Greek GSX-R forum
περί γεωμετρίας ανάρτησης Κ6 1000 Cabece10

Αυτή την στιγμή βλέπετε το www.gixxer.gr σαν επισκέπτης.Για να μπορείτε να έχετε πρόσβαση σε όλες τις λειτουργίες του forum αν έχετε ήδη λογαριασμό κάντε συνδεση.Αν δεν έχετε λογαριασμό μπορείτε να κάνετε την εγγραφη σας ΕΔΩ!!
Greek GSX-R forum
περί γεωμετρίας ανάρτησης Κ6 1000 Cabece10

Αυτή την στιγμή βλέπετε το www.gixxer.gr σαν επισκέπτης.Για να μπορείτε να έχετε πρόσβαση σε όλες τις λειτουργίες του forum αν έχετε ήδη λογαριασμό κάντε συνδεση.Αν δεν έχετε λογαριασμό μπορείτε να κάνετε την εγγραφη σας ΕΔΩ!!
Greek GSX-R forum

www.gixxer.gr
 
περί γεωμετρίας ανάρτησης Κ6 1000 Portal10ΦόρουμΕικονοθήκηΕγγραφήΣύνδεση
Σύνδεση
Ψευδώνυμο μέλους:
Κωδικός:
Να γίνεται η σύνδεση αυτόματα σε κάθε μου επίσκεψη: 
:: Έχω ξεχάσει τον κωδικό μου
» Site Navigation
Navigation Menu

●Σημερινά Ενεργά Θέματα
●Δημοσιεύσεις που έγιναν μετά την τελευταία σας επίσκεψη
●Ανασκόπηση των δημοσιεύσεων σας
●Αναπάντητες δημοσιεύσεις
●Άρθρα
●Links
●SERVICE MANUAL
●How To...
●Συχνές Ερωτήσεις
●Αναζήτηση
Αναζήτηση
 
 

Αποτελέσματα Αναζήτησης
 
Rechercher Σύνθετη Αναζήτηση
Παρόμοια θέματα
Κορυφαίοι συγγραφείς
Miou
περί γεωμετρίας ανάρτησης Κ6 1000 Poll_l10περί γεωμετρίας ανάρτησης Κ6 1000 Poll_c10περί γεωμετρίας ανάρτησης Κ6 1000 Poll_r10 
JIMK7
περί γεωμετρίας ανάρτησης Κ6 1000 Poll_l10περί γεωμετρίας ανάρτησης Κ6 1000 Poll_c10περί γεωμετρίας ανάρτησης Κ6 1000 Poll_r10 
nasos-v
περί γεωμετρίας ανάρτησης Κ6 1000 Poll_l10περί γεωμετρίας ανάρτησης Κ6 1000 Poll_c10περί γεωμετρίας ανάρτησης Κ6 1000 Poll_r10 
T.R.E
περί γεωμετρίας ανάρτησης Κ6 1000 Poll_l10περί γεωμετρίας ανάρτησης Κ6 1000 Poll_c10περί γεωμετρίας ανάρτησης Κ6 1000 Poll_r10 
k8 600 kk
περί γεωμετρίας ανάρτησης Κ6 1000 Poll_l10περί γεωμετρίας ανάρτησης Κ6 1000 Poll_c10περί γεωμετρίας ανάρτησης Κ6 1000 Poll_r10 
kostaskr6
περί γεωμετρίας ανάρτησης Κ6 1000 Poll_l10περί γεωμετρίας ανάρτησης Κ6 1000 Poll_c10περί γεωμετρίας ανάρτησης Κ6 1000 Poll_r10 
κολτρέϊν
περί γεωμετρίας ανάρτησης Κ6 1000 Poll_l10περί γεωμετρίας ανάρτησης Κ6 1000 Poll_c10περί γεωμετρίας ανάρτησης Κ6 1000 Poll_r10 
Leroy
περί γεωμετρίας ανάρτησης Κ6 1000 Poll_l10περί γεωμετρίας ανάρτησης Κ6 1000 Poll_c10περί γεωμετρίας ανάρτησης Κ6 1000 Poll_r10 
ripper
περί γεωμετρίας ανάρτησης Κ6 1000 Poll_l10περί γεωμετρίας ανάρτησης Κ6 1000 Poll_c10περί γεωμετρίας ανάρτησης Κ6 1000 Poll_r10 
mistiriodis_tsantakias
περί γεωμετρίας ανάρτησης Κ6 1000 Poll_l10περί γεωμετρίας ανάρτησης Κ6 1000 Poll_c10περί γεωμετρίας ανάρτησης Κ6 1000 Poll_r10 

 

