|
| SOS!!! ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΤΗΝ ΣΤΕΓΑΝΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΠΡΟΒΟΛΕΑ | |
|
+4andRewR valentinosgsxr ktm_21 karagio 8 απαντήσεις | Συγγραφέας | Μήνυμα |
---|
karagio Normal gixxer
Όνομα: : chris Τόπος : ΑΡΙΔΑΙΑ Αριθμός μηνυμάτων : 218 Hμερομηνία εγγραφής : 06/03/2010
| Θέμα: SOS!!! ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΤΗΝ ΣΤΕΓΑΝΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΠΡΟΒΟΛΕΑ Τρι 09 Μαρ 2010, 22:21 | |
| Γεια χαρα σε ολους σας!!!! Λοιπον, οπως εχω αναφερει κ σε αλλα μηνυματα εχω το 600Κ9. Καποια στιγμη πριν απο 3 περιπου μηνες διαπιστωσα οτι ο προβολεας μου εχει παρει υγρασια με αποτελεσμα να θαμπωνει εσωτερικα....και εγω να τρελαινομαι. Μολις το παρατηρησα μετα απο λιγο καιρο πηγα στο καταστημα παρα-εισαγωγης απο οπου κ το αγορασα. Ζητησα απο τον ιδιωκτητη του μαγαζιου να μου τον αντικαταστησει στα πλαισια της εγγυησης που εχει η μηχανη. Ωστοσο αυτος, μου το επαιξε τρελιτσα λεγοντας μου οτι η εταιρια του δεν το αναγνωριζει ως προβλημα αυτο, επομενως και δεν μου το αλλαζει. Εκεινη την στιγμη εβγαλε τισ 2 λαμπεσ κ απο την μια υποδοχη εβαλε ενα σεσουαρ μαλλιων για να ξερανει τον αερα κ να εξατμισει την υγρασια. Η υγρασια βεβαια εξατμιζοταν απο κατω κ υγροποιουταν στο πανω μερος του προβολεα. Δωρον αδωρον. Α! Οι 2 πρωτες του ερωτησεις ηταν : 1) αν εχω βαλει xenon (αν ειχα βαλει σιγουρα θα μου ελεγε οτι φταιει αυτο 2) αν πλαινω την μηχανη σε πλυντηριο μηχανων. Ναι του απαντησα κ μου ειπε οτι φταινε αυτοι γιατι ριχνουν το νερο με παρα πολυ πιεση.....
ΕΡΩΤΗΣΗ: 1) Πωσ μπορω να βγαλω την υγαρια απο τον προβολεα χωρις να δημιουργησω,βεβαια,προβλημα 2) Πως μπορω να εξαναγκασω αυτον να μου αλλαξει τον προβολεα, υπαρχει καμια σχετικη νομοθεσια?
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΕΚ ΤΩΝ ΠΡΩΤΕΡΩΝ..... | |
| | | ktm_21 Normal gixxer
Όνομα: : ALEX Τόπος : ATHINA Ηλικία : 43 Αριθμός μηνυμάτων : 282 Αγωνιζόμενος : MPA OXI AKOMH :P Hμερομηνία εγγραφής : 13/08/2009
| Θέμα: Απ: SOS!!! ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΤΗΝ ΣΤΕΓΑΝΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΠΡΟΒΟΛΕΑ Τετ 10 Μαρ 2010, 09:19 | |
| Πλενω χρονια την μηχανη μου σε πλυντηριο και ποτε δεν μου εχει δημιουργηθει τετοιο προβλημα! Αρκει βεβαια να το προσεχεις και να μην το πηγαινεις σε βενζιναδικα που το πλενει ο καθε ασχετος! Απο κει και περα μια φορα μονο μου ειχε δημιουργηθει πριν χρονια ενα τετοιο προβλημα σε ενα KTM 640 που είχα και στην αντιπροσωπεια μου το αλλαξανε χωρις δευτερη κουβεντα. Να απαιτησεις να στο αλλαξουν δεν νοειται σε suzuki που το φαναρι ειναι 3 φορες πιο ακριβο και πιο ποιοτικο απο του ktm να σου βγαζει τετοιο προβλημα... Αν παλι δεν βρεις ακρη υπαρχουν πολυ φθηνα φαναρια απο ebay na φερεις. Με την υγρασια λογικα με την παροδο του χρονου θα σου μαυρισει και το κρυσταλο μεσα.... | |
| | | valentinosgsxr Hero gixxer
Όνομα: : Valentinos Τόπος : Melbourne Ηλικία : 51 Αριθμός μηνυμάτων : 1534 Hμερομηνία εγγραφής : 17/09/2009
| Θέμα: Απ: SOS!!! ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΤΗΝ ΣΤΕΓΑΝΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΠΡΟΒΟΛΕΑ Τετ 10 Μαρ 2010, 09:35 | |
| Η μηχανη σου εχει εγγυηση 2 ετων και σιγουρα το φαναρι θα πρεπει να αντικατασταθει μεσα στα πλαισια της. Για νομοθεσια ομως δεν εχω υποψην.
