Αυτή την στιγμή βλέπετε το www.gixxer.gr σαν επισκέπτης.Για να μπορείτε να έχετε πρόσβαση σε όλες τις λειτουργίες του forum αν έχετε ήδη λογαριασμό κάντε συνδεση.Αν δεν έχετε λογαριασμό μπορείτε να κάνετε την εγγραφη σας ΕΔΩ!!
Greek GSX-R forum
Αυτή την στιγμή βλέπετε το www.gixxer.gr σαν επισκέπτης.Για να μπορείτε να έχετε πρόσβαση σε όλες τις λειτουργίες του forum αν έχετε ήδη λογαριασμό κάντε συνδεση.Αν δεν έχετε λογαριασμό μπορείτε να κάνετε την εγγραφη σας ΕΔΩ!!
1 D. Pedrosa Repsol Honda 2:02.306 2 B. Spies Yamaha Racing 2:02.332 3 A. Bautista Rizla Suzuki 2:02.422 4 M. Simoncelli San Carlo Honda Gresini 2:02.446 5 H. Aoyama San Carlo Honda Gresini 2:02.483 6 A. Dovizioso Repsol Honda 2:02.527 7 J. Lorenzo Yamaha Racing 2:02.578 8 C. Stoner Repsol Honda 2:02.688 9 C. Edwards Monster Yamaha Tech3 2:02.899 10 K. Akiyoshi HRC Test Team 2:03.224 11 V. Rossi Ducati Marlboro 2:03.494 12 N. Hayden Ducati Marlboro 2:03.757 13 H. Barbera Aspar Ducati 2:03.767 14 R. de Puniet Pramac Racing 2:03.798 15 C. Crutchlow Monster Yamaha Tech3 2:04.009 16 L. Capirossi Pramac Racing 2:04.084 17 T. Elias LCR Honda 2:04.238 18 K. Abraham Cardion AB Ducati 2:05.668
Black Eagle Hero gixxer
Όνομα: : Νίκος Τόπος : Περαμα Αττικης Ηλικία : 40 Αριθμός μηνυμάτων : 2187 Hμερομηνία εγγραφής : 25/01/2010
Άλλαξε η κατάταξη στην Μαλαισία, μια ώρα πριν το τέλος των δοκιμών και στην πρώτη θέση πέρασε ο Jorge Lorenzo, ενώ ο Casey Stoner ανέβηκε στην 4η θέση. Πρώτη Ducati αυτή του Randy De Puniet στην 10η θέση.
1.Lorenzo J. Yamaha Factory Racing 2:01.977 2.Pedrosa D. Repsol Honda Team +0.323 3. Spies B. Yamaha Factory Racing +0.355 • 4. Stoner C. Repsol Honda Team +0.362 • 5. Bautista A. Rizla Suzuki MotoGP +0.445 • 6. Simoncelli M. San Carlo Honda Gresini +0.469 • 7. Aoyama H. San Carlo Honda Gresini +0.506 • 8. Dovizioso A. Repsol Honda Team +0.530 • 9. Edwards C. Monster Yamaha Tech 3 +0.922 • 10. De Puniet R. Pramac Racing Team +1.175 • 11. Akiyoshi K. HRC Test Team +1.247
Ο Alvaro Bautista έβαλε το πρωί της Πέμπτης τη δερμάτινη φόρμα του και βγήκε στην πίστα προκειμένου να ξεκινήσει τη δουλειά της τελευταίας ημέρας δοκιμών. Με την ολοκλήρωση όμως του πρώτου γύρου ο Ισπανός αισθάνθηκε άσχημα, επέστρεψε στο γκαράζ της Rizla Suzuki και δεν μπόρεσε να συνέλθει μέχρι το τέλος της ημέρας. Ο Bautista ένιωσε αδυναμία, έκανε εμετό και οι άνθρωποι της ομάδας αποφάσισαν να τον μεταφέρουν στο ξενοδοχείο ώστε να ξεκουραστεί. Η υπερπροσπάθεια των προηγούμενων ημερών στην αφόρητη ζέστη της Μαλαισίας επηρέασαν το στομάχι του Bautista, ο οποίος το απόγευμα επέστρεψε στην πίστα, αλλά δεν οδήγησε την GSV-R.