 περί γεωμετρίας ανάρτησης Κ6 1000

Πήγαινε κάτω 
+4
mistiriodis_tsantakias
panosk8
mx5
Gixxerm@n
8 απαντήσεις
Μετάβαση στη σελίδα : 1, 2  Επόμενο
ΣυγγραφέαςΜήνυμα
Gixxerm@n
Adv. gixxer
Adv. gixxer
Gixxerm@n


Άντρας Όνομα: : Γιώργος
Τόπος : ΞΑΝΘΗ
Ηλικία : 44
Αριθμός μηνυμάτων : 582
Hμερομηνία εγγραφής : 29/03/2009

περί γεωμετρίας ανάρτησης Κ6 1000 Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: περί γεωμετρίας ανάρτησης Κ6 1000   περί γεωμετρίας ανάρτησης Κ6 1000 EmptyΠαρ 22 Φεβ 2013, 19:06

χειμώνας είναι,η βροχή δε λέει να σταματήσει,είπα να πειραματιστώ λίγο με τη γεωμετρία των αναρτήσεων...σύμφωνα λοιπόν με τις προτροπές των συναδέλφων μοτοσυκλετιστών του gixxer.com τοποθέτησα 6mm αποστάτη στο πίσω αμορτισέρ και σήκωσα την πάνω τιμονόπλακα όσο πιο πάνω πάει...το workshop manual (κατά την τοποθέτηση της μπροστινής ανάρτησης)προτείνει 4mm απόσταση της τιμονόπλακας από το ψηλότερο σημείο της μπουκάλας άρα τόσο πιο πάνω την τοποθέτησα.
ορίστε και η φωτό:
[img]περί γεωμετρίας ανάρτησης Κ6 1000 Img0284wn[/img]

ξεκίνησα λοιπόν βγάζοντας ότι ήταν απαραίτητο για άνετη πρόσβαση στο πίσω αμορτισέρ:
[img]περί γεωμετρίας ανάρτησης Κ6 1000 Img0286tj[/img]
πιστεύω γίνεται και χωρίς να βγάλεις τεπόζιτο και τα λοιπά αλλά 5λεπτά δουλειά είναι και σου λύνονται τα χέρια...

ξεβιδώνοντας τη βίδα του αμορτισέρ και σηκώνοντας με ένα γρύλλο η βάση βγαίνει απ΄τη "φωλιά" της
[img]περί γεωμετρίας ανάρτησης Κ6 1000 Img0283nb[/img]
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Gixxerm@n
Adv. gixxer
Adv. gixxer
Gixxerm@n


Άντρας Όνομα: : Γιώργος
Τόπος : ΞΑΝΘΗ
Ηλικία : 44
Αριθμός μηνυμάτων : 582
Hμερομηνία εγγραφής : 29/03/2009

περί γεωμετρίας ανάρτησης Κ6 1000 Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: περί γεωμετρίας ανάρτησης Κ6 1000   περί γεωμετρίας ανάρτησης Κ6 1000 EmptyΠαρ 22 Φεβ 2013, 19:16

σειρά έχει ο αποστάτης ο οποίος πρέπει να έχει το σχήμα της φωτογραφίας για να καθίσει σωστά στη βάση
[img]περί γεωμετρίας ανάρτησης Κ6 1000 Img0287fj[/img]

με προσοχή λοιπόν για να καθίσει σωστά κατεβάζοντας σιγά-σιγά το γρύλλο και μετά βίδωμα το παξιμάδι με τη ροπή που προτείνει ο κατασκευαστής
[img]περί γεωμετρίας ανάρτησης Κ6 1000 Img0289tbr[/img]
επειδή θέλει κάμποσο σφίξιμο (115nm) καλό είναι να έχετε βγάλει το τεπόζιτο για άνετη πρόσβαση

βόλτα δεν έχω κάνει ακόμη οπότε δε μπορώ να πω κάτι...οι αμερικάνοι πάντως δηλώνουν ενθουσιασμένοι...
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
mx5
Full gixxer
Full gixxer
mx5


Άντρας Αριθμός μηνυμάτων : 1084
Hμερομηνία εγγραφής : 27/09/2010

περί γεωμετρίας ανάρτησης Κ6 1000 Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: περί γεωμετρίας ανάρτησης Κ6 1000   περί γεωμετρίας ανάρτησης Κ6 1000 EmptyΠαρ 22 Φεβ 2013, 19:20

Με ακριβως ενθουσιαστηκαν οι αμερικλανοι; Εγινε πιο στριφτερο, πιο σταθερο; Στο δρομο, στη πιστα;
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Gixxerm@n
Adv. gixxer
Adv. gixxer
Gixxerm@n


Άντρας Όνομα: : Γιώργος
Τόπος : ΞΑΝΘΗ
Ηλικία : 44
Αριθμός μηνυμάτων : 582
Hμερομηνία εγγραφής : 29/03/2009

