Greek GSX-R forum
BMW S1000RR HP4  - Σελίδα 2 Cabece10

Αυτή την στιγμή βλέπετε το www.gixxer.gr σαν επισκέπτης.Για να μπορείτε να έχετε πρόσβαση σε όλες τις λειτουργίες του forum αν έχετε ήδη λογαριασμό κάντε συνδεση.Αν δεν έχετε λογαριασμό μπορείτε να κάνετε την εγγραφη σας ΕΔΩ!!
Greek GSX-R forum
BMW S1000RR HP4  - Σελίδα 2 Cabece10

Αυτή την στιγμή βλέπετε το www.gixxer.gr σαν επισκέπτης.Για να μπορείτε να έχετε πρόσβαση σε όλες τις λειτουργίες του forum αν έχετε ήδη λογαριασμό κάντε συνδεση.Αν δεν έχετε λογαριασμό μπορείτε να κάνετε την εγγραφη σας ΕΔΩ!!
Greek GSX-R forum

www.gixxer.gr
 
BMW S1000RR HP4  - Σελίδα 2 Portal10ΦόρουμΕικονοθήκηΕγγραφήΣύνδεση
Σύνδεση
Ψευδώνυμο μέλους:
Κωδικός:
Να γίνεται η σύνδεση αυτόματα σε κάθε μου επίσκεψη: 
:: Έχω ξεχάσει τον κωδικό μου
» Site Navigation
Navigation Menu

●Σημερινά Ενεργά Θέματα
●Δημοσιεύσεις που έγιναν μετά την τελευταία σας επίσκεψη
●Ανασκόπηση των δημοσιεύσεων σας
●Αναπάντητες δημοσιεύσεις
●Άρθρα
●Links
●SERVICE MANUAL
●How To...
●Συχνές Ερωτήσεις
●Αναζήτηση
Αναζήτηση
 
 

Αποτελέσματα Αναζήτησης
 
Rechercher Σύνθετη Αναζήτηση
Παρόμοια θέματα
Κορυφαίοι συγγραφείς
Miou
BMW S1000RR HP4  - Σελίδα 2 Poll_l10BMW S1000RR HP4  - Σελίδα 2 Poll_c10BMW S1000RR HP4  - Σελίδα 2 Poll_r10 
JIMK7
BMW S1000RR HP4  - Σελίδα 2 Poll_l10BMW S1000RR HP4  - Σελίδα 2 Poll_c10BMW S1000RR HP4  - Σελίδα 2 Poll_r10 
nasos-v
BMW S1000RR HP4  - Σελίδα 2 Poll_l10BMW S1000RR HP4  - Σελίδα 2 Poll_c10BMW S1000RR HP4  - Σελίδα 2 Poll_r10 
T.R.E
BMW S1000RR HP4  - Σελίδα 2 Poll_l10BMW S1000RR HP4  - Σελίδα 2 Poll_c10BMW S1000RR HP4  - Σελίδα 2 Poll_r10 
k8 600 kk
BMW S1000RR HP4  - Σελίδα 2 Poll_l10BMW S1000RR HP4  - Σελίδα 2 Poll_c10BMW S1000RR HP4  - Σελίδα 2 Poll_r10 
kostaskr6
BMW S1000RR HP4  - Σελίδα 2 Poll_l10BMW S1000RR HP4  - Σελίδα 2 Poll_c10BMW S1000RR HP4  - Σελίδα 2 Poll_r10 
κολτρέϊν
BMW S1000RR HP4  - Σελίδα 2 Poll_l10BMW S1000RR HP4  - Σελίδα 2 Poll_c10BMW S1000RR HP4  - Σελίδα 2 Poll_r10 
Leroy
BMW S1000RR HP4  - Σελίδα 2 Poll_l10BMW S1000RR HP4  - Σελίδα 2 Poll_c10BMW S1000RR HP4  - Σελίδα 2 Poll_r10 
ripper
BMW S1000RR HP4  - Σελίδα 2 Poll_l10BMW S1000RR HP4  - Σελίδα 2 Poll_c10BMW S1000RR HP4  - Σελίδα 2 Poll_r10 
mistiriodis_tsantakias
BMW S1000RR HP4  - Σελίδα 2 Poll_l10BMW S1000RR HP4  - Σελίδα 2 Poll_c10BMW S1000RR HP4  - Σελίδα 2 Poll_r10 

 

 BMW S1000RR HP4

Πήγαινε κάτω 
+14
Leroy
topetwrx
magiaklaniakeksatmisi
amorfotos
Black Eagle
poulitzer
kostaskr6
k8 600 kk
ΓρηγόρηςΚ2
DrIoannis
No Fear
Painterz
kouzinas
nktr
18 απαντήσεις
Μετάβαση στη σελίδα : Επιστροφή  1, 2
ΣυγγραφέαςΜήνυμα
kostaskr6
Racing gixxer
Racing gixxer
kostaskr6


Άντρας Όνομα: : ΚΩΣΤΑΣ
Τόπος : ΚΟΡΥΔΑΛΛΟΣ (ΑΠ'ΕΞΩ)
Αριθμός μηνυμάτων : 5102
Αγωνιζόμενος : ΣΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ ΤΟΥ ΠΕΙΡΑΙΑ
Hμερομηνία εγγραφής : 10/05/2010

