Αυτή την στιγμή βλέπετε το www.gixxer.gr σαν επισκέπτης.Για να μπορείτε να έχετε πρόσβαση σε όλες τις λειτουργίες του forum αν έχετε ήδη λογαριασμό κάντε συνδεση.Αν δεν έχετε λογαριασμό μπορείτε να κάνετε την εγγραφη σας ΕΔΩ!!
Greek GSX-R forum
Αυτή την στιγμή βλέπετε το www.gixxer.gr σαν επισκέπτης.Για να μπορείτε να έχετε πρόσβαση σε όλες τις λειτουργίες του forum αν έχετε ήδη λογαριασμό κάντε συνδεση.Αν δεν έχετε λογαριασμό μπορείτε να κάνετε την εγγραφη σας ΕΔΩ!!
Τι να σου πω.Περνάει το Hayabusha και θα το συγκρίνει με με το GSXR στην ευθεία?Στην πίστα που γίνετε η σύγκριση με το GSXR1000 υπάρχει θέμα.Το BMW έχει ΠΟΛΥΥΥΥΥ δύναμη την οποία και μάλιστα βάζει,απότι λέει, εξαιρετικά στο δρόμο.Απλά λόγω stabilizater(είναι πολύ σκληρό) δεν το αφήνει να κάνει το quickturn στις στροφές.Έτσι λόγω το ότι η πίστα των Σερρών θεωρείται κλειστή, θέλει πιο πολύ δύναμη στο τιμόνι.Από γεωμετρία αναφέρει ότι είναι εξαιρετικά γρήγορη και αντιδρά στην οποιαδήποτε κίνηση του σώματος.Το θέλανε πιο κοντό για τις Σέρρες (-1 δόντι εμπρός) για να εκμεταλλευτούν πλήρως την δύναμη στο χρήσιμο φάσμα των στροφών.Τα φρένα δε, απλά άπιαστα του BMW.
Τι να σου πω.Περνάει το Hayabusha και θα το συγκρίνει με με το GSXR στην ευθεία?Στην πίστα που γίνετε η σύγκριση με το GSXR1000 υπάρχει θέμα.Το BMW έχει ΠΟΛΥΥΥΥΥ δύναμη την οποία και μάλιστα βάζει,απότι λέει, εξαιρετικά στο δρόμο.Απλά λόγω stabilizater(είναι πολύ σκληρό) δεν το αφήνει να κάνει το quickturn στις στροφές.Έτσι λόγω το ότι η πίστα των Σερρών θεωρείται κλειστή, θέλει πιο πολύ δύναμη στο τιμόνι.Από γεωμετρία αναφέρει ότι είναι εξαιρετικά γρήγορη και αντιδρά στην οποιαδήποτε κίνηση του σώματος.Το θέλανε πιο κοντό για τις Σέρρες (-1 δόντι εμπρός) για να εκμεταλλευτούν πλήρως την δύναμη στο χρήσιμο φάσμα των στροφών.Τα φρένα δε, απλά άπιαστα του BMW.
