|
| Περί κατανάλωσης..... | |
| | Συγγραφέας | Μήνυμα |
---|
Antonios_gsxr Full gixxer
Όνομα: : Αντώνιος Τόπος : Λάρισα Ηλικία : 36 Αριθμός μηνυμάτων : 896 Hμερομηνία εγγραφής : 08/01/2012
| Θέμα: Περί κατανάλωσης..... Κυρ 02 Δεκ 2012, 22:10 | |
| Σε αυτό το θέμα θέλω να συζητήσουμε σχετικά με το πως επηρεάζεται η κατανάλωση, ανάλογα με τον κυβισμό, τους κυλίνδρους κτλ..
Και τι εννοώ με αυτό..
Στα 200 σταθερά χιλιόμετρα, εφόσον κάνει κάποιος το Αθήνα - θεσσαλονίκη, ποιο αυτοκίνητο έχει χαμηλότερη κατανάλωση;
Μια M6, η οποία έχει άλλα 130 στο κοντέρ της να δώσει και ψιλοκοιμάται σε αυτά τα χιλιόμετρα, ή ένα αυτοκίνητο 1000, 1300 κυβικά, ή 1600, που ναι μεν είναι σχεδόν τέρμα, αλλά η κατανάλωση καυσίμου του είναι σε τελείως διαφορετικά επίπεδα, συγκριτικά με αυτά των 5000, ή των 4000 και 3000 κυβικών..
Δεν συγκρίνω την κατανάλωση του μικρού με μια mercedes 6.3 εντός πόλης, ή στα 100 χιλιόμετρα.. Εκεί το ξέρω καλά το έργο..
Και το άλλο σχετίζεται με μοτοσυκλέτες..
Στιγμιαία, καίμε πιο πολύ όταν ανοίγουμε τέρμα από 1η, μέχρι 3η, ή όταν έχουμε 6η σχεδόν τέρμα και πάμε, πάμε κτλ;;
Στιγμιαία ε.. Εννοώ καίει πιο πολύ αν πάει κάποιος συνέχεια 250 σταθερά, από το να ανοίγει συνέχεια 1η, 2α τέρμα και πάλι το ίδιο κτλ;
Και η τελευταία μου απορία είναι η εξής..
Υπάρχει εύρος χιλιομέτρων που τα hayabusa, τα zzr 1400 κτλ, είναι οικονομικότερα από τα superbikes των 1000 κυβικών;;
Φαντάζομαι στο τέρμα γκάζι και μέσα στην πόλη θα καίνε περισσότερο, σωστά;
Υπάρχουν συνθήκες, συγκεκριμένα χιλιόμετρα κτλ, όπου είναι οικονομικότερα από τα δικά μας, όσον αφορά την κατανάλωση καυσίμου; | |
| | | topetwrx Adv. gixxer
Όνομα: : Απόστολος Τόπος : Κοζάνη Ηλικία : 54 Αριθμός μηνυμάτων : 791 Αγωνιζόμενος : Στα όνειρά μου.... Hμερομηνία εγγραφής : 21/08/2012
| Θέμα: Απ: Περί κατανάλωσης..... Δευ 03 Δεκ 2012, 09:26 | |
| Έχω χαρακτηριστικό παράδειγμα. Το 1ο μου αυτοκίνητο ήταν ένα NISSAN SUNNY 1.6 102 άλογα. Κάποια στιγμή γυρνούσα από Αθήνα πλακωμένος με καμιά 180-190 (καμιά 200 έβγαζε) και μέχρι Λάρισα και είχε κάψει 11.8 λίτρα/100 χιλ.. Από την άλλη SUBARU IMPREZA STI με καμιά 340 άλογα και με 200-220 χιλ. καίει 20-22 λίτρα/100 χιλ.. Οπότε τα συμπεράσματα δικά σας.
Στιγμιαία, καίμε πιο πολύ όταν ανοίγουμε τέρμα με 1η, μέχρι 3η,από όταν έχουμε 6η σχεδόν τέρμα και πάμε, πάμε...
