| Πιθανό πρόβλημα σε Κ9 1000 ...... τα φώτα σας παρακαλώ! | |
|
+5Achilleask4 T.R.E kapnias DimSTriple kostas-1000k9 9 απαντήσεις |
Συγγραφέας | Μήνυμα |
---|
kostas-1000k9 Normal gixxer
Όνομα: : Κώστας Τόπος : Αθήνα - Τρίκαλα Ηλικία : 39 Αριθμός μηνυμάτων : 220 Hμερομηνία εγγραφής : 07/07/2010
| Θέμα: Πιθανό πρόβλημα σε Κ9 1000 ...... τα φώτα σας παρακαλώ! Σαβ 07 Αυγ 2010, 01:16 | |
| Την Πέμπτη έκανα το πρώτο service (1000 χλμ) επιτέλους, αλλά στην επιστροφή από το συνεργείο σε ένα λίγο πιο δυνατό άνοιγμα του γκαζιού απ'ότι πριν, με 4η και από 50χλμ. άκουσα ένα μεταλικό ήχο από τον κινητήρα σαν να χτυπάνε τα ωστήρια. Στην αρχή μου φάνηκε περίεργο γιατί ήταν και αυτοκίνητο δίπλα μου και νόμιζα ότι ήταν από εκείνο, αλλά το δοκίμασα ξανά και πάλι ο ίδιος ήχος ακούστηκε και ξενέρωσα άσχημα. Από τους κατόχους είχε κανείς την ίδια εμπειρία η θα πρέπει να ανησυχήσω περισσότερο; Δεν μήλισα ακόμα με τον μηχανικό ήθελα πρώτα να πάρω και μια γνώμη από σας. | |
|
| |
DimSTriple Full gixxer
Όνομα: : Δημήτρης Τόπος : Αθήνα Ηλικία : 46 Αριθμός μηνυμάτων : 803 Hμερομηνία εγγραφής : 05/11/2008
| |
| |
kapnias Adv. gixxer
Όνομα: : Δημήτρης Τόπος : Θεσσαλονίκη Ρεθυμνο Αριθμός μηνυμάτων : 590 Hμερομηνία εγγραφής : 06/09/2009
| Θέμα: Απ: Πιθανό πρόβλημα σε Κ9 1000 ...... τα φώτα σας παρακαλώ! Σαβ 07 Αυγ 2010, 10:41 | |
| Καλημερα. Το μηχανακι σου ειναι ενα ακομη suzuki. Οταν ειναι κρυο και εννοω οτι δεν εχει φτασει τους 90 βαθμους ακουγεται σε καθε τερμα ανοιγμα του γκαζιου εντονος τραχυς θορυβος απο τις εισαγωγες που μαλλον οφειλεται στο οτι δεν εχουν διασταλλει ολα τα μεταλλα ακομη μιας και η κεφαλη σου αποτελειται απο πολλα διαφορετικα μεταλλα. Οταν το μηχανακι ειναι αρκετα ζεστο τοτε χτυπαει αβερτα "πειρακια" μιας και η απλη αμολυβδη στα περισσοτερα βενζιναδικα εχει 85 και οχι 95 οκτανια(υπερβολη για εμφαση). Για να δεις αν ειναι "πειρακια" βαλε σουπερ αμολυβδη ή βαλε το προγραμμα c που σου κοβει λιγο αβανς. Πάντως για να μην στεναχωριεσαι σου λεω οτι και η γυναικα μου το προσεξε οτι ακουγονται διαφορα!! Μην παρεξηγησεις το υφος μου,εχω το ιδιο μηχανακι με 4000χλμ!!! | |
|
| |
DimSTriple Full gixxer
Όνομα: : Δημήτρης Τόπος : Αθήνα Ηλικία : 46 Αριθμός μηνυμάτων : 803 Hμερομηνία εγγραφής : 05/11/2008
| |
| |
T.R.E Full gixxer
Όνομα: : Νίκος
Τόπος : Αθήνα Αριθμός μηνυμάτων : 5824 Αγωνιζόμενος : Του καφέ! Hμερομηνία εγγραφής : 29/11/2008
| Θέμα: Απ: Πιθανό πρόβλημα σε Κ9 1000 ...... τα φώτα σας παρακαλώ! Σαβ 07 Αυγ 2010, 11:59 | |
| | |
|
| |
kostas-1000k9 Normal gixxer
Όνομα: : Κώστας Τόπος : Αθήνα - Τρίκαλα Ηλικία : 39 Αριθμός μηνυμάτων : 220 Hμερομηνία εγγραφής : 07/07/2010
| Θέμα: Απ: Πιθανό πρόβλημα σε Κ9 1000 ...... τα φώτα σας παρακαλώ! Σαβ 07 Αυγ 2010, 13:45 | |