Για την υγρασια δεν χρειαζετε να κανεις κατι, θα φυγει μονη της απο κει που μπηκε αρχικα. Το πιο πιθανο ειναι να μην ειχε κατσει καλα το λαστιχο πισω απο καποια λαμπα και με την επανατοποθετηση που κανατε να διορθωθηκε και να μην ξαναδεις νερα. Γιαυτο αν δεν στεγνωνει, αφησε το κανα δυο μερες με τις λαμπες εκτος. | |
| | | andRewR Normal gixxer
Όνομα: : Ανδρέας Τόπος : Αθήνα Ηλικία : 53 Αριθμός μηνυμάτων : 313 Αγωνιζόμενος : Νο 5.999.999.999 στην παγκόσμια κατάταξη Hμερομηνία εγγραφής : 05/08/2009
| Θέμα: Απ: SOS!!! ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΤΗΝ ΣΤΕΓΑΝΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΠΡΟΒΟΛΕΑ Τετ 10 Μαρ 2010, 12:14 | |
| Οσα χρονια πλένω τις μηχανές μου (ακόμα και σε άσχετους απλούς βενζινάδες) δεν μου έχει δημιουργηθεί τέτοιο πρόβλημα. Δεν ξέρω τι είναι σωστό να κάνεις για να στεγνώσεις τον προβολέα σου χωρις προβλήματα, ξέρω όμως πως αφου έχεις εγγύηση και αφού δεν έχεις "πειράξει" τίποτα στον προβολέα, πρέπει να σε καλύπτει η εγγύηση. Αν σε καλύπτει η εγγύηση οφείλει να στον αντικαταστήσει, χωρις πολλά λόγια. Βάζω εδω και ένα ωραίο άρθρο που βρήκα σε άλλο motoforum και μου φάνηκε ιδιαίτερα χρήσιμο: " ΝΟΜΙΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΓΙΑ ΕΛΑΤΤΩΜΑΤΙΚΟ ΠΡΟΪΟΝ Μάθετε τα δικαιώματα που έχετε σε περίπτωση ελαττωματικού προϊόντος και προστατεύστε την τσέπη σας!
Έχει συμβεί σε όλους μας να αγοράσουμε ένα προϊόν και σύντομα να εμφανίσει προβλήματα στη λειτουργία του. Όταν, όμως, ζητήσουμε την επισκευή του χωρίς χρέωση, συμβαίνει ένα παράδοξο φαινόμενο: οι πωλητές και οι υπάλληλοι που ήταν τόσο χαμογελαστοί και καθησυχαστικοί κατά την αγορά του προϊόντος, αλλάζουν πλήρως πρόσωπο! Η πιο συνηθισμένη απάντηση τους είναι πως την τάδε λειτουργία ή το τάδε ελάττωμα «δεν το καλύπτει η εγγύηση». Αποτέλεσμα; Μας δίνουν τις εξής επιλογές: Είτε να πληρώσουμε για την επισκευή είτε να... ανεχθούμε την ελαττωματική λειτουργία εφ' όρου ζωής.
Ωστόσο, δεν είναι μόνο αυτές οι επιλογές μας. Ο Αστικός Κώδικας από το 2002 εναρμονίσθηκε με την ευρωπαϊκή νομοθεσία και μας παρέχει ορισμένα δικαιώματα. Αν και λίγοι άνθρωποι τα γνωρίζουν, στην πραγματικότητα μπορεί να τα ασκήσει ο καθένας από εμάς! Διαβάστε για αυτά, ασκήστε τα και προστατέψτε την τσέπη σας!
1. Πότε ένα προϊόν θεωρείται «ελαττωματικό»;
«Ελαττωματικό» θεωρείται ένα προϊόν, σύμφωνα με τον Αστικό Κώδικα, όταν δεν έχει τις «συμφωνημένες ιδιότητες». Αυτό με απλά λόγια σημαίνει πως όταν αγοράζουμε ένα αντικείμενο, ο πωλητής μας το περιέγραψε ή μας ανέφερε συγκεκριμένες λειτουργίες του ή το διαφήμισε στην τηλεόραση ή τοποθέτησε καρτελάκι επάνω του με τις ιδιότητες του κλπ. Όλες αυτές οι πληροφορίες θεωρούνται «συμφωνημένες ιδιότητες». Αν έστω και μία από αυτές δε λειτουργεί στην εντέλεια, το προϊόν είναι σύμφωνα με το νόμο «ελαττωματικό».
2. Σε ποιον πρέπει να απευθυνθώ αν το προϊόν που αγόρασα είναι ελαττωματικό;
Αν αγοράσατε ένα προϊόν και αποδείχθηκε ελαττωματικό, έχετε τα δικαιώματα του Αστικού Κώδικα. Αυτά μπορείτε να τα ασκήσετε μόνοι σας, προφορικά ή γραπτά, χωρίς να χρειάζεται δικηγόρος.
Το πρώτο πράγμα που πρέπει να κάνετε είναι να επισκεφθείτε το κατάστημα αγοράς. Σύμφωνα με το νόμο, αυτοί είναι οι υπεύθυνοι να επανορθώσουν το ελάττωμα, γιατί αυτοί έχουν συνάψει τη «σύμβαση πώλησης» μαζί σας.
