κ μετα εναν αντικοφτη να αρπαξει λιγο παρπανω στις πρωτες 3 ταχυτητες στα χαμηλομεσαια κ μετα θα σαι ικανοποιητικα καλα με το 750! τελικο χωρις καταλυτη κ κομαντερ η βαζζαζ η προγραμματισμο εγκεφαλου η οποιο παραλληλο εγκεφαλακι ρυθμιζει μηγμα κ δοκιμη σε δυναμομετρο πριν κ μετα για να δεις τα αποτελεμσατα συνηθως μεχρι 125 εισαι σιγουρα με αυτα π ειπα..ροδα οχι μοτερ!
με ενα τελικο χωρις καταλυτη κομμενο δε κανεις τπτ μα τπτ κ ειδικα αν αφησεις κλαπετο κλειστο...κλαπετο εκτος απο θορυβο π μειωνει για να περναει τις ευρωπαικες προδιαγραφες μειωνει κ κατι ψιλοαλογατα....δυναμομετρο απο το φλορουμ το αμερικανικο πριν κ μετα για το κλαπετο... | |
|
| |
Miou Full gixxer
Όνομα: : Alexandros Τόπος : Αθηνα Ηλικία : 47 Αριθμός μηνυμάτων : 13454 Αγωνιζόμενος : Nop... Hμερομηνία εγγραφής : 20/07/2010
| Θέμα: Απ: Gsxr750:Αλλαγη εξατμ. & απαραιτητες μετατροπες Τετ 29 Οκτ 2014, 10:33 | |
| για να δεις βελτιωση στο μοτερ μην ασχοληθεις μονο με τελικο . εκτος και εαν μιλαμε για τις 2 πρωτες περιπτωσεις .ηχος και ομορφια ... για επιδοσεις θελεις ολοσωμη , ρυθμιση τα μειγματα , -1 δοντι μπροστα γραναζι αμα βρεις και να το φλασαρεις και να βγαλεις κοφτες κτλ εισαι αρχηγος φιλιππα πολυ γουσταρω ετσι οπως τα γραφεις ( το φλορουμ το αμερικανικο) | |
|
| |
krosfala Adv. gixxer
Όνομα: : ΠΕΤΡΟΣ Τόπος : ΣΑΛΟΝΙΚΑ Ηλικία : 43 Αριθμός μηνυμάτων : 700 Αγωνιζόμενος : Ναι...με τη σκια μου Hμερομηνία εγγραφής : 04/09/2012
| Θέμα: Απ: Gsxr750:Αλλαγη εξατμ. & απαραιτητες μετατροπες Τετ 29 Οκτ 2014, 13:11 | |
| Αγορινα προσφατα εβαλα μονο τελικο στο 750 και ειδα τα εξης. Κατ αρχας υποθετω οτι μιλας για κ8 και μετα γιατι στα προηγουμενα ο καταλυτης αλλαζε μαζι με το τελικο. Αλλαζωντας μονο τελικο στο 750 κ8 δεν αλλαζουν πολλα πραματα,σχεδον τιποτα να σου πω την αληθεια.Ουτε σε αποδοση αλλα δυστυχως ουτε σε ηχο. Το μονο που αλλαζει ειναι η εμφανιση.Η ουσιαστικη αλλαγη παιζει στο καζανακι που εχει και τον καταλυτη μαζι.Βγαζωντας το θα παρεις ηχο και μια πιο ελευθερη εξατμιση.Τωρα απο κει και περα θα παιξει ρολο τι κομματι midpipe θα βαλεις. Αν προσεξεις οι yoshimura στα κ6-κ7 σαν τελικο δινει στο mid pipe και καζανακι μαζι. Τι θελω να πω,αν βγαλεις καταλυτη και βαλεις απλα μια σωληνα midpipe και ενα τελικο τοτε μειωνεις τη διαδρομη και τη συμπιεση των καυσαεριων με αποτελεσμα να χασεις αποδοση χαμηλομεσαια.Αν βγαλεις και τη πεταλουδα τοτε θα χασεις ακομη περισσοτερο συμπιεση καυσαεριων.Οποτε λογικα θα χρειαστεις και παραλληλο εγκεφαλο. Θεωρω πως αν βγαλεις τον καταλυτη αλλα βαλεις καποιο midpipe με καζανακι και οσο το δυνατον μεγαλυτερη διαδρομη τοτε το μηχανακι ισως δε χρειαστει ρυθμισμα και απο ηχο θα εχει ζωντανεψει. Ψαξτο οσο μπορεις πριν το κανεις και κρινε μονος σου. Εγω προσωπικα ηθελα να αποφυγω τον παραλληλο εγκεφαλο για διαφορους λογους, αν ομως βαλω τοτε σιγουρα θα πηγαινα σε bazaaz που δινει και traction control | |
