Αυτή την στιγμή βλέπετε το www.gixxer.gr σαν επισκέπτης.Για να μπορείτε να έχετε πρόσβαση σε όλες τις λειτουργίες του forum αν έχετε ήδη λογαριασμό κάντε συνδεση.Αν δεν έχετε λογαριασμό μπορείτε να κάνετε την εγγραφη σας ΕΔΩ!!
Greek GSX-R forum
Αυτή την στιγμή βλέπετε το www.gixxer.gr σαν επισκέπτης.Για να μπορείτε να έχετε πρόσβαση σε όλες τις λειτουργίες του forum αν έχετε ήδη λογαριασμό κάντε συνδεση.Αν δεν έχετε λογαριασμό μπορείτε να κάνετε την εγγραφη σας ΕΔΩ!!
Ακριβώς το ίδιο λέμε και εννοούμε και οι 2. Και γω πιστεύω όπως είναι τώρα 1340cc, άντε το πολύ λίγο παραπάνω cc, θα το πάνε 215hp-220hp.
Miou Full gixxer
Όνομα: : Alexandros Τόπος : Αθηνα Ηλικία : 47 Αριθμός μηνυμάτων : 13454 Αγωνιζόμενος : Nop... Hμερομηνία εγγραφής : 20/07/2010
Θέμα: Απ: Hayabusa gen 3 Σαβ 15 Οκτ 2016, 10:25
ρε βιλλυ αυτο που λες εσυ να βγαλουν δεν ειναι ενα απλο 5κυλινδρο αλλα μιλας για v5 δεν εχει καμια παραδοση σε V μοτερ η συζυκι εκτος απο το στρωμα και το sv
To καινουργιο μπουσα σε 5 κυλινδρους ειναι σεναριο επιστημονικης φαντασιας πιο ευκολο σεναριο το βλεπω σε τουρμπο
Θα δουμε.. ισως ξαναλεω τωρα στο Μιλανο να δειξουν κατι
topetwrx Adv. gixxer
Όνομα: : Απόστολος Τόπος : Κοζάνη Ηλικία : 54 Αριθμός μηνυμάτων : 791 Αγωνιζόμενος : Στα όνειρά μου.... Hμερομηνία εγγραφής : 21/08/2012
Θέμα: Απ: Hayabusa gen 3 Σαβ 15 Οκτ 2016, 13:44
Μια που μιλάμε και για 5κύλινδο ενημερωτικά και μόνο να αναφέρω ότι θερμοδυναμικά ισχύει ο κανόνας πως ιδανικός κυβισμός ανά κύλινδρο είναι στα 333cc (με εύρος από 330 έως 340cc).
Αυτό σημαίνει θεωρητικά πως αν θέλουμε την χρυσή τιμή σε απόδοση με σωστή κατανάλωση και ευστροφία θέλουμε:
Μονοκύλινδρο κυβισμού 330 μέχρι 340cc
Δικύλινδρο κυβισμού 660 μέχρι 680cc
Τρικύλινδρο κυβισμού 990 μέχρι 1020cc
Τετρακύλινδρο κυβισμού 1320 μέχρι 1360cc.
Εννοείται ότι στην πράξη αυτά παραβιάζονται ως γνωστό σε τεράστιο βαθμό. Νομίζω πως το μεγαλύτερο όφελος μέχρι τώρα το έχουμε δει σε οικονομία και όχι τόσο σε επιδόσεις, για αυτό και πλέον σχεδόν όλα τα αυτοκόνητα μικρού κυβισμού κάτω από 1200 κ.εκ έχουν τρικύλινδρους κινητήρες.
Billis 1340 Normal gixxer
Όνομα: : Βασίλης Τόπος : Θεσσαλονίκη Ηλικία : 32 Αριθμός μηνυμάτων : 295 Αγωνιζόμενος : Tuned by T.R.E... Hμερομηνία εγγραφής : 04/11/2014
Θέμα: Απ: Hayabusa gen 3 Σαβ 15 Οκτ 2016, 17:14
Miou έγραψε:
ρε βιλλυ αυτο που λες εσυ να βγαλουν δεν ειναι ενα απλο 5κυλινδρο αλλα μιλας για v5 δεν εχει καμια παραδοση σε V μοτερ η συζυκι εκτος απο το στρωμα και το sv
ή θα το σχεδιασουν square four ?