περί γεωμετρίας ανάρτησης Κ6 1000 Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: περί γεωμετρίας ανάρτησης Κ6 1000   περί γεωμετρίας ανάρτησης Κ6 1000 EmptyΠαρ 22 Φεβ 2013, 19:25

συγκεκριμένα ένας που έχει και cbr1000 09 λέει ότι η οδηγική συμπεριφορά είναι πολύ παρόμοια πλέον και στα δύο του μοτοσακά...ο καθένας σετάρει σύμφωνα με δικές του προτιμήσεις/απαιτήσεις/στυλ οδήγησης κτλ αλλά όταν κάτι το προτείνουν πολλοί τότε σε βάζει σε υποψίες...δοκιμάζεις και βλέπεις άλλωστε είναι εντελώς ανέξοδο...
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
mx5
Full gixxer
Full gixxer
mx5


Άντρας Αριθμός μηνυμάτων : 1084
Hμερομηνία εγγραφής : 27/09/2010

περί γεωμετρίας ανάρτησης Κ6 1000 Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: περί γεωμετρίας ανάρτησης Κ6 1000   περί γεωμετρίας ανάρτησης Κ6 1000 EmptyΠαρ 22 Φεβ 2013, 19:29

Κατα τη γνωμη μου κανε το βημα-βημα τοτε για να καταλαβεις τις διαφορες.
Για αρχη ασε μονο τη ροδελα.
Συνηθως αυτη η μοντα γινεται με 3χιλ ροδελα μονο πισω
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
panosk8
Hero gixxer
Hero gixxer
panosk8


Άντρας Όνομα: : Πανος
Ηλικία : 40
Αριθμός μηνυμάτων : 2447
Hμερομηνία εγγραφής : 05/06/2009

περί γεωμετρίας ανάρτησης Κ6 1000 Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: περί γεωμετρίας ανάρτησης Κ6 1000   περί γεωμετρίας ανάρτησης Κ6 1000 EmptyΣαβ 23 Φεβ 2013, 00:18

6 χιλιοστα πισω ειναι παρα πολυ.
το ratio αναρτηση/ροδα ειναι 1.8 περιπου απο το μοχλικο.για καθε χιλιοστο ροδελα
σηκωνεται ο κωλος 1.8 χιλιοστα δλδ.

παρ ολα αυτα βγες στο δρομο κ δες τι παιζει.παιζει ρολο κ το τι λαστιχα φορας.
κ τι αναρτησεις εχεις.κ τι ελατηρια φορανε.κ το μεταξονιο που εχεις.
εμενα πχ στα 5 χιλιοστα πισω ψηλωμα, το μηχανακι στριβει ταπα αλλα δε φρεναρει στα πολλα χιλιομετα κ βγαζει πλευσεις στη μπροστινη ροδα.στη ροδα οχι στο τιμονι.

το πιο ασφαλες ειναι στα 3 χιλιοστα κ οι μπουκαλες προσωπο με τις πλακες.
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
mistiriodis_tsantakias
Full gixxer
Full gixxer
mistiriodis_tsantakias


Άντρας Όνομα: : Stefanos
Τόπος : Athina
Ηλικία : 40
Αριθμός μηνυμάτων : 3236
Αγωνιζόμενος : SEX SEX K BMX
Hμερομηνία εγγραφής : 29/10/2009

περί γεωμετρίας ανάρτησης Κ6 1000 Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: περί γεωμετρίας ανάρτησης Κ6 1000   περί γεωμετρίας ανάρτησης Κ6 1000 EmptyΣαβ 23 Φεβ 2013, 03:01

το μπροστα που το σηκοσες ειναι μεγαλο λαθος ....επιδι το παρακολουθο και εγω το φορουμ που λες αυτοι μιλανε για της δικεστους πιστες που ειναι ολες τεραστιες
και παρατεταμενες στροφες με ταχιτιτα ,αμα εμπενες μεγαρα ασπουμε θα ειθελες λιγο σικομα πισο λιγο χαμιλομα μπροστα
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
http://www.myspace.com/stefanosk
Gixxerm@n
Adv. gixxer
Adv. gixxer
Gixxerm@n


Άντρας Όνομα: : Γιώργος
Τόπος : ΞΑΝΘΗ
Ηλικία : 44
Αριθμός μηνυμάτων : 582
Hμερομηνία εγγραφής : 29/03/2009

περί γεωμετρίας ανάρτησης Κ6 1000 Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: περί γεωμετρίας ανάρτησης Κ6 1000   περί γεωμετρίας ανάρτησης Κ6 1000 EmptyΣαβ 23 Φεβ 2013, 17:28

