| Κ5/Κ6 1000 ECU flashing | |
|
+31hardworker Zuki k8 600 kk Miou maronsrad xalaris boutser akisrio Darksoul mistiriodis_tsantakias gsxrr HUMANGOUS gat0s 1ndianos Oikopedofagos maikstain kostaskr6 cbr600f4 poulitzer busa respect teo46 AggelosK8 nasos-v lakisman46 theatiss -=UNSEEN=- JIMK7 STELIOS stavrosrodo riderspower T.R.E 35 απαντήσεις |
|
Συγγραφέας | Μήνυμα |
---|
stavrosrodo Hero gixxer
Όνομα: : ΣΤΑΥΡΟΣ Τόπος : ΓΕΦΥΡΑ-ΘΕΣ/ΝΙΚΗ Αριθμός μηνυμάτων : 2107 Αγωνιζόμενος : DRAGSTER Hμερομηνία εγγραφής : 07/01/2009
| Θέμα: Απ: Κ5/Κ6 1000 ECU flashing Κυρ 20 Ιουν 2010, 22:25 | |
| - Oikopedofagos έγραψε:
- Σταύρο με αυτή τη συνδεσμολογία θα δουλέψει αφού πάλι +5,γείωση,serial in, serial out παίρνεις αλλά όπως το βλέπω εγώ αυτό έχει νόημα εφόσον έχεις φυσέτα
Δηλαδή τα μαζεύεις σε ένα για να το κουμπώσεις, εγώ που δεν είχα θηλυκή φυσέτα προτίμησα να τραβήξω 4 ξεχωριστά και να αφήσω την μαμα θέση των καλωδίων. εγω τα εγραψα ετσι γιατι νομιζω οτι οι περισσοτεροι(οπως αλλωστε και εγω) δεν καταλαβαινουν απο συνδεσμολογιες με υπολογιστες,serial in-out, και τα υπολοιπα. ενω αν ειναι σωστα αυτα που εγραψα ειναι πολυ απλα για τον οποιονδηποτε. αρκει να εχει μια ''αρσενικη'' μπριζα για την ''θηλυκη'' μπριζα του μοτο. | |
|
| |
T.R.E Full gixxer
Όνομα: : Νίκος
Τόπος : Αθήνα Αριθμός μηνυμάτων : 5824 Αγωνιζόμενος : Του καφέ! Hμερομηνία εγγραφής : 29/11/2008
| Θέμα: Απ: Κ5/Κ6 1000 ECU flashing Κυρ 20 Ιουν 2010, 22:44 | |
| Σταύρο το παραπάνω σχεδιάγραμμα προυποθέτει να έχεις φτιάξει μια καλωδίωση,απ'την μια usb/ttl και να καταλήγει σε αρσενική IDK plug,δηλαδή εκεί που κουμπώνει το Yoshi box. Κατά τα άλλα,εγώ θα έκανα το εξής! Θα έβγαζα τα καλώδια του EXCVA ( που το έχεις καταργήσει),θα τα έβαζα στα πιν 25 & 28 που δεν είχαν τίποτα πριν,και μετά θα έπαιρνα απ'την SDS φύσα τα 7 & 24 ,και θα τα σύνδεα στο καλώδιο USB/TTL που θα είχα αγοράσει. Έτσι ουσιαστικά η καλωδίωση στο μηχανάκι σου μένει απείραχτη,μπορείς και βλέπεις κανονικά τις βλάβες στο Fi,σου βάζουν βενζίνη με το Yoshi box ktl.... Και επειδή το USB καλώδιο θα το κόψεις έτσι κι'αλλιώς,βάζεις ότι φύσα θέλεις εσύ για να κουμπώσες τα 4 καλώδια που παίρνεις απ'τον εγκέφαλο... Αυτή η καλωδίωση είναι για να φλασάρεις τον εγκέφαλο επάνω στο μηχανάκι,όχι εκτός όπως το έκανε ο οικοπεδοφάγος... Ο γιώργος αντί για τα καλώδια του EXCVA που προτείνω ( σε εσένα που έχεις εξάτμιση και το έχεις απενεργοποιημένο) ,έφτιαξε αυτά με τους ισιωμένους συνδετήρες...
