| PC V | |
|
+9jimmyjp STELIOS King JIMK7 nasos-v -=UNSEEN=- DimSTriple T.R.E Leroy 13 απαντήσεις |
|
Συγγραφέας | Μήνυμα |
---|
Leroy Elite gixxer
Όνομα: : Πασχαλης Τόπος : Αθηνα Ηλικία : 44 Αριθμός μηνυμάτων : 4497 Hμερομηνία εγγραφής : 01/02/2010
| Θέμα: PC V Παρ 19 Φεβ 2010, 02:42 | |
| Λοιπον εχω διαβασει ολα τα θεματα, σχετικα με τους παραλληλους εγκεφαλους. Εχω καταλαβει οτι το τελευταιο PC V, ενο το δινει η εταιρια για το Κ9 και πανω, μπορει να μπει και σε Κ7-8. Πως γινεται αυτο? Δηλαδη η φισα του εγκεφαλου ειναι ιδια απο το Κ7 μεχρι και το Κ9? Αξιζει να το βαλω σε σχεση με το PC III? Για βοηθηστε ρε παιδια γιατι εχω μπερδευτει.
Ευχαριστω. | |
|
| |
T.R.E Full gixxer
Όνομα: : Νίκος
Τόπος : Αθήνα Αριθμός μηνυμάτων : 5824 Αγωνιζόμενος : Του καφέ! Hμερομηνία εγγραφής : 29/11/2008
| Θέμα: Απ: PC V Παρ 19 Φεβ 2010, 02:49 | |
| - Leroy έγραψε:
- Λοιπον εχω διαβασει ολα τα θεματα, σχετικα με τους παραλληλους εγκεφαλους. Εχω καταλαβει οτι το τελευταιο PC V, ενο το δινει η εταιρια για το Κ9 και πανω, μπορει να μπει και σε Κ7-8. Πως γινεται αυτο? Δηλαδη η φισα του εγκεφαλου ειναι ιδια απο το Κ7 μεχρι και το Κ9? Αξιζει να το βαλω σε σχεση με το PC III? Για βοηθηστε ρε παιδια γιατι εχω μπερδευτει.
Ευχαριστω. Ταιριάζει ακριβώς απ'το μπούσα 08... Έχει κάποια πλεονεκτήματα σε σχέση με το III με σημαντικότερο όλων την προσθήκη του autotune... Πάντως εγώ στην θέση σου θα κοίταγα και το Βαzzaz,χθες έληξε μια δημοπρασία για Z-Fi TC με τράκτιον και σίφτερ στα 500 $ και δεν την χτύπησε κανένας... | |
|
| |
Leroy Elite gixxer
Όνομα: : Πασχαλης Τόπος : Αθηνα Ηλικία : 44 Αριθμός μηνυμάτων : 4497 Hμερομηνία εγγραφής : 01/02/2010
| Θέμα: Απ: PC V Παρ 19 Φεβ 2010, 08:00 | |
| Πωωω τζαμπα ρε φιλε. Αλλα να ξεκαθαρισουμε κατι για να καταλαβω. Το PC III δεν ηταν αυτοριθμηζομενω; Το V απο την αλλη θελει να αγορασεις εσθητηρα λαμδα, για το autotune; | |
|
| |
DimSTriple Full gixxer
Όνομα: : Δημήτρης Τόπος : Αθήνα Ηλικία : 46 Αριθμός μηνυμάτων : 803 Hμερομηνία εγγραφής : 05/11/2008
| Θέμα: Απ: PC V Παρ 19 Φεβ 2010, 09:32 | |
| Τίποτε απο τα παραπάνω δεν είναι αυτορυθμιζόμενα στο κομμάτι του καυσίμου. Αυτά που έχουν λάμδα έχουν σαφέστατο πλεονέκτημα στο setup αλλά και πάλι δουλειά πρέπει να γίνει (εύκολη - πληρώνεις όμως περισσότερα για τον καυσαναλυτή). Αν είναι να πάρεις dynojet μη πάρεις pc3... πάρε pc v όπως γράφει ο tre απο κ9 1000...