έχει να κάνει KAI με το σε ποιό ύψος βρίσκεται το κέντρο βάρους της μοτό...και δε μιλάνε μόνο για πίστα...anyway θα το δοκιμάσω ,θα πειραματιστώ με διάφορα set-up και βλέπουμε...
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
mistiriodis_tsantakias
Full gixxer
Full gixxer
mistiriodis_tsantakias


Άντρας Όνομα: : Stefanos
Τόπος : Athina
Ηλικία : 40
Αριθμός μηνυμάτων : 3236
Αγωνιζόμενος : SEX SEX K BMX
Hμερομηνία εγγραφής : 29/10/2009

περί γεωμετρίας ανάρτησης Κ6 1000 Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: περί γεωμετρίας ανάρτησης Κ6 1000   περί γεωμετρίας ανάρτησης Κ6 1000 EmptyΣαβ 23 Φεβ 2013, 18:13

το γνοριζω μαν το κανουνε παρα πολλοι σηκονουνε το μηχανακη επισεις φορανε ψιλες κορονες οπος τα dunlop KR που εχουνε μεγαλο υψος και επισεις να γνοριζεις οτι αρκετοι εκει τρεχουνε με 16,5 ζαντες που εχουνε ακομα πιο ψηλες κορονες ..

ασχετο μου κανεις μια χαρη αν γινετε να ζυγισεις την μια απο της μονομπλοκ που εχεις με τακακι η χορις και να μου πεις ποσο στο βγαζει?
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
http://www.myspace.com/stefanosk
cks
Normal gixxer
Normal gixxer
cks


Άντρας Όνομα: : χρηστος
Αριθμός μηνυμάτων : 51
Αγωνιζόμενος : παλια
Hμερομηνία εγγραφής : 16/11/2012

περί γεωμετρίας ανάρτησης Κ6 1000 Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: περί γεωμετρίας ανάρτησης Κ6 1000   περί γεωμετρίας ανάρτησης Κ6 1000 EmptyΣαβ 23 Φεβ 2013, 21:36

με το να σηκωσεις εμπρος ουσιαστικα ακυρωνεις το σηκωμα πισω. επισης ψηλωνεις το κεντρο βαρους της μοτ/τας aswew γιατι να το κανεις αυτο???? να την κανεις δηλαδη πιο αργη στις εναλαγες κλισης?
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
mistiriodis_tsantakias
Full gixxer
Full gixxer
mistiriodis_tsantakias


Άντρας Όνομα: : Stefanos
Τόπος : Athina
Ηλικία : 40
Αριθμός μηνυμάτων : 3236
Αγωνιζόμενος : SEX SEX K BMX
Hμερομηνία εγγραφής : 29/10/2009

περί γεωμετρίας ανάρτησης Κ6 1000 Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: περί γεωμετρίας ανάρτησης Κ6 1000   περί γεωμετρίας ανάρτησης Κ6 1000 EmptyΣαβ 23 Φεβ 2013, 21:52

γινεται πιο σταθερη μεσα στην στροφη οταν εχεις πολλα χιλιομετρα επισεις βουταει πιο γριγορα λογο κεντρο βαρους
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
http://www.myspace.com/stefanosk
boutser
Hero gixxer
Hero gixxer
boutser


Άντρας Όνομα: : ΚΩΣΤΑΣ
Τόπος : Καβάλα
Ηλικία : 36
Αριθμός μηνυμάτων : 2762
Αγωνιζόμενος : θα ήθελα...
Hμερομηνία εγγραφής : 06/10/2010

περί γεωμετρίας ανάρτησης Κ6 1000 Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: περί γεωμετρίας ανάρτησης Κ6 1000   περί γεωμετρίας ανάρτησης Κ6 1000 EmptyΔευ 25 Φεβ 2013, 14:25

καλο ακουγετε αλλα
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
cks
Normal gixxer
Normal gixxer
cks


Άντρας Όνομα: : χρηστος
Αριθμός μηνυμάτων : 51
Αγωνιζόμενος : παλια
Hμερομηνία εγγραφής : 16/11/2012

περί γεωμετρίας ανάρτησης Κ6 1000 Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: περί γεωμετρίας ανάρτησης Κ6 1000   περί γεωμετρίας ανάρτησης Κ6 1000 EmptyΔευ 25 Φεβ 2013, 17:18

mistiriodis_tsantakias έγραψε:
γινεται πιο σταθερη μεσα στην στροφη οταν εχεις πολλα χιλιομετρα επισεις βουταει πιο γριγορα λογο κεντρο βαρους
οχι φιλε μου. μια μοτ/τα γινεται πιο σταθερη μεσα στη στροφη οταν εχει μεγαλυτερη rake δηλαδη γωνια στις πλακες ή μεγαλυτερο ιχνος, ή μεγαλυτερο μεταξονιο.
επισης βουταει πιο γρηγορα οσο μεγαλυτερο μοχλο εχει δλδ ανοιγμα clip on, και οσο πιο κοντα αυτα ειναι στον αξονα του τροχου.
γιαυτο και οταν θελουμε να κανουμε πιο γρηγορη στην εισοδο μια μοτ/τα, χαμηλωνουμε εμπρος ή σηκωνουμε πισω.
με αναλογες ρυθμισεις στις αναρτησεις μας βεβαια...
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Gixxerm@n
Adv. gixxer
Adv. gixxer
Gixxerm@n