| Παληκάρια ευχαριστώ για τις απαντήσεις. Ρώτησα πρώτα στο forum για να δω αν εχει παρατηρήσει κάτι τέτοιο και κανείς άλλος από τους κατόχους. Το μηχανάκι ήταν ήδη ζεστό όταν το άνοιξα έφυγα από Σφακιανάκη Κωνσταντινουπόλεως και αυτό το παρατήρησα στην έξοδο για Μεταμόρφωση Εθνική. Όσο για την βενζίνη είναι από βενζινάδικο που βρήκα και έβαλα εν μέσω απεργίας και σε διαφορετική περίπτωση δεν θα έβαζα ούτε με σφαίρες αλλά τεσπα. Θα δοκιμάσω να βάλω κατοστάρα όταν τελείωσει αυτή που έχει μέσα να δω αποτελέσματα. | |
|
| |
Achilleask4 Normal gixxer
Όνομα: : Achilleas Τόπος : Alexandria Ηλικία : 40 Αριθμός μηνυμάτων : 51 Hμερομηνία εγγραφής : 11/02/2010
| Θέμα: Απ: Πιθανό πρόβλημα σε Κ9 1000 ...... τα φώτα σας παρακαλώ! Σαβ 07 Αυγ 2010, 15:25 | |
| Φιλε κωστα με χαμηλες στροφες και μεγαλη ταχυτητα οπως ειπες 4η και με 50 δεν ανοιγουμε ποτε τερμα το γκαζι γιατι πεφτει μεγαλη ποσοτητα βενζινης ζοριζετε να καψει το μιγμα και ακουγετε σαν πυρακια. Ετσι πιστευω εγω τουλαχιστον. Διορθωστε με αν κανω λαθος. | |
|
| |
kapnias Adv. gixxer
Όνομα: : Δημήτρης Τόπος : Θεσσαλονίκη Ρεθυμνο Αριθμός μηνυμάτων : 590 Hμερομηνία εγγραφής : 06/09/2009
| Θέμα: Απ: Πιθανό πρόβλημα σε Κ9 1000 ...... τα φώτα σας παρακαλώ! Σαβ 07 Αυγ 2010, 19:02 | |
| Νικο T.R.E. σε ευχαριστω.Μεγάλωσα,παντρεύομαι και η γυναικα μου ειπε αν δεν παρεις μηχανη δεν σε θελω!!!!Και αφου τα 750 δεν καταφερα ποτε να τα φτασω στα ορια τους πηρα το 1000 για να το δουλευω ρελαντι!!! Δημήτρη DimSTriple ο ηχος που ακουγεται απο τις εισαγωγες οταν ειναι κρυο ειναι θορυβος τραχυς μεταλλικος,τετοιος που λες τι ξεχασα να βιδωσω.Οταν ζεσταθει καλα σταματαει και ξαναακουγεται μονο αν κρυωσει εντελως. Ο ηχος που κανουν οι εισαγωγες ρουφωντας ειναι μελωδία!!!! | |
|
| |
x4m3n0s Normal gixxer
Όνομα: : Δημητρης Ηλικία : 40 Αριθμός μηνυμάτων : 210 Hμερομηνία εγγραφής : 29/05/2010
| Θέμα: Απ: Πιθανό πρόβλημα σε Κ9 1000 ...... τα φώτα σας παρακαλώ! Σαβ 07 Αυγ 2010, 21:18 | |
| - kapnias έγραψε:
Ο ηχος που κανουν οι εισαγωγες ρουφωντας ειναι μελωδία!!!! ...ειδικα αν εχεις και ενα bmc απο κατω ειναι ακριβως οπως το εθεσες. (Sorry για το spam) | |
|
| |
kostas-1000k9 Normal gixxer
Όνομα: : Κώστας Τόπος : Αθήνα - Τρίκαλα Ηλικία : 39 Αριθμός μηνυμάτων : 220 Hμερομηνία εγγραφής : 07/07/2010
| Θέμα: Απ: Πιθανό πρόβλημα σε Κ9 1000 ...... τα φώτα σας παρακαλώ! Κυρ 08 Αυγ 2010, 06:27 | |
| - Achilleask4 έγραψε:
- Φιλε κωστα με χαμηλες στροφες και μεγαλη ταχυτητα οπως ειπες 4η και με 50 δεν ανοιγουμε ποτε τερμα το γκαζι γιατι πεφτει μεγαλη ποσοτητα βενζινης ζοριζετε να καψει το μιγμα και ακουγετε σαν πυρακια. Ετσι πιστευω εγω τουλαχιστον. Διορθωστε με αν κανω λαθος.
