| ρυθμισεις αναρτησης κ κατανομη βαρους. | |
|
+10valentinosgsxr JIMK7 stavrosrodo DrIoannis nktr gat0s nasos-v Miou tasos1984 panosk8 14 απαντήσεις |
|
Συγγραφέας | Μήνυμα |
---|
panosk8 Hero gixxer
Όνομα: : Πανος Ηλικία : 40 Αριθμός μηνυμάτων : 2447 Hμερομηνία εγγραφής : 05/06/2009
| Θέμα: ρυθμισεις αναρτησης κ κατανομη βαρους. Σαβ 23 Ιουν 2012, 20:57 | |
| κατα τη διαρκεια δυνατου φρεναρισματος (ειδικα οταν οι αναρτησεις ειναι κρυες) το πισω μερος της μοτοσυκλετας μοιαζει να αποφορτιζεται πολυ αποτομα ,με αποτελεσμα η πισω ροδα ισα που να γλυφει την ασφαλτο κ να ντριφταρει δεξια η αριστερα. ετσι,δεν μπορω να αξιοποιησω περισσοτερο φρενο,αν κ εχω την αισθηση οτι μπορω να φρεναρω ακομα πιο δυνατα. τα σαγκ μπρος/πισω ειναι ρυθμισμενα σωστα.το μπροστινο ειναι στο στοκ βυθισμα στις πλακες, το αμορτισερ ειναι σηκωμενο 4 χιλιοστα.συν το υψος που εχει παρει απο τα ΚR, συν τα κιλα που φυγανε απο το υποπλαισιο κ πισω. εχει γινει αρκετα μπροστοβαρο. θα ηθελα να ξερω αν μπορω να διορθωσω ως ενα βαθμο την καταστση απο τα υδραυλικα του αμορτισερ συμπιεση αργο/γρηγορο κ επαναφορα.η ακομα κ αν οφειλεται κ η μπροστινη αναρτηση για την κατασταση. πχ αν η συμπιεση μπροστα γινεται πολυ γρηγορα τι λετε μαγκες:?: | |
|
| |
tasos1984 Normal gixxer
Όνομα: : Τάσος Τόπος : Αθήνα Ηλικία : 40 Αριθμός μηνυμάτων : 341 Αγωνιζόμενος : OPEN
BMU
SBK Hμερομηνία εγγραφής : 05/04/2009
| Θέμα: Απ: ρυθμισεις αναρτησης κ κατανομη βαρους. Σαβ 23 Ιουν 2012, 21:04 | |
| Για μενα πιστευω οτι για αρχη ειναι λαθος να αλλαξεις το πισω υψος, οχι απο το λαστιχο λογο οτι τα KR εχουν προφιλ 65 αλλα το οτι εχεις σηκωνει +4 ποντους. Σαν λυση εγω αν ειχα αυτο το θεμα θα εβαζα πισω το υψος κανονικα και θα εκανα 1-2 κλικ στο + την συμπιεση του ελατηριου... | |
|
| |
Miou Full gixxer
Όνομα: : Alexandros Τόπος : Αθηνα Ηλικία : 47 Αριθμός μηνυμάτων : 13454 Αγωνιζόμενος : Nop... Hμερομηνία εγγραφής : 20/07/2010
| Θέμα: Απ: ρυθμισεις αναρτησης κ κατανομη βαρους. Σαβ 23 Ιουν 2012, 21:12 | |
| το εχω και εγω αυτο το θεματακι μερικες φορες στην πιστα οταν φρεναρω δυνατα λιγο σφιξιμο(2) στην συμπιεση μπροστα , λιιιγο (1 κλικ) πιο αργη επαναφορα πισω και ειχα στο μυαλο μου να βαλω το σωμα μου πιο πισω στην σελα οταν ξεκιναγα να φρεναρω και βελτιωθηκε αρκετα | |
|
| |
panosk8 Hero gixxer
Όνομα: : Πανος Ηλικία : 40 Αριθμός μηνυμάτων : 2447 Hμερομηνία εγγραφής : 05/06/2009
| Θέμα: Απ: ρυθμισεις αναρτησης κ κατανομη βαρους. Σαβ 23 Ιουν 2012, 21:13 | |
| - tasos1984 έγραψε:
- Για μενα πιστευω οτι για αρχη ειναι λαθος να αλλαξεις το πισω υψος, οχι απο το λαστιχο λογο οτι τα KR εχουν προφιλ 65 αλλα το οτι εχεις σηκωνει +4 ποντους. Σαν λυση εγω αν ειχα αυτο το θεμα θα εβαζα πισω το υψος κανονικα και θα εκανα 1-2 κλικ στο + την συμπιεση του ελατηριου...