Έχει επεξεργασθεί από τον/την DimSTriple στις Παρ 19 Φεβ 2010, 09:37, 1 φορά | |
|
| |
T.R.E Full gixxer
Όνομα: : Νίκος
Τόπος : Αθήνα Αριθμός μηνυμάτων : 5824 Αγωνιζόμενος : Του καφέ! Hμερομηνία εγγραφής : 29/11/2008
| Θέμα: Απ: PC V Παρ 19 Φεβ 2010, 09:33 | |
| - Leroy έγραψε:
- Πωωω τζαμπα ρε φιλε. Αλλα να ξεκαθαρισουμε κατι για να καταλαβω. Το PC III δεν ηταν αυτοριθμηζομενω; Το V απο την αλλη θελει να αγορασεις εσθητηρα λαμδα, για το autotune;
Όχι,το ΙΙΙ δεν έχει την δυνατότητα αυτορύθμισης. Το V έχει,αλλά με την προσθήκη του αντίστοιχου module φυσικά,του autotune. Γενικά το V έχει περισσότερες δυνατότητες,αν και δύσκολα θα τις χρησιμοποιήσει κάποιος,εκτός αν κάτσεις να το παλέψεις μόνος σου... Αλλά όπως σου είπα και πιο πάνω,θα κοίταγα για bazzaz... http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=270527013519&viewitem=&sspagename=STRK%3AMEWAX%3AIT | |
|
| |
Leroy Elite gixxer
Όνομα: : Πασχαλης Τόπος : Αθηνα Ηλικία : 44 Αριθμός μηνυμάτων : 4497 Hμερομηνία εγγραφής : 01/02/2010
| Θέμα: Απ: PC V Παρ 19 Φεβ 2010, 09:53 | |
| Παιδια τελικα για κ9 1000 η 1300 το pcv; Και κατι αλλο, το bazzaz οταν σου λεει στο ebay το Z-Fi TC και το shifter, ειναι μεσα και τα λεβιεδακια οπως αυτο που ποσταρες απο πανω; Κατεγισμος ερωτησεων. Σορυ παιδια, θελω να καταλαβω τι παιζει, μιας και ειμαι ολιγον εως πολυ ασχετος με αυτο το θεμα. | |
|
| |
T.R.E Full gixxer
Όνομα: : Νίκος
Τόπος : Αθήνα Αριθμός μηνυμάτων : 5824 Αγωνιζόμενος : Του καφέ! Hμερομηνία εγγραφής : 29/11/2008
| Θέμα: Απ: PC V Παρ 19 Φεβ 2010, 10:04 | |
| - Leroy έγραψε:
- Παιδια τελικα για κ9 1000 η 1300 το pcv; Και κατι αλλο, το bazzaz οταν σου λεει στο ebay το Z-Fi TC και το shifter, ειναι μεσα και τα λεβιεδακια οπως αυτο που ποσταρες απο πανω; Κατεγισμος ερωτησεων. Σορυ παιδια, θελω να καταλαβω τι παιζει, μιας και ειμαι ολιγον εως πολυ ασχετος με αυτο το θεμα.
