Greek GSX-R forum
Ενεργή/Ημιενεργή (Active/Semiactive) ανάρτηση Cabece10

Αυτή την στιγμή βλέπετε το www.gixxer.gr σαν επισκέπτης.Για να μπορείτε να έχετε πρόσβαση σε όλες τις λειτουργίες του forum αν έχετε ήδη λογαριασμό κάντε συνδεση.Αν δεν έχετε λογαριασμό μπορείτε να κάνετε την εγγραφη σας ΕΔΩ!!
Greek GSX-R forum
Ενεργή/Ημιενεργή (Active/Semiactive) ανάρτηση Cabece10

Αυτή την στιγμή βλέπετε το www.gixxer.gr σαν επισκέπτης.Για να μπορείτε να έχετε πρόσβαση σε όλες τις λειτουργίες του forum αν έχετε ήδη λογαριασμό κάντε συνδεση.Αν δεν έχετε λογαριασμό μπορείτε να κάνετε την εγγραφη σας ΕΔΩ!!
Greek GSX-R forum

www.gixxer.gr
 
Ενεργή/Ημιενεργή (Active/Semiactive) ανάρτηση Portal10ΦόρουμΕικονοθήκηΕγγραφήΣύνδεση
Σύνδεση
Ψευδώνυμο μέλους:
Κωδικός:
Να γίνεται η σύνδεση αυτόματα σε κάθε μου επίσκεψη: 
:: Έχω ξεχάσει τον κωδικό μου
» Site Navigation
Navigation Menu

●Σημερινά Ενεργά Θέματα
●Δημοσιεύσεις που έγιναν μετά την τελευταία σας επίσκεψη
●Ανασκόπηση των δημοσιεύσεων σας
●Αναπάντητες δημοσιεύσεις
●Άρθρα
●Links
●SERVICE MANUAL
●How To...
●Συχνές Ερωτήσεις
●Αναζήτηση
Αναζήτηση
 
 

Αποτελέσματα Αναζήτησης
 
Rechercher Σύνθετη Αναζήτηση
Παρόμοια θέματα
Κορυφαίοι συγγραφείς
Miou
Ενεργή/Ημιενεργή (Active/Semiactive) ανάρτηση Poll_l10Ενεργή/Ημιενεργή (Active/Semiactive) ανάρτηση Poll_c10Ενεργή/Ημιενεργή (Active/Semiactive) ανάρτηση Poll_r10 
JIMK7
Ενεργή/Ημιενεργή (Active/Semiactive) ανάρτηση Poll_l10Ενεργή/Ημιενεργή (Active/Semiactive) ανάρτηση Poll_c10Ενεργή/Ημιενεργή (Active/Semiactive) ανάρτηση Poll_r10 
nasos-v
Ενεργή/Ημιενεργή (Active/Semiactive) ανάρτηση Poll_l10Ενεργή/Ημιενεργή (Active/Semiactive) ανάρτηση Poll_c10Ενεργή/Ημιενεργή (Active/Semiactive) ανάρτηση Poll_r10 
T.R.E
Ενεργή/Ημιενεργή (Active/Semiactive) ανάρτηση Poll_l10Ενεργή/Ημιενεργή (Active/Semiactive) ανάρτηση Poll_c10Ενεργή/Ημιενεργή (Active/Semiactive) ανάρτηση Poll_r10 
k8 600 kk
Ενεργή/Ημιενεργή (Active/Semiactive) ανάρτηση Poll_l10Ενεργή/Ημιενεργή (Active/Semiactive) ανάρτηση Poll_c10Ενεργή/Ημιενεργή (Active/Semiactive) ανάρτηση Poll_r10 
kostaskr6
Ενεργή/Ημιενεργή (Active/Semiactive) ανάρτηση Poll_l10Ενεργή/Ημιενεργή (Active/Semiactive) ανάρτηση Poll_c10Ενεργή/Ημιενεργή (Active/Semiactive) ανάρτηση Poll_r10 
κολτρέϊν
Ενεργή/Ημιενεργή (Active/Semiactive) ανάρτηση Poll_l10Ενεργή/Ημιενεργή (Active/Semiactive) ανάρτηση Poll_c10Ενεργή/Ημιενεργή (Active/Semiactive) ανάρτηση Poll_r10 
Leroy
Ενεργή/Ημιενεργή (Active/Semiactive) ανάρτηση Poll_l10Ενεργή/Ημιενεργή (Active/Semiactive) ανάρτηση Poll_c10Ενεργή/Ημιενεργή (Active/Semiactive) ανάρτηση Poll_r10 
ripper
Ενεργή/Ημιενεργή (Active/Semiactive) ανάρτηση Poll_l10Ενεργή/Ημιενεργή (Active/Semiactive) ανάρτηση Poll_c10Ενεργή/Ημιενεργή (Active/Semiactive) ανάρτηση Poll_r10 
mistiriodis_tsantakias
Ενεργή/Ημιενεργή (Active/Semiactive) ανάρτηση Poll_l10Ενεργή/Ημιενεργή (Active/Semiactive) ανάρτηση Poll_c10Ενεργή/Ημιενεργή (Active/Semiactive) ανάρτηση Poll_r10 

