| Ενεργή/Ημιενεργή (Active/Semiactive) ανάρτηση | |
|
+5Black Eagle tsasbi JIMK7 Darksoul DrIoannis 9 απαντήσεις |
Συγγραφέας | Μήνυμα |
---|
DrIoannis Hero gixxer
Αριθμός μηνυμάτων : 1742 Αγωνιζόμενος : το... πάλεψα. Hμερομηνία εγγραφής : 29/01/2009
| Θέμα: Ενεργή/Ημιενεργή (Active/Semiactive) ανάρτηση Κυρ 06 Ιαν 2013, 15:05 | |
|
Έχει επεξεργασθεί από τον/την DrIoannis στις Κυρ 06 Ιαν 2013, 21:24, 1 φορά (Λόγος της επεξεργασίας : ορθογραφικό) | |
|
| |
Darksoul Hero gixxer
Όνομα: : Φιλιππος Τόπος : Πειραιας Ηλικία : 36 Αριθμός μηνυμάτων : 2551 Hμερομηνία εγγραφής : 11/11/2008
| Θέμα: Απ: Ενεργή/Ημιενεργή (Active/Semiactive) ανάρτηση Κυρ 06 Ιαν 2013, 15:50 | |
| κριμα παντως γι αυτους που ηδη εχουν αγορασει ενα χρυσο αριστουργημα new!η οhlins απο τι διαβασα στο e-bike θα βγαλει για το ΖΧ 10R για αρχη το τελευταιο φυσικα κ μετα για τα υπολοιπα μοντελα της αγορας αντε καλη αρχη λοιπον στις εταιριες κ ελπιζω να εμας τους θνητους κ κουλους να ξεκουλαθουμε αν κ ποτε βρουμε λεφτα για τετοια μηχανηματακια που σιγουρα θα μας βοηθησουν στην θνητη μας ζωη με τα 2τροχα... | |
|
| |
JIMK7 Full gixxer
Όνομα: : ΔΗΜΗΤΡΗΣ Τόπος : KΡHTH XANIA Ηλικία : 52 Αριθμός μηνυμάτων : 8101 Αγωνιζόμενος : Κάπου Κάπως Κάποτε Hμερομηνία εγγραφής : 07/11/2008
| Θέμα: Απ: Ενεργή/Ημιενεργή (Active/Semiactive) ανάρτηση Κυρ 06 Ιαν 2013, 22:11 | |
| Στο SBK ειχαν κυκλοφορισει πολυ πολυ πριν θυμαμαι απο φωτο που ειχα δει στο μηχανακι του james toseland honda του 2007 που ειχε παρει και το πρωταθλημα με WP παρακαλω Οσο για τις Ενεργη/Ημιενεργη ευρειας παραγωγης πρωτη δεν τις εχει βαλει η ducati multistrada 1200 η κανω λαθος https://www.youtube.com/watch?v=TaixwV2Z6nE | |
|
| |
tsasbi Hero gixxer
Όνομα: : Βαγγέλης Τόπος : Ζωγράφου city Ηλικία : 39 Αριθμός μηνυμάτων : 1410 Αγωνιζόμενος : moto gp PlayStation 1-2-3-4
Hμερομηνία εγγραφής : 23/05/2012
| Θέμα: Απ: Ενεργή/Ημιενεργή (Active/Semiactive) ανάρτηση Δευ 07 Ιαν 2013, 12:45 | |
| Ναι αλλα το κόστος θα είναι | |
|
| |
Black Eagle Hero gixxer
Όνομα: : Νίκος Τόπος : Περαμα Αττικης Ηλικία : 40 Αριθμός μηνυμάτων : 2187 Hμερομηνία εγγραφής : 25/01/2010
| Θέμα: Απ: Ενεργή/Ημιενεργή (Active/Semiactive) ανάρτηση Δευ 07 Ιαν 2013, 14:59 | |