Άντρας Όνομα: : Γιώργος
Τόπος : ΞΑΝΘΗ
Ηλικία : 44
Αριθμός μηνυμάτων : 582
Hμερομηνία εγγραφής : 29/03/2009

περί γεωμετρίας ανάρτησης Κ6 1000 Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: περί γεωμετρίας ανάρτησης Κ6 1000   περί γεωμετρίας ανάρτησης Κ6 1000 EmptyΔευ 25 Φεβ 2013, 19:51

με το υπάρχον set-up έχω μειώσει caster και trail οπότε έγινε πιο "παιχνιδιάρικο"..επίσης έχει σηκωθεί λίγο το κέντρο βάρους κι έχει μεγαλώσει ελάχιστα το μεταξόνιο..στο πρόγραμμα να μεγαλώσει κι άλλο και βλέπουμε..
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Gixxerm@n
Adv. gixxer
Adv. gixxer
Gixxerm@n


Άντρας Όνομα: : Γιώργος
Τόπος : ΞΑΝΘΗ
Ηλικία : 44
Αριθμός μηνυμάτων : 582
Hμερομηνία εγγραφής : 29/03/2009

περί γεωμετρίας ανάρτησης Κ6 1000 Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: περί γεωμετρίας ανάρτησης Κ6 1000   περί γεωμετρίας ανάρτησης Κ6 1000 EmptyΔευ 25 Φεβ 2013, 19:54

cks έγραψε:

επισης βουταει πιο γρηγορα οσο μεγαλυτερο μοχλο εχει δλδ ανοιγμα clip on, και οσο πιο κοντα αυτα ειναι στον αξονα του τροχου.

αυτό δε μου κάθεται καλά...ειδικά το "όσο πιο κοντά στον άξονα του τροχού"...
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
mistiriodis_tsantakias
Full gixxer
Full gixxer
mistiriodis_tsantakias


Άντρας Όνομα: : Stefanos
Τόπος : Athina
Ηλικία : 40
Αριθμός μηνυμάτων : 3236
Αγωνιζόμενος : SEX SEX K BMX
Hμερομηνία εγγραφής : 29/10/2009

περί γεωμετρίας ανάρτησης Κ6 1000 Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: περί γεωμετρίας ανάρτησης Κ6 1000   περί γεωμετρίας ανάρτησης Κ6 1000 EmptyΔευ 25 Φεβ 2013, 20:54

cks έγραψε:
mistiriodis_tsantakias έγραψε:
γινεται πιο σταθερη μεσα στην στροφη οταν εχεις πολλα χιλιομετρα επισεις βουταει πιο γριγορα λογο κεντρο βαρους
οχι φιλε μου. μια μοτ/τα γινεται πιο σταθερη μεσα στη στροφη οταν εχει μεγαλυτερη rake δηλαδη γωνια στις πλακες ή μεγαλυτερο ιχνος, ή μεγαλυτερο μεταξονιο.
επισης βουταει πιο γρηγορα οσο μεγαλυτερο μοχλο εχει δλδ ανοιγμα clip on, και οσο πιο κοντα αυτα ειναι στον αξονα του τροχου.
γιαυτο και οταν θελουμε να κανουμε πιο γρηγορη στην εισοδο μια μοτ/τα, χαμηλωνουμε εμπρος ή σηκωνουμε πισω.
με αναλογες ρυθμισεις στις αναρτησεις μας βεβαια...