 

 Ενεργή/Ημιενεργή (Active/Semiactive) ανάρτηση

Πήγαινε κάτω 
+5
Black Eagle
tsasbi
JIMK7
Darksoul
DrIoannis
9 απαντήσεις
ΣυγγραφέαςΜήνυμα
DrIoannis
Hero gixxer
Hero gixxer
DrIoannis


Άντρας Αριθμός μηνυμάτων : 1734
Αγωνιζόμενος : το... πάλεψα.
Hμερομηνία εγγραφής : 29/01/2009

Ενεργή/Ημιενεργή (Active/Semiactive) ανάρτηση Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Ενεργή/Ημιενεργή (Active/Semiactive) ανάρτηση   Ενεργή/Ημιενεργή (Active/Semiactive) ανάρτηση EmptyΚυρ 06 Ιαν 2013, 15:05

Την αρχή λοιπόν για Ενεργή/Ημιενεργή ανάρτηση ευρείας παραγωγής την έκανε η BMW με το DDC στο BMW S1000RR HP4.
Τώρα σιγά σιγά εταιρίες όπως η Ohlins,Tenneco-Marzocchi ξεκινάνε την εξέλιξη τέτοιων συστημάτων.Όλοι λένε "αυτό είναι το μέλλον" για τις μοτοσυκλέτες και όχι μόνο.

BMW DDC
https://www.youtube.com/watch?v=Rc1W_z3snio

Tenneco-Marzocchi
http://www.cycleworld.com/2012/12/04/tenneco-marzocchi-active-suspension-first-look/

Ohlins
http://www.sportrider.com/tech/146_1207_ohlins_sportbikes_semi_active_suspension/viewall.html


Όλα αυτά φανταστείτε τα στην πίστα σε συνδυασμό με GPS να αλλάζουν οι ρυθμίσεις ανάλογα το σημείο που βρίσκεστε.Θα έχετε την καλύτερη δυνατή ρύθμιση για κάθε σημείο.Η BMW το 2013 θα βγάλει νέο Race Power kit 2 όπου θα συνδυάζεται το DDC με το GPS. Με την εμπειρία που έχω (μικρή) με τηλεμετρίες βλέπω πως ένας γνώστης μπορεί να κάνει εξαιρετική δουλειά στο στήσιμο με τα δεδομένα και να βοηθήσει τον αναβάτη να εκμεταλλευτεί στο έπακρο τις δυνατότητες της μηχανής.
Ποια η άποψή σας σε αυτό το θέμα που πιστέψτε με θα το βλέπουμε συχνά από εδώ και έπειτα;


Έχει επεξεργασθεί από τον/την DrIoannis στις Κυρ 06 Ιαν 2013, 21:24, 1 φορά (Λόγος της επεξεργασίας : ορθογραφικό)
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Darksoul
Hero gixxer
Hero gixxer
Darksoul


Άντρας Όνομα: : Φιλιππος
Τόπος : Πειραιας
Ηλικία : 36
Αριθμός μηνυμάτων : 2551
Hμερομηνία εγγραφής : 11/11/2008

Ενεργή/Ημιενεργή (Active/Semiactive) ανάρτηση Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Ενεργή/Ημιενεργή (Active/Semiactive) ανάρτηση   Ενεργή/Ημιενεργή (Active/Semiactive) ανάρτηση EmptyΚυρ 06 Ιαν 2013, 15:50