| Ωραία όλα αυτά και μια χαρά να εξελισσόμαστε, λέμε τώρα, μιας και λίγοι θα έχουν τη δυνατότητα και να τα αγοράσουν και να τα αξιοποιήσουν, τουλάχιστον σε αυτό το στάδιο που διανύουμε. Πάντως για άλλη μια φορά φαίνεται ότι η bmw καλπάζει στην έρευνα και ανάπτυξη, για να πάρει μερίδιο της αγοράς και εννοείται οι μεγάλες εταιρίες ohlins και marzocchi. Από την άλλη πλευρά βλέπω την άπω ανατολή να έχει στρογγυλοκάτσει στο καναπέ και να κάνει αλλαγές με χαμηλό κόστος έρευνας, μόνο για να ακολουθεί τον ανταγωνισμό, σε αυτό το τομέα, με εξαίρεση τη kawasaki. Οι αγορές και το κοινό έχει αλλάξει και οι πωλήσεις έχουν πέσει κατακόρυφα στην Ευρώπη και Αμερική. Οι ιάπωνες μάλλον ποντάρουν στα αναπτυσσόμενα κράτη, με οικονομικά μοντέλα και μεγάλους αριθμούς πωλήσεων. Πάντως το να διαβάζει το gps και να μπαίνεις σώβρακο παντού θα είναι γ@μώ τις εμπειρίες! Όσο για πίστες με τα κατάλληλα χέρια θα ρίχνει, αρκετά τα χρονόμετρα. Να έρχεται με χάρτες και να είναι έτοιμες στα κιλά σου οι ρυθμίσεις. Άντε γεια! Κάτσε εσύ και βρες τις ρυθμίσεις και ποια τελικά σου κάνει και και και...
| |
|
| |
Miou Full gixxer
Όνομα: : Alexandros Τόπος : Αθηνα Ηλικία : 47 Αριθμός μηνυμάτων : 13454 Αγωνιζόμενος : Nop... Hμερομηνία εγγραφής : 20/07/2010
| Θέμα: Απ: Ενεργή/Ημιενεργή (Active/Semiactive) ανάρτηση Δευ 07 Ιαν 2013, 15:11 | |
| ηλεκτρονικες-ηλεκτρικες αναρτησεις υπαρχουν στους αγωνες πολλααα χρονια ... ο ρεινι ειχε παρει το πρωταθλημα με την υαμαχα με ενα τετοιο (ηλεκτρικο ) αμορτισερ πριν ποσα χρονια ετρεχε ( θυμιζω οτι σταμματησε το 94 μετα το ατυχημα που τον αφησε αναπηρο) και εγω πιστευω οτι το μελλον ,τουλαχιστον στους αγωνες ειναι αυτο , αν και ειναι ηδη παρων και οχι μελλον οσο για εμας τους κοινους θνητους πιστευω οτι ειναι μια ακριβη πολυτελεια ελαχιστου σημασιας .... τουλαχιστον για τον δρομο ... σε πιστα ισως να ειναι πιο χρησημο οταν βγουν στην αγορα και 1 ζευγαρι χερια για τους κουλους .... εαν εισαι κουλος δεν θα σε κανει οδηγο η αναρτηση ... η προπονηση θα σε κανει οδηγο ... ολα τα αλλα ειναι π@υτσες μπλε | |
|
| |
DrIoannis Hero gixxer
Αριθμός μηνυμάτων : 1742 Αγωνιζόμενος : το... πάλεψα. Hμερομηνία εγγραφής : 29/01/2009
| Θέμα: Απ: Ενεργή/Ημιενεργή (Active/Semiactive) ανάρτηση Δευ 07 Ιαν 2013, 16:32 | |
| Η ενεργή ανάρτηση στους αγώνες ναι είναι πολλά χρόνια αλλά πλέον με το κόστος σε λογικά επίπεδα μπορεί να περάσει στο κοινό.Τώρα αν και ποιος μπορεί να εκμεταλλευτεί στο μέγιστο αυτή την τεχνολογία εκεί δεν ξέρω.Βέβαια ποιος μπορεί να εκμεταλλευτεί τα σημερινά SuperSport? Πιστεύω όχι πολλοί...