4χιλιοστα ειναι οχι τεσσερα εκατοστα.το υψος πισω δεν γινεται να το γυρισω στα κανονικα του(τουλαχιστον οχι τωρα) γιατι βρισκει το αμορτισερ στο υποπλαισιο.. γινε λιγο πιο συγκεκριμενος κ αν θελεις εξηγησε μου κ το γιατι, να δωσω + στη συμπιεση πισω την αργη η την γρηγορη? μηπως αν εδινα + κ στη μπροστα συμπιεση?γιατι το νιωθω να βυθιζεται μπροστα αρκετα γρηγορα. | |
|
| |
Miou Full gixxer
Όνομα: : Alexandros Τόπος : Αθηνα Ηλικία : 47 Αριθμός μηνυμάτων : 13454 Αγωνιζόμενος : Nop... Hμερομηνία εγγραφής : 20/07/2010
| Θέμα: Απ: ρυθμισεις αναρτησης κ κατανομη βαρους. Σαβ 23 Ιουν 2012, 21:17 | |
| πανο να τα λαδια μεσα ειναι σε καλη κατασταση ή εχουν γινει νερο?
αν ειναι καλα .. θα σου ελεγα να σφιξεις λιγο την συμπιεση μπροστα να βυθιζετε πιο αργα | |
|
| |
panosk8 Hero gixxer
Όνομα: : Πανος Ηλικία : 40 Αριθμός μηνυμάτων : 2447 Hμερομηνία εγγραφής : 05/06/2009
| Θέμα: Απ: ρυθμισεις αναρτησης κ κατανομη βαρους. Σαβ 23 Ιουν 2012, 21:28 | |
| - Miou έγραψε:
- το εχω και εγω αυτο το θεματακι μερικες φορες στην πιστα οταν φρεναρω δυνατα
λιγο σφιξιμο(2) στην συμπιεση μπροστα , λιιιγο (1 κλικ) πιο αργη επαναφορα πισω και ειχα στο μυαλο μου να βαλω το σωμα μου πιο πισω στην σελα οταν ξεκιναγα να φρεναρω και βελτιωθηκε αρκετα
πιο αργη επαναφορα υποθετω για να μην επαναφερεται γρηγορα το πισω κ σε πεταει μπροστα.. κ την μπροστα την συμπιεση μαλλον μιλας για το αργο..θα το δοκιμασω αλεξ. υγ οχι ρε συ ,οι αναρτησεις ειναι φρεσκαδουρες μπρος κ πισω κ δουλευουν πολυ καλα,δεν εχει ουτε 1000 χιλιομετρα απο σερβις. το μονο προβλημα ειναι το συγκεκριμενο που αναφερω κ απ οτι το κοβω ειναι θεμα ρυθμισης. | |
|
| |
nasos-v Full gixxer
Όνομα: : Νασος Τόπος : Περιστερι-Αθηνα Ηλικία : 46 Αριθμός μηνυμάτων : 6282 Αγωνιζόμενος :
Hμερομηνία εγγραφής : 13/12/2008
| Θέμα: Απ: ρυθμισεις αναρτησης κ κατανομη βαρους. Σαβ 23 Ιουν 2012, 21:29 | |
| δυο ειναι οι λυσεις πανο και μαλλον πρεπει να κανεις και τα δυο
1. βαλε + συμπιεση στο καλαμι σου
2. δωσε 1/2 ή 1 + στροφη προφορτηση
με την συμπιεση θα βυθηζετε πιο αργα το καλαμι σου και θα σταματισει το φαινομενο αυτο
με την προφορτηση θα δωσεις λιγο παραπανω αντισταση στην αρχικη διαδρομη του καλαμιου σου με τα ιδια αποτελεσματα με απο πανω
την επαναφορα πισω μπορεις να την σφιξεις λιγο οπως σου ειπε ο μιου, βοηθαει αλλα το βασικο προβλημα σου θα το μαζεψεις απο μπροστα
αν μηλαμε για πιστα μπορεις αυτο το φαινομενο να το εξαφανισεις σχεδον τελειος με την συμπιεση στο καλαμι (θα κουναει ελαχιστα και ελενχομενα στα τρελα φρενα )