Ναι,το Ζ-Fi TC είναι η πιο ακριβή έκδοση και περιλαμβάνει και το σίφτερ.Υπάρχει και Z-Fi QS που δεν έχει τράκτιον,και το απλό Z-Fi που είναι σαν PC-V (σχεδόν). Εμπιστέψου τον Δημήτρη στο θέμα Power Commander μιας και αυτός τα βάζει κιόλας,εγώ απλά ξέρω ότι μπαίνουν σίγουρα PC-V σε Κ7-Κ8 1000... | |
|
| |
DimSTriple Full gixxer
Όνομα: : Δημήτρης Τόπος : Αθήνα Ηλικία : 46 Αριθμός μηνυμάτων : 803 Hμερομηνία εγγραφής : 05/11/2008
| Θέμα: Απ: PC V Παρ 19 Φεβ 2010, 10:13 | |
| ...τα πράγματα είναι απλά, αν υπάρχει με 500$ το z-fi tc τότε πάρε αυτό. Αν θές pcv το καλύτερο είναι να πάρεις απο k9 (Σίγουρα έχω στο μαγαζί και θα το πάρεις 300Ε) | |
|
| |
Leroy Elite gixxer
Όνομα: : Πασχαλης Τόπος : Αθηνα Ηλικία : 44 Αριθμός μηνυμάτων : 4497 Hμερομηνία εγγραφής : 01/02/2010
| Θέμα: Απ: PC V Παρ 19 Φεβ 2010, 21:28 | |
| Ωραιος ο Δημητρης, εκλεισε!!! | |
|
| |
Leroy Elite gixxer
Όνομα: : Πασχαλης Τόπος : Αθηνα Ηλικία : 44 Αριθμός μηνυμάτων : 4497 Hμερομηνία εγγραφής : 01/02/2010
| Θέμα: Απ: PC V Παρ 19 Φεβ 2010, 21:31 | |
| Νικο πρεπει να σου πω, οτι η υπογραφη σου, εχει το αγαπημενο μου βιντεοκλιπ. Destination unknown | |
|
| |
Leroy Elite gixxer
Όνομα: : Πασχαλης Τόπος : Αθηνα Ηλικία : 44 Αριθμός μηνυμάτων : 4497 Hμερομηνία εγγραφής : 01/02/2010
| Θέμα: Απ: PC V Τρι 09 Μαρ 2010, 20:00 | |
| Δημητρη σε ευχαριστω πολυ. Περασα και τα παιδια ηταν πολυ εξηπηρετικα. Αντε να δουμε σε λιγες μερες τι πουλια θα πιανουμε. | |
|
| |
-=UNSEEN=- Adv. gixxer
Τόπος : ΝΕΑ ΙΩΝΙΑ (πλεον) Ηλικία : 44 Αριθμός μηνυμάτων : 414 Hμερομηνία εγγραφής : 02/10/2009
| Θέμα: Απ: PC V Τρι 09 Μαρ 2010, 21:34 | |
| Φίλε μου μεγειά σου. Απλά για να ξέρουνε και τα υπόλοιπα παιδιά που διαβάζουνε, το PC V απο Busa έχει λιγότερες στροφές απο τα μηχανάκια μας και δεν κάνει. Λειτουργεί, αλλά οχι στο φάσμα στροφών που μας ενδιαφέρει. Απο Κ9 μπαίνει χωρίς καμία μετατροπή γιατί Κ8 και Κ9 φοράνε τα ίδια ακριβώς ρεύματα. Το παραπάνω στροφάρισμα το έδωσε η εταιρία γιατί μπορεί να το διαχειριστεί ο κινητήρας λόγω κεφαλής, εκκεντροφόρων, ελατηρίων κλπ. Απο Κ9 λοιπόν κάνει κουτί και το φοράω και στο δικό μου Κ7 μαζί με το Autotune. Η διαφορά είναι μεγάλη και ρυθμίζεις πολύ ξεκούραστα. Θέλει όμως προσοχή σε κάποια σημεία της αυτορύθμισης που ευχαρίστως να τα πω σε όποιον θέλει. Το συνιστώ ανεπιφυλακτα πάντως και δεν θα έχετε κανένα πρόβλημα. ΚΑι αν μπορώ να βοηθήσω κάπου πολύ ευχαρίστως. Ξαναλέω οτι καλό είναι να ξέρετε κάποια Tips γιατί υπάρχει κίνδυνος ανατίναξης του μοτέρ. | |
|
| |
Leroy Elite gixxer
Όνομα: : Πασχαλης Τόπος : Αθηνα Ηλικία : 44 Αριθμός μηνυμάτων : 4497 Hμερομηνία εγγραφής : 01/02/2010
| Θέμα: Απ: PC V Τετ 10 Μαρ 2010, 00:39 | |
| Για δωσε μας μερικα tip να εχουμε υπ' οψην μας. | |
|
| |
-=UNSEEN=- Adv. gixxer
Τόπος : ΝΕΑ ΙΩΝΙΑ (πλεον) Ηλικία : 44 Αριθμός μηνυμάτων : 414 Hμερομηνία εγγραφής : 02/10/2009
| Θέμα: Απ: PC V Τετ 10 Μαρ 2010, 12:30 | |
| Μερικά βασικά πράγματα που πρέπει να προσέξετε είναι τα εξής:
Η εξάτμιση πρέπει να είναι λίγο δουλεμένη για να έχει καρβουνίλα και να μονώνει κατά συνέπεια καλά στις ενώσεις. Σε εξάτμιση που υπάρχει υποψία να χάνει δεν κάνουμε καμία κίνηση τοποθέτησης.
