| Γιατί 50άρι προφίλ στο πίσω ελαστικό και όχι 55άρι; | |
|
+8κολτρέϊν teo46 gat0s stavrosrodo T.R.E panosk8 valentinosgsxr Nikolos 12 απαντήσεις |
Συγγραφέας | Μήνυμα |
---|
Nikolos Jr.gixxer
Όνομα: : Γιώργος Νικολόπουλος Τόπος : Πάτρα Ηλικία : 44 Αριθμός μηνυμάτων : 6 Αγωνιζόμενος : Των στροφών...! Hμερομηνία εγγραφής : 21/05/2009
| Θέμα: Γιατί 50άρι προφίλ στο πίσω ελαστικό και όχι 55άρι; Πεμ 29 Οκτ 2009, 10:22 | |
| Να με ενημερώσει παρακαλώ κάποιος γιατί να μην χρησιμοποιήσω 55άρι προφίλ στο πίσω ελαστικό και να συνεχίσω με το ήδη υπάρχον 50άρι προφίλ που προτείνει ο κατασκευαστής τη στιγμή που όλα τα 1000άρια κυκλοφορούν με 55άρι. Μόνο σοβαρές προτάσεις Χα χα χα χα (Όρεξη για χιούμορ γιατί έχω ρεπό σήμερα) | |
|
| |
valentinosgsxr Hero gixxer
Όνομα: : Valentinos Τόπος : Melbourne Ηλικία : 51 Αριθμός μηνυμάτων : 1534 Hμερομηνία εγγραφής : 17/09/2009
| Θέμα: Απ: Γιατί 50άρι προφίλ στο πίσω ελαστικό και όχι 55άρι; Πεμ 29 Οκτ 2009, 10:26 | |
| Το πενηνταπενταρι ειναι πιο συγχρονο λαστιχο (σαν φιλοσοφια) και λογω του ψηλοτερου προφιλ θεωρητικα προσφερει μεγαλυτερη ευεληξια. Αυτο βεβαια σε συγκριση με ενα ιδιας μαρκας και ιδιου μοντελου ελαστικο! | |
|
| |
panosk8 Hero gixxer
Όνομα: : Πανος Ηλικία : 40 Αριθμός μηνυμάτων : 2447 Hμερομηνία εγγραφής : 05/06/2009
| Θέμα: Απ: Γιατί 50άρι προφίλ στο πίσω ελαστικό και όχι 55άρι; Πεμ 29 Οκτ 2009, 10:33 | |
| | |
|
| |
T.R.E Full gixxer
Όνομα: : Νίκος
Τόπος : Αθήνα Αριθμός μηνυμάτων : 5824 Αγωνιζόμενος : Του καφέ! Hμερομηνία εγγραφής : 29/11/2008
| Θέμα: Απ: Γιατί 50άρι προφίλ στο πίσω ελαστικό και όχι 55άρι; Πεμ 29 Οκτ 2009, 14:47 | |
| - Nikolos έγραψε:
- Να με ενημερώσει παρακαλώ κάποιος γιατί να μην χρησιμοποιήσω 55άρι προφίλ στο πίσω ελαστικό και να συνεχίσω με το ήδη υπάρχον 50άρι προφίλ που προτείνει ο κατασκευαστής τη στιγμή που όλα τα 1000άρια κυκλοφορούν με 55άρι.
Μόνο σοβαρές προτάσεις Χα χα χα χα (Όρεξη για χιούμορ γιατί έχω ρεπό σήμερα) Αυτό που είδα εγώ πρακτικά με το 55άρι είναι ότι,δεν τερματίζει τόσο εύκολα,συνεπώς για την ίδια κλίση πατάει περισσότερο ελαστικό ή αλλιώς για την ίδια επιφάνεια παίρνεις μεγαλύτερη κλίση...Έτσι τουλάχιστον το σκέφτομαι εγώ... :| | |
|
| |
stavrosrodo Hero gixxer
Όνομα: : ΣΤΑΥΡΟΣ Τόπος : ΓΕΦΥΡΑ-ΘΕΣ/ΝΙΚΗ Αριθμός μηνυμάτων : 2107 Αγωνιζόμενος : DRAGSTER Hμερομηνία εγγραφής : 07/01/2009
| Θέμα: Απ: Γιατί 50άρι προφίλ στο πίσω ελαστικό και όχι 55άρι; Πεμ 29 Οκτ 2009, 15:54 | |
| - T.R.E έγραψε:
- Nikolos έγραψε:
- Να με ενημερώσει παρακαλώ κάποιος γιατί να μην χρησιμοποιήσω 55άρι προφίλ στο πίσω ελαστικό και να συνεχίσω με το ήδη υπάρχον 50άρι προφίλ που προτείνει ο κατασκευαστής τη στιγμή που όλα τα 1000άρια κυκλοφορούν με 55άρι.