αν μηλαμε για δρομο σφηξε συμπιεση , οσο αντεχουν τα χερια σου τους κραδασμους μετα. θα μαζεψει αρκετα το φαινομενο | |
|
| |
gat0s Hero gixxer
Όνομα: : ΑΝΕΣΤΗΣ Τόπος : ΚΟΜΟΤΗΝΗ Ηλικία : 42 Αριθμός μηνυμάτων : 1831 Αγωνιζόμενος : Hμερομηνία εγγραφής : 23/04/2009
| Θέμα: Απ: ρυθμισεις αναρτησης κ κατανομη βαρους. Σαβ 23 Ιουν 2012, 21:37 | |
| Αστο ετσι ρε!!!! Και μενα ετσι κανει. Μπενεις συνεχεια με τα αναποδα και γουσταρες Πιστευω οτι ειναι λογου καλοκαιριου και γλυστραει πολυ. Πριν κανενα μηνα στο εκανε? | |
|
| |
panosk8 Hero gixxer
Όνομα: : Πανος Ηλικία : 40 Αριθμός μηνυμάτων : 2447 Hμερομηνία εγγραφής : 05/06/2009
| Θέμα: Απ: ρυθμισεις αναρτησης κ κατανομη βαρους. Σαβ 23 Ιουν 2012, 21:42 | |
| - nasos-v έγραψε:
- δυο ειναι οι λυσεις πανο και μαλλον πρεπει να κανεις και τα δυο
1. βαλε + συμπιεση στο καλαμι σου
2. δωσε 1/2 ή 1 + στροφη προφορτηση
με την συμπιεση θα βυθηζετε πιο αργα το καλαμι σου και θα σταματισει το φαινομενο αυτο
με την προφορτηση θα δωσεις λιγο παραπανω αντισταση στην αρχικη διαδρομη του καλαμιου σου με τα ιδια αποτελεσματα με απο πανω
την επαναφορα πισω μπορεις να την σφιξεις λιγο οπως σου ειπε ο μιου, βοηθαει αλλα το βασικο προβλημα σου θα το μαζεψεις απο μπροστα
αν μηλαμε για πιστα μπορεις αυτο το φαινομενο να το εξαφανισεις σχεδον τελειος με την συμπιεση στο καλαμι (θα κουναει ελαχιστα και ελενχομενα στα τρελα φρενα )
αν μηλαμε για δρομο σφηξε συμπιεση , οσο αντεχουν τα χερια σου τους κραδασμους μετα. θα μαζεψει αρκετα το φαινομενο ευχαριστω για την αναλυτικη απαντηση αγορινα,θα τα δοκιμασω ενα ενα αυριο να δω πως συμπεριφερεται | |
|
| |
panosk8 Hero gixxer
Όνομα: : Πανος Ηλικία : 40 Αριθμός μηνυμάτων : 2447 Hμερομηνία εγγραφής : 05/06/2009
| |
| |
nktr Hero gixxer
Όνομα: : Nίκος Τόπος : Piraeus Αριθμός μηνυμάτων : 1596 Hμερομηνία εγγραφής : 12/01/2009
| Θέμα: Απ: ρυθμισεις αναρτησης κ κατανομη βαρους. Κυρ 24 Ιουν 2012, 15:00 | |
| είναι το κλασσικό φαινόμενο της γρήγορης ή *μαλακής (σε αίσθηση) απόσβεσης συμπίεσης πες το όπως θες ή το καταλαβαίνεις καλύτερα. Για αρχή βάλε ένα τάι ράπ να δούμε που δουλεύει η ανάρτησή σου με την οδήγησή σου, με την ποσότητα λαδιού που έχει μπει μετά το σέρβις και τις ρυθμίσεις που έχεις κάνει. Μέτρα από τέρμα σφικτά τις αποσβέσεις σου και στη συμπίεση και στην επαναφορά να δούμε που βρίσκεσαι. Sag στο μπροστινό τι έχεις κάνει (αρνητικό και δυναμικό)? Συμπίεσε αρκετές φορές το μπροστινό όσο δυνατά μπορείς για να καταλάβεις με την αίσθηση το πόσο γρήγορα βυθίζεται (ή πόσο *μαλακό