| Ρυθμιση αναρτησης | |
|
+10JIMK7 Hamamatsu rising webmaster Κωσταςηρακλειο ΚΑΣΤΟΡΙΑ Billy papagym κολτρέϊν vagos1435 14 απαντήσεις |
Συγγραφέας | Μήνυμα |
---|
vagos1435 Jr.gixxer
Τόπος : Αθηνα Ηλικία : 47 Αριθμός μηνυμάτων : 20 Hμερομηνία εγγραφής : 28/03/2009
| Θέμα: Ρυθμιση αναρτησης Τρι 21 Απρ 2009, 15:02 | |
| Μετα απο καποιες γρηγορες βολτες ειδα πως οταν εχω πισω επιβατη(κατηγορια φτερου 48kg) η μηχανη μου φαινετε πιο σταθερη ειδικα στις στροφες οταν πλαγιαζω πολυ. Η μια λυση στο θεμα μου ειναι να οδηγω συνεχεια δικαβαλος αλλα δεν γινεται. Απο τις λιγες γνωσεις περι αναρτησεων νομιζω πως πρεπει να "μαλακωσω" λιγο το πισω ελατηριο. Το μπροστινο μου φαινεται ΟΚ Αυτο που δεν ξερω ειναι εαν θα πρεπει να πειραξω και τις αλλες ρυθμισεις της αναρτησης μπρος-πισω εαν κανω καποια αλλαγη στο πισω ελατηριο. Τωρα εχει τις εργοστασιακες ρυθμισεις. Η χρηση της μηχανης ειναι δρομο για γρηγορες βολτες. Καποια στιγμη θα μπει σιγουρα πιστα αλλα προς το παρων οχι.
Ευχαριστω για τις απαντησεις σας | |
|
| |
κολτρέϊν Full gixxer
Όνομα: : ΧΡΗΣΤΟΣ Τόπος : στα χαμενα Ηλικία : 34 Αριθμός μηνυμάτων : 5015 Αγωνιζόμενος : δεν βρισκω ''paddock girl'' Hμερομηνία εγγραφής : 05/11/2008
| Θέμα: Απ: Ρυθμιση αναρτησης Τρι 21 Απρ 2009, 16:21 | |
| φίλε μου έχω το 600 κ8 και τις ρυθμίσεις δεν τις αλλάζω! με έχει βολέψει έτσι το μηχανάκι άλλα είμαι και 63 κιλά!! όταν το οδηγάει ο ξάδερφος μου του φαίνεται πολύ μαλακό...(80+ κιλά) | |
|
| |
papagym Adv. gixxer
Ηλικία : 55 Αριθμός μηνυμάτων : 569 Αγωνιζόμενος : ''Αγίου'' Hμερομηνία εγγραφής : 05/03/2009
| Θέμα: Απ: Ρυθμιση αναρτησης Τρι 21 Απρ 2009, 17:02 | |
| - vagos1435 έγραψε:
- Μετα απο καποιες γρηγορες βολτες ειδα πως οταν εχω πισω επιβατη(κατηγορια φτερου 48kg) η μηχανη μου φαινετε πιο σταθερη ειδικα στις στροφες οταν πλαγιαζω πολυ.
