Α ρε σουζουκι με τα ηλεκτρικα σου.Λοιπον παιδες καλησπερα.Παμε μια.
Αλλαζω καμενα πηνεια(μαυριζε σταδιακα η μονωση σε διαστημα μηνων)αυτη την φορα με μαμα παχος(1,06) γιατι η προηγουμενη
περιεληξη ειχε 0,86 καλη ωρα τους.
Λοιπον τσεκαρω τεστ δυοδου ανορθωτη κομπλε.Εχω 13,8 στο ρελαντι και με ρεβ στις 5000 σαλ 13,1.Πεφτει η ταση δηλαδη
αντι να ανεβαινει αρα λογικα υπαιτιος ο ανορθωτης η κατι στην πλεξουδα δουλευοντας σε συναρτιση με τις στροφες ζηταει παραλογο φορτιο)
Μετα απο μια μερα εχω 12,3 ρελαντι και με ρεβ 12,6.Πηνεια καθαρα ,ενωσεις κολιμενες με καλαι κλπ.Μπαταρια καινουρια.
Πολυ θα μου πειτε ανορθωτης αλλα γινεται με τεστ δυοδου καλο ο ανορθωτης να ειναι για την ανακυκλωση??Περιεργα
πραγματα συμβαινουν στο μηχανακι και εχω πειστει πια οτι δεν θα ξεμπλεξω ευκολα απαυτο.Οι γνωστες με ηλεκτρολογικα
τα φωτα σας ρε παιδια
Α και με ζεστο μοτερ εχω πτωση στην ταση.Οχι με τρεχουμενο βεντιλατερ αν το σκεφτητε.Απλως ζεστο
περιπου 90-100 βαθμους.Πεζει να ναι προβλημα στην πλεξουδα τιποτε γειωση κλπ?Καμια ιδεα?