| BMW S1000RR HP4 | |
|
+14Leroy topetwrx magiaklaniakeksatmisi amorfotos Black Eagle poulitzer kostaskr6 k8 600 kk ΓρηγόρηςΚ2 DrIoannis No Fear Painterz kouzinas nktr 18 απαντήσεις |
|
Συγγραφέας | Μήνυμα |
---|
kostaskr6 Racing gixxer
Όνομα: : ΚΩΣΤΑΣ Τόπος : ΚΟΡΥΔΑΛΛΟΣ (ΑΠ'ΕΞΩ) Αριθμός μηνυμάτων : 5102 Αγωνιζόμενος : ΣΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ ΤΟΥ ΠΕΙΡΑΙΑ Hμερομηνία εγγραφής : 10/05/2010
| Θέμα: Απ: BMW S1000RR HP4 Τρι 30 Οκτ 2012, 03:00 | |
| | |
|
| |
topetwrx Adv. gixxer
Όνομα: : Απόστολος Τόπος : Κοζάνη Ηλικία : 54 Αριθμός μηνυμάτων : 791 Αγωνιζόμενος : Στα όνειρά μου.... Hμερομηνία εγγραφής : 21/08/2012
| |
| |
Leroy Elite gixxer
Όνομα: : Πασχαλης Τόπος : Αθηνα Ηλικία : 44 Αριθμός μηνυμάτων : 4497 Hμερομηνία εγγραφής : 01/02/2010
| Θέμα: Απ: BMW S1000RR HP4 Τρι 30 Οκτ 2012, 12:57 | |
| - No Fear έγραψε:
- DrIoannis έγραψε:
- Επίσης ετοιμάζετε νέο Race Calibration kit το οποίο σε συνδιασμό με την GPS τηλεμετρία θα μπορείς να αλλάζεις τις ρυθμίσεις αναρτήσεων,DTC,ABS, φρένο κινητήρα, κλπ ανάλογα το σημείο της πίστας.Μιλάμε για εντελώς ΑΛΛΟ επίπεδο!
Οτι γινεται δηλαδη στο παγκοσμιο πρωταθλημα! Δεν ξερω,εχουν αρχισει να το παρακανουν! Μωρέ καλά κάνουν και δίνουν τεχνολογία στον κόσμο. Τόση μελέτη και λεφτά για την ανάπτυξη της, θα ήταν κρίμα να την πάρει μετά από χρόνια, ξεπερασμένη πλέων, κάποιος λεφτάς σε κάποια δημοπρασία. Το μόνο κακό είναι ότι έχετε σε απαγορευτική τιμή για κάποιους σαν και εμάς. | |
|
| |
No Fear Full gixxer
Όνομα: : Γιαννης Τόπος : Μεγαλοπολη Ηλικία : 44 Αριθμός μηνυμάτων : 803 Hμερομηνία εγγραφής : 22/03/2012
| Θέμα: Απ: BMW S1000RR HP4 Τρι 30 Οκτ 2012, 14:36 | |
| Δεν αντιλεγω,απλα θα μπορουσαν ισως να εστιασουν στο να ελαφρυνουν τις μοτοσυκλετες για παραδειγμα και οχι να μας δινουν ενα σκασμο αλογα και μετα να τις πλακωνουν στα ηλεκτρονικα για να μπορουμε να τις οδηγησουμε. | |
|
| |
Antonios_gsxr Full gixxer
Όνομα: : Αντώνιος Τόπος : Λάρισα Ηλικία : 36 Αριθμός μηνυμάτων : 896 Hμερομηνία εγγραφής : 08/01/2012
| Θέμα: Απ: BMW S1000RR HP4 Τρι 30 Οκτ 2012, 14:48 | |
| Πόσο θα κοστίζει παιδιά αυτό το bmw;
Είναι ο αντικαταστάτης του s1000 2012, ή είναι κάτι σαν special editιοn;
| |
|
| |
DrIoannis Hero gixxer
Αριθμός μηνυμάτων : 1742 Αγωνιζόμενος : το... πάλεψα. Hμερομηνία εγγραφής : 29/01/2009
| Θέμα: Απ: BMW S1000RR HP4 Τρι 30 Οκτ 2012, 14:56 | |
| Είναι ειδική έκδοση και πιθανόν η τιμούλα να είναι 22000 περίπου.Ιταλία αν θυμάμαι καλά θα είναι στα 21000. | |
|
| |
Antonios_gsxr Full gixxer
Όνομα: : Αντώνιος Τόπος : Λάρισα Ηλικία : 36 Αριθμός μηνυμάτων : 896 Hμερομηνία εγγραφής : 08/01/2012
| Θέμα: Απ: BMW S1000RR HP4 Τρι 30 Οκτ 2012, 14:58 | |
| - DrIoannis έγραψε:
- Είναι ειδική έκδοση και πιθανόν η τιμούλα να είναι 22000 περίπου.Ιταλία αν θυμάμαι καλά θα είναι στα 21000.