Έχει επεξεργασθεί από τον/την T.R.E στις Κυρ 20 Ιουν 2010, 23:03, 1 φορά | |
|
| |
Oikopedofagos Normal gixxer
Τόπος : Αθήνα Ηλικία : 40 Αριθμός μηνυμάτων : 377 Hμερομηνία εγγραφής : 25/05/2009
| Θέμα: Απ: Κ5/Κ6 1000 ECU flashing Κυρ 20 Ιουν 2010, 22:49 | |
| Μα επάνω το έκανα και εγώ. Για να πάρει την 12αρα ο εγκέφαλος γύρισα το κλειδί. Πόσο πιο πάνω θες | |
|
| |
Oikopedofagos Normal gixxer
Τόπος : Αθήνα Ηλικία : 40 Αριθμός μηνυμάτων : 377 Hμερομηνία εγγραφής : 25/05/2009
| Θέμα: Απ: Κ5/Κ6 1000 ECU flashing Κυρ 20 Ιουν 2010, 22:56 | |
| - T.R.E έγραψε:
- Σταύρο το παραπάνω σχεδιάγραμμα προυποθέτει να έχεις φτιάξει μια καλωδίωση,απ'την μια usb/ttl και να καταλήγει σε αρσενική IDK plug,δηλαδή εκεί που κουμπώνει το Yoshi box.
Κατά τα άλλα,εγώ θα έκανα το εξής! Θα έβγαζα τα καλώδια του EXCVA ( που το έχεις καταργήσει),θα τα έβαζα στα πιν 25 & 28 που δεν είχαν τίποτα πριν,και μετά θα έπαιρνα απ'την SDS φύσα τα 7 & 24 ,και θα τα σύνδεα στο καλώδιο USB/TTL που θα είχα αγοράσει. Έτσι ουσιαστικά η καλωδίωση στο μηχανάκι σου μένει απείραχτη,μπορείς και βλέπεις κανονικά τις βλάβες στο Fi,σου βάζουν βενζίνη με το Yoshi box ktl.... Και επειδή το USB καλώδιο θα το κόψεις έτσι κι'αλλιώς,βάζεις ότι φύσα θέλεις εσύ για να κουμπώσες τα 4 καλώδια που παίρνεις απ'τον εγκέφαλο...
Nίκο δεν λές πουθενά για τα +5 που πρέπει να δώσεις στο 28 και για το ότι το 25 πρέπει στιγμιαία να γειωθεί για να μπει σε user program mode όπου και θα μείνει όσο του δίνεις τα +5 στο 28 Σόρρυ τα δείχνει το πρώτο σχήμα. | |
|
| |
T.R.E Full gixxer
Όνομα: : Νίκος
Τόπος : Αθήνα Αριθμός μηνυμάτων : 5824 Αγωνιζόμενος : Του καφέ! Hμερομηνία εγγραφής : 29/11/2008
| Θέμα: Απ: Κ5/Κ6 1000 ECU flashing Κυρ 20 Ιουν 2010, 23:08 | |
| - Oikopedofagos έγραψε:
- T.R.E έγραψε:
- Σταύρο το παραπάνω σχεδιάγραμμα προυποθέτει να έχεις φτιάξει μια καλωδίωση,απ'την μια usb/ttl και να καταλήγει σε αρσενική IDK plug,δηλαδή εκεί που κουμπώνει το Yoshi box.
Κατά τα άλλα,εγώ θα έκανα το εξής! Θα έβγαζα τα καλώδια του EXCVA ( που το έχεις καταργήσει),θα τα έβαζα στα πιν 25 & 28 που δεν είχαν τίποτα πριν,και μετά θα έπαιρνα απ'την SDS φύσα τα 7 & 24 ,και θα τα σύνδεα στο καλώδιο USB/TTL που θα είχα αγοράσει. Έτσι ουσιαστικά η καλωδίωση στο μηχανάκι σου μένει απείραχτη,μπορείς και βλέπεις κανονικά τις βλάβες στο Fi,σου βάζουν βενζίνη με το Yoshi box ktl.... Και επειδή το USB καλώδιο θα το κόψεις έτσι κι'αλλιώς,βάζεις ότι φύσα θέλεις εσύ για να κουμπώσες τα 4 καλώδια που παίρνεις απ'τον εγκέφαλο...
