Αυτή την στιγμή βλέπετε το www.gixxer.gr σαν επισκέπτης.Για να μπορείτε να έχετε πρόσβαση σε όλες τις λειτουργίες του forum αν έχετε ήδη λογαριασμό κάντε συνδεση.Αν δεν έχετε λογαριασμό μπορείτε να κάνετε την εγγραφη σας ΕΔΩ!!
Greek GSX-R forum
Αυτή την στιγμή βλέπετε το www.gixxer.gr σαν επισκέπτης.Για να μπορείτε να έχετε πρόσβαση σε όλες τις λειτουργίες του forum αν έχετε ήδη λογαριασμό κάντε συνδεση.Αν δεν έχετε λογαριασμό μπορείτε να κάνετε την εγγραφη σας ΕΔΩ!!
Θέμα: Απ: Misano ένα όνειρο που έγινε πραγματικότητα ΙΙI End game... Τετ 19 Ιουν 2019, 13:11
Φτάσαμε λοιπόν την Πέμπτη στο αεροδρόμιο της Βενετίας
και το απόγευμα στην πίστα του Misano "Marco Simoncelli". Όπως πάντα αρχίσαμε τις εργασίες για να τοποθετηθούν οι μηχανές στο box. Εφέτος ήμασταν 12 μηχανές και έπρεπε να οργανωθούμε καλύτερα για να μην αντιμετωπίσουμε χωροταξικά προβλήματα.
Η πίστα όπως πάντα απλά απίστευτη. Ήταν πεντακάθαρη και η άσφαλτος υποδειγματική...
Το βενζινάδικο της πίστας έτοιμο να μας υποδεχθεί με ιδιαίτερα καύσιμα...
αλλά και τιμές
Αυτή τη χρονιά η πίστα ήταν πιο αυστηρή στο θέμα του ήχου. Έμπαιναν 50 μηχανές σαν μέγιστος επιτρεπόμενος αριθμός ανά γκρουπ και ο μέγιστος αριθμός γκρούπ ήταν 4. Γινόταν μέτρηση θορύβου και αφού ξεπέρασε κάποιο όριο (ξανά)ζητήθηκε να τοποθετηθούν db killer . Δεν πτοηθήκαμε και πραγματικά το διασκεδάσαμε όσο περισσότερο μπορούσαμε. Το κράτημα στην πίστα ήταν από άλλο πλανήτη. Πρώτη φορά μπόρεσα και κράτησα τόσο βαθειά στη στροφή φρένα και είχα τόσο καλή αίσθηση στην επιβράδυνση (λες να φταίει η Brembo CNC 19x18 (XR01171) που έβαλα ). Δυστυχώς είχε πολλές πτώσεις οι οποίες κάποιες φορές με φόβισαν γιατί η ταχύτητα ήταν μεγάλη (και πιστέψτε με, δεν φοβάμαι εύκολα).
Ευτυχώς στο δικό μας box δεν είχαμε πτώσεις. Την Κυριακή έγιναν οι αγώνες όπου είχαμε και από ένα συμμετέχοντα μία 2η θέση. Παραλίγο να ακούγαμε και τον εθνικό μας ύμνο. Τη Δευτέρα το πρωί συζητούσαμε να μπούμε για κανένα 3ωρο μιας και θα ήμασταν εκεί αλλά δυστυχώς το trackday της Δευτέρας ήταν fully booked. Κάτσαμε και είδαμε λίγο από το trackday που διοργάνωναν οι Ιταλοί και είχαν ένα ιδιαίτερο τρόπο που εισερχόσουν στην πίστα... Στην πίστα ο μέγιστος αριθμός μοτοσυκλετών που επιτρεπόταν να μπουν ταυτόχρονα ήταν 50 οπότε χωρίς γκρουπ έβαλαν τις πρώτες 50 μηχανές. Από αυτό το σημείο και έπειτα η επόμενη μηχανή έμπαινε μόνο όταν έβγαινε κάποια που υπήρχε στην πίστα. Ήταν μία κοπέλα η οποία έβλεπε πόσοι έβγαιναν και έβαζε ανάλογα τους επόμενους.
Έτσι πήραμε σιγά σιγά τον δρόμο της επιστροφής στα πάτρια εδάφη χωρίς πίστα σε απόσταση 500+χλμ .