Καλα ρε συ Γιαννη πιστευεις αυτες τις πουρδες που λενε
Εξαλλου το εκανες βολτα και χοντρα ψηλα ξερεις τι γινεται σου φανηκε εσενα τοσο πια σκληρο το σταμπιλιζατερ δηλαδη στα Μεγαρα η στο Τυμπακι που ειναι κατα πολυ πιο κλειστη πιστα τι θα κανουν περα αυτου στο δικο μου που ειναι ρυθμιζομενο το εχω πολυ πιο σκληρο και δεν αντιμετωπιζω κανενα προβλημα, ακομα και σε πιο σφικτες πιστες
Αρα αλλα τους φταινε αλλα η δεν το ξερουν η δε θελουν να το πουν
Μηπως αργη γεωμετρια του (οπως ειχα γραψει παλιοτερα) η δεν μπορει να βγαλει κατω τη πολυ δυναμη που εχει ποιος ξερει ο χρονος ομως θα δειξει :P
Υ.Γ. Το GSXR στα πρωτα 1000 μετρα ειναι πιο γρηγορο απο το Hayabusha για αυτο καλο θα ηταν να του εκαναν ενα τεστ με το GSXR οχι πως εχει και καμια δουλεια αλλα λεμε τωρα
Πολύ καλο το βιντεάκι. Διάβασα στα σχόλια δεξιά και το Gsxr είχε full yoshi φίλτρο και Pc και το άλλο stock θα ήθελα να οδηγήσω το bmw να δω ποσο περισσότερο γκάζι έχει
Hamamatsu Hero gixxer
Όνομα: : Αλέξανδρος Ηλικία : 47 Αριθμός μηνυμάτων : 1640 Hμερομηνία εγγραφής : 04/11/2008
Θέμα: Απ: BMW 1000RR Κυρ 31 Ιαν 2010, 17:39
JIMK7 έγραψε:
DrIoannis έγραψε:
Τι να σου πω.Περνάει το Hayabusha και θα το συγκρίνει με με το GSXR στην ευθεία?Στην πίστα που γίνετε η σύγκριση με το GSXR1000 υπάρχει θέμα.Το BMW έχει ΠΟΛΥΥΥΥΥ δύναμη την οποία και μάλιστα βάζει,απότι λέει, εξαιρετικά στο δρόμο.Απλά λόγω stabilizater(είναι πολύ σκληρό) δεν το αφήνει να κάνει το quickturn στις στροφές.Έτσι λόγω το ότι η πίστα των Σερρών θεωρείται κλειστή, θέλει πιο πολύ δύναμη στο τιμόνι.Από γεωμετρία αναφέρει ότι είναι εξαιρετικά γρήγορη και αντιδρά στην οποιαδήποτε κίνηση του σώματος.Το θέλανε πιο κοντό για τις Σέρρες (-1 δόντι εμπρός) για να εκμεταλλευτούν πλήρως την δύναμη στο χρήσιμο φάσμα των στροφών.Τα φρένα δε, απλά άπιαστα του BMW.
Καλα ρε συ Γιαννη πιστευεις αυτες τις πουρδες που λενε
Εξαλλου το εκανες βολτα και χοντρα ψηλα ξερεις τι γινεται σου φανηκε εσενα τοσο πια σκληρο το σταμπιλιζατερ δηλαδη στα Μεγαρα η στο Τυμπακι που ειναι κατα πολυ πιο κλειστη πιστα τι θα κανουν περα αυτου στο δικο μου που ειναι ρυθμιζομενο το εχω πολυ πιο σκληρο και δεν αντιμετωπιζω κανενα προβλημα, ακομα και σε πιο σφικτες πιστες
Αρα αλλα τους φταινε αλλα η δεν το ξερουν η δε θελουν να το πουν
Μηπως αργη γεωμετρια του (οπως ειχα γραψει παλιοτερα) η δεν μπορει να βγαλει κατω τη πολυ δυναμη που εχει ποιος ξερει ο χρονος ομως θα δειξει :P
Υ.Γ. Το GSXR στα πρωτα 1000 μετρα ειναι πιο γρηγορο απο το Hayabusha για αυτο καλο θα ηταν να του εκαναν ενα τεστ με το GSXR οχι πως εχει και καμια δουλεια αλλα λεμε τωρα
Αφου διαβασα το τεστ καταλαβα οτι το bmw το παρουσιασαν πολυ καλο για να ειναι αληθινο και ο "γιγαντας" κατερευσε μεσα στις Σερρες σε συγκριση με το Επισης καταλαβα οτι και οι Ιαπωνες θα μπορουσαν να βγαλουν παρομοια δυναμη ψηλα,αν αδειαζαν το μοτερ τοσο πολυ χαμηλα και αλλαζαν την διαμετρο και την διαδρομη του εμβολου με σκοπο την απολυτη δυναμη στις 14000 στροφες. Πολυ κακο για το τιποτα λοιπον αφου και το bmw και το rsv 4 εκαναν κλαρινο στις Σερρες τουλαχιστον, απο το "ογκωδες"και "βαρυ" σε αισθηση GSXR..Φιλακια
