Ανάμεσα στους κανονισμούς για το 2012 η FIM αποφάσισε να προσθέσει και την αύξηση του βάρους των μοτοσικλετών MotoGP κατά 4 κιλά. Αυτό σε κάποιες ομάδες δεν άρεσε καθώς ήδη είχαν ολοκληρώσει το σχεδιασμό των μοτοσικλετών των 1000cc και αναγκάστηκαν να αλλάξουν πολλά πράγματα για να προσθέσουν αυτά τα 4 κιλά πάνω στη μοτοσικλέτα. Και μπορεί αυτά τα κιλά να ακούγονται λίγα, ωστόσο σε τόσο υψηλό επίπεδο η παραμικρή λεπτομέρεια μετράει.
Το θέμα της αύξησης του βάρους των μοτοσικλετών για το 2012 σχολίασε ο Casey Stoner σε συνέντευξή του στο media κομμάτι της Repsol. «Ήταν εκνευριστικό. Ήδη είχαμε εξελίξει τη μοτοσικλέτα και έπειτα αποφάσισαν να αλλάξουν τους κανονισμούς, έπρεπε λοιπόν να προσθέσουμε 4 κιλά στη μοτοσικλέτα. Αυτό είναι μειονέκτημα για εμάς και τώρα πρέπει να προσθέσουμε περισσότερο. Αυτό επηρεάζει τη μοτοσικλέτα. Δεν είναι κάτι που παρατηρείς όταν οδηγείς γενικά, αλλά δυστυχώς το αισθάνεσαι στη μέση της στροφής. Πρέπει να προσαρμοστείς περισσότερο και να το προσπεράσεις, αλλά είναι απογοητευτική απόφαση η οποία έγινε πολύ αργά».
Ακόμα ένα κρίσιμο θέμα για το 2012 είναι η κατανάλωση καυσίμου στην οποία πλέον πρέπει να είναι πολύ προσεκτικές οι ομάδες. «Όταν έχεις περισσότερη ισχύ δημιουργείται ένα κρίσιμο ζήτημα: Να διατηρήσεις την ίδια απόδοση με μικρότερη κατανάλωση καυσίμου. Έχουμε την ίδια ποσότητα καυσίμου με εκείνη των 800cc, μόνο που τώρα έχουμε περισσότερη ισχύ διαθέσιμη, έτσι θα είναι δύσκολο να διασφαλίσουμε ότι θα τερματίζουμε σε κάθε αγώνα. Γι’ αυτό είναι σημαντικό η Honda και η Repsol να δουλέψουν μαζί για να βρουν την καλύτερη λύση».
Ο πρωταθλητής του 2011 πάντως δεν είχε κανένα πρόβλημα να φύγει από τη Μαλαισία με τον καλύτερο χρόνο δοκιμών.
ΠΗΓΗ:
msfree.gr