Δε διευκρινίζεις σε τι είδους στροφές είναι πιο σταθερή η μοτό, σου σε ανοικτές ή κλειστές στροφές! Από ότι καταλαβαίνω μάλλον μιλάμε για ανοικτές στροφές! Αν πραγματι μιλάς για ανοικτές στροφές είναι πολύ φισιολογικό, γιατί έχοντας πρόσθετο βάρος κάθεται η ανάρτηση και μεγαλώνει το μεταξόνιο, άρα σταθερότητα στις υψηλές ταχύτητες και ανοικτές στροφές! :fvsg: | |
|
| |
Billy Jr.gixxer
Όνομα: : Billy Τόπος : Γλυφάδα Ηλικία : 39 Αριθμός μηνυμάτων : 44 Hμερομηνία εγγραφής : 08/03/2009
| Θέμα: Απ: Ρυθμιση αναρτησης Τρι 21 Απρ 2009, 18:45 | |
| Αν είσαι σίγουρος ότι δεν φταις εσύ για την αστάθεια της μοτοσυκλέτας (δεν τοποθετείς σωστά το σώμα σου για παράδειγμα) θα κοίταγα να ρυθμίσω πρώτα απ'όλα το sag. | |
|
| |
vagos1435 Jr.gixxer
Τόπος : Αθηνα Ηλικία : 47 Αριθμός μηνυμάτων : 20 Hμερομηνία εγγραφής : 28/03/2009
| Θέμα: Απ: Ρυθμιση αναρτησης Πεμ 23 Απρ 2009, 15:33 | |
| - Billy έγραψε:
- Αν είσαι σίγουρος ότι δεν φταις εσύ για την αστάθεια της μοτοσυκλέτας (δεν τοποθετείς σωστά το σώμα σου για παράδειγμα) θα κοίταγα να ρυθμίσω πρώτα απ'όλα το sag.
Θα το κοιταξω γιατι αυτη την αισθηση οτι η μηχανη ειναι πιο σταθερη την εχω γενικα οταν ειμαι δικαβαλος. Εαν σεταρω το sag θα πρεπει να πειραξω και τις υπολοιπες ρυθμισεις της αναρτησης? Παντως απο ενα ψαξιμο στο internet ειδα πως δεν ειναι κατι δυσκολο να ρυθμισεις το sag φτανει βεβαια να εχεις τα sag specs της μηχανης τα οποια δεν βρισκω πουθενα Ισως να πρεπει να το παω να το κανει καποιος που θα γνωριζει το αντικειμενο πολυ καλλιτερα απο εμενα Ξερει κανεις καπου που μπορω να παω να μου σεταρουν το sag? | |
|
| |
ΚΑΣΤΟΡΙΑ Adv. gixxer
Όνομα: : Χρηστοs Τόπος : ΚΑΣΤΟΡΙΑ Ηλικία : 50 Αριθμός μηνυμάτων : 712 Αγωνιζόμενος : BACK IN BLACK Hμερομηνία εγγραφής : 28/04/2009
| Θέμα: Απ: Ρυθμιση αναρτησης Τρι 12 Μάης 2009, 19:19 | |
| - vagos1435 έγραψε:
- Billy έγραψε:
- Αν είσαι σίγουρος ότι δεν φταις εσύ για την αστάθεια της μοτοσυκλέτας (δεν τοποθετείς σωστά το σώμα σου για παράδειγμα) θα κοίταγα να ρυθμίσω πρώτα απ'όλα το sag.
Θα το κοιταξω γιατι αυτη την αισθηση οτι η μηχανη ειναι πιο σταθερη την εχω γενικα οταν ειμαι δικαβαλος. Εαν σεταρω το sag θα πρεπει να πειραξω και τις υπολοιπες ρυθμισεις της αναρτησης? Παντως απο ενα ψαξιμο στο internet ειδα πως δεν ειναι κατι δυσκολο να ρυθμισεις το sag φτανει βεβαια να εχεις τα sag specs της μηχανης τα οποια δεν βρισκω πουθενα Ισως να πρεπει να το παω να το κανει καποιος που θα γνωριζει το αντικειμενο πολυ καλλιτερα απο εμενα
Ξερει κανεις καπου που μπορω να παω να μου σεταρουν το sag? Εαν σεταρεις το sag ΔΕΝ ειναι υποχρεωτικο να αλαξεις τις υπολοιπες ρυθμισεις αν και τις περισοτερες φορες θα το κρινεις σκοπιμο. Τωρα το σωστο (για'μενα) ειναι να "σκαλισεις" τις ρυθμισεις μια-μια (παντα κρυα η αναρτηση) και να σημειωνεις καθε φορα τι εκανες. Αρχιζεις βολτα ΠΑΝΤΑ στην ιδια διαδρομη την οποια ξερεις καλα, πηγαινεις πανω κατω, κανεις ενα δυο τσιγαρα, πειραζεις την επομενη ρυθμιση κ.ο.κ.. Ενδεχεται να σε παρει πολυ παραπανω καιρο απ'οτι περιμενες αλλα στο τελος αξιζει τον κοπο ΥΠΟΜΟΝΗ να εχεις μονο... | |
|
| |
ΚΑΣΤΟΡΙΑ Adv. gixxer
Όνομα: : Χρηστοs Τόπος : ΚΑΣΤΟΡΙΑ Ηλικία : 50 Αριθμός μηνυμάτων : 712 Αγωνιζόμενος : BACK IN BLACK Hμερομηνία εγγραφής : 28/04/2009
| Θέμα: Απ: Ρυθμιση αναρτησης Τρι 12 Μάης 2009, 19:37 | |
| [quote="vagos1435"] - Billy έγραψε:
- Αν είσαι σίγουρος ότι δεν φταις εσύ για την αστάθεια της μοτοσυκλέτας (δεν τοποθετείς σωστά το σώμα σου για παράδειγμα) θα κοίταγα να ρυθμίσω πρώτα απ'όλα το sag.