κριμα παντως γι αυτους που ηδη εχουν αγορασει ενα χρυσο αριστουργημα new!η οhlins απο τι διαβασα στο e-bike θα βγαλει για το ΖΧ 10R για αρχη το τελευταιο φυσικα κ μετα για τα υπολοιπα μοντελα της αγορας αντε καλη αρχη λοιπον στις εταιριες κ ελπιζω να εμας τους θνητους κ κουλους να ξεκουλαθουμε αν κ ποτε βρουμε λεφτα για τετοια μηχανηματακια που σιγουρα θα μας βοηθησουν στην θνητη μας ζωη με τα 2τροχα...
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
JIMK7
Full gixxer
Full gixxer
JIMK7


Άντρας Όνομα: : ΔΗΜΗΤΡΗΣ
Τόπος : KΡHTH XANIA
Ηλικία : 51
Αριθμός μηνυμάτων : 8101
Αγωνιζόμενος : Κάπου Κάπως Κάποτε
Hμερομηνία εγγραφής : 07/11/2008

Ενεργή/Ημιενεργή (Active/Semiactive) ανάρτηση Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Ενεργή/Ημιενεργή (Active/Semiactive) ανάρτηση   Ενεργή/Ημιενεργή (Active/Semiactive) ανάρτηση EmptyΚυρ 06 Ιαν 2013, 22:11

Στο SBK ειχαν κυκλοφορισει πολυ πολυ πριν θυμαμαι απο φωτο που ειχα δει στο μηχανακι του james toseland honda του 2007 που ειχε παρει και το πρωταθλημα με WP παρακαλω Very Happy

Οσο για τις Ενεργη/Ημιενεργη ευρειας παραγωγης πρωτη δεν τις εχει βαλει η ducati multistrada 1200 η κανω λαθος scratch


https://www.youtube.com/watch?v=TaixwV2Z6nE
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
tsasbi
Hero gixxer
Hero gixxer
tsasbi


Άντρας Όνομα: : Βαγγέλης
Τόπος : Ζωγράφου city
Ηλικία : 39
Αριθμός μηνυμάτων : 1410
Αγωνιζόμενος : moto gp PlayStation 1-2-3-4

Hμερομηνία εγγραφής : 23/05/2012

Ενεργή/Ημιενεργή (Active/Semiactive) ανάρτηση Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Ενεργή/Ημιενεργή (Active/Semiactive) ανάρτηση   Ενεργή/Ημιενεργή (Active/Semiactive) ανάρτηση EmptyΔευ 07 Ιαν 2013, 12:45

Ναι αλλα το κόστος θα είναι affraid
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Black Eagle
Hero gixxer
Hero gixxer
Black Eagle


Άντρας Όνομα: : Νίκος
Τόπος : Περαμα Αττικης
Ηλικία : 39
Αριθμός μηνυμάτων : 2187
Hμερομηνία εγγραφής : 25/01/2010

Ενεργή/Ημιενεργή (Active/Semiactive) ανάρτηση Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Ενεργή/Ημιενεργή (Active/Semiactive) ανάρτηση   Ενεργή/Ημιενεργή (Active/Semiactive) ανάρτηση EmptyΔευ 07 Ιαν 2013, 14:59

Ωραία όλα αυτά και μια χαρά να εξελισσόμαστε, λέμε τώρα, μιας και λίγοι θα έχουν τη δυνατότητα και να τα αγοράσουν και να τα αξιοποιήσουν, τουλάχιστον σε αυτό το στάδιο που διανύουμε.
Πάντως για άλλη μια φορά φαίνεται ότι η bmw καλπάζει στην έρευνα και ανάπτυξη, για να πάρει μερίδιο της αγοράς και εννοείται οι μεγάλες εταιρίες ohlins και marzocchi. Από την άλλη πλευρά βλέπω την άπω ανατολή να έχει στρογγυλοκάτσει στο καναπέ και να κάνει αλλαγές με χαμηλό κόστος έρευνας, μόνο για να ακολουθεί τον ανταγωνισμό, σε αυτό το τομέα, με εξαίρεση τη kawasaki. Οι αγορές και το κοινό έχει αλλάξει και οι πωλήσεις έχουν πέσει κατακόρυφα στην Ευρώπη και Αμερική. Οι ιάπωνες μάλλον ποντάρουν στα αναπτυσσόμενα κράτη, με οικονομικά μοντέλα και μεγάλους αριθμούς πωλήσεων.
Πάντως το να διαβάζει το gps και να μπαίνεις σώβρακο παντού θα είναι γ@μώ τις εμπειρίες! Όσο για πίστες με τα κατάλληλα χέρια θα ρίχνει, αρκετά τα χρονόμετρα. Να έρχεται με χάρτες και να είναι έτοιμες στα κιλά σου οι ρυθμίσεις. Άντε γεια! Κάτσε εσύ και βρες τις ρυθμίσεις και ποια τελικά σου κάνει και και και...
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Miou
Full gixxer
Full gixxer
Miou


