| Περί αλόγων ο λόγος... | |
|
+3-=UNSEEN=- panosk8 billchris 7 απαντήσεις |
Συγγραφέας | Μήνυμα |
---|
billchris Jr.gixxer
Όνομα: : Βασίλης Τόπος : Hell Αριθμός μηνυμάτων : 32 Αγωνιζόμενος : Παγκόσμιος... Hμερομηνία εγγραφής : 24/03/2010
| Θέμα: Περί αλόγων ο λόγος... Τρι 03 Ιαν 2012, 17:03 | |
| Καλησπέρα σε όλους και καλή χρονιά!
Φτιάχνω αυτό το θέμα λόγω μιας διαφωνίας που είχα πριν λίγες ώρες με μερικούς φίλους μου.
Έστω ότι ο άγνωστος Χ έχει ενα Κ7 1000. Τα μόνα που είχε επάνω του ήταν εξάτμιση (όχι ολόσωμη), φίλτρο και πρόγραμμα. Και έστω τώρα ότι αυτός ο άγνωστος Χ έδωσε πριν λίγες μέρες (σύμφωνα με τα λεγόμενα του) 3.500-4.000 για περαιτέρω εξέλιξη του μοτέρ του...
Όπως ισχυρίζεται λοιπόν ο άγνωστος Χ, το μοτέρ έπειτα από δυναμομέτρηση έδειξε 196 αλογα ΤΡΟΧΟ...
Μόνο εμένα μου φαίνεται εντελώς παράλογο αυτό? Και επίσης σε λίγο καιρό περιμένουν να πάρει άλλα 8 άλογα ΤΡΟΧΟ, λόγω ολόσωμης...
Στραγάλια τα καταντήσαμε τα άλογα? Η είμαι εγώ τόσο παράλογος? Η μήπως είναι τα νούμερα τόσο παράλογα? | |
|
| |
panosk8 Hero gixxer
Όνομα: : Πανος Ηλικία : 40 Αριθμός μηνυμάτων : 2447 Hμερομηνία εγγραφής : 05/06/2009
| |
| |
-=UNSEEN=- Adv. gixxer
Τόπος : ΝΕΑ ΙΩΝΙΑ (πλεον) Ηλικία : 44 Αριθμός μηνυμάτων : 414 Hμερομηνία εγγραφής : 02/10/2009
| Θέμα: Απ: Περί αλόγων ο λόγος... Τρι 03 Ιαν 2012, 17:15 | |
| Συμφωνώ με τον προλαλήσαντα. Χωρίς ολοσωμη και 196 άλογα.... Και τα 4000 λίγα είναι θεωρητικά αλλά δεν ξέρω τι τιμές του έκανε το συνεργείο και τι έβαλε μέσα στο μοτέρ. Και τέλος..... Σε ποιό δυναμόμετρο έβγαλε τα άλογα αυτά. | |
|
| |
billchris Jr.gixxer
Όνομα: : Βασίλης Τόπος : Hell Αριθμός μηνυμάτων : 32 Αγωνιζόμενος : Παγκόσμιος... Hμερομηνία εγγραφής : 24/03/2010
| Θέμα: Απ: Περί αλόγων ο λόγος... Τρι 03 Ιαν 2012, 17:20 | |
| Δεν ειμαι σιγουρος σε τι δυναμομετρο εγινε η μετρηση...
Και να τονισω πως τα 196 αλογα (οπως υποστηριζουν) δεν ηταν ΜΟΤΕΡ-ΣΤΡΟΦΑΛΛΟ, ηταν ΤΡΟΧΟ! | |
|
| |
-=UNSEEN=- Adv. gixxer
Τόπος : ΝΕΑ ΙΩΝΙΑ (πλεον) Ηλικία : 44 Αριθμός μηνυμάτων : 414 Hμερομηνία εγγραφής : 02/10/2009
| Θέμα: Απ: Περί αλόγων ο λόγος... Τρι 03 Ιαν 2012, 17:23 | |
| Με αυτά τα λεφτά δεν γίνεται. Ετκ΄ςο αν βρεις τα πάντα σε τιμές ευκαιρίας μεταχειρισμένα και είναι κολλητός σου ο μάστορας. ΚΑι είπαμε. Χωρίς την εξάτμιση δεν υπάρχει περίπτωση. Δεν γίνεται απλά. Μηχανάκια απο εδώ που έχουν περίπου αυτά τα άλογα, έχουν και πολλά λεφτά πάνω και φυσικά τα πάντα. Αν τώρ ααυτοί κάνουν μαγικά.... | |
|
| |
billchris Jr.gixxer
Όνομα: : Βασίλης Τόπος : Hell Αριθμός μηνυμάτων : 32 Αγωνιζόμενος : Παγκόσμιος... Hμερομηνία εγγραφής : 24/03/2010
| Θέμα: Απ: Περί αλόγων ο λόγος... Τρι 03 Ιαν 2012, 17:29 | |
| - -=UNSEEN=- έγραψε:
- Με αυτά τα λεφτά δεν γίνεται. Ετκ΄ςο αν βρεις τα πάντα σε τιμές ευκαιρίας μεταχειρισμένα και είναι κολλητός σου ο μάστορας. ΚΑι είπαμε. Χωρίς την εξάτμιση δεν υπάρχει περίπτωση. Δεν γίνεται απλά. Μηχανάκια απο εδώ που έχουν περίπου αυτά τα άλογα, έχουν και πολλά λεφτά πάνω και φυσικά τα πάντα. Αν τώρ ααυτοί κάνουν μαγικά....