Αν για παράδειγμα αγοράσατε από τον Κωτσόβολο μία τηλεόραση Sony, αυτός που ευθύνεται για να επανορθώσει το ελάττωμα, είναι ο Κωτσόβολος, και όχι η Sony. Άρα, όταν μιλήσετε στους πωλητές στον Κωτσόβολο, αν αυτοί σας παραπέμψουν στη Sony, με την αιτιολογία ότι «ο κατασκευαστής παρέχει την εγγύηση και εμείς δεν φέρουμε καμία ευθύνη» αυτό είναι παράνομο! Ο λόγος είναι πως ο νόμος επιβάλλει σε οποιονδήποτε πουλάει κάτι, να αναλαμβάνει την ευθύνη για αυτό που πουλάει, ακριβώς επειδή κερδίζει μέσω αυτού.
3. Αν το προϊόν έχει «εγγύηση» σε ποιον πρέπει να απευθυνθώ;
Την εγγύηση συνήθως την παρέχουν οι κατασκευαστές των προϊόντων, πχ. η sony, η delongh i, η apple κλπ. Υπάρχει η παρανόηση πως αν ο κατασκευαστής μας παρέχει εγγύηση, είμαστε υποχρεωμένοι να απευθυνθούμε σε αυτόν, και όχι στο κατάστημα αγοράς. Αυτό είναι λάθος! Στην πραγματικότητα, η εγγύηση του κατασκευαστή λειτουργεί συμπληρωματικά, δηλαδή αποκτάτε ένα είδος «διπλής προστασίας»: έχετε το «δικαίωμα επιλογής» μεταξύ περισσότερων επιχειρήσεων που είναι και οι δύο υποχρεωμένες να επισκευάσουν το προϊόν.
Ας πάρουμε το παράδειγμα με την ελαττωματική τηλεόραση Sony που αγοράσατε από τον Κωτσόβολο. Έστω ότι ένα μήνα μετά την αγορά, η τηλεόραση δε λειτουργεί. Επιστρέφετε στον Κωτσόβολο και απαιτείτε να διορθώσουν την τηλεόραση, χωρίς να σας χρεώσουν τίποτα. Αν σας παραπέμψουν στη Sony, εξηγείστε ευγενικά πως ο νόμος υποχρεώνει τον πωλητή, δηλαδή τον Κωτσόβολο, να διορθώσει το ελάττωμα. Το αν η Sony παρέχει μία έξτρα εγγύηση είναι θέμα άσχετο και απλά καθιστά εσάς πιο εξασφαλισμένους. Δεν αναιρεί τη νομική υποχρέωση του Κωτσόβολου να διορθώσει το ελάττωμα! Άρα, αν θέλει o Κωτσόβολος να κάνει χρήση της εγγύησης της Sony, μπορεί με δικά του έξοδα να στείλει την τηλεόραση στην αντιπροσωπεία της Sony. Εσείς, πάντως, δεν οφείλετε να πληρώσετε τίποτα απολύτως!
4. Τι δικαιώματα έχω αν αγόρασα ελαττωματικό προϊόν;
Ο Αστικός Κώδικας (άρθρο 540) προβλέπει πως ο αγοραστής έχει το δικαίωμα: Α. Να απαιτήσει, χωρίς επιβάρυνσή του, τη διόρθωση ή αντικατάσταση του πράγματος με άλλο Β. Να μειώσει το τίμημα Γ. Να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση
Με απλά λόγια, συνεχίζοντας το παράδειγμα με την τηλεόραση, πηγαίνετε στον Κωτσόβολο και απαιτείτε να διορθώσουν την τηλεόραση. Αν η διόρθωση δε λύνει το πρόβλημα, μπορείτε να απαιτήσετε να σας την αντικαταστήσουν, δηλαδή να σας δώσουν άλλη τηλεόραση ίδιας μάρκας και μοντέλου.
Αν ισχυρισθούν πως δεν υπάρχει καμία άλλη ίδια τηλεόραση στο κατάστημα, τότε θα ασκήσετε το «δικαίωμα μείωσης του τιμήματος». Αυτό σημαίνει πως έχετε τη δυνατότητα να απαιτήσετε να σας επιστρέψουν ένα τμήμα από τα χρήματα που καταβάλατε, ώστε η νέα αξία να ανταποκρίνεται στην ελαττωματική τηλεόραση.
Αν, όμως, δεν επιθυμείτε να κρατήσετε την ελαττωματική τηλεόραση τότε μπορείτε να ασκήσετε το λεγόμενο «δικαίωμα υπαναχώρησης» από τη σύμβαση. Αυτό σημαίνει πως μπορείτε να πείτε «δηλώνω πως υπαναχωρώ από τη σύμβαση» και να επιστρέψετε την τηλεόραση απαιτώντας να σας επιστρέψουν τα χρήματα.