είναι). Βάλε +2 κλικ και ξανασυμπίσε κατά τον ίδιο τρόπο ώστε να δεις εάν έγινε πιο αργό και στιβαρό. Εάν δεν βλέπεις διαφορά βάλε+1 και ξαναεπαναλαμβάνεις την διαδικασία συμπίεσης. Μετά από αυτό και την οδήγησή σου με δυνατά φρένα όπως οδηγείς βλέπεις το αποτέλεσμα και στην αλλαγή της συμπεριφοράς της μοτό που δεν θα είναι πρόθυμη να "γονατίσει" και συγχρόνως που δεν θα χάνεις το πίσω. Εάν πελαγώσεις και είσαι νομό Αττικής (που ξέρω ότι δεν είσαι )έλα να το δούμε μαζί και να σου εξηγήσω ακριβώς το τι και πως. Καλή επιτυχία *το πίσω δεν χρειάζεται σήκωμα. Ούτως ή άλλως τα ΚR είναι σε ύψος κατά 6mm ψηλότερα και μπορεί να σου βγάζει ταλάντωση στο μπροστινό. τα KR το μπροστινό είναι 125 ή 120? στα υπόψιν τα Dunlop θέλουν καλό ζέσταμα πριν τεστάρεις οτιδήποτε | |
|
| |
DrIoannis Hero gixxer
Αριθμός μηνυμάτων : 1742 Αγωνιζόμενος : το... πάλεψα. Hμερομηνία εγγραφής : 29/01/2009
| Θέμα: Απ: ρυθμισεις αναρτησης κ κατανομη βαρους. Κυρ 24 Ιουν 2012, 15:17 | |
| Εγώ θα σου έλεγα να ψηλώσεις να σηκώσεις 2-4mm εμπρός και θα είσαι ΟΚ | |
|
| |
nktr Hero gixxer
Όνομα: : Nίκος Τόπος : Piraeus Αριθμός μηνυμάτων : 1596 Hμερομηνία εγγραφής : 12/01/2009
| Θέμα: Απ: ρυθμισεις αναρτησης κ κατανομη βαρους. Κυρ 24 Ιουν 2012, 15:50 | |
| αυτη τη δυνατότητα την έχουν δυστυχώς μόνο τα bmw και μόνο όσα μοτό δεν είναι τερματισμένο από στοκ τα καλάμια σε σχέση με την πλάκα. Νομίζω ότι το κ8 είναι πρόσωπο σε σχέση με τις πλάκες. Στο bmw που το δοκιμάσαμε ομοιόμορφα μπροστά πίσω έχει διαφορά | |
|
| |
stavrosrodo Hero gixxer
Όνομα: : ΣΤΑΥΡΟΣ Τόπος : ΓΕΦΥΡΑ-ΘΕΣ/ΝΙΚΗ Αριθμός μηνυμάτων : 2107 Αγωνιζόμενος : DRAGSTER Hμερομηνία εγγραφής : 07/01/2009
| Θέμα: Απ: ρυθμισεις αναρτησης κ κατανομη βαρους. Κυρ 24 Ιουν 2012, 15:58 | |
| - nktr έγραψε:
- αυτη τη δυνατότητα την έχουν δυστυχώς μόνο τα bmw και μόνο όσα μοτό δεν είναι τερματισμένο από στοκ τα καλάμια σε σχέση με την πλάκα. Νομίζω ότι το κ8 είναι πρόσωπο σε σχέση με τις πλάκες.
Στο bmw που το δοκιμάσαμε ομοιόμορφα μπροστά πίσω έχει διαφορά Στα κ7-8 ο σωληνας της μπουκαλας-ΟΧΙ Η ΒΙΔΑ- ειναι 7 χιλιοστα πιο ψιλα απο την τιμονοπλακα. Οποτε, γινεται να σηκωθει ανετα 4χιλ απο μπροστα. | |
|
| |
panosk8 Hero gixxer
Όνομα: : Πανος Ηλικία : 40 Αριθμός μηνυμάτων : 2447 Hμερομηνία εγγραφής : 05/06/2009
| Θέμα: Απ: ρυθμισεις αναρτησης κ κατανομη βαρους. Κυρ 24 Ιουν 2012, 15:59 | |
| - nktr έγραψε:
- είναι το κλασσικό φαινόμενο της γρήγορης ή *μαλακής (σε αίσθηση) απόσβεσης συμπίεσης πες το όπως θες ή το καταλαβαίνεις καλύτερα.
