Αυτή την στιγμή βλέπετε το www.gixxer.gr σαν επισκέπτης.Για να μπορείτε να έχετε πρόσβαση σε όλες τις λειτουργίες του forum αν έχετε ήδη λογαριασμό κάντε συνδεση.Αν δεν έχετε λογαριασμό μπορείτε να κάνετε την εγγραφη σας ΕΔΩ!!
Greek GSX-R forum
Αυτή την στιγμή βλέπετε το www.gixxer.gr σαν επισκέπτης.Για να μπορείτε να έχετε πρόσβαση σε όλες τις λειτουργίες του forum αν έχετε ήδη λογαριασμό κάντε συνδεση.Αν δεν έχετε λογαριασμό μπορείτε να κάνετε την εγγραφη σας ΕΔΩ!!
το αποτομο <κοσκινισμα> του μπροστινου τροχου επειτα απο το χασιμο προσφυσης του!! προκαλειται επειτα απο ... 1.επαφη του μπροστινου τροχου στο εδαφος επειτα απο μια ανορθωση κοινως(σουζα) 2.χασιμο προσφυσης μπροστινου τροχου απο κακο οδοστρωμα(σαμαρακια-λακουβες) 3.και τα δυο παραπανω εφ'οσον η μοτοσυκλετα βρισκεται μεσα στην μεγιστη ροπη στρεψης και σε μεγαλη ταχυτητα!! 4.ελαττωματικα ελαστικα 5.κακορυθμισμενες αναρτησεις 6.προσωπικα μου εχει συμβει σε πολλα χιλιομετρα 240-250 απο κακοζυγοσταθμησμενη πισω ζαντα-προσεξτε το σε οποιον εχει τετοιο προβλημα στα πολλα!!!!
αποφευγεται οταν αυτο συμβει....... 1.απο σταδιακη μειωση της ταχυτητας και χαλαρη συγκρατηση του τιμονιου εως οτου ολοκληρωθει η εκτονωση του τιμονιου(δεξια-αριστερα) 2.και απο κολωφ@ρδια! και ψυχραιμια!
προλαμβανεται οταν...... 1.δεν τρεχουμε 2.εχουμε τοποθετησει σωστα ελαστικα 3.εχουμε σωστες ρυθμισεις στις αναρτησεις 4.υπαρχει σταμπιλιζατερ στο τιμονι 5.αποφευγουμε να οδηγουμε με ταχυτητα σε δρομους που γνωριζουμε οτι εχει ανωμαλιες το οδοστρωμα(δηλαδη παντου )
το αποτομο <κοσκινισμα> του μπροστινου τροχου επειτα απο το χασιμο προσφυσης του!! προκαλειται επειτα απο ... 1.επαφη του μπροστινου τροχου στο εδαφος επειτα απο μια ανορθωση κοινως(σουζα) 2.χασιμο προσφυσης μπροστινου τροχου απο κακο οδοστρωμα(σαμαρακια-λακουβες) 3.και τα δυο παραπανω εφ'οσον η μοτοσυκλετα βρισκεται μεσα στην μεγιστη ροπη στρεψης και σε μεγαλη ταχυτητα!! 4.ελαττωματικα ελαστικα 5.κακορυθμισμενες αναρτησεις 6.προσωπικα μου εχει συμβει σε πολλα χιλιομετρα 240-250 απο κακοζυγοσταθμησμενη πισω ζαντα-προσεξτε το σε οποιον εχει τετοιο προβλημα στα πολλα!!!!
αποφευγεται οταν αυτο συμβει....... 1.απο σταδιακη μειωση της ταχυτητας και χαλαρη συγκρατηση του τιμονιου εως οτου ολοκληρωθει η εκτονωση του τιμονιου(δεξια-αριστερα) 2.και απο κολωφ@ρδια! και ψυχραιμια!
προλαμβανεται οταν...... 1.δεν τρεχουμε 2.εχουμε τοποθετησει σωστα ελαστικα 3.εχουμε σωστες ρυθμισεις στις αναρτησεις 4.υπαρχει σταμπιλιζατερ στο τιμονι 5.αποφευγουμε να οδηγουμε με ταχυτητα σε δρομους που γνωριζουμε οτι εχει ανωμαλιες το οδοστρωμα(δηλαδη παντου )
ΕΕΕΕΕΕ, ΠΑΡΑΛΕΙΨΗ .... ΤΟ ΩΙΔΕΟ OF COURSE...https://www.youtube.com/watch?v=6Fa0GmdSN4A&feature=related
Aυτο αδερφε μου ηταν σωσιμο απο high siding
Αυτό πήγα να πω κ εγώ αλλά τι ΦΑΙΝΕΤΑΙ, ότι ξεκινάει από high siding κ μετά δημιουργείται tank slapping κ γιαυτό το σώνει,η γνώμη μου.Πάντως το video αναφέρετε σαν tank slapping.Δεν ξερω μπερδευτηκα
GSX-R 1000 Normal gixxer
Όνομα: : Θανασης Τόπος : ΧΑΝΙΑ Ηλικία : 46 Αριθμός μηνυμάτων : 346 Αγωνιζόμενος : Μπαααααα Hμερομηνία εγγραφής : 03/11/2008
ΕΕΕΕΕΕ, ΠΑΡΑΛΕΙΨΗ .... ΤΟ ΩΙΔΕΟ OF COURSE...https://www.youtube.com/watch?v=6Fa0GmdSN4A&feature=related
Aυτο αδερφε μου ηταν σωσιμο απο high siding
Αυτό πήγα να πω κ εγώ αλλά τι ΦΑΙΝΕΤΑΙ, ότι ξεκινάει από high siding κ μετά δημιουργείται tank slapping κ γιαυτό το σώνει,η γνώμη μου.Πάντως το video αναφέρετε σαν tank slapping.Δεν ξερω μπερδευτηκα
το χειρότερο πράγμα που μπορεί να σου συμβεί ιδίως όταν έχεις ένα ξένο μηχανάκι.