Σε παρόμοια τιμή με panigale agusta, rsv4 κτλ δηλαδή.. | |
|
| |
Leroy Elite gixxer
Όνομα: : Πασχαλης Τόπος : Αθηνα Ηλικία : 44 Αριθμός μηνυμάτων : 4497 Hμερομηνία εγγραφής : 01/02/2010
| Θέμα: Απ: BMW S1000RR HP4 Τρι 30 Οκτ 2012, 15:01 | |
| - No Fear έγραψε:
- Δεν αντιλεγω,απλα θα μπορουσαν ισως να εστιασουν στο να ελαφρυνουν τις μοτοσυκλετες για παραδειγμα και οχι να μας δινουν ενα σκασμο αλογα και μετα να τις πλακωνουν στα ηλεκτρονικα για να μπορουμε να τις οδηγησουμε.
Καλός η κακός (καλός για μένα, μην βγάζω και την ουρά μου απ' έξω ) αυτή είναι η εξέληξη, στα ηλεκτρικά. Αλλά ακόμα και αν τις κάνανε πιο ελαφριές, πάλι δεν μπαίνανε τα ηλεκτρονικά στην μέση για τις οδηγείς ανθρωπινά; | |
|
| |
No Fear Full gixxer
Όνομα: : Γιαννης Τόπος : Μεγαλοπολη Ηλικία : 44 Αριθμός μηνυμάτων : 803 Hμερομηνία εγγραφής : 22/03/2012
| Θέμα: Απ: BMW S1000RR HP4 Τρι 30 Οκτ 2012, 19:00 | |
| Αν δεν ανεβαιναν τοσο πολυ σε αλογα και ειχαμε πιο χαμηλο το βαρος,δεν θα μπορουσαν με αυτο τον τροπο να οδηγηθουν πιο ανθρωπινα και ευχαριστα? Για σκεψου το λιγο,αν για παραδειγμα ειχες το βαρος ενος 600 και ακομα χαμηλοτερα σε ενα 1000? Βεβαια το κοστος εξελιξης θα ηταν πολυ μεγαλυτερο και για αυτο και επιλεγουν τον δρομο που επιλεγουν,αλλα φαντασου να υπηρχε η δυνατοτητα,εστω και αν αυτο που θα πω ειναι παρατραβηγμενο,μια μοτοσυκλετα υδροψυκτη να εφτανε σε επιπεδα βαρους ενος αντιστοιχο αεροψυκτου.