Ακριβώς όπως το λες Miou ένα V με πολύ μικρή γωνία όμως...Εκεί είναι το νόημα όπως έκανε η Kawasaki με το Η2 ένα μηχανάκι με μοτέρ και τροφοδότηση που δεν είχαμε δει ξανά έτσι πιστεύω ότι και η Suzuki θα απαντήσει με νέο μοτέρ με μεταβλητο και 5 κυλίνδρους..Τώρα V η Inline δεν ξέρω... Όπως είπες έχει βγάλει V το SV και το Strom Ξανά λέω εγώ ποντάρω σε καινούργιο μπλοκ που θα ταξιδέψει μέχρι το 2026 για αυτό και μιλάω για καινούργιο μοτέρ. Δεν υποστηρίζω τίποτα 100% από ότι διαβάζω ακούω έχω γνώμη δεν διαφωνώ με κανέναν... Θέλω να πιστεύω ότι θα βγάλει κάτι διαφορετικό μιας και το ανανεώνει κάθε 8-10 χρόνια και είναι και η ναυαρχίδα της Υποθέσεις κάνουμε και οι φανατικοί της χοντρής θέλουμε κάτι μοναδικό ώστε να συνεχίσει την πορεία της στον χρόνο έχει και αυτό το στάδιο την γλυκά του μέχρι να δούμε τι μας επιφυλάσσει η Suzuki Topewrx : Φίλε τα 1000αρια με 250 πάρα κάτι κυβικά στον κύλινδρο μια χαρά δουλεύουν και ξυραφιαζουν... Συμφωνώ πάντως και εγώ είχα διαβάσει κάπου ότι είναι εκεί στα 330 κυβικά η καλυτερη θερμό δυναμική απόδοση
proco Normal gixxer
Ηλικία : 38 Αριθμός μηνυμάτων : 254 Αγωνιζόμενος : oxi Hμερομηνία εγγραφής : 28/04/2014
Θέμα: Απ: Hayabusa gen 3 Παρ 01 Σεπ 2017, 11:40
Το πιο προσφατο αρθρο που βρηκα..
Ακομη δεν λεει κατι επισημο αλλα εξηγει τους λογους π λογικα το καινουργιο μπουσα αργησε να βγει.
Ηλικία : 38 Αριθμός μηνυμάτων : 254 Αγωνιζόμενος : oxi Hμερομηνία εγγραφής : 28/04/2014
Θέμα: Απ: Hayabusa gen 3 Κυρ 29 Οκτ 2017, 21:44
τελειωνει το 2017 και ακομη να εχουμε νεο αν θα κυκλοφορησει το 2018 το καινουργιο.. γαμ@@ την suzuki
k8 600 kk Racing gixxer
Όνομα: : Κωστας (ΚΚ) Τόπος : Πειραιας Ηλικία : 45 Αριθμός μηνυμάτων : 5571 Αγωνιζόμενος : τωρα τωρα ερχεται το λοττο το νιωθω.... Hμερομηνία εγγραφής : 09/07/2011
Θέμα: Απ: Hayabusa gen 3 Δευ 30 Οκτ 2017, 13:26
καλα κατσε να βγει πρωτα και μεχρι να ερθει ελλαδα εχουμε μελλοοοοοον 19+ παντως τα 300 ατια για πολιτικο δρομισιο μηχανακι που λεει το αρθρο μου κανουν λιγο ραδιο αρβυλα
Billis 1340 Normal gixxer
Όνομα: : Βασίλης Τόπος : Θεσσαλονίκη Ηλικία : 32 Αριθμός μηνυμάτων : 295 Αγωνιζόμενος : Tuned by T.R.E... Hμερομηνία εγγραφής : 04/11/2014
Θέμα: Απ: Hayabusa gen 3 Παρ 17 Νοε 2017, 10:12
Φτερωτός καναπές έρχεται...
