| Ερωτηση περι καθαριστικων-ενισχυτικων καυσημου... | |
|
|
Συγγραφέας | Μήνυμα |
---|
babis k8 Hero gixxer
Όνομα: : Μπαμπης Ηλικία : 42 Αριθμός μηνυμάτων : 1328 Αγωνιζόμενος : Ναι... Hμερομηνία εγγραφής : 06/04/2010
| Θέμα: Ερωτηση περι καθαριστικων-ενισχυτικων καυσημου... Παρ 16 Μαρ 2018, 19:03 | |
| Οταν περσυ αγορασα το zx6r μου κ μετατραπηκε σε track bike,ειχα βρει μεγαλη ποσοτητα σκουριας στο τεποζητο κ φυσικα σε ολο το κυκλωμα τροφοδοσιας.
τα κομματια της σκουριας εχουν κατσει πανω στις βαλβιδες μιας κ το μηχανακι για χροοοονια εκανε χρεη...παπιου απο τον παλιο ιδιοκτητη...
Με κατοσταρα κ υστερα απο 4 προπονησεις στα μεγαρα η κατασταση στις βαλβιδες βελτιωθηκε παρα πολυ.
Θελω να ρωτησω αν υπαρχει καποιο δοκιμασμενο καθαριστικο ετσι ωστε να το βαλω στο τεποζητο μαζι με 100αρα μπας κ φυγουν εντελως αυτα τα καταλοιπα.
| |
|
| |
T.R.E Full gixxer
Όνομα: : Νίκος
Τόπος : Αθήνα Αριθμός μηνυμάτων : 5824 Αγωνιζόμενος : Του καφέ! Hμερομηνία εγγραφής : 29/11/2008
| Θέμα: Απ: Ερωτηση περι καθαριστικων-ενισχυτικων καυσημου... Κυρ 18 Μαρ 2018, 14:11 | |
| Μπάμπη αποκλείεται "κομμάτια" σκουριάς να περάσανε απ'το φίλτρο βενζίνης,και απ'τις τρυπούλες των μπεκ
Οι επικαθήσεις στις βαλβίδες είναι από πλούσιο μίγμα/λάδια απ'τις αναθυμιάσεις που γυρνάνε στο φιλτροκούτι και καίγονται κτλ | |
|
| |
DrIoannis Hero gixxer
Αριθμός μηνυμάτων : 1742 Αγωνιζόμενος : το... πάλεψα. Hμερομηνία εγγραφής : 29/01/2009
| Θέμα: Απ: Ερωτηση περι καθαριστικων-ενισχυτικων καυσημου... Κυρ 18 Μαρ 2018, 20:30 | |
| Συμφωνώ και εγώ. Σκουριά(κομματάκια) μπορεί να έχει το φίλτρο αλλά όχι οι βαλβίδες. Ένα που έχω διαβάσει καλά λόγια, χρησιμοποιήσει αλλά δεν έχω ελέγξει τα αποτελέσματά https://www.amazon.com/Red-Line-Complete-System-Cleaner/dp/B000CPI5Z0Μου είπαν όταν έγινε η ανάκληση της αντλίας βενζίνης στη μηχανή (25000χλμ) ότι ήταν πεντακάθαρο. Τώρα να παίζει ότι είχα βάλει πριν 1500χλμ για καθάρισμα, ότι βάζω πάντα VPower Racing; Ποιος ξέρει άραγε | |
|
| |
babis k8 Hero gixxer
Όνομα: : Μπαμπης Ηλικία : 42 Αριθμός μηνυμάτων : 1328 Αγωνιζόμενος : Ναι... Hμερομηνία εγγραφής : 06/04/2010
| Θέμα: Απ: Ερωτηση περι καθαριστικων-ενισχυτικων καυσημου... Δευ 19 Μαρ 2018, 11:00 | |
| - T.R.E έγραψε:
- Μπάμπη αποκλείεται "κομμάτια" σκουριάς να περάσανε απ'το φίλτρο βενζίνης,και απ'τις τρυπούλες των μπεκ
Οι επικαθήσεις στις βαλβίδες είναι από πλούσιο μίγμα/λάδια απ'τις αναθυμιάσεις που γυρνάνε στο φιλτροκούτι και καίγονται κτλ Nικο επειδη το ξερεις το zx μου,θα ψαξω να βρω την φωτο απο τις βαλβιδες να την δεις να μου πεις την γνωμη σου. Οτι κ να ειναι-μιας κ πλεον το μηχανακι δουλευει πραγματικα καλα-θα ηθελα να το "βοηθησω" με καποιο ενισχυτικο-καθαριστικο κ να καθαρισουν οσο καλυτερα γινεται οι βαλβιδες κ γενικα ο χωρος καυσης μεχρι την ωρα που θα του κανω ενα καλο ριμπιλντ Χθες στα Μεγαρα μετα απο 1 χρονο κ κατι που ειχα να μπω,το καταευχαριστηθηκα το kawa. | |