| |
|
| |
Leroy Elite gixxer
Όνομα: : Πασχαλης Τόπος : Αθηνα Ηλικία : 44 Αριθμός μηνυμάτων : 4497 Hμερομηνία εγγραφής : 01/02/2010
| Θέμα: Απ: BMW S1000RR HP4 Τρι 30 Οκτ 2012, 20:36 | |
| Αυτό που λες υπάρχει, όχι στην κατηγορία των δικών μας μηχανών. Αυτή όμως είναι η εξέλιξη και οι εταιρίες που την υλοποιούν, πρέπει να βγάλουν τα χρήματα που έχουν ξοδέψει για να την αναπτύξουν. Αφού σου αρέσει η ταχύτητα... Δεν πιάνετε το χέρι σου καμιά φορά και θέλεις να το τεντώσεις; Μην μου πεις όχι, γιατί διαφορετικά δεν θα έπαιρνες το 1000 θα έπαιρνες το 750 ας πούμε... :P :P :P | |
|
| |
Miou Full gixxer
Όνομα: : Alexandros Τόπος : Αθηνα Ηλικία : 47 Αριθμός μηνυμάτων : 13454 Αγωνιζόμενος : Nop... Hμερομηνία εγγραφής : 20/07/2010
| Θέμα: Απ: BMW S1000RR HP4 Τρι 30 Οκτ 2012, 20:47 | |
| το κοστος για μικροτερο βαρος ειναι πολυ μεγαλυτερο απο το κοστος της παραπανω ιπποδυναμης και των ηλεκτρονικων ... γιατι ολα τα ελαφρια υλικα ειναι πανακριβα και μερικα απο αυτα δεν εχουν και μεγαλη αντοχη στον χρονο επισης εκει που ολα ξεκαθαριζουν ειναι οι αγωνες . και εκει ειναι ξεκαθαρο πια οτι με παραπανω ιπποδυναμη και ηλεκτρονικα να την ελεγχουν ειναι πιο γρηγοροι απο οτι αμα ειχαν πιο λιγα αλογα ... τωρα για εμας τους κοινους οδηγους θα συμφωνισω μαζι σου φυσικα οτι εχουν ξεφυγει με τις ιπποδυναμεις ... αλλα μερικοι θελουν τα εξτρααλογακια παντα.... ειναι μια ευκαιρια ομως και για εμας να μην αλλαζουμε πλεον καθε 3και λιγο μηχανη ... ασε οτι αυτα τα μηχανακια με τα λεφτα κου κοστιζουν δεν ειναι για τον καθενα για την ιστορια ... η διαφορα στο συνολικο βαρος μεταξυ μιας αεροψυκτης και υδροψυκτης δεν ειναι πια τοσο μεγαλες οσο στις αρχες ... αν αναλογιστεις την απωλεια απο τις ψυκτρες στο μπλοκ των κυλινδρων και στις κεφαλες , και το ελαφρωμα σε ολοκληρο κινητηρα ειναι μικρη η διαφορα στο βαρος και το οφελος πολυ μεγαλο ... | |
|
| |
No Fear Full gixxer
Όνομα: : Γιαννης Τόπος : Μεγαλοπολη Ηλικία : 44 Αριθμός μηνυμάτων : 803 Hμερομηνία εγγραφής : 22/03/2012
| Θέμα: Απ: BMW S1000RR HP4 Τετ 31 Οκτ 2012, 00:27 | |
| - Leroy έγραψε:
- Αυτό που λες υπάρχει, όχι στην κατηγορία των δικών μας μηχανών. Αυτή όμως είναι η εξέλιξη και οι εταιρίες που την υλοποιούν, πρέπει να βγάλουν τα χρήματα που έχουν ξοδέψει για να την αναπτύξουν.