bonepeeler Adv. gixxer
Ηλικία : 41 Αριθμός μηνυμάτων : 785 Hμερομηνία εγγραφής : 25/12/2010
Θέμα: Απ: Hayabusa gen 3 Παρ 17 Νοε 2017, 10:47
Δε μπορουν να το βγαλουν νωριτερα μπας και καταφερουμε να παρουμε αποφαση αναμεσα σε αυτο και στο h2 sx;
Billis 1340 Normal gixxer
Όνομα: : Βασίλης Τόπος : Θεσσαλονίκη Ηλικία : 32 Αριθμός μηνυμάτων : 295 Αγωνιζόμενος : Tuned by T.R.E... Hμερομηνία εγγραφής : 04/11/2014
Θέμα: Απ: Hayabusa gen 3 Παρ 17 Νοε 2017, 11:00
bonepeeler έγραψε:
Δε μπορουν να το βγαλουν νωριτερα μπας και καταφερουμε να παρουμε αποφαση αναμεσα σε αυτο και στο h2 sx;
2 σενάρια γύρω στα 1400 κυβικά ( Το 5cyl που έλεγα αποκλείεται ) με γύρω στους 215 ανακοινώσιμους ίππους ή το καλύτερο σενάριο Turbo που θα με κάνει να μην κοιμάμαι για μερικά βράδια.. Τυχερός είσαι ωραία διλλήματα έχεις..!!
Έχει επεξεργασθεί από τον/την Billis 1340 στις Σαβ 06 Ιαν 2018, 23:27, 1 φορά
Billis 1340 Normal gixxer
Όνομα: : Βασίλης Τόπος : Θεσσαλονίκη Ηλικία : 32 Αριθμός μηνυμάτων : 295 Αγωνιζόμενος : Tuned by T.R.E... Hμερομηνία εγγραφής : 04/11/2014
Θέμα: Απ: Hayabusa gen 3 Σαβ 06 Ιαν 2018, 23:26
Κάτι τέτοιο μάλλον θα είναι αρκετά κοντά εμφανισιακά στο προηγούμενο και από μοτερ 1440 σύμφωνα με τις πρώτες δημοσιεύσεις...
proco Normal gixxer
Ηλικία : 38 Αριθμός μηνυμάτων : 254 Αγωνιζόμενος : oxi Hμερομηνία εγγραφής : 28/04/2014
Θέμα: Απ: Hayabusa gen 3 Κυρ 07 Ιαν 2018, 23:18
δεν το βλεπω για τουρμπο παντως..θα πεσουν δραματικα οι πωλησεις
T.R.E Full gixxer
Όνομα: : Νίκος
Τόπος : Αθήνα Αριθμός μηνυμάτων : 5824 Αγωνιζόμενος : Του καφέ! Hμερομηνία εγγραφής : 29/11/2008
Θέμα: Απ: Hayabusa gen 3 Παρ 12 Ιαν 2018, 00:55
bonepeeler έγραψε:
Δε μπορουν να το βγαλουν νωριτερα μπας και καταφερουμε να παρουμε αποφαση αναμεσα σε αυτο και στο h2 sx;
Μια χαρα θα είναι αν το κανουν όπως το 1000 L7 δηλαδή με μεταβλητο χρονισμο και με αναρτηση BFF και όλα τα αλλα τα καλούδια του 1000 .. θα γινει οπλο και πολύ ελαφρυτερο που θα δικαζει πολλα πολλα 1000ρι στο δρομο ακομα και στις στροφες
Miou Full gixxer
Όνομα: : Alexandros Τόπος : Αθηνα Ηλικία : 47 Αριθμός μηνυμάτων : 13454 Αγωνιζόμενος : Nop... Hμερομηνία εγγραφής : 20/07/2010
ναι καπου ειδα οτι εχει βγει μια ανακοινωση και στο μοτο για να δουμε εαν θα ειναι αληθεια οχι οτι εχουμε λεφτα βεβαια για να το παρουμε
Όχι ρε αλήθεια είναι σε λίγες μέρες θα το ανακοινώσουν.. πρέπει να είναι το πιο άσχημο μπουσα που έχουν βγάλει πότε
Αν και τα προηγούμενα μοντέλα μου άρεσαν ειδικά το γεν2
Βέβαια από κοντά ίσως αλλάξω γνώμη αν και με λίγες εικόνες που έχω δει μέχρι τώρα δεν φαίνονται να έχουν κάνει σπουδαίες αλλαγές, εκτός τα ηλεκτρονικά που έβαλαν
Miou Full gixxer
Όνομα: : Alexandros Τόπος : Αθηνα Ηλικία : 47 Αριθμός μηνυμάτων : 13454 Αγωνιζόμενος : Nop... Hμερομηνία εγγραφής : 20/07/2010
Θέμα: Απ: Hayabusa gen 3 Παρ 05 Φεβ 2021, 15:01
πιο ασχημο απο το 1 δεν ειναι λογικα θα εχουν κανει δουλεια στο και μοτερ για τους ρυπους
terrorzone Full gixxer
Τόπος : ΑΘΗΝΑ Ηλικία : 44 Αριθμός μηνυμάτων : 826 Hμερομηνία εγγραφής : 08/10/2014
Θέμα: Απ: Hayabusa gen 3 Παρ 05 Φεβ 2021, 16:02
Κανει καλα review το τυπακι,Εγγλεζος. Σχεδον in depth.