|
| |
Miou Full gixxer
Όνομα: : Alexandros Τόπος : Αθηνα Ηλικία : 47 Αριθμός μηνυμάτων : 13454 Αγωνιζόμενος : Nop... Hμερομηνία εγγραφής : 20/07/2010
| Θέμα: Απ: Ερωτηση περι καθαριστικων-ενισχυτικων καυσημου... Δευ 19 Μαρ 2018, 15:48 | |
| μπαμπη να ξερεις παντως οτι η Bp λεει πως και η απλη της βενζινη (95) εχει την ιδια καθαριστικη δυναμη με την 100ρα .
το ιδιο παιζει και με την shell | |
|
| |
babis k8 Hero gixxer
Όνομα: : Μπαμπης Ηλικία : 42 Αριθμός μηνυμάτων : 1328 Αγωνιζόμενος : Ναι... Hμερομηνία εγγραφής : 06/04/2010
| Θέμα: Απ: Ερωτηση περι καθαριστικων-ενισχυτικων καυσημου... Δευ 19 Μαρ 2018, 16:09 | |
| Βρεθηκε η φωτο Δειτε κατασταση μολις το πηρα [img] [/img] Το μηχανακι τσιμπαει λιγο λαδι-μετα απο μια μερα στα Μεγαρα θελει καπου 100-200 γρ.-αλλα φανταζομαι πως ειναι σε λογικα πλαισια για 600αρι με 35000χλμ εκ των οποιων τα μισα+ σε κυκλο πολης το καλοκαιρι... Πιστευω οτι για αυτη την ποσοτητα λαδιου ευθυνονται κυριως τα τσιμουχακια των βαλβιδων. Δυστηχως δεν εχω φωτο τωρινη των βαλβιδων,εχουν ομως βελτιωθει πολυ. Το μηχανακι εχει πλεον "ταπωμενο" φιλτροκουτι με δοχειο αναθυμιασεων,απο τι πιστευετε οτι μπορει να εχουν γινει ετσι οι βαλβιδες; Φανταζομουν οτι θα ωφειλοταν κυριως στο "βρωμικο" μιγμα στο τεποζητο κ μετα απο λαθος μιγμα (φορουσε ολοσωμη ARROW για πολλα χλμ με ελευθερο φιλτρο χωρις να εχει προγραμματιστει ποτε ) Νικο πιστευεις οτι μικρα κομματακια σκουριας ειναι αδυνατο να περασουν απο το φιλτρο κ απο τα μπεκ; Σε ρωταω γιατι με τους καυστηρες που ασχολουμαι εχω δει τα απιστευτα... Φαντασου υπαρχει φιλτρο μετα την δεξαμενη του πετρελαιου,φιλτρο κατα την εισοδο του πετρελαιου στην τρομπα,σιτα μετα την τρομπα,φιλτρο πριν το μπεκ. Εχω παει σε βλαβες που ολα τα φιλτρα που σου ειπα να ειναι απλα πεντακαθαρα κ το τελικο φιλτρο μονο να ειναι εντελως μπουκωμενο οπως επισης απο κακης ποιοτητας πετρελαιο να μην μπορει κανενα φιλτρο να κρατησει την βρωμα κ τελικα να περναει η βρωμα αυτη στο χωρο καυσης (λεβητα) με αποτελεσμα κακη καυση κ "μπουκωμα" του λεβητα. | |
|
| |
T.R.E Full gixxer
Όνομα: : Νίκος
Τόπος : Αθήνα Αριθμός μηνυμάτων : 5824 Αγωνιζόμενος : Του καφέ! Hμερομηνία εγγραφής : 29/11/2008
| Θέμα: Απ: Ερωτηση περι καθαριστικων-ενισχυτικων καυσημου... Δευ 19 Μαρ 2018, 19:01 | |
| Μπάμπη χωρίς να έχω ασχοληθεί ποτέ με λέβητες/καυστήρες κτλ,υποθέτω πως τα φίλτρα τους είναι πολυ διαφορετικά και τα μπεκ που έχουν θα έχουν τρύπες αρκετά μεγαλύτερες απ'των μοτο.