Για αρχή βάλε ένα τάι ράπ να δούμε που δουλεύει η ανάρτησή σου με την οδήγησή σου, με την ποσότητα λαδιού που έχει μπει μετά το σέρβις και τις ρυθμίσεις που έχεις κάνει. Μέτρα από τέρμα σφικτά τις αποσβέσεις σου και στη συμπίεση και στην επαναφορά να δούμε που βρίσκεσαι. Sag στο μπροστινό τι έχεις κάνει (αρνητικό και δυναμικό)?
Συμπίεσε αρκετές φορές το μπροστινό όσο δυνατά μπορείς για να καταλάβεις με την αίσθηση το πόσο γρήγορα βυθίζεται (ή πόσο *μαλακό είναι). Βάλε +2 κλικ και ξανασυμπίσε κατά τον ίδιο τρόπο ώστε να δεις εάν έγινε πιο αργό και στιβαρό. Εάν δεν βλέπεις διαφορά βάλε+1 και ξαναεπαναλαμβάνεις την διαδικασία συμπίεσης. Μετά από αυτό και την οδήγησή σου με δυνατά φρένα όπως οδηγείς βλέπεις το αποτέλεσμα και στην αλλαγή της συμπεριφοράς της μοτό που δεν θα είναι πρόθυμη να "γονατίσει" και συγχρόνως που δεν θα χάνεις το πίσω. Εάν πελαγώσεις και είσαι νομό Αττικής (που ξέρω ότι δεν είσαι )έλα να το δούμε μαζί και να σου εξηγήσω ακριβώς το τι και πως. Καλή επιτυχία
*το πίσω δεν χρειάζεται σήκωμα. Ούτως ή άλλως τα ΚR είναι σε ύψος κατά 6mm ψηλότερα και μπορεί να σου βγάζει ταλάντωση στο μπροστινό. τα KR το μπροστινό είναι 125 ή 120? στα υπόψιν τα Dunlop θέλουν καλό ζέσταμα πριν τεστάρεις οτιδήποτε nktr απο σαγκ τωρα μολις το μετρησα ξανα,ομως οι αναρτησεις ειναι κρυες.θα το ξαναμετρησω μετα απο βολτα κ θα συγκρινω. αρνητικο (F1-F2) εχω 21mm δυναμικο (F1-F3) εχω 34mm πιστευω ειναι καλα.πως σου φαινονται εσενα? ταιραπ εχω μονιμα πανω.στα δυνατα φρενα σταματαει μισο ποντο περιπου απο το τερμα κατω. βυθιζοντας το μπροστινο με τα χερια σταματημενος, φτανει μεχρι το μισο της ολης διαδρομης (απο τα 11 περιπου εκατοστα που ειναι το μηκος απ το καλαμι, κανει τα 6 εκατοστα) οι συμπιεσεις μπροστα ειναι στις στοκ ρυθμισεις,μονο την επαναφορα εχω -2 κλικ απο το τελος,αλλα στο συγκεκριμενο κομματι δεν μας ενδιαφερει. τι αλλο...το μπροστινο λαστιχο ειναι 120,οσο για το πισω το σηκωσα αναγκαστικα γιατι εβρισκε το αμορτισερ στο υποπλαισιο. ομως ακομα κ ετσι,πιστευω οτι ειμαι μεσα στα πλαισια της αυξομοιωσης υψους πισω, κ επιπλεον στην οδηγηση το μηχανακι μου αρεσει παρα πολυ στον τροπο που συμπεριφερεται (αν εξαιρεσεις το συγκεκριμενο προβλημα που αναφερω) ναι ειμαι αρκετα μακρια απο αττικη,ομως στην πρωτη ευκαιρια θα το επιδιωξω, ειστε πολλοι που θελω να γνωρισω κ απο κοντα αυτα.για αρχη θα παιξω λιγο με τη συμπιεση μπροστα. DrIoannis θα το χω κατα νου,την επομνη φορα που θα λυσω τα μπρος απ το μηχανακι θα το δοκιμασω κ αυτο.(ειναι στα 8 χιλιοστα κατω τωρα) | |
