Greek GSX-R forum
Γεωμετρία της μοτοσυκλέτας Cabece10

Αυτή την στιγμή βλέπετε το www.gixxer.gr σαν επισκέπτης.Για να μπορείτε να έχετε πρόσβαση σε όλες τις λειτουργίες του forum αν έχετε ήδη λογαριασμό κάντε συνδεση.Αν δεν έχετε λογαριασμό μπορείτε να κάνετε την εγγραφη σας ΕΔΩ!!
Greek GSX-R forum
Γεωμετρία της μοτοσυκλέτας Cabece10

Αυτή την στιγμή βλέπετε το www.gixxer.gr σαν επισκέπτης.Για να μπορείτε να έχετε πρόσβαση σε όλες τις λειτουργίες του forum αν έχετε ήδη λογαριασμό κάντε συνδεση.Αν δεν έχετε λογαριασμό μπορείτε να κάνετε την εγγραφη σας ΕΔΩ!!
Greek GSX-R forum

www.gixxer.gr
 
Γεωμετρία της μοτοσυκλέτας Portal10ΦόρουμΕικονοθήκηΕγγραφήΣύνδεση
Σύνδεση
Ψευδώνυμο μέλους:
Κωδικός:
Να γίνεται η σύνδεση αυτόματα σε κάθε μου επίσκεψη: 
:: Έχω ξεχάσει τον κωδικό μου
» Site Navigation
Navigation Menu

●Σημερινά Ενεργά Θέματα
●Δημοσιεύσεις που έγιναν μετά την τελευταία σας επίσκεψη
●Ανασκόπηση των δημοσιεύσεων σας
●Αναπάντητες δημοσιεύσεις
●Άρθρα
●Links
●SERVICE MANUAL
●How To...
●Συχνές Ερωτήσεις
●Αναζήτηση
Αναζήτηση
 
 

Αποτελέσματα Αναζήτησης
 
Rechercher Σύνθετη Αναζήτηση
Παρόμοια θέματα
Κορυφαίοι συγγραφείς
Miou
Γεωμετρία της μοτοσυκλέτας Poll_l10Γεωμετρία της μοτοσυκλέτας Poll_c10Γεωμετρία της μοτοσυκλέτας Poll_r10 
JIMK7
Γεωμετρία της μοτοσυκλέτας Poll_l10Γεωμετρία της μοτοσυκλέτας Poll_c10Γεωμετρία της μοτοσυκλέτας Poll_r10 
nasos-v
Γεωμετρία της μοτοσυκλέτας Poll_l10Γεωμετρία της μοτοσυκλέτας Poll_c10Γεωμετρία της μοτοσυκλέτας Poll_r10 
T.R.E
Γεωμετρία της μοτοσυκλέτας Poll_l10Γεωμετρία της μοτοσυκλέτας Poll_c10Γεωμετρία της μοτοσυκλέτας Poll_r10 
k8 600 kk
Γεωμετρία της μοτοσυκλέτας Poll_l10Γεωμετρία της μοτοσυκλέτας Poll_c10Γεωμετρία της μοτοσυκλέτας Poll_r10 
kostaskr6
Γεωμετρία της μοτοσυκλέτας Poll_l10Γεωμετρία της μοτοσυκλέτας Poll_c10Γεωμετρία της μοτοσυκλέτας Poll_r10 
κολτρέϊν
Γεωμετρία της μοτοσυκλέτας Poll_l10Γεωμετρία της μοτοσυκλέτας Poll_c10Γεωμετρία της μοτοσυκλέτας Poll_r10 
Leroy
Γεωμετρία της μοτοσυκλέτας Poll_l10Γεωμετρία της μοτοσυκλέτας Poll_c10Γεωμετρία της μοτοσυκλέτας Poll_r10 
ripper
Γεωμετρία της μοτοσυκλέτας Poll_l10Γεωμετρία της μοτοσυκλέτας Poll_c10Γεωμετρία της μοτοσυκλέτας Poll_r10 
mistiriodis_tsantakias
Γεωμετρία της μοτοσυκλέτας Poll_l10Γεωμετρία της μοτοσυκλέτας Poll_c10Γεωμετρία της μοτοσυκλέτας Poll_r10 

 

 Γεωμετρία της μοτοσυκλέτας

Πήγαινε κάτω 
+14
Akis_s3
black rider
fotis_rizla
ΚΑΣΤΟΡΙΑ
Κωσταςηρακλειο
roskoup
FlyingMenace
spyroszx
spastos
lakisman46
mitsos
blade 750
JIMK7
κολτρέϊν
18 απαντήσεις
Μετάβαση στη σελίδα : 1, 2  Επόμενο
ΣυγγραφέαςΜήνυμα
κολτρέϊν
Full gixxer
Full gixxer
κολτρέϊν