Όνομα: : Alexandros
Τόπος : Αθηνα
Ηλικία : 47
Αριθμός μηνυμάτων : 13448
Αγωνιζόμενος : Nop...
Hμερομηνία εγγραφής : 20/07/2010

Ενεργή/Ημιενεργή (Active/Semiactive) ανάρτηση Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Ενεργή/Ημιενεργή (Active/Semiactive) ανάρτηση   Ενεργή/Ημιενεργή (Active/Semiactive) ανάρτηση EmptyΔευ 07 Ιαν 2013, 15:11

ηλεκτρονικες-ηλεκτρικες αναρτησεις υπαρχουν στους αγωνες πολλααα χρονια ... ο ρεινι ειχε παρει το πρωταθλημα με την υαμαχα με ενα τετοιο (ηλεκτρικο )
αμορτισερ πριν ποσα χρονια ετρεχε ( θυμιζω οτι σταμματησε το 94 μετα το ατυχημα που τον αφησε αναπηρο)

και εγω πιστευω οτι το μελλον ,τουλαχιστον στους αγωνες ειναι αυτο , αν και ειναι ηδη παρων και οχι μελλον tongue

οσο για εμας τους κοινους θνητους πιστευω οτι ειναι μια ακριβη πολυτελεια ελαχιστου σημασιας .... τουλαχιστον για τον δρομο ... σε πιστα ισως να ειναι πιο χρησημο οταν βγουν στην αγορα και 1 ζευγαρι χερια για τους κουλους ....
εαν εισαι κουλος δεν θα σε κανει οδηγο η αναρτηση ... η προπονηση θα σε κανει οδηγο ... ολα τα αλλα ειναι π@υτσες μπλε
kapelo beer

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
DrIoannis
Hero gixxer
Hero gixxer
DrIoannis


Άντρας Αριθμός μηνυμάτων : 1734
Αγωνιζόμενος : το... πάλεψα.
Hμερομηνία εγγραφής : 29/01/2009

Ενεργή/Ημιενεργή (Active/Semiactive) ανάρτηση Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Ενεργή/Ημιενεργή (Active/Semiactive) ανάρτηση   Ενεργή/Ημιενεργή (Active/Semiactive) ανάρτηση EmptyΔευ 07 Ιαν 2013, 16:32

Η ενεργή ανάρτηση στους αγώνες ναι είναι πολλά χρόνια αλλά πλέον με το κόστος σε λογικά επίπεδα μπορεί να περάσει στο κοινό.Τώρα αν και ποιος μπορεί να εκμεταλλευτεί στο μέγιστο αυτή την τεχνολογία εκεί δεν ξέρω.Βέβαια ποιος μπορεί να εκμεταλλευτεί τα σημερινά SuperSport? Πιστεύω όχι πολλοί...

JIMK7: H Ducati έχει ηλ/κα ρυθμιζόμενη ανάρτηση και όχι ενεργή.
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
JIMK7
Full gixxer
Full gixxer
JIMK7


Άντρας Όνομα: : ΔΗΜΗΤΡΗΣ
Τόπος : KΡHTH XANIA
Ηλικία : 51
Αριθμός μηνυμάτων : 8101
Αγωνιζόμενος : Κάπου Κάπως Κάποτε
Hμερομηνία εγγραφής : 07/11/2008

Ενεργή/Ημιενεργή (Active/Semiactive) ανάρτηση Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Ενεργή/Ημιενεργή (Active/Semiactive) ανάρτηση   Ενεργή/Ημιενεργή (Active/Semiactive) ανάρτηση EmptyΔευ 07 Ιαν 2013, 18:38

DrIoannis έγραψε:
Η ενεργή ανάρτηση στους αγώνες ναι είναι πολλά χρόνια αλλά πλέον με το κόστος σε λογικά επίπεδα μπορεί να περάσει στο κοινό.Τώρα αν και ποιος μπορεί να εκμεταλλευτεί στο μέγιστο αυτή την τεχνολογία εκεί δεν ξέρω.Βέβαια ποιος μπορεί να εκμεταλλευτεί τα σημερινά SuperSport? Πιστεύω όχι πολλοί...