Μόνο σοβαρές προτάσεις Χα χα χα χα (Όρεξη για χιούμορ γιατί έχω ρεπό σήμερα) Αυτό που είδα εγώ πρακτικά με το 55άρι είναι ότι,δεν τερματίζει τόσο εύκολα,συνεπώς για την ίδια κλίση πατάει περισσότερο ελαστικό ή αλλιώς για την ίδια επιφάνεια παίρνεις μεγαλύτερη κλίση...Έτσι τουλάχιστον το σκέφτομαι εγώ... :| το 55αρι εχει πιο ψιλη κορωνα αρα βολευει για παραπανω πλαγιασμα.αλλα αν το βαλετε να αλλαξετε και κανα γραναζι γιατι "μακραινει" το βημα οποτε θα νιωθετε οτι το μοτο σας ειναι λιγο...... νοθρο. | |
|
| |
valentinosgsxr Hero gixxer
Όνομα: : Valentinos Τόπος : Melbourne Ηλικία : 51 Αριθμός μηνυμάτων : 1534 Hμερομηνία εγγραφής : 17/09/2009
| Θέμα: Απ: Γιατί 50άρι προφίλ στο πίσω ελαστικό και όχι 55άρι; Πεμ 29 Οκτ 2009, 19:43 | |
| Μαλλον ειναι πιο οφελημο να συγκρινουμε το 180/55 με το 190/55...εχει δοκιμασει κανεις και τα δυο στο ιδιο μηχανακη για να μας πει εντυπωσεις? | |
|
| |
panosk8 Hero gixxer
Όνομα: : Πανος Ηλικία : 40 Αριθμός μηνυμάτων : 2447 Hμερομηνία εγγραφής : 05/06/2009
| Θέμα: Απ: Γιατί 50άρι προφίλ στο πίσω ελαστικό και όχι 55άρι; Πεμ 29 Οκτ 2009, 20:44 | |
| - valentinosgsxr έγραψε:
- Μαλλον ειναι πιο οφελημο να συγκρινουμε το 180/55 με το 190/55...εχει δοκιμασει κανεις και τα δυο στο ιδιο μηχανακη για να μας πει εντυπωσεις?
φιλε τετοια πειραματα με το 1000 θα σου προτεινα ουτε καν να τα σκεφτεσαι. ειναι σαν να συγκρινεις τα 600 με τα 1000. ξερεις κανα κατασκευαστη που να βγαζει 1000αρι με 180? ριξε εκει ενα 55αρι στο εργαλειο,κατι ξερουν τοσοι που το κανουν. | |
|
| |
gat0s Hero gixxer
Όνομα: : ΑΝΕΣΤΗΣ Τόπος : ΚΟΜΟΤΗΝΗ Ηλικία : 42 Αριθμός μηνυμάτων : 1831 Αγωνιζόμενος : Hμερομηνία εγγραφής : 23/04/2009
| Θέμα: Απ: Γιατί 50άρι προφίλ στο πίσω ελαστικό και όχι 55άρι; Πεμ 29 Οκτ 2009, 22:23 | |
| Λοιπον οποιος ειναι του ταξιδιου και τις ηρεμης βολτας να βαλει 50η.αν βαλει 55 τζαμπα τα λευτα γιατι στο κεντρο τρωγεται γρηγορα. Αν παλι εισαι στροφεας βαλε 55η γιατι σε μια δυσκολη στιγμη εκει που το 50η θα χασει προσφηση το 55η θα σε σωσει. | |
|
| |
teo46 Hero gixxer
Όνομα: : θοδωρής Τόπος : Πετρούπολη-Αθήνα Ηλικία : 47 Αριθμός μηνυμάτων : 2555 Αγωνιζόμενος : να φτιάξω προίκα....3 γυναίκες...!! Hμερομηνία εγγραφής : 14/12/2008
| Θέμα: Απ: Γιατί 50άρι προφίλ στο πίσω ελαστικό και όχι 55άρι; Παρ 30 Οκτ 2009, 00:08 | |
| - gat0s έγραψε:
- Λοιπον οποιος ειναι του ταξιδιου και τις ηρεμης βολτας να βαλει 50η.αν βαλει 55 τζαμπα τα λευτα γιατι στο κεντρο τρωγεται γρηγορα.