Nίκο δεν λές πουθενά για τα +5 που πρέπει να δώσεις στο 28 και για το ότι το 25 πρέπει στιγμιαία να γειωθεί για να μπει σε user program mode όπου και θα μείνει όσο του δίνεις τα +5 στο 28
Σόρρυ τα δείχνει το πρώτο σχήμα. Γιώργο έχεις δίκιο,διόρθωσα την φωτό πιο πάνω,τα είχα βάλει ανάποδα,το 28 στο +5 V kai to 25 sto ground. Το 25 ουσιαστικά γειώνεται την στιγμή που θα συνδέσεις το καλώδιο στο λάπτοπ,ταυτόχρονα το 28 θα πάρει τα 5V του... Αν δεν δουλέψει έτσι,τότε θα χρειαστεί να βάλουμε και ένα διακόπτη,αλλά δεν νομίζω... | |
|
| |
Oikopedofagos Normal gixxer
Τόπος : Αθήνα Ηλικία : 40 Αριθμός μηνυμάτων : 377 Hμερομηνία εγγραφής : 25/05/2009
| Θέμα: Απ: Κ5/Κ6 1000 ECU flashing Κυρ 20 Ιουν 2010, 23:16 | |
| Σίγουρα δουλευει και έτσι. Απλά το σχήμα που ακολούθησα εγώ είχε διακόπτη εκεί και έβαλα και εγώ. Απλά εσένα θα είναι σε program mode από την αρχή ενώ εμένα έμπαινε αφου πάταγα το διακόπτη | |
|
| |
T.R.E Full gixxer
Όνομα: : Νίκος
Τόπος : Αθήνα Αριθμός μηνυμάτων : 5824 Αγωνιζόμενος : Του καφέ! Hμερομηνία εγγραφής : 29/11/2008
| Θέμα: Απ: Κ5/Κ6 1000 ECU flashing Κυρ 20 Ιουν 2010, 23:22 | |
| - Oikopedofagos έγραψε:
- . Απλά εσένα θα είναι σε program mode από την αρχή ενώ εμένα έμπαινε αφου πάταγα το διακόπτη
Ναι αυτό ακριβώς,με την φύσα κουμπωμένη/program mode βγάζεις την φύσα κανονικά. Ίσως ο διακόπτης βολεύει αν θες να φλασάρεις πολλές φορές για να μην φυσώνεις/ξεφυσώνεις... | |
|
| |
T.R.E Full gixxer
Όνομα: : Νίκος
Τόπος : Αθήνα Αριθμός μηνυμάτων : 5824 Αγωνιζόμενος : Του καφέ! Hμερομηνία εγγραφής : 29/11/2008
| Θέμα: Απ: Κ5/Κ6 1000 ECU flashing Δευ 21 Ιουν 2010, 00:08 | |
| Σκέφτηκα και κάτι άλλο. Την φύσα που έχουμε για να βλέπουμε τους κωδικούς του Fi Έχει επάνω και το διακόπτη του reset έτοιμο... Οπότε κάνουμε το εξής... Πάμε το πιν 56 --> 25 (reset,έτσι όταν γυρνάμε τον διακόπτη μπαίνει σε program mode) πιν 32 --> 28 ( fwe , ) Στην φύσα τώρα έχουμε και τα 4 καλώδια που χρειαζόμαστε για να φλασάρουμε ... Βγάζουμε απ'την φύσα το μαύρο/ασπρο δείκτη καλώδιο αφού το ground θα το πάρουμε απ'το USB ( και πάνω να το αφήσουμε νομίζω το ίδιο θα κάνει,αφού και αυτό γη δίνει). Έπειτα συνδέουμε όπως στο σχήμα παρακάτω... Για να επαναφέρουμε το μηχανάκι σε εντελώς μαμά κατάσταση,ξαναβάζουμε το μαύρο/άσπρο δέικτη καλώδιο στην θέση του, το πίν 25 στο 56 ,και το 32 στο 28... Ακόμα και πάνω να αφήσουμε την καλωδίωση που έχουμε φτιάξει,όσο έχουμε τον διακόπτη ανοιχτό/off το μηχανάκι θα ξεκινάει κανονικά...Χάνουμε την δυνατότητα να βλέπουμε τον κωδικό αν για κάποιο ανάψει Fi | |
|
| |
JIMK7 Full gixxer
Όνομα: : ΔΗΜΗΤΡΗΣ Τόπος : KΡHTH XANIA Ηλικία : 52 Αριθμός μηνυμάτων : 8101 Αγωνιζόμενος : Κάπου Κάπως Κάποτε Hμερομηνία εγγραφής : 07/11/2008
| Θέμα: Απ: Κ5/Κ6 1000 ECU flashing Δευ 21 Ιουν 2010, 00:17 | |
| - Oikopedofagos έγραψε:
- Να προσθέσω κάτι που διάβασα στα instructions της renesas για το SH 7052F που χρησιμοποιεί gsxr k5 και busa.