JIMK7: H Ducati έχει ηλ/κα ρυθμιζόμενη ανάρτηση και όχι ενεργή. | |
|
| |
JIMK7 Full gixxer
Όνομα: : ΔΗΜΗΤΡΗΣ Τόπος : KΡHTH XANIA Ηλικία : 52 Αριθμός μηνυμάτων : 8101 Αγωνιζόμενος : Κάπου Κάπως Κάποτε Hμερομηνία εγγραφής : 07/11/2008
| Θέμα: Απ: Ενεργή/Ημιενεργή (Active/Semiactive) ανάρτηση Δευ 07 Ιαν 2013, 18:38 | |
| - DrIoannis έγραψε:
- Η ενεργή ανάρτηση στους αγώνες ναι είναι πολλά χρόνια αλλά πλέον με το κόστος σε λογικά επίπεδα μπορεί να περάσει στο κοινό.Τώρα αν και ποιος μπορεί να εκμεταλλευτεί στο μέγιστο αυτή την τεχνολογία εκεί δεν ξέρω.Βέβαια ποιος μπορεί να εκμεταλλευτεί τα σημερινά SuperSport? Πιστεύω όχι πολλοί...
JIMK7: H Ducati έχει ηλ/κα ρυθμιζόμενη ανάρτηση και όχι ενεργή. Ενταξ δεν λεω αλλα εχουν σχεδον την ιδια φιλοσοφια τουλαχιστον οι αναρτησεις ειναι ακρβος το ιδιο απλα αλλαζει ο εγκεφαλος | |
|
| |
JIMK7 Full gixxer
Όνομα: : ΔΗΜΗΤΡΗΣ Τόπος : KΡHTH XANIA Ηλικία : 52 Αριθμός μηνυμάτων : 8101 Αγωνιζόμενος : Κάπου Κάπως Κάποτε Hμερομηνία εγγραφής : 07/11/2008
| Θέμα: Απ: Ενεργή/Ημιενεργή (Active/Semiactive) ανάρτηση Τρι 08 Ιαν 2013, 10:39 | |
| | |
|
| |
DrIoannis Hero gixxer
Αριθμός μηνυμάτων : 1742 Αγωνιζόμενος : το... πάλεψα. Hμερομηνία εγγραφής : 29/01/2009
| Θέμα: Απ: Ενεργή/Ημιενεργή (Active/Semiactive) ανάρτηση Τρι 08 Ιαν 2013, 12:15 | |
| - JIMK7 έγραψε:
- DrIoannis έγραψε:
- Η ενεργή ανάρτηση στους αγώνες ναι είναι πολλά χρόνια αλλά πλέον με το κόστος σε λογικά επίπεδα μπορεί να περάσει στο κοινό.Τώρα αν και ποιος μπορεί να εκμεταλλευτεί στο μέγιστο αυτή την τεχνολογία εκεί δεν ξέρω.Βέβαια ποιος μπορεί να εκμεταλλευτεί τα σημερινά SuperSport? Πιστεύω όχι πολλοί...
JIMK7: H Ducati έχει ηλ/κα ρυθμιζόμενη ανάρτηση και όχι ενεργή.