JIMK7: H Ducati έχει ηλ/κα ρυθμιζόμενη ανάρτηση και όχι ενεργή.


Ενταξ δεν λεω αλλα εχουν σχεδον την ιδια φιλοσοφια oooyes τουλαχιστον οι αναρτησεις ειναι ακρβος το ιδιο απλα αλλαζει ο εγκεφαλος Very Happy
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
JIMK7
Full gixxer
Full gixxer
JIMK7


Άντρας Όνομα: : ΔΗΜΗΤΡΗΣ
Τόπος : KΡHTH XANIA
Ηλικία : 51
Αριθμός μηνυμάτων : 8101
Αγωνιζόμενος : Κάπου Κάπως Κάποτε
Hμερομηνία εγγραφής : 07/11/2008

Ενεργή/Ημιενεργή (Active/Semiactive) ανάρτηση Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Ενεργή/Ημιενεργή (Active/Semiactive) ανάρτηση   Ενεργή/Ημιενεργή (Active/Semiactive) ανάρτηση EmptyΤρι 08 Ιαν 2013, 10:39

Miou έγραψε:
ηλεκτρονικες-ηλεκτρικες αναρτησεις υπαρχουν στους αγωνες πολλααα χρονια ... ο ρεινι ειχε παρει το πρωταθλημα με την υαμαχα με ενα τετοιο (ηλεκτρικο )
αμορτισερ πριν ποσα χρονια ετρεχε ( θυμιζω οτι σταμματησε το 94 μετα το ατυχημα που τον αφησε αναπηρο)

και εγω πιστευω οτι το μελλον ,τουλαχιστον στους αγωνες ειναι αυτο , αν και ειναι ηδη παρων και οχι μελλον tongue

οσο για εμας τους κοινους θνητους πιστευω οτι ειναι μια ακριβη πολυτελεια ελαχιστου σημασιας .... τουλαχιστον για τον δρομο ... σε πιστα ισως να ειναι πιο χρησημο οταν βγουν στην αγορα και 1 ζευγαρι χερια για τους κουλους ....
εαν εισαι κουλος δεν θα σε κανει οδηγο η αναρτηση ... η προπονηση θα σε κανει οδηγο ... ολα τα αλλα ειναι π@υτσες μπλε
kapelo beer


Το 93 ειχε το ατυχημα αλλα δεν ηξερα οτι απο τοτε ειχαν τετοια τεχνολογια Shocked μου φαινεται λιγο κουλο αυτο, γιατι τοτε που τα παρακολουθουσα στενα δεν ειχα διαβασει ποτε για αυτο scratch
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
DrIoannis
Hero gixxer
Hero gixxer
DrIoannis


Άντρας Αριθμός μηνυμάτων : 1734
Αγωνιζόμενος : το... πάλεψα.
Hμερομηνία εγγραφής : 29/01/2009

Ενεργή/Ημιενεργή (Active/Semiactive) ανάρτηση Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Ενεργή/Ημιενεργή (Active/Semiactive) ανάρτηση   Ενεργή/Ημιενεργή (Active/Semiactive) ανάρτηση EmptyΤρι 08 Ιαν 2013, 12:15

JIMK7 έγραψε:
DrIoannis έγραψε:
Η ενεργή ανάρτηση στους αγώνες ναι είναι πολλά χρόνια αλλά πλέον με το κόστος σε λογικά επίπεδα μπορεί να περάσει στο κοινό.Τώρα αν και ποιος μπορεί να εκμεταλλευτεί στο μέγιστο αυτή την τεχνολογία εκεί δεν ξέρω.Βέβαια ποιος μπορεί να εκμεταλλευτεί τα σημερινά SuperSport? Πιστεύω όχι πολλοί...

JIMK7: H Ducati έχει ηλ/κα ρυθμιζόμενη ανάρτηση και όχι ενεργή.