Άντρας Όνομα: : ΧΡΗΣΤΟΣ
Τόπος : στα χαμενα
Ηλικία : 34
Αριθμός μηνυμάτων : 5015
Αγωνιζόμενος : δεν βρισκω ''paddock girl''
Hμερομηνία εγγραφής : 05/11/2008

Γεωμετρία της μοτοσυκλέτας Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Γεωμετρία της μοτοσυκλέτας   Γεωμετρία της μοτοσυκλέτας EmptyΤετ 17 Ιουν 2009, 19:11

Μεταξόνιο, ίχνος, γωνία κάστερ είναι λέξεις που διαβάζονται συχνά σε μοτοσικλετιστικά κείμενα, αλλά από πολλούς αντιμετωπίζονται ως "αφηρημένες έννοιες", "υπερφυσικά μεγέθη" και λοιπά... αποκρυφιστικά στοιχεία, τα οποία κατανοούν μόνο οι μύστες. Και όμως, είναι θέμα απλών... μαθηματικών

Κάθε μηχανολογική κατασκευή, όπως οι μοτοσικλέτες, ορίζεται από κάποια μεγέθη, τα οποία είναι επιλεγμένα με συγκεκριμένο τρόπο, ώστε να έχουν κάποιο επιθυμητό αποτέλεσμα. Αν για παράδειγμα θέλεις ένα πλαίσιο άκαμπτο, τότε επιλέγεις χοντρές δοκούς με αρκετή απόσταση μεταξύ τους. Η διατομή των δοκών και η απόσταση μεταξύ τους χαρακτηρίζουν την αντοχή του πλαισίου σε κάμψη.

Με τον ίδιο τρόπο, η σταθερότητα και σε αντιστοιχία η ευελιξία μίας μοτοσικλέτας, ορίζονται από τρία μεγέθη τα οποία συνθέτουν τη λεγόμενη "γεωμετρία" της μοτοσικλέτας. Αυτά είναι το μεταξόνιο, το ίχνος και η γωνία κάστερ. Εδώ κανονικά ανήκει και η διάμετρος των τροχών, την οποία όμως θα παραλείψουμε γιατί μοτοσικλέτες της ίδιας κατηγορίας έχουν συνήθως τροχούς ίδιων (ή παρεμφερών) διαστάσεων για λόγους επιλογής ελαστικών, χωρίς όμως αυτός να είναι και ο κανόνας (στα scooter για παράδειγμα, αυτό δεν ισχύει καθόλου).

Όταν σχεδιάζεται μία μοτοσικλέτα πρέπει να είναι σταθερή και συγχρόνως ευέλικτη. Η σταθερότητα όμως και η ευελιξία είναι έννοιες αντικρουόμενες εξ ορισμού: σταθερός είναι αυτός που δεν αλλάζει εύκολα την κινητική του κατάσταση, ευέλικτος είναι αυτός που κάνει ακριβώς το αντίθετο! Γι' αυτό και οι μοτοσικλέτες σχεδιάζονται έτσι ώστε να πετυχαίνουν έναν αποδεκτό μέσο όρο, δίνοντας όμως έμφαση είτε στη μία είτε στην άλλη κατεύθυνση. Μία μοτοσικλέτα που γενικά είναι σχεδιασμένη για σταθερότητα λέμε ότι έχει "αργή" γεωμετρία (γιατί "αργεί" να αλλάξει κατεύθυνση). Κλασικά παραδείγματα τέτοιων μοτοσικλετών είναι τα custom.

Αντίθετα, μία μοτοσικλέτα ευέλικτη λέμε ότι έχει "γρήγορη" γεωμετρία (γιατί αλλάζει γρήγορα κατεύθυνση). Τα supersport είναι το πιο αντιπροσωπευτικό δείγμα εδώ. Αν θέλαμε να δώσουμε έναν χοντρικό μπούσουλα συσχέτισης, θα λέγαμε ότι μεγάλες τιμές των τριών μεγεθών (αλλά και των διαμέτρων των τροχών) δίνουν αργή γεωμετρία και το αντίθετο. Και τα τρία μεγέθη επιδρούν με παραπλήσιο τρόπο στη δυναμική της μοτοσικλέτας. Η όλη ιστορία είναι καθαρά θέμα ροπών, όπως θα δούμε αμέσως παρακάτω: Η γωνία κάστερ είναι η γωνία που σχηματίζει ο άξονας περιστροφής του τιμονιού (λαιμός) με την κατακόρυφο.