Κατ'αυτούς ο μέγιστος αριθμών flashαρισματων είναι 100. Το ξέρω ότι ελάχιστοι θα flasharoun τόσες φορές αλλά ας το πούμε Για ποιο λογο ο μεγιστος αριθμος flashαρισματων ειναι μεχρι 100 τσιπ ειναι που γραφετε και ξεγραφετε :P | |
|
| |
Oikopedofagos Normal gixxer
Τόπος : Αθήνα Ηλικία : 40 Αριθμός μηνυμάτων : 377 Hμερομηνία εγγραφής : 25/05/2009
| Θέμα: Απ: Κ5/Κ6 1000 ECU flashing Δευ 21 Ιουν 2010, 00:34 | |
| Χωρίς να μπορώ να εκτιμήσω το νούμερο, αυτό συμβαίνει γιατί η flash μνήμη έχει μια καθυστέρηση ανάγνωσης όσο περισσότερες φορές έχει ξαναγραφτεί.
Είναι το ίδιο που συμβαίνει στα solid state disk, που είναι flash μνήμη. Βέβαια στα ssd αυτό το πρόβλημα αντιμετωπίζεται σε μεγάλο βαθμο με πολύπλοκους αλγορίθμους που αποφεύγουν την εγγραφή σε σημεία που έχουν ήδη γραφτεί πολλες φορες.
Στην ecu του κ5 πχ όμως έχεις 256kbytes μνήμη και την ξαναγράφεις όλη.
Στα ssd της η Hitachi δίνει 200 εγγραφές στο ίδιο σημείο πριν η καθυστέρηση αρχίσει να γίνεται αισθητή. Λογικά στα ecu τα περιθώρια αυτά είναι μικρότερα | |
|
| |
JIMK7 Full gixxer
Όνομα: : ΔΗΜΗΤΡΗΣ Τόπος : KΡHTH XANIA Ηλικία : 52 Αριθμός μηνυμάτων : 8101 Αγωνιζόμενος : Κάπου Κάπως Κάποτε Hμερομηνία εγγραφής : 07/11/2008
| Θέμα: Απ: Κ5/Κ6 1000 ECU flashing Δευ 21 Ιουν 2010, 00:50 | |
| - Oikopedofagos έγραψε:
- Χωρίς να μπορώ να εκτιμήσω το νούμερο,
αυτό συμβαίνει γιατί η flash μνήμη έχει μια καθυστέρηση ανάγνωσης όσο περισσότερες φορές έχει ξαναγραφτεί.
Είναι το ίδιο που συμβαίνει στα solid state disk, που είναι flash μνήμη. Βέβαια στα ssd αυτό το πρόβλημα αντιμετωπίζεται σε μεγάλο βαθμο με πολύπλοκους αλγορίθμους που αποφεύγουν την εγγραφή σε σημεία που έχουν ήδη γραφτεί πολλες φορες.
Στην ecu του κ5 πχ όμως έχεις 256kbytes μνήμη και την ξαναγράφεις όλη.
Στα ssd της η Hitachi δίνει 200 εγγραφές στο ίδιο σημείο πριν η καθυστέρηση αρχίσει να γίνεται αισθητή. Λογικά στα ecu τα περιθώρια αυτά είναι μικρότερα Αυτο συμβαινει σε ολες τις μνημες και κατι ακομα στο Κ5 τι ακριβος αλλαγες εκανες | |
|
| |
T.R.E Full gixxer
Όνομα: : Νίκος
Τόπος : Αθήνα Αριθμός μηνυμάτων : 5824 Αγωνιζόμενος : Του καφέ! Hμερομηνία εγγραφής : 29/11/2008
| Θέμα: Απ: Κ5/Κ6 1000 ECU flashing Δευ 21 Ιουν 2010, 01:00 | |
| - JIMK7 έγραψε:
και κατι ακομα στο Κ5 τι ακριβος αλλαγες εκανες Περίεργε! :P | |
|
| |
Oikopedofagos Normal gixxer
Τόπος : Αθήνα Ηλικία : 40 Αριθμός μηνυμάτων : 377 Hμερομηνία εγγραφής : 25/05/2009
| Θέμα: Απ: Κ5/Κ6 1000 ECU flashing Δευ 21 Ιουν 2010, 01:17 | |
| Γενικά το όλες οι μνήμες είναι πολύ γενικό.