BMW S1000RR HP4  - Σελίδα 2 Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: BMW S1000RR HP4    BMW S1000RR HP4  - Σελίδα 2 EmptyΤρι 30 Οκτ 2012, 03:00

DrIoannis έγραψε:
Το μόνο που ζηλεύω και έχετε επάνω εκεί ψηλά στας Σέρρας είναι η πίστα των Σερρών.Απορώ πώς κάποιοι που μένουν Θεσσαλονίκη έχουν τα SS για καφεδάκι και μόνο.
Το έπλυνα σήμερα και το καμάρωνα μιας και θα περάσουν μήνες να το δω και να το χαρώ στο φυσικό του περιβάλλον την πίστα...
BMW S1000RR HP4  - Σελίδα 2 S1000rr



Το ΗΡ4 θα είναι εξαιρετικό και πιστεύω το '14 θα δούμε πολλά και όχι μόνο από την BMW.


περιτο να πω οτι μηχανακι σου ειναι κουκλι BMW S1000RR HP4  - Σελίδα 2 240215BMW S1000RR HP4  - Σελίδα 2 240215 BMW S1000RR HP4  - Σελίδα 2 645933
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
topetwrx
Adv. gixxer
Adv. gixxer
topetwrx


Άντρας Όνομα: : Απόστολος
Τόπος : Κοζάνη
Ηλικία : 54
Αριθμός μηνυμάτων : 791
Αγωνιζόμενος : Στα όνειρά μου....
Hμερομηνία εγγραφής : 21/08/2012

BMW S1000RR HP4  - Σελίδα 2 Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: BMW S1000RR HP4    BMW S1000RR HP4  - Σελίδα 2 EmptyΤρι 30 Οκτ 2012, 07:18

DrIoannis έγραψε:
Το μόνο που ζηλεύω και έχετε επάνω εκεί ψηλά στας Σέρρας είναι η πίστα των Σερρών.Απορώ πώς κάποιοι που μένουν Θεσσαλονίκη έχουν τα SS για καφεδάκι και μόνο.
Το έπλυνα σήμερα και το καμάρωνα μιας και θα περάσουν μήνες να το δω και να το χαρώ στο φυσικό του περιβάλλον την πίστα...
BMW S1000RR HP4  - Σελίδα 2 S1000rr



Το ΗΡ4 θα είναι εξαιρετικό και πιστεύω το '14 θα δούμε πολλά και όχι μόνο από την BMW.

Γιάννη μου διέφυγε να το γράψω χθες! Embarassed Να την χαίρεσαι, καλά στριψήματα και ασφαλή χιλιόμετρα!! Κούκλα!!!!! Φτου να μην την ματιάσουμε!!! Very Happy
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
http://www.scooby.gr
Leroy
Elite gixxer
Elite gixxer
Leroy


Άντρας Όνομα: : Πασχαλης
Τόπος : Αθηνα
Ηλικία : 44
Αριθμός μηνυμάτων : 4497
Hμερομηνία εγγραφής : 01/02/2010

BMW S1000RR HP4  - Σελίδα 2 Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: BMW S1000RR HP4    BMW S1000RR HP4  - Σελίδα 2 EmptyΤρι 30 Οκτ 2012, 12:57

No Fear έγραψε:
DrIoannis έγραψε:
Επίσης ετοιμάζετε νέο Race Calibration kit το οποίο σε συνδιασμό με την GPS τηλεμετρία θα μπορείς να αλλάζεις τις ρυθμίσεις αναρτήσεων,DTC,ABS, φρένο κινητήρα, κλπ ανάλογα το σημείο της πίστας.Μιλάμε για εντελώς ΑΛΛΟ επίπεδο!
Οτι γινεται δηλαδη στο παγκοσμιο πρωταθλημα!
Δεν ξερω,εχουν αρχισει να το παρακανουν!

Μωρέ καλά κάνουν και δίνουν τεχνολογία στον κόσμο. Τόση μελέτη και λεφτά για την ανάπτυξη της, θα ήταν κρίμα να την πάρει μετά από χρόνια, ξεπερασμένη πλέων, κάποιος λεφτάς σε κάποια δημοπρασία. Το μόνο κακό είναι ότι έχετε σε απαγορευτική τιμή για κάποιους σαν και εμάς.
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
https://www.facebook.com/pages/Blooming-Corner-KASI/210980822400
No Fear
Full gixxer
Full gixxer
No Fear


Άντρας Όνομα: : Γιαννης
Τόπος : Μεγαλοπολη
Ηλικία : 44
Αριθμός μηνυμάτων : 803
Hμερομηνία εγγραφής : 22/03/2012

BMW S1000RR HP4  - Σελίδα 2 Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: BMW S1000RR HP4    BMW S1000RR HP4  - Σελίδα 2 EmptyΤρι 30 Οκτ 2012, 14:36

Δεν αντιλεγω,απλα θα μπορουσαν ισως να εστιασουν στο να ελαφρυνουν τις μοτοσυκλετες για παραδειγμα και οχι να μας δινουν ενα σκασμο αλογα και μετα να τις πλακωνουν στα ηλεκτρονικα για να μπορουμε να τις οδηγησουμε.
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Antonios_gsxr
Full gixxer
Full gixxer
Antonios_gsxr


Όνομα: : Αντώνιος
Τόπος : Λάρισα
Ηλικία : 36
Αριθμός μηνυμάτων : 896
Hμερομηνία εγγραφής : 08/01/2012