Μία χοντρική εικόνα της κάστερ είναι η κλίση του πιρουνιού σε σχέση με την κατακόρυφο, όταν κοιτάμε τη μοτοσικλέτα από το πλάι. Η κάστερ από μόνη της δεν παίζει κάποιο σημαντικό ρόλο στη γεωμετρία της μοτοσικλέτας. Η βασική συνεισφορά της είναι η δημιουργία του ίχνους. Μεγάλη γωνία κάστερ δίνει μεγάλο ίχνος και το αντίστροφο. Το ίχνος ή τρέιλ, είναι η οριζόντια απόσταση του σημείου που τέμνει ο άξονας του λαιμού το έδαφος, από το σημείο που εφάπτεται ο τροχός σε αυτό. Κάθε φορά που ο εμπρός τροχός εκτρέπεται από την ευθεία, εμφανίζεται μία ροπή που τείνει να τον επαναφέρει. 'Οσο μεγαλύτερο είναι το ίχνος, τόσο μεγαλύτερη είναι η ροπή επαναφοράς. Είναι ίδιο με το φαινόμενο των μοχλών: όσο μεγαλύτερος ο μοχλός, τόσο μεγαλύτερη η ροπή που ασκεί.

Έτσι, όσο μεγαλύτερο είναι το ίχνος, τόσο μεγαλύτερη δύναμη απαιτείται για να φύγει η μοτοσικλέτα από την ευθεία. Είναι πιο σταθερή, αλλά λιγότερο ευέλικτη. Ακριβώς με τον ίδιο τρόπο επιδρά και το μεταξόνιο στη συμπεριφορά της μοτοσικλέτας. Όπως ο εμπρός τροχός έχει ένα ίχνος, έτσι έχει ίχνος και ο πίσω τροχός, φυσικά πολύ μεγαλύτερο. Και εδώ πρόκειται για την απόσταση του σημείου που τέμνει ο άξονας του λαιμού το έδαφος, από το σημείο επαφής του πίσω τροχού με το οδόστρωμα. Κατά ανάλογο τρόπο, όσο μεγαλύτερο είναι και αυτό το ίχνος, τόσο πιο σταθερή και λιγότερο ευέλικτη είναι η μοτοσικλέτα. Το μεταξόνιο είναι απλώς μία ένδειξη του ίχνους του πίσω τροχού, επειδή είναι ευκολότερο να μετρηθεί.

Το μεταξόνιο είναι η απόσταση των αξόνων των δύο τροχών και είναι ίσο με το ίχνος του πίσω τροχού, μείον το ίχνος του εμπρός. Επειδή γνωρίζοντας το ίχνος του εμπρός και το μεταξόνιο, υπολογίζεται το ίχνος του πίσω, χρησιμοποιούνται μόνο αυτές οι δύο τιμές στα τεχνικά χαρακτηριστικά. Πάντως, τρεις "σωστές" τιμές γεωμετρίας δεν εξασφαλίζουν την καλή οδική συμπεριφορά μίας μοτοσικλέτας. Όπως δεν είναι απαραίτητο ότι δύο μοτοσικλέτες με τα ίδια γεωμετρικά χαρακτηριστικά θα έχουν το ίδιο καλή οδική συμπεριφορά.

Οι τιμές των τριών αυτών μεγεθών είναι απλώς ενδεικτικές για τον σχεδιασμό της. Στην ευελιξία μίας μοτοσικλέτας παίζουν σημαντικό ρόλο και άλλοι παράγοντες, όπως η κατανομή του βάρους, η μάζα των τροχών, το ύψος του κέντρου βάρους, το σχήμα των ελαστικών και η ποιότητα των αναρτήσεων. Ρόλος, ο οποίος πολλές φορές αποδεικνύεται ουσιαστικότερος από μία "κοφτερή" γεωμετρία..

ΙΧΝΟΣ

Ίχνος είναι η οριζόντια απόσταση από το σημείο που η κατακόρυφη με το δρόμο ευθεία και η οποία διαπερνά τον άξονα του τροχού τέμνεται με το οδόστρωμα μέχρι το σημείο που η ευθεία που διαπερνά τα καλάμια τέμνεται με τη σειρά της στο οδόστρωμα.



ΜΕΤΑΞΟΝΙΟ

Μεταξόνιο είναι η απόσταση ανάμεσα στους άξονες των τροχών.
Όσο μεγαλύτερο είναι το μεταξόνιο, τόσο πιο σταθερή και «ευθύβολη» είναι η μοτοσικλέτα στις ευθείες αλλά η ευστάθεια αυτή δίνει αργή αίσθηση όταν η μοτοσικλέτα προσπαθεί να στρίψει.