5. Μέσα σε πόσο χρόνο πρέπει να ασκήσω αυτά τα δικαιώματα;
Στο σημείο αυτό υπάρχουν ίσως οι μεγαλύτερες παρανοήσεις. Ο νόμος δίνει προθεσμία 2 χρόνια για να ασκήσετε όλα τα παραπάνω δικαιώματα. Αυτό σημαίνει πως από το νόμο έχετε εγγύηση απέναντι στο κατάστημα αγοράς για δύο χρόνια!
Πολλά καταστήματα εκμεταλλεύονται την άγνοια των πολιτών και θέτουν διάφορες προθεσμίες που τους...συμφέρουν και οι οποίες είναι τελείως παράνομες. Πχ.«εγγύηση μόνο για ένα χρόνο», «επιστροφή του προϊόντος μέσα σε 14 μέρες για να σας το αντικαταστήσουμε» κλπ. Αν το κατάστημα ισχυρισθεί κάτι τέτοιο, με ψυχραιμία εξηγείστε πως ο νόμος σας παρέχει τα δικαιώματα για δύο χρόνια και απειλείστε να τους καταγγείλετε.
Συνημμένο: Υπόδειγμα καταγγελίας (Αρχείο Word 30K)
Τέλος, σας παραθέτω τα παρακάτω τηλέφωνα για πιθανές καταγγελίες: Ινστιτούτο Προστασίας Καταναλωτή 210 3632443 Γενική Γραμματεία Καταναλωτή (Υπουργείο Ανάπτυξης) 1520 Ένωση Καταναλωτών-Ποιότητα Ζωής (ΕΚΠΟΙΖΩ) 210 3304444, 2310 257776" Πηγή: www.moto.grκαι αν θες νομικές πληροφορίες πιστεύω πως αυτοί είναι οι καταλληλότεροι: Μοτοσυκλετιστική Ένωση Καταναλωτών Μάρνη 53, Αθήνα, ΤΚ: 10437 Γραμματεία (για άμεση επικοινωνία) Ριζοπούλου Κατερίνα Παπαφλέσσα 5 - Κορυδαλλός TK: 181 22 Τηλ. 210 8840327 (Δευτ. – Παρ. 09.00 – 17.00) Τηλ. Και Φαξ. 210 4973364 (Όλες τις ώρες) Κιν. 6937 273930 Mail. info@motek.gr | |
| | | xxx Normal gixxer
Όνομα: : Κωνσταντίνος Τόπος : θεσσαλονίκη Αριθμός μηνυμάτων : 97 Αγωνιζόμενος : Στον ύπνο μου! Hμερομηνία εγγραφής : 09/11/2009
| Θέμα: Απ: SOS!!! ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΤΗΝ ΣΤΕΓΑΝΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΠΡΟΒΟΛΕΑ Τετ 10 Μαρ 2010, 16:02 | |
| - andRewR έγραψε:
- Οσα χρονια πλένω τις μηχανές μου (ακόμα και σε άσχετους απλούς βενζινάδες) δεν μου έχει δημιουργηθεί τέτοιο πρόβλημα.
Δεν ξέρω τι είναι σωστό να κάνεις για να στεγνώσεις τον προβολέα σου χωρις προβλήματα, ξέρω όμως πως αφου έχεις εγγύηση και αφού δεν έχεις "πειράξει" τίποτα στον προβολέα, πρέπει να σε καλύπτει η εγγύηση. Αν σε καλύπτει η εγγύηση οφείλει να στον αντικαταστήσει, χωρις πολλά λόγια.
Βάζω εδω και ένα ωραίο άρθρο που βρήκα σε άλλο motoforum και μου φάνηκε ιδιαίτερα χρήσιμο:
"ΝΟΜΙΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΓΙΑ ΕΛΑΤΤΩΜΑΤΙΚΟ ΠΡΟΪΟΝ Μάθετε τα δικαιώματα που έχετε σε περίπτωση ελαττωματικού προϊόντος και προστατεύστε την τσέπη σας!
Έχει συμβεί σε όλους μας να αγοράσουμε ένα προϊόν και σύντομα να εμφανίσει προβλήματα στη λειτουργία του. Όταν, όμως, ζητήσουμε την επισκευή του χωρίς χρέωση, συμβαίνει ένα παράδοξο φαινόμενο: οι πωλητές και οι υπάλληλοι που ήταν τόσο χαμογελαστοί και καθησυχαστικοί κατά την αγορά του προϊόντος, αλλάζουν πλήρως πρόσωπο! Η πιο συνηθισμένη απάντηση τους είναι πως την τάδε λειτουργία ή το τάδε ελάττωμα «δεν το καλύπτει η εγγύηση». Αποτέλεσμα; Μας δίνουν τις εξής επιλογές: Είτε να πληρώσουμε για την επισκευή είτε να... ανεχθούμε την ελαττωματική λειτουργία εφ' όρου ζωής.
Ωστόσο, δεν είναι μόνο αυτές οι επιλογές μας. Ο Αστικός Κώδικας από το 2002 εναρμονίσθηκε με την ευρωπαϊκή νομοθεσία και μας παρέχει ορισμένα δικαιώματα. Αν και λίγοι άνθρωποι τα γνωρίζουν, στην πραγματικότητα μπορεί να τα ασκήσει ο καθένας από εμάς! Διαβάστε για αυτά, ασκήστε τα και προστατέψτε την τσέπη σας!
