aris sr20ve Adv. gixxer
Όνομα: : Άρης Τόπος : Αθήνα Ηλικία : 47 Αριθμός μηνυμάτων : 677 Αγωνιζόμενος : Ναι. Με αυτοκίνητα. Στα "γεράματα" αποφάσισα να γίνω και με την μηχανή... Hμερομηνία εγγραφής : 25/06/2016
| Θέμα: Απ: Πως γενεν αυτο? Τρι 14 Φεβ 2017, 17:51 | |
| Και κάτι τελευταίο. Γράφεις συνέχεια για ροπή. Στην μηχανολογία λοιπόν δεν σε ενδιαφέρει η ροπή καθεαυτή, αλλά το πως είναι κατανεμειμένη σε όλο το φάσμα των στροφών ενός κινητήρα. Είναι αυτό που λένε το επί τις εκατό της ροπής σε όλο το εύρος στροφών. | |
|
[alex] Adv. gixxer
Αριθμός μηνυμάτων : 416 Hμερομηνία εγγραφής : 19/02/2011
| Θέμα: Απ: Πως γενεν αυτο? Τρι 14 Φεβ 2017, 21:33 | |
| Με τα χιλιόμετρα που έχει το μηχανάκι σου παίζει να είναι και τεντωτήρας καδένας. Κι εμένα κάπου εκεί χρειάστηκε αλλαγή. Με την πρώτη ευκαιρία κοίταξέ το.
Γενικά όσο ρίχνεις λεφτά και δεν του φαίρεσαι σαν αντικοινωνικός κανίβαλος, το μηχανάκι θα ζήσει*. Είναι φτιαγμένο για να δίνει πόνο. Προσπάθησε μερικά πράγματα να τα κάνεις μόνος σου σιγά σιγά (λάδια, υγρά φρένων, τακάκια, μπουζί, αλυσίδα) και τα έξοδα συντήρησης θα πέσουν πάρα πολύ.
* = περιπτώσεις αρχιγκαντεμίασης και γρουσουζοματιάσματος εξαιρούνται | |
|
Zuki93 Normal gixxer
Αριθμός μηνυμάτων : 88 Hμερομηνία εγγραφής : 17/10/2016
| Θέμα: Απ: Πως γενεν αυτο? Τρι 14 Φεβ 2017, 22:27 | |
| - aris sr20ve έγραψε:
- 10800 ναι, όχι 11500. Και τι σημαίνει ότι έχει την ροπή λοιπόν στις 10.800?
Koιτα δεν ειμαι γνωστης απλως μου αρεσει να ψαχνω που και που και να διαβαζω τα περιξ... Θεωρω οτι στις 10.800 το μηχανακι τραβαει να στο πω χοντρα καλυτερα σε αυτο το ευρος...Θελω να πω οτι στις 10.800 ειναι το σημειο που δινει το περισσοτερο τραβηγμα να το πω...Αν κανω κατι λαθος | |
|
aris sr20ve Adv. gixxer
Όνομα: : Άρης Τόπος : Αθήνα Ηλικία : 47 Αριθμός μηνυμάτων : 677 Αγωνιζόμενος : Ναι. Με αυτοκίνητα. Στα "γεράματα" αποφάσισα να γίνω και με την μηχανή... Hμερομηνία εγγραφής : 25/06/2016
| Θέμα: Απ: Πως γενεν αυτο? Τετ 15 Φεβ 2017, 10:49 | |
| Μιας που σου αρέσει όπως λες να διαβάζεις... Γενικά μιλώντας για να δεις ένα μηχανάκι, αυτοκίνητο, κινητήρα -πιο σωστά- αν είναι καλός και πως τραβάει και πως πάει, δεν κοιτάς τις απόλυτες τιμές. Κοιτάς το εμβαδό που σχηματίζει η καμπύλη με το τρισορθογώνιο σύστημα των αξόνων πάνω στο οποίο βρίσκεται η τελευταία. Με απλά λόγια μπορεί 2 αυτοκίνητα να ναι 200 άλογα (απόλυτη τιμή) και οι διαφορές τους στο δρόμο να ναι αποκαλυπτικές, γιατί σε ένα εκ των δύο οχημάτων το εμβαδόν που σχηματίζεται μεταξύ καμπύλης και αξόνων (συγκεκριμένα του άξονα χ) είναι μεγαλύτερο απ του άλλου. Αντίστοιχα ισχύουν και για την ροπή. Το 10800 με απλά λόγια είναι το σημείο που αν ανοίξεις το γκάζι, το μηχανάκι σου θα ανεβάσει πιο γρήγορα στροφές σε σχέση με άλλες rpm. | |
|