Αν παλι εισαι στροφεας βαλε 55η γιατι σε μια δυσκολη στιγμη εκει που το 50η θα χασει προσφηση το 55η θα σε σωσει. +1000!!στο στρίψιμο είναι πολύ πιο ωραίο το 55 νοιώθει ότι πατάει πολύ λάστιχο κάτω! | |
|
| |
valentinosgsxr Hero gixxer
Όνομα: : Valentinos Τόπος : Melbourne Ηλικία : 51 Αριθμός μηνυμάτων : 1534 Hμερομηνία εγγραφής : 17/09/2009
| Θέμα: Απ: Γιατί 50άρι προφίλ στο πίσω ελαστικό και όχι 55άρι; Παρ 30 Οκτ 2009, 00:32 | |
| - panosk8 έγραψε:
- valentinosgsxr έγραψε:
- Μαλλον ειναι πιο οφελημο να συγκρινουμε το 180/55 με το 190/55...εχει δοκιμασει κανεις και τα δυο στο ιδιο μηχανακη για να μας πει εντυπωσεις?
φιλε τετοια πειραματα με το 1000 θα σου προτεινα ουτε καν να τα σκεφτεσαι. ειναι σαν να συγκρινεις τα 600 με τα 1000.
ξερεις κανα κατασκευαστη που να βγαζει 1000αρι με 180? ριξε εκει ενα 55αρι στο εργαλειο,κατι ξερουν τοσοι που το κανουν. Δεν ξερω και κανεναν που να χρησιμοποιει 16,5αρες ζαντες αλλα στα motogp τετοιες φορανε Εξαλου το 180/55 εχει την ιδια διαμετρο με το 190/50 και ετσι δεν χαλαει και το βημα της μηχανης. | |
|
| |
panosk8 Hero gixxer
Όνομα: : Πανος Ηλικία : 40 Αριθμός μηνυμάτων : 2447 Hμερομηνία εγγραφής : 05/06/2009
| Θέμα: Απ: Γιατί 50άρι προφίλ στο πίσω ελαστικό και όχι 55άρι; Παρ 30 Οκτ 2009, 02:14 | |
| - valentinosgsxr έγραψε:
- panosk8 έγραψε:
- valentinosgsxr έγραψε:
- Μαλλον ειναι πιο οφελημο να συγκρινουμε το 180/55 με το 190/55...εχει δοκιμασει κανεις και τα δυο στο ιδιο μηχανακη για να μας πει εντυπωσεις?
φιλε τετοια πειραματα με το 1000 θα σου προτεινα ουτε καν να τα σκεφτεσαι. ειναι σαν να συγκρινεις τα 600 με τα 1000.