οπος τα λες δεν διαφονο ...απλος οσο το σικονεις λογο οοτι τα καλαμια ειναι υποκλισι καπος ετσι \ οσο πιο ψηλα πας στην παυλα μεγαλονη θεοριτικα και το υψος δεν μπορο να σου εξιγισο με μαθηματικο τυπο αυτο που θελο να πω αλλα ελπιζο να με καταλαβενεις ...αμα το σηκοσεις απο πισο δεν γινετε τπτ αλλα αμα το σικοσεις μπροστα ειναι σαν να αποκταει μεγαλιτερο ιχνος οπος λες
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
http://www.myspace.com/stefanosk
T.R.E
Full gixxer
Full gixxer
T.R.E


Άντρας Όνομα: : Νίκος


Τόπος : Αθήνα
Αριθμός μηνυμάτων : 5824
Αγωνιζόμενος : Του καφέ!
Hμερομηνία εγγραφής : 29/11/2008

περί γεωμετρίας ανάρτησης Κ6 1000 Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: περί γεωμετρίας ανάρτησης Κ6 1000   περί γεωμετρίας ανάρτησης Κ6 1000 EmptyΤρι 26 Φεβ 2013, 21:57

mistiriodis_tsantakias έγραψε:
cks έγραψε:
mistiriodis_tsantakias έγραψε:
γινεται πιο σταθερη μεσα στην στροφη οταν εχεις πολλα χιλιομετρα επισεις βουταει πιο γριγορα λογο κεντρο βαρους
οχι φιλε μου. μια μοτ/τα γινεται πιο σταθερη μεσα στη στροφη οταν εχει μεγαλυτερη rake δηλαδη γωνια στις πλακες ή μεγαλυτερο ιχνος, ή μεγαλυτερο μεταξονιο.
επισης βουταει πιο γρηγορα οσο μεγαλυτερο μοχλο εχει δλδ ανοιγμα clip on, και οσο πιο κοντα αυτα ειναι στον αξονα του τροχου.
γιαυτο και οταν θελουμε να κανουμε πιο γρηγορη στην εισοδο μια μοτ/τα, χαμηλωνουμε εμπρος ή σηκωνουμε πισω.
με αναλογες ρυθμισεις στις αναρτησεις μας βεβαια...

οπος τα λες δεν διαφονο ...απλος οσο το σικονεις λογο οοτι τα καλαμια ειναι υποκλισι καπος ετσι \ οσο πιο ψηλα πας στην παυλα μεγαλονη θεοριτικα και το υψος δεν μπορο να σου εξιγισο με μαθηματικο τυπο αυτο που θελο να πω αλλα ελπιζο να με καταλαβενεις ...αμα το σηκοσεις απο πισο δεν γινετε τπτ αλλα αμα το σικοσεις μπροστα ειναι σαν να αποκταει μεγαλιτερο ιχνος οπος λες


Και από πίσω όταν το σηκώνεις το ίχνος μειώνεται.Ελάχιστα ίσως αλλά μειώνεται,και η διαφορα είναι αισθητή ειδικά με 6mm αποστάτη.


Ίσως όταν ένα μηχανάκι σηκώνεται μπρος πίσω ταυτόχρονα να γίνεται πιο αργό στις εναλλαγές αλλά λογικά θα βουτάει πιο εύκολα λόγω του αυξημένου κέντρου βάρους...
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Gixxerm@n
Adv. gixxer
Adv. gixxer
Gixxerm@n


Άντρας Όνομα: : Γιώργος
Τόπος : ΞΑΝΘΗ
Ηλικία : 44
Αριθμός μηνυμάτων : 582
Hμερομηνία εγγραφής : 29/03/2009

περί γεωμετρίας ανάρτησης Κ6 1000 Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: περί γεωμετρίας ανάρτησης Κ6 1000   περί γεωμετρίας ανάρτησης Κ6 1000 EmptyΠαρ 01 Μαρ 2013, 08:01

Πολύ σούζα....ούτε με 2α δεν κάθεται κάτω...αφού νόμισα ότι πήρε 20 άλογα το μοτέρ... Shocked
Πρέπει οπωσδήποτε να αυξήσω το μεταξόνιο..γίνεται να προσθέσω κρίκους στην υπάρχουσα αλυσίδα; Καινούρια είναι τη λυπάμαι να την πετάξω...να μπορούσα να άλλαζα και τη θέση έδρασης του άξονα του ψαλιδιού...θα ήταν ότι καλύτερο...
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
cks
Normal gixxer
Normal gixxer
cks


Άντρας Όνομα: : χρηστος
Αριθμός μηνυμάτων : 51
Αγωνιζόμενος : παλια
Hμερομηνία εγγραφής : 16/11/2012

περί γεωμετρίας ανάρτησης Κ6 1000 Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: περί γεωμετρίας ανάρτησης Κ6 1000   περί γεωμετρίας ανάρτησης Κ6 1000 EmptyΠαρ 01 Μαρ 2013, 18:23

Οπως σου ειχα γραψει και πριν μερικα ποστ, με το σηκωμα εμπρος ακυρωσες το σηκωμα πισω. αφου μαμα ειναι 4mm κατω, κανε το 6-8mm κατω και η μοτ/τα θα ηρεμισει.
ομως τωρα που εχεις παιξει με το υψος, πρεπει να παιξεις και με τις αναρτησεις...
πμ για περισσοτερα Smile
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Gixxerm@n
Adv. gixxer
Adv. gixxer
Gixxerm@n