Λογικά τα hayabusa, τα zzr 1400 κτλ, είναι οικονομικότερα από τα superbikes των 1000 κυβικών σε μεγάλες ταχύτητες λόγο μακρύτερων σχέσεων. Σε πολύ χαμηλές ταχύτητες όμως λογικά αντιστρέφονται τα πράγματα.
| |
| | | T.R.E Full gixxer
Όνομα: : Νίκος
Τόπος : Αθήνα Αριθμός μηνυμάτων : 5824 Αγωνιζόμενος : Του καφέ! Hμερομηνία εγγραφής : 29/11/2008
| Θέμα: Απ: Περί κατανάλωσης..... Δευ 03 Δεκ 2012, 14:22 | |
| - Antonios_gsxr έγραψε:
Στιγμιαία, καίμε πιο πολύ όταν ανοίγουμε τέρμα από 1η, μέχρι 3η, ή όταν έχουμε 6η σχεδόν τέρμα και πάμε, πάμε κτλ;;
Στιγμιαία ε.. Εννοώ καίει πιο πολύ αν πάει κάποιος συνέχεια 250 σταθερά, από το να ανοίγει συνέχεια 1η, 2α τέρμα και πάλι το ίδιο κτλ; Αφού το τυπικό είναι πόσα λίτρα/100χμ καίει ένα όχημα,τότε είναι σίγουρο ότι στο άνοιξε κλείσε με 1η 2α θα καις περισσότερο απ'ότι στο τέρμα γκάζι γιατί ναι μεν πας τέρμα αλλά διανύεις και περισσότερα χλμ,οπότε μεγαλώνει και ο παρονομαστής της διαίρεσης. Την περισσότερη βενζίνη πάντως την καίνε σταματημένα στο ρελαντί, άπειρα λίτρα/100κμ :P :P Στην πράξη σε βόλτα από Καρδίτσα-Αλεξανδρούπολη,το Κ5 1000 που είχα έκαιγε τα ίδια ( ήμουνα και δικάβαλος αλλά δεν παίζει και τόσο ρόλο) με το Hayabusa ενός φίλου που πηγαίναμε μαζί. Το 600 Κ4 της παρέας έκαιγε αρκετά περισσότερο,περίπου 20%. Υπάρχουν όμως και 1000άρια που καίνε πολύ περισσότερο,πχ CBR (ότι καίει πάει ) Έχω διαπιστώσει ότι ταχύτητες με 1000άρι γύρω στα 200-220 είναι η χρυσή τομή για να ταξιδέψεις γρήγορα και σχετικά οικονομικά,με τέτοιο ρυθμό (σταθερά 200-220) έκανα πάνω από 200 χλμ με ένα τεπόζιτο λαμπάκι στα 180-190 | |
| | | Gixxerm@n Adv. gixxer
Όνομα: : Γιώργος Τόπος : ΞΑΝΘΗ Ηλικία : 44 Αριθμός μηνυμάτων : 582 Hμερομηνία εγγραφής : 29/03/2009
| Θέμα: Απ: Περί κατανάλωσης..... Δευ 03 Δεκ 2012, 21:14 | |
| είχε κάνει το top gear ένα σχετικό τεστ.είχε βάλει ένα κακόμοιρο prius να γυρνάει στην πίστα τους όσο πιο γρήγορα μπορούσε και είχε βάλει μια M3 απλώς να το ακολουθεί.το video ξεκινάει με συγκριτικό supercars.κριτήριο;η οικονομία καυσίμου(!!!). | |
| | | topetwrx Adv. gixxer
Όνομα: : Απόστολος Τόπος : Κοζάνη Ηλικία : 54 Αριθμός μηνυμάτων : 791 Αγωνιζόμενος : Στα όνειρά μου.... Hμερομηνία εγγραφής : 21/08/2012
| Θέμα: Απ: Περί κατανάλωσης..... Δευ 03 Δεκ 2012, 22:43 | |
| - Gixxerm@n έγραψε:
- είχε κάνει το top gear ένα σχετικό τεστ.είχε βάλει ένα κακόμοιρο prius να γυρνάει στην πίστα τους όσο πιο γρήγορα μπορούσε και είχε βάλει μια M3 απλώς να το ακολουθεί.το video ξεκινάει με συγκριτικό supercars.κριτήριο;η οικονομία καυσίμου(!!!).