Αφού σου αρέσει η ταχύτητα... Δεν πιάνετε το χέρι σου καμιά φορά και θέλεις να το τεντώσεις; Μην μου πεις όχι, γιατί διαφορετικά δεν θα έπαιρνες το 1000 θα έπαιρνες το 750 ας πούμε... :P :P :P Θα ειμαι ειλικρινης μαζι σου,ο μονος λογος που πηρα το 1000 και συγκεκριμενα το gixxer ειναι η χαρτογραφηση του. Δεν με συγκινει να παω 250+,αυτα τα χιλιομετρα για εμενα ειναι απλα να πεις οτι τα πηγες. Προτιμω να μαθω να στριβω με ασφαλεια,ολο και πιο σβελτα,και στην ευθεια ας παω με το γκαζι κλειστο. Μιας και οι καιροι δεν ειναι ευνοικοι για αγοραπωλησιες,προτιμησα να παω κατευθειαν σε 1000αρι,χρησιμοποιοντας αρχικα το C και μελλοντικα εχοντας καποια οδηγικη βελτιωση να ανεβω και παραπανω. Ετσι δεν θα χρειαστω σε μερικα χρονια να δωσω το μικρο και παω σε μεγαλυτερο και οπως πανε τα πραγματα,δεν νομιζω πως μελλοντικα θα ημουν στην θεση να το κανω αυτο. Μπορει σε πολλους απο εσας να σας φαινεται παραξενο,ομως ετσι το ειδα εγω. Πιστεψε με,δεν εχω να αποδειξω κατι,το ξερουν και τα παιδια που ηταν στο πρωτο gixxer track day. Προσπαθω να βελτιωνομαι σαν αναβατης,θετοντας τα δικα μου ορια βαση της εμπειριας μου και δεν βιαζομαι. H προηγουμενη μοτοσυκλετα ηταν ενα BMW F 650GS που ειχαμε παρεα με τον αδερφο μου. Ποτε δεν ειπα πως οι εταιρειες δεν θα κανουν το αυτονοητο,αλλα ισως η αληθεια ειναι πως ο πιο ''απολαυστικος'' δρομος ειναι ο πιο δυσκολος.
Έχει επεξεργασθεί από τον/την No Fear στις Τετ 31 Οκτ 2012, 00:40, 1 φορά | |
|
| |
No Fear Full gixxer
Όνομα: : Γιαννης Τόπος : Μεγαλοπολη Ηλικία : 44 Αριθμός μηνυμάτων : 803 Hμερομηνία εγγραφής : 22/03/2012
| Θέμα: Απ: BMW S1000RR HP4 Τετ 31 Οκτ 2012, 00:39 | |
| - Miou έγραψε:
- το κοστος για μικροτερο βαρος ειναι πολυ μεγαλυτερο απο το κοστος της παραπανω ιπποδυναμης και των ηλεκτρονικων ... γιατι ολα τα ελαφρια υλικα
ειναι πανακριβα και μερικα απο αυτα δεν εχουν και μεγαλη αντοχη στον χρονο
επισης εκει που ολα ξεκαθαριζουν ειναι οι αγωνες . και εκει ειναι ξεκαθαρο πια οτι με παραπανω ιπποδυναμη και ηλεκτρονικα να την ελεγχουν ειναι πιο γρηγοροι απο οτι αμα ειχαν πιο λιγα αλογα ...
τωρα για εμας τους κοινους οδηγους θα συμφωνισω μαζι σου φυσικα οτι εχουν ξεφυγει με τις ιπποδυναμεις ... αλλα μερικοι θελουν τα εξτρααλογακια παντα.... ειναι μια ευκαιρια ομως και για εμας να μην αλλαζουμε πλεον καθε 3και λιγο μηχανη ...
ασε οτι αυτα τα μηχανακια με τα λεφτα κου κοστιζουν δεν ειναι για τον καθενα
για την ιστορια ... η διαφορα στο συνολικο βαρος μεταξυ μιας αεροψυκτης και υδροψυκτης δεν ειναι πια τοσο μεγαλες οσο στις αρχες ... αν αναλογιστεις την απωλεια απο τις ψυκτρες στο μπλοκ των κυλινδρων και στις κεφαλες , και το ελαφρωμα σε ολοκληρο κινητηρα ειναι μικρη η διαφορα στο βαρος και το οφελος πολυ μεγαλο ...