Αυτη ακριβως την κουβεντα ειπα και εγω...περι μαγειας πρεπει να προκειται! Οσο γι αυτα που μπηκαν πανω στο μοτερ απ οτι συζητηθηκε ηταν του κουτιου Αλλα ξεχασα...στην πολη που ζω, τα μαμα Κ7 με ενα τελικο και φιλτρο βγαζουν 170+ αλογα τροχο | |
|
| |
Miou Full gixxer
Όνομα: : Alexandros Τόπος : Αθηνα Ηλικία : 47 Αριθμός μηνυμάτων : 13454 Αγωνιζόμενος : Nop... Hμερομηνία εγγραφής : 20/07/2010
| Θέμα: Απ: Περί αλόγων ο λόγος... Τρι 03 Ιαν 2012, 21:44 | |
| εγω παλιι πιστευω οτι με 4000ε μπορεις να δεις αυτα τα αλογα... ακομα και με πιο λιγα λεφτα ... εξαρτατε απο το ποσο χαλαρο ειναι το τυμπανο , αν ειναι δεμενο το μηχανακι ,το λαστιχο κτλ κτλ ... αφου ξερετε οτι απο δυναμομετρο σε δυναμομετρο μπορει το ιδιο μηχανακι να δειξει και 10 αλογα διαφορα... δεν μετραει ιδια το δυναμομετρο του καθε μαγαζιου-βελτιωτη... και θυμαμαι μου ειχε πει ο νικος (τρε) οτι υπααρχουν κατι διαφορετιες τιμες στις υποδιαιρεσεις στα din και στα hp και αλλαζουν λιγο τα νουμερα ή καπως ετσι τελος παντων . ο νικος το εξηγει καλυτερα...
αλλα με 4000 κανεις ροικη στην κεφαλη ,βαζεις εκκεντροφορους,φλαντζα,περισευουν και για πιστονια εσεις που ξερετε καλυτερα? αλλα να μην εχει βαλει ακομα την ολοσωμη ???
| |
|
| |
landen Adv. gixxer
Όνομα: : Billakos Τόπος : sau paolo Ηλικία : 40 Αριθμός μηνυμάτων : 734 Hμερομηνία εγγραφής : 05/06/2010
| Θέμα: Απ: Περί αλόγων ο λόγος... Τρι 03 Ιαν 2012, 22:17 | |
| | |
|
| |
gat0s Hero gixxer
Όνομα: : ΑΝΕΣΤΗΣ Τόπος : ΚΟΜΟΤΗΝΗ Ηλικία : 42 Αριθμός μηνυμάτων : 1831 Αγωνιζόμενος : Hμερομηνία εγγραφής : 23/04/2009
| Θέμα: Απ: Περί αλόγων ο λόγος... Τρι 03 Ιαν 2012, 22:28 | |
| Ο φιλος σου σε κοροιδευει η τον καροιδευει ο μαστορας του.Εκανε τα παντα και δεν εχει βαλει ολοσωμη?