teo46 Hero gixxer
Όνομα: : θοδωρής Τόπος : Πετρούπολη-Αθήνα Ηλικία : 47 Αριθμός μηνυμάτων : 2555 Αγωνιζόμενος : να φτιάξω προίκα....3 γυναίκες...!! Hμερομηνία εγγραφής : 14/12/2008
Θέμα: Απ: BMW 1000RR Κυρ 31 Ιαν 2010, 21:43
alex-k7 έγραψε:
JIMK7 έγραψε:
DrIoannis έγραψε:
Τι να σου πω.Περνάει το Hayabusha και θα το συγκρίνει με με το GSXR στην ευθεία?Στην πίστα που γίνετε η σύγκριση με το GSXR1000 υπάρχει θέμα.Το BMW έχει ΠΟΛΥΥΥΥΥ δύναμη την οποία και μάλιστα βάζει,απότι λέει, εξαιρετικά στο δρόμο.Απλά λόγω stabilizater(είναι πολύ σκληρό) δεν το αφήνει να κάνει το quickturn στις στροφές.Έτσι λόγω το ότι η πίστα των Σερρών θεωρείται κλειστή, θέλει πιο πολύ δύναμη στο τιμόνι.Από γεωμετρία αναφέρει ότι είναι εξαιρετικά γρήγορη και αντιδρά στην οποιαδήποτε κίνηση του σώματος.Το θέλανε πιο κοντό για τις Σέρρες (-1 δόντι εμπρός) για να εκμεταλλευτούν πλήρως την δύναμη στο χρήσιμο φάσμα των στροφών.Τα φρένα δε, απλά άπιαστα του BMW.
Καλα ρε συ Γιαννη πιστευεις αυτες τις πουρδες που λενε
Εξαλλου το εκανες βολτα και χοντρα ψηλα ξερεις τι γινεται σου φανηκε εσενα τοσο πια σκληρο το σταμπιλιζατερ δηλαδη στα Μεγαρα η στο Τυμπακι που ειναι κατα πολυ πιο κλειστη πιστα τι θα κανουν περα αυτου στο δικο μου που ειναι ρυθμιζομενο το εχω πολυ πιο σκληρο και δεν αντιμετωπιζω κανενα προβλημα, ακομα και σε πιο σφικτες πιστες
Αρα αλλα τους φταινε αλλα η δεν το ξερουν η δε θελουν να το πουν
Μηπως αργη γεωμετρια του (οπως ειχα γραψει παλιοτερα) η δεν μπορει να βγαλει κατω τη πολυ δυναμη που εχει ποιος ξερει ο χρονος ομως θα δειξει :P
Υ.Γ. Το GSXR στα πρωτα 1000 μετρα ειναι πιο γρηγορο απο το Hayabusha για αυτο καλο θα ηταν να του εκαναν ενα τεστ με το GSXR οχι πως εχει και καμια δουλεια αλλα λεμε τωρα
Αφου διαβασα το τεστ καταλαβα οτι το bmw το παρουσιασαν πολυ καλο για να ειναι αληθινο και ο "γιγαντας" κατερευσε μεσα στις Σερρες σε συγκριση με το Επισης καταλαβα οτι και οι Ιαπωνες θα μπορουσαν να βγαλουν παρομοια δυναμη ψηλα,αν αδειαζαν το μοτερ τοσο πολυ χαμηλα και αλλαζαν την διαμετρο και την διαδρομη του εμβολου με σκοπο την απολυτη δυναμη στις 14000 στροφες. Πολυ κακο για το τιποτα λοιπον αφου και το bmw και το rsv 4 εκαναν κλαρινο στις Σερρες τουλαχιστον, απο το "ογκωδες"και "βαρυ" σε αισθηση GSXR..Φιλακια
Καλα μην βιαζεστε να γελασετε γιατι ειναι ακομα νωρις
Εξαλλου γελαει καλυτερα αυτος που ξελαει τελευταιος
Hamamatsu Hero gixxer
Όνομα: : Αλέξανδρος Ηλικία : 47 Αριθμός μηνυμάτων : 1640 Hμερομηνία εγγραφής : 04/11/2008
Θέμα: Απ: BMW 1000RR Κυρ 31 Ιαν 2010, 22:45
JIMK7 έγραψε:
Καλα μην βιαζεστε να γελασετε γιατι ειναι ακομα νωρις
Εξαλλου γελαει καλυτερα αυτος που ξελαει τελευταιος
Δεν βιαζομαστε.3 οδηγοι στην χειροτερη περιπτωση ηταν 2 sec ποιο γρηγοροι και οι 3 με GSXR. Κατι τετοιο θα συμβει και εις τα superbikes βεβαιως βεβαιως..