Συμφωνω μαζι σου Αλεξανδρε,αλλα εγω αναφεροντας το χαμηλοτερο βαρος,εννοω το ποσο σημαντικο ειναι στην οδηγησιμοτητα της μοτοσυκλετας. Στο flickability,ειναι πιο ευκολοδηγητη,πιο παιχνιδιαρα κτλ κτλ. Επισης υπαρχει και αυτη η ρημαδα η φυγοκεντρος που μας τραβαει προς τα εξω,οσο μικροτερο το βαρος,τοσο το καλυτερο,ετσι δεν ειναι? Καλα και αγια τα αλογα και τα ηλεκτρονικα κτλ κτλ,αλλα εγω θα προτιμουσα η μοτοσυκλετα μου να ηταν 10 κιλα ελαφρυτερη,παρα 20 αλογα δυνατοτερη. | |
|
| |
amorfotos Adv. gixxer
Όνομα: : Αλεξανδρος Τόπος : Στον κόσμο μου. Αριθμός μηνυμάτων : 631 Αγωνιζόμενος : Στην εκπαιδευση. Hμερομηνία εγγραφής : 04/01/2011
| Θέμα: Απ: BMW S1000RR HP4 Τετ 31 Οκτ 2012, 01:29 | |
| - Miou έγραψε:
- το κοστος για μικροτερο βαρος ειναι πολυ μεγαλυτερο απο το κοστος της παραπανω ιπποδυναμης και των ηλεκτρονικων ... γιατι ολα τα ελαφρια υλικα
ειναι πανακριβα και μερικα απο αυτα δεν εχουν και μεγαλη αντοχη στον χρονο Kαι οχι μονο. Πιθανοτατα, υπαρχει επισης και ο πολαπλασιασμος αυτου του κοστους υστερα απο -μακρια απο ολους- πτωση. Πχ κοστος ζαντων vs ηλεκτρονικα, που ισως να μην παθουν και τιποτα.(ακραιο σαν παραδειγμα, απο την στιγμη που μιλαμε για καταστροφη ζαντας) | |
|
| |
Miou Full gixxer
Όνομα: : Alexandros Τόπος : Αθηνα Ηλικία : 47 Αριθμός μηνυμάτων : 13454 Αγωνιζόμενος : Nop... Hμερομηνία εγγραφής : 20/07/2010
| Θέμα: Απ: BMW S1000RR HP4 Τετ 31 Οκτ 2012, 09:47 | |
| - No Fear έγραψε:
- Leroy έγραψε:
- Αυτό που λες υπάρχει, όχι στην κατηγορία των δικών μας μηχανών. Αυτή όμως είναι η εξέλιξη και οι εταιρίες που την υλοποιούν, πρέπει να βγάλουν τα χρήματα που έχουν ξοδέψει για να την αναπτύξουν.
Αφού σου αρέσει η ταχύτητα... Δεν πιάνετε το χέρι σου καμιά φορά και θέλεις να το τεντώσεις; Μην μου πεις όχι, γιατί διαφορετικά δεν θα έπαιρνες το 1000 θα έπαιρνες το 750 ας πούμε... :P :P :P Θα ειμαι ειλικρινης μαζι σου,ο μονος λογος που πηρα το 1000 και συγκεκριμενα το gixxer ειναι η χαρτογραφηση του. Δεν με συγκινει να παω 250+,αυτα τα χιλιομετρα για εμενα ειναι απλα να πεις οτι τα πηγες. Προτιμω να μαθω να στριβω με ασφαλεια,ολο και πιο σβελτα,και στην ευθεια ας παω με το γκαζι κλειστο. Μιας και οι καιροι δεν ειναι ευνοικοι για αγοραπωλησιες,προτιμησα να παω κατευθειαν σε 1000αρι,χρησιμοποιοντας αρχικα το C και μελλοντικα εχοντας καποια οδηγικη βελτιωση να ανεβω και παραπανω. Ετσι δεν θα χρειαστω σε μερικα χρονια να δωσω το μικρο και παω σε μεγαλυτερο και οπως πανε τα πραγματα,δεν νομιζω πως μελλοντικα θα ημουν στην θεση να το κανω αυτο. Μπορει σε πολλους απο εσας να σας φαινεται παραξενο,ομως ετσι το ειδα εγω. Πιστεψε με,δεν εχω να