BMW S1000RR HP4  - Σελίδα 2 Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: BMW S1000RR HP4    BMW S1000RR HP4  - Σελίδα 2 EmptyΤρι 30 Οκτ 2012, 14:48

Πόσο θα κοστίζει παιδιά αυτό το bmw;

Είναι ο αντικαταστάτης του s1000 2012, ή είναι κάτι σαν special editιοn;

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
DrIoannis
Hero gixxer
Hero gixxer
DrIoannis


Άντρας Αριθμός μηνυμάτων : 1742
Αγωνιζόμενος : το... πάλεψα.
Hμερομηνία εγγραφής : 29/01/2009

BMW S1000RR HP4  - Σελίδα 2 Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: BMW S1000RR HP4    BMW S1000RR HP4  - Σελίδα 2 EmptyΤρι 30 Οκτ 2012, 14:56

Είναι ειδική έκδοση και πιθανόν η τιμούλα να είναι 22000 περίπου.Ιταλία αν θυμάμαι καλά θα είναι στα 21000.
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Antonios_gsxr
Full gixxer
Full gixxer
Antonios_gsxr


Όνομα: : Αντώνιος
Τόπος : Λάρισα
Ηλικία : 36
Αριθμός μηνυμάτων : 896
Hμερομηνία εγγραφής : 08/01/2012

BMW S1000RR HP4  - Σελίδα 2 Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: BMW S1000RR HP4    BMW S1000RR HP4  - Σελίδα 2 EmptyΤρι 30 Οκτ 2012, 14:58

DrIoannis έγραψε:
Είναι ειδική έκδοση και πιθανόν η τιμούλα να είναι 22000 περίπου.Ιταλία αν θυμάμαι καλά θα είναι στα 21000.

Σε παρόμοια τιμή με panigale agusta, rsv4 κτλ δηλαδή..

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Leroy
Elite gixxer
Elite gixxer
Leroy


Άντρας Όνομα: : Πασχαλης
Τόπος : Αθηνα
Ηλικία : 44
Αριθμός μηνυμάτων : 4497
Hμερομηνία εγγραφής : 01/02/2010

BMW S1000RR HP4  - Σελίδα 2 Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: BMW S1000RR HP4    BMW S1000RR HP4  - Σελίδα 2 EmptyΤρι 30 Οκτ 2012, 15:01

No Fear έγραψε:
Δεν αντιλεγω,απλα θα μπορουσαν ισως να εστιασουν στο να ελαφρυνουν τις μοτοσυκλετες για παραδειγμα και οχι να μας δινουν ενα σκασμο αλογα και μετα να τις πλακωνουν στα ηλεκτρονικα για να μπορουμε να τις οδηγησουμε.

Καλός η κακός (καλός για μένα, μην βγάζω και την ουρά μου απ' έξω Very Happy ) αυτή είναι η εξέληξη, στα ηλεκτρικά. Αλλά ακόμα και αν τις κάνανε πιο ελαφριές, πάλι δεν μπαίνανε τα ηλεκτρονικά στην μέση για τις οδηγείς ανθρωπινά;
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
https://www.facebook.com/pages/Blooming-Corner-KASI/210980822400
No Fear
Full gixxer
Full gixxer
No Fear


Άντρας Όνομα: : Γιαννης
Τόπος : Μεγαλοπολη
Ηλικία : 44
Αριθμός μηνυμάτων : 803
Hμερομηνία εγγραφής : 22/03/2012

BMW S1000RR HP4  - Σελίδα 2 Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: BMW S1000RR HP4    BMW S1000RR HP4  - Σελίδα 2 EmptyΤρι 30 Οκτ 2012, 19:00

Αν δεν ανεβαιναν τοσο πολυ σε αλογα και ειχαμε πιο χαμηλο το βαρος,δεν θα μπορουσαν με αυτο τον τροπο να οδηγηθουν πιο ανθρωπινα και ευχαριστα?
Για σκεψου το λιγο,αν για παραδειγμα ειχες το βαρος ενος 600 και ακομα χαμηλοτερα σε ενα 1000?
Βεβαια το κοστος εξελιξης θα ηταν πολυ μεγαλυτερο και για αυτο και επιλεγουν τον δρομο που επιλεγουν,αλλα φαντασου να υπηρχε η δυνατοτητα,εστω και αν αυτο που θα πω ειναι παρατραβηγμενο,μια μοτοσυκλετα υδροψυκτη να εφτανε σε επιπεδα βαρους ενος αντιστοιχο αεροψυκτου.
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Leroy
Elite gixxer
Elite gixxer
Leroy


Άντρας Όνομα: : Πασχαλης
Τόπος : Αθηνα
Ηλικία : 44
Αριθμός μηνυμάτων : 4497
Hμερομηνία εγγραφής : 01/02/2010

BMW S1000RR HP4  - Σελίδα 2 Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: BMW S1000RR HP4    BMW S1000RR HP4  - Σελίδα 2 EmptyΤρι 30 Οκτ 2012, 20:36

Αυτό που λες υπάρχει, όχι στην κατηγορία των δικών μας μηχανών. Αυτή όμως είναι η εξέλιξη και οι εταιρίες που την υλοποιούν, πρέπει να βγάλουν τα χρήματα που έχουν ξοδέψει για να την αναπτύξουν.