Αν δεν υπάρχει θέση λ και φτιάξουμε μόνοι μας, υπολογίζουμε να είναι περίπου 20 πόντους μακρυά απο εκεί που όλοι οι λαιμοί γίνονται ένας. Π.χ. σε μια 4-2-1, απο εκεί που τα 2 γίνονται ένα 20 πόντους μακρυά και καλύτερα με κλίση περίπου 20 μοιρών και οχι κάθετα.
Το Autotune έχει ένα σύστημα που κάνει check στον λ. Πάντα θα το κάνετε γιατί ταυτόχρονα κάνει και καλιμπράρισμα. Οταν το μοτέρ είναι σβηστό με ανοιχτό διακόπτη και το λαπτοπ πάνω (εννοείται με το Autotune στο ΟΝ), πρέπει στην ένδειξη του λ να λέει 0 και οχι άλλα νούμερα. Τότε υπάρχει πρόβλημα καλιμπραρίσματος.
Πάντα στη διόρθωση του Autotune βάζουμε μέγιστη τιμή διόρθωσης +/- 20 και όχι παραπάνω.
Οταν γίνουν οι διορθώσεις και ανοίξουμε τα Trim, πάντα τα τσεκάρουμε πριν τα αποδεκτούμε. Οπου παίξει 20άρι στη διόρθωση το περνάμε μεν, αλλά καταγράφουμε που εμφανίστηκε. Αν εμφανιστεί πάλι ίδιο νούμερο απλά το αγνοούμε. Π.χ. οπως μου εμφανίστηκε εμένα στις 2000rpm με 10% TPS -46 (δύο φορές - 20) είναι νούμερο πολύ λάθος. Απλά το έκανα για να δω το αποτέλεσμα. Στις 2000 λοιπόνε με σταθερό γκάζι, η μηχανή ρετάρει πάρα πολύ και η θερμοκρασία σε μερικά δευτερόλεπτα έχει ανέβει αρκετούς βαθμούς. Αν αυτό γίνει στα ψηλά καταλαβαίνετε τις συνέπειες.
Πάντα ρυθμίζουμε με την βενζίνη που βάζουμε συνήθως. Οχι π.χ. αν βάζουμε αμόλυβδη να ρυθμίσουμε μια φορά με Super αμόλυβδη.
ΠΟΤΕ μα ΠΟΤΕ δεν χτυπάμε κόφτη κατά τη διάρκεια της καταγραφής. Το Autotune μπερδεύεται και θα πάει να γράψει οτι θέλει στα νταμάκια, άρα θα είναι λάθος (λογικό αφου υπάρχει διακοπή σε ηλεκτρικά και βενζίνες). Πάντα ρυθμίζουμε το Shift Light 100rpm κάτω απο τον κόφτη και έχουμε το νου μας.
Επίσης σημαντικό αν έχουμε αντικόφτη. Το Power Commander 5 που διαθέτει και ρύθμιση ανα ταχύτητα και μέχρι 8 ή 16 δεν θυμαμαι ακριβώς χάρτες ανα ταχύτητα, θέλει ειδική μεταχείριση στη χρήση αντικόφτη. Αν ρυθμίσουμε και μετά βάλουμε αντικόφτη θα βλέπει συνέχεια 5η. Αν λοιπόν έχουμε κάνει ρύθμιση στο δρόμο με γκάζια που σημαίνει οτι χαμηλά η 5η θα έχει κενό χάρτη και μετά βάλουμε αντικόφτη, χαμηλά και μεσαία το μοτέρ θα δουλέυει με κενό χάρτη. (Πολύ καλό θα είναι να έχουμε απενεργοποιήσει απο τον μαμά εγκέφαλο τον κόφτη χιλιομέτρων της Suzuki. Αυτό γίνεται με παρέμβαση στον μαμά εγκέφαλο. ΚΑταργείται ο κόφτης και ενω έχουμε Gear Indicator να λειτουργεί κανονικά, έχουμε ξεκλείδωτες τις πρώτες σχέσεις του κιβωτίου και τον κόφτη χιλιομέτρων).