Ενταξ δεν λεω αλλα εχουν σχεδον την ιδια φιλοσοφια oooyes τουλαχιστον οι αναρτησεις ειναι ακρβος το ιδιο απλα αλλαζει ο εγκεφαλος Very Happy
Δεν έχουν σχέση αυτές οι 2 αναρτήσεις, εντελώς άλλη φιλοσοφία.Η ενεργή ανάρτηση κάνει ρυθμίσεις ανα 1/100sec ανάλογα με την κατάσταση της μηχανής(κλίση,ταχύτητα,πρόγραμμα,GPS,γκάζι κλπ) μόνη της και οι ηλ/κα ρυθμιζόμενες απλά αλλάζει ο οδηγός από τα χειριστήρια τις ρυθμίσεις χωρίς να βγάλει κάποιο εργαλείο.
Γενικά θα δούμε πάααρα πολλά μέσα στα επόμενα 2 χρόνια.Το πρόβλημα είναι ότι μόνο θα τα βλέπουμε και δεν θα τα γευτούμε...
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
JIMK7
Full gixxer
Full gixxer
JIMK7


Άντρας Όνομα: : ΔΗΜΗΤΡΗΣ
Τόπος : KΡHTH XANIA
Ηλικία : 51
Αριθμός μηνυμάτων : 8101
Αγωνιζόμενος : Κάπου Κάπως Κάποτε
Hμερομηνία εγγραφής : 07/11/2008

Ενεργή/Ημιενεργή (Active/Semiactive) ανάρτηση Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Ενεργή/Ημιενεργή (Active/Semiactive) ανάρτηση   Ενεργή/Ημιενεργή (Active/Semiactive) ανάρτηση EmptyΤρι 08 Ιαν 2013, 12:32

DrIoannis έγραψε:
JIMK7 έγραψε:
DrIoannis έγραψε:
Η ενεργή ανάρτηση στους αγώνες ναι είναι πολλά χρόνια αλλά πλέον με το κόστος σε λογικά επίπεδα μπορεί να περάσει στο κοινό.Τώρα αν και ποιος μπορεί να εκμεταλλευτεί στο μέγιστο αυτή την τεχνολογία εκεί δεν ξέρω.Βέβαια ποιος μπορεί να εκμεταλλευτεί τα σημερινά SuperSport? Πιστεύω όχι πολλοί...

JIMK7: H Ducati έχει ηλ/κα ρυθμιζόμενη ανάρτηση και όχι ενεργή.


Ενταξ δεν λεω αλλα εχουν σχεδον την ιδια φιλοσοφια oooyes τουλαχιστον οι αναρτησεις ειναι ακρβος το ιδιο απλα αλλαζει ο εγκεφαλος Very Happy
Δεν έχουν σχέση αυτές οι 2 αναρτήσεις, εντελώς άλλη φιλοσοφία.Η ενεργή ανάρτηση κάνει ρυθμίσεις ανα 1/100sec ανάλογα με την κατάσταση της μηχανής(κλίση,ταχύτητα,πρόγραμμα,GPS,γκάζι κλπ) μόνη της και οι ηλ/κα ρυθμιζόμενες απλά αλλάζει ο οδηγός από τα χειριστήρια τις ρυθμίσεις χωρίς να βγάλει κάποιο εργαλείο.
Γενικά θα δούμε πάααρα πολλά μέσα στα επόμενα 2 χρόνια.Το πρόβλημα είναι ότι μόνο θα τα βλέπουμε και δεν θα τα γευτούμε...


Γιαννη ολα αυτα που λες εχουν να κανουν με τον εγκεφαλο και οχι με την αναρτηση Very Happy

Η αναρτηση ειναι η ιδια ακριβος με ενα ποτασιομετρο ( βαλβιδα ) που κλεινει τη ροη του λαδιου δεν κανει κατι αλλο η αναρτηση nono

Για να καταλαβεις ακομα και στη δικη μου αναρτηση με ενα εγκεφαλο εξτρα μπορω να τη κανω ενεργη αναρτηση δεν θυμαμαι ποσα λεφτα μου ζητουσε ο Τασουλης τοτε για να το φτιαξω ετσι Very Happy
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
jimmyjp
Normal gixxer
Normal gixxer



Άντρας Όνομα: : Δημητρης
Τόπος : Μεγαρα
Ηλικία : 34
Αριθμός μηνυμάτων : 212
Αγωνιζόμενος : Του χρονου!!!
Hμερομηνία εγγραφής : 30/11/2009

Ενεργή/Ημιενεργή (Active/Semiactive) ανάρτηση Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Ενεργή/Ημιενεργή (Active/Semiactive) ανάρτηση   Ενεργή/Ημιενεργή (Active/Semiactive) ανάρτηση EmptyΤετ 09 Ιαν 2013, 21:53