Επίσης πρέπει να γίνει μία ιδιαίτερη αναφορά στον καιρό ο οποίος τη μία έδειχνε βροχή και την άλλη ήλιο...τελικά είχαμε ήλιο με μία μικρή μπόρα το ξημέρωμα του Σαββάτου
Περισσότερες φωτογραφίες θα έχουν και τα υπόλοιπα παιδιά που μπήκαν και ελπίζω προσεχώς να της δημοσιεύσουν.
Θέμα: Απ: Misano ένα όνειρο που έγινε πραγματικότητα ΙΙI End game... Παρ 12 Ιουλ 2019, 09:34
Jimk7 Misano race Group BotR 1 GSXR 1000 L7 AIM MXS smarty cam HD 16/6/19
Για οσους ξερουν πριν μερικες μερες ημουν στο πιστα του Misano οποτε εκατσα και εφτιαξα ένα βιντεο από το πρωτο φιλικο αγωνα με δεδομενα από την τηλεμετρια της ΑΙΜ
Μεσα στο πλανο θα δειτε πολλες πληροφοριες που εχω βαλει ..όπως θερμοκρασιες ελαστικων - δισκοφρενου – δαγκανας - πιεσεις λαδιου κ.τ.λ.
Η πλακα σε ολη αυτή την υποθεση αυτή μολις το ανεβασα στο youtube μου το μπολκαρε στο καπακι η Dorna Sports η εγινα παγκοσμιος και δεν το καταλαβα η ζηλεψαν από το ωραιο βιντεο μου χαχα και δεν με νοιαζει τιποτα άλλο απλα μεχρι να το φτιαξω και να το ανεβασω εφαγα πολλες ωρες
Μετα από μηνυμα που τους εστειλα ότι ειχα όλα τα δικαιωματα του βιντεο που ανεβασα με το ξεκλειδωσαν παλι καλα χαχα Τελος καλο ολα καλα που λενε .
Σε μερικες μερες θα ακολουθησαν οι αλλοι 2 αγωνες με λιγο πιο χαμηλους χρονους στη κατηγορια Group Crazy Old Men εκει γινοταν σφαγη
Σ αυτον το αγωνα κανονικα ηταν να ξεκινησω 13ος αλλα αργησα λιγο να παω οπως φαινεται και ξεκινησα τελευταιος βεβαια ειχε τη πλακα του γιατι μεσα σε λιγους γυρους που διηρκησε ο αγωνας, προλαβα και περασα μερικους ο καλυτερος μου γυρος εδω ηταν ο τελευταιος που βρηκα καθαρο δρομο μπροστα μου
Ο αγωνας δεν γινεται από σταση όπως συνηθως αλλα είναι Rolling start και ξεκινα μετα το δευτερο γυρο Η ποιοτητα λιγο χαλασε με το που το ανεβασα στο youtube και παρατηρησα ακομα μια μικρη διαφορα στο συγχρονισμο του ηχου τεσπα αντε και του χρονου θα ακουλουθησουν και μερικες φωτο
" /> " />
Έχει επεξεργασθεί από τον/την JIMK7 στις Πεμ 25 Ιουλ 2019, 00:44, 1 φορά
ο πληροφορίες απίστευτες !!! σίγουρα ενα τέτοιο βιντεακι βοηθάει στο να βελτιώσεις τοο στήσιμο στο μηχανάκι...
το πισω λάστιχο οι θερμοκρασίες μου φάνηκαν τέλειες, αλλα το μπροστινό δεν δούλευε λιγο χαμηλά??? μήπως έπρεπε να βγάλεις λιγο πίεση?
και παλι
σε ολους σας!!