Με λίγα λόγια….. μεγάλο μεταξόνιο = αργή γεωμετρία



ΓΩΝΙΑ ΚΑΣΤΕΡ

Είναι η γωνία που σχηματίζεται από την παράλληλη με τα καλαμιά ευθεία και την κατακόρυφο που διαπερνά το σημείο εκείνο που τέμνονται με τον σκελετό της μοτοσικλέτας, δηλαδή το λαιμό.

Αναλόγως της χρήσης της οποίας πρόκειται να χρησιμοποιηθεί η μοτο επιλέγεται και η γωνιά αυτή.

Σε εφαρμογές που η ευστάθεια είναι το ζητούμενο ,όπως για παράδειγμα τα τσοπερ, η γωνιά αυτή είναι από μεγάλη έως και τεράστια.














Ο παράγοντας ΝΥΧΙ.

Σε κάποιες μοτοσικλέτες ο άξονας του τροχού δεν είναι τοποθετημένος πάνω στην ευθεία που διαπερνά τα καλάμια, αλλά μεταφέρεται(από κατασκευής και μόνιμα) εμπρός η πίσω από αυτήν την ευθεία.

Αν το λεγόμενο «νύχι» είναι εμπρός από την ευθεία των καλαμιών τότε το ίχνος είναι μεγαλύτερο από ο,τι θα ήταν αν ο άξονας ήταν πάνω στην ευθεία των καλαμιών. Αν είναι πίσω ,το ίχνος μικραίνει.

Μεγάλο ίχνος δίνει ευστάθεια και αργή γεωμετρία.

Το νύχι όμως υπάρχει για έναν ακόμη λόγο.

Μοτοσικλέτα που είναι εφοδιασμένη με νύχι εμπρός από την ευθεία των καλαμιών έχει την δυνατότητα να υπερπηδά ευκολότερα εμπόδια που βρίσκονται στο οδόστρωμα. Γι’ αυτό το λόγο και χρησιμοποιούνται σε μοτοσικλέτες που η οδήγηση τους θα γίνεται κυρίως σε ανώμαλο οδόστρωμα( βλ. μοτοκρος-τραϊαλ-εντουρο)



Γιατί με το νύχι υπερπηδάει ευκολότερα τις ανωμαλίες στο δρόμο;

Κάποια σκούτερ είναι εφοδιασμένα με ανάποδο νύχι ,δηλαδή πίσω από την προαναφερθείσα ευθεία.

Έτσι μικραίνει το ίχνος και γίνονται πιο ευέλικτα(που είναι και το κυριότερο προτέρημα τους)…..

…… αλλά από την άλλη πλευρά, με ανάποδο νύχι πάει «περίπατο» η ικανότητα να υπερπηδήσουν με ασφάλεια οποιοδήποτε εμπόδιο(ο κυριότερος λόγος που με την παραμικρή ανωμαλία στο οδόστρωμα χάνονται τιμόνια, ισορροπίες, προσφύσεις, κτλ. κτλ. κτλ. κτλ.) και πέφτουμε.
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
JIMK7
Full gixxer
Full gixxer
JIMK7


Άντρας Όνομα: : ΔΗΜΗΤΡΗΣ
Τόπος : KΡHTH XANIA
Ηλικία : 52
Αριθμός μηνυμάτων : 8101
Αγωνιζόμενος : Κάπου Κάπως Κάποτε
Hμερομηνία εγγραφής : 07/11/2008

Γεωμετρία της μοτοσυκλέτας Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Γεωμετρία της μοτοσυκλέτας   Γεωμετρία της μοτοσυκλέτας EmptyΤετ 17 Ιουν 2009, 22:30

Και αυτο πολυ καλο :darg:
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
blade 750
Normal gixxer
Normal gixxer
blade 750


Άντρας Όνομα: : ΓΙΑΝΝΗΣ
Τόπος : Βολος
Ηλικία : 39
Αριθμός μηνυμάτων : 247
Αγωνιζόμενος : 1000 k8
Hμερομηνία εγγραφής : 02/12/2008

Γεωμετρία της μοτοσυκλέτας Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Γεωμετρία της μοτοσυκλέτας   Γεωμετρία της μοτοσυκλέτας EmptyΠεμ 18 Ιουν 2009, 11:12

:darg: χρησιμη ενημερωση!
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
mitsos
Normal gixxer
Normal gixxer
mitsos


Αριθμός μηνυμάτων : 331
Hμερομηνία εγγραφής : 12/12/2010

Γεωμετρία της μοτοσυκλέτας Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Γεωμετρία της μοτοσυκλέτας   Γεωμετρία της μοτοσυκλέτας EmptyΣαβ 18 Δεκ 2010, 08:11