Είπα να αναφέρω τη συγκεκριμένη δοκιμή, αλλά είναι ιδιόμορφη, μια που έγινε σε γυρολόγιο πίστας και όχι σε ανοιχτό δρόμο. Αυτό σημαίνει ότι η Μ3 κρατούσε πολύ καλύτερη κεκτημένη ταχύτητα στις στροφές λόγο ανώτερου κρατήματος σε σχέση με το prius που έχανε σε χιλιόμετρα και αγκομαχούσε να τα μαζέψει πάλι (αυτά που μαζεύει τέλος πάντων), με συνέπεια η διαφορά κατανάλωσης να είναι μικρότερη από ότι σε ανοιχτό δρόμο. | |
| | | Gixxerm@n Adv. gixxer
Όνομα: : Γιώργος Τόπος : ΞΑΝΘΗ Ηλικία : 44 Αριθμός μηνυμάτων : 582 Hμερομηνία εγγραφής : 29/03/2009
| Θέμα: Απ: Περί κατανάλωσης..... Δευ 03 Δεκ 2012, 22:47 | |
| - topetwrx έγραψε:
- Gixxerm@n έγραψε:
- είχε κάνει το top gear ένα σχετικό τεστ.είχε βάλει ένα κακόμοιρο prius να γυρνάει στην πίστα τους όσο πιο γρήγορα μπορούσε και είχε βάλει μια M3 απλώς να το ακολουθεί.το video ξεκινάει με συγκριτικό supercars.κριτήριο;η οικονομία καυσίμου(!!!).
Είπα να αναφέρω τη συγκεκριμένη δοκιμή, αλλά είναι ιδιόμορφη, μια που έγινε σε γυρολόγιο πίστας και όχι σε ανοιχτό δρόμο. Αυτό σημαίνει ότι η Μ3 κρατούσε πολύ καλύτερη κεκτημένη ταχύτητα στις στροφές λόγο ανώτερου κρατήματος σε σχέση με το prius που έχανε σε χιλιόμετρα και αγκομαχούσε να τα μαζέψει πάλι (αυτά που μαζεύει τέλος πάντων), με συνέπεια η διαφορά κατανάλωσης να είναι μικρότερη από ότι σε ανοιχτό δρόμο. βασικά η Μ3 έκαψε ΛΙΓΟΤΕΡΟ από το prius λόγω του ότι το δεύτερο πήγαινε τάπα και η Μ3 απλά ακολουθούσε χρησιμοποιόντας ελάχιστη απ΄τη δυναμική του κινητήρα της.... | |
| | | amorfotos Adv. gixxer
Όνομα: : Αλεξανδρος Τόπος : Στον κόσμο μου. Αριθμός μηνυμάτων : 631 Αγωνιζόμενος : Στην εκπαιδευση. Hμερομηνία εγγραφής : 04/01/2011
| Θέμα: Απ: Περί κατανάλωσης..... Τετ 05 Δεκ 2012, 00:46 | |
| - topetwrx έγραψε:
- Gixxerm@n έγραψε:
- είχε κάνει το top gear ένα σχετικό τεστ.είχε βάλει ένα κακόμοιρο prius να γυρνάει στην πίστα τους όσο πιο γρήγορα μπορούσε και είχε βάλει μια M3 απλώς να το ακολουθεί.το video ξεκινάει με συγκριτικό supercars.κριτήριο;η οικονομία καυσίμου(!!!).
Είπα να αναφέρω τη συγκεκριμένη δοκιμή, αλλά είναι ιδιόμορφη, μια που έγινε σε γυρολόγιο πίστας και όχι σε ανοιχτό δρόμο. Αυτό σημαίνει ότι η Μ3 κρατούσε πολύ καλύτερη κεκτημένη ταχύτητα στις στροφές λόγο ανώτερου κρατήματος σε σχέση με το prius που έχανε σε χιλιόμετρα και αγκομαχούσε να τα μαζέψει πάλι (αυτά που μαζεύει τέλος πάντων), με συνέπεια η διαφορά κατανάλωσης να είναι μικρότερη από ότι σε ανοιχτό δρόμο. + οτι ο "ψιλός" δεν ειναι και ο μεγαλυτερος λατρης τον ηλεκτρικων οχηματων. :P | |
| | | topetwrx Adv. gixxer
Όνομα: : Απόστολος Τόπος : Κοζάνη Ηλικία : 54 Αριθμός μηνυμάτων : 791 Αγωνιζόμενος : Στα όνειρά μου.... Hμερομηνία εγγραφής : 21/08/2012
| Θέμα: Απ: Περί κατανάλωσης..... Τετ 05 Δεκ 2012, 13:21 | |
| - amorfotos έγραψε:
+ οτι ο "ψιλός" δεν ειναι και ο μεγαλυτερος λατρης τον ηλεκτρικων οχηματων. :P Έτσι ακριβώς! Όχι απλά δεν είναι ο μεγαλύτερος λάτρης, αλλά ως γνωστό κάνει τα πάντα για να τα θάψει!! | |
| | | | Περί κατανάλωσης..... | |
|
Παρόμοια θέματα | |
|
| Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή | Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
| |
| |
| |