|
| |
nktr Hero gixxer
Όνομα: : Nίκος Τόπος : Piraeus Αριθμός μηνυμάτων : 1596 Hμερομηνία εγγραφής : 12/01/2009
| Θέμα: Απ: ρυθμισεις αναρτησης κ κατανομη βαρους. Κυρ 24 Ιουν 2012, 17:09 | |
| αφού λοιπόν το μπροστινό έχει περιθώριο να ανέβει κάνε το κι αυτό να δείς εάν είναι καλύτερο. Για το sag τώρα καλό μου ακούγεται, μέσα στα όρια είσαι αν και "φτωχός" (20-30mm) στο αρνητικό αλλά θα υποθέσω ότι οι αποσβέσεις σου δεν ήταν λυμένες. Η επαναφορά σου είναι εκεί που ξεκινά και δουλεύει σωστά (ως συνήθως στο τέρμα σφικτό είναι ότι πρέπει για Σέρρες-εάν είναι για δρόμο αστο ώς έχει). Το τάι ρπ δηλώνει ότι το πηγαίνεις δυνατά στα φρένα και για δυνατή οδήγηση και οδήγηση πίστας χρειάζεται να συμπληρώσεις στο κάθε καλάμι με σύριγγα φαρμακείου λύνοντας μία - μία τις τάπες (όχι και τις δύο μαζί γιατί θα κάτσει το μοτό κάτω) από 8 έως 12 ml μέχρι στα δυνατά φρένα να δείχνει το τάι ραπ περίπου 1cm + τάι ράπ.
Για αρχή δες το πως ανταποκρίνεται με τα + κλικ στην συμπίεση και μας λες. | |
|
| |
panosk8 Hero gixxer
Όνομα: : Πανος Ηλικία : 40 Αριθμός μηνυμάτων : 2447 Hμερομηνία εγγραφής : 05/06/2009
| Θέμα: Απ: ρυθμισεις αναρτησης κ κατανομη βαρους. Κυρ 24 Ιουν 2012, 20:18 | |
| μετρησα παλι σαγκ αυτη τη φορα ζεστος κ με διαφορετικα σημαδια+παχυμετρο για μεγαλυτερη ακριβεια. αρνητικο (F1-F2) 27mm δυναμικο (F1-F3) 37mm (για την ιστορια το ακριβες μηκος του καλαμιου πληρως αποφορτισμενο και ειναι 118mm)στη φωτο το δειχνω κ με σχημα, απο το τελος της τσιμουχας μεχρι τερμα κατω. απο κει κ μετα ειναι πολυ ευκολο με το ταιραπ, απλα αφαιρεις απο το 118 οτι μετρηση παρεις για δυναμικο κ αρνητικο αντιστοιχα. μετρωντας απο τερμα κατω ως την πανω πλευρα που τελειωνει το ταιραπ. στις ρυθμισεις τωρα,για καποιο λογο η γρηγορη συμπιεση ηταν 4 στροφες μειον απο το τερμα.... κ το αργο στα 14 ηταν οκ.εβαζα σταδιακα κ εφτασα στο: -μειον 10 κλικ απο τερμα στην αργη -μειον 2 και 3/4 απο τερμα στη γρηγορη επισης για καποιον αλλο μυστηριο λογο,το ταιραπ αυτη τη φορα αφησε 11 χιλιοστα περιθωριο κατω. οσο κ να το μουδιασα στα φρεναρισματα. εν τελει εγινε λιιγο πιο σταθερο στο ξεκινημα του φρενου,δεν εχει τη ταση να με πεταξει απο πανω. σε οσα δυνατα φρεναρισματα δοκιμασα ,φρεναρα μεχρις ωτου απογειωνονταν η πισω ροδα :P τσαλιμια εκανε παλι αλλα πιο λιγα.κ το σημαντικο οχι τοσο νωρις κ τοσο αποτομα.. βεβαια αλλη διαδρομη,αλλη θερμοκρασια,αλλο να το χεις στο νου σου κ να δοκιμαζεις,αλλο να γυρνας χωρις να σκεφτεσαι τιποτα. θα δειξει.ευχαριστω ολους για τις απαντησεις. υγ. μπορει καποιος που ξερει να εξηγησει τις οποιες διαφορες αναμεσα στο ΑΡΓΟ κ ΓΡΗΓΟΡΟ της συμπιεσης? | |
