| Οξείδωση στο δοχείο καυσίμου σε GSX-R 1000 K3-4 | |
|
|
Συγγραφέας | Μήνυμα |
---|
christos_drifter Adv. gixxer
Όνομα: : Χρήστος Τόπος : 5-ELH Αριθμός μηνυμάτων : 474 Αγωνιζόμενος : Πεντέλη ΤΤ, που αλλού χαχαχα Hμερομηνία εγγραφής : 26/07/2010
| Θέμα: Οξείδωση στο δοχείο καυσίμου σε GSX-R 1000 K3-4 Κυρ 25 Δεκ 2016, 03:28 | |
| τι εμπειρίες έχετε επί του θέματος μιας και στην δική μου περίπτωση πάω άμεσα για πλαστικοποίηση, είναι συχνό φαινόμενο, τυχαίο, τι άλλο? | |
|
| |
DrIoannis Hero gixxer
Αριθμός μηνυμάτων : 1742 Αγωνιζόμενος : το... πάλεψα. Hμερομηνία εγγραφής : 29/01/2009
| Θέμα: Απ: Οξείδωση στο δοχείο καυσίμου σε GSX-R 1000 K3-4 Κυρ 25 Δεκ 2016, 09:24 | |
| Αφού το ντεπόζιτο δεν είναι αλουμίνιο, τιτάνιο, πλαστικό... ε κάποια στιγμή θα σκουριάσει (13 χρονάκια και πολύ κράτησε ). Το θέμα είναι πόσο σκουριασμένο είναι, αν έχει διαρροή κλπ. Επίσης αφού έχει σκουριάσει κάνε ένα πολύ καλό καθάρισμα στην αντλία.
Έχει επεξεργασθεί από τον/την DrIoannis στις Δευ 26 Δεκ 2016, 09:04, 1 φορά | |
|
| |
christos_drifter Adv. gixxer
Όνομα: : Χρήστος Τόπος : 5-ELH Αριθμός μηνυμάτων : 474 Αγωνιζόμενος : Πεντέλη ΤΤ, που αλλού χαχαχα Hμερομηνία εγγραφής : 26/07/2010
| Θέμα: Απ: Οξείδωση στο δοχείο καυσίμου σε GSX-R 1000 K3-4 Δευ 26 Δεκ 2016, 03:32 | |
| - DrIoannis έγραψε:
- Αφού το ντεπόζιτο δεν είναι αλουμίνιο, τιτάνιο, πλαστικό... ε κάποια στιγμή θα σκουριάσει (1 χρονάκια και πολύ κράτησε
). Το θέμα είναι πόσο σκουριασμένο είναι, αν έχει διαρροή κλπ. Επίσης αφού έχει σκουριάσει κάνε ένα πολύ καλό καθάρισμα στην αντλία. Ούτε carbon fibre είναι αλλά αυτό δεν έχει καμία σημασία μιας και με την ίδια λογική θα έπρεπε να σκουριάζουν όλα τα δοχεία καύσιμου μετά την πάροδο του χρόνου σε δίτροχα ή μη. Το αν συμβαίνει ή όχι, έχει πολλούς συντελεστές αλλά ένας με την μεγαλύτερη βαρύτητα είναι το κράμα του μετάλλου κατασκευής του. Όσο για το πόσο σκουριασμένο είναι τόσο ώστε να χρήζει πλαστικοποίησης και προφανώς δεν είναι σουρωτήρι να έχει τρύπες καθώς δεν θα το επισκεύαζα αλλά θα προχωρούσα σε αλλαγή του. Ένα καθάρισμα στην τρόμπα μόνο δεν φτάνει σε τέτοιες περιπτώσεις αλλά σε όλο τον σύστημα της τρόμπας-φίλτρο-φλοτέρ, αλλά και σε πιθανό επιπλέον φίλτρο καυσίμου ώστε να μην υπάρχουν πουθενά κατάλοιπα σε όλο το σύστημα ψεκασμού καυσίμου. αλλά | |
|
| |
giannisK6 Hero gixxer
Όνομα: : Γιάννης Τόπος : Αθήνα Ηλικία : 36 Αριθμός μηνυμάτων : 1323 Hμερομηνία εγγραφής : 21/03/2011
| Θέμα: Απ: Οξείδωση στο δοχείο καυσίμου σε GSX-R 1000 K3-4 Δευ 26 Δεκ 2016, 03:55 | |
| Εγω δυο πραματα θα προτεινα για την προληψη του προβληματος αυτου: 1) Προσοχη οταν βαζετε βενζινη,να μην γδερνουν με τη μανικα το εσωτερικο τοιχωμα 2)Σε καθε δευτερο σερβις,ενα πληρες αδειασμα και στεγνωμα,απο τα νερα που καταληγουν μεσα με τον ενα ή τον αλλο τροπο
Επισης προσοχη σε καποιες after ταπες,οι οποιες δε στεγανοποιουν και περνανε νερα απο πλυσιματα και βροχες. | |
|
| |
DrIoannis Hero gixxer
Αριθμός μηνυμάτων : 1742 Αγωνιζόμενος : το... πάλεψα. Hμερομηνία εγγραφής : 29/01/2009
| Θέμα: Απ: Οξείδωση στο δοχείο καυσίμου σε GSX-R 1000 K3-4 Δευ 26 Δεκ 2016, 09:11 | |