Θα το κοιταξω γιατι αυτη την αισθηση οτι η μηχανη ειναι πιο σταθερη την εχω γενικα οταν ειμαι δικαβαλος. Εαν σεταρω το sag θα πρεπει να πειραξω και τις υπολοιπες ρυθμισεις της αναρτησης? Παντως απο ενα ψαξιμο στο internet ειδα πως δεν ειναι κατι δυσκολο να ρυθμισεις το sag φτανει βεβαια να εχεις τα sag specs της μηχανης τα οποια δεν βρισκω πουθενα Ισως να πρεπει να το παω να το κανει καποιος που θα γνωριζει το αντικειμενο πολυ καλλιτερα απο εμενα Ξερει κανεις καπου που μπορω να παω να μου σεταρουν το sag?[/q Οσο αφορα τα sag specs: Στα ss rr κτλπ. τα νουμερα απ'οσο γνωριζω ειναι standard (για ρυθμισεις δρομου) δηλαδη: ΧΩΡΙΣ ΟΔΗΓΟ: ΠΙΣΩ ΑΝΑΡΤΗΣΗ: 10-20 mm ΕΜΠΡΟΣ ΠΙΡΟΥΝΙ: 15-30 mm ΜΕ ΟΔΗΓΟ : ΠΙΣΩ ΑΝΑΡΤΗΣΗ: 25-40 mm ΕΜΠΡΟΣ ΠΙΡΟΥΝΙ: 35-50 mm Ολα τα προαναφερομενα ειναι απο το εγχειριδιο τις OHLINS και αναφερει οτι ισχυει για ολες τις συγχρονες μοτοσυκλετες ανεξαρτητος μαρκας αναρτησεων! Εαν καποιος διαφωνει με τα λεγαμενα μου παρακαλω να το πει ΑΜΕΣΩΣ ετσι ωστε να βρουμε καλυτρη λυση! Οσο για το ΠΩΣ ρυθμιζουμε το sag αν εχεις απορια μην διστασεις να ρωτησεις | |
|
| |
Κωσταςηρακλειο Adv. gixxer
Όνομα: : kostas Τόπος : ΗΡΑΚΛΕΙΟ-ΚΡΗΤΗ Ηλικία : 46 Αριθμός μηνυμάτων : 563 Αγωνιζόμενος : oxi pia Hμερομηνία εγγραφής : 17/05/2009
| Θέμα: Απ: Ρυθμιση αναρτησης Δευ 18 Μάης 2009, 21:14 | |
| Moto Forum > Μοτοσυκλέτα > Τεχνικα Θεματα Tips & Tricks > Τεχνικά άρθρα > Ρύθμιση Αναρτήσεων (υπό Σολομοστρόγκου...) !! mpes edo filemou kai tha katalavis pola gia tin anartisi μπες εδώ "φιλεμου" και θα καταλάβεις πολλά για την ανάρτηση
Έχει επεξεργασθεί από τον/την webmaster στις Δευ 18 Μάης 2009, 21:25, 1 φορά (Λόγος της επεξεργασίας : ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΝΑ ΓΡΑΦΟΥΜΕ ΜΕ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥΣ ΧΑΡΑΚΤΗΡΕΣ!!!) | |
|
| |
webmaster Full gixxer
Όνομα: : webmaster Τόπος : παντού και πουθενά!! Αριθμός μηνυμάτων : 42 Hμερομηνία εγγραφής : 01/11/2008
| Θέμα: Απ: Ρυθμιση αναρτησης Δευ 18 Μάης 2009, 21:27 | |
| - K61000KANAS έγραψε:
- Moto Forum > Μοτοσυκλέτα > Τεχνικα Θεματα Tips & Tricks > Τεχνικά άρθρα > Ρύθμιση Αναρτήσεων (υπό Σολομοστρόγκου...) !!