1. Πότε ένα προϊόν θεωρείται «ελαττωματικό»;
«Ελαττωματικό» θεωρείται ένα προϊόν, σύμφωνα με τον Αστικό Κώδικα, όταν δεν έχει τις «συμφωνημένες ιδιότητες». Αυτό με απλά λόγια σημαίνει πως όταν αγοράζουμε ένα αντικείμενο, ο πωλητής μας το περιέγραψε ή μας ανέφερε συγκεκριμένες λειτουργίες του ή το διαφήμισε στην τηλεόραση ή τοποθέτησε καρτελάκι επάνω του με τις ιδιότητες του κλπ. Όλες αυτές οι πληροφορίες θεωρούνται «συμφωνημένες ιδιότητες». Αν έστω και μία από αυτές δε λειτουργεί στην εντέλεια, το προϊόν είναι σύμφωνα με το νόμο «ελαττωματικό».
2. Σε ποιον πρέπει να απευθυνθώ αν το προϊόν που αγόρασα είναι ελαττωματικό;
Αν αγοράσατε ένα προϊόν και αποδείχθηκε ελαττωματικό, έχετε τα δικαιώματα του Αστικού Κώδικα. Αυτά μπορείτε να τα ασκήσετε μόνοι σας, προφορικά ή γραπτά, χωρίς να χρειάζεται δικηγόρος.
Το πρώτο πράγμα που πρέπει να κάνετε είναι να επισκεφθείτε το κατάστημα αγοράς. Σύμφωνα με το νόμο, αυτοί είναι οι υπεύθυνοι να επανορθώσουν το ελάττωμα, γιατί αυτοί έχουν συνάψει τη «σύμβαση πώλησης» μαζί σας.
Αν για παράδειγμα αγοράσατε από τον Κωτσόβολο μία τηλεόραση Sony, αυτός που ευθύνεται για να επανορθώσει το ελάττωμα, είναι ο Κωτσόβολος, και όχι η Sony. Άρα, όταν μιλήσετε στους πωλητές στον Κωτσόβολο, αν αυτοί σας παραπέμψουν στη Sony, με την αιτιολογία ότι «ο κατασκευαστής παρέχει την εγγύηση και εμείς δεν φέρουμε καμία ευθύνη» αυτό είναι παράνομο! Ο λόγος είναι πως ο νόμος επιβάλλει σε οποιονδήποτε πουλάει κάτι, να αναλαμβάνει την ευθύνη για αυτό που πουλάει, ακριβώς επειδή κερδίζει μέσω αυτού.
3. Αν το προϊόν έχει «εγγύηση» σε ποιον πρέπει να απευθυνθώ;
Την εγγύηση συνήθως την παρέχουν οι κατασκευαστές των προϊόντων, πχ. η sony, η delongh i, η apple κλπ. Υπάρχει η παρανόηση πως αν ο κατασκευαστής μας παρέχει εγγύηση, είμαστε υποχρεωμένοι να απευθυνθούμε σε αυτόν, και όχι στο κατάστημα αγοράς. Αυτό είναι λάθος! Στην πραγματικότητα, η εγγύηση του κατασκευαστή λειτουργεί συμπληρωματικά, δηλαδή αποκτάτε ένα είδος «διπλής προστασίας»: έχετε το «δικαίωμα επιλογής» μεταξύ περισσότερων επιχειρήσεων που είναι και οι δύο υποχρεωμένες να επισκευάσουν το προϊόν.
Ας πάρουμε το παράδειγμα με την ελαττωματική τηλεόραση Sony που αγοράσατε από τον Κωτσόβολο. Έστω ότι ένα μήνα μετά την αγορά, η τηλεόραση δε λειτουργεί. Επιστρέφετε στον Κωτσόβολο και απαιτείτε να διορθώσουν την τηλεόραση, χωρίς να σας χρεώσουν τίποτα. Αν σας παραπέμψουν στη Sony, εξηγείστε ευγενικά πως ο νόμος υποχρεώνει τον πωλητή, δηλαδή τον Κωτσόβολο, να διορθώσει το ελάττωμα. Το αν η Sony παρέχει μία έξτρα εγγύηση είναι θέμα άσχετο και απλά καθιστά εσάς πιο εξασφαλισμένους. Δεν αναιρεί τη νομική υποχρέωση του Κωτσόβολου να διορθώσει το ελάττωμα! Άρα, αν θέλει o Κωτσόβολος να κάνει χρήση της εγγύησης της Sony, μπορεί με δικά του έξοδα να στείλει την τηλεόραση στην αντιπροσωπεία της Sony. Εσείς, πάντως, δεν οφείλετε να πληρώσετε τίποτα απολύτως!