Ο Ισπανός μίλησε μετά το τέλος της ημέρας για την κατάστασή του. «Δεν αισθάνομαι καθόλου καλά και όλη την ημέρα νιώθω άρρωστος. Προσπάθησα να οδηγήσω τη μοτοσικλέτα το πρωί. Ήθελα να εκμεταλλευτώ τις καλές συνθήκες στην πίστα και να μπω στο 2:00 στη Sepang. Αλλά αμέσως μετά τον πρώτο γύρο, η προσπάθεια με αρρώστησε περισσότερο και ήταν απλά απίθανο να οδηγήσω. Πρέπει να ζητήσω συγνώμη από την ομάδα και φυσικά είμαι απογοητευμένος από τον εαυτό μου. Αλλά οι μηχανικοί συνεχώς μου θυμίζουν ότι δεν υπάρχει κάποιο έπαθλο για τον καλύτερο χρόνο σήμερα και δουλέψαμε αρκετά τις δύο προηγούμενες ημέρες. Υποθέτω λοιπόν ότι δεν είναι μεγάλο το πρόβλημα. Επίσης, ο Nobu έκανε καλή δουλειά και δοκίμασε πολλά πράγματα, έτσι ελπίζω να με βοηθήσει την επόμενη φορά. Όπως και να έχει, είμαι ικανοποιημένος με τις δυνατότητες της Suzuki 2011 και της ομάδας – ανυπομονώ να επιστρέψω σε δύο εβδομάδες».
Ο Alvaro Bautista έβαλε το πρωί της Πέμπτης τη δερμάτινη φόρμα του και βγήκε στην πίστα προκειμένου να ξεκινήσει τη δουλειά της τελευταίας ημέρας δοκιμών. Με την ολοκλήρωση όμως του πρώτου γύρου ο Ισπανός αισθάνθηκε άσχημα, επέστρεψε στο γκαράζ της Rizla Suzuki και δεν μπόρεσε να συνέλθει μέχρι το τέλος της ημέρας. Ο Bautista ένιωσε αδυναμία, έκανε εμετό και οι άνθρωποι της ομάδας αποφάσισαν να τον μεταφέρουν στο ξενοδοχείο ώστε να ξεκουραστεί. Η υπερπροσπάθεια των προηγούμενων ημερών στην αφόρητη ζέστη της Μαλαισίας επηρέασαν το στομάχι του Bautista, ο οποίος το απόγευμα επέστρεψε στην πίστα, αλλά δεν οδήγησε την GSV-R.
Ο Ισπανός μίλησε μετά το τέλος της ημέρας για την κατάστασή του. «Δεν αισθάνομαι καθόλου καλά και όλη την ημέρα νιώθω άρρωστος. Προσπάθησα να οδηγήσω τη μοτοσικλέτα το πρωί. Ήθελα να εκμεταλλευτώ τις καλές συνθήκες στην πίστα και να μπω στο 2:00 στη Sepang. Αλλά αμέσως μετά τον πρώτο γύρο, η προσπάθεια με αρρώστησε περισσότερο και ήταν απλά απίθανο να οδηγήσω. Πρέπει να ζητήσω συγνώμη από την ομάδα και φυσικά είμαι απογοητευμένος από τον εαυτό μου. Αλλά οι μηχανικοί συνεχώς μου θυμίζουν ότι δεν υπάρχει κάποιο έπαθλο για τον καλύτερο χρόνο σήμερα και δουλέψαμε αρκετά τις δύο προηγούμενες ημέρες. Υποθέτω λοιπόν ότι δεν είναι μεγάλο το πρόβλημα. Επίσης, ο Nobu έκανε καλή δουλειά και δοκίμασε πολλά πράγματα, έτσι ελπίζω να με βοηθήσει την επόμενη φορά. Όπως και να έχει, είμαι ικανοποιημένος με τις δυνατότητες της Suzuki 2011 και της ομάδας – ανυπομονώ να επιστρέψω σε δύο εβδομάδες».
Aν ειναι δυνατον ερε μια γρουσουζια μ αυτη τη SUZUKI ελεος πια
Miou Full gixxer
Όνομα: : Alexandros Τόπος : Αθηνα Ηλικία : 47 Αριθμός μηνυμάτων : 13454 Αγωνιζόμενος : Nop... Hμερομηνία εγγραφής : 20/07/2010
Όνομα: : Σωτήρης Τόπος : Καρδίτσα (Λάρισα) Ηλικία : 39 Αριθμός μηνυμάτων : 891 Αγωνιζόμενος : Μπααααα..Όχι τίποτα άλλο αλλα είναι όλοι αργοι για μένα και δεν θα έχει εμδιαφέρον...???@@##$$!!!! Hμερομηνία εγγραφής : 29/07/2009
Παίδες αυτό ήταν..Πάει ο Βάλε..Μάλλον θα έχει την κατάληξη του Καπιρέξ..Ελπίζω πως 'οχι αλλά...Ίσως κρύβονατι οι Ιταλοί και δεν "δίχνονται" ή ίσως θεωρούν την χρονιά αυτή εξέλιξη της Ντέσμο 2012 1000cc.Ποιός ξέρει..Ο καιρός θα δείξει..
Παίδες αυτό ήταν..Πάει ο Βάλε..Μάλλον θα έχει την κατάληξη του Καπιρέξ..Ελπίζω πως 'οχι αλλά...Ίσως κρύβονατι οι Ιταλοί και δεν "δίχνονται" ή ίσως θεωρούν την χρονιά αυτή εξέλιξη της Ντέσμο 2012 1000cc.Ποιός ξέρει..Ο καιρός θα δείξει..