|
| |
T.R.E Full gixxer
Όνομα: : Νίκος
Τόπος : Αθήνα Αριθμός μηνυμάτων : 5824 Αγωνιζόμενος : Του καφέ! Hμερομηνία εγγραφής : 29/11/2008
| Θέμα: Απ: Gsxr750:Αλλαγη εξατμ. & απαραιτητες μετατροπες Τετ 29 Οκτ 2014, 16:16 | |
| Μπορείς να κάνεις και τις απαραίτητες ρυθμίσεις απ'τον εργοστασιακό εγκέφαλο δεν χρειάζεται να πάρεις παράλληλο | |
|
| |
kontos 750 Hero gixxer
Όνομα: : ΓΙΑΝΝΗΣ Τόπος : ΑΘΗΝΑ-ΤΡΙΚΑΛΑ Ηλικία : 42 Αριθμός μηνυμάτων : 1963 Hμερομηνία εγγραφής : 11/10/2010
| Θέμα: Απ: Gsxr750:Αλλαγη εξατμ. & απαραιτητες μετατροπες Τετ 29 Οκτ 2014, 17:04 | |
| - krosfala έγραψε:
- Αγορινα προσφατα εβαλα μονο τελικο στο 750 και ειδα τα εξης.
Κατ αρχας υποθετω οτι μιλας για κ8 και μετα γιατι στα προηγουμενα ο καταλυτης αλλαζε μαζι με το τελικο. Αλλαζωντας μονο τελικο στο 750 κ8 δεν αλλαζουν πολλα πραματα,σχεδον τιποτα να σου πω την αληθεια.Ουτε σε αποδοση αλλα δυστυχως ουτε σε ηχο. Το μονο που αλλαζει ειναι η εμφανιση.Η ουσιαστικη αλλαγη παιζει στο καζανακι που εχει και τον καταλυτη μαζι.Βγαζωντας το θα παρεις ηχο και μια πιο ελευθερη εξατμιση.Τωρα απο κει και περα θα παιξει ρολο τι κομματι midpipe θα βαλεις. Αν προσεξεις οι yoshimura στα κ6-κ7 σαν τελικο δινει στο mid pipe και καζανακι μαζι. Τι θελω να πω,αν βγαλεις καταλυτη και βαλεις απλα μια σωληνα midpipe και ενα τελικο τοτε μειωνεις τη διαδρομη και τη συμπιεση των καυσαεριων με αποτελεσμα να χασεις αποδοση χαμηλομεσαια.Αν βγαλεις και τη πεταλουδα τοτε θα χασεις ακομη περισσοτερο συμπιεση καυσαεριων.Οποτε λογικα θα χρειαστεις και παραλληλο εγκεφαλο. Θεωρω πως αν βγαλεις τον καταλυτη αλλα βαλεις καποιο midpipe με καζανακι και οσο το δυνατον μεγαλυτερη διαδρομη τοτε το μηχανακι ισως δε χρειαστει ρυθμισμα και απο ηχο θα εχει ζωντανεψει. Ψαξτο οσο μπορεις πριν το κανεις και κρινε μονος σου. Εγω προσωπικα ηθελα να αποφυγω τον παραλληλο εγκεφαλο για διαφορους λογους, αν ομως βαλω τοτε σιγουρα θα πηγαινα σε bazaaz που δινει και traction control
+750 εγω εβαλα τελικο εβγαλα καταλυτη με 54 περιπου σωλήνα δεν εβγαλα την ππεταλούδα και ρυθμισα με yoshi box +5 μεσαίες +5 ψηλά. Τι ειδα; Θόρυβο Πιο ελαφρύ μηχανακι εστω και λιγο με την γκουμουτσα που εβγαλα. Απο επιδωση συμφωνω πανω κατω με μιου και τα αλλα αγορια.Αν και πιστεύω ότι κάτι εχω κερδίσει. Εμενα προσωπικά δεν με ενδιαφέρει να δω κκάτι παραπάν. | |