Οι περισσότερες μνήμες που δίνουν τη δυνατότητα επανεγγραφής, χάνουν τα δεδομένα μόλις χαθεί η παροχή ρεύματος, δηλαδή μόλις βγάλεις τις μπαταρίες.
Υπάρχουν μνήμες που δεν αντιμετωπίζουν ουσιώδη προβλήματα αλλά δεν έχουν δυνατότητα επανεγγραφής.
Η flash μνήμη δεν έχει φθορά εφόσον απλά διαβάζεται. Φαντάζομαι γιαυτο κιολας στα hayabusa που επεμβαίνεις με το ecueditor σου δίνει δυνατότητα εγγραφής μόνο των αλλαγών ωστέ να μην την επιβαρύνεις με πληρη flashαρισμα, αν και για μένα ειναι δώρο άδωρο γιατι αν αλλάζεις συγκεκριμένα σημεία συνέχεια επιβαρύνεις με πολλές εγγραφές συγκεκριμένο κομμάτι της μνήμης.
Από κει και πέρα έκανα τις αλλαγές που μου ζήτησαν
fuelcut 1h,2h 13400rpm 3h,4η,5η,6η 14100 ignlimit 13600rpm 1,2,3,4η με τον 2ο χάρτη αναφλεξης 5,6 3ο χαρτη αναφλεξης βεντιλατερ -5 βαθμους από όσο ήταν | |
|
| |
stavrosrodo Hero gixxer
Όνομα: : ΣΤΑΥΡΟΣ Τόπος : ΓΕΦΥΡΑ-ΘΕΣ/ΝΙΚΗ Αριθμός μηνυμάτων : 2107 Αγωνιζόμενος : DRAGSTER Hμερομηνία εγγραφής : 07/01/2009
| Θέμα: Απ: Κ5/Κ6 1000 ECU flashing Δευ 21 Ιουν 2010, 16:01 | |
| - Oikopedofagos έγραψε:
fuelcut 1h,2h 13400rpm 3h,4η,5η,6η 14100 ignlimit 13600rpm 1,2,3,4η με τον 2ο χάρτη αναφλεξης 5,6 3ο χαρτη αναφλεξης βεντιλατερ -5 βαθμους από όσο ήταν επειδη μπερδευτικα λιγο...... εβαλες κοφτη βενζινης στις 14100(σε 3,4,5,6-η) αλλα ο κοφτης αναφλεξης στις 13600? | |
|
| |
T.R.E Full gixxer
Όνομα: : Νίκος
Τόπος : Αθήνα Αριθμός μηνυμάτων : 5824 Αγωνιζόμενος : Του καφέ! Hμερομηνία εγγραφής : 29/11/2008
| Θέμα: Απ: Κ5/Κ6 1000 ECU flashing Δευ 21 Ιουν 2010, 17:25 | |
| Είναι λίγο μπέρδεμα οι κόφτες Σταύρο,και θέλουν λίγο διάβασμα και ίσως και κάποιους πειραματισμούς σε χαμηλές στροφές για να βεβαιωθούμε ότι όλα δουλεύουν όπως τα σκεφτήκαμε,και μετά τους βάζουμε στις στροφές που θέλουμε... Εν τω μεταξύ ο Oikopedofagos με το δίκιο του μπερδεύτηκε,διότι το bin που χρησιμοποίησε έχει κάποιες διαφορές σε σχέση με το μαμά,κάποιος λακαμάς το πείραξε και μετά το πόσταρε σαν στοκ... Τέλοσπάντων η στοκ διαμόρφωση είναι έτσι Κοιτώντας την διαμόρφωση βλέπουμε τα εξής: Ο κόφτης 1ης-5ης είναι fuel soft cut,και είναι ρυθμισμένος στις 13251 rpm, ( soft hi είναι οι στροφές που μπαίνει ο κόφτης,soft lo οι στροφές που βγαίνει) Ο κόφτης της νεκράς είναι ρυθμισμένος στις 12898 rpm,και είναι fuel hard type. ( rpm fuel hard neutral ) Ο κόφτης της 6ης είναι κόφτης ανάφλεξης,και αυτό γιατί αν δούμε στο πινακάκι rpm ignition limit by gear,είναι κλικαρισμένο το enabled,και το όριο στροφών της 6ης είναι 12815,δηλαδή 400 στροφές κάτω απ'το γενικό όριο των 13251... Εδώ να σημειωθεί ότι ο εγκέφαλος τσεκάρει τα όρια στροφών fuel & ignition ταυτόχρονα,και ενεργοποιείται ο πιο χαμηλός κόφτης... Ας δούμε ένα παράδειγμα. Θέλουμε να απενεργοποιήσουμε τον κόφτη τελικής,δηλαδή θέλουμε αυτές τις 400 στροφές παραπάνω και στην 6η... Αποεπιλέγουμε το ignition limit by gear,οπότε πλέον ο κόφτης ανάφλεξης μεταφέρεται στις 13501 rpm,όπως φαίνεται στο πινακάκι RPM ignition limits,αφού πλέον τα ignition limit by gear δεν λαμβάνονται υπ'όψιν... Στις 13501 rpm όμως,τον προλαβαίνει ο κόφτης καυσίμου που είναι στις 13251,οπότε πρακτικά δεν ενεργοποιείται ποτέ,αφού το μοτέρ δεν πρόκειται να φτάσει ποτέ στις στροφές αυτές... Διαφορετικά βάζουμε και τον κόφτη της 6ης στις 14100 ,και μας είναι αδιάφορο πλέον αν είναι enabled ή όχι to ignition limit by gear...