ωραιο ποστ αλλα θα βοηθουσαν και καποιες φωτο!!
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
lakisman46
Hero gixxer
Hero gixxer
lakisman46


Άντρας Όνομα: : Λάζαρος
Τόπος : Βόλος
Ηλικία : 46
Αριθμός μηνυμάτων : 1481
Αγωνιζόμενος : Εκτός Πίστας
Hμερομηνία εγγραφής : 14/06/2009

Γεωμετρία της μοτοσυκλέτας Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Γεωμετρία της μοτοσυκλέτας   Γεωμετρία της μοτοσυκλέτας EmptyΣαβ 18 Δεκ 2010, 18:00

Πολυ καλο ποστ! ookkk ookkk
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
spastos
Normal gixxer
Normal gixxer
spastos


Άντρας Όνομα: : Κωστας
Τόπος : Λαρισα
Ηλικία : 43
Αριθμός μηνυμάτων : 347
Αγωνιζόμενος : απο πεντε χρονων
Hμερομηνία εγγραφής : 20/09/2010

Γεωμετρία της μοτοσυκλέτας Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Γεωμετρία της μοτοσυκλέτας   Γεωμετρία της μοτοσυκλέτας EmptyΣαβ 18 Δεκ 2010, 18:41

τελικα οσα περισωτερα μαθενουμε τοσο καλυτεροι γινομαστε mprabo respekt respekt respekt oraios
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
spyroszx
Adv. gixxer
Adv. gixxer
spyroszx


Άντρας Όνομα: : Σπυρος βενζινας
Τόπος : Πειραιας-Κερατσινι
Ηλικία : 47
Αριθμός μηνυμάτων : 664
Αγωνιζόμενος : ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΑΛΛΑ????
Hμερομηνία εγγραφής : 11/12/2010

Γεωμετρία της μοτοσυκλέτας Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Γεωμετρία της μοτοσυκλέτας   Γεωμετρία της μοτοσυκλέτας EmptyΣαβ 18 Δεκ 2010, 19:04

Laughing mprabo respekt
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
FlyingMenace
Jr.gixxer
FlyingMenace


Άντρας Τόπος : Λάρισα
Αριθμός μηνυμάτων : 3
Hμερομηνία εγγραφής : 26/07/2009

Γεωμετρία της μοτοσυκλέτας Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Γεωμετρία της μοτοσυκλέτας   Γεωμετρία της μοτοσυκλέτας EmptyΚυρ 27 Φεβ 2011, 13:41

Ωραίος!!!
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
roskoup
Normal gixxer
Normal gixxer
roskoup


Άντρας Όνομα: : lampros
Τόπος : Λάρισα-Θεσσαλονίκη
Ηλικία : 45
Αριθμός μηνυμάτων : 79
Αγωνιζόμενος : Κάποια στιγμή........
Hμερομηνία εγγραφής : 12/02/2010

Γεωμετρία της μοτοσυκλέτας Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Γεωμετρία της μοτοσυκλέτας   Γεωμετρία της μοτοσυκλέτας EmptyΚυρ 27 Φεβ 2011, 14:02

ookkk
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Κωσταςηρακλειο
Adv. gixxer
Adv. gixxer



Άντρας Όνομα: : kostas
Τόπος : ΗΡΑΚΛΕΙΟ-ΚΡΗΤΗ
Ηλικία : 46
Αριθμός μηνυμάτων : 563
Αγωνιζόμενος : oxi pia
Hμερομηνία εγγραφής : 17/05/2009

Γεωμετρία της μοτοσυκλέτας Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Γεωμετρία της μοτοσυκλέτας   Γεωμετρία της μοτοσυκλέτας EmptyΚυρ 27 Φεβ 2011, 22:27

ookkk ookkk ookkk ookkk
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
ΚΑΣΤΟΡΙΑ
Adv. gixxer
Adv. gixxer
ΚΑΣΤΟΡΙΑ


Άντρας Όνομα: : Χρηστοs
Τόπος : ΚΑΣΤΟΡΙΑ
Ηλικία : 50
Αριθμός μηνυμάτων : 712
Αγωνιζόμενος : BACK IN BLACK
Hμερομηνία εγγραφής : 28/04/2009

Γεωμετρία της μοτοσυκλέτας Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Γεωμετρία της μοτοσυκλέτας   Γεωμετρία της μοτοσυκλέτας EmptyΔευ 28 Φεβ 2011, 00:00

Μπράβο Χρηστάρα!!
good good good
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
fotis_rizla
Normal gixxer
Normal gixxer
fotis_rizla


Άντρας Όνομα: : fotis
Τόπος : a8hna-menidi-kalamata
Ηλικία : 37
Αριθμός μηνυμάτων : 257
Αγωνιζόμενος : stis pistes ton dromwn ante k kanan trackday
Hμερομηνία εγγραφής : 03/06/2011