αποδειξω κατι,το ξερουν και τα παιδια που ηταν στο πρωτο gixxer track day. Προσπαθω να βελτιωνομαι σαν αναβατης,θετοντας τα δικα μου ορια βαση της εμπειριας μου και δεν βιαζομαι. H προηγουμενη μοτοσυκλετα ηταν ενα BMW F 650GS που ειχαμε παρεα με τον αδερφο μου. Ποτε δεν ειπα πως οι εταιρειες δεν θα κανουν το αυτονοητο,αλλα ισως η αληθεια ειναι πως ο πιο ''απολαυστικος'' δρομος ειναι ο πιο δυσκολος. λαθος μηχανη αγορασες φιλε μου ...... η χαρτογραφηση ειναι τελειως αχρηστη μιας και μπορεις να κανεις το ιδιο ακριβως πραγμα με το δεξι σου χερι .... και θα μαθεις και πιο σωστα το μηχανακι σου ετσι ....δεν θα ειναι κατι που σε βοηθαει αλλα θα μαθεις εσυ να το ελενχεις ...... επισης πιο ευκολο θα σου ηταν αν ειχες αγορασει πχ ενα ζ750 που ειναι πιο ελαφρυ σε αισθηση ( δεν ξερω σε πραγματικα κιλα) και εχει και το γκαζι του και γενικα ειναι πολυ πιο φιλικα στημενο .... το εργαλειο που εχεις αγορασει γ@μαει και δερνει και το ξερεις καλα αλλα η αληθεια ειναι οτι δεν ειναι το ευκολοτερο μηχανακι για να μαθεις και να εξελιχθεις σαν οδηγος . απο την στιγμη λοιπον που δεν σε ενδιαφερει να πας με 200+ ισως ενα νακεντ να ηταν καλυτερη επιλογη μιας και πλεον ειναι ελαφρια και δυνατα και στριβουν καλα ... ελα μου ομως που κανενα απο αυτα δεν ειναι μ@υναρα οπως το gixxer.... αλλα παλι εχουμε ξεφυγει απο το θεμα :P | |
|
| |
k8 600 kk Racing gixxer
Όνομα: : Κωστας (ΚΚ) Τόπος : Πειραιας Ηλικία : 45 Αριθμός μηνυμάτων : 5571 Αγωνιζόμενος : τωρα τωρα ερχεται το λοττο το νιωθω.... Hμερομηνία εγγραφής : 09/07/2011
| Θέμα: Απ: BMW S1000RR HP4 Τετ 31 Οκτ 2012, 09:57 | |
| | |
|
| |
No Fear Full gixxer
Όνομα: : Γιαννης Τόπος : Μεγαλοπολη Ηλικία : 44 Αριθμός μηνυμάτων : 803 Hμερομηνία εγγραφής : 22/03/2012
| Θέμα: Απ: BMW S1000RR HP4 Τετ 31 Οκτ 2012, 10:13 | |
| - Miou έγραψε:
- λαθος μηχανη αγορασες φιλε μου ......
η χαρτογραφηση ειναι τελειως αχρηστη μιας και μπορεις να κανεις το ιδιο ακριβως πραγμα με το δεξι σου χερι .... και θα μαθεις και πιο σωστα το μηχανακι σου ετσι ....δεν θα ειναι κατι που σε βοηθαει αλλα θα μαθεις εσυ να το ελενχεις ...... επισης πιο ευκολο θα σου ηταν αν ειχες αγορασει πχ ενα ζ750 που ειναι πιο ελαφρυ σε αισθηση ( δεν ξερω σε πραγματικα κιλα) και εχει και το γκαζι του και γενικα ειναι πολυ πιο φιλικα στημενο .... το εργαλειο που εχεις αγορασει γ@μαει και δερνει και το ξερεις καλα αλλα η αληθεια ειναι οτι δεν ειναι το ευκολοτερο μηχανακι για να μαθεις και να εξελιχθεις σαν οδηγος . απο την στιγμη λοιπον που δεν σε ενδιαφερει να πας με 200+ ισως ενα νακεντ να ηταν καλυτερη επιλογη μιας και πλεον ειναι ελαφρια και δυνατα και στριβουν καλα ...