Ενταξ δεν λεω αλλα εχουν σχεδον την ιδια φιλοσοφια τουλαχιστον οι αναρτησεις ειναι ακρβος το ιδιο απλα αλλαζει ο εγκεφαλος Δεν έχουν σχέση αυτές οι 2 αναρτήσεις, εντελώς άλλη φιλοσοφία.Η ενεργή ανάρτηση κάνει ρυθμίσεις ανα 1/100sec ανάλογα με την κατάσταση της μηχανής(κλίση,ταχύτητα,πρόγραμμα,GPS,γκάζι κλπ) μόνη της και οι ηλ/κα ρυθμιζόμενες απλά αλλάζει ο οδηγός από τα χειριστήρια τις ρυθμίσεις χωρίς να βγάλει κάποιο εργαλείο. Γενικά θα δούμε πάααρα πολλά μέσα στα επόμενα 2 χρόνια.Το πρόβλημα είναι ότι μόνο θα τα βλέπουμε και δεν θα τα γευτούμε... | |
|
| |
JIMK7 Full gixxer
Όνομα: : ΔΗΜΗΤΡΗΣ Τόπος : KΡHTH XANIA Ηλικία : 52 Αριθμός μηνυμάτων : 8101 Αγωνιζόμενος : Κάπου Κάπως Κάποτε Hμερομηνία εγγραφής : 07/11/2008
| Θέμα: Απ: Ενεργή/Ημιενεργή (Active/Semiactive) ανάρτηση Τρι 08 Ιαν 2013, 12:32 | |
| | |
|
| |
jimmyjp Normal gixxer
Όνομα: : Δημητρης Τόπος : Μεγαρα Ηλικία : 35 Αριθμός μηνυμάτων : 212 Αγωνιζόμενος : Του χρονου!!! Hμερομηνία εγγραφής : 30/11/2009
| Θέμα: Απ: Ενεργή/Ημιενεργή (Active/Semiactive) ανάρτηση Τετ 09 Ιαν 2013, 21:53 | |
| Ενεργές αναρτήσεις υπάρχουν στα GP από τότε που έτρεχε ο Rainey όπως λέει και ο Μιου.Συγκεκριμένα,από τους πρωτοπόρους ήταν η Cagiva με το 500 του Lawson,το οποίο είχε αναρτήσεις στις οποίες άλλαζαν οι ρυθμίσεις μέσω ενός σερβομηχανισμού,ανάλογα με το ποσοστό ανοίγματος του γκαζιού η με την πίεση που δεχόταν το φρένο(δεν ήταν τότε με διαφορετικές ρυθμίσεις μέσω GPS όπως μεταγενέστερα).Δηλαδή,όσο άνοιγε το γκάζι τόσο γινόταν αργότερη η συμπίεση του αμορτισέρ,και όσο φρέναρε το μηχανάκι γινόταν αργότερη η συμπίεση του πιρουνιού.Το αποκορύφωμα αυτής ης τεχνολογίας στα παγκόσμια πρωταθλήματα ήταν το R1 του Haga,την σεζόν 2008(μετά απαγορεύτηκαν).Το συγκεκριμένο μέσω μια συνεργασίας Ohlins-Magneti Marelli είχε έναν εγκέφαλο ο οποίος άλλαζε τις ρυθμίσεις σε πραγματικό χρόνο,ανάλογα με την στροφή της πίστας,το TPS,τον χάρτη του traction control,φθορά ελαστικών και πολλά άλλα...Και όπως λέει ο Dr.Ioannis οι αναρτήσεις της Ducati με αυτές της BMW,δεν έχουν σχέση.Οι μεν απλά ρυθμίζονται εν κινήσει,οι δε ρυθμίζονται μόνες τους όποτε το κρίνουν απαραίτητο. | |
|
| |
k8 600 kk Racing gixxer
Όνομα: : Κωστας (ΚΚ) Τόπος : Πειραιας Ηλικία : 45 Αριθμός μηνυμάτων : 5571 Αγωνιζόμενος : τωρα τωρα ερχεται το λοττο το νιωθω.... Hμερομηνία εγγραφής : 09/07/2011
| Θέμα: Απ: Ενεργή/Ημιενεργή (Active/Semiactive) ανάρτηση Τετ 09 Ιαν 2013, 23:53 | |