Η πιο σωστή ρύθμιση λοιπόν είναι απο χαμηλές προς μεσαίες στροφές με ομαλό άνοιγμα γκαζιού μέχρι τις ψηλές.
ΠΡΟΣΟΧΗ στο θέμα ομαλού ανοίγματος. Αν το γραπώσετε τέρμα, τότε στιγμιαία λόγω του μεγάλου φορτίου, το Autotune θα γράψει ή πολύ φτωχή ή πολύ πλούσια μέτρηση. Αυτό παίζει απο πολλούς παράγοντες. Θα είναι λοιπόν λάθος γιατί στο ομαλό άνοιγμα μετά θα είναι κάπου πολύ πλούσιο ή πολύ φτωχό, λαμβάνοντας πάντα υπ όψην και τον παράγοντα οτι δεν ανοίγουμε απότομα το γκάζι απο ίδιες στροφές.
Πως λύνεται αυτό. Εδω λοιπόν θέλει είτε καυσανάλυση στο δρόμο και καταγραφές με απότομο άνοιγμα να δούμε τι κάνει ή καλύτερα πάνω σε δυναμόμετρο. Αφου δούμε αν είναι πλούσιο ή φτωχό, χρησιμοποιούμε την επιλογή αντλίας επιτάχυνσης. Αυτή η επίλογη φροντίζει στο απότομο άνοιγμα του γκαζιού (το τι θα θεωρεί απότομο έχουμε τη δυνατότητα να το ρυθμίσουμε) να δίνει στιγμιαία και για όσο του ορίσουμε παραπάνω ή λιγότερες βενζίνες (του ορίζουμε για πόσες στροφές, π.χ στο απότομο άνοιγμα και για 50 ή 100στροφές ακόμα).
Αφου τελειώσουμε με τη ρύθμιση, απενεργοποιούμε το Autotune και δεν το έχουμε να γράφει συνέχεια.
Πάντα καλό θα ήταν να κάνουμε μια επιβεβαίωση καυσανάλυσης με Wideband στο δρόμο.
Καλοί στόχοι για αρχή που δουλευουν στις περισσότερες περιπτώσεις, είναι 13,5 χαμηλές (μέχρι 5000rpm), 13,2 μεσαίες (μέχρι 9000rpm) και 13 ψηλές. Αυτό για 5η και 6η σχέση. Πιο χαμηλές ταχύτητες παίζουμε και λίγο πιο φτωχοί (0,1 μεσαίες και 0,2 ψηλές. Χαμηλές είναι καλό και ασφαλές το 13,5 γιατί δεν ξέρουμε σε τι βενζίνες θα πέσουμε). ΠΡΟΣΟΧΗ: Οσο μεγαλώνει ο αριθμός, είμαστε πιο φτωχοί και οχι το ανάποδο. Π.χ. το 13 είναι πιο πλούσιο απο το 14. Το νούμερο ορίζει τα μέρη αέρα που θα μπουν στο μοτέρ για να καεί ένα μέρος βενζίνης. Αρα στην πρώτη περίπτωση θα μπούνε (το λεω μπακαλικα και οχι οτι ισχύει το νούμερο) 13 λίτρα αέρα για να καεί 1 βενζίνης και στη δεύτερη 14 λίτρα αέρα για να καεί επίσης ένα λίτρο βενζίνης. Αρα το 14 είναι πιο ¨στεγνό¨. Απλά σαν παραπάνω γνώση, η στοιχειομετρική αναλογία ενός κινητήρα Otto (εσωτερικής καύσης) είναι 14,7:1 που όμως απέχει πολύ απο αυτό που ρυθμίζουμε εμείς. Μην την λάβετε κάν υπ όψην.
Πάντα οταν φτιάχνουμε τον πίνακα στόχων χρησιμοποιούμε κόμμα και οχι τελεία στα νούμερα γιατί δεν το αναγνωρίζει.
ΠΑΝΤΑ η ρύθμιση γίνεται αφού πρώτα έχουμε κάνει έλεγχο ροής της τρόμπας βενζίνης, κάτι στο οποίο πάσχουν τα GSX-R μας.