Καλα μην βιαζεστε να γελασετε γιατι ειναι ακομα νωρις
Εξαλλου γελαει καλυτερα αυτος που ξελαει τελευταιος
Δεν βιαζομαστε.3 οδηγοι στην χειροτερη περιπτωση ηταν 2 sec ποιο γρηγοροι και οι 3 με GSXR. Κατι τετοιο θα συμβει και εις τα superbikes βεβαιως βεβαιως..
Αλεξανδρε το μηχανακι δεν ειναι τοσο χαλια :P απλα αυτοι ειναι κουλαδια
Οσο για τα superbikes τα
Αλλα οταν το κανεις βολτα θα δεις οτι ειναι ωραιο μηχανακι
Hamamatsu Hero gixxer
Όνομα: : Αλέξανδρος Ηλικία : 47 Αριθμός μηνυμάτων : 1640 Hμερομηνία εγγραφής : 04/11/2008
Θέμα: Απ: BMW 1000RR Δευ 01 Φεβ 2010, 12:37
JIMK7 έγραψε:
alex-k7 έγραψε:
JIMK7 έγραψε:
Καλα μην βιαζεστε να γελασετε γιατι ειναι ακομα νωρις
Εξαλλου γελαει καλυτερα αυτος που ξελαει τελευταιος
Δεν βιαζομαστε.3 οδηγοι στην χειροτερη περιπτωση ηταν 2 sec ποιο γρηγοροι και οι 3 με GSXR. Κατι τετοιο θα συμβει και εις τα superbikes βεβαιως βεβαιως..
Αλεξανδρε το μηχανακι δεν ειναι τοσο χαλια :P απλα αυτοι ειναι κουλαδια
Οσο για τα superbikes τα
Αλλα οταν το κανεις βολτα θα δεις οτι ειναι ωραιο μηχανακι
Δεν αμφιβαλω οτι θα ειναι ωραιο μηχανακι,αλλα δεν γινεται οι Japan να εξελισουν τοσα χρονια και οι Γερμανοι με το καλημερα να σε πατανε χαλαρα. Ειδαμε τους Αγγλους με το 675 οι οποιοι προσπαθησαν χρονια με το 600 με το 650 και τελικα τα καταφεραν,αλλα οχι με το καλημερα..
Καλα μην βιαζεστε να γελασετε γιατι ειναι ακομα νωρις
Εξαλλου γελαει καλυτερα αυτος που ξελαει τελευταιος
Δεν βιαζομαστε.3 οδηγοι στην χειροτερη περιπτωση ηταν 2 sec ποιο γρηγοροι και οι 3 με GSXR. Κατι τετοιο θα συμβει και εις τα superbikes βεβαιως βεβαιως..
Αλεξανδρε το μηχανακι δεν ειναι τοσο χαλια :P απλα αυτοι ειναι κουλαδια
Οσο για τα superbikes τα
Αλλα οταν το κανεις βολτα θα δεις οτι ειναι ωραιο μηχανακι
Δεν αμφιβαλω οτι θα ειναι ωραιο μηχανακι,αλλα δεν γινεται οι Japan να εξελισουν τοσα χρονια και οι Γερμανοι με το καλημερα να σε πατανε χαλαρα. Ειδαμε τους Αγγλους με το 675 οι οποιοι προσπαθησαν χρονια με το 600 με το 650 και τελικα τα καταφεραν,αλλα οχι με το καλημερα..
