- Oikopedofagos έγραψε:
- Ρίξε και μια ματιά στα bridgestone S-20. Μου έχει κάνει εντύπωση το κράτημα τους από τη στιγμή που θα βάλεις μπροστά την μηχανή.
χαχαχα οκ αν είναι έτσι θα ρίξω μια ματιά :) οτι καλύτερο θα ζεσταίνονται μαζί με το μοτόρι :P
Ένα κορυφαίο σπορ ελαστικό εμπνευσμένο κατευθείαν από την τεχνολογία MotoGP της Bridgestone
Η Bridgestone παρουσίασε το κορυφαίο supersport ελαστικό Battlax S20 σε μία μεγάλη εκδήλωση δοκιμών για τον Τύπο στην πίστα του Portimão στην Πορτογαλία, από τις 14 έως τις 20 Μαρτίου 2012. Περισσότεροι από 100 δημοσιογράφοι από τον Ευρωπαϊκό και Διεθνή Τύπο Μοτοσικλέτας παρευρέθηκαν την παρουσίαση του νέου Supersport ελαστικού. Δοκίμασαν προσωπικά οι ίδιοι το ελαστικό στην απαιτητική πίστα των 4.7 χιλιομέτρων Autódromo Internacional do Algarve, η οποία φιλοξενεί το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα FIM Superbike και τις δοκιμές της FIA Formula One. Τη δεύτερη ημέρα, οι δημοσιογράφοι δοκίμασαν το S20 στο δρόμο στα περίχωρα του Algarve. Αργότερα μέσα στην εβδομάδα, η Bridgestone προσκάλεσε πελάτες από όλη την Ευρώπη για μία παρόμοια παρουσίαση και δοκιμή στο Portimão.
“Θελήσαμε ο Τύπος, δοκιμάζοντας το νέο Battlax S20 να αισθανθεί τα γονίδια του MotoGP” δηλώνει ο Vincent Van Houtte, Διευθυντής Ελαστικών Μοτοσικλέτας, της Bridgestone Europe.
Σχεδιασμένο με την τεχνολογία MotoGP της Bridgestone
Χρησιμοποιώντας το σύμβολο “S” (= Sport) για πρώτη φορά σε ελαστικό Battlax, το κορυφαίο S20 συμπληρώνει το διαστασιολόγιο Hyper Sport ελαστικών της Bridgestone, το οποίο περιλαμβάνει το Battlax BT-016 PRO και το BT-016 μεταξύ άλλων εξειδικευμένων σπορ ελαστικών για δρόμο και για πίστα.
Ο στόχος εξέλιξης του S20 είναι να ικανοποιήσει τις απαιτήσεις των Ευρωπαίων σπορ αναβατών με τις ισχυρές μοτοσικλέτες από 600 έως 1300cc για τις υψηλότερες επιδόσεις χειρισμού στο στεγνό και το βρεγμένο σε όλα τα είδη δρόμου και σε όλες τις συνθήκες οδήγησης: οδήγηση σε αυτοκινητόδρομο, σε επαρχιακούς δρόμους με στροφές, σε αστικούς δρόμους και αγωνιστικές πίστες. Για τις λύσεις, οι μηχανικοί της Bridgestone χρησιμοποίησαν την εμπειρία τους από το MotoGP.
“Τα αποτελέσματα των δοκιμών του νέου S20 δείχνουν ότι η Bridgestone μπορεί να πάρει την τεχνολογία από το MotoGP και να την εφαρμόσει στα ελαστικά δρόμου. Μέχρι σήμερα, το S20 αποτελεί την πλησιέστερη εκδοχή των ελαστικών MotoGP και συνεπώς ωφελείται περισσότερο από οποιοδήποτε άλλο ελαστικό από τις επιτυχίες της Bridgestone στο MotoGP” δηλώνει ο Vincent Van Houtte, Διευθυντής Ελαστικών Μοτοσικλέτας, της Bridgestone Europe.
Μεγαλύτερη επιφάνεια επαφής σε όλες τις γωνίες
Σε σύγκριση με το BT-016 PRO, το S20 προσφέρει κορυφαίο χειρισμό στο βρεγμένο και το στεγνό, διατηρώντας άριστες επιδόσεις στον τομέα της διάρκειας ζωής. Η δοκιμασμένη κατασκευή της Bridgestone με τις τεχνολογίες Mono-Spiral Belt (MSB) και High Tensile Super Penetrated Cord (HTSPC) βελτιστοποιήθηκε ώστε να δημιουργείται μεγαλύτερο αποτύπωμα επιφάνειας επαφής σε όλες τις γωνίες κλίσης, παρέχοντας μεγαλύτερη πρόσφυση σε όλες τις συνθήκες. Στις κλίσεις μικρότερου camber, αυτή η μεγαλύτερη επιφάνεια επαφής βελτιώνει την αίσθηση επαφής και προσθέτει αναπαυτικότητα στην οδήγηση. Στις μεσαίες και μεγαλύτερες γωνίες, οι αναβάτες απολαμβάνουν μεγαλύτερη σταθερότητα στις στροφές.