Καλή τύχη λοιπόν και επειδή έχω ξεχάσει σίγουρα κάποια πράγματα, οτι θέλετε και όπου κολλήσετε ή οποια αμφιβολία υπάρχει, πολύ ευχαρίστως να βοηθήσω. Σαν μπούσουλας πάντως τα παραπάνω πιστεύω θα βοηθήσουν ήδη. | |
|
| |
nasos-v Full gixxer
Όνομα: : Νασος Τόπος : Περιστερι-Αθηνα Ηλικία : 46 Αριθμός μηνυμάτων : 6282 Αγωνιζόμενος :
Hμερομηνία εγγραφής : 13/12/2008
| |
| |
Leroy Elite gixxer
Όνομα: : Πασχαλης Τόπος : Αθηνα Ηλικία : 44 Αριθμός μηνυμάτων : 4497 Hμερομηνία εγγραφής : 01/02/2010
| Θέμα: Απ: PC V Τετ 10 Μαρ 2010, 12:56 | |
| Ωραιος!!! Να μπενουμε και εμεις στο πνευμα. Ωντας ασχετος μιας και δεν εχω καταπιαστει ποτε με το θεμα. | |
|
| |
-=UNSEEN=- Adv. gixxer
Τόπος : ΝΕΑ ΙΩΝΙΑ (πλεον) Ηλικία : 44 Αριθμός μηνυμάτων : 414 Hμερομηνία εγγραφής : 02/10/2009
| Θέμα: Απ: PC V Τετ 10 Μαρ 2010, 14:04 | |
| Να` στε καλά παίδες. | |
|
| |
DimSTriple Full gixxer
Όνομα: : Δημήτρης Τόπος : Αθήνα Ηλικία : 46 Αριθμός μηνυμάτων : 803 Hμερομηνία εγγραφής : 05/11/2008
| Θέμα: Απ: PC V Τετ 10 Μαρ 2010, 16:09 | |
| Ωραίο κείμενο Unseen.
Έχω βάλει σε κ7 pc v απο busa αλλά με σπασμένο χάρτη που έφτιαξα (μετα απο ομολογουμένος αρκετές ώρες δουλειάς) με hex editor. Το δοκίμασα και δούλεψε. Απο τη στιγμή όμως που υπάρχει του κ9 δεν υπάρχει λόγος τέτοιου είδους μπλεξήματος | |
|
| |
JIMK7 Full gixxer
Όνομα: : ΔΗΜΗΤΡΗΣ Τόπος : KΡHTH XANIA Ηλικία : 52 Αριθμός μηνυμάτων : 8101 Αγωνιζόμενος : Κάπου Κάπως Κάποτε Hμερομηνία εγγραφής : 07/11/2008
| Θέμα: Απ: PC V Τετ 10 Μαρ 2010, 20:24 | |
| - -=UNSEEN=- έγραψε:
Μερικά βασικά πράγματα που πρέπει να προσέξετε είναι τα εξής:
Επίσης σημαντικό αν έχουμε αντικόφτη. Το Power Commander 5 που διαθέτει και ρύθμιση ανα ταχύτητα και μέχρι 8 ή 16 δεν θυμαμαι ακριβώς χάρτες ανα ταχύτητα, θέλει ειδική μεταχείριση στη χρήση αντικόφτη. Αν ρυθμίσουμε και μετά βάλουμε αντικόφτη θα βλέπει συνέχεια 5η. Αν λοιπόν έχουμε κάνει ρύθμιση στο δρόμο με γκάζια που σημαίνει οτι χαμηλά η 5η θα έχει κενό χάρτη και μετά βάλουμε αντικόφτη, χαμηλά και μεσαία το μοτέρ θα δουλέυει με κενό χάρτη. (Πολύ καλό θα είναι να έχουμε απενεργοποιήσει απο τον μαμά εγκέφαλο τον κόφτη χιλιομέτρων της Suzuki. Αυτό γίνεται με παρέμβαση στον μαμά εγκέφαλο. ΚΑταργείται ο κόφτης και ενω έχουμε Gear Indicator να λειτουργεί κανονικά, έχουμε ξεκλείδωτες τις πρώτες σχέσεις του κιβωτίου και τον κόφτη χιλιομέτρων).