Ενεργές αναρτήσεις υπάρχουν στα GP από τότε που έτρεχε ο Rainey όπως λέει και ο Μιου.Συγκεκριμένα,από τους πρωτοπόρους ήταν η Cagiva με το 500 του Lawson,το οποίο είχε αναρτήσεις στις οποίες άλλαζαν οι ρυθμίσεις μέσω ενός σερβομηχανισμού,ανάλογα με το ποσοστό ανοίγματος του γκαζιού η με την πίεση που δεχόταν το φρένο(δεν ήταν τότε με διαφορετικές ρυθμίσεις μέσω GPS όπως μεταγενέστερα).Δηλαδή,όσο άνοιγε το γκάζι τόσο γινόταν αργότερη η συμπίεση του αμορτισέρ,και όσο φρέναρε το μηχανάκι γινόταν αργότερη η συμπίεση του πιρουνιού.Το αποκορύφωμα αυτής ης τεχνολογίας στα παγκόσμια πρωταθλήματα ήταν το R1 του Haga,την σεζόν 2008(μετά απαγορεύτηκαν).Το συγκεκριμένο μέσω μια συνεργασίας Ohlins-Magneti Marelli είχε έναν εγκέφαλο ο οποίος άλλαζε τις ρυθμίσεις σε πραγματικό χρόνο,ανάλογα με την στροφή της πίστας,το TPS,τον χάρτη του traction control,φθορά ελαστικών και πολλά άλλα...Και όπως λέει ο Dr.Ioannis οι αναρτήσεις της Ducati με αυτές της BMW,δεν έχουν σχέση.Οι μεν απλά ρυθμίζονται εν κινήσει,οι δε ρυθμίζονται μόνες τους όποτε το κρίνουν απαραίτητο.
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
k8 600 kk
Racing gixxer
Racing gixxer
k8 600 kk


Άντρας Όνομα: : Κωστας (ΚΚ)
Τόπος : Πειραιας
Ηλικία : 44
Αριθμός μηνυμάτων : 5571
Αγωνιζόμενος : τωρα τωρα ερχεται το λοττο το νιωθω....
Hμερομηνία εγγραφής : 09/07/2011

Ενεργή/Ημιενεργή (Active/Semiactive) ανάρτηση Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Ενεργή/Ημιενεργή (Active/Semiactive) ανάρτηση   Ενεργή/Ημιενεργή (Active/Semiactive) ανάρτηση EmptyΤετ 09 Ιαν 2013, 23:53

τωρα εγω με τη σειρα μου να πω μια......mal@kies

σοβαροτατα τωρα..... το μελλον σαφως και ειναι οι αισθητηρες και τα gps και τα διαφορα μπλιμπλικια, κανουν το μηχανακι πιο προβλεψιμο πιο ομαλο και σαφως στημενο ανα πασα στιγμη και συνεπως καλυτερο γυρολογιο και χρονο....

ΑΛΛΑ... ας πουμε οτι εγω ειμαι ο καψολαστιχας σουπερ ουαου χερας v.rossi και θελω παραπανω ή λιγοτερη συμπιεση για να βγαινω με αναποδα, οι τρεχα γυρευε διαστημικες αναρτησεις μαζι με τα ηλεκτρονικα μπλιμπλικια που ΙΣΩΣ να απενεργοποιουνται θα μου το επιτρεψουν αυτο ??????

...για να γινω πιο σαφης (σαν παλιος κουτακιας) ας παρουμε για παραδειγμα ενα 106 16ν μαμα 2002, και ενα golf gti 2012, σαφως και το golf ειναι πιο γρηγορο, αλλα πιο διασκεδαστικο ειναι ???? σου μεταδιδει περισσοτερες πληροφοριες ???
εχεις περιθωρια να το "σκαλισεις-στησεις" οπως βολευει εσενα και οχι το κατασκευαστη-μεσο οδηγο ?

καταλαβαινεται που το παω.... φανταστειται να εχουν οι μηχανες μετα απο λιγα χρονια μονομα ενεργοποιημενο το αντι-σπιν και το wheelie control για θεμα "ασφαλειας".... οκ δεκτο και σεβαστο με τα ηλεκτρονικα θα κανω καλυτερο χρονο και πιο ευκολα και με πολυ λιγοτερο ρισκο αλλα where is the fun in that ????