Αν δεις τα μπεκ σου από μπροστά,θα δεις ότι οι τρύπες που έχουν είναι πάααρα πολύ μικρές (νομίζω του 636 σου είναι 8τρυπα ή 12τρυπα),και την βενζίνη την ψεκάζουν σαν νέφος σχεδόν.
Το κόκκινο χρώμα στις εισαγωγές είναι από θειάφι στις βενζίνες συνήθως ( που τις νοθεύουν με πετρέλεαιο κτλ),το ίδιο και οι επικαθήσεις πάνω απ'τις βαλβίδες
Η σίτα στον πάτο της αντλίας υποτίθεται ότι παίζει στα 60micron και το φίλτρο μετά την αντλία στα μισά περίπου,λίγο δύσκολο να περάσει "κομματάκι" από εκεί μέσα | |
|
| |
babis k8 Hero gixxer
Όνομα: : Μπαμπης Ηλικία : 42 Αριθμός μηνυμάτων : 1328 Αγωνιζόμενος : Ναι... Hμερομηνία εγγραφής : 06/04/2010
| Θέμα: Απ: Ερωτηση περι καθαριστικων-ενισχυτικων καυσημου... Τρι 20 Μαρ 2018, 01:05 | |
| - T.R.E έγραψε:
- Μπάμπη χωρίς να έχω ασχοληθεί ποτέ με λέβητες/καυστήρες κτλ,υποθέτω πως τα φίλτρα τους είναι πολυ διαφορετικά και τα μπεκ που έχουν θα έχουν τρύπες αρκετά μεγαλύτερες απ'των μοτο.
Αν δεις τα μπεκ σου από μπροστά,θα δεις ότι οι τρύπες που έχουν είναι πάααρα πολύ μικρές (νομίζω του 636 σου είναι 8τρυπα ή 12τρυπα),και την βενζίνη την ψεκάζουν σαν νέφος σχεδόν.
Το κόκκινο χρώμα στις εισαγωγές είναι από θειάφι στις βενζίνες συνήθως ( που τις νοθεύουν με πετρέλεαιο κτλ),το ίδιο και οι επικαθήσεις πάνω απ'τις βαλβίδες
Η σίτα στον πάτο της αντλίας υποτίθεται ότι παίζει στα 60micron και το φίλτρο μετά την αντλία στα μισά περίπου,λίγο δύσκολο να περάσει "κομματάκι" από εκεί μέσα Σίγουρα τα φίλτρα είναι πιο "απλά" σε σχέση με των μότο,τα φίλτρα των μπεκ όμως είναι πιο ισχυρά-φαίνονται τουλάχιστον Ακόμα κ οι επικαθησεις στις βαλβίδες σου φαίνεται να είναι από κακής ποιότητας καύσιμο; Λύση υπάρχει για να καθαρίσουν; | |
|
| |
T.R.E Full gixxer
Όνομα: : Νίκος
Τόπος : Αθήνα Αριθμός μηνυμάτων : 5824 Αγωνιζόμενος : Του καφέ! Hμερομηνία εγγραφής : 29/11/2008
| Θέμα: Απ: Ερωτηση περι καθαριστικων-ενισχυτικων καυσημου... Τρι 20 Μαρ 2018, 01:21 | |
| To άλλο πρόβλημα που έχεις με τις επικαθήσεις είναι ότι όταν φτάσουν σε τέτοιο βαθμό,είναι ψιλοεπικίνδυνο να ρίξεις κάποιο ισχυρό καθαριστικό,γιατί αν φύγει κάποιο μεγάλο κομμάτι και το πιάσει η βαλβίδα ή περάσει μέσα στον κύλινδρο μπορεί να δημιουργήσει πρόβλημα.