ξερεις κανα κατασκευαστη που να βγαζει 1000αρι με 180? ριξε εκει ενα 55αρι στο εργαλειο,κατι ξερουν τοσοι που το κανουν. Δεν ξερω και κανεναν που να χρησιμοποιει 16,5αρες ζαντες αλλα στα motogp τετοιες φορανε
Εξαλου το 180/55 εχει την ιδια διαμετρο με το 190/50 και ετσι δεν χαλαει και το βημα της μηχανης. ναι μαν,αλλα τα μοτο GP πατανε μονο σε πιστες παγκοσμιου 8) το 180/55 εχει μεγαλυτερη διαμετρο απο το 190/50,κ αν κανω λαθος καποιος να με διορθωσει. αν κανεις την 17αρα σε χιλιοστα 17*25.4=431,8 χοντρα 432 χιλιοστα το 55 στο 180/55 σημαινει 55% απο τα 180 χιλιοστα του πλατους του ελαστικου που ειναι 99mm στο 190/50 βγαινει 95 mm στο 190/55 ειναι 104.5 mm βαλε 2 φορες το προφιλ + τη διαμετρο της ζαντας 198+432=630mm (180/55) 190+432=622mm (190/50)
209+432=641mm (190/55)
ομως το πιο σημαντικο κατα τη γνωμη μου δεν ειναι το βημα (το διορθωνεις ευκολα με γραναζωμα) αλλα το ποσο λαστιχο παταει κατω.ειδικα αμα εχεις να κανεις με ενα αρκουδι 1000αρι. το 190 ειναι πιο φαρδυ,και επιπλεον το 55αρι (οπως ειπαν κ τα παιδια πιο πανω) παταει περισσοτερο για την ιδια κληση. βαλτα κατω κ συγκρινε | |
|
| |
Nikolos Jr.gixxer
Όνομα: : Γιώργος Νικολόπουλος Τόπος : Πάτρα Ηλικία : 44 Αριθμός μηνυμάτων : 6 Αγωνιζόμενος : Των στροφών...! Hμερομηνία εγγραφής : 21/05/2009
| Θέμα: Απ: Γιατί 50άρι προφίλ στο πίσω ελαστικό και όχι 55άρι; Σαβ 31 Οκτ 2009, 15:21 | |
| Και όμως είστε όλοι υπέροχοι και πολλοί κατατοπιστικοί. Γι'αυτό και 'γω θα βάλω 55άρι να το δοκιμάσω και να δώ τελικά τι ψάρια βγάζω! Ευχαριστώ πολύ!!! | |
|
| |
κολτρέϊν Full gixxer
Όνομα: : ΧΡΗΣΤΟΣ Τόπος : στα χαμενα Ηλικία : 34 Αριθμός μηνυμάτων : 5015 Αγωνιζόμενος : δεν βρισκω ''paddock girl'' Hμερομηνία εγγραφής : 05/11/2008
| Θέμα: Απ: Γιατί 50άρι προφίλ στο πίσω ελαστικό και όχι 55άρι; Δευ 02 Νοε 2009, 15:57 | |
| υπάρχει παρόμοιο θέμα ΕΔΩ | |
|
| |
Antonios_gsxr Full gixxer
Όνομα: : Αντώνιος Τόπος : Λάρισα Ηλικία : 36 Αριθμός μηνυμάτων : 896 Hμερομηνία εγγραφής : 08/01/2012
| Θέμα: Απ: Γιατί 50άρι προφίλ στο πίσω ελαστικό και όχι 55άρι; Παρ 08 Ιουν 2012, 14:03 | |
| 60άρι προφίλ φοράει κάποιος από εδώ μέσα;
Εκτός από το ότι μακραίνει το βήμα, τι διαφορές υπάρχουν, αν βάλεις 60άρι πίσω προφίλ; | |
|
| |
Miou Full gixxer
Όνομα: : Alexandros Τόπος : Αθηνα Ηλικία : 47 Αριθμός μηνυμάτων : 13454 Αγωνιζόμενος : Nop... Hμερομηνία εγγραφής : 20/07/2010
| |
| |
Antonios_gsxr Full gixxer
Όνομα: : Αντώνιος Τόπος : Λάρισα Ηλικία : 36 Αριθμός μηνυμάτων : 896 Hμερομηνία εγγραφής : 08/01/2012
| Θέμα: Απ: Γιατί 50άρι προφίλ στο πίσω ελαστικό και όχι 55άρι; Παρ 08 Ιουν 2012, 16:07 | |
| - Miou έγραψε:
- 60 ειναι μονο στα σλικ απο οτι νομιζω... σκοπευεις να βαλεις σλικαδουρες για να κανεις βολτες στους δρομους ????