Αφού σου αρέσει η ταχύτητα... Δεν πιάνετε το χέρι σου καμιά φορά και θέλεις να το τεντώσεις; Μην μου πεις όχι, γιατί διαφορετικά δεν θα έπαιρνες το 1000 θα έπαιρνες το 750 ας πούμε... :P :P :P Very Happy
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
https://www.facebook.com/pages/Blooming-Corner-KASI/210980822400
Miou
Full gixxer
Full gixxer
Miou


Όνομα: : Alexandros
Τόπος : Αθηνα
Ηλικία : 47
Αριθμός μηνυμάτων : 13454
Αγωνιζόμενος : Nop...
Hμερομηνία εγγραφής : 20/07/2010

BMW S1000RR HP4  - Σελίδα 2 Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: BMW S1000RR HP4    BMW S1000RR HP4  - Σελίδα 2 EmptyΤρι 30 Οκτ 2012, 20:47

το κοστος για μικροτερο βαρος ειναι πολυ μεγαλυτερο απο το κοστος της παραπανω ιπποδυναμης και των ηλεκτρονικων ... γιατι ολα τα ελαφρια υλικα
ειναι πανακριβα και μερικα απο αυτα δεν εχουν και μεγαλη αντοχη στον χρονο

επισης εκει που ολα ξεκαθαριζουν ειναι οι αγωνες . και εκει ειναι ξεκαθαρο πια οτι με παραπανω ιπποδυναμη και ηλεκτρονικα να την ελεγχουν ειναι πιο γρηγοροι απο οτι αμα ειχαν πιο λιγα αλογα ...

τωρα για εμας τους κοινους οδηγους θα συμφωνισω μαζι σου φυσικα οτι εχουν ξεφυγει με τις ιπποδυναμεις ... αλλα μερικοι θελουν τα εξτρααλογακια
παντα.... ειναι μια ευκαιρια ομως και για εμας να μην αλλαζουμε πλεον καθε 3και λιγο μηχανη ...

ασε οτι αυτα τα μηχανακια με τα λεφτα κου κοστιζουν δεν ειναι για τον καθενα fafoutis




για την ιστορια ...
η διαφορα στο συνολικο βαρος μεταξυ μιας αεροψυκτης και υδροψυκτης δεν ειναι πια τοσο μεγαλες οσο στις αρχες ...
αν αναλογιστεις την απωλεια απο τις ψυκτρες στο μπλοκ των κυλινδρων και στις κεφαλες , και το ελαφρωμα σε ολοκληρο κινητηρα ειναι μικρη η διαφορα στο βαρος και το οφελος πολυ μεγαλο ...


file

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
No Fear
Full gixxer
Full gixxer
No Fear


Άντρας Όνομα: : Γιαννης
Τόπος : Μεγαλοπολη
Ηλικία : 44
Αριθμός μηνυμάτων : 803
Hμερομηνία εγγραφής : 22/03/2012

BMW S1000RR HP4  - Σελίδα 2 Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: BMW S1000RR HP4    BMW S1000RR HP4  - Σελίδα 2 EmptyΤετ 31 Οκτ 2012, 00:27

Leroy έγραψε:
Αυτό που λες υπάρχει, όχι στην κατηγορία των δικών μας μηχανών. Αυτή όμως είναι η εξέλιξη και οι εταιρίες που την υλοποιούν, πρέπει να βγάλουν τα χρήματα που έχουν ξοδέψει για να την αναπτύξουν.

Αφού σου αρέσει η ταχύτητα... Δεν πιάνετε το χέρι σου καμιά φορά και θέλεις να το τεντώσεις; Μην μου πεις όχι, γιατί διαφορετικά δεν θα έπαιρνες το 1000 θα έπαιρνες το 750 ας πούμε... :P :P :P Very Happy
Θα ειμαι ειλικρινης μαζι σου,ο μονος λογος που πηρα το 1000 και συγκεκριμενα το gixxer ειναι η χαρτογραφηση του.
Δεν με συγκινει να παω 250+,αυτα τα χιλιομετρα για εμενα ειναι απλα να πεις οτι τα πηγες.
Προτιμω να μαθω να στριβω με ασφαλεια,ολο και πιο σβελτα,και στην ευθεια ας παω με το γκαζι κλειστο.
Μιας και οι καιροι δεν ειναι ευνοικοι για αγοραπωλησιες,προτιμησα να παω κατευθειαν σε 1000αρι,χρησιμοποιοντας αρχικα το C και μελλοντικα εχοντας καποια οδηγικη βελτιωση να ανεβω και παραπανω.
Ετσι δεν θα χρειαστω σε μερικα χρονια να δωσω το μικρο και παω σε μεγαλυτερο και οπως πανε τα πραγματα,δεν νομιζω πως μελλοντικα θα ημουν στην θεση να το κανω αυτο.
Μπορει σε πολλους απο εσας να σας φαινεται παραξενο,ομως ετσι το ειδα εγω.
Πιστεψε με,δεν εχω να αποδειξω κατι,το ξερουν και τα παιδια που ηταν στο πρωτο gixxer track day.
Προσπαθω να βελτιωνομαι σαν αναβατης,θετοντας τα δικα μου ορια βαση της εμπειριας μου και δεν βιαζομαι.
H προηγουμενη μοτοσυκλετα ηταν ενα BMW F 650GS που ειχαμε παρεα με τον αδερφο μου.
Ποτε δεν ειπα πως οι εταιρειες δεν θα κανουν το αυτονοητο,αλλα ισως η αληθεια ειναι πως ο πιο ''απολαυστικος'' δρομος ειναι ο πιο δυσκολος.