mpes edo filemou kai tha katalavis pola gia tin anartisi μπες εδώ "φιλεμου" και θα καταλάβεις πολλά για την ανάρτηση φιλε αν θελεις κάνε ΚΛΙΚ ΕΔΩ να γνωριστούμε κιολας και θα σε παρακαλούσα να γράφεις με ελληνικά!!!! | |
|
| |
rising Normal gixxer
Όνομα: : Χάρης Τόπος : Σάμος Ηλικία : 55 Αριθμός μηνυμάτων : 87 Αγωνιζόμενος : Όχι Hμερομηνία εγγραφής : 14/04/2009
| Θέμα: Απ: Ρυθμιση αναρτησης Τρι 19 Μάης 2009, 10:30 | |
| :sfv: και εγώ που είμαι ανάπηρο και δεν ξέρω πως ρυθμίζουν αναρτήσεις...τι κάνω; μάλλον για εξιδικευμένο συνεργείο με βλέπω εκτός αν υπάρχει κάποιο manual ρυθμίσεων με πολλές επεξηγήσεις και φωτογραφίες τι να κάνω ο άνθρωπος δεν γεννήθηκα μηχανικός ! | |
|
| |
Hamamatsu Hero gixxer
Όνομα: : Αλέξανδρος Ηλικία : 47 Αριθμός μηνυμάτων : 1640 Hμερομηνία εγγραφής : 04/11/2008
| Θέμα: Απ: Ρυθμιση αναρτησης Τρι 19 Μάης 2009, 11:17 | |
| - rising έγραψε:
- :sfv: και εγώ που είμαι ανάπηρο και δεν ξέρω πως ρυθμίζουν αναρτήσεις...τι κάνω;
μάλλον για εξιδικευμένο συνεργείο με βλέπω εκτός αν υπάρχει κάποιο manual ρυθμίσεων με πολλές επεξηγήσεις και φωτογραφίες τι να κάνω ο άνθρωπος δεν γεννήθηκα μηχανικός ! Κανεις δεν γεννηθηκε μηχανικος.Και εγω δεν ειχα καθολου ιδεα και παιδευτηκα πολυ μεχρι να κατανοησω τι ακριβως κανει η καθε βιδα που πειραζω και τωρα πειραματιζομαι στο τι με βολευει καλυτερα σε αναλογες συνθηκες οδηγησης.Σημειωσε τα αρχικα κλικ για να εχεις μια βαση σε περιπτωση που τα σκατωσεις και μετρα παντα απο τερμα δεξια σφικτο. | |
|
| |
JIMK7 Full gixxer
Όνομα: : ΔΗΜΗΤΡΗΣ Τόπος : KΡHTH XANIA Ηλικία : 52 Αριθμός μηνυμάτων : 8101 Αγωνιζόμενος : Κάπου Κάπως Κάποτε Hμερομηνία εγγραφής : 07/11/2008
| Θέμα: Απ: Ρυθμιση αναρτησης Τρι 19 Μάης 2009, 11:57 | |
| - alex-k7 έγραψε:
- rising έγραψε:
- :sfv: και εγώ που είμαι ανάπηρο και δεν ξέρω πως ρυθμίζουν αναρτήσεις...τι κάνω;
