Με το ίδιο πιστονακι και μάλιστα δεν καίει σταγόνα λαδι λέμε! Η μόνη"σοβαρή"βλάβη που έβγαλε (πέρα από ανορθωτή πιο παλιά και πολλαπλασιαστή) ήταν λόγω χρήσης.Στα 92.000 χιλ άρχισε νά παίρνει με δυσκολία μπροστά, σε σημείο να ξελιγώνει την μπαταρία και εν τέλη νά του βάζω κάθε μέρα καλώδια με το αμάξι.
Οταν έπαιρνε μπροστά τελικά όλη μερά δούλευε άψογα
και τι δεν δοκίμασε ο μηχανικός, τσεκάρε συμπίεση κομπλέ, δοκίμαζε πολλαπλασιαστή δικό του, καρμπυρατερ δικό του, μπουζί τα πάντα όλα! Τελικά το κράτησε μία μέρα νά δει το πρωί πώς συμπεριφέρεται που δεν έπαιρνε μπρος εύκολα και το πρωί τελικά είδε ότι δεν είχε συμπίεση καλή.Άνοιγμα κεφαλής και οι δύο βαλβίδες εξαγωγής ραγισμενες.
Μου λέει ρε φίλε αφού δούλευε έτσι όλη μέρα κανονικά είναι ήρωας το εργαλείο.Τι γινόταν? Από την θερμοκρασία και το μιζαρισμα, καποια στιγμή έκλειναν από την διαστολή τα ραγίσματα και όλη μέρα δούλευε κομπλέ. 8) Με το που το πήρα μπροστά άκουσα άλλο μοτερακι, μου λεει έτσι και του γυρίσεις τα χιλιόμετρα, δεν θα ξέρει κάνεις ότι έχει τόσα έτσι όπως δουλεύει!