Εδώ να θέλω να δηλώσω πως ΔΕΝ ΕΧΩ ΔΟΚΙΜΑΣΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ΑΠΟ ΑΥΤΑ ΑΚΟΜΑ,ΚΑΙ ΠΡΟΤΕΙΝΩ ΠΡΙΝ ΠΡΟΧΩΡΗΣΕΙ Ο ΟΠΟΙΟΣΔΗΠΟΤΕ ΣΕ ΚΑΠΟΙΑ ΑΛΛΑΓΗ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΔΟΚΙΜΕΣ ΜΕ ΧΑΜΗΛΕΣ ΣΤΡΟΦΕΣ,ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΓΙ'ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΚΑΝΕΙ!Απορίες όπως πάντα επιβάλλονται,όπως και διορθώσεις ώστε να γίνουν τα απαραίτητα edit... | |
|
| |
Oikopedofagos Normal gixxer
Τόπος : Αθήνα Ηλικία : 40 Αριθμός μηνυμάτων : 377 Hμερομηνία εγγραφής : 25/05/2009
| Θέμα: Απ: Κ5/Κ6 1000 ECU flashing Δευ 21 Ιουν 2010, 21:29 | |
| Μετά από επικοινωνία με το Νίκο, ξαναπήγα στον γνωστο με το Κ6 και ξεκίνησαν δοκιμές. Τα πράγματα όπως τα είδα εγώ έχουν ως εξής: Όποιος κόφτης μπει πρώτος, δηλαδή συγκεκριμένα Τέθηκε fuelcut γενικό στις 5000 fuelcut 3-4-5-6 stiw 8000 ignition geniko stis 12000 ignition 3-4-5-6 απενεργοποιημενο δηλαδη ακολουθει το γενικό Είχα κόφτη στις 5000 σε όλες τις σχεσεις Μετά δοκίμασα fuelcut γενικό στις 8000 fuelcut 3-4-5-6 stiw 5000 ignition geniko stis 12000 ignition 3-4-5-6 απενεργοποιημενο δηλαδη ακολουθει το γενικό Πρώτη-δευτέρα 8000 υπόλοιπες 5000 Αντίστοιχες δοκιμες έγιναν με το ignition γενικο 5000 ignition 3-4-5-6 8000 fuelcut geniko 12000 Είχα κόφτη 5000 ο οποίος μάλιστα ήταν πολυ απότομος σε όλες τις σχέσεις Κοινώς όποιος κόφτης πιάσει πρώτος Μια πιστεύω γενικά αποδεκτή πρόταση όπου και τελικά αυτά πέρασα Είναι απενεργοποίηση fuelcut-by-gear kai ignition-by-gear χρήση μόνο γενικού fuelcut k ignition cut και κατά τη γνώμη μου το ignition cut καλό είναι να διατηρεί μια διαφορά από το fuelcut κανα 200 στροφες Τέλος ζητήται εγκέφαλος από 5-6 για να πάρω ένα stock map γιατί με τους έτοιμους από το internet έχω αρχησει και τους φοβάμαι
Έχει επεξεργασθεί από τον/την Oikopedofagos στις Δευ 21 Ιουν 2010, 23:15, 1 φορά | |
|
| |
stavrosrodo Hero gixxer
Όνομα: : ΣΤΑΥΡΟΣ Τόπος : ΓΕΦΥΡΑ-ΘΕΣ/ΝΙΚΗ Αριθμός μηνυμάτων : 2107 Αγωνιζόμενος : DRAGSTER Hμερομηνία εγγραφής : 07/01/2009
| Θέμα: Απ: Κ5/Κ6 1000 ECU flashing Δευ 21 Ιουν 2010, 22:49 | |
| θεωρω απολυτα λογικο το ''γενικο fuelcut & iggnitioncut''. επισης θα εβαζα τον κοφτη αναφλεξης οπως ακριβως λες πιο νωρις απο της βενζινης. καλυτερα αποτομος κοφτης αναφλεξης αλλα βενζινη να συνεχιζει να ψεκαζει(και ας σκαει φωτοβολιδες απο πισω) τουλαχιστον συνεχιζοντας να ψεκαζει βενζινη διατηρουνται και οι κυλινδροι στις υψηλες στροφες κρυοι. | |