|
| |
Lyon Jr.gixxer
Αριθμός μηνυμάτων : 16 Hμερομηνία εγγραφής : 16/10/2014
| Θέμα: Απ: Gsxr750:Αλλαγη εξατμ. & απαραιτητες μετατροπες Τετ 29 Οκτ 2014, 17:51 | |
| Οπωσδήποτε το να φτασεις οπου φτασεις σε μετατροπες εξαρτάται και από το τι οδηγος εισαι και μεχρι που θελεις να φτασεις το μηχανακι σου. Βλεπω ότι το εχετε ψαξει αρκετα το θεμα και ευχαριστω για τις συμβουλες σας. Σαν οδηγος λοιπον και κατοχος ss μου αρεσει η σπορ οδηγηση αλλα δεν είμαι και από τους καλυτερους. Θα μπω πιστα 3-4 φορες το χρονο και θα παιξω στο 1.15 στα Μεγαρα και στο 1.40 στις Σερρες. (πιστευω ενας που γνωριζει από χρονους από αυτά τα στοιχεια καταλαβαινει και τι οδηγος είμαι). Οποτε μαλλον δεν παω να φτασω το μηχανακι στην τελεια αποδοση του. Συμφωνα με αυτά που γραφετε αν αλλαξω το τελικο και τον καταλυτη βαζοντας ένα βαρελακι όπως δειχνουν οι παρακατω εικονες (που βρηκα στο νετ) χωρις να αφαιρεθεί η πεταλουδα, θα παιξω στην ιδια περιπου αποδοση με έναν καλυτερο ηχο. Μιλαω σωστα? Θα πρεπει να παιξω και με το πρόγραμμα της μοτοσυκλέτας? (δεν θελω να βαλω αρχικα τουλάχιστον άλλο εγκεφαλο. Σημειωση: η μηχανη ειναι gsxr750 μοντελο 2010 | |
|
| |
krosfala Adv. gixxer
Όνομα: : ΠΕΤΡΟΣ Τόπος : ΣΑΛΟΝΙΚΑ Ηλικία : 43 Αριθμός μηνυμάτων : 700 Αγωνιζόμενος : Ναι...με τη σκια μου Hμερομηνία εγγραφής : 04/09/2012
| Θέμα: Απ: Gsxr750:Αλλαγη εξατμ. & απαραιτητες μετατροπες Τετ 29 Οκτ 2014, 18:46 | |
| Ακριβως αυτο ελεγα.Αν βαλεις κατι τετοιο το μηχανακι θα δουλευει μια χαρα χωρις να ρυθμισεις τιποτα.Μια μικρορυθμιση στον εγκεφαλο θα ειναι προεραιτικη. Το ερωτημα ειναι πως μπορουμε να παρουμε μονο αυτο το midpipe για να ταιριαξουμε πανω τελικο που πιανει στους πισω μαρσπιεδες οπως στα κ8? | |
|
| |
Lyon Jr.gixxer
Αριθμός μηνυμάτων : 16 Hμερομηνία εγγραφής : 16/10/2014
| Θέμα: Απ: Gsxr750:Αλλαγη εξατμ. & απαραιτητες μετατροπες Παρ 31 Οκτ 2014, 09:03 | |
| Mαλιστα, ωραια Μενει να το ψαξουμε λοιπον και παντα υπαρχει λυση. | |
|
| |
Lyon Jr.gixxer
Αριθμός μηνυμάτων : 16 Hμερομηνία εγγραφής : 16/10/2014
| Θέμα: Απ: Gsxr750:Αλλαγη εξατμ. & απαραιτητες μετατροπες Κυρ 22 Μαρ 2015, 12:04 | |
| Γεια σας και παλι (μετα από καιρο) συνάδελφοι μοτοσυκλετιστες, Καλη Ανοιξη, καλα ταξιδάκια και καλες καγκουροβολτες να εχουμε αυτή τη λαστιχοφαγα εποχη.
Επανέρχομαι στο θεμα που εχω ηδη ανοιξει πιο ενημερωμένος και με αλλαγες, αλλα για να ζητησω παλι τη γνωμη των πιο εξειδικευμένων και ψαγμένων σχετικα.