Καλα μην συγκρινεις τους φουστιδες με τους Γερμαναραδες που εχουν αρκετη τεχνογνωσια πανω στα Μ3
Τόπος : ΑΘΗΝΑ Ηλικία : 45 Αριθμός μηνυμάτων : 728 Hμερομηνία εγγραφής : 03/10/2009
Θέμα: Απ: BMW 1000RR Δευ 22 Φεβ 2010, 03:06
έχουν βαλθεί να μας καυλώσουν αυτή οι γερμανοί με το BMW
speed lover Jr.gixxer
Αριθμός μηνυμάτων : 12 Hμερομηνία εγγραφής : 15/02/2010
Θέμα: Απ: BMW 1000RR Δευ 22 Φεβ 2010, 14:55
Η ΔΙΤΡΟΧΗ ΜΠΕΜΠΑ ΑΠΟ ΑΠΟΨΗ ΕΜΦΑΝΙΣΗΣ ΕΙΝΑΙ ... ΩΡΑΙΑ ΔΕΝ ΛΕΩ ΑΛΛΑ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΑ ΕΜΠΡΟΣ ΦΩΤΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΣΑΝ ΟΝ-ΟΦ ΤΑ ΦΑΙΡΙΝΓΚ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΙ ΤΟ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΑΠΟΔΕΚΤΩ ΓΙΑ ΣΟΥΠΕΡΣΠΟΡ. ΑΠΟ ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΙΚΗΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΗ ΑΠΟΨΗ ΕΙΝΑΙ ΤΕΛΕΙΑ , ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΕΝΑΣ ΟΧΙ ΤΟΣΟ ΕΜΠΕΙΡΟΣ ΟΔΗΓΟΣ ΔΕΝ ΘΑ ΤΗΝ ΧΑΡΕΙ ΑΝΑΛΟΓΩΣ... ΣΥΝ ΤΟ ΚΟΣΤΟΣ ΣΥΝΤΗΡΙΣΗΣ (ΜΠΕΜΠΑ ΦΑΝΤΑΖΟΜΑΙ) , ΤΟ ΚΟΣΤΟΣ ΑΤΥΧΗΜΑΤΟΣ (ΚΟΥΦΙΑ Η ΩΡΑ ΚΑΙ ΜΑΚΡΙΑ ΑΠΟ ΟΛΟΥΣ) ΚΑΙ Η ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΗ ΔΥΝΑΜΗ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΘΛΙΟΥΣ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ.. ΚΑΙ ΠΑΛΙ Κ9 !!!!! (ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΒΡΗΚΑ ΑΡΚΕΤΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ ΓΙΑ ΝΑ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΘΩ!!!)
Μετά από αναμονή 2 μηνών και 15 ημερών το παρέλαβα.Παρότι δεν είχα δει το acid green χρώμα από κοντά όταν το είδα μου άρεσε πολύ.Του πάνε οι μαύρες ζάντες και το ασημί ψαλίδι.ΕΥΤΥΧΩΣ ήρθε με τα METZELER Racetec K3 Μετά την παραλαβή και το το έλεγχο προ της παράδοσης ο τεχνικός μου εξήγησε ότι δεν θα πηγαίνει μετά τις 9000σαλ γιατί γίνετε το ροντάρισμα.Ούτως ή αλλιώς εγώ θα ακολουθήσω κατά γράμμα το βιβλιαράκι του. Πήγα λοιπόν την πρώτη του βόλτα με παρέα αντάξιά της σε επαρχιακό δρόμο(αυτό προτείνεται και στο βιβλιαράκι).Οι πρώτες εντυπώσεις ήταν πολύ καλές.Είναι αρκετά ευέλικτο για 1000κεκ (προέρχομαι από GSXR600) σταθερό στη στροφή και μπορώ να πω οικείο.Για επιδόσεις δεν θα ήθελα να αναφερθώ πέραν του ότι έχει πιο πολύ ροπή από το 600 μου(χαίρω πολύ).