Έχει επεξεργασθεί από τον/την No Fear στις Τετ 31 Οκτ 2012, 00:40, 1 φορά
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
No Fear
Full gixxer
Full gixxer
No Fear


Άντρας Όνομα: : Γιαννης
Τόπος : Μεγαλοπολη
Ηλικία : 44
Αριθμός μηνυμάτων : 803
Hμερομηνία εγγραφής : 22/03/2012

BMW S1000RR HP4  - Σελίδα 2 Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: BMW S1000RR HP4    BMW S1000RR HP4  - Σελίδα 2 EmptyΤετ 31 Οκτ 2012, 00:39

Miou έγραψε:
το κοστος για μικροτερο βαρος ειναι πολυ μεγαλυτερο απο το κοστος της παραπανω ιπποδυναμης και των ηλεκτρονικων ... γιατι ολα τα ελαφρια υλικα
ειναι πανακριβα και μερικα απο αυτα δεν εχουν και μεγαλη αντοχη στον χρονο

επισης εκει που ολα ξεκαθαριζουν ειναι οι αγωνες . και εκει ειναι ξεκαθαρο πια οτι με παραπανω ιπποδυναμη και ηλεκτρονικα να την ελεγχουν ειναι πιο γρηγοροι απο οτι αμα ειχαν πιο λιγα αλογα ...

τωρα για εμας τους κοινους οδηγους θα συμφωνισω μαζι σου φυσικα οτι εχουν ξεφυγει με τις ιπποδυναμεις ... αλλα μερικοι θελουν τα εξτρααλογακια
παντα.... ειναι μια ευκαιρια ομως και για εμας να μην αλλαζουμε πλεον καθε 3και λιγο μηχανη ...

ασε οτι αυτα τα μηχανακια με τα λεφτα κου κοστιζουν δεν ειναι για τον καθενα fafoutis




για την ιστορια ...
η διαφορα στο συνολικο βαρος μεταξυ μιας αεροψυκτης και υδροψυκτης δεν ειναι πια τοσο μεγαλες οσο στις αρχες ...
αν αναλογιστεις την απωλεια απο τις ψυκτρες στο μπλοκ των κυλινδρων και στις κεφαλες , και το ελαφρωμα σε ολοκληρο κινητηρα ειναι μικρη η διαφορα στο βαρος και το οφελος πολυ μεγαλο ...


file

Συμφωνω μαζι σου Αλεξανδρε,αλλα εγω αναφεροντας το χαμηλοτερο βαρος,εννοω το ποσο σημαντικο ειναι στην οδηγησιμοτητα της μοτοσυκλετας.
Στο flickability,ειναι πιο ευκολοδηγητη,πιο παιχνιδιαρα κτλ κτλ.
Επισης υπαρχει και αυτη η ρημαδα η φυγοκεντρος που μας τραβαει προς τα εξω,οσο μικροτερο το βαρος,τοσο το καλυτερο,ετσι δεν ειναι?
Καλα και αγια τα αλογα και τα ηλεκτρονικα κτλ κτλ,αλλα εγω θα προτιμουσα η μοτοσυκλετα μου να ηταν 10 κιλα ελαφρυτερη,παρα 20 αλογα δυνατοτερη.
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
amorfotos
Adv. gixxer
Adv. gixxer



Άντρας Όνομα: : Αλεξανδρος
Τόπος : Στον κόσμο μου.
Αριθμός μηνυμάτων : 631
Αγωνιζόμενος : Στην εκπαιδευση.
Hμερομηνία εγγραφής : 04/01/2011

BMW S1000RR HP4  - Σελίδα 2 Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: BMW S1000RR HP4    BMW S1000RR HP4  - Σελίδα 2 EmptyΤετ 31 Οκτ 2012, 01:29

Miou έγραψε:
το κοστος για μικροτερο βαρος ειναι πολυ μεγαλυτερο απο το κοστος της παραπανω ιπποδυναμης και των ηλεκτρονικων ... γιατι ολα τα ελαφρια υλικα
ειναι πανακριβα και μερικα απο αυτα δεν εχουν και μεγαλη αντοχη στον χρονο
Kαι οχι μονο. Πιθανοτατα, υπαρχει επισης και ο πολαπλασιασμος αυτου του κοστους υστερα απο -μακρια απο ολους- πτωση.
Πχ κοστος ζαντων vs ηλεκτρονικα, που ισως να μην παθουν και τιποτα.(ακραιο σαν παραδειγμα, απο την στιγμη που μιλαμε για καταστροφη ζαντας)
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Miou
Full gixxer
Full gixxer
Miou


Όνομα: : Alexandros
Τόπος : Αθηνα
Ηλικία : 47
Αριθμός μηνυμάτων : 13454
Αγωνιζόμενος : Nop...
Hμερομηνία εγγραφής : 20/07/2010

BMW S1000RR HP4  - Σελίδα 2 Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: BMW S1000RR HP4    BMW S1000RR HP4  - Σελίδα 2 EmptyΤετ 31 Οκτ 2012, 09:47

No Fear έγραψε:
Leroy έγραψε:
Αυτό που λες υπάρχει, όχι στην κατηγορία των δικών μας μηχανών. Αυτή όμως είναι η εξέλιξη και οι εταιρίες που την υλοποιούν, πρέπει να βγάλουν τα χρήματα που έχουν ξοδέψει για να την αναπτύξουν.

