Ο Αlvaro Bautista είναι ένας από τους αναβάτες που αναμένεται να πρωταγωνιστήσουν στο μεταγραφικό παζάρι των MotoGP μιας και το 2010 -εκτός συγκλονιστικού απροόπτου- θα κάνει το άλμα περνώντας στη μεγάλη κατηγορία.
Το τελευταίο σενάριο θέλει τον νεαρό Ισπανό να τρέχει του χρόνου με τα χρώματα της Suzuki, αντικαθιστώντας ένας εκ των Loris Capirossi - Chris Vermeulen.
Σύμφωνα με πληροφορίες, στο περιθώριο του ισπανικού GP οι εκπρόσωποι του αναβάτη συναντήθηκαν με τον team-manager της Suzuki Paul Denning και έδωσαν τα χέρια. Μάλιστα λέγεται πως ο 24χρονος αναβάτης υπέγραψε και προσύμφωνο συνεργασίας.
Για να μπορέσει όμως η συμφωνία να πάρει σάρκα και οστά θα έπρεπε πρώτα να λυθεί ένα βασικό πρόβλημα. Οι νέοι κανονισμοί που θα ισχύσουν από το 2010 απαγορεύουν σε έναν πρωτοεμφανιζόμενο αναβάτη να τρέξει για μια εργοστασιακή ομάδα.
Ωστόσο φαίνεται πως αυτό το ζήτημα λύθηκε καθώς οι επικεφαλής των ομάδων συμφώνησαν ότι ένας rookie θα μπορεί να αγωνιστεί σε μια εργοστασιακή ομάδα από τη στιγμή που ο κατασκευαστής της δεν έχει και «δορυφορική».
Μια τέτοια περίπτωση είναι και η Suzuki η οποία δεν παρέχει τις μοτοσυκλέτες της σε κάποιο άλλο team και έχει σαφές μειονέκτημα απέναντι στις Honda, Ducati και Yamaha που έχουν από μια ή και περισσότερες «δορυφορικές» ομάδες.
«Με τον κανονισμό του 'πρωτάρη' δεν ξέρω αν θα μπορέσουν να έχουν τον Alvaro στην εργοστασιακή ομάδα, αλλά το σίγουρο είναι ότι θέλει να βρεθεί στα MotoGP. Είναι πολύ προχωρημένος και ταλαντούχος αναβάτης και αν του δοθεί η ευκαιρία να έχει μια ανταγωνιστική μοτοσυκλέτα στη διάθεσή του φυσικά και δεν θα πρέπει να την αφήσει να πάει χαμένη», έλεγε σε Ισπανούς δημοσιογράφους ο team-manager του Bautista, Jorge «Aspar» Martinez.
Ο Παγκόσμιος Πρωταθλητής του 2006 στα 125cc αποτελεί ένα από τα πιο hot ονόματα του σπορ και βρίσκεται στο στόχαστρο όλων των μεγάλων κατασκευαστών. Αν πιστέψουμε όμως τους insiders τότε η Suzuki είναι αυτή που κατάφερε να του αποσπάσει το πολυπόθητο «ναι».
ΠΗΓΗ:
www.motograndprix.gr