ελα μου ομως που κανενα απο αυτα δεν ειναι μ@υναρα οπως το gixxer.... αλλα παλι εχουμε ξεφυγει απο το θεμα :P Δεν το εχω στο C για να με βοηθησει σε κατι,αλλα θεωρω 170 περιπου αλογα στον τροχο υπερβολη για τις διαδρομες οπου κινειται η παρεα μου εδω.Τα ειχαμε πει και στο track day αυτα. Υπηρχε σκεψη να παρω ενα Super Duke 07+,το μονο που τηρουσε τα κριτηρια μου ηταν στην Μυτιληνη,δοκιμασα 2 φορες τον Φεβρουαριο να παω να το παρω αλλα ειχε απαγορευτικο στα λιμανια. Οπως και να εχει,δεν εχω μετανοιωσει σε καμια περιπτωση για την επιλογη μου. Θα παρει καποιον χρονο να το παω σβελτα αλλα δεν με πειραζει,με ενδιαφερει η σωματικη μου ακεραιοτητα πανω απο ολα.Δεν υπαρχει λογος να ρισκαρω στους δρομους,για αυτο και θα βρισκομαστε ολοι μαζι σαν forum και φιλοι,να περναμε καλα στα track days μας και να πιεζουμε ολο και περισσοτερο. | |
|
| |
platonas Adv. gixxer
Όνομα: : Πλάτωνας Τόπος : Νίκαια Ηλικία : 42 Αριθμός μηνυμάτων : 596 Αγωνιζόμενος : Στο ενσημο... Hμερομηνία εγγραφής : 15/07/2009
| Θέμα: Απ: BMW S1000RR HP4 Τετ 31 Οκτ 2012, 22:35 | |
| Γιαννη , δεν ξερω πως ειναι η διαφορα σε καθε προγραμμα στο 1000αρι , αλλα στο 750 , ειδικα το Α με το C, ειναι η μερα με την νυχτα με αποτελεσμα να αλλαζει κ η συμπεριφορα της μοτο (σαν να ειναι αλλο μηχανακι).Προσωπικα σταματησα της αλλαγες γιατι το θεωρω πιο επικινδυνο απο το να εισαι μονιμα στο Α.(πχ μπορουσα να ειμαι με το C μεσα στην Αθηνα....αλλα με την δυναμη του Α εχω περισσοτερη ευελιξια να αποφυγω καποια πραματα απο οτι το C)
Γνωμη μου...θεωρω πιο ασφαλες να εχεις την μηχανη στο Α και να κοιτας να μαθεις να περιοριζεις τον εαυτο σου (και την καρπο σου) γιατι τυπικα τωρα δεν μαθαινεις το μηχανακι σου...μαθαινεις κατι αλλο.!!
Αφου εισαι μαζεμενος, και εχεις στο μυαλο σου οτι δεν ειναι παιχνιδι(και σεβεσαι το γκαζι που εχει το 1000) θεωρω οτι δεν ρισκαρεις τπτ παραπανω.Αντιθετα απλα καθυστερεις την οδηγικη σου εξελιξη.
Τα αλογα δεν ειναι 170 ολη την ωρα,ουτε βγαινουν αποτομα κ απο το ρελαντι....εσυ τα βγαζεις στον δρομο!!!!