4. Τι δικαιώματα έχω αν αγόρασα ελαττωματικό προϊόν;
Ο Αστικός Κώδικας (άρθρο 540) προβλέπει πως ο αγοραστής έχει το δικαίωμα: Α. Να απαιτήσει, χωρίς επιβάρυνσή του, τη διόρθωση ή αντικατάσταση του πράγματος με άλλο Β. Να μειώσει το τίμημα Γ. Να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση
Με απλά λόγια, συνεχίζοντας το παράδειγμα με την τηλεόραση, πηγαίνετε στον Κωτσόβολο και απαιτείτε να διορθώσουν την τηλεόραση. Αν η διόρθωση δε λύνει το πρόβλημα, μπορείτε να απαιτήσετε να σας την αντικαταστήσουν, δηλαδή να σας δώσουν άλλη τηλεόραση ίδιας μάρκας και μοντέλου.
Αν ισχυρισθούν πως δεν υπάρχει καμία άλλη ίδια τηλεόραση στο κατάστημα, τότε θα ασκήσετε το «δικαίωμα μείωσης του τιμήματος». Αυτό σημαίνει πως έχετε τη δυνατότητα να απαιτήσετε να σας επιστρέψουν ένα τμήμα από τα χρήματα που καταβάλατε, ώστε η νέα αξία να ανταποκρίνεται στην ελαττωματική τηλεόραση.
Αν, όμως, δεν επιθυμείτε να κρατήσετε την ελαττωματική τηλεόραση τότε μπορείτε να ασκήσετε το λεγόμενο «δικαίωμα υπαναχώρησης» από τη σύμβαση. Αυτό σημαίνει πως μπορείτε να πείτε «δηλώνω πως υπαναχωρώ από τη σύμβαση» και να επιστρέψετε την τηλεόραση απαιτώντας να σας επιστρέψουν τα χρήματα.
5. Μέσα σε πόσο χρόνο πρέπει να ασκήσω αυτά τα δικαιώματα;
Στο σημείο αυτό υπάρχουν ίσως οι μεγαλύτερες παρανοήσεις. Ο νόμος δίνει προθεσμία 2 χρόνια για να ασκήσετε όλα τα παραπάνω δικαιώματα. Αυτό σημαίνει πως από το νόμο έχετε εγγύηση απέναντι στο κατάστημα αγοράς για δύο χρόνια!
Πολλά καταστήματα εκμεταλλεύονται την άγνοια των πολιτών και θέτουν διάφορες προθεσμίες που τους...συμφέρουν και οι οποίες είναι τελείως παράνομες. Πχ.«εγγύηση μόνο για ένα χρόνο», «επιστροφή του προϊόντος μέσα σε 14 μέρες για να σας το αντικαταστήσουμε» κλπ. Αν το κατάστημα ισχυρισθεί κάτι τέτοιο, με ψυχραιμία εξηγείστε πως ο νόμος σας παρέχει τα δικαιώματα για δύο χρόνια και απειλείστε να τους καταγγείλετε.
Συνημμένο: Υπόδειγμα καταγγελίας (Αρχείο Word 30K)
Τέλος, σας παραθέτω τα παρακάτω τηλέφωνα για πιθανές καταγγελίες: Ινστιτούτο Προστασίας Καταναλωτή 210 3632443 Γενική Γραμματεία Καταναλωτή (Υπουργείο Ανάπτυξης) 1520 Ένωση Καταναλωτών-Ποιότητα Ζωής (ΕΚΠΟΙΖΩ) 210 3304444, 2310 257776" Πηγή: www.moto.gr
και αν θες νομικές πληροφορίες πιστεύω πως αυτοί είναι οι καταλληλότεροι:
Μοτοσυκλετιστική Ένωση Καταναλωτών Μάρνη 53, Αθήνα, ΤΚ: 10437 Γραμματεία (για άμεση επικοινωνία) Ριζοπούλου Κατερίνα Παπαφλέσσα 5 - Κορυδαλλός TK: 181 22
Τηλ. 210 8840327 (Δευτ. – Παρ. 09.00 – 17.00) Τηλ. Και Φαξ. 210 4973364 (Όλες τις ώρες) Κιν. 6937 273930 Mail. info@motek.gr | |
| | | karagio Normal gixxer
Όνομα: : chris Τόπος : ΑΡΙΔΑΙΑ Αριθμός μηνυμάτων : 218 Hμερομηνία εγγραφής : 06/03/2010
| Θέμα: Απ: SOS!!! ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΤΗΝ ΣΤΕΓΑΝΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΠΡΟΒΟΛΕΑ Τετ 10 Μαρ 2010, 16:31 | |
| ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ!!!! Πραγματικα σας ευχαριστω πολυ ολουσ σας που ανταποκριθηκατε στο προβλημα μου. Ευχαριστω πολυ και για το αρθρο και τα τηλεφωνα. Σιγουρα θα κινητοποιηθω κ χωρις δευτερη κουβεντα θα τον καταγγειλω.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ Κ ΠΑΛΙ!!! | |
| | | andRewR Normal gixxer
Όνομα: : Ανδρέας Τόπος : Αθήνα Ηλικία : 53 Αριθμός μηνυμάτων : 313 Αγωνιζόμενος : Νο 5.999.999.999 στην παγκόσμια κατάταξη Hμερομηνία εγγραφής : 05/08/2009
| Θέμα: Απ: SOS!!! ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΤΗΝ ΣΤΕΓΑΝΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΠΡΟΒΟΛΕΑ Πεμ 11 Μαρ 2010, 15:01 | |
| - karagio έγραψε:
- ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ!!!!