Νασο το πισω ελαστικο ανεβαζε λιγο παραπανω απο το κανονικο γιατι ειχε αρκετο σπινιαρισμα, το μπροστα επειδη το χτυπαει ο αερας δεν λεει τη σωστη θερμοκρασια, μολις εκοβα ταχυτητα ανεβαινε λιγο, θελω να πιστευω οτι ετσι ειναι
Αυτον τον αισθητηρα τον εχω βαλει λιγο καιρο και δεν εχω πολλα δεδομενα, αλλα ποτε δεν εχω δει πανω απο 60 βαθμους κι αυτους στο δρομο τωρα το καλοκαιρι, με ταχυτητες κατω απο τα 60 χιλιομετρα που δεν το κρυωνει ο αερας, δεν εχεις ακουσει στα motogp που μερικες φορες αποφευγουν να κολλανε στον εμπρος οδηγο γιατι ανεβαζει υπερβολικη θερμοκρασια το εμπρος ελαστικο
Καθε φορα που εβγαινα απο τη πιστα μετρουσα τις πιεσεις ελαστικων και ηταν οσο ελεγε ο κατασκευαστης
Μολις βρω λιγο χρονο θα ανεβασω και τους αλλους 2 αγωνες που ετρεξα αυτη τη φορα με τους αγωνιζομενους, εκει να δεις σφαγη εκει κατεβασα κι αλλο το χρονο στο 1.48 με κρυα ελαστικα αυτοι εδω ηταν το κρουπ ( οι γρηγοροι ) αλλα με το να ξεκινησω απο το τελος μεσα σε 5 γυρους που ηταν ο αγωνας δεν προλαβα να κανω πολλα
Εδω φωτο με το αδερφακι του
" "
[img][/img]
Γενικα τα ελαστικα ειχαν πολυ ωραιο φαγωμα
[img][/img]
nasos-v Full gixxer
Όνομα: : Νασος Τόπος : Περιστερι-Αθηνα Ηλικία : 46 Αριθμός μηνυμάτων : 6282 Αγωνιζόμενος :
Hμερομηνία εγγραφής : 13/12/2008
Θέμα: Απ: Misano ένα όνειρο που έγινε πραγματικότητα ΙΙI End game... Κυρ 04 Αυγ 2019, 20:56
Σίγουρα εσυ ξέρεις καλύτερα και το μηχανάκι σου και ήσουν εκει και ξέρεις τι γινόταν.
απλά για τη κουβέντα και τροφή για σκέψη..
Αυτα που λες τα σκέφτηκα και εγω άπλα μου εκανε εντύπωση που δεν ανέβαζε θερμοκασία στα δυνατά φρένα και οταν ήσουν στη στροφή με φρένα...(ειδικά στο τελος του βιντεου που πήγαινες φόρτσα). περίμενα να δουλεύει 60 ως 90 το μπροστά. επειδή ειναι μπροστινό και κρυώνει οπότε το 120 θα ο έβλεπες δύσκολα.
το έχεις τσεκάρει με κανα πιστολάκι θερμοκασιας? αν γράφουν το ιδιο με τον αισθητήρα εστω και σταματημένα?.
την πίεση μπορεί ρε Μητσαρα να την φτάνει το λάστιχο εφόσον πήγε 50-60 βαθμούς αν σήκωνε παραπανω θερμοκασια ίσως ανέβαζε και παραπάνω πίεση όποτε θα έπρεπε να ξεκινάς κρύος απο πιο χαμηλή, ώστε ζεστα να φτάνει εκει που θες και τα λαστιχα να ειναι σε πιο σωστη θερμοκασια.
Πάντα φιλε για την ανταλλαγή ιδεών, δεν θελω να στο παίξω έξυπνος. Ξέρεις πολλά παραπάνω απο μένα σε αυτα.
nasos-v Full gixxer
Όνομα: : Νασος Τόπος : Περιστερι-Αθηνα Ηλικία : 46 Αριθμός μηνυμάτων : 6282 Αγωνιζόμενος :
Hμερομηνία εγγραφής : 13/12/2008
Θέμα: Απ: Misano ένα όνειρο που έγινε πραγματικότητα ΙΙI End game... Κυρ 04 Αυγ 2019, 21:03
το πισω λάστιχο φαίνεται σούπερ σε δούλεμα έχεις καμια φώτο και το μπροστά?
εγω στα μέγαρα οταν ήθελα να δω τι θερμοκασια εχουν τα λάστιχα πήγαινα κανονικά ως την Κ πιτσ και έκοβα μόνο εκει και έβγαινα και έβλεπα θερμοκασια με το πιστολάκι 60-70 μπροστα 65-90 πισω συνήθως έπαιζαν..
Θέμα: Απ: Misano ένα όνειρο που έγινε πραγματικότητα ΙΙI End game... Κυρ 04 Αυγ 2019, 23:18
nasos-v έγραψε:
Σίγουρα εσυ ξέρεις καλύτερα και το μηχανάκι σου και ήσουν εκει και ξέρεις τι γινόταν.
απλά για τη κουβέντα και τροφή για σκέψη..
Αυτα που λες τα σκέφτηκα και εγω άπλα μου εκανε εντύπωση που δεν ανέβαζε θερμοκασία στα δυνατά φρένα και οταν ήσουν στη στροφή με φρένα...(ειδικά στο τελος του βιντεου που πήγαινες φόρτσα). περίμενα να δουλεύει 60 ως 90 το μπροστά. επειδή ειναι μπροστινό και κρυώνει οπότε το 120 θα ο έβλεπες δύσκολα.
