Αυτή την στιγμή βλέπετε το www.gixxer.gr σαν επισκέπτης.Για να μπορείτε να έχετε πρόσβαση σε όλες τις λειτουργίες του forum αν έχετε ήδη λογαριασμό κάντε συνδεση.Αν δεν έχετε λογαριασμό μπορείτε να κάνετε την εγγραφη σας ΕΔΩ!!
Greek GSX-R forum
Αυτή την στιγμή βλέπετε το www.gixxer.gr σαν επισκέπτης.Για να μπορείτε να έχετε πρόσβαση σε όλες τις λειτουργίες του forum αν έχετε ήδη λογαριασμό κάντε συνδεση.Αν δεν έχετε λογαριασμό μπορείτε να κάνετε την εγγραφη σας ΕΔΩ!!
Ετσι μετα από κάθε αγωνα τα χερια μου γεμιζαν φουσκαλες και το αριστερο ποδι στο μεγαλο δαχτυλο ματωνε από τις πολλες αλλαγες των ταχυτήτων άλλο αυτό με τον Ηayden είναι αλλου
Miou Full gixxer
Όνομα: : Alexandros Τόπος : Αθηνα Ηλικία : 47 Αριθμός μηνυμάτων : 13454 Αγωνιζόμενος : Nop... Hμερομηνία εγγραφής : 20/07/2010
εγω απο την αλλη ακομα και μετα απο αγωνες εντουρο και raid (που ειναι πολλες περισσοτερες ωρες οδηγηση) ποτε μου δεν ειχα τετοιο θεμα με το δεξι ποδαρι ...
ποιος γιατρός... ο aleix espargaro τους έκανε όλους να παραμιλάν!!!! το παλικάρι με οπεν μηχανάκι κάτω απο τα 2 λεπτά..... νταξ τι πινει και δεν μας δινει???
Ο αντίκτυπος και οι αντιδράσεις για τη νέα κατηγορία του Πρωταθλήματος, OPEN, είναι αλυσιδωτές! Πρώτα είχαμε την έντονη αντίδραση της Honda, ότι η Yamaha παραβίασε το πνεύμα των κανονισμών OPEN δίνοντας προς ενοικίαση στην NGM Forward την περσινή Μ1 (με ελάχιστες διαφορές). Η ταχύτητα και οι χρόνοι που έκανε ο Aleix Espargaro στις δυο δοκιμές της Μαλαισίας σίγουρα θορύβησαν τους ανθρώπους του HRC.
Στη συνέχεια ήρθαν τα νέα ότι η Ducati αποφάσισε να αλλάξει σε OPEN τις συμμετοχές της για το 2014, κάτι που αυτομάτως τους δίνει την ελευθερία να εξελίξουν τον κινητήρα τους μέσα στη σεζόν, να έχουν περισσότερους κινητήρες, περισσότερο καύσιμο και το ειδικό μαλακό ελαστικό της Bridgestone. Από την άλλη, το μειονέκτημα είναι ότι θα πρέπει να χρησιμοποιήσουν το κοινό software της Magneti Marelli, για όλες τις ομάδες που ανήκουν στην OPEN. Ωστόσο, στην Sepang2 έγινε γνωστό ότι η Dorna έφερε στις ομάδες ένα πολύ πιο περίπλοκο software, λίγες ώρες πριν ανακοινώσει επίσημα την απόφασή της η Ducati.
Η αντίδραση από το HRC ήταν άμεση, με τον Livio Suppo (Team Manager στην Honda), να δηλώνει τη δυσαρέσκειά του για τη διάθεση του νέου software, αν και οι ομάδες στην Μαλαισία δεν το χρησιμοποίησαν εν τέλει. Ακόμα περισσότερο λάδι στη φωτιά, έριξαν οι δηλώσεις του Gigi Dall'Igna (Γενικός Διευθυντής του Ducati Corse) ότι πρέπει να εξελιχθεί κι άλλο το software των OPEN, αφήνοντας να εννοηθεί ότι η Ducati είναι διατεθειμένη να παραχωρήσει το δικό της εργοστασιακό software στη νέα κατηγορία! Πάντα με τη σύμφωνη γνώμη της Dorna.
Όλα αυτά προκάλεσαν την αντίδραση της Honda, οι φωνές τις οποίες εν τέλει εισακούστηκαν. Σε συνέντευξη που έδωσε - στην AS - πριν λίγες ώρες ο πρόεδρος της Dorna, Carmelo Ezpeleta, αποκάλυψε ότι το 2014 θα υπάρξει και μια τρίτη κατηγορία στο MotoGP. Ανάμεσα στην OPEN και στα Εργοστάσια θα έχουμε την "Factory 2", όπως την ονόμασε ο Ισπανός ισχυρός άνδρας της Dorna, ελληνιστί: "Εργοστάσια 2".
Το σκεπτικό είναι να χάνουν κάποια από τα πλεονεκτήματά τους οι OPEN ομάδες, αν αρχίζουν και πρωταγωνιστούν στους αγώνες του Πρωταθλήματος. Πιο συγκεκριμένα, η Ducati θα ξεκινήσει τη φετινή σεζόν ως OPEN, με όλα τα πλεονεκτήματα (24lt καύσιμο, 12 κινητήρες, δεν υπόκειται στο πάγωμα εξέλιξης του κινητήρα, θα κάνει απεριόριστες δοκιμές και θα έχει το ειδικό μαλακό ελαστικό) και τα μειονεκτήματα (software κοινό με όλες τις ομάδες OPEN, που διαχειρίζεται η Magneti Marelli) της κατηγορίας. Ωστόσο, αν η Ducati κερδίσει έναν αγώνα, ή πάρει δυο δεύτερες θέσεις ή τρεις τρίτες θέσεις, τότε αυτομάτως τα 24 λίτρα θα γίνουν 22,5 και οι 12 κινητήρες ανά σεζόν θα μειωθούν σε εννέα.
Τέλος, ο Ezpeleta αποκάλυψε και μια μικρή, αλλά σημαντική λεπτομέρεια: Το νέο software που έφερε η Magneti Marelli στην Sepang2, το είχε έτοιμο αρκετό χρονικό διάστημα πριν. Αυτό καταρρίπτει τις φήμες ότι το νέο αυτό software ήταν ουσιαστικά το εργοστασιακό της Ducati! Ωστόσο, όπως δήλωσε ο Ezpeleta, ζητήθηκε η αρωγή όλων των εργοστασίων τον περασμένο Νοέμβριο, στην εξέλιξη του software για την OPEN κατηγορία και αρνήθηκαν να βοηθήσουν οι Honda και Yamaha. Η Ducati συμφώνησε και παρείχε βοήθεια στην Magneti Marelli, η οποία έφτιαξε το software της βάσει της πληροφόρησης που είχε από το ιταλικό εργοστάσιο και αυτό ήταν το νέο software που έφερε στην Sepang2! O Ezpeleta ήταν ξεκάθαρος για το λόγο που επέτρεψε να γίνει κάτι τέτοιο και οπωσδήποτε τα λόγια του, αυτή τη φορά, δεν άρεσαν καθόλου στο HRC: "Στόχος μας είναι, στο τέλος, να αγωνίζονται όλοι ως OPEN συμμετοχές...".