|
| |
JIMK7 Full gixxer
Όνομα: : ΔΗΜΗΤΡΗΣ Τόπος : KΡHTH XANIA Ηλικία : 52 Αριθμός μηνυμάτων : 8101 Αγωνιζόμενος : Κάπου Κάπως Κάποτε Hμερομηνία εγγραφής : 07/11/2008
| Θέμα: Απ: ρυθμισεις αναρτησης κ κατανομη βαρους. Κυρ 24 Ιουν 2012, 21:49 | |
| Εχεις κανει revalving στο μπροστινο αν οχι κανε και ολα θα εξαφανιστουν δια μαγειας :P | |
|
| |
valentinosgsxr Hero gixxer
Όνομα: : Valentinos Τόπος : Melbourne Ηλικία : 51 Αριθμός μηνυμάτων : 1534 Hμερομηνία εγγραφής : 17/09/2009
| Θέμα: Απ: ρυθμισεις αναρτησης κ κατανομη βαρους. Δευ 25 Ιουν 2012, 01:17 | |
| - panosk8 έγραψε:
- .........................................................................
υγ. μπορει καποιος που ξερει να εξηγησει τις οποιες διαφορες αναμεσα στο ΑΡΓΟ κ ΓΡΗΓΟΡΟ της συμπιεσης?
Γρηγορη αποσβεση εννοουν την αποσβεση απο τις μικρες κοφτες ανωμαλιες του δρομου. Πετρες ή και χαμηλα λουκια που αφηνουν οι νταλικες στην ασφαλτο αποσβενονται απο την γρηγορη αποσβεση. Η αργη ειναι η αποσβεση που εχει να κανει με τις μεγαλες ανωμαλιες του δρομου, σαμαρακια λακουβες και υψομετρικες διαφορες αποσβενονται με την αργη αποσβεση. Αυτη ειναι κυριως που επηρεαζει και την συμπεριφορα της μηχανης κατα την οδηγηση. | |
|
| |
panosk8 Hero gixxer
Όνομα: : Πανος Ηλικία : 40 Αριθμός μηνυμάτων : 2447 Hμερομηνία εγγραφής : 05/06/2009
| Θέμα: Απ: ρυθμισεις αναρτησης κ κατανομη βαρους. Δευ 25 Ιουν 2012, 14:11 | |
| επ που σαι βαλεντινο! δλδ στο φρεναρισμα δουλευει η αργη? τζιμ οχι δεν εχω κανει τιποτα στο μπροστινο εκτος απο ελατηρια. για το revalving ειναι λιγο θωλο το τοπιο,ποιος θα το κανει,ποσο θα κοστισει,τι ακριβως του ζητας κ τι ακριβως κανει? κ αν τελικα αζιζει σε συγκριση με το να αλλαξεις κομπλε τα καρτριτζ. | |
|
| |
Miou Full gixxer
Όνομα: : Alexandros Τόπος : Αθηνα Ηλικία : 47 Αριθμός μηνυμάτων : 13454 Αγωνιζόμενος : Nop... Hμερομηνία εγγραφής : 20/07/2010
| Θέμα: Απ: ρυθμισεις αναρτησης κ κατανομη βαρους. Δευ 25 Ιουν 2012, 14:19 | |
| ρε πανο δεν εχει καμια σχεση η τιμη για να κανεις ρεβαλβινγκ με την τιμη για να αγορασεις και να βαλεις κομπλε κατριτζ.... σερβις-ρεβαλβινγκ αν θυμαμαι καλα ειχα πληρωσει περιπου 150ε για το μπροστα...