Στο μηχανακι (gsxr750 2010) λοιπον εχουν γινει οι εξης αλλαγες, 1) εχει αφαιρεθεί ο καταλυτης και εχει αντικατασταθεί με απλη σωληνα 2) Θα τοποθετηθεί (εχει αγοραστει ηδη) φιλτρο ΚΝ 3) θα τοποθετηθεί νεα εξατμιση (πιθανον από racetech) 4) θα τοποθετηθεί εγκέφαλος powercommander V που εχει ηδη αγοραστει.
Το νέο ερωτημα που τίθεται είναι το εξης: Βαζω καποια από τα προγράμματα που δινει η ιδια η εταιρεια? Εχει κανει καποιος ερευνα για αυτά και αν ναι, ποιο προτεινει? Υπαρχει δυνατοτητα να βρω και να κατεβασω καποια αλλα προγράμματα, και από που? Ή παω καπου και φτιαχνω άλλη χαρτογραφηση (που?) Ευχαριστω εκ των προτερων | |
|
| |
k8 600 kk Racing gixxer
Όνομα: : Κωστας (ΚΚ) Τόπος : Πειραιας Ηλικία : 45 Αριθμός μηνυμάτων : 5571 Αγωνιζόμενος : τωρα τωρα ερχεται το λοττο το νιωθω.... Hμερομηνία εγγραφής : 09/07/2011
| Θέμα: Απ: Gsxr750:Αλλαγη εξατμ. & απαραιτητες μετατροπες Κυρ 22 Μαρ 2015, 12:08 | |
| | |
|
| |
giannisK6 Hero gixxer
Όνομα: : Γιάννης Τόπος : Αθήνα Ηλικία : 36 Αριθμός μηνυμάτων : 1323 Hμερομηνία εγγραφής : 21/03/2011
| Θέμα: Απ: Gsxr750:Αλλαγη εξατμ. & απαραιτητες μετατροπες Κυρ 22 Μαρ 2015, 12:28 | |
| Καλοκαιριασε και οι δουλειες του Νικου ανοιξαν διαπλατα...βλεπω να ανεβαζει τιμες | |
|
| |
Miou Full gixxer
Όνομα: : Alexandros Τόπος : Αθηνα Ηλικία : 47 Αριθμός μηνυμάτων : 13454 Αγωνιζόμενος : Nop... Hμερομηνία εγγραφής : 20/07/2010
| Θέμα: Απ: Gsxr750:Αλλαγη εξατμ. & απαραιτητες μετατροπες Κυρ 22 Μαρ 2015, 17:59 | |
| οι ετοιμοι χαρτες που σου δινει η dyno για το μηχανακι σου αναλογα την εξατμιση που του φορας δεν ειναι ετοιμος χαρτης και τελεια ρυθμισμενος για το μηχανακι σου . ειναι ενας χαρτης με καποια δεδομενα που θα εχεις για ξεκινημα στην ρυθμιση που θα κανεις ειδικα για το μηχανακι σου . | |
|
| |
zed660 Hero gixxer
Όνομα: : Δημήτρης Τόπος : εδώ Ηλικία : 32 Αριθμός μηνυμάτων : 1497 Hμερομηνία εγγραφής : 24/04/2013
| Θέμα: Απ: Gsxr750:Αλλαγη εξατμ. & απαραιτητες μετατροπες Κυρ 22 Μαρ 2015, 18:15 | |
| +το ότι το ένα μηχανάκι δουλεύει διαφορετικά έστω και λίγο από ένα άλλο (ίδιο μοντέλο, ίδια χρονολογία) Το yoshibox που είχε αναφερθεί ρυθμίζει από ό,τι ξέρω πολύ χοντρικά..οπότε δεν είναι και ό,τι καλύτερο. Οπότε πάμε σε έναν καλό μάστορα για φλασάρισμα στον μαμά εγκέφαλο ή σε έναν παράλληλο. Κύριε TRE έρχεται και η δικιά μου ώρα... | |
|
| |
krosfala Adv. gixxer
Όνομα: : ΠΕΤΡΟΣ Τόπος : ΣΑΛΟΝΙΚΑ Ηλικία : 43 Αριθμός μηνυμάτων : 700 Αγωνιζόμενος : Ναι...με τη σκια μου Hμερομηνία εγγραφής : 04/09/2012
| Θέμα: Απ: Gsxr750:Αλλαγη εξατμ. & απαραιτητες μετατροπες Κυρ 22 Μαρ 2015, 20:03 | |
| - Lyon έγραψε:
- Γεια σας και παλι (μετα από καιρο) συνάδελφοι μοτοσυκλετιστες,
Καλη Ανοιξη, καλα ταξιδάκια και καλες καγκουροβολτες να εχουμε αυτή τη λαστιχοφαγα εποχη.
