Ο Vitto Ippolito ταξίδεψε το περασμένο Σαββατοκύριακο στην Πορτογαλία προκειμένου να συναντηθεί με τους επικεφαλής της Infront. Στο τραπέζι των συζητήσεων έπεσε το σημαντικότερο θέμα των ημερών που είναι η πλήρη αναδιάρθρωση του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Superbike. Η αύξηση του κόστους των τελευταίων ετών έχει δυσκολέψει πολλά από τα εργοστάσια και η γενική άποψη της FIM είναι να πάει πως μια πιο Superstock μορφή των μοτοσικλετών.
Αυτό θα περιορίσει αφενός το κόστος και αφετέρου θα δώσει τη δυνατότητα στα εθνικά πρωταθλήματα να πλησιάσουν το επίπεδο των Superbike και να έχουν πιο άμεση σχέση – όσον αφορά την τροφοδοσία αναβατών – με το παγκόσμιο πρωτάθλημα.
Ο Vitto Ippolito ξεκαθάρισε πως χρειάζεται περισσότερη αμεσότητα με τα εθνικά πρωταθλήματα. «Στόχος μας είναι να γίνει εφικτή η συμμετοχή από τα εθνικά πρωταθλήματα. Το επόμενο στάδιο είναι να φέρουμε όσο το δυνατόν περισσότερους αναβάτες από τα εθνικά πρωταθλήματα και να αγωνιστούν με τους καλύτερους».
Ο Paolo Flammini από τη μεριά του θέλει να κρατήσει τα εργοστάσια στο θεσμό, μειώνοντας το κόστος και φέρνοντας ακόμα πιο κοντά στην παραγωγή τις αγωνιστικές μοτοσικλέτες. «Είναι σημαντικό να ομαλοποιήσουμε τους κανονισμούς. Όχι μόνο για τα εργοστάσιο ώστε να κατασκευάσουν τις κατάλληλες μοτοσικλέτες, αλλά επίσης για την εξέλιξη του συστήματος των Superbike. Μαζί με τη μείωση του κόστους δίνουμε τη δυνατότητα στα εργοστάσια να εξελίξουν τις μοτοσικλέτες τους στα Superbike και την παραγωγή».
«Πρέπει να καθορίσουμε ένα επίπεδο εξέλιξης και ελευθερίας και πρέπει να εξετάσουμε προσεκτικά το ελάχιστο δυνατό αριθμό παραγωγής που απαιτείται στις μοτοσικλέτες στην παρούσα οικονομική συγκυρία. Οι κανονισμοί πρέπει να είναι παρόμοιοι ή τουλάχιστον συμβατοί σε όλο τον κόσμο», πρόσθεσε ο CEO της Infront.
ΠΗΓΗ:
msfree.gr