Πραγματικα σας ευχαριστω πολυ ολουσ σας που ανταποκριθηκατε στο προβλημα μου. Ευχαριστω πολυ και για το αρθρο και τα τηλεφωνα. Σιγουρα θα κινητοποιηθω κ χωρις δευτερη κουβεντα θα τον καταγγειλω.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ Κ ΠΑΛΙ!!! Προσωπική άποψη, πριν κινηθείς νομικά ενημέρωσέ τον πως σκοπεύεις να το κάνεις.... Πιθανά αυτό και μόνο να είναι αρκετό για να λύσει το πρόβλημα... | |
| | | karagio Normal gixxer
Όνομα: : chris Τόπος : ΑΡΙΔΑΙΑ Αριθμός μηνυμάτων : 218 Hμερομηνία εγγραφής : 06/03/2010
| Θέμα: Απ: SOS!!! ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΤΗΝ ΣΤΕΓΑΝΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΠΡΟΒΟΛΕΑ Πεμ 11 Μαρ 2010, 22:11 | |
| ευχαριστω για την συμβουλη andrewr. Αυτο ειχα σκοπο να κανω... | |
| | | ΚΑΣΤΟΡΙΑ Adv. gixxer
Όνομα: : Χρηστοs Τόπος : ΚΑΣΤΟΡΙΑ Ηλικία : 50 Αριθμός μηνυμάτων : 712 Αγωνιζόμενος : BACK IN BLACK Hμερομηνία εγγραφής : 28/04/2009
| Θέμα: Απ: SOS!!! ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΤΗΝ ΣΤΕΓΑΝΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΠΡΟΒΟΛΕΑ Κυρ 18 Απρ 2010, 08:32 | |
| Φιλε Χρηστο και το δικο μου (Κ8 750) εχει το ιδιο προβλημα απο την πρωτη φορα πο το επλυνα. Απλα βγαζω το καλυμα της λαμπας απο πισω και το πρωι ειναι οκ! Επειδη το εφερε απο εξω ειχα προβλημα με την εγγυηση! Πολυ μπερδεμα σε λεω! | |
| | | G.E.B. R-09 Normal gixxer
Όνομα: : giorgos Τόπος : ΞΑΝΘΗ Αριθμός μηνυμάτων : 355 Hμερομηνία εγγραφής : 17/08/2009
| Θέμα: Απ: SOS!!! ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΤΗΝ ΣΤΕΓΑΝΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΠΡΟΒΟΛΕΑ Κυρ 18 Απρ 2010, 11:37 | |
| | |
| | | ΚΑΣΤΟΡΙΑ Adv. gixxer
Όνομα: : Χρηστοs Τόπος : ΚΑΣΤΟΡΙΑ Ηλικία : 50 Αριθμός μηνυμάτων : 712 Αγωνιζόμενος : BACK IN BLACK Hμερομηνία εγγραφής : 28/04/2009
| Θέμα: Απ: SOS!!! ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΤΗΝ ΣΤΕΓΑΝΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΠΡΟΒΟΛΕΑ Κυρ 18 Απρ 2010, 17:57 | |
| | |
| | | G.E.B. R-09 Normal gixxer
Όνομα: : giorgos Τόπος : ΞΑΝΘΗ Αριθμός μηνυμάτων : 355 Hμερομηνία εγγραφής : 17/08/2009
| Θέμα: Απ: SOS!!! ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΤΗΝ ΣΤΕΓΑΝΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΠΡΟΒΟΛΕΑ Κυρ 18 Απρ 2010, 20:42 | |
| | |
| | | ΚΑΣΤΟΡΙΑ Adv. gixxer
Όνομα: : Χρηστοs Τόπος : ΚΑΣΤΟΡΙΑ Ηλικία : 50 Αριθμός μηνυμάτων : 712 Αγωνιζόμενος : BACK IN BLACK Hμερομηνία εγγραφής : 28/04/2009
| Θέμα: Απ: SOS!!! ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΤΗΝ ΣΤΕΓΑΝΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΠΡΟΒΟΛΕΑ Κυρ 18 Απρ 2010, 20:56 | |
| | |
| | | karagio Normal gixxer
Όνομα: : chris Τόπος : ΑΡΙΔΑΙΑ Αριθμός μηνυμάτων : 218 Hμερομηνία εγγραφής : 06/03/2010
| Θέμα: Απ: SOS!!! ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΤΗΝ ΣΤΕΓΑΝΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΠΡΟΒΟΛΕΑ Τρι 20 Απρ 2010, 21:36 | |
| ρε φιλαρακια αυτη δεν ειναι λυση. Εγω εχω ξεκινησει διαδικασιες διωξης του καταστηματαρχη για να μου τον αλλαξει με την ενωση μοτοσυκλετιστων | |
| | | andRewR Normal gixxer
Όνομα: : Ανδρέας Τόπος : Αθήνα Ηλικία : 53 Αριθμός μηνυμάτων : 313 Αγωνιζόμενος : Νο 5.999.999.999 στην παγκόσμια κατάταξη Hμερομηνία εγγραφής : 05/08/2009