Καλύτερα άστες για το rebuild =D | |
|
| |
babis k8 Hero gixxer
Όνομα: : Μπαμπης Ηλικία : 42 Αριθμός μηνυμάτων : 1328 Αγωνιζόμενος : Ναι... Hμερομηνία εγγραφής : 06/04/2010
| Θέμα: Απ: Ερωτηση περι καθαριστικων-ενισχυτικων καυσημου... Τρι 20 Μαρ 2018, 08:33 | |
| - T.R.E έγραψε:
- To άλλο πρόβλημα που έχεις με τις επικαθήσεις είναι ότι όταν φτάσουν σε τέτοιο βαθμό,είναι ψιλοεπικίνδυνο να ρίξεις κάποιο ισχυρό καθαριστικό,γιατί αν φύγει κάποιο μεγάλο κομμάτι και το πιάσει η βαλβίδα ή περάσει μέσα στον κύλινδρο μπορεί να δημιουργήσει πρόβλημα.
Καλύτερα άστες για το rebuild =D Φοβαμαι ότι όταν φθάσει εκείνη η ώρα όλο κ κάποια έδρα θα την βρούμε σημαδεμένη... Όταν βρω χρόνο θα το λύσω να τραβήξω φώτο πάλι την εισαγωγή να δω σε τι κατάσταση είναι τώρα. Πάντως Νίκο πάει πολύ ωραία το άτιμο,πλέον με κάτι μικρορυθμίσεις "κούμπωσα" 100% πάνω του παρά το ύψος μου. | |
|
| |
T.R.E Full gixxer
Όνομα: : Νίκος
Τόπος : Αθήνα Αριθμός μηνυμάτων : 5824 Αγωνιζόμενος : Του καφέ! Hμερομηνία εγγραφής : 29/11/2008
| Θέμα: Απ: Ερωτηση περι καθαριστικων-ενισχυτικων καυσημου... Τρι 20 Μαρ 2018, 21:02 | |
| - babis k8 έγραψε:
- T.R.E έγραψε:
- To άλλο πρόβλημα που έχεις με τις επικαθήσεις είναι ότι όταν φτάσουν σε τέτοιο βαθμό,είναι ψιλοεπικίνδυνο να ρίξεις κάποιο ισχυρό καθαριστικό,γιατί αν φύγει κάποιο μεγάλο κομμάτι και το πιάσει η βαλβίδα ή περάσει μέσα στον κύλινδρο μπορεί να δημιουργήσει πρόβλημα.
Καλύτερα άστες για το rebuild =D
Φοβαμαι ότι όταν φθάσει εκείνη η ώρα όλο κ κάποια έδρα θα την βρούμε σημαδεμένη...
Όταν βρω χρόνο θα το λύσω να τραβήξω φώτο πάλι την εισαγωγή να δω σε τι κατάσταση είναι τώρα.
Πάντως Νίκο πάει πολύ ωραία το άτιμο,πλέον με κάτι μικρορυθμίσεις "κούμπωσα" 100% πάνω του παρά το ύψος μου. Ναι είναι καλά μοτεράκια αυτά,με λίγη δουλίτσα στέκονται άξια δίπλα στα σημερινά 600 | |
|
| |
| Ερωτηση περι καθαριστικων-ενισχυτικων καυσημου... | |
|