Σωστά τα λες έτσι πιστεύω και εγώ τουλάχιστον αλλα λόγω στρωσίματος ακόμα, τα ανοίγματα του γκαζιού δεν είναι ποτέ τέρμα, απλά μετά το πρώτο σερβις είναι λίγο πιο μεγάλα απ'οτι πριν. Θα περιμένω να δω αν το κάνει και με καλής ποιότητας βενζίνη και αν συνεχίζει θα επισκεφτώ το Δημήτρη DimSTriple να το ακούσει από κοντά να μου πει τη γνώμη του. | |
|
| |
valentinosgsxr Hero gixxer
Όνομα: : Valentinos Τόπος : Melbourne Ηλικία : 51 Αριθμός μηνυμάτων : 1534 Hμερομηνία εγγραφής : 17/09/2009
| Θέμα: Απ: Πιθανό πρόβλημα σε Κ9 1000 ...... τα φώτα σας παρακαλώ! Κυρ 08 Αυγ 2010, 20:56 | |
| Δεν υπαρχει κανενας περιορισμος για το που ανοιγουμε τερμα το γκαζι. Πυρακια δεν πρεπει να ακουγονται σε εναν υγειη κινητηρα που λειτουργει με το σωστο καυσιμο. Για να σε καθησυχασω αλλα και για καποιους που δεν καταλαβαινουν τι λεμε θα ηθελα να εξηγησω λιγο το φαινομενο πυρακια.
Ειναι ενας μεταλλικος ηχος που μπορει ολοι να ακουσουμε καποια στιγμη απο την κεφαλη του κινητηρα μας και μοιαζει περισσοτερο με τον ηχο που κανουν οι χαντρες απο ενα κομπολοι. Παρολο που ο ηχος αυτος ακουγετε σαν να χτυπαει ενα μεταλλο με καποιο αλλο (μιας και μεσα στον κινητηρα μας δεν υπαρχουν κομπολογια...χαχαχα!) στην πραγματικοτητα ειναι ο ηχος που παραγουν οταν συγκρουονται δυο μετωπα εκρηξης μεταξυ τους.
Κανονικα μεσα στον θαλαμο καυσης της μηχανης θα επρεπε να υπαρχει ενα μονο σημειο απ οπου ξεκιναει η καυση το μειγματος και αυτο ειναι γυρω απο το μπουζι. Απο εκει ξεκιναει ενα μετωπο εκρηξης που εκτονονεται και κατακαιει το μιγμα που υπαρχει συμπιεσμενο μεσα στον θαλαμο. Αν για καποιον λογο ομως υπαρχει κι ενα δευτερο σημειο εναρξης καυσης τοτε αυτα τα δυο μετωπα συγκρουονται καθως εκτονονται και παραγουν αυτον το ηχο που ονομαζουμε πυρακια.
Σε εναν υγειη και καινουργιο κινητηρα (σαν τον δικο σου καλη ωρα) ο μονος λογος για να παρουσιαστει το φαινομενο ειναι η κακη ποιοτητα της βενζινης. Η βενζινη κατω απο συνθηκες υψηλης πιεσης και ανανεμειγμενη με οξυγονο εχει την ταση να αυταναφλεγεται. Γιαυτο υπαρχουν προδιαγραφες που καθοριζουν αυτη την ταση σε βαθμους οκτανιων. Δηλαδη τα οκτανια δεν ειναι ενα συστατικο που περιεχεται στην βενζινη αλλα ειναι μια προδιαγραφη που οριζει την ανθεκτικοτητα της στην αυταναφλεξη. Στους κινητηρες ειναι σημαντικο η βενζινη να καιγεται οποτε θελουμε εμεις κι αυτη η στιγμη ειναι η στιγμη που δινουμε σπιθα στο μπουζι.
Ο κινητηρας μας λοιπον εχει τετοια χαρακτηριστηκα βαθμου συμπιεσης, διαμορφωσης θαλαμου καυσης, ρυθμισης μιγματος κτλ ωτε να λειτουργει με μια συγκεκριμενη ποιοτητα βενζινης. Αν η βενζινη μας δεν ειναι ικανη να αντεξει την πιεση και την θερμοκρασια που υποβαλετε μεσα στον κινητηρα μας τοτε θα αναφλεγει προωρα και θα εχουμε τα "πυρακια". Συνηθως το φαινομενο γινετε αντιληπτο σε συνθηκες υψηλου φορτιου (δηλ χαμηλες στροφες με αρκετο γκαζι) γιατι τοτε το μιγμα ειναι αρκετα πλουσιο αλλα και ο θορυβος της μηχανης ειναι λιγοτερος και μας επιτρεπει να το ακουσουμε.