|
| |
kostaskr6 Racing gixxer
Όνομα: : ΚΩΣΤΑΣ Τόπος : ΚΟΡΥΔΑΛΛΟΣ (ΑΠ'ΕΞΩ) Αριθμός μηνυμάτων : 5102 Αγωνιζόμενος : ΣΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ ΤΟΥ ΠΕΙΡΑΙΑ Hμερομηνία εγγραφής : 10/05/2010
| Θέμα: Απ: Κ5/Κ6 1000 ECU flashing Τρι 22 Ιουν 2010, 04:51 | |
| - Oikopedofagos έγραψε:
Τέλος ζητήται εγκέφαλος από 5-6 για να πάρω ένα stock map γιατί με τους έτοιμους από το internet έχω αρχησει και τους φοβάμαι
φιλε Oikopedofagos απο οτι βλεπω εισαι αθηνα κ εγω αν θελεις μπορουμε να βρεθουμε να βοηθησω οπως μπορω. ο δικος μου ειναι απειραχτος και εχω κ δευτερο. το τηλεφωνο μου ειναι 6932815030 αν θελεις παρεμε μετα τις 12 να τα πουμε φιλικα κωστας | |
|
| |
T.R.E Full gixxer
Όνομα: : Νίκος
Τόπος : Αθήνα Αριθμός μηνυμάτων : 5824 Αγωνιζόμενος : Του καφέ! Hμερομηνία εγγραφής : 29/11/2008
| Θέμα: Απ: Κ5/Κ6 1000 ECU flashing Τρι 22 Ιουν 2010, 11:13 | |
| | |
|
| |
Oikopedofagos Normal gixxer
Τόπος : Αθήνα Ηλικία : 40 Αριθμός μηνυμάτων : 377 Hμερομηνία εγγραφής : 25/05/2009
| Θέμα: Απ: Κ5/Κ6 1000 ECU flashing Τρι 22 Ιουν 2010, 19:23 | |
| - kostaskr6 έγραψε:
- Oikopedofagos έγραψε:
Τέλος ζητήται εγκέφαλος από 5-6 για να πάρω ένα stock map γιατί με τους έτοιμους από το internet έχω αρχησει και τους φοβάμαι
φιλε Oikopedofagos απο οτι βλεπω εισαι αθηνα κ εγω αν θελεις μπορουμε να βρεθουμε να βοηθησω οπως μπορω. ο δικος μου ειναι απειραχτος και εχω κ δευτερο. το τηλεφωνο μου ειναι 6932815030 αν θελεις παρεμε μετα τις 12 να τα πουμε
φιλικα κωστας Φίλε Κώστα ευχαριστώ για την προσφορά σου, αλλά ευτυχώς για σένα βρήκα από ένα γνωστό που το έχει για πούλημα και ψιλοχέστηκε. Τα αποτελέσματα τώρα: To upload απέτυχε παταγωδώς Ενώ το πρόγραμμα έδειχνε ότι έκανε κανονικά upload οταν τελείωσε μου έδειξε ότι διάβασε όλο F στο δεξαεκαδικό δηλαδή όλο 1 στο δυαδικό κάτι που προφανώς δεν είναι τι πραγματικά έχει ο εγκέφαλος Μετά από δικιά μου λαλακία πάτησα και ένα checksum και αποσύνδεσα. Ο εγκέφαλος όμως δεν δούλευε μετά έμενε στο check, οπότε αναγκάστηκα και flashαρα. Οπότε τα συμπεράσματα είναι ότι upload με την συγκεκριμένη καλωδίοση δεν δουλεύει και δεύτερον όχι μόνο δεν δουλεύει αλλά υπάρχει περίπτωση να μην δουλεύει ο εγκέφαλος μετάΤέλος να ευχαριστώ το φίλο και μέλος στο forum humangous που έφερε το μηχανάκι του για να διαβάσω το χάρτη και έφυγε με flashαρισμενο μηχανακι | |