Σκοπεύω να πάω Σέρρες σεπτέμβρη και ετοιμάζω το μηχανάκι σιγά σιγά. Και επειδή μου πρότεινε ένας αγωνιζόμενος 60άρι πίσω σε slick, γι' αυτό και ρωτάω. Από 55 που φοραω τωρα, σε 60αρι, θα χρειαστει διαφορετικο στησιμο σε αναρτησεις κτλ, περα απο αντιστοιχο γραναζωμα; | |
|
| |
tasos1984 Normal gixxer
Όνομα: : Τάσος Τόπος : Αθήνα Ηλικία : 40 Αριθμός μηνυμάτων : 341 Αγωνιζόμενος : OPEN
BMU
SBK Hμερομηνία εγγραφής : 05/04/2009
| Θέμα: Απ: Γιατί 50άρι προφίλ στο πίσω ελαστικό και όχι 55άρι; Παρ 08 Ιουν 2012, 16:22 | |
| Εχω βαλει 180/55 190/55, 200/55, 195/65, 190/69, 200/69 οσο πιο πολυ κορωνα τοσο πιο ευκολα στριβεις και τοσο μακραινει το μηχανακι, αν ειναι να βαλεις σλικ πρεπει να κινησαι πολυ χαμηλα σε χρονους, δλδ σερρες αρκετα σβελτα, και οχι σβελτα 1.25 plus, τα σλικ δουλευουν τελεια οταν τα πιεζεις πολυ αν πηγαινεις κυριλε μην βαλεις σλικ βαλε κατι για trackdays, Σλικ αν θυμαμαι καλα μπορεις να παιξεις Dunlop GR Racer και μονο για πιστακι χαλαρα, τα υπολοιπα δυσκολο αμα δεν πηγαινεις σφαιρα δεν θα δεις κατι... | |
|
| |
k8 600 kk Racing gixxer
Όνομα: : Κωστας (ΚΚ) Τόπος : Πειραιας Ηλικία : 45 Αριθμός μηνυμάτων : 5571 Αγωνιζόμενος : τωρα τωρα ερχεται το λοττο το νιωθω.... Hμερομηνία εγγραφής : 09/07/2011
| Θέμα: Απ: Γιατί 50άρι προφίλ στο πίσω ελαστικό και όχι 55άρι; Παρ 08 Ιουν 2012, 16:33 | |
| λογικα θα πρεπει να καταργησεις το πισω φτερακι(λασπωτηρα) γιατι θα βρισκει
και επειδη το μηχανακι θα σηκωθει λιγο πισω αν αφησεις 70αρι μπροστινο δωστου λιγο παραπανω sag πισω δηλαδη κατεβασε την ουρα περιπου 3-4mm και εισαι οκ
τωρα για συμπιεση και επαναφορα επειδη ο σκελετος των slick εχουν διαφορετικη συμπεριφορα ετσι και αλλιως θελουν κατσαβιδιασμα, αλλα αυτο θα το κανεις ή εσυ ή καποιος που ξερει επι τοπου αναλογα με το τι σου κανει το μηχανακι σου
και υποψιν αν βαλεις απο τωρα τα σλικ στο δρομο μεχρι το σεπτεμβρη θα εχεις λινα ! και κατι αλλο, τα σλικ δουλευουν ΜΟΝΟ οταν ζεσταθουν καλα, δηλαδη θελουν αρκετη πιεση σε γκαζι και φρενα και πρεπει να εισαι αρκετα γρηγορος για να ανεβασουν και να κρατησουν θερμοκρασια ! αν δε καταφερεις να τα ζεστανεις δε θα κραταει το μηχανακι σου !