Κάνω υπομονή μέχρι να τελειώσει το στρώσιμο για να δω τι πήρα Δεν θα χαθώ από το φόρουμ γιατί έχω φίλους που πραγματικά εκτιμώ.Το Suzuki ήταν και είναι εξαιρετικό και θα το έχω πάντα στην καρδιά μου
Καλορίζικο Doctro και καλοτάξιδο! Περιμένουμε εντυπώσεις :-)
nasos-v Full gixxer
Όνομα: : Νασος Τόπος : Περιστερι-Αθηνα Ηλικία : 46 Αριθμός μηνυμάτων : 6282 Αγωνιζόμενος :
Hμερομηνία εγγραφής : 13/12/2008
Θέμα: Απ: BMW 1000RR Παρ 12 Μαρ 2010, 10:40
καλοριζικο καλοταξιδο και αγρατσουνιστω!!!
να το χαρεις οσο δεν παει και καλα γυρολογια!!!
valentinosgsxr Hero gixxer
Όνομα: : Valentinos Τόπος : Melbourne Ηλικία : 51 Αριθμός μηνυμάτων : 1534 Hμερομηνία εγγραφής : 17/09/2009
Θέμα: Απ: BMW 1000RR Παρ 12 Μαρ 2010, 11:26
Καλοταξιδο το καινουργιο σου τουμπανο! Οταν λες ομως οτι δεν θα πηγαινει πανω απο τις 9000 στροφες, τι εννοεις? Εσυ δεν θα το πηγαινεις ή εχει καποιον κοφτη μεχρι να τελειωσει το στρωσημο?
DimSTriple Full gixxer
Όνομα: : Δημήτρης Τόπος : Αθήνα Ηλικία : 46 Αριθμός μηνυμάτων : 803 Hμερομηνία εγγραφής : 05/11/2008
Θέμα: Απ: BMW 1000RR Παρ 12 Μαρ 2010, 11:45
Μεγιές και να το χαρείς όπως θές. Πάντα όρθιος! Το μηχανάκι κατόπιν οδηγίας της BMW στις 15/2 έρχεται με κλειδωμένο τον εγκέφαλο στις 9000σαλ και για τα πρώτα 1000χλμ
-=UNSEEN=- Adv. gixxer
Τόπος : ΝΕΑ ΙΩΝΙΑ (πλεον) Ηλικία : 44 Αριθμός μηνυμάτων : 414 Hμερομηνία εγγραφής : 02/10/2009
Θέμα: Απ: BMW 1000RR Παρ 12 Μαρ 2010, 12:01
Μεγειά σου φίλε και πάντα αγρατζούνιστο. Είναι τρομερή μοτοσικλέτα και οταν θα μπορείς να ανοίξεις και γκάζι θα καταλάβεις τι φωτοβολίδα είναι. Μακράν το πιο γρήγορο εργοστασιακό μηχανάκι.
stavroulis Normal gixxer
Όνομα: : Μιχάλης Τόπος : ΧΑΝΙΑ!! Ηλικία : 39 Αριθμός μηνυμάτων : 350 Αγωνιζόμενος : Προσπαθω..... Hμερομηνία εγγραφής : 31/10/2009
Θέμα: Απ: BMW 1000RR Παρ 12 Μαρ 2010, 13:58
Με γειες Γιαννη το αγρατζουνιστο και να το χαρεις οπως εσυ θες.
μεγεια το καινουριο εργαλειο.παντα ορθιος και αγρατζουνιστο. οι οδηγιες λενε για στρωσημο σε επαρχιακο δρομο ωστε να εχει παντα αυξομειωμενο φορτιο και οχι σταθερο γκαζι. αν μου επιτρπεις μια συμβουλη.......... προσπαθησε οσο μπορεις να φρεναρεις με το μοτερ(κοινως με κατεβασματα.η αρνητικη πιεση που δημιουργειται απο αυτο ωθει τα ελατηρια να ανοιγουν και να παιρνουν καλυτερα το σχημα των κυλινδρων.και ετσι δεν ''γυαλιζουν'' τα χιτωνια. καλο στρωσημο λοιπον στον πυραυλο εδαφους.