| |
|
| |
-=UNSEEN=- Adv. gixxer
Τόπος : ΝΕΑ ΙΩΝΙΑ (πλεον) Ηλικία : 44 Αριθμός μηνυμάτων : 414 Hμερομηνία εγγραφής : 02/10/2009
| Θέμα: Απ: Περί αλόγων ο λόγος... Τρι 03 Ιαν 2012, 23:01 | |
| - Miou έγραψε:
και θυμαμαι μου ειχε πει ο νικος (τρε) οτι υπααρχουν κατι διαφορετιες τιμες στις υποδιαιρεσεις στα din και στα hp
Din και Sae. Μιλάμε πάντα για SAE γιατί κατά DIN θα έβλεπε 230 άλογα. Οπως κάποτε σε γνωστό περιοδικό που βγήκαν με δυναμομέτρηση γνωστού στο χώρο με 199κάτι αν θυμάμαι καλά για το CBR του 2008. ΚΑι φυσικά ηταν κατά dina. Οσοι ξέρουν κατάλαβαν και απλά έγιναν ρόμπα γιατί έγλειφαν τη Honda. Πάντα SAE. | |
|
| |
JIMK7 Full gixxer
Όνομα: : ΔΗΜΗΤΡΗΣ Τόπος : KΡHTH XANIA Ηλικία : 52 Αριθμός μηνυμάτων : 8101 Αγωνιζόμενος : Κάπου Κάπως Κάποτε Hμερομηνία εγγραφής : 07/11/2008
| Θέμα: Απ: Περί αλόγων ο λόγος... Τρι 03 Ιαν 2012, 23:21 | |
| - -=UNSEEN=- έγραψε:
- Miou έγραψε:
και θυμαμαι μου ειχε πει ο νικος (τρε) οτι υπααρχουν κατι διαφορετιες τιμες στις υποδιαιρεσεις στα din και στα hp
Din και Sae. Μιλάμε πάντα για SAE γιατί κατά DIN θα έβλεπε 230 άλογα. Οπως κάποτε σε γνωστό περιοδικό που βγήκαν με δυναμομέτρηση γνωστού στο χώρο με 199κάτι αν θυμάμαι καλά για το CBR του 2008. ΚΑι φυσικά ηταν κατά dina. Οσοι ξέρουν κατάλαβαν και απλά έγιναν ρόμπα γιατί έγλειφαν τη Honda. Πάντα SAE. Γιατι το Wheel Din δεν ειναι στο τροχο | |
|
| |
-=UNSEEN=- Adv. gixxer
Τόπος : ΝΕΑ ΙΩΝΙΑ (πλεον) Ηλικία : 44 Αριθμός μηνυμάτων : 414 Hμερομηνία εγγραφής : 02/10/2009
| Θέμα: Απ: Περί αλόγων ο λόγος... Τρι 03 Ιαν 2012, 23:38 | |
| Είναι Δημήτρη μου. Απλά είναι διαφορετικοί μέθοδοι μέτρησης σε συνδυασμό με διόρθωση. Ουσιαστικά λέμε διόρθωση Din και Sae. Το δυναμόμετρο υπολογίζει αφου μετρήσει την ισχύ σε Sae (με οτι συνεπάγεται) ή σε din (με οτι συνεπάγεται). Κάνει λοιπόν διόρθωση και βγάζει την τελική ισχύ. Ουσιαστικά είναι άλλος τρόπος μέτρησης. Το SAE το υιοθέτησαν κάποιοι κατασκευαστές γιατί το θεωρούν πιο ακριβές και αυστηρό, το Din οι Γερμανοί και ήρθαν και οι Ιάπωνες με το JIS και δεν θυμάμαι ποιά άλλα γίδια με το Cuna. Ολα ουσιαστικά συνασπισμοί εταιριών, κατασκευαστών κινητήρων κλπ. Δεν υπάρχει ουσιαστική φόρμουλα εξίσωσης Din με Sae αλλά και όσες στο περίπου υπάρχουν είναι πάντα πάνω απο μονάδα για να κάνεις το Din SAE, άρα το DIN δείχνει περισσότερα. Εχει επικρατήσει λοιπόν το SAE ως πιο αποδεκτή κοινή μέτρηση. Ολα αυτά με πολύ παρασκήνιο και διαφορές μεταξύ τους, αλλά αν ξεκινήσω να γράφω κάτι τέτοιο... Καήκαμε. ΚΑι δεν έχει και νόημα. Οπότε κράτα οτι στην Ελλάδα (και οχι μόνο) μετράνε όλοι κατά SAE για να μπορούμε να συγκρίνουμε. Και απο εκεί ξεκινάει το Dyno, ο χειριστής, το δωμάτιο κλπ κλπ κλπ... Ευρύτερα πάντως αποδεκτή είναι η SAE. | |
|
| |
| Περί αλόγων ο λόγος... | |
|