Επανέρχομαι στο θεμα που εχω ηδη ανοιξει πιο ενημερωμένος και με αλλαγες, αλλα για να ζητησω παλι τη γνωμη των πιο εξειδικευμένων και ψαγμένων σχετικα.
Στο μηχανακι (gsxr750 2010) λοιπον εχουν γινει οι εξης αλλαγες, 1) εχει αφαιρεθεί ο καταλυτης και εχει αντικατασταθεί με απλη σωληνα 2) Θα τοποθετηθεί (εχει αγοραστει ηδη) φιλτρο ΚΝ 3) θα τοποθετηθεί νεα εξατμιση (πιθανον από racetech) 4) θα τοποθετηθεί εγκέφαλος powercommander V που εχει ηδη αγοραστει.
Το νέο ερωτημα που τίθεται είναι το εξης: Βαζω καποια από τα προγράμματα που δινει η ιδια η εταιρεια? Εχει κανει καποιος ερευνα για αυτά και αν ναι, ποιο προτεινει? Υπαρχει δυνατοτητα να βρω και να κατεβασω καποια αλλα προγράμματα, και από που? Ή παω καπου και φτιαχνω άλλη χαρτογραφηση (που?) Ευχαριστω εκ των προτερων Αν θελεις φιλε πες μας πως σου φαινεται το μηχανακι με το βγαλσιμο του καταλυτη..Βλεπεις καποια διαφορα?Νοιωθεις να εχασε χαμηλα κ μεσαια? | |
|
| |
Lyon Jr.gixxer
Αριθμός μηνυμάτων : 16 Hμερομηνία εγγραφής : 16/10/2014
| Θέμα: Απ: Gsxr750:Αλλαγη εξατμ. & απαραιτητες μετατροπες Δευ 23 Μαρ 2015, 07:46 | |
| Aρχιζοντας απο το τελος krosfala δεν οδηγησα το μηχανακι σε σπορ οδηγηση οποτε δεν εχω σαφη αποψη και εικονα, οποτε δεν μπορω να σου δωσω την πληροφορια που θες.
Αρα οπως λετε θα πρεπει να παω να το ρυθμισω το commander Eχετε καποιον? Ποιος ειναι ο ΤΡΕ? Αν θελετε στειλτε μου π.μ. ή απαντηστε μου εδω (αν δεν θεωρηθει διαφημιση) Ευχαριστω :-) | |
|
| |
giannis_suzuki Full gixxer
Ηλικία : 36 Αριθμός μηνυμάτων : 1057 Αγωνιζόμενος : στην μασα......... Hμερομηνία εγγραφής : 17/10/2012
| Θέμα: Απ: Gsxr750:Αλλαγη εξατμ. & απαραιτητες μετατροπες Δευ 23 Μαρ 2015, 08:23 | |
| καλα εσυ δεν ελεγες πως δεν θες να αλλαξεις εγγεφαλο??πουλα το pcv και ρυθμισε μαμα εγγεφαλο...
