Καλησπερα παιδες ,αν και η ωρα λιγο αργα με τρωει κατι μαζι με τα νυχια μου και ειπα να κανω μια παραθεση
Λοιπον εχοντας πεσει πριν 2 μηνες με το σουζουκι τωρα πια εχοντας μπλα μπλα οριμασει,σκεφτει,κανει ,ρανει αντικατεστησα καπακι βολαν ,εβαλα καινουρια λαδια 15-50
και φορτησα μπαταρια...Το εργαλειο πηρε μπρος αμεσως...Αλλα..Πρωτη φορα μου πεταει Fi λαμπακι κοκκινο...Κανω το κολπο με τα gixxer γεφυρωνωντας μια φυσα απο πισω και μπαινω στο λεγομενο dealer mode και ηταν τοτε το tip over sensor το οποιο και ισιωσα γιατι ειχε κοιταζε κατω...Ειναι ο αισθητηρας που σβηνει μοτερ οταν νιωσει οτι πηρε κληση-φετα η μηχανη...
Φευγει το FI και τωρα εχω μονιμα αναμενο το κοκκινο λαμπακι χωρις FI κωδικο αυτην τη φορα..Δηλαδη μπαινω στο dealer mode και πεταει -C00 που σημαινει κανενα σφαλμα..
Αρα μενει χαμηλη πιεση λαδιου...Εδω τωρα ερχομαι και ρωτω...Επειδη δεν εχω το μαραφετι που τσεκαρει την πιεση μπορω να κανω καποια απλα βηματα να δω τι παιζει??
Σκεφτικα να ξεκινησω αλλαζοντας φιλτρο λαδιου με γνησιο και να κανω πως βαζω μπρος με αποσυνδεμενη αντλεια καυσιμου να δω αν πεταει λαδι απτην τρυπα-υποδοχη φιλτρου αρα να χει πιεση...Παρακαλω οι γνωστες αν εχουν καποια συμβουλη να με βοηθησουν να
επιλυσω αν ειναι θεμα πιεσης η τι μπορω να κανω να καταλαβω οτι δεν εχω σωστη πιεση...