Οι επιπτωσεις απο τα πυρακια μπορει να ειναι απο ασημαντες εως και την καταστροφη του κινητηρα. Στην καλυτερη περιπτωση θα εχεις μειωμενη αποδοση με αποτελεσμα να καις περισσοτερη βενζινη παραγοντας συγχρονος λιγοτερη ιπποδυναμη. Ελπιζω να βοηθησα κι ας ειναι λιγο κουραστικο το κειμενο μου. | |
|
| |
tHeO_1000k9 Jr.gixxer
Όνομα: : theo Αριθμός μηνυμάτων : 7 Hμερομηνία εγγραφής : 20/02/2010
| Θέμα: Απ: Πιθανό πρόβλημα σε Κ9 1000 ...... τα φώτα σας παρακαλώ! Κυρ 08 Αυγ 2010, 21:27 | |
| Παιδιά έχω συμπληρώσει 11.000 χλμ με το μηχανάκι και δεν έχω βάλει ποτέ 100άρα αμολυβδη πλήν μιας μοναδικής φοράς σε κάποια προηγούμενη απεργία των βυτιοφόρων ... Περιέργως δεν έχω ακούσει ποτέ πυράκια απ΄το μηχανάκι και πάει ''μπάλα'', συν οτι δεν το έστρωσα κι ευλαβικά... (συμφωνώ απόλυτα με τα πιο πάνω γραφόμενα του Valentino) | |
|
| |
kostas-1000k9 Normal gixxer
Όνομα: : Κώστας Τόπος : Αθήνα - Τρίκαλα Ηλικία : 39 Αριθμός μηνυμάτων : 220 Hμερομηνία εγγραφής : 07/07/2010
| Θέμα: Απ: Πιθανό πρόβλημα σε Κ9 1000 ...... τα φώτα σας παρακαλώ! Δευ 09 Αυγ 2010, 01:17 | |
| - valentinosgsxr έγραψε:
- Δεν υπαρχει κανενας περιορισμος για το που ανοιγουμε τερμα το γκαζι. Πυρακια δεν πρεπει να ακουγονται σε εναν υγειη κινητηρα που λειτουργει με το σωστο καυσιμο. Για να σε καθησυχασω αλλα και για καποιους που δεν καταλαβαινουν τι λεμε θα ηθελα να εξηγησω λιγο το φαινομενο πυρακια.
Ειναι ενας μεταλλικος ηχος που μπορει ολοι να ακουσουμε καποια στιγμη απο την κεφαλη του κινητηρα μας και μοιαζει περισσοτερο με τον ηχο που κανουν οι χαντρες απο ενα κομπολοι. Παρολο που ο ηχος αυτος ακουγετε σαν να χτυπαει ενα μεταλλο με καποιο αλλο (μιας και μεσα στον κινητηρα μας δεν υπαρχουν κομπολογια...χαχαχα!) στην πραγματικοτητα ειναι ο ηχος που παραγουν οταν συγκρουονται δυο μετωπα εκρηξης μεταξυ τους.
Κανονικα μεσα στον θαλαμο καυσης της μηχανης θα επρεπε να υπαρχει ενα μονο σημειο απ οπου ξεκιναει η καυση το μειγματος και αυτο ειναι γυρω απο το μπουζι. Απο εκει ξεκιναει ενα μετωπο εκρηξης που εκτονονεται και κατακαιει το μιγμα που υπαρχει συμπιεσμενο μεσα στον θαλαμο. Αν για καποιον λογο ομως υπαρχει κι ενα δευτερο σημειο εναρξης καυσης τοτε αυτα τα δυο μετωπα συγκρουονται καθως εκτονονται και παραγουν αυτον το ηχο που ονομαζουμε πυρακια.
Σε εναν υγειη και καινουργιο κινητηρα (σαν τον δικο σου καλη ωρα) ο μονος λογος για να παρουσιαστει το φαινομενο ειναι η κακη ποιοτητα της βενζινης. Η βενζινη κατω απο συνθηκες υψηλης πιεσης και ανανεμειγμενη με οξυγονο εχει την ταση να αυταναφλεγεται. Γιαυτο υπαρχουν προδιαγραφες που καθοριζουν αυτη την ταση σε βαθμους οκτανιων. Δηλαδη τα οκτανια δεν ειναι ενα συστατικο που περιεχεται στην βενζινη αλλα ειναι μια προδιαγραφη που οριζει την ανθεκτικοτητα της στην αυταναφλεξη. Στους κινητηρες ειναι σημαντικο η βενζινη να καιγεται οποτε θελουμε εμεις κι αυτη η στιγμη ειναι η στιγμη που δινουμε σπιθα στο μπουζι.