| Θέμα: Απ: SOS!!! ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΤΗΝ ΣΤΕΓΑΝΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΠΡΟΒΟΛΕΑ Τετ 21 Απρ 2010, 15:24 | |
| Μπήκες στα βαθιά λοιπόν.... Καλό κουράγιο και καλή επιτυχία. Ενημέρωνέ μας για τις εξελίξεις.... Είναι καλό να δούμε πως θα καταλήξει μια τέτοια ιστορία για να ξέρουμε κι εμείς τι να κάνουμε αν τύχει η στραβή | |
| | | karagio Normal gixxer
Όνομα: : chris Τόπος : ΑΡΙΔΑΙΑ Αριθμός μηνυμάτων : 218 Hμερομηνία εγγραφής : 06/03/2010
| Θέμα: Απ: SOS!!! ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΤΗΝ ΣΤΕΓΑΝΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΠΡΟΒΟΛΕΑ Τετ 21 Απρ 2010, 22:07 | |
| | |
| | | vagos1435 Jr.gixxer
Τόπος : Αθηνα Ηλικία : 47 Αριθμός μηνυμάτων : 20 Hμερομηνία εγγραφής : 28/03/2009
| Θέμα: Απ: SOS!!! ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΤΗΝ ΣΤΕΓΑΝΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΠΡΟΒΟΛΕΑ Πεμ 22 Απρ 2010, 19:26 | |
| Παντως πριν κανεις ολα αυτα στειλε και ενα mail στην Suzuki Japan μπορει το προβλημα σου να λυθει πολυ πιο γρηγορα κι ας ειναι παραεισαγωγης. Το εχει κανει φιλαρακι με παραεισαγωγης και βρηκε λυση σχετικα γρηγορα. Η μοτοσυκλετα σου εχει παγκοσμια εγγυηση suzuki για 2 χρονια ασχετα απο που το αγορασες | |
| | | karagio Normal gixxer
Όνομα: : chris Τόπος : ΑΡΙΔΑΙΑ Αριθμός μηνυμάτων : 218 Hμερομηνία εγγραφής : 06/03/2010
| Θέμα: Απ: SOS!!! ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΤΗΝ ΣΤΕΓΑΝΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΠΡΟΒΟΛΕΑ Πεμ 22 Απρ 2010, 23:22 | |
| πολυ καλη η ιδεα σου.... και τι ακριβως να γραψω? τι εγραψε το φιλαρακι σου κ πως συνεχισε τη διαδικασια..... | |
| | | vagos1435 Jr.gixxer
Τόπος : Αθηνα Ηλικία : 47 Αριθμός μηνυμάτων : 20 Hμερομηνία εγγραφής : 28/03/2009
| Θέμα: Απ: SOS!!! ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΤΗΝ ΣΤΕΓΑΝΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΠΡΟΒΟΛΕΑ Παρ 23 Απρ 2010, 16:42 | |
| - karagio έγραψε:
- πολυ καλη η ιδεα σου.... και τι ακριβως να γραψω? τι εγραψε το φιλαρακι σου κ πως συνεχισε τη διαδικασια.....
Εστειλε ενα mail μεσα απο την σελιδα της suzuki ανεφερε ακριβως το προβλημα του και απο οτι θυμαμαι το θεμα το ελυσε επισημος αντιπροσωπος Suzuki και οχι ο εισαγωγεας. Το κακο ειναι οτι ειναι πρωην συναδελφος και εχω χασει επαφη αρκετο καιρο για να μας βοηθουσε. Ψαχνοντας λιγο στο net βρηκα αυτο http://suzukicycles.com/Contact.aspxΣτειλε ενα mail δεν χανεις τιποτα θα σου απαντησουν σιγουρα. Παντως αυτο μονο Ελλαδα γινεται στα εισαγωγης γιατι παραεισαγωγη δεν υπαρχει πια. Δηλαδη αν καποιος μενει στην Ολλανδια π.χ. και αγορασει μηχανη και παει σε αλλη χωρα ειτε βολτα ειτε για μονιμη εγκατασταση χανει την εγγυση? Α ρε Ελλαδισταν Εγω οταν παρελαβα την μηχανη ειχε βιβλιαρακι με τους αντιπροσωπους παγκοσμιος αρα? Παντως στον εισαγωγεα αφου δεν ειναι επισημος αντιπροσωπος δεν μπορεις να του κανεις κατι(νομιζω) Ελπιζω να βοηθησα | |
| | | | SOS!!! ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΤΗΝ ΣΤΕΓΑΝΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΠΡΟΒΟΛΕΑ | |
|
Παρόμοια θέματα | |
|
| Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή | Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
| |
| |
| |