Το ελαστικό S20 έχει σχεδιαστεί με αυλακώσεις, οι οποίες εκτείνονται προς το κέντρο του πέλματος, βελτιώνοντας τις επιδόσεις στις στροφές όταν η γωνία κλίσης είναι μικρή, ιδίως στις εσωτερικές στροφές. Στο εμπρόσθιο, οι πλαϊνές αυλακώσεις εκτείνονται προς την περιοχή των ώμων, παρέχοντας καλύτερη αίσθηση επαφής στις μεγάλες κλίσεις και ισχυρότερη πρόσφυση στο στεγνό και το βρεγμένο. Στο οπίσθιο, οι φαρδύτερες αυλακώσεις προσφέρουν αξιόπιστη πρόσφυση στο βρεγμένο.
"Η μεγάλη επιφάνεια επαφής του S20 και τα επίπεδα πρόσφυσης πηγάζουν από τα γονίδια του MotoGP. Οι σπορ οδηγοί μπορούν να αντιμετωπίσουν τις κλίσεις με πλήρη αυτοπεποίθηση” δηλώνει ο Dominique Plom, Βοηθός Διευθυντή, Τεχνικός, της Bridgestone Europe.
Άμεση πρόσφυση
Η νέα σύνθεση γόμας με Silica Rich και η τεχνολογία πολυμερών NanoPro-TechTM, που ανήκει στην ιδιοκτησία της Bridgestone και μειώνει την ανάπτυξη θερμότητας κατά τη διάρκεια της κύλισης του ελαστικού, παρέχει βελτιωμένη πρόσφυση στο βρεγμένο και στις χαμηλές θερμοκρασίες. Αυτό προσφέρει, επίσης, αξιόπιστη πρόσφυση από την αρχή και κατά τη διάρκεια της προθέρμανσης, χωρίς να περιορίζονται οι χιλιομετρικές επιδόσεις στο εμπρόσθιο και το οπίσθιο.
Η σύνθεση γόμας τριών τμημάτων (3LC) με τη βέλτιστη τμηματοποίηση από μαλακή μέχρι σκληρότερη σύνθεση εφαρμόστηκε στο εμπρόσθιο και το οπίσθιο, βελτιώνοντας την πρόσφυση στο στεγνό καθώς προσφέρει υψηλή σταθερότητα στις στροφές και καλή χιλιομετρική απόδοση.
Νέο σημείο αναφοράς στην πρόσφυση στο βρεγμένο
Οι δοκιμές των ελαστικών σε σχέση με το Bridgestone BT-016 PRO δείχνουν ότι το νέο S20 έχει βελτιωμένη πρόσφυση στο στεγνό, προσφέροντας μεγάλη αυτοπεποίθηση στις στροφές και σπορ χειρισμούς υψηλού επιπέδου. Στην πίστα, οι αναβάτες μπορούν να αναμένουν υψηλή σταθερότητα στις στροφές και γρηγορότερους γύρους πίστας μέσω καλύτερης και πιο ισορροπημένης πρόσφυσης στο εμπρόσθιο και το οπίσθιο.
Οι δοκιμές της Bridgestone δείχνουν ότι η πρόσφυση που σημειώνει το S20 στο βρεγμένο είναι ακόμα καλύτερη σε σχέση με αυτή του is even better than the BT-016 PRO already the established standard in the wet. Τα αποτελέσματα δείχνουν, επίσης, την υψηλή σταθερότητα, αποτέλεσμα της βελτιωμένης πρόσφυσης και εύκολο έλεγχο σε συνθήκες έντονης βροχής.
Η πρόσφυση υψηλού επιπέδου επετεύχθη χωρίς να περιορίζονται οι χιλιομετρικές επιδόσεις. Οι δοκιμές της Bridgestone επιβεβαιώνουν ότι η σύνθεση γόμας του νέου S20 έχει εξαιρετική αντίσταση στη φθορά, προσφέροντας πολλά χιλιόμετρα και στο εμπρόσθιο και στο οπίσθιο ελαστικό.
Το νέο κορυφαίο Battlax Hyper Sport S20 διατίθεται στην Ευρώπη από τον Ιανουάριο του 2012 σε 4 διαστάσεις εμπρός και 7 διαστάσεις πίσω.
Εμπρός
110/70 ZR17 S20F (54W) TL
120/60 ZR17 S20F (55W) TL
120/70 ZR17 S20F (58W) TL
130/70 ZR16 S20F (61W) TL
Πίσω
150/60 ZR17 S20R (66W) TL
160/60 ZR17 S20R (69W) TL
170/60 ZR17 S20R (72W) TL
180/55 ZR17 S20R (73W) TL
190/50 ZR17 S20R (73W) TL
190/55 ZR17 S20R (75W) TL
200/50 ZR17 S20R (75W) TL