το έπαθα εγώ μετά από ένα Σαμαράκη με καμιά 240 χιλιόμετρα. ευτυχώς όμως που το κράτησα λίγα δέκατα και έκοψε λίγο και έπεσα με 180 190 .από το σβάρνισμα που έφαγα έπινα καφέ και άναβα τσιγάρο(δεν καπνίζω) χαχαχ
τι του είχαν κάνει το παλικάρι στο μηχανάκι του ..επειδή ήταν συνεχώς σούζα του το κατέβασαν μπροστά. Να όμως που το κατέβασαν στραβά 9mm η Δεξιά μπουκάλα και 14mm η αριστερή. Φανταστείτε πως πάτησε ο τροχός και τη τιμονιές έφαγα!!
day600 Normal gixxer
Τόπος : Κορυδαλλός....απ'εξω! Αριθμός μηνυμάτων : 63 Αγωνιζόμενος : ....εναντιον του Χαρου!!! Hμερομηνία εγγραφής : 28/03/2009
Εγω απο αυτο το λογο μετρησα καλοκαιριατικα την ασφαλτο με το κορμι μου πριν 7 χρονια!!Λ.Δημοκρατίας - Περαμα με 140χλμ και αποτομη επιβράδυνση σε συνδιασμο με εισοδο σε εσοχη - φρεατιο αποχετευσης....!Ειναι εκεινη η στιγμη που δεν κρατιεται με τιποτα το τιμονι και αν επιχειρισεις να το κανεις παιζει και να φας τους καρπους σου.Ο λογος?Το bros με το στενο τιμονακι, το μπροστινο βαρκα το κακης καταστασης ελαστικο, η ελειψη stabilizater μα πανω απο ολα η δικη μου μ@λ@κι@ και κουλαμαρα αφου πηγαινα με τοσα χλμ, με ενα τετοιο μηχανακι, σε ενα τετοιο δρομο!!!!!
r6_lightech Normal gixxer
Όνομα: : Ντόρια Τόπος : Νέα Μάκρη Ηλικία : 39 Αριθμός μηνυμάτων : 107 Hμερομηνία εγγραφής : 08/11/2008
το αποτομο <κοσκινισμα> του μπροστινου τροχου επειτα απο το χασιμο προσφυσης του!! προκαλειται επειτα απο ... 1.επαφη του μπροστινου τροχου στο εδαφος επειτα απο μια ανορθωση κοινως(σουζα) 2.χασιμο προσφυσης μπροστινου τροχου απο κακο οδοστρωμα(σαμαρακια-λακουβες) 3.και τα δυο παραπανω εφ'οσον η μοτοσυκλετα βρισκεται μεσα στην μεγιστη ροπη στρεψης και σε μεγαλη ταχυτητα!! 4.ελαττωματικα ελαστικα 5.κακορυθμισμενες αναρτησεις 6.προσωπικα μου εχει συμβει σε πολλα χιλιομετρα 240-250 απο κακοζυγοσταθμησμενη πισω ζαντα-προσεξτε το σε οποιον εχει τετοιο προβλημα στα πολλα!!!!
αποφευγεται οταν αυτο συμβει....... 1.απο σταδιακη μειωση της ταχυτητας και χαλαρη συγκρατηση του τιμονιου εως οτου ολοκληρωθει η εκτονωση του τιμονιου(δεξια-αριστερα) 2.και απο κολωφ@ρδια! και ψυχραιμια!
προλαμβανεται οταν...... 1.δεν τρεχουμε 2.εχουμε τοποθετησει σωστα ελαστικα 3.εχουμε σωστες ρυθμισεις στις αναρτησεις 4.υπαρχει σταμπιλιζατερ στο τιμονι 5.αποφευγουμε να οδηγουμε με ταχυτητα σε δρομους που γνωριζουμε οτι εχει ανωμαλιες το οδοστρωμα(δηλαδη παντου )
σωστος!!!θα ηθελα να προσθεσω οτι το tank slaping συνηθως ειναι η συνεχεια ενος (καλου) high siding.... και προλαμβανετε και με το πατημα του συμπλεχτη.