A ρε ΖΟΥΖΟΥΚΑΡΑ για αυτο μας τρελενεις. Stylema δαγκανεις και σωληνακια ξανα απο Verysys.
Λιγοτερα αλογα,λιγοτερη ροπη στις 200 στροφες πιο κατω. ιδιο πλαισιο ψαλιδι Καλαμια ιδια με μιρκοδιαφορες στα εσωτερικα. νομιζω 2 κιλα ελαφρυτερη..... Και τα παρατραγουδα αλλα ελατηρια βαλβιδων,πιο ελαφριες μπιελες,αλλα δαχτυλιδια στα πιστονια κτλ κτλ κτλ. Να ειχαμε να λεγαμε. Δηλαδη το αναμενομαινο ,το φορτωσαν ηλεκτρονικα... Το Ηill Control γαμησε. Ο κωλος μου αρεσει παντως. Αναμεικτα τα συναισθηματα παντως
Κανει καλα review το τυπακι,Εγγλεζος. Σχεδον in depth.
A ρε ΖΟΥΖΟΥΚΑΡΑ για αυτο μας τρελενεις. Stylema δαγκανεις και σωληνακια ξανα απο Verysys.
Λιγοτερα αλογα,λιγοτερη ροπη στις 200 στροφες πιο κατω. ιδιο πλαισιο ψαλιδι Καλαμια ιδια με μιρκοδιαφορες στα εσωτερικα. νομιζω 2 κιλα ελαφρυτερη..... Και τα παρατραγουδα αλλα ελατηρια βαλβιδων,πιο ελαφριες μπιελες,αλλα δαχτυλιδια στα πιστονια κτλ κτλ κτλ. Να ειχαμε να λεγαμε. Δηλαδη το αναμενομαινο ,το φορτωσαν ηλεκτρονικα... Το Ηill Control γαμησε. Ο κωλος μου αρεσει παντως. Αναμεικτα τα συναισθηματα παντως
Οποτε καλα τα ειπα
Κριμα ενω εχουν την τεχνολογια θα μπορουσαν να βγαλουν ενα οπλο μπουσα
terrorzone Full gixxer
Τόπος : ΑΘΗΝΑ Ηλικία : 44 Αριθμός μηνυμάτων : 826 Hμερομηνία εγγραφής : 08/10/2014
Θέμα: Απ: Hayabusa gen 3 Παρ 05 Φεβ 2021, 20:56
Ακριβως ρε Τζιμ.δεν εχει το wow factor για την ιστορια που εχει στις πλατες του. Ιnnovation...βλεπε Ζ Η2. Που το εβγαλε και perfmonace edition με skyhook αναρτησεις κτλ κτλ και με σωληνακια υψηλης Αμα ειμαι για αγορα μππυσας δηλαδη γιατι να μη το κοιταξω? Καπως ετσι το εχω στο μυαλο μου. Κριμα,επρεπε να αφησουν ιστορια σημερα
terrorzone Full gixxer
Τόπος : ΑΘΗΝΑ Ηλικία : 44 Αριθμός μηνυμάτων : 826 Hμερομηνία εγγραφής : 08/10/2014
Θέμα: Απ: Hayabusa gen 3 Σαβ 06 Φεβ 2021, 13:39
Kαπου διαβασα οτι πειραματιστηκαν με 6κυλινδρο τουρμο αλλα δε τους βγηκε