σαφως δεν ειναι το ιδιο με το να βαλεις κατριτζ αλλα σαφως και δεν εχει καμια σχεση η τιμη .... | |
|
| |
panosk8 Hero gixxer
Όνομα: : Πανος Ηλικία : 40 Αριθμός μηνυμάτων : 2447 Hμερομηνία εγγραφής : 05/06/2009
| Θέμα: Απ: ρυθμισεις αναρτησης κ κατανομη βαρους. Δευ 25 Ιουν 2012, 14:26 | |
| - Miou έγραψε:
- ρε πανο δεν εχει καμια σχεση η τιμη για να κανεις ρεβαλβινγκ με την τιμη για να αγορασεις και να βαλεις κομπλε κατριτζ....
σερβις-ρεβαλβινγκ αν θυμαμαι καλα ειχα πληρωσει περιπου 150ε για το μπροστα...
σαφως δεν ειναι το ιδιο με το να βαλεις κατριτζ αλλα σαφως και δεν εχει καμια σχεση η τιμη .... τι σου κανε στο ρεβαλβινγκ αλεξη? ειδες διαφορες? υ.γ ασχετο ελα αγορινα μου ανεβασε καμια φωτο απ τον αγωνα να σας καμαρωσουμε ολο το team | |
|
| |
Miou Full gixxer
Όνομα: : Alexandros Τόπος : Αθηνα Ηλικία : 47 Αριθμός μηνυμάτων : 13454 Αγωνιζόμενος : Nop... Hμερομηνία εγγραφής : 20/07/2010
| Θέμα: Απ: ρυθμισεις αναρτησης κ κατανομη βαρους. Δευ 25 Ιουν 2012, 14:32 | |
| ειδα πολυ μεγαλη διαφορα πανο ... παιζει ρολο ομως οτι ηταν νερο τα λαδια μου...
οταν με το καλο παω σπιτι το απογευμα θα ανεβασω αρκετες φωτος μην μου ανγωνεσε.... :P | |
|
| |
DrIoannis Hero gixxer
Αριθμός μηνυμάτων : 1742 Αγωνιζόμενος : το... πάλεψα. Hμερομηνία εγγραφής : 29/01/2009
| Θέμα: Απ: ρυθμισεις αναρτησης κ κατανομη βαρους. Δευ 25 Ιουν 2012, 15:54 | |
| Σαφώς και με revalving θα δεις διαφορά αλλά θα σου ξαναπώ μάλλον παραείναι μπροστρόβαρο και στο φρένο χάνει επαφή ο πίσω τροχός εύκολα.Με το που θα το σηκώσεις 4mm εμπρός θα δεις διαφορά.Τα cartridges με το revalving έχουν διαφορά αρκετή αλλά για κάποιον που ασχολείται ερασιτεχνικά το revalving είναι αρκετό.Για να το βάλεις είναι σχετικά εύκολο(απλά ξεβιδώνεις-βιδώνεις). | |
|
| |
JIMK7 Full gixxer
Όνομα: : ΔΗΜΗΤΡΗΣ Τόπος : KΡHTH XANIA Ηλικία : 52 Αριθμός μηνυμάτων : 8101 Αγωνιζόμενος : Κάπου Κάπως Κάποτε Hμερομηνία εγγραφής : 07/11/2008
| Θέμα: Απ: ρυθμισεις αναρτησης κ κατανομη βαρους. Δευ 25 Ιουν 2012, 15:58 | |
| - Miou έγραψε:
- ρε πανο δεν εχει καμια σχεση η τιμη για να κανεις ρεβαλβινγκ με την τιμη για να αγορασεις και να βαλεις κομπλε κατριτζ....
σερβις-ρεβαλβινγκ αν θυμαμαι καλα ειχα πληρωσει περιπου 150ε για το μπροστα...
σαφως δεν ειναι το ιδιο με το να βαλεις κατριτζ αλλα σαφως και δεν εχει καμια σχεση η τιμη .... Miou σιγουρα το revalving που εκανες δεν εχει καμια σχεση μ αυτο που λεω εγω Αυτο που εκανες ειναι οτι απλα πειραξες τις ηδη υπαρχων βαλβιδες ενω αυτο που λεω εγω ειναι να τις αλλαξεις με αλλες οπως ας πουμε με wp οπως εχω κανει στο δικο μου Η διαφορα ειναι η νυχτα με τη μερα αλλα και η τιμη τους επισης απλα δεν εχεις να ζηλεψεις και πολλα απο ενα κομπλε κατριτζ | |
|
| |
| ρυθμισεις αναρτησης κ κατανομη βαρους. | |
|