|
| |
stavrosrodo Hero gixxer
Όνομα: : ΣΤΑΥΡΟΣ Τόπος : ΓΕΦΥΡΑ-ΘΕΣ/ΝΙΚΗ Αριθμός μηνυμάτων : 2107 Αγωνιζόμενος : DRAGSTER Hμερομηνία εγγραφής : 07/01/2009
| Θέμα: Απ: Κ5/Κ6 1000 ECU flashing Τρι 22 Ιουν 2010, 20:17 | |
| - Oikopedofagos έγραψε:
Τέλος να ευχαριστώ το φίλο και μέλος στο forum humangous που έφερε το μηχανάκι του για να διαβάσω το χάρτη και έφυγε με flashαρισμενο μηχανακι δεν πρεπει να ''χαλαστηκε'' και πολυ! | |
|
| |
HUMANGOUS Normal gixxer
Ηλικία : 43 Αριθμός μηνυμάτων : 171 Αγωνιζόμενος : ΣΤΟΝ ΣΤΙΒΟ ΤΗΣ ΑΘΗΝΑΣ ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ Hμερομηνία εγγραφής : 01/06/2009
| Θέμα: Απ: Κ5/Κ6 1000 ECU flashing Τρι 22 Ιουν 2010, 23:21 | |
| | |
|
| |
T.R.E Full gixxer
Όνομα: : Νίκος
Τόπος : Αθήνα Αριθμός μηνυμάτων : 5824 Αγωνιζόμενος : Του καφέ! Hμερομηνία εγγραφής : 29/11/2008
| Θέμα: Απ: Κ5/Κ6 1000 ECU flashing Τετ 23 Ιουν 2010, 00:02 | |
| | |
|
| |
kostaskr6 Racing gixxer
Όνομα: : ΚΩΣΤΑΣ Τόπος : ΚΟΡΥΔΑΛΛΟΣ (ΑΠ'ΕΞΩ) Αριθμός μηνυμάτων : 5102 Αγωνιζόμενος : ΣΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ ΤΟΥ ΠΕΙΡΑΙΑ Hμερομηνία εγγραφής : 10/05/2010
| Θέμα: Απ: Κ5/Κ6 1000 ECU flashing Τετ 23 Ιουν 2010, 04:15 | |
| - Oikopedofagos έγραψε:
Φίλε Κώστα ευχαριστώ για την προσφορά σου, αλλά ευτυχώς για σένα βρήκα από ένα γνωστό που το έχει για πούλημα και ψιλοχέστηκε.
Τα αποτελέσματα τώρα:
To upload απέτυχε παταγωδώς
Ενώ το πρόγραμμα έδειχνε ότι έκανε κανονικά upload οταν τελείωσε μου έδειξε ότι διάβασε όλο F στο δεξαεκαδικό δηλαδή όλο 1 στο δυαδικό κάτι που προφανώς δεν είναι τι πραγματικά έχει ο εγκέφαλος
Μετά από δικιά μου λαλακία πάτησα και ένα checksum και αποσύνδεσα.
οκ τα λαθοι ειναι για τους ανθρωπους. αν εμαθες απο αυτο κ ξερεις τι πρεπει να κανεις κ δεν κανουμε καρβουνο τον εγκεφαλο ευχαριστως να βοηθησω. φιλικα παντα κωστας | |
|
| |
T.R.E Full gixxer
Όνομα: : Νίκος
Τόπος : Αθήνα Αριθμός μηνυμάτων : 5824 Αγωνιζόμενος : Του καφέ! Hμερομηνία εγγραφής : 29/11/2008
| Θέμα: Απ: Κ5/Κ6 1000 ECU flashing Τετ 23 Ιουν 2010, 14:18 | |
| | |
|
| |
| Κ5/Κ6 1000 ECU flashing | |
|