Άντρας Όνομα: : Γιώργος
Τόπος : ΞΑΝΘΗ
Ηλικία : 44
Αριθμός μηνυμάτων : 582
Hμερομηνία εγγραφής : 29/03/2009

περί γεωμετρίας ανάρτησης Κ6 1000 Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: περί γεωμετρίας ανάρτησης Κ6 1000   περί γεωμετρίας ανάρτησης Κ6 1000 EmptyΠαρ 01 Μαρ 2013, 18:38

cks έγραψε:
Οπως σου ειχα γραψει και πριν μερικα ποστ, με το σηκωμα εμπρος ακυρωσες το σηκωμα πισω. αφου μαμα ειναι 4mm κατω, κανε το 6-8mm κατω και η μοτ/τα θα ηρεμισει.
ομως τωρα που εχεις παιξει με το υψος, πρεπει να παιξεις και με τις αναρτησεις...
πμ για περισσοτερα Smile

βασικά είναι η γωνία του ψαλιδιού που κάνει τη ζημιά τώρα...έχει μικρύνει πολύ το ίχνος του (γιατί και το ψαλίδι έχει ίχνος...!!) πράγμα που διορθώνεται με την τοποθέτηση του άξονα του ψαλιδιού χαμηλότερα...όσο για τις αναρτήσεις,εννοείς κάτι πέρα από sag,αποσβέσεις κτλ?...ακούω απόψεις.
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
nktr
Hero gixxer
Hero gixxer
nktr


Άντρας Όνομα: : Nίκος
Τόπος : Piraeus
Αριθμός μηνυμάτων : 1596
Hμερομηνία εγγραφής : 12/01/2009

περί γεωμετρίας ανάρτησης Κ6 1000 Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: περί γεωμετρίας ανάρτησης Κ6 1000   περί γεωμετρίας ανάρτησης Κ6 1000 EmptyΣαβ 02 Μαρ 2013, 19:47

βγάλε τη ροδέλα, ξαναβάλε στη θέση που ήταν το μπροστινό και είσαι οκ.
Το κ5 έχει την κοφτερότερη γεωμετρία από όλα τα Κ.
Αυτό που θέλει δουλειά είναι το κ7-κ8 που το έκαναν το πιο αργό γεωμετρικά
στην γενιά των gixxer. Από τo Κ9 και μετά η γεωμετρία του είναι σωστή και πάλι.

*από το πίσω αμορτισέρ ότι πειράξεις καθ΄ύψος να ξέρεις ότι αντιστοιχεί Χ3 στο μπροστινό σου σύστημα.
δηλαδή σηκώνεις 2χιλ. το πίσω αμορτισέρ είναι σα να κατέβασες πλάκες 2χιλ.Χ3=6 χιλ.

Με τη ροδέλα 6χιλ. (τι ροδέλα, 6χιλ.=αποστάτης είναι)
είναι σαν να κατέβασες τις πλάκες 18χιλ. !!! και -4 το σήκωμα των πλακών= 14 χιλ. κάτω !!!
και δεν σου αναφέρω και ανάλογα τι λάστιχα φοράς μπορεί η μοτό να είναι ήδη πιο ψηλά
Dunlop KR 195άρια, Michelin 200άρια και Pirelli 200άρια
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Gixxerm@n
Adv. gixxer
Adv. gixxer
Gixxerm@n


Άντρας Όνομα: : Γιώργος
Τόπος : ΞΑΝΘΗ
Ηλικία : 44
Αριθμός μηνυμάτων : 582
Hμερομηνία εγγραφής : 29/03/2009

περί γεωμετρίας ανάρτησης Κ6 1000 Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: περί γεωμετρίας ανάρτησης Κ6 1000   περί γεωμετρίας ανάρτησης Κ6 1000 EmptyΣαβ 02 Μαρ 2013, 19:56

σεβαστή η άποψή σου μιας και είσαι πεπειραμένος πιστάκιας αλλά...σκοπεύω να το ψάξω λίγο ακόμη..ίσως με μικρότερο αποστάτη για την ώρα...
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
nktr
Hero gixxer
Hero gixxer
nktr


Άντρας Όνομα: : Nίκος
Τόπος : Piraeus
Αριθμός μηνυμάτων : 1596
Hμερομηνία εγγραφής : 12/01/2009

περί γεωμετρίας ανάρτησης Κ6 1000 Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: περί γεωμετρίας ανάρτησης Κ6 1000   περί γεωμετρίας ανάρτησης Κ6 1000 EmptyΣαβ 02 Μαρ 2013, 23:10

