Αυτή την στιγμή βλέπετε το www.gixxer.gr σαν επισκέπτης.Για να μπορείτε να έχετε πρόσβαση σε όλες τις λειτουργίες του forum αν έχετε ήδη λογαριασμό κάντε συνδεση.Αν δεν έχετε λογαριασμό μπορείτε να κάνετε την εγγραφη σας ΕΔΩ!!
Greek GSX-R forum
Αυτή την στιγμή βλέπετε το www.gixxer.gr σαν επισκέπτης.Για να μπορείτε να έχετε πρόσβαση σε όλες τις λειτουργίες του forum αν έχετε ήδη λογαριασμό κάντε συνδεση.Αν δεν έχετε λογαριασμό μπορείτε να κάνετε την εγγραφη σας ΕΔΩ!!
Εδώ λέμε να βάλουν απλά ένα compressor να πάει καμία 250άρα πες χαλαρά, αλλά από την άλλη μεριά όντως δοκίμασαν V6 turbo; Πολύ overkill...
terrorzone Full gixxer
Τόπος : ΑΘΗΝΑ Ηλικία : 44 Αριθμός μηνυμάτων : 826 Hμερομηνία εγγραφής : 08/10/2014
Θέμα: Απ: Hayabusa gen 3 Σαβ 06 Φεβ 2021, 17:28
Δες απο το 14:35 μετα.Δε διευκρινηζει για V6 ή Ι6
Αρέσει στον χρήστη mx5
Miou Full gixxer
Όνομα: : Alexandros Τόπος : Αθηνα Ηλικία : 47 Αριθμός μηνυμάτων : 13454 Αγωνιζόμενος : Nop... Hμερομηνία εγγραφής : 20/07/2010
Θέμα: Απ: Hayabusa gen 3 Σαβ 06 Φεβ 2021, 18:40
σιγα μην σχεδιασαν v6 απο λευκο χαρτι και τελικα δεν τους εκανε. μιλαμε για τρελα λεφτα ποσο μαλλον απο την στιγμη που ειχαν ετοιμο μοτερ και με λιγες μικρες βελτιωσεις περασαν τις νεες προδιαγραφες ρυπων.
Νομίζω ότι όλοι θα θέλαμε το νέο μπούσα να βγει ποιο τρελό μπαούλο, αλλά ίσως με τις αλλαγές που έκαναν να είναι τόσο ποιο γρήγορο από το προηγούμενο όσο το 2ης από το 1ης, άλλωστε φαντάζομαι κάτι ξέρουν για το αγοραστικό κοινό της μοτοσυκλέτας αυτής που πλέον είναι και μονόδρομος διότι ZZR δεν υπάρχει πλέον.
Τώρα για τις δοκιμές εξακύλινδρου χλωμό να πέταξαν τόσα λεφτά και να μην έβαλαν τελικά το μοτέρ...εκτός αν το δούμε σε κάποιο επόμενο project...
Miou Full gixxer
Όνομα: : Alexandros Τόπος : Αθηνα Ηλικία : 47 Αριθμός μηνυμάτων : 13454 Αγωνιζόμενος : Nop... Hμερομηνία εγγραφής : 20/07/2010
Θέμα: Απ: Hayabusa gen 3 Κυρ 07 Φεβ 2021, 13:05
χρηστο αμα ειδες τα τεχνικα χαρακτηριστικα το δειχνουν πιο γρηγορο απο το 2 σε επιταχυντσεις και ρεπριζ λογο της περισσοτερης ροπης χαμηλα φανταζομαι τα αλογα ετσι και αλλοιως περισευαν για να πιασει τα 300 χλμ
Πολύ σωστά, επίσης έκανε ουσιαστικές αλλαγές βλέπε στρόφαλο πχ που μόνο το εργοστάσιο μπορεί να κάνει, προφανώς τα κυβικά δεν είναι ο κανόνας για τα άλογα, δες gsx-r K1 1000 μέχρι το Κ8 που το μοτέρ είναι σχεδόν ίδιο αλλά τα άλογα είναι παράλογα παραπάνω ! (εντάξει είναι +11cc xaxa)
Αλλά δεν θα μου κάνει εντύπωση αν το νέο μπούσα βγάλει παραπάνω άλογα ρόδα ΦΠΕ από ένα gen2 φπε, ίσως το θεωρώ και σίγουρο θα έλεγα !
Έχοντας την χαρά να ζούμε σε μια εποχή που εύκολα έχεις μια κάμερα μαζί σου, Αλέξανδρε πραγματικά βλέπω βίντεο μου με το μαμά μοτέρ του Κ3 και πως φορτώνει τώρα χιλιόμετρα η μηχανή μου και είναι δεκάδες τα δευτερόλεπτα διαφοράς και παθαίνω σοκ ! Βασικά είναι ΤΟΣΟΟΟΟ μεγάλη η διαφορά που δεν χρειάζεται καν να μετρήσεις για να την καταλάβεις.
Κάτι τέτοιο ελπίζω για το νέο Hayabusha gen.3 !
Αρέσει στον χρήστη Miou
Miou Full gixxer
Όνομα: : Alexandros Τόπος : Αθηνα Ηλικία : 47 Αριθμός μηνυμάτων : 13454 Αγωνιζόμενος : Nop... Hμερομηνία εγγραφής : 20/07/2010
Θέμα: Απ: Hayabusa gen 3 Δευ 08 Φεβ 2021, 15:00
ετσι οπως ειναι τα οικονομικα πΧια το σκεφτομαι πολυ να ανοιξω το γκαζι τερμα
τι να τα κανω τα 220 αλογα αφου δεν τα αναζητω ποτε πια (λεμε τωρα καμια μαλακια να γελασουμε...)
η πικρή αλήθεια είναι αυτό που λες όμως, ότι η οικονομία ορίζει τα πάντα, για αυτό βλέπουμε τα τελευταία χρόνια να πουλάνε σαν τρελά σκούτερ, mega scooter και λοιπές ριπαπαριες ελάχιστα SuperBike και μαλακίτσες τύπου NC που είναι άνετα-οικονομικά. Επίσης μην ξεχνάμε την σημασία που έχει για τον Ιάπωνα η αξιοπιστία, για αυτό δεν αλλάζουν εύκολα μανέτες και λοιπά, ενώ βλέπεις 1190 καπάκια 1290 και ας σκοτώνεται(κυριολεκτικά) ο κόσμος επειδή κουνάει με βαλίτσες.