βαλε καλυτερα ενα diablo sc2,dragon sc2 που εχουν και χαραξη για κανενα νερακι στο δρομο και παραεισαι οκ ! | |
|
| |
Antonios_gsxr Full gixxer
Όνομα: : Αντώνιος Τόπος : Λάρισα Ηλικία : 36 Αριθμός μηνυμάτων : 896 Hμερομηνία εγγραφής : 08/01/2012
| Θέμα: Απ: Γιατί 50άρι προφίλ στο πίσω ελαστικό και όχι 55άρι; Παρ 08 Ιουν 2012, 16:43 | |
| - tasos1984 έγραψε:
- Εχω βαλει 180/55 190/55, 200/55, 195/65, 190/69, 200/69 οσο πιο πολυ κορωνα τοσο πιο ευκολα στριβεις και τοσο μακραινει το μηχανακι, αν ειναι να βαλεις σλικ πρεπει να κινησαι πολυ χαμηλα σε χρονους, δλδ σερρες αρκετα σβελτα, και οχι σβελτα 1.25 plus, τα σλικ δουλευουν τελεια οταν τα πιεζεις πολυ αν πηγαινεις κυριλε μην βαλεις σλικ βαλε κατι για trackdays, Σλικ αν θυμαμαι καλα μπορεις να παιξεις Dunlop GR Racer και μονο για πιστακι χαλαρα, τα υπολοιπα δυσκολο αμα δεν πηγαινεις σφαιρα δεν θα δεις κατι...
Θέλει χρόνους κάτω του 1.25 για να δουλέψουν καλά και να δω διαφορά στην πρόσφυση δηλαδή με slick; Αλλιώς να μην τα βάλω καν; Πρώτη επαφή μου με Σέρρες θα είναι, οπότε δεν πηγαίνω για χαμηλά γυρολόγια. Δεν ξέρω την πίστα ακόμη. Ότι έχω δει σε videos από το τι στροφές έχει, ποια στροφή ακολουθεί κτλ. | |
|
| |
panosk8 Hero gixxer
Όνομα: : Πανος Ηλικία : 40 Αριθμός μηνυμάτων : 2447 Hμερομηνία εγγραφής : 05/06/2009
| Θέμα: Απ: Γιατί 50άρι προφίλ στο πίσω ελαστικό και όχι 55άρι; Παρ 08 Ιουν 2012, 21:54 | |
| o μονος λογος που θα σου ελεγα να μη βαλεις σλικ τωρα,ειναι για να τα βαλεις τις επομενες φορες κ να εχεις ενα μετρο συγκρισης. αν φορας 50αρι προφιλ τωρα κ βαλεις τριγωνο λαστιχο,να ξερεις θα σε ξενισει στην αρχη αρκετα κ θα θελεις χρονο να προσαρμοστεις. αφου μπαινεις για πρωτη φορα,κανε την μεγαλη χαρη στον εαυτο σου κ βγαλε ΕΝΤΕΛΩΣ τους χρονους απ το μυαλο σου. πας αναγνωριστικα να μαθεις την πιστα κ στη τελικη να περασεις καλα. σου προτεινω να βαλεις τα gp racer σε 200/55 κ αν εισαι στοκ γραναζωμα κ ενα δοντι μειον μπροστα. ειναι λαστιχο στρογγυλο 55αρι σε προφιλ,ειναι σταθερο παντου σε οποιαδηποτε κλιση κ δεν σου κανει αγριαδες. μολις τα φας βαλε τα πιο γρηγορα τα gp κ αρχισε να τα συγκρινεις στο μυαλο σου. απο κει κ μετα βαλε κ τα σλικ αμα σου κανει κεφι. κ στο δρομο μια χαρα κρατανε κ κρυα κ ζεστα κ χλιαρα.χωρις υπερβολες παντα. μακρια απο νερα ομως | |
|
| |
Antonios_gsxr Full gixxer
Όνομα: : Αντώνιος Τόπος : Λάρισα Ηλικία : 36 Αριθμός μηνυμάτων : 896 Hμερομηνία εγγραφής : 08/01/2012
| Θέμα: Απ: Γιατί 50άρι προφίλ στο πίσω ελαστικό και όχι 55άρι; Παρ 08 Ιουν 2012, 21:59 | |
| - panosk8 έγραψε:
- o μονος λογος που θα σου ελεγα να μη βαλεις σλικ τωρα,ειναι για να τα βαλεις τις επομενες φορες κ να εχεις ενα μετρο συγκρισης.
αν φορας 50αρι προφιλ τωρα κ βαλεις τριγωνο λαστιχο,να ξερεις θα σε ξενισει στην αρχη αρκετα κ θα θελεις χρονο να προσαρμοστεις.