Αφού σου αρέσει η ταχύτητα... Δεν πιάνετε το χέρι σου καμιά φορά και θέλεις να το τεντώσεις; Μην μου πεις όχι, γιατί διαφορετικά δεν θα έπαιρνες το 1000 θα έπαιρνες το 750 ας πούμε... :P :P :P Very Happy
Θα ειμαι ειλικρινης μαζι σου,ο μονος λογος που πηρα το 1000 και συγκεκριμενα το gixxer ειναι η χαρτογραφηση του.
Δεν με συγκινει να παω 250+,αυτα τα χιλιομετρα για εμενα ειναι απλα να πεις οτι τα πηγες.
Προτιμω να μαθω να στριβω με ασφαλεια,ολο και πιο σβελτα,και στην ευθεια ας παω με το γκαζι κλειστο.
Μιας και οι καιροι δεν ειναι ευνοικοι για αγοραπωλησιες,προτιμησα να παω κατευθειαν σε 1000αρι,χρησιμοποιοντας αρχικα το C και μελλοντικα εχοντας καποια οδηγικη βελτιωση να ανεβω και παραπανω.
Ετσι δεν θα χρειαστω σε μερικα χρονια να δωσω το μικρο και παω σε μεγαλυτερο και οπως πανε τα πραγματα,δεν νομιζω πως μελλοντικα θα ημουν στην θεση να το κανω αυτο.
Μπορει σε πολλους απο εσας να σας φαινεται παραξενο,ομως ετσι το ειδα εγω.
Πιστεψε με,δεν εχω να αποδειξω κατι,το ξερουν και τα παιδια που ηταν στο πρωτο gixxer track day.
Προσπαθω να βελτιωνομαι σαν αναβατης,θετοντας τα δικα μου ορια βαση της εμπειριας μου και δεν βιαζομαι.
H προηγουμενη μοτοσυκλετα ηταν ενα BMW F 650GS που ειχαμε παρεα με τον αδερφο μου.
Ποτε δεν ειπα πως οι εταιρειες δεν θα κανουν το αυτονοητο,αλλα ισως η αληθεια ειναι πως ο πιο ''απολαυστικος'' δρομος ειναι ο πιο δυσκολος.


λαθος μηχανη αγορασες φιλε μου ......
η χαρτογραφηση ειναι τελειως αχρηστη μιας και μπορεις να κανεις το ιδιο ακριβως πραγμα με το δεξι σου χερι .... και θα μαθεις και πιο σωστα το μηχανακι σου ετσι ....δεν θα ειναι κατι που σε βοηθαει αλλα θα μαθεις εσυ να το ελενχεις ......
επισης πιο ευκολο θα σου ηταν αν ειχες αγορασει πχ ενα ζ750 που ειναι πιο ελαφρυ σε αισθηση ( δεν ξερω σε πραγματικα κιλα) και εχει και το γκαζι του και γενικα ειναι πολυ πιο φιλικα στημενο .... το εργαλειο που εχεις αγορασει γ@μαει και δερνει και το ξερεις καλα
αλλα η αληθεια ειναι οτι δεν ειναι το ευκολοτερο μηχανακι για να μαθεις και να εξελιχθεις σαν οδηγος . απο την στιγμη λοιπον που δεν σε ενδιαφερει να πας με 200+ ισως ενα νακεντ να ηταν καλυτερη επιλογη μιας και πλεον ειναι ελαφρια και δυνατα και στριβουν καλα ...

ελα μου ομως που κανενα απο αυτα δεν ειναι μ@υναρα οπως το gixxer.... cheers cheers
αλλα παλι εχουμε ξεφυγει απο το θεμα :P
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
k8 600 kk
Racing gixxer
Racing gixxer
k8 600 kk


Άντρας Όνομα: : Κωστας (ΚΚ)
Τόπος : Πειραιας
Ηλικία : 45
Αριθμός μηνυμάτων : 5571
Αγωνιζόμενος : τωρα τωρα ερχεται το λοττο το νιωθω....
Hμερομηνία εγγραφής : 09/07/2011

BMW S1000RR HP4  - Σελίδα 2 Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: BMW S1000RR HP4    BMW S1000RR HP4  - Σελίδα 2 EmptyΤετ 31 Οκτ 2012, 09:57

DrIoannis έγραψε:
Το μόνο που ζηλεύω και έχετε επάνω εκεί ψηλά στας Σέρρας είναι η πίστα των Σερρών.Απορώ πώς κάποιοι που μένουν Θεσσαλονίκη έχουν τα SS για καφεδάκι και μόνο.
Το έπλυνα σήμερα και το καμάρωνα μιας και θα περάσουν μήνες να το δω και να το χαρώ στο φυσικό του περιβάλλον την πίστα...
BMW S1000RR HP4  - Σελίδα 2 S1000rr



Το ΗΡ4 θα είναι εξαιρετικό και πιστεύω το '14 θα δούμε πολλά και όχι μόνο από την BMW.


fovero pistoli
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
No Fear
Full gixxer
Full gixxer
No Fear