όχι δεν το έγραψα για να σε αποτρέψω από το ψάξιμο.
Κάνεις πολύ καλά που την ψάχνεις και χαίρομαι που το κάνεις γιατί δείχνει ότι σε ενδιαφέρει η ενασχόλησή σου για τη βελτίωση της μοτό σου.
Είναι πάρα πολύ καλό να το ψάξεις και να δεις ο ίδιος και να βγάλεις συμπεράσματα
το πως συμπεριφέρεται ανάλογα με τις αλλαγές που κάνεις η μοτό σου.
Σίγουρα θα βγάλεις κάτι καλό μέσα από αυτό.
Καλη επιτυχία cheers
και περιμένουμε ενημέρωση με την κάθε σου αλλαγή respekt
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Gixxerm@n
Adv. gixxer
Adv. gixxer
Gixxerm@n


Άντρας Όνομα: : Γιώργος
Τόπος : ΞΑΝΘΗ
Ηλικία : 44
Αριθμός μηνυμάτων : 582
Hμερομηνία εγγραφής : 29/03/2009

περί γεωμετρίας ανάρτησης Κ6 1000 Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: περί γεωμετρίας ανάρτησης Κ6 1000   περί γεωμετρίας ανάρτησης Κ6 1000 EmptyΣαβ 02 Μαρ 2013, 23:15

beer win
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
T.R.E
Full gixxer
Full gixxer
T.R.E


Άντρας Όνομα: : Νίκος


Τόπος : Αθήνα
Αριθμός μηνυμάτων : 5824
Αγωνιζόμενος : Του καφέ!
Hμερομηνία εγγραφής : 29/11/2008

περί γεωμετρίας ανάρτησης Κ6 1000 Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: περί γεωμετρίας ανάρτησης Κ6 1000   περί γεωμετρίας ανάρτησης Κ6 1000 EmptyΣαβ 02 Μαρ 2013, 23:24

cks έγραψε:
Οπως σου ειχα γραψει και πριν μερικα ποστ, με το σηκωμα εμπρος ακυρωσες το σηκωμα πισω. αφου μαμα ειναι 4mm κατω, κανε το 6-8mm κατω και η μοτ/τα θα ηρεμισει.
ομως τωρα που εχεις παιξει με το υψος, πρεπει να παιξεις και με τις αναρτησεις...
πμ για περισσοτερα Smile


Aν το κάνει 6-8 mm κάτω ( από 4) το κάνει ακόμα πιο γρήγορο,συνεπώς θα είναι σαν έχει σηκώσει το πίσω ακόμα περισσότερο...Δεν μπορώ να καταλάβω πως θα ηρεμίσει μικραίνοντας κι'άλλο το ίχνος...

Μπορεί λόγω του περισσότερου βάρους μπροστά να σηκώνεται πιο δύσκολα σούζα αλλά σαν γεωμετρία θα γίνει πιο ατσούμπαλο.



Gixxerm@n έγραψε:
cks έγραψε:
Οπως σου ειχα γραψει και πριν μερικα ποστ, με το σηκωμα εμπρος ακυρωσες το σηκωμα πισω. αφου μαμα ειναι 4mm κατω, κανε το 6-8mm κατω και η μοτ/τα θα ηρεμισει.
ομως τωρα που εχεις παιξει με το υψος, πρεπει να παιξεις και με τις αναρτησεις...
πμ για περισσοτερα Smile

βασικά είναι η γωνία του ψαλιδιού που κάνει τη ζημιά τώρα...έχει μικρύνει πολύ το ίχνος του (γιατί και το ψαλίδι έχει ίχνος...!!) πράγμα που διορθώνεται με την τοποθέτηση του άξονα του ψαλιδιού χαμηλότερα...όσο για τις αναρτήσεις,εννοείς κάτι πέρα από sag,αποσβέσεις κτλ?...ακούω απόψεις.

Το ψαλίδι όσο πιο ψηλά εδράζεται στο πλαίσιο τόσο περισσότερο αποτρέπει την σουζα,όχι το ανάποδο
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
 
περί γεωμετρίας ανάρτησης Κ6 1000
Επιστροφή στην κορυφή 
Σελίδα 1 από 2Μετάβαση στη σελίδα : 1, 2  Επόμενο
 Παρόμοια θέματα
-
» Ρουλεμάν πίσω ανάρτησης Κ6 1000
» ρυθμισεις αναρτησης κ κατανομη βαρους.
» τσιμουχα αναρτησης...

Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτήΔεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Greek GSX-R forum :: ΤΕΧΝΙΚA ΘEΜΑΤΑ :: ΤΕΧΝΙΚA ΘEΜΑΤΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑΣ :: ΦΡΕΝΑ - ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ-
Μετάβαση σε:  
Copyright ©2008 - 2023, gixxer.gr
gixxerforum@gmail.com