- panosk8 έγραψε:
- γνωμη μου οταν πιανεις εναν συγκεκριμενο τμημα στη μηχανη το αλλαζεις ολο.
να τις αλλαξεις ολες τις βαλβιδες,κ τα ελατηρια τους φυσικα.τα μαμα να βαλεις,για να σου πανε αλλα 70.000
εδω δισκακια συμπλεκτη αλλαζεις κ πανε σετ με τα ελατηρια.
ο μαστορας θα σου πει αν θα πρεπει να αλλαξεις κατι ακομα.(κοκκορακια,ρουλεμαν κτλ)
ενα μεγαλο εξοδο ειναι το λυσε δεσε συχρονησε τη κεφαλη κ ειναι μια εργασια που μονο καποιος εμπειρος μπορει να την κανει.οποτε αν θες να ξεμπερδευεις καντα ολα μια κ καλη.
πιστευω πως οταν αλλαζεις λαστιχο δεν αλλαζεις μαζι ολη την ζαντα.ετσι ειναι κ στην περιπτωση του φιλου.
ο μαστορας αν τον ρωτησεις θα σου πει ολα αλλαγη,1ο για να βγαλει 2ο για να εχει το κεφαλη του ισυχο
δεν ειναι ετσι ομως,ενας καλoς μαστορας πρεπει να σε ενημερωνει κ να σε προστατευει απο περισιες σπαταλες
στο θεμα μας.κατι δεν δουλευε καλα εκει μεσα ισως το διακενο δεν ηταν σωστο κ απλως οταν αρχισε να κοπαναει
πολυ το πηρες χαμπαρι εσυ φιλε.η η λιπανση σου δεν επαρκει για καποιο λογο.για μενα πρεπει να βρεις την αιτεια που εγινε για να
λυσεις το προβλημα κ οχι να σπας το κεφαλι σου τι υλικο να βαλεις,γιατι αλλιως θα ξαναγινει.απ τα παιδια που ειναι εδω κ εχουν
αντιστοιχο μοτο εχει συμβει κατι αντιστοιχο να πουν?οσο για τα ελατηρια βαλβιδων υπαρχει μηχανημα κ μετραει τις lb τους κ βλεπει
εαν εχουν φθορα η οχι.φροντισε να δεις κ τα διακενα των πιστονιων σου αφου εχεις 70000χλμ μηπως μολις κλεισεις ξανανοιξεις γτ
θα καιει λαδι.ελπιζω να σε βοηθησα.κ ενημερωσε μας κ που εχεται καταληξει τελικα