| τωρα εγω με τη σειρα μου να πω μια...... σοβαροτατα τωρα..... το μελλον σαφως και ειναι οι αισθητηρες και τα gps και τα διαφορα μπλιμπλικια, κανουν το μηχανακι πιο προβλεψιμο πιο ομαλο και σαφως στημενο ανα πασα στιγμη και συνεπως καλυτερο γυρολογιο και χρονο.... ΑΛΛΑ... ας πουμε οτι εγω ειμαι ο καψολαστιχας σουπερ ουαου χερας v.rossi και θελω παραπανω ή λιγοτερη συμπιεση για να βγαινω με αναποδα, οι τρεχα γυρευε διαστημικες αναρτησεις μαζι με τα ηλεκτρονικα μπλιμπλικια που ΙΣΩΣ να απενεργοποιουνται θα μου το επιτρεψουν αυτο ?????? ...για να γινω πιο σαφης (σαν παλιος κουτακιας) ας παρουμε για παραδειγμα ενα 106 16ν μαμα 2002, και ενα golf gti 2012, σαφως και το golf ειναι πιο γρηγορο, αλλα πιο διασκεδαστικο ειναι ???? σου μεταδιδει περισσοτερες πληροφοριες ??? εχεις περιθωρια να το "σκαλισεις-στησεις" οπως βολευει εσενα και οχι το κατασκευαστη-μεσο οδηγο ? καταλαβαινεται που το παω.... φανταστειται να εχουν οι μηχανες μετα απο λιγα χρονια μονομα ενεργοποιημενο το αντι-σπιν και το wheelie control για θεμα "ασφαλειας".... οκ δεκτο και σεβαστο με τα ηλεκτρονικα θα κανω καλυτερο χρονο και πιο ευκολα και με πολυ λιγοτερο ρισκο αλλα where is the fun in that ???? εν κατακλειδει μακαρι σε κατι τοσο απολυτο και τοσο ακραιο οπως ειναι τα ss να καταφερουν να βελτιωσουν τοσο το συνολο αναρτησεις κτλπ αλλα χωρις να χαθει η αγριοτητα που μας κ@@@@...λωνει γιατι μας βλεπω να περνουμε τιποτα hysaberg για να θυμιθουμε πως ειναι να κανεις οταν και οποτε γουσταρεις ! Δεν ειμαι κατα της εξελιξης, και ειδικα οταν ειναι η κεφαλα μου πανω στη μηχανη αλλα δε ξερω κατα ποσο η εξελιξη και η κ@υλα θα... συμβαδισουν !!!! (ΥΓ δεν αναφερομαι αποκλειστικα στο θεμα της ηλεκτρονικης αναρτησης αλλα γενικοτερα στην μπλιμπλικοεξελιξη) | |
|
| |
DimSTriple Full gixxer
Όνομα: : Δημήτρης Τόπος : Αθήνα Ηλικία : 46 Αριθμός μηνυμάτων : 803 Hμερομηνία εγγραφής : 05/11/2008
| Θέμα: Απ: Ενεργή/Ημιενεργή (Active/Semiactive) ανάρτηση Πεμ 10 Ιαν 2013, 16:31 | |
| Αν το σκεφτείτε με τη πορεία των εξελίξεων που ακολουθήθηκε στα αυτοκίνητα με αντίστοιχες εφαρμογές αυτοδιόρθωσης κάτι τέτοιο είναι πολύ πιθανό να δούμε στο δρόμο, ίσως πολύ περισσότερο απ'ότι στις αγωνιστικές μοτοσυκλέτες. Εκεί, θεωρώ πως καθαρά λόγο κόστους, τέτοιες εφαρμογές δε θα γίνουν στάνταρ, θα τα δούμε σίγουρα και πραγματικά είναι εκπληκτικό που η BMW έβγαλε τέτοιο σύστημα για το superstock μηχανάκι της, αλλά θεωρώ πως ίσως σύντομα θα περιοριστούν, κόβουν απο παντού έξοδα, δε βλέπω το λόγο να μη κόψουν και απο 'κεί.
Θα δείξει. Αν μη τι άλλο θα έχει πολύ ενδιαφέρων! | |
|
| |
DrIoannis Hero gixxer
Αριθμός μηνυμάτων : 1742 Αγωνιζόμενος : το... πάλεψα. Hμερομηνία εγγραφής : 29/01/2009
| Θέμα: Απ: Ενεργή/Ημιενεργή (Active/Semiactive) ανάρτηση Πεμ 10 Ιαν 2013, 22:59 | |
| Εμένα πάλι θεωρώ πως πιο φτηνά θα τους έρθει η εξέλιξη των ηλ/κών από το πχ να αυξήσουν την εκμεταλλεύσιμη ιπποδύναμη(ψαλίδι,πλαίσιο,φρένα) ή να μειώσουν το βάρος. Πιο οικονομικό είναι με την βοήθεια των ηλ/κών να βοηθήσουν τον αναβάτη να περάσει ασφαλέστερα περισσότερη δύναμη στο δρόμο και να νοιώσει πιο ευχάριστα και άνετα με αυτό. | |
|
| |
| Ενεργή/Ημιενεργή (Active/Semiactive) ανάρτηση | |
|