το έχεις τσεκάρει με κανα πιστολάκι θερμοκασιας? αν γράφουν το ιδιο με τον αισθητήρα εστω και σταματημένα?.
την πίεση μπορεί ρε Μητσαρα να την φτάνει το λάστιχο εφόσον πήγε 50-60 βαθμούς αν σήκωνε παραπανω θερμοκασια ίσως ανέβαζε και παραπάνω πίεση όποτε θα έπρεπε να ξεκινάς κρύος απο πιο χαμηλή, ώστε ζεστα να φτάνει εκει που θες και τα λαστιχα να ειναι σε πιο σωστη θερμοκασια.
Πάντα φιλε για την ανταλλαγή ιδεών, δεν θελω να στο παίξω έξυπνος. Ξέρεις πολλά παραπάνω απο μένα σε αυτα.
Νασο ουτε εγω ξερω πολλα γιατι εχω μπει πολυ λιγες φορες στη πιστα ιδικα μ αυτο το μηχανακι ( μαλιστα ειναι η δευτερη φορα ) απλα η τηλεμετρια με εχει βοηθησει παρα πολυ
Nαι οι αισθητηρες ελαστικων δισκοφρενου και δαγκανας εχουν μεγαλη ακριβια τους εχω τσεκαρει με πιστολακι, αν δεις με το που βγαζω τις κουβερτες πανε 85 βαθμους
Μπορει εξωτερικα να λεει απο 50 μεχρι 60 ( γιατι το κρυωνει ο αερας ) αλλα η πραγματικη του θερμοκρασια πρεπει να ειναι τουλαχιστον 10 με 15 πανω στο πισω που δεν το χτυπαει ο αερας ανεβαζει μεχρι και 135 ( που δεν ειναι καλο ) απο την τηλεμετρια εχω δει οτι με το που περναει τους 95 βαθμους χανω σε προσφυση
Στο μπροστα ελαστικο εχω βαλει μονο στο κεντρο οποτε δεν ξερω τι θερμοκρασιες ανεβαζε στο πλαι, θεωρητικα το μπροστινο ελαστικο δεν μπορει να ανεβασει τις θερμοκρασιες του πισω ιδικα στο κεντρο.
Μια πιστα οπως το Μisano που εχει χαρακτηριστει Stop and Go που δεν ειναι οπως τις Σερρες ας πουμε ( που εισαι πολυ ωρα πλαγιασμενος μεσα στη στροφη ) για να ανεβασει τουλαχιστον στο πλαι το μπροστινο ελαστικο μεγαλη θερμοκρασια, ολα αυτα βεβαια ειναι στη θεωρια γιατι δεν εχω κανει δοκιμες σε αλλη πιστα με διαφορετικη χαραξη και ασφαλτο
Φαντασου εδω στη πιστα καρτ που εχουμε το μπροστινο ελαστικο ανεβαζει πιο πολυ θερμοκρασια απο τι στο Μisano ενω στο πισω μετα βιας εχω δει 80 βαθμους και μονο σε υψηλες θερμοκρασιες του καλοκαιριου, αυτο συμβαινει γιατι η μεση ταχυτητα της πιστας εκει ειναι 56 χιλιομετρα και η μεγιστη στα 130
Πιεση μετρας παντα με κουβερτες και μολις βγεις αμεσως απο τη πιστα και αναλογα μετα βαζεις/βγαζεις με το μπροστα ημουν μια χαρα με το πισω επειδη επεφτε λιγο η θερμοκρασια μεχρι να μπω στη πιστα εβαζα τη κουβερτα στους 100 βαθμους
Εισαι ετοιμος να παρεις μια τηλεμετρια και εσυ ? ξερω δυο που τις πουλανε
Έχει επεξεργασθεί από τον/την JIMK7 στις Κυρ 04 Αυγ 2019, 23:39, 1 φορά
Θέμα: Απ: Misano ένα όνειρο που έγινε πραγματικότητα ΙΙI End game... Κυρ 04 Αυγ 2019, 23:31
nasos-v έγραψε:
το πισω λάστιχο φαίνεται σούπερ σε δούλεμα έχεις καμια φώτο και το μπροστά?
εγω στα μέγαρα οταν ήθελα να δω τι θερμοκασια εχουν τα λάστιχα πήγαινα κανονικά ως την Κ πιτσ και έκοβα μόνο εκει και έβγαινα και έβλεπα θερμοκασια με το πιστολάκι 60-70 μπροστα 65-90 πισω συνήθως έπαιζαν..