μάλλον για εξιδικευμένο συνεργείο με βλέπω εκτός αν υπάρχει κάποιο manual ρυθμίσεων με πολλές επεξηγήσεις και φωτογραφίες τι να κάνω ο άνθρωπος δεν γεννήθηκα μηχανικός ! Κανεις δεν γεννηθηκε μηχανικος.Και εγω δεν ειχα καθολου ιδεα και παιδευτηκα πολυ μεχρι να κατανοησω τι ακριβως κανει η καθε βιδα που πειραζω και τωρα πειραματιζομαι στο τι με βολευει καλυτερα σε αναλογες συνθηκες οδηγησης.Σημειωσε τα αρχικα κλικ για να εχεις μια βαση σε περιπτωση που τα σκατωσεις και μετρα παντα απο τερμα δεξια σφικτο. +1000 :fvsg: | |
|
| |
ΚΑΣΤΟΡΙΑ Adv. gixxer
Όνομα: : Χρηστοs Τόπος : ΚΑΣΤΟΡΙΑ Ηλικία : 50 Αριθμός μηνυμάτων : 712 Αγωνιζόμενος : BACK IN BLACK Hμερομηνία εγγραφής : 28/04/2009
| Θέμα: Απ: Ρυθμιση αναρτησης Τρι 19 Μάης 2009, 18:03 | |
| - JIMK7 έγραψε:
- alex-k7 έγραψε:
- rising έγραψε:
- :sfv: και εγώ που είμαι ανάπηρο και δεν ξέρω πως ρυθμίζουν αναρτήσεις...τι κάνω;
μάλλον για εξιδικευμένο συνεργείο με βλέπω εκτός αν υπάρχει κάποιο manual ρυθμίσεων με πολλές επεξηγήσεις και φωτογραφίες τι να κάνω ο άνθρωπος δεν γεννήθηκα μηχανικός ! Κανεις δεν γεννηθηκε μηχανικος.Και εγω δεν ειχα καθολου ιδεα και παιδευτηκα πολυ μεχρι να κατανοησω τι ακριβως κανει η καθε βιδα που πειραζω και τωρα πειραματιζομαι στο τι με βολευει καλυτερα σε αναλογες συνθηκες οδηγησης.Σημειωσε τα αρχικα κλικ για να εχεις μια βαση σε περιπτωση που τα σκατωσεις και μετρα παντα απο τερμα δεξια σφικτο. +1000 :fvsg: +2ooo :fvsg: | |
|
| |
T.R.E Full gixxer
Όνομα: : Νίκος
Τόπος : Αθήνα Αριθμός μηνυμάτων : 5824 Αγωνιζόμενος : Του καφέ! Hμερομηνία εγγραφής : 29/11/2008
| Θέμα: Απ: Ρυθμιση αναρτησης Τρι 19 Μάης 2009, 18:39 | |
| - kostasgym έγραψε:
- vagos1435 έγραψε:
- Μετα απο καποιες γρηγορες βολτες ειδα πως οταν εχω πισω επιβατη(κατηγορια φτερου 48kg) η μηχανη μου φαινετε πιο σταθερη ειδικα στις στροφες οταν πλαγιαζω πολυ.
Δε διευκρινίζεις σε τι είδους στροφές είναι πιο σταθερή η μοτό, σου σε ανοικτές ή κλειστές στροφές!