Γεωμετρία της μοτοσυκλέτας Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Γεωμετρία της μοτοσυκλέτας   Γεωμετρία της μοτοσυκλέτας EmptyΣαβ 04 Ιουν 2011, 11:12

πολυ κατατοπιστικο το post σου αδερφε...... no1 μπραβο
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
black rider
Adv. gixxer
Adv. gixxer



Άντρας Όνομα: : Γιωργος
Ηλικία : 44
Αριθμός μηνυμάτων : 559
Αγωνιζόμενος : μονο Πεμπτη βραδυ
Hμερομηνία εγγραφής : 18/03/2011

Γεωμετρία της μοτοσυκλέτας Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Γεωμετρία της μοτοσυκλέτας   Γεωμετρία της μοτοσυκλέτας EmptyΣαβ 04 Ιουν 2011, 13:38

καλο,ξανα μπραβο.
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Akis_s3
Normal gixxer
Normal gixxer
Akis_s3


Άντρας Όνομα: : Akis
Τόπος : Larisa
Ηλικία : 35
Αριθμός μηνυμάτων : 256
Αγωνιζόμενος : Στο Βαθύ Μπλε!
Hμερομηνία εγγραφής : 24/04/2011

Γεωμετρία της μοτοσυκλέτας Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Γεωμετρία της μοτοσυκλέτας   Γεωμετρία της μοτοσυκλέτας EmptyΣαβ 04 Ιουν 2011, 13:47

Πολυ κατατοπιστικο.
Ωραιος!!!
good good good
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
κολτρέϊν
Full gixxer
Full gixxer
κολτρέϊν


Άντρας Όνομα: : ΧΡΗΣΤΟΣ
Τόπος : στα χαμενα
Ηλικία : 34
Αριθμός μηνυμάτων : 5015
Αγωνιζόμενος : δεν βρισκω ''paddock girl''
Hμερομηνία εγγραφής : 05/11/2008

Γεωμετρία της μοτοσυκλέτας Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Γεωμετρία της μοτοσυκλέτας   Γεωμετρία της μοτοσυκλέτας EmptyΣαβ 04 Ιουν 2011, 18:23

kapelo
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
psi
Jr.gixxer
psi


Άντρας Όνομα: : Δημητρης
Τόπος : maidstone
Ηλικία : 47
Αριθμός μηνυμάτων : 6
Hμερομηνία εγγραφής : 21/04/2013

Γεωμετρία της μοτοσυκλέτας Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Γεωμετρία της μοτοσυκλέτας   Γεωμετρία της μοτοσυκλέτας EmptyΤρι 14 Μάης 2013, 11:15

thanks
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
topetwrx
Adv. gixxer
Adv. gixxer
topetwrx


Άντρας Όνομα: : Απόστολος
Τόπος : Κοζάνη
Ηλικία : 54
Αριθμός μηνυμάτων : 791
Αγωνιζόμενος : Στα όνειρά μου....
Hμερομηνία εγγραφής : 21/08/2012

Γεωμετρία της μοτοσυκλέτας Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Γεωμετρία της μοτοσυκλέτας   Γεωμετρία της μοτοσυκλέτας EmptyΤετ 01 Οκτ 2014, 11:11

Για να κάνω μια ερώτηση ρε παιδιά που με βασανίζει εδώ και καιρό σχετικά με το μεταξόνιο. Η ερώτηση είναι η εξής. Ανάλογα με το πόσο κοντή ή μακρυά έχουμε την αλυσίδα (τηρουμένων των οδηγών που την ρεγουλάρουν πάντα) δεν μπορούμε να παίξουμε έστω και λίγα εκατοστά με το μεταξόνιο; Φαντάζομαι ότι μπορούμε να παίξουμε έστω και 1-2 εκ. (δεν ξέρω ακριβώς το εύρος ρύθμισης), ανάλογα τα χαρακτηριστικά που θέλουμε να δώσουμε, δηλαδή μακρύ για σταθερότητα σε μεγάλες ταχύτητες και κόντο για το αντίστροφο. Πχ εγώ στην χοντρούλα μου θα μπορούσα να κοντύνω στα επιτρεπτά όρια την αλυσίδα για να βελτιώσω λίγο την ευελιξία. Έτσι δεν είναι; Για να ακούσω....
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
http://www.scooby.gr
k8 600 kk
Racing gixxer
Racing gixxer
k8 600 kk


Άντρας Όνομα: : Κωστας (ΚΚ)
Τόπος : Πειραιας
Ηλικία : 45
Αριθμός μηνυμάτων : 5571
Αγωνιζόμενος : τωρα τωρα ερχεται το λοττο το νιωθω....
Hμερομηνία εγγραφής : 09/07/2011