| - christos_drifter έγραψε:
- DrIoannis έγραψε:
- Αφού το ντεπόζιτο δεν είναι αλουμίνιο, τιτάνιο, πλαστικό... ε κάποια στιγμή θα σκουριάσει (13 χρονάκια και πολύ κράτησε
). Το θέμα είναι πόσο σκουριασμένο είναι, αν έχει διαρροή κλπ. Επίσης αφού έχει σκουριάσει κάνε ένα πολύ καλό καθάρισμα στην αντλία. Ούτε carbon fibre είναι αλλά αυτό δεν έχει καμία σημασία μιας και με την ίδια λογική θα έπρεπε να σκουριάζουν όλα τα δοχεία καύσιμου μετά την πάροδο του χρόνου σε δίτροχα ή μη.... Μα αυτό γίνετε. Όλα θα σκουριάσουν αργά ή γρήγορα με την πάροδο του χρόνου αν δεν είναι από τα υλικά που προανέφερα. Ένας λόγος παραπάνω βέβαια και το καύσιμο και το σφράγισμα κλπ αλλά με την πάροδο του χρόνου επέρχεται φθορά. | |
|
| |
christos_drifter Adv. gixxer
Όνομα: : Χρήστος Τόπος : 5-ELH Αριθμός μηνυμάτων : 474 Αγωνιζόμενος : Πεντέλη ΤΤ, που αλλού χαχαχα Hμερομηνία εγγραφής : 26/07/2010
| Θέμα: Απ: Οξείδωση στο δοχείο καυσίμου σε GSX-R 1000 K3-4 Δευ 26 Δεκ 2016, 16:00 | |
| Καλά τα λες ΓιάννηΚ6
Θα σου πω ένα τρανταχτό παράδειγμα φίλτατε KMX 200 1989 άριστο σε όλα του, ναι το πρόσεχα, αλλά ήθελε αλλαγή το λάστιχο της τάπας, το έκανα μπάνιο μετά από κάθε χώσιμο σε λάσπες και ποτέεεε ποτέ δεν σκούριασε το δοχείο καυσίμου και ΔΕΝ το είχα πάντα γεμάτο από καύσιμο για αυτό και ξενέρωσα με το gixxer μου.
Έχουμε εμπειρίες από καταστήματα και το που να την κάνω, έχω έναν υπόψιν τανκκλινικ λέγεται. | |
|
| |
christos_drifter Adv. gixxer
Όνομα: : Χρήστος Τόπος : 5-ELH Αριθμός μηνυμάτων : 474 Αγωνιζόμενος : Πεντέλη ΤΤ, που αλλού χαχαχα Hμερομηνία εγγραφής : 26/07/2010
| Θέμα: Απ: Οξείδωση στο δοχείο καυσίμου σε GSX-R 1000 K3-4 Κυρ 01 Ιαν 2017, 17:59 | |
| Παίδες τελικά ξέρεις κανείς κάτι επί του θέματος να βάλει ένα λιθαράκι στην συζήτηση? | |
|
| |
k8 600 kk Racing gixxer
Όνομα: : Κωστας (ΚΚ) Τόπος : Πειραιας Ηλικία : 45 Αριθμός μηνυμάτων : 5571 Αγωνιζόμενος : τωρα τωρα ερχεται το λοττο το νιωθω.... Hμερομηνία εγγραφής : 09/07/2011
| Θέμα: Απ: Οξείδωση στο δοχείο καυσίμου σε GSX-R 1000 K3-4 Κυρ 01 Ιαν 2017, 19:00 | |
| ολα μπορει να συμβουν για διαφορους λογους, εγω παντως μετα απο τουμπες πιστα και επισκευη του ντεποζιτου φοβομουν οτι θα εχει σκασει απο μεσα το πραιμερ-ασταρι (τι εχει ακριβως δε ξερω αλλα κατι εχει) και για να ειμαι σιγουρος του εριξα μια πλαστικοποιηση στο γνωστο μπαρμπα στο κορυδαλλο που φτιαχνει πολλα απο τους μοτο-ιστορικους φορουμ και κανει πολυ καλη δουλεια και απο τοτε δεν εχω το παραμικρο προβλημα
ενδεικτικα 100ε θελει και το αφηνεις 4-5 μερες αν θυμαμαι καλα γιατι καθε μερα περναει αλλο υλικο αλλο χερι κτλπ, και φυσικα κανει και ισιωμα αν εχει τσαλακωθει κτλπ μεχρι στιγμης (1 χρονο) τη πλαστικοποιηση που εκανα δεν την εχω μετανιωσει
| |
|
| |
christos_drifter Adv. gixxer
Όνομα: : Χρήστος Τόπος : 5-ELH Αριθμός μηνυμάτων : 474 Αγωνιζόμενος : Πεντέλη ΤΤ, που αλλού χαχαχα Hμερομηνία εγγραφής : 26/07/2010
| Θέμα: Απ: Οξείδωση στο δοχείο καυσίμου σε GSX-R 1000 K3-4 Δευ 02 Ιαν 2017, 15:03 | |
| ωραίος φίλε, αν θες δώσε παραπάνω πληροφορίες για την μάστορα που λες ! | |
|
| |
| Οξείδωση στο δοχείο καυσίμου σε GSX-R 1000 K3-4 | |
|