Από ότι καταλαβαίνω μάλλον μιλάμε για ανοικτές στροφές! Αν πραγματι μιλάς για ανοικτές στροφές είναι πολύ φισιολογικό, γιατί έχοντας πρόσθετο βάρος κάθεται η ανάρτηση και μεγαλώνει το μεταξόνιο, άρα σταθερότητα στις υψηλές ταχύτητες και ανοικτές στροφές! :fvsg: Nαι,αλλά έτσι δεν "χάνεις" το τιμόνι? | |
|
| |
ΚΑΣΤΟΡΙΑ Adv. gixxer
Όνομα: : Χρηστοs Τόπος : ΚΑΣΤΟΡΙΑ Ηλικία : 50 Αριθμός μηνυμάτων : 712 Αγωνιζόμενος : BACK IN BLACK Hμερομηνία εγγραφής : 28/04/2009
| Θέμα: Απ: Ρυθμιση αναρτησης Κυρ 25 Απρ 2010, 17:56 | |
| Ρε παιδια....... Ειμαι 85 κg (μαζι με τον εξοπλισμο). Το sag για να ερθει σψστα μπροστα πρεπει να σφιξω την προφωρτιση στο τερμα!! Σας φαινεται λογικο ? ΕΧΩ GSXR 750 Κ8! Καποιος να με βοηθησει? | |
|
| |
T.R.E Full gixxer
Όνομα: : Νίκος
Τόπος : Αθήνα Αριθμός μηνυμάτων : 5824 Αγωνιζόμενος : Του καφέ! Hμερομηνία εγγραφής : 29/11/2008
| Θέμα: Απ: Ρυθμιση αναρτησης Κυρ 25 Απρ 2010, 17:59 | |
| - ΚΑΣΤΟΡΙΑ έγραψε:
- Ρε παιδια.......
Ειμαι 85 κg (μαζι με τον εξοπλισμο). Το sag για να ερθει σψστα μπροστα πρεπει να σφιξω την προφωρτιση στο τερμα!! Σας φαινεται λογικο ?
ΕΧΩ GSXR 750 Κ8!
Καποιος να με βοηθησει? Λογικό ίσως όχι! Αλλά αν είναι έτσι τότε αλλάζεις ελατήρια και είσαι ΟΚ! | |
|
| |
valentinosgsxr Hero gixxer
Όνομα: : Valentinos Τόπος : Melbourne Ηλικία : 51 Αριθμός μηνυμάτων : 1534 Hμερομηνία εγγραφής : 17/09/2009
| Θέμα: Απ: Ρυθμιση αναρτησης Κυρ 25 Απρ 2010, 19:36 | |
| Δεν μου φαινετε και τοσο παραξενο. Η ποιοτητα των αναρτησεων δεν ειναι το δυνατο σημειο της Suzuki και παντα ενα σετ after market ελατηρια βελτιωνουν την κατασταση.
Οσο για τον φιλο με το θεμα του συνεπιβατη, αφου δεν εχει καποιο ιδιαιτερο προβλημα με το set up του, θα ελεγα οτι δεν χρειαζεται να κανει τιποτα παραπανω απο το να δωσει λιγη προφορτηση στο ελατηριο του αμορτισερ...αντε και λιγη αποσβεση επαναφορας για να αποσβεσει την επιπλεον δυναμη. | |
|
| |
nktr Hero gixxer
Όνομα: : Nίκος Τόπος : Piraeus Αριθμός μηνυμάτων : 1596 Hμερομηνία εγγραφής : 12/01/2009
| Θέμα: Απ: Ρυθμιση αναρτησης Κυρ 25 Απρ 2010, 20:10 | |
| - ΚΑΣΤΟΡΙΑ έγραψε:
- Ρε παιδια.......
Ειμαι 85 κg (μαζι με τον εξοπλισμο). Το sag για να ερθει σψστα μπροστα πρεπει να σφιξω την προφωρτιση στο τερμα!! Σας φαινεται λογικο ?
ΕΧΩ GSXR 750 Κ8!