Γεωμετρία της μοτοσυκλέτας Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Γεωμετρία της μοτοσυκλέτας   Γεωμετρία της μοτοσυκλέτας EmptyΤετ 01 Οκτ 2014, 11:15

ναι ισχυει αυτο που λες αλλα οσο το κονταινεις και γινεται πιο καλο σε μπουκες τοσο κοσκινιζουν τιμονια και αρχιζουν οι σουζες οποτε πρεπει να εισαι πολυ επιφυνακτικος στο αρπαγμα γιατι το high καραδοκει

αυτο κανουν και στους αγωνες..... απο το μεταξονιο εξαρταται αν θα βαλουν - μπροστα ή + πισω
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
topetwrx
Adv. gixxer
Adv. gixxer
topetwrx


Άντρας Όνομα: : Απόστολος
Τόπος : Κοζάνη
Ηλικία : 54
Αριθμός μηνυμάτων : 791
Αγωνιζόμενος : Στα όνειρά μου....
Hμερομηνία εγγραφής : 21/08/2012

Γεωμετρία της μοτοσυκλέτας Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Γεωμετρία της μοτοσυκλέτας   Γεωμετρία της μοτοσυκλέτας EmptyΤετ 01 Οκτ 2014, 11:20

Οπότε μιλωντας για HAYABUSA θα μπορούσα να παίξω στα όρια για να την κοντύνω. Η διαδρομή των ρεγουλατόρων της αλυσίδας πόση να είναι άραγε πάνω-κάτω; Πάνω από 3-4 εκ.;;
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
http://www.scooby.gr
k8 600 kk
Racing gixxer
Racing gixxer
k8 600 kk


Άντρας Όνομα: : Κωστας (ΚΚ)
Τόπος : Πειραιας
Ηλικία : 45
Αριθμός μηνυμάτων : 5571
Αγωνιζόμενος : τωρα τωρα ερχεται το λοττο το νιωθω....
Hμερομηνία εγγραφής : 09/07/2011

Γεωμετρία της μοτοσυκλέτας Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Γεωμετρία της μοτοσυκλέτας   Γεωμετρία της μοτοσυκλέτας EmptyΤετ 01 Οκτ 2014, 13:12

ναι αλλα αν υπολογισεις και το παξιμαδι και οτι δεν μπορεις να την εχεις τσιτα απο γραναζι και τερμα μεσα το ρεγουλατορο τοτε ειναι περιπου μεχρι 2,5-3 ποντους (για το κ8 600 και το ΖΧ10 μιλαω για τη χοντρουλα δε ξερω δεν εχω πειραματιστει)
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
T.R.E
Full gixxer
Full gixxer
T.R.E


Άντρας Όνομα: : Νίκος


Τόπος : Αθήνα
Αριθμός μηνυμάτων : 5824
Αγωνιζόμενος : Του καφέ!
Hμερομηνία εγγραφής : 29/11/2008

Γεωμετρία της μοτοσυκλέτας Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Γεωμετρία της μοτοσυκλέτας   Γεωμετρία της μοτοσυκλέτας EmptyΤετ 01 Οκτ 2014, 13:42

To Ηayabusa δεν του φταίει μόνο το μεταξόνιο. Καλύτερα σήκωσε το λίγο πίσω με 2 ροδέλες πάνω απ'το αμορτισέρ
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
topetwrx
Adv. gixxer
Adv. gixxer
topetwrx


Άντρας Όνομα: : Απόστολος
Τόπος : Κοζάνη
Ηλικία : 54
Αριθμός μηνυμάτων : 791
Αγωνιζόμενος : Στα όνειρά μου....
Hμερομηνία εγγραφής : 21/08/2012

Γεωμετρία της μοτοσυκλέτας Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Γεωμετρία της μοτοσυκλέτας   Γεωμετρία της μοτοσυκλέτας EmptyΤετ 01 Οκτ 2014, 13:54

k8 600 kk έγραψε:
ναι αλλα αν υπολογισεις και το παξιμαδι και οτι δεν μπορεις να την εχεις τσιτα απο γραναζι και τερμα μεσα το ρεγουλατορο τοτε ειναι περιπου μεχρι 2,5-3 ποντους (για το κ8 600 και το ΖΧ10 μιλαω για τη χοντρουλα δε ξερω δεν εχω πειραματιστει)
Κατανοητό. Wink Οπότε καλά υπολόγισα κάπου στους 3 πόντους.
T.R.E έγραψε:
To Ηayabusa δεν του φταίει μόνο το μεταξόνιο. Καλύτερα σήκωσε το λίγο πίσω με 2 ροδέλες πάνω απ'το αμορτισέρ
Το έχω ακούσει αυτό, αλλά δεν το έχω ψάξει ακόμη. Θέλει ειδικού τύπου ροδέλες ή ότι ταιριάξει;;;;
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
http://www.scooby.gr
T.R.E
Full gixxer
Full gixxer
T.R.E