ο ΤΡΕ ειναι μελος εδω μεσα και ειναι ο πιο ψαγμενος μαζι με τον jimk7....Θα σου φλασαρει τν μαμα εγγεφαλο.... | |
|
| |
noodles Hero gixxer
Όνομα: : Βαγγέλης Τόπος : Καρδίτσα Ηλικία : 34 Αριθμός μηνυμάτων : 1424 Hμερομηνία εγγραφής : 12/02/2013
| Θέμα: Απ: Gsxr750:Αλλαγη εξατμ. & απαραιτητες μετατροπες Δευ 23 Μαρ 2015, 13:58 | |
| γιατι εβαλες power commander? ιδια δουλεια (ισως και καλυτερη) μπορεις να κανεις στον μαμα εγκεφαλο. μιλα με τα μελη που λενε τα παιδια πιο πανω, εγγυημενη δουλεια τι εξατμιση εβαλες? αυτη που ειναι στις φωτο πιο πανω? | |
|
| |
giannis_suzuki Full gixxer
Ηλικία : 36 Αριθμός μηνυμάτων : 1057 Αγωνιζόμενος : στην μασα......... Hμερομηνία εγγραφής : 17/10/2012
| Θέμα: Απ: Gsxr750:Αλλαγη εξατμ. & απαραιτητες μετατροπες Δευ 23 Μαρ 2015, 15:17 | |
| βαγγελη οχι ισως...καλυτερη κανεις...γιατι δεν πειραζεις μονο μειγματα...μπορεις να ρυθμισεις ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΑ πραγματα... | |
|
| |
Lyon Jr.gixxer
Αριθμός μηνυμάτων : 16 Hμερομηνία εγγραφής : 16/10/2014
| Θέμα: Απ: Gsxr750:Αλλαγη εξατμ. & απαραιτητες μετατροπες Δευ 23 Μαρ 2015, 19:12 | |
| να σας πω.... οντως ελεγα ότι δεν θα προχωρήσω σε αλλαγη εγκεφαλου κλπ, αλλα ο φιλος που μου πουλησε το μηχανακι μου εξομολογηθηκε μετα από καιρο, ότι ειχε ένα σωρο πραγματα αγορασει για το μηχανακι τα οποια και ειχε αφαιρεσει για να τα πουλησει χωριστα, και ένα από αυτα ηταν και το κομμαντερ. Ο φιλος λοιπον προθυμοποιηθηκε να μου δωσει πολλα από αυτά, χωρις χρηματα και αλλα σε ελαχιστο κοστος. Ετσι λοιπον αποφασισα (και αφου μου εκανε καλη τιμη στο κομμαντερ), θα ηταν αχαριστια από μεριας μου να παρω μονο τα τσαμπε χωρις να του δωσω καποια χρηματα. Και να 'με αγκαλια με ένα kομαντερ ετοιμο για τοποθετηση αλλα αρυθμιστο καθως ο ιδιος δεν μπηκε ποτε στη διαδικασια ρυθμισης.
Για εξατμιση, ναι, μια αντιστοιχη σκέφτομαι γιατι μου αρεσει πολύ και παραγει μια αντιστοιχη κωνικη ο Παπαγιάννης αρκει να ταιριαξει και στο μηχανακι. Η προταση σας λοιπον είναι να μιλησω με τους συμφορουμιτες? Εξακολοθουν να γραφουν εδώ? εχουν συνεργειο? Ευχαριστω για τις ως τωρα απαντησεις σας! | |
|
| |
JIMK7 Full gixxer
Όνομα: : ΔΗΜΗΤΡΗΣ Τόπος : KΡHTH XANIA Ηλικία : 52 Αριθμός μηνυμάτων : 8101 Αγωνιζόμενος : Κάπου Κάπως Κάποτε Hμερομηνία εγγραφής : 07/11/2008
| Θέμα: Απ: Gsxr750:Αλλαγη εξατμ. & απαραιτητες μετατροπες Δευ 23 Μαρ 2015, 19:24 | |
| - Lyon έγραψε:
- να σας πω.... οντως ελεγα ότι δεν θα προχωρήσω σε αλλαγη εγκεφαλου κλπ,
αλλα ο φιλος που μου πουλησε το μηχανακι μου εξομολογηθηκε μετα από καιρο, ότι ειχε ένα σωρο πραγματα αγορασει για το μηχανακι τα οποια και ειχε αφαιρεσει για να τα πουλησει χωριστα, και ένα από αυτα ηταν και το κομμαντερ. Ο φιλος λοιπον προθυμοποιηθηκε να μου δωσει πολλα από αυτά, χωρις χρηματα και αλλα σε ελαχιστο κοστος. Ετσι λοιπον αποφασισα (και αφου μου εκανε καλη τιμη στο κομμαντερ), θα ηταν αχαριστια από μεριας μου να παρω μονο τα τσαμπε χωρις να του δωσω καποια χρηματα. Και να 'με αγκαλια με ένα kομαντερ ετοιμο για τοποθετηση αλλα αρυθμιστο καθως ο ιδιος δεν μπηκε ποτε στη διαδικασια ρυθμισης.
