01.57 MOTOΣYKΛETEΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑΣ OΠEN
57.01 Οι μοτοσυκλέτες στην κατηγορία είναι οι ομολογκαρισμενες μοτοσυκλέτες superbike, supersport 600 & stocksport οποιασδηποτε χρονιας
57.02 Το φόντο είναι μπλε και οι αριθμοί άσπροι.
57.03 Το καύσιμο είναι υποχρεωτικά βενζίνη αμόλυβδη.
57.04 Το πλαίσιο και το υποπλαίσιο πρέπει να µείνουν όπως αρχικά παράγονται. Ο αριθμός πλαισίου του κατασκευαστή πρέπει να είναι εμφανής. Βάση κινητήρα και πλάκες τιμονιού παραμένουν όπως κατασκευάστηκαν.
57.05 Τα μπροστινά πιρούνια πρέπει να παραμείνουν όπως κατασκευάστηκαν. Μόνο τα ελατήρια των πιρουνιών επιτρέπεται να αντικαταστούν. Μπορεί να προστεθεί σταµπιλιζατέρ/αµορτισερ τιμονιού.
57.06 Το ψαλίδι πρέπει να παραμείνει όπως αρχικά παράγεται, καθώς και ο άξονάς του
Στο ψαλίδι επιτρέπεται να προστεθούν βάσεις στερέωσης (stand).
57.08 Το σώμα της πίσω ανάρτησης (αµορτισέρ/ελατήρια) επιτρέπεται να αντικατασταθεί χωρίς να αλλάξουν οι αυθεντικές συνδέσεις µε σκελετό και ψαλίδι, όπως και αναλλοίωτο πρέπει να παραμείνει το µοχλικό σύστημα από κατασκευής.
57.09 Οι τροχοί μπορουν να αντικατασταθουν με αλλους ελαφρυτερου κραματος, καθώς και οι άξονές τους. Ο ατέρµωνας του ταχυμέτρου επιτρέπεται να αντικασταθεί από έναν αποστάτη.
57.10 Τα δισκόφρενα, οι δαγκάνες, οι αντλίες εμπρός και πίσω φρένου μπορουν να αντικατασταθουν.
57.11 Τα ελαστικά που πρέπει να χρησιμοποιούνται είναι κατηγορίας V ή Ζ γενικής πώλησης, για χρήση σε δημόσιους δρόμους. Απαγορεύεται η χρήση ελαστικών slick. Επιτρέπεται η χρήση ελαστικών βροχής και κουβερτών θέρμανσης. ΜΑΞΙΜΟΥΜ 2 ΣΕΤ ΛΑΣΤΙΧΑ (ΘΑ ΜΑΡΚΑΡΟΝΤΑΙ)
57.12 Οι βάσεις και τα χειριστήρια ποδιών µμπορούν να τοποθετηθούν σε νέα θέση, αλλά µε τα υποστηρίγματα τους στα αρχικά σηµεία στήριξης του σκελετού. Αυτά μπορούν να είναι πτυσσόμενα ή σταθερά και στο άκρο τους να υπάρχει συµπαγής µπίλια ακτίνας 8 mm.
57.13 Το τιμόνι δεν επιτρέπεται να αντικατασταθεί και δεν επιτρέπεται να αφαιρεθούν οι διακόπτες µίζας και διακοπής του κινητήρα.
57.14 Το φέριγκ και όλα τα πλαστικά καλύµµατα επιτρέπεται να αντικατασταθούν. Όλες οι εισαγωγές αέρα προς το κουτί του φίλτρου αέρα πρέπει να παραµείνουν όπως αρχικά παράγονται. Η ζελατίνα επιτρέπεται να αλλαχθεί αλλά πάντα από διαφανές υλικό.(Ελαχιστο παχος 4mm) Το χαµηλότερο µέρος του φέριγκ πρέπει να έχει κατασκευαστεί έτσι ώστε σε περίπτωση σπασίματος του κινητήρα να κρατάει τουλάχιστον το µισό από όλο το λάδι και το ψυκτικό του κινητήρα που χρησιµοποιείται (το λιγότερο 5 λίτρα). Το εµπρός και το πίσω φτερό επιτρέπεται να αντικατασταθούν. Όλες οι εκτεθειµένες άκρες πρέπει να στρογγυλεφθούν.
57.15 Το ρεζερβουάρ καυσίμου απαγορεύεται να αλλαχθεί. Η τάπα επιτρέπεται να αλλαχθεί. Όταν είναι κλειστή πρέπει να είναι αναπνέουσα και να κλειδώνει ασφαλώς για αποφυγή ατυχήµατος αν ανοίξει οποιαδήποτε στιγµή.
57.16 Το κάθισμα και η βάση του επιτρέπεται να τροποποιηθούν σε µονή σέλα µε την προϋπόθεση να µην παρεμποδίζεται η σωστή εμφάνιση του αριθμού στα πλαϊνά.
57.17 Η μπαταρία και η πλεξούδα καλωδίωσης μπορουν να αλλαξουν
57.18 Τα ψυγεία νερού και λαδιού μπορουν να αλλαξουν
57.19 Το κουτί φίλτρου αέρα και το φίλτρο μπορουν να αλλαξουν
57.20 Τα καρµπιρατέρ ή το σύστηµα ψεκασµού μπορουν να αλλαξουν
57.21. Επιτρέπονται επεμβάσεις στον κινητήρα με μονο περιορισμο τα κυβικα
57.22Η εξάτµιση επιτρέπεται να αλλαχθεί/τροποποιηθεί.
Το όριο θορύβου είναι στα 107 db.
57.23 Δεν επιτρέπεται να αλλαχθεί καµία βίδα και πρέπει να τρυπηθούν οι βίδες που ασφαλίζονται (συρµατασφάλιση).Αυτές είναι : Βίδες ή τάπες αποστράγγισης και γενικώς βίδες που εισέρχονται σε κοιλότητες που περιέχουν λάδι
57.26 Πρέπει να αφαιρεθούν:
Φώτα και ανακλαστικά
• Όργανα και βάσεις οργάνων
• Κόρνα
• Πινακίδα αριθµού κυκλοφορίας
• Εργαλειοθήκη
• Στηρίγµατα ποδιών συνεπιβάτη (µαρσπιέ)
• Προστατευτικές µπάρες όπως και πλευρικά και κεντρικά υποστηρίγµατα (stands)
• Προβολέας και πίσω φλας
57.27 Μπορούν να αφαιρεθούν:
Στροφόµετρο
• Ανεµιστήρας ψυγείου και καλωδίωση
• Πρόσθετα αντικείµενα βιδωµένα στο πίσω υποπλαίσιο
ΤΕΧΝΙΚΟΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ 2011 ΑΠΟ
www.soamracing.grΗ ΜΟΝΟΜΑΡΚΑ ΔΕΝ ΑΝΑΦΕΡΕΤΑΙ ΠΟΥΘΕΝΑ
Επισης επιτρέπονται όλα
ΠΛΗΝ ΟΜΩΣ ΥΠΟΠΛΑΙΣΙΟΥ-ΦΥΣΙΓΓΙΩΝ ΜΠΡΟΣΤΙΝΩΝ ΚΑΙ ΟΛΟΚΛΗΡΩΝ