Ο κινητηρας μας λοιπον εχει τετοια χαρακτηριστηκα βαθμου συμπιεσης, διαμορφωσης θαλαμου καυσης, ρυθμισης μιγματος κτλ ωτε να λειτουργει με μια συγκεκριμενη ποιοτητα βενζινης. Αν η βενζινη μας δεν ειναι ικανη να αντεξει την πιεση και την θερμοκρασια που υποβαλετε μεσα στον κινητηρα μας τοτε θα αναφλεγει προωρα και θα εχουμε τα "πυρακια". Συνηθως το φαινομενο γινετε αντιληπτο σε συνθηκες υψηλου φορτιου (δηλ χαμηλες στροφες με αρκετο γκαζι) γιατι τοτε το μιγμα ειναι αρκετα πλουσιο αλλα και ο θορυβος της μηχανης ειναι λιγοτερος και μας επιτρεπει να το ακουσουμε.
Οι επιπτωσεις απο τα πυρακια μπορει να ειναι απο ασημαντες εως και την καταστροφη του κινητηρα. Στην καλυτερη περιπτωση θα εχεις μειωμενη αποδοση με αποτελεσμα να καις περισσοτερη βενζινη παραγοντας συγχρονος λιγοτερη ιπποδυναμη. Ελπιζω να βοηθησα κι ας ειναι λιγο κουραστικο το κειμενο μου. Φίλε Βαλεντίνε σ'ευχαριστώ . Το κείμενό σου δεν είναι ακθόλου κουραστικό, ίσα ίσα ανοίγει τα μάτια σε αρκετά στραβάδια σαν κι εμένα να κατανοήσουμε μερικά από τα πράγματα που συμβαίνουν μέσα στο μοτερ που καβαλάμε κάτω από τα πόδια μας. Άρα απ'ότι κατάλαβα, καλύτερης ποιότητας βενζίνη στις τιμές οκτανίων που ορίζει ο κατασκευαστής σημαίνει και μεγαλύτερη αντοχή στην αυτανάφλεξη σωστά; Οπότε αν χρησιμοποιείς καλής ποιότητας βενζίνη κοντά στα 95 οκτάνια εξαλείφεται το φαινόμενο και δεν υπάρχει λόγος να χρυσοπληρώνουμε την υποτιθέμενη κατοστάρα. | |
|
| |
valentinosgsxr Hero gixxer
Όνομα: : Valentinos Τόπος : Melbourne Ηλικία : 51 Αριθμός μηνυμάτων : 1534 Hμερομηνία εγγραφής : 17/09/2009
| Θέμα: Απ: Πιθανό πρόβλημα σε Κ9 1000 ...... τα φώτα σας παρακαλώ! Δευ 09 Αυγ 2010, 02:23 | |
| Σωστα. Υπαρχει ομως και η αλλη οψη.
Σε αντιθεση με τις 95αρες, οι 100αρες επειδη ειναι ακριβες και λιγοτερο εμπορικες σπανια τις συναντας νοθευμενες. Επισης οι εταιρειες, για να δικαιολογησουν ισως και την διαφορα τιμης, πουλαν τις κατοσταρες με καλυτερα προσθετα ωστε τελικα να τις κανουν καλυτερες οχι μονο στα οκτανια αλλα γενικοτερα στην ποιοτητα τους. | |
|
| |
gianni Adv. gixxer
Όνομα: : Γιαννης Τόπος : Λαρισα Ηλικία : 52 Αριθμός μηνυμάτων : 472 Αγωνιζόμενος : ΠΡΩΗΝ, ΤΑΧΥΤΗΤΑ Hμερομηνία εγγραφής : 11/02/2010
| Θέμα: Απ: Πιθανό πρόβλημα σε Κ9 1000 ...... τα φώτα σας παρακαλώ! Δευ 09 Αυγ 2010, 09:17 | |
| Και εγώ με το ίδιο μηχανάκι, με 4.000 χλμ δεν άκουσα ποτέ κάτι. Πολλές φορές βάζω απλή και το έστρωσα σε 800 χλμ. | |
|
| |
| Πιθανό πρόβλημα σε Κ9 1000 ...... τα φώτα σας παρακαλώ! | |
|