Για εξατμιση, ναι, μια αντιστοιχη σκέφτομαι γιατι μου αρεσει πολύ και παραγει μια αντιστοιχη κωνικη ο Παπαγιάννης αρκει να ταιριαξει και στο μηχανακι. Η προταση σας λοιπον είναι να μιλησω με τους συμφορουμιτες? Εξακολοθουν να γραφουν εδώ? εχουν συνεργειο? Ευχαριστω για τις ως τωρα απαντησεις σας! Aν εισαι από Αθηνα μιλα με τον Τ.R.E | |
|
| |
karagio Normal gixxer
Όνομα: : chris Τόπος : ΑΡΙΔΑΙΑ Αριθμός μηνυμάτων : 218 Hμερομηνία εγγραφής : 06/03/2010
| Θέμα: Απ: Gsxr750:Αλλαγη εξατμ. & απαραιτητες μετατροπες Σαβ 16 Μάης 2015, 16:28 | |
| γεια σας και απο μενα με παρόμοιες ερωτήσεις διοτι εχω ξενερωσει εντελως.......
εχω το 600Κ9 και απο καιρο ειχα μονο ενα τελικο leo vince μαζι με γραναζακι -1.
προχθες πηρα την μεγαλη αποφαση (αφου μαζεψα και τα φραγκα) να αφαιρεσω καταλυτη, οποτε πηγα μαστορα, τον εκοψε και εβαλε σωληνα, ρυθμίζοντας παράλληλα τα μείγματα σε 5%......Επισης μου ειπε οτι δεν εβγαλε πεταλουδα γιατι θα χαναμε σε αποδοση....
Εδω να αναφερω οτι για να γυρισω σπιτι επρεπε να κανω μια διαδρομη 110χλμ σε επαρχιακο δρομο....
Στο δια ταυτα...
Με το που καβαλαω το μοτορι να φυγω, ξεκιναω και διαπιστωνω (ακομα μεσα στην πολη οποτε ταχυτητες πολυ μικρες) οτι ο πυραυλος εγινε πιο αργος στα χαμηλα και απο χελώνα, στα χαμηλα έχασε κατα πολυ απο τοτε που ηταν με τον καταλυτη..... βγαινω στα ανοιχτα και ανοιγω σιγα σιγα.....ωστοσο μετα απο περιπου 40-50 χλμ μου αναβει η λάμπα θερμοκρασιας και βγαζει το καντράν ένδειξη ''sd''.... σταματάω πανικόβλητος στον δρομο και λεω τι πεχτυκε τωρα.....Πάω να ξαναβάλω μπροστα μίζα και μένει απο μπαταρία (αλλαγμένη πριν ενα μηνα, ολοκαινουρια)
Ερωτώ λοιπόν: 1ον κατα ποσο η μπαταρία μπορεί να τα έφτυσε απο την αλλάγη λαιμου (πιστευω απιθανο) και 2ον πως μπορω να φτιαξω την ένδειξη ωστε να μην αναβει η λάμπα και γενικα να μην εχει προβλημα το μηχανακι.....
Συγνωμη αν σας κουρασα!!!! | |
|
| |
noodles Hero gixxer
Όνομα: : Βαγγέλης Τόπος : Καρδίτσα Ηλικία : 34 Αριθμός μηνυμάτων : 1424 Hμερομηνία εγγραφής : 12/02/2013
| Θέμα: Απ: Gsxr750:Αλλαγη εξατμ. & απαραιτητες μετατροπες Σαβ 16 Μάης 2015, 17:17 | |
| σιγουρα δεν εκοψες τους αισθητηρες στο σωληνα της εξατμισης? 5 μηνες εχω που εκοψα τον καταλυτη και δεν εχει αναψει κανενα λαμπακι. τον εκοψα ακριβως στην βαση του (δεν εχω πειραξει μειγματα). κατω απο 4κ στροφες ειναι ετοιμο να σβησει, δεν κουνιεται βημα. | |
|
| |
maikstain Hero gixxer
Όνομα: : Μιχαλης Ηλικία : 43 Αριθμός μηνυμάτων : 2241 Hμερομηνία εγγραφής : 26/01/2010
| Θέμα: Απ: Gsxr750:Αλλαγη εξατμ. & απαραιτητες μετατροπες Σαβ 16 Μάης 2015, 18:21 | |
| η ενδειξη sd ειναι το σταμπιλιζατερ.καπου κοπηκε κανενα καλοδιακι θελει ψαξιμο αλλα δεν ειναι τιποτα | |
|
| |
| Gsxr750:Αλλαγη εξατμ. & απαραιτητες μετατροπες | |
|