Ωραιο κειμενο Unseen Αλλα εχω δυο πραγματα να πω :P 1) αν συνδεσεις πρωτα το φις ταχυτητων στο PCV και μετα στον αντικοφτη δεν εχεις κανενα προβλημα θα διαβαζει κανονικα τις ταχυτητες το PCV και παραλληλα θα δουλευει ο αντικοφτης μια χαρα ετσι εχω κανει στο δικο μου Κ7 με το ΒΑΖΖΑΖ 2) Γιατι δεν εβαλες απο την αρχη ενα ΒΑΖΖΑΖ να ξεμπερδεψεις μια και καλη | |
|
| |
Leroy Elite gixxer
Όνομα: : Πασχαλης Τόπος : Αθηνα Ηλικία : 44 Αριθμός μηνυμάτων : 4497 Hμερομηνία εγγραφής : 01/02/2010
| Θέμα: Απ: PC V Τετ 10 Μαρ 2010, 22:47 | |
| Υποθετω πως αναφερεσε σε μενα. Απο οτι εχω διαβασει εδω μεσα, ουσιαστικη διαφορα στην αποδοση δεν υπαρχει. Εκτος τα καλουδια του bazzaz, αν αναλογιστης την τιμη, πιστευω οτι ειναι μια συμφερουσα αγορα. Σε επεισα? Περα απο την πλακα, δεν εχει διαφορα στην αποδοση απο οτι καταλαβα και για αυτο με συμφερε καλητερα το pcv. | |
|
| |
JIMK7 Full gixxer
Όνομα: : ΔΗΜΗΤΡΗΣ Τόπος : KΡHTH XANIA Ηλικία : 52 Αριθμός μηνυμάτων : 8101 Αγωνιζόμενος : Κάπου Κάπως Κάποτε Hμερομηνία εγγραφής : 07/11/2008
| |
| |
Leroy Elite gixxer
Όνομα: : Πασχαλης Τόπος : Αθηνα Ηλικία : 44 Αριθμός μηνυμάτων : 4497 Hμερομηνία εγγραφής : 01/02/2010
| Θέμα: Απ: PC V Τετ 10 Μαρ 2010, 23:50 | |
| Α, O.k | |
|
| |
-=UNSEEN=- Adv. gixxer
Τόπος : ΝΕΑ ΙΩΝΙΑ (πλεον) Ηλικία : 44 Αριθμός μηνυμάτων : 414 Hμερομηνία εγγραφής : 02/10/2009
| Θέμα: Απ: PC V Πεμ 11 Μαρ 2010, 01:45 | |
| Δεν έχει φις ταχυτήτων το PCV. Με άλλο τρόπο αντιλαμβάνεται τι ταχύτητα έχεις. Γι αυτό με αντικόφτη θα βλέπει συνέχεια 5η. Δεν έβαλα Bazzaz γιατί όπου να ναι θα βγάλει και ignition για το PCV ώστε να πειράζει αβανς. Το Bazzaz είναι καλύτερο γιατί χειρίζεται και τα 8 μπεκ κάτι που για το PCV χρειάζεται έξτρα module, αλλά δεν είχαν να μου δώσουν σαφή απάντηση για το αν θα βγάλουν κάτι τέτοιο. Τέλος.... Είχα και καλή τιμή στο πακέτο Dynojet.... | |
|
| |
JIMK7 Full gixxer
Όνομα: : ΔΗΜΗΤΡΗΣ Τόπος : KΡHTH XANIA Ηλικία : 52 Αριθμός μηνυμάτων : 8101 Αγωνιζόμενος : Κάπου Κάπως Κάποτε Hμερομηνία εγγραφής : 07/11/2008
| |
| |
-=UNSEEN=- Adv. gixxer
Τόπος : ΝΕΑ ΙΩΝΙΑ (πλεον) Ηλικία : 44 Αριθμός μηνυμάτων : 414 Hμερομηνία εγγραφής : 02/10/2009
| Θέμα: Απ: PC V Πεμ 11 Μαρ 2010, 12:38 | |
| | |
|
| |
| PC V | |
|