Άντρας Όνομα: : Νίκος


Τόπος : Αθήνα
Αριθμός μηνυμάτων : 5824
Αγωνιζόμενος : Του καφέ!
Hμερομηνία εγγραφής : 29/11/2008

Γεωμετρία της μοτοσυκλέτας Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Γεωμετρία της μοτοσυκλέτας   Γεωμετρία της μοτοσυκλέτας EmptyΤετ 01 Οκτ 2014, 13:56

topetwrx έγραψε:

T.R.E έγραψε:
To Ηayabusa δεν του φταίει μόνο το μεταξόνιο. Καλύτερα σήκωσε το λίγο πίσω με 2 ροδέλες πάνω απ'το αμορτισέρ
Το έχω ακούσει αυτό, αλλά δεν το έχω ψάξει ακόμη. Θέλει ειδικού τύπου ροδέλες ή ότι ταιριάξει;;;;


Ότι ταιριάξει στην βίδα που συγκρατεί την πάνω βάση του αμορτισέρ.
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
topetwrx
Adv. gixxer
Adv. gixxer
topetwrx


Άντρας Όνομα: : Απόστολος
Τόπος : Κοζάνη
Ηλικία : 54
Αριθμός μηνυμάτων : 791
Αγωνιζόμενος : Στα όνειρά μου....
Hμερομηνία εγγραφής : 21/08/2012

Γεωμετρία της μοτοσυκλέτας Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Γεωμετρία της μοτοσυκλέτας   Γεωμετρία της μοτοσυκλέτας EmptyΤετ 01 Οκτ 2014, 14:16

Ωραία! Ευχαριστώ για την πληροφορία. Wink
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
http://www.scooby.gr
JIMK7
Full gixxer
Full gixxer
JIMK7


Άντρας Όνομα: : ΔΗΜΗΤΡΗΣ
Τόπος : KΡHTH XANIA
Ηλικία : 52
Αριθμός μηνυμάτων : 8101
Αγωνιζόμενος : Κάπου Κάπως Κάποτε
Hμερομηνία εγγραφής : 07/11/2008

Γεωμετρία της μοτοσυκλέτας Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Γεωμετρία της μοτοσυκλέτας   Γεωμετρία της μοτοσυκλέτας EmptyΤετ 01 Οκτ 2014, 14:16

topetwrx έγραψε:
Για να κάνω μια ερώτηση ρε παιδιά που με βασανίζει εδώ και καιρό σχετικά με το μεταξόνιο. Η ερώτηση είναι η εξής. Ανάλογα με το πόσο κοντή ή μακρυά έχουμε την αλυσίδα (τηρουμένων των οδηγών που την ρεγουλάρουν πάντα) δεν μπορούμε να παίξουμε έστω και λίγα εκατοστά με το μεταξόνιο; Φαντάζομαι ότι μπορούμε να παίξουμε έστω και 1-2 εκ. (δεν ξέρω ακριβώς το εύρος ρύθμισης), ανάλογα τα χαρακτηριστικά που θέλουμε να δώσουμε, δηλαδή μακρύ για σταθερότητα σε μεγάλες ταχύτητες και κόντο για το αντίστροφο. Πχ εγώ στην χοντρούλα μου θα μπορούσα να κοντύνω στα επιτρεπτά όρια την αλυσίδα για να βελτιώσω λίγο την ευελιξία. Έτσι δεν είναι; Για να ακούσω....

Βαλε του άλλες ροδες κατά προτιμηση PVM και θα παθεις πλακα το πως θα αλλαζει κατευθυνση file
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
 
Γεωμετρία της μοτοσυκλέτας
Επιστροφή στην κορυφή 
Σελίδα 1 από 2Μετάβαση στη σελίδα : 1, 2  Επόμενο
 Παρόμοια θέματα
-
» Σαλόνι Μοτοσυκλέτας 27/4 - 2/5
» Αγορα μοτοσυκλετας
» Μεταβίβαση μοτοσυκλέτας και ασφάλεια

Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτήΔεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Greek GSX-R forum :: ΤΕΧΝΙΚA ΘEΜΑΤΑ :: ΤΕΧΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΟΔΗΓΗΣΗΣ-
Μετάβαση σε:  
Copyright ©2008 - 2023, gixxer.gr
gixxerforum@gmail.com