Παλικαρια κανα χρονο αφου πηρα το μπουσα ανεβηκα στον γνωστο Νασο για σερβις κτλ sta 6000 χιλιομετρα και τσεκαπ οπου και τοποθετησαμε και σωληνακια υψηλης και στα φρενα και στον συμπλεκτη στο hayabusa gen 2 μου.
Αφου λοιπον βαλαμε υγρα θυμαμαι γεμισε τα δοχεια μεχρι επανω.
Ειχα προσεξει σε καποια hayabusa που κοιτουσα σε αγγελιες οτι εκει μαλλον γλυφει υγρο φρενων και μετα το χρωμα φουσκωνει και δειχνει ασχημο στα ματια μερικων "μερακλιδων" σαν και εμας.
Φροντισα λοιπον οταν ειδα υγρασια να σκουπισω - ξεπλυνω καλα την περιοχη αυτη.
Προσφατα με 9000 χιλιομετρα πλεον ειδα οτι δεν γλιτωσε και το δικο μου μπουσα απο αυτη την "ασθενεια" και εχει κανει μικρα φουσκωματακια στο χρωμα τοπικα και στα 2 δοχεια του συμπλεκτη και μπροστινου φρενου.
Κοιτωντας χθες το σερβις μανουαλ ειδα οτι επανω επανω μεσα στο δοχειο εχει ενα diaphragm αρα μια φλατζουλα...
Αυτη κανονικα πρεπει να την αλλαζουμε σποραδικα? Μηπως δηλαδη δεν στεγανοποιει σωστα πλεον ειτε παραγεμισε το δοχειο κατα την πληρωση του με υγρα?
Το ματακι ειναι γεματο και δεν βλεπω καν ανωτερη σταθμη.
Να το λυσω και να βγαλω λιγα υγρα? Να παρω νεες φλατζουλες?