| |
|
| |
Leroy Elite gixxer
Όνομα: : Πασχαλης Τόπος : Αθηνα Ηλικία : 44 Αριθμός μηνυμάτων : 4497 Hμερομηνία εγγραφής : 01/02/2010
| Θέμα: Απ: BMW S1000RR HP4 Πεμ 01 Νοε 2012, 00:27 | |
| 000 Όταν πρωτοπήρα την μηχανή, τύχαινε που και που να πηγαίνω για δουλειές Αθήνα κέντρο με την μηχανή. Για να πηγαίνω πιο ξεκούραστα στην κίνηση το είχα στο C, αλλά έτσι δεν μάθαινα να την κοντρολάρω όπως πρέπει στο μποτιλιάρισμα. Πάντως, ο καθένας παίρνει μια μηχανή για τους δικούς του λόγους οι οποίοι είναι σεβαστοί, αρκεί να σέβεται και ο ίδιος τους γύρο του στους δρόμους Σταματάω εδώ όμως γιατί παραβγήκαμε εκτός | |
|
| |
motorunner Jr.gixxer
Αριθμός μηνυμάτων : 9 Hμερομηνία εγγραφής : 02/11/2012
| Θέμα: Απ: BMW S1000RR HP4 Παρ 02 Νοε 2012, 08:08 | |
| Δε θα με χάλαγε καθόλου πάντως, αν και για πόλη είναι όντως ζόρι... | |
|
| |
DrIoannis Hero gixxer
Αριθμός μηνυμάτων : 1742 Αγωνιζόμενος : το... πάλεψα. Hμερομηνία εγγραφής : 29/01/2009
| Θέμα: Απ: BMW S1000RR HP4 Δευ 12 Νοε 2012, 10:36 | |
| Έτσι ξέρει τι γίνετε η ECU για την πίσω ανάρτηση. Νομίζω λέγετε rotary potentiometer... | |
|
| |
No Fear Full gixxer
Όνομα: : Γιαννης Τόπος : Μεγαλοπολη Ηλικία : 44 Αριθμός μηνυμάτων : 803 Hμερομηνία εγγραφής : 22/03/2012
| Θέμα: Απ: BMW S1000RR HP4 Δευ 12 Νοε 2012, 10:44 | |
| - platonas έγραψε:
- Γιαννη , δεν ξερω πως ειναι η διαφορα σε καθε προγραμμα στο 1000αρι , αλλα στο 750 , ειδικα το Α με το C, ειναι η μερα με την νυχτα με αποτελεσμα να αλλαζει κ η συμπεριφορα της μοτο (σαν να ειναι αλλο μηχανακι).Προσωπικα σταματησα της αλλαγες γιατι το θεωρω πιο επικινδυνο απο το να εισαι μονιμα στο Α.(πχ μπορουσα να ειμαι με το C μεσα στην Αθηνα....αλλα με την δυναμη του Α εχω περισσοτερη ευελιξια να αποφυγω καποια πραματα απο οτι το C)
Γνωμη μου...θεωρω πιο ασφαλες να εχεις την μηχανη στο Α και να κοιτας να μαθεις να περιοριζεις τον εαυτο σου (και την καρπο σου) γιατι τυπικα τωρα δεν μαθαινεις το μηχανακι σου...μαθαινεις κατι αλλο.!!
Αφου εισαι μαζεμενος, και εχεις στο μυαλο σου οτι δεν ειναι παιχνιδι(και σεβεσαι το γκαζι που εχει το 1000) θεωρω οτι δεν ρισκαρεις τπτ παραπανω.Αντιθετα απλα καθυστερεις την οδηγικη σου εξελιξη.
Τα αλογα δεν ειναι 170 ολη την ωρα,ουτε βγαινουν αποτομα κ απο το ρελαντι....εσυ τα βγαζεις στον δρομο!!!!
Eτσι ακριβως ειναι και στο 1000αρι,αλλη μοτοσυκλετα! Θα το βαλω στο Α,απλα επελεξα το C για να αποφευγω τα χαζοσπινιαρισματα στους δρομους εδω γυρω και για να του παιρνω το γκαζι πιο αφοβα λογω οδοστρωματος. Στο track day το ειχα στο C για να μην φαω κανενα highside λογω απειριας. Μετα το track day της Τεταρτης θα το δουλευω στο Α πλεον. | |
|
| |
| BMW S1000RR HP4 | |
|