Άντρας Όνομα: : Γιαννης
Τόπος : Μεγαλοπολη
Ηλικία : 44
Αριθμός μηνυμάτων : 803
Hμερομηνία εγγραφής : 22/03/2012

BMW S1000RR HP4  - Σελίδα 2 Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: BMW S1000RR HP4    BMW S1000RR HP4  - Σελίδα 2 EmptyΤετ 31 Οκτ 2012, 10:13

Miou έγραψε:
λαθος μηχανη αγορασες φιλε μου ......
η χαρτογραφηση ειναι τελειως αχρηστη μιας και μπορεις να κανεις το ιδιο ακριβως πραγμα με το δεξι σου χερι .... και θα μαθεις και πιο σωστα το μηχανακι σου ετσι ....δεν θα ειναι κατι που σε βοηθαει αλλα θα μαθεις εσυ να το ελενχεις ......
επισης πιο ευκολο θα σου ηταν αν ειχες αγορασει πχ ενα ζ750 που ειναι πιο ελαφρυ σε αισθηση ( δεν ξερω σε πραγματικα κιλα) και εχει και το γκαζι του και γενικα ειναι πολυ πιο φιλικα στημενο .... το εργαλειο που εχεις αγορασει γ@μαει και δερνει και το ξερεις καλα
αλλα η αληθεια ειναι οτι δεν ειναι το ευκολοτερο μηχανακι για να μαθεις και να εξελιχθεις σαν οδηγος . απο την στιγμη λοιπον που δεν σε ενδιαφερει να πας με 200+ ισως ενα νακεντ να ηταν καλυτερη επιλογη μιας και πλεον ειναι ελαφρια και δυνατα και στριβουν καλα ...

ελα μου ομως που κανενα απο αυτα δεν ειναι μ@υναρα οπως το gixxer.... cheers cheers
αλλα παλι εχουμε ξεφυγει απο το θεμα :P
Δεν το εχω στο C για να με βοηθησει σε κατι,αλλα θεωρω 170 περιπου αλογα στον τροχο υπερβολη για τις διαδρομες οπου κινειται η παρεα μου εδω.Τα ειχαμε πει και στο track day αυτα.
Υπηρχε σκεψη να παρω ενα Super Duke 07+,το μονο που τηρουσε τα κριτηρια μου ηταν στην Μυτιληνη,δοκιμασα 2 φορες τον Φεβρουαριο να παω να το παρω αλλα ειχε απαγορευτικο στα λιμανια.
Οπως και να εχει,δεν εχω μετανοιωσει σε καμια περιπτωση για την επιλογη μου.
Θα παρει καποιον χρονο να το παω σβελτα αλλα δεν με πειραζει,με ενδιαφερει η σωματικη μου ακεραιοτητα πανω απο ολα.Δεν υπαρχει λογος να ρισκαρω στους δρομους,για αυτο και θα βρισκομαστε ολοι μαζι σαν forum και φιλοι,να περναμε καλα στα track days μας και να πιεζουμε ολο και περισσοτερο.
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
platonas
Adv. gixxer
Adv. gixxer
platonas


Άντρας Όνομα: : Πλάτωνας
Τόπος : Νίκαια
Ηλικία : 42
Αριθμός μηνυμάτων : 596
Αγωνιζόμενος : Στο ενσημο...
Hμερομηνία εγγραφής : 15/07/2009

BMW S1000RR HP4  - Σελίδα 2 Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: BMW S1000RR HP4    BMW S1000RR HP4  - Σελίδα 2 EmptyΤετ 31 Οκτ 2012, 22:35

Γιαννη , δεν ξερω πως ειναι η διαφορα σε καθε προγραμμα στο 1000αρι , αλλα στο 750 , ειδικα το Α με το C, ειναι η μερα με την νυχτα με αποτελεσμα να αλλαζει κ η συμπεριφορα της μοτο (σαν να ειναι αλλο μηχανακι).Προσωπικα σταματησα της αλλαγες γιατι το θεωρω πιο επικινδυνο απο το να εισαι μονιμα στο Α.(πχ μπορουσα να ειμαι με το C μεσα στην Αθηνα....αλλα με την δυναμη του Α εχω περισσοτερη ευελιξια να αποφυγω καποια πραματα απο οτι το C)

Γνωμη μου...θεωρω πιο ασφαλες να εχεις την μηχανη στο Α και να κοιτας να μαθεις να περιοριζεις τον εαυτο σου (και την καρπο σου) γιατι τυπικα τωρα δεν μαθαινεις το μηχανακι σου...μαθαινεις κατι αλλο.!!

Αφου εισαι μαζεμενος, και εχεις στο μυαλο σου οτι δεν ειναι παιχνιδι(και σεβεσαι το γκαζι που εχει το 1000) θεωρω οτι δεν ρισκαρεις τπτ παραπανω.Αντιθετα απλα καθυστερεις την οδηγικη σου εξελιξη.