Καποιος να με βοηθησει? λοιπόν 1ον η μοτό ρυθμίζεται ΠΑΝΤΑ ΖΕΣΤΗ (εννοώ απευθείας μετά από βόλτα) 2ον εάν δεν έχεις την εμπειρία του δουλέματος της ανάρτησης σημείωσε πόσα κλίκ ή περιστροφές είναι από τέρμα σφικτό οι ρυθμίσεις που έχει 3ον αφού κάνεις το 2ο βάλε στο τέρμα ανοικτό τις ρυθμίσεις των αποσβέσεων συμπίεσης και επαναφοράς μικρά βιδάκια με κατσαβίδι (στο μπροστινό: τα πάνω βιδάκια είναι η επαναφορά και τα κάτω η συμπίεση - και στο πίσω: το πάνω συμπίεση και το κάτω η επαναφορά) και ρύμισε το sag. Όσα GSXR έχω ρυθμίσει το πίσω δεν χρειάζεται να πειραχτεί η προφόρτιση του ελατηρίου γιστί ήδη είναι προς το σκληρό. Εάν τα νούμερα (ειδικά το δυναμικό sag) για πίσω είναι στο 30mm με 40mm είσαι οκ. Bάλε την συμπίεση (πάνω βιδάκι με κατσαβίδι ίσιο) στις εργοστασιακές ρυθμίσεις και βάλε στην επαναφορά (κάτω βιδάκι με κατσαβίδι ίσιο) τόσα κλίκ όσο να νιώσεις ότι δεν επανέρχεται σαν κλωτσιά από ελατήριο αλλά νορμάλ προοδευτικά από την ρύθμιση του λαδιού (προσοχή όχι να σέρνεται για να επανέλθει). Ως συνήθως όλα τα εργοστασιακά αμορτισέρ την "ακούνε" προς το τέλος. Τώρα στο μπροστινό κάνεις την ίδια διαδικασία Νο 2 και αποφορτίζεις όπως και στο πίσω. Μετράς στατικό sag χωρίς αναβάτη βάζοντας ένα δετήρα (τάι-ραπ) και αφού συμπιέσεις 2 με τρεις φορές το μπροστινό σου βάζεις το δετήρα στο πάνω μέρος της διαδρομής του καλαμιού (στο λάστιχο που προστατεύει την τσιμούχα) κρατώντας τη μοτό όρθια και όχι στο σταντ. Αφού το βάλεις, βάζεις τη μοτό στο στάντ και τη σηκώνεις στο πλάι αποφορτίζοντας το μπροστινό τροχό στον αέρα και μετράς την απόσταση που δημιουργείται από το δετήρα.στην πάνω πλευρά του καλαμιού (εκεί που είχες βάλει το δετήρα στο λάστιχο που προστατεύει την τσιμούχα). Εάν είσαι ομοίως 30mm έως max 45mm είσαι οκ (εγώ θα πρότεινα 30mm με 35mm). Δυναμικό (με τον αναβάτη πάνω) 35-50 είσαι οκ. Ρυθμίσεις συμπίεσης (κάτω βιδάκια με κατσαβίδι ίσιο) ξεκίνα από εργοστασιακές και πάλι και επαναφορά (πάνω βιδάκια με κατσαβίδι) τα βάζεις 1 ή 2 κλίκ πριν το τέρμα σφικτό. Όλα τα GSXR K7-K8 που έχω δει και ρυθμίσει την "ακούν" στα ίδια κλίκ (600-750 και 1000). *εάν οι τιμές στο sag είναι λιγότερες από αυτές που σου έγραψα αποφορτίζεις (ξεβιδώνεις-χαλαρώνεις) ελατήρια και εάν είναι μεγαλύτερες προφορτίζεις (βιδώνεις-συμπιέζεις) ελατήρια. Αυτά τα ολίγα Εάν σε μπέρδεψα και μένεις και εσύ στη τρελοπόλη μας, σε καμμιά βδομάδα που το χέρι μου θα είναι οκ κέρνα καφέ και στο φτιάχνω Για όσους θέλουν να πάρουν την μέγιστη απόδοση των αναρτήσεών τους συναγωνίζοντας τις after επώνυμες, με ελάχιστο κόστος (σε σχέση με την αγορά άλλων επώνυμων) γίνονται revalving και γίνονται ΑΛΛΕΣ αναρτήσεις όπως οι επώνυμες after !!! Έχουμε στείλει καμμιά 10αριά πίσω και μπροστινά για revalving και έχουν γίνει τούμπανα. Όλες δουλεύουν overtime στην πίστα με σταθερή απόδοση. Τις πάμε στον K-SHOCK http://www.k-shock.gr/ στο χέρι και μας κάνει καλές τιμές. 180 ευρώ το πίσω και από 250 έως 350 τα 2 μπροστινά καλάμια. | |