εν κατακλειδει μακαρι σε κατι τοσο απολυτο και τοσο ακραιο οπως ειναι τα ss να καταφερουν να βελτιωσουν τοσο το συνολο αναρτησεις κτλπ αλλα χωρις να χαθει η αγριοτητα που μας κ@@@@...λωνει γιατι μας βλεπω να περνουμε τιποτα hysaberg για να θυμιθουμε πως ειναι να κανεις mal@kies οταν και οποτε γουσταρεις !
Δεν ειμαι κατα της εξελιξης, και ειδικα οταν ειναι η κεφαλα μου πανω στη μηχανη αλλα δε ξερω κατα ποσο η εξελιξη και η κ@υλα θα... συμβαδισουν !!!!

(ΥΓ δεν αναφερομαι αποκλειστικα στο θεμα της ηλεκτρονικης αναρτησης αλλα γενικοτερα στην μπλιμπλικοεξελιξη)
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
DimSTriple
Full gixxer
Full gixxer
DimSTriple


Άντρας Όνομα: : Δημήτρης
Τόπος : Αθήνα
Ηλικία : 45
Αριθμός μηνυμάτων : 803
Hμερομηνία εγγραφής : 05/11/2008

Ενεργή/Ημιενεργή (Active/Semiactive) ανάρτηση Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Ενεργή/Ημιενεργή (Active/Semiactive) ανάρτηση   Ενεργή/Ημιενεργή (Active/Semiactive) ανάρτηση EmptyΠεμ 10 Ιαν 2013, 16:31

Αν το σκεφτείτε με τη πορεία των εξελίξεων που ακολουθήθηκε στα αυτοκίνητα με αντίστοιχες εφαρμογές αυτοδιόρθωσης κάτι τέτοιο είναι πολύ πιθανό να δούμε στο δρόμο, ίσως πολύ περισσότερο απ'ότι στις αγωνιστικές μοτοσυκλέτες.
Εκεί, θεωρώ πως καθαρά λόγο κόστους, τέτοιες εφαρμογές δε θα γίνουν στάνταρ, θα τα δούμε σίγουρα και πραγματικά είναι εκπληκτικό που η BMW έβγαλε τέτοιο σύστημα για το superstock μηχανάκι της, αλλά θεωρώ πως ίσως σύντομα θα περιοριστούν, κόβουν απο παντού έξοδα, δε βλέπω το λόγο να μη κόψουν και απο 'κεί.

Θα δείξει. Αν μη τι άλλο θα έχει πολύ ενδιαφέρων!
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
http://www.meremetis.gr/
DrIoannis
Hero gixxer
Hero gixxer
DrIoannis


Άντρας Αριθμός μηνυμάτων : 1734
Αγωνιζόμενος : το... πάλεψα.
Hμερομηνία εγγραφής : 29/01/2009

Ενεργή/Ημιενεργή (Active/Semiactive) ανάρτηση Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Ενεργή/Ημιενεργή (Active/Semiactive) ανάρτηση   Ενεργή/Ημιενεργή (Active/Semiactive) ανάρτηση EmptyΠεμ 10 Ιαν 2013, 22:59

Εμένα πάλι θεωρώ πως πιο φτηνά θα τους έρθει η εξέλιξη των ηλ/κών από το πχ να αυξήσουν την εκμεταλλεύσιμη ιπποδύναμη(ψαλίδι,πλαίσιο,φρένα) ή να μειώσουν το βάρος. Πιο οικονομικό είναι με την βοήθεια των ηλ/κών να βοηθήσουν τον αναβάτη να περάσει ασφαλέστερα περισσότερη δύναμη στο δρόμο και να νοιώσει πιο ευχάριστα και άνετα με αυτό.
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
 
Ενεργή/Ημιενεργή (Active/Semiactive) ανάρτηση
Επιστροφή στην κορυφή 
Σελίδα 1 από 1
 Παρόμοια θέματα
-
» Custom Bazzaz Traction Control Active Light
» εμπρος αναρτηση
» sos αναρτηση μπρος

Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτήΔεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Greek GSX-R forum :: ΝΕΑ :: NEA ΓΥΡΩ ΑΠΟ ΤH ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ-
Μετάβαση σε:  
Copyright ©2008 - 2023, gixxer.gr
gixxerforum@gmail.com