αφου μπαινεις για πρωτη φορα,κανε την μεγαλη χαρη στον εαυτο σου κ βγαλε ΕΝΤΕΛΩΣ τους χρονους απ το μυαλο σου. πας αναγνωριστικα να μαθεις την πιστα κ στη τελικη να περασεις καλα.
σου προτεινω να βαλεις τα gp racer σε 200/55 κ αν εισαι στοκ γραναζωμα κ ενα δοντι μειον μπροστα. ειναι λαστιχο στρογγυλο 55αρι σε προφιλ,ειναι σταθερο παντου σε οποιαδηποτε κλιση κ δεν σου κανει αγριαδες.
μολις τα φας βαλε τα πιο γρηγορα τα gp κ αρχισε να τα συγκρινεις στο μυαλο σου. απο κει κ μετα βαλε κ τα σλικ αμα σου κανει κεφι. κ στο δρομο μια χαρα κρατανε κ κρυα κ ζεστα κ χλιαρα.χωρις υπερβολες παντα. μακρια απο νερα ομως
Έχω δοκιμάσει λάστιχα με τριγωνική κορώνα και στον δρόμο και στο αιγίνιο (αν το θεωρείτε πίστα). Τα dunlop gp d211, όχι τα gp racer. Σε 190/55 Τώρα έχω τα racer και απλά βρήκα σε πολύ καλή τιμή (προσφορά) από αγωνιζόμενο (χοντρικής) τα pirelli supercorsa slick και μου πρότεινε 60άρι προφίλ πίσω. Τι λες; Να δοκιμάσω; | |
|
| |
panosk8 Hero gixxer
Όνομα: : Πανος Ηλικία : 40 Αριθμός μηνυμάτων : 2447 Hμερομηνία εγγραφής : 05/06/2009
| Θέμα: Απ: Γιατί 50άρι προφίλ στο πίσω ελαστικό και όχι 55άρι; Παρ 08 Ιουν 2012, 22:52 | |
| αντωνη δεν τα χω φορεσει τα σλικ της πιρελλι οποτε δεν μπορω να εκφερω γνωμη. αν στα δινει σε καλη τιμη,δεν εχεις να χασεις τιποτα. τα νουμερα μη τα δινεις κ πολλη σημασια κ ουτε να σε τρομαζουν,διαφερουν απο εταιρια σε εταιρια,αν εχεις τη δυνατοτητα πανε να τα μετρησεις περιμετρο κ διαμετρο κ συγκρινε τα μ αυτα που φορας. στο δικο μου να φανταστεις, φοραω 195/65 πισω κ εχω σηκωσει κ το αμορτισερ 4 χιλιοστα κ μου αρεσει πολυ ο τροπος κ η ευκολια που πεφτει στη στροφη. ειναι τι βολευει στον καθενα. επισης το νουμερο του προφιλ εξαρταται κ απο το πλατος του ελαστικου. αλλο προφιλ εχει το 190/60 με το 200/60 πχ. να πας να τα δεις απο κοντα τα λαστιχα,ρωτα κ το παιδι που θα τα παρεις κ θα σου λυθουν οι περισσοτερες αποριες. | |
|
| |
tasos1984 Normal gixxer
Όνομα: : Τάσος Τόπος : Αθήνα Ηλικία : 40 Αριθμός μηνυμάτων : 341 Αγωνιζόμενος : OPEN
BMU
SBK Hμερομηνία εγγραφής : 05/04/2009
| Θέμα: Απ: Γιατί 50άρι προφίλ στο πίσω ελαστικό και όχι 55άρι; Παρ 08 Ιουν 2012, 22:56 | |
| Βαλε 190/55 κλασικο, αλλα αφου θα πας πρωτη φορα να προσεξεις το γραναζωμα στις σερρες αμα πεσεις πεφτεις με πολλα χιλιομετρα και συνηθως δεν σηκωνεσαι ευκολα... | |
|
| |
| Γιατί 50άρι προφίλ στο πίσω ελαστικό και όχι 55άρι; | |
|