|
| |
ΚΑΣΤΟΡΙΑ Adv. gixxer
Όνομα: : Χρηστοs Τόπος : ΚΑΣΤΟΡΙΑ Ηλικία : 50 Αριθμός μηνυμάτων : 712 Αγωνιζόμενος : BACK IN BLACK Hμερομηνία εγγραφής : 28/04/2009
| Θέμα: Απ: Ρυθμιση αναρτησης Κυρ 25 Απρ 2010, 21:11 | |
| Κατ'αρχας φιλε nktr (δεν ξερω το ονομα σου ) Σ'ευχαριστω για τον χρονο που αφιερωσςες για να γραψεις αλλα και για τον καφε πυ κερνας! Δυστυχως ομως μαλον μας χωριζουν μερικες εκατονταδες χιλιομετρα. Τωρα οσο αφορα τα νουμερα (ΜΜ που δινεις), Ειμαι εκει αλλα δεν ηξερα οτι την αναρτηση την ρυθμιζεις ΖΕΣΤΗ, νομιζα κρυα Και επισης απ'οτι καταλαβα πρεπει να ''μηδενισω'' τις αποσβεσεις και συμπιεσης πρωτα και μετα να ρυθμισω το SAG ε? Οκ ως εδω! Αν δεν τα ''μηδενισω'' θα ειναι μεγαλη η αποκληση? | |
|
| |
nktr Hero gixxer
Όνομα: : Nίκος Τόπος : Piraeus Αριθμός μηνυμάτων : 1596 Hμερομηνία εγγραφής : 12/01/2009
| Θέμα: Απ: Ρυθμιση αναρτησης Κυρ 25 Απρ 2010, 21:48 | |
| - ΚΑΣΤΟΡΙΑ έγραψε:
- Κατ'αρχας φιλε nktr (δεν ξερω το ονομα σου ) Σ'ευχαριστω για τον χρονο που αφιερωσςες για να γραψεις αλλα και για τον καφε πυ κερνας! Δυστυχως ομως μαλον μας χωριζουν μερικες εκατονταδες χιλιομετρα.
Τωρα οσο αφορα τα νουμερα (ΜΜ που δινεις), Ειμαι εκει αλλα δεν ηξερα οτι την αναρτηση την ρυθμιζεις ΖΕΣΤΗ, νομιζα κρυα Και επισης απ'οτι καταλαβα πρεπει να ''μηδενισω'' τις αποσβεσεις και συμπιεσης πρωτα και μετα να ρυθμισω το SAG ε? Οκ ως εδω! Αν δεν τα ''μηδενισω'' θα ειναι μεγαλη η αποκληση? αναλόγως το πως δουλεύει η ανάρτηση (από το λάδι εννοώ εάν δεν έχει σπάσει) περίπου 3mm-5mm πρέπει να τα έχεις και εάν λάβεις και τη διαφορά κρύου - ζεστού Δες το κρύο-ζεστό και θα δεις εάν είναι εντάξει Για τον χρόνο δεν κοστίζει, άλλωστε αυτή είναι η σωστή χρήση του φόρουμ Καλές ρυθμίσεις Φιλικα Νίκος *το λάδι είναι που κάνει τη διαφορά ζεστό-κρύο. Δηλ, ρυθμίζεις κρύο στατικά και αφού κάνεις κάποια χλμ. συμπίεσε και δες τις αναρτήσεις....άλλη μοτό...ως συνήθως ακόμα και οι after αναρτήσεις wp,ohlins κλπ και με revalving θέλουν 2 κλίκ παντού και γίνονται όπως τις ρύθμισες κρύο | |
|
| |
Salomon_Says_K5 Jr.gixxer
Όνομα: : Salomon_Says Τόπος : ATHENS Ηλικία : 47 Αριθμός μηνυμάτων : 26 Αγωνιζόμενος : OXI Hμερομηνία εγγραφής : 17/11/2009
| Θέμα: Απ: Ρυθμιση αναρτησης Παρ 07 Μάης 2010, 20:21 | |
| πεδες ξερει κανεις ρυθμισεις για σερρες για GSXR-1000 K5? | |
|
| |
| Ρυθμιση αναρτησης | |
|