Με το μπροστα απο τη φωτο δεν μπορεις να καταλαβεις πολλα, αλλα ειχε τη μικροτερη φθορα
Εκει στις 3 μερες χρησιμοποιησα 2 μπροστινα και 3 πισω, βεβαια ανετα μπορουσα να περασω και με ενα μπροστινο αλλα για ψυχολογικους λογους το αλλαξα, οσο για πισω αν ειχα και αλλα 2 δεν θα με χαλουσαν
Θέμα: Απ: Misano ένα όνειρο που έγινε πραγματικότητα ΙΙI End game... Δευ 05 Αυγ 2019, 07:56
H πίστα δεν τρώει λάστιχο. Εάν πας με 2 ζευγαράκια θεωρώ ότι θα σε φτάσουν. Ίσως 1 μτχ εμπρός αντί για καινούργιο θα μειώσει κι άλλο το κόστος. Γενικά το κόστος δεν είναι μικρό. Θες η πίστα, θες η μεταφορά μηχανής και αναβάτη...Τα λάστιχα σαν ποσότητα δεν διαφέρει από ένα 3ήμερο στις Σέρρες σε γήινους χρόνους.
Θέμα: Απ: Misano ένα όνειρο που έγινε πραγματικότητα ΙΙI End game... Δευ 05 Αυγ 2019, 15:05
DrIoannis έγραψε:
H πίστα δεν τρώει λάστιχο. Εάν πας με 2 ζευγαράκια θεωρώ ότι θα σε φτάσουν. Ίσως 1 μτχ εμπρός αντί για καινούργιο θα μειώσει κι άλλο το κόστος. Γενικά το κόστος δεν είναι μικρό. Θες η πίστα, θες η μεταφορά μηχανής και αναβάτη...Τα λάστιχα σαν ποσότητα δεν διαφέρει από ένα 3ήμερο στις Σέρρες σε γήινους χρόνους.
Kαμια σχεση με Σερρες Γιαννη.. εκει τρωει περισσοτερο εμπρος και πιο λιγο πισω, βεβαια αναλογα τον οδηγο και το μηχανακι αλλα σε γενικες γραμμες ετσι είναι
Μιsano oμως με ότι στιλ οδηγησης και να εχεις η μηχανακι δεν τρωει μπροστινο λαστιχο το ιδιο συμβαινει και Μεγαρα
Θέμα: Απ: Misano ένα όνειρο που έγινε πραγματικότητα ΙΙI End game... Δευ 05 Αυγ 2019, 22:20
Εμένα στα Dunlop τα ίδια μου "έφαγε" με τις Σέρρες. Στην ουσία δεν τα έφαγε αλλά απλά αλλάχτηκαν τα εμπρός γιατί το 1 ήταν μτχ και ήθελα καινούργιο κάποια στιγμή. Το πίσω είχε ακόμη το 3άρι αλλά αλλάχτηκε. Γενικά σε αυτή την άσφαλτο και πίστα όπου σταδιακά αποκτάς και κάποια ροή σε σχέση με τις πρώτες φορές που θα πας, θα φας και λιγότερο λάστιχο. Όλα μετράνε στα έξοδα αλλά νομίζω στα λάστιχα δεν θα έχεις διαφορά με τις Σέρρες. Όλα αυτά βέβαια αν χρησιμοποιήσεις σωστή γόμα ελαστικού. Εύχομαι σύντομα στις Σέρρες να έχουμε νέα άσφαλτο που θα τη δοκιμάσουμε και επιτέλους να είναι όπως πρέπει.
(κάποια στιγμή θα ανεβάσω και εγώ τον αγώνα μου όταν βρεθεί χρόνος)
Θέμα: Απ: Misano ένα όνειρο που έγινε πραγματικότητα ΙΙI End game... Τρι 06 Αυγ 2019, 12:09
Όπως ειπα και πριν παιζουν πολλα ρολο.. με το 750 το 2004 με τη παλια ασφαλτο ετρωγα 2 μπροστινα και ένα πισω γιατι ειχα μεγαλη ταχυτητα μεσα στη στροφη και δεν ειχα δυναμη ( για την εξοδο ) ωστε να φαω το πισω, φυσικα και αλλοι παραγοντες παιζουν ρολο απλα αυτοι είναι οι πιο βασικοι, γενικα οι Σερρες που είναι πιστα με ροη η λογικη λεει ότι το μπροστα τραβει πιο πολύ πιεση
Misano ένα όνειρο που έγινε πραγματικότητα ΙΙI End game...