Τα αλογα δεν ειναι 170 ολη την ωρα,ουτε βγαινουν αποτομα κ απο το ρελαντι....εσυ τα βγαζεις στον δρομο!!!!
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Leroy
Elite gixxer
Elite gixxer
Leroy


Άντρας Όνομα: : Πασχαλης
Τόπος : Αθηνα
Ηλικία : 44
Αριθμός μηνυμάτων : 4497
Hμερομηνία εγγραφής : 01/02/2010

BMW S1000RR HP4  - Σελίδα 2 Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: BMW S1000RR HP4    BMW S1000RR HP4  - Σελίδα 2 EmptyΠεμ 01 Νοε 2012, 00:27

+1 000

Όταν πρωτοπήρα την μηχανή, τύχαινε που και που να πηγαίνω για δουλειές Αθήνα κέντρο με την μηχανή. Για να πηγαίνω πιο ξεκούραστα στην κίνηση το είχα στο C, αλλά έτσι δεν μάθαινα να την κοντρολάρω όπως πρέπει στο μποτιλιάρισμα.

Πάντως, ο καθένας παίρνει μια μηχανή για τους δικούς του λόγους οι οποίοι είναι σεβαστοί, αρκεί να σέβεται και ο ίδιος τους γύρο του στους δρόμους beer

Σταματάω εδώ όμως γιατί παραβγήκαμε εκτός
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
https://www.facebook.com/pages/Blooming-Corner-KASI/210980822400
motorunner
Jr.gixxer



Αριθμός μηνυμάτων : 9
Hμερομηνία εγγραφής : 02/11/2012

BMW S1000RR HP4  - Σελίδα 2 Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: BMW S1000RR HP4    BMW S1000RR HP4  - Σελίδα 2 EmptyΠαρ 02 Νοε 2012, 08:08

Δε θα με χάλαγε καθόλου πάντως, αν και για πόλη είναι όντως ζόρι...
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
DrIoannis
Hero gixxer
Hero gixxer
DrIoannis


Άντρας Αριθμός μηνυμάτων : 1742
Αγωνιζόμενος : το... πάλεψα.
Hμερομηνία εγγραφής : 29/01/2009

BMW S1000RR HP4  - Σελίδα 2 Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: BMW S1000RR HP4    BMW S1000RR HP4  - Σελίδα 2 EmptyΔευ 12 Νοε 2012, 10:36

Έτσι ξέρει τι γίνετε η ECU για την πίσω ανάρτηση. Νομίζω λέγετε rotary potentiometer...


BMW S1000RR HP4  - Σελίδα 2 20121111134312

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
No Fear
Full gixxer
Full gixxer
No Fear


Άντρας Όνομα: : Γιαννης
Τόπος : Μεγαλοπολη
Ηλικία : 44
Αριθμός μηνυμάτων : 803
Hμερομηνία εγγραφής : 22/03/2012

BMW S1000RR HP4  - Σελίδα 2 Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: BMW S1000RR HP4    BMW S1000RR HP4  - Σελίδα 2 EmptyΔευ 12 Νοε 2012, 10:44

platonas έγραψε:
Γιαννη , δεν ξερω πως ειναι η διαφορα σε καθε προγραμμα στο 1000αρι , αλλα στο 750 , ειδικα το Α με το C, ειναι η μερα με την νυχτα με αποτελεσμα να αλλαζει κ η συμπεριφορα της μοτο (σαν να ειναι αλλο μηχανακι).Προσωπικα σταματησα της αλλαγες γιατι το θεωρω πιο επικινδυνο απο το να εισαι μονιμα στο Α.(πχ μπορουσα να ειμαι με το C μεσα στην Αθηνα....αλλα με την δυναμη του Α εχω περισσοτερη ευελιξια να αποφυγω καποια πραματα απο οτι το C)

Γνωμη μου...θεωρω πιο ασφαλες να εχεις την μηχανη στο Α και να κοιτας να μαθεις να περιοριζεις τον εαυτο σου (και την καρπο σου) γιατι τυπικα τωρα δεν μαθαινεις το μηχανακι σου...μαθαινεις κατι αλλο.!!

Αφου εισαι μαζεμενος, και εχεις στο μυαλο σου οτι δεν ειναι παιχνιδι(και σεβεσαι το γκαζι που εχει το 1000) θεωρω οτι δεν ρισκαρεις τπτ παραπανω.Αντιθετα απλα καθυστερεις την οδηγικη σου εξελιξη.

Τα αλογα δεν ειναι 170 ολη την ωρα,ουτε βγαινουν αποτομα κ απο το ρελαντι....εσυ τα βγαζεις στον δρομο!!!!
Eτσι ακριβως ειναι και στο 1000αρι,αλλη μοτοσυκλετα!
Θα το βαλω στο Α,απλα επελεξα το C για να αποφευγω τα χαζοσπινιαρισματα στους δρομους εδω γυρω και για να του παιρνω το γκαζι πιο αφοβα λογω οδοστρωματος.
Στο track day το ειχα στο C για να μην φαω κανενα highside λογω απειριας.
Μετα το track day της Τεταρτης θα το δουλευω στο Α πλεον.
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
 
BMW S1000RR HP4
Επιστροφή στην κορυφή 
Σελίδα 2 από 2Μετάβαση στη σελίδα : Επιστροφή  1, 2
 Παρόμοια θέματα
-
» Πωλείται BMW S1000RR 2010
» S1000RR Καταργηση καταλυτη
» Πωλείται BMW S1000RR πολυεστρερική ουρά σε άριστη κατάσταση

Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτήΔεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Greek GSX-R forum :: ΝΕΑ :: NEA ΓΥΡΩ ΑΠΟ ΤH ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ-
Μετάβαση σε:  
Copyright ©2008 - 2023, gixxer.gr
gixxerforum@gmail.com