Ο Paul Denning είναι αισιόδοξος για την GSV-R του 2010
Ο Αγωνιστικός Διευθυντής της Rizla Suzuki, Paul Denning, εμφανίστηκε αισιόδοξος για τη δουλειά που έχει γίνει στο ιαπωνικό εργοστάσιο στη διάρκεια του χειμώνα πάνω στην GSV-R του 2010. Ο Denning παρακολουθεί στενά την εξέλιξη της μοτοσικλέτας τους τελευταίους μήνες και πιστεύει πως στη Μαλαισία θα φανεί ξεκάθαρα η βελτίωση της μοτοσικλέτας στους τομείς στους οποίους αντιμετώπιζε πρόβλημα.
Η Suzuki πέρυσι είχε σοβαρά προβλήματα με το πλαίσιο της μοτοσικλέτας, η οποία σε χαμηλές θερμοκρασίες δεν μπορούσε να κάνει τα ελαστικά να δουλέψουν. Άρα ένα σημαντικό σημείο στο οποίο έπρεπε να δουλέψουν οι μηχανικοί της Suzuki ήταν το πλαίσιο και η προσαρμοστικότητα της μοτοσικλέτας σε όλες τις συνθήκες.
«Η ομάδα εξέλιξης επικεντρώθηκε στο να κάνει τη μοτοσικλέτα πιο προσαρμόσιμη και θα έχουμε κάποια σημαντική πρόοδο στο πλαίσιο. Σίγουρα θα έχουμε ένα εντελώς νέο πλαίσιο να δοκιμάσουμε στη Sepang. Επίσης, η απόδοση της δύναμης θα γίνει πιο ομαλή και εύκολη στο να τη χρησιμοποιήσει ο αναβάτης. Η πληροφόρηση από το εργοστάσιο ήταν θετική», είπε ο Denning στο motogp.com. «Έχουν γίνει πολλές προσομοιώσεις στον πάγκο εργασίας και στο δυναμόμετρο, διότι τα νέα εξαρτήματα δεν μπορούμε να τα δοκιμάσουμε στην Ιαπωνία αυτήν την περίοδο λόγω καιρού, έτσι θα ανακαλύψουμε τι έχει γίνει στην πίστα της Sepang».
Στη Μαλαισία, οι Bautista και Capirossi θα αξιολογήσουν τις βελτιώσεις της μοτοσικλέτας και θα διαπιστώσουν από πρώτο χέρι τι έγινε το χειμώνα στην Ιαπωνία. «Δεν νομίζω πως όλες οι προσπάθειές μας θα είναι να γράψουμε τον ταχύτερο γύρο στη Sepang. Περισσότερο θα δουλέψουμε στις ατέλειες της μοτοσικλέτας και θα την κάνουμε πιο εύκολα προσαρμόσιμη σε διαφορετικές συνθήκες και χαμηλές θερμοκρασίες. Είναι δύσκολο να πούμε κατά πόσο θα το καταφέρουμε αυτό στη Sepang, αλλά το εργοστάσιο της Suzuki έκανε αρκετή δουλειά πριν τις δοκιμές του Estoril και πήρε τη σωστή κατεύθυνση, διότι είχε πολύ κρύο εκεί και καταφέραμε να ξεπεράσουμε μερικά προβλήματα που είχαμε. Άρα η εξέλιξη βρίσκεται στη σωστή κατεύθυνση, όμως θα είναι η πρώτη φορά που θα δούμε τη μοτοσικλέτα του 2010. Γνωρίζουμε τι έχει συμβεί με την εξέλιξή της, αλλά το πόσο έχει βελτιωθεί η κατάσταση θα πρέπει να περιμένουμε μέχρι να οδηγήσουν οι αναβάτες τον Φεβρουάριο».
«Η μοτοσικλέτα ήταν σίγουρα καλύτερη στις δοκιμές του Estoril από ό,τι στον αγώνα. Ήταν πιο εύκολη να διατηρήσει ένα σταθερό γυρολόγιο και είχε περισσότερη πρόσφυση. Στο τέλος των δοκιμών του Estoril ήταν η πρώτη φορά που πήραμε πληροφορίες από τον Alvaro για τη μοτοσικλέτα, διότι μέχρι εκείνο το σημείο η δουλειά περιοριζόταν στο να προσαρμοστεί στη μοτοσικλέτα», συμπλήρωσε ο manager της Rizla Suzuki.
Ο Denning τέλος είπε πως θα υπάρχει ένα ειδικό λογότυπο πάνω στη μοτοσικλέτα τη νέα σεζόν το οποίο θα αναφέρεται στα 50 χρόνια της Suzuki.
ΠΗΓΗ:MSFREE