|
| HIGH-SIDING.. αποψεις,ιστοριες,αναλυση. | |
|
+14WotU777 Κωσταςηρακλειο R evolution thanasis gixxer κολτρέϊν thanosk6 alex k8 giatros JIMK7 sporoskaterini gat0s papagym nasos-v panosk8 18 απαντήσεις | |
Συγγραφέας | Μήνυμα |
---|
panosk8 Hero gixxer
Όνομα: : Πανος Ηλικία : 40 Αριθμός μηνυμάτων : 2447 Hμερομηνία εγγραφής : 05/06/2009
| Θέμα: HIGH-SIDING.. αποψεις,ιστοριες,αναλυση. Σαβ 11 Ιουλ 2009, 20:29 | |
| ξεκιναω ενα νεο τοπικ,με αφορμη τη συζητηση "ποσο γκαζι χρειαζομαστε τελικα" κ το παρακατω που μου συνεβη προσφατα. θα ηθελα να επικεντρωθουμε μονο πανω στο θεμα του τιτλου,χωρις εδω ομως να γινει διαχωρισμος κυβικων,κ ειδη μηχανων. οταν οδηγαμε στο δρομο και πιεζουμε συνεχως τον συνδιασμο οριων: αναβατης/οδοστρωμα/μοτο,υπαρχει μεγαλος κινδυνος,να συμβουν πολλα απροβλεπτα κ δυσαρεστα. κ ενα απο αυτα, ειναι ενα εκρηκτικο high-siding. οπως λεει κ το διαχρονικο ρητο:μια εικονα χιλιες λεξεις. κοιταξτε προσεκτικα το παρακατω στιγμιοτυπο στη φωτο.. τον ηλιο,τα βουνα,τα χιλιομετρα..το τιμονι στο στοπ..τις μπαρες..κ δειτε το σκηνικο σαν παρατηρητης.πατηστε ξανα το play,κ φανταστειτε τη συνεχεια.. για το μονο που με πιανει ακομα κρυος υδρωτας οταν ξανακοιταω τη φοτο αυτη,ειναι ΟΙ ΜΠΑΡΕΣ στα λιγα μετρα δεξια κ αριστερα μου. μπειτε σε μια ΠΙΣΤΑ.φορεστε τη στολη σας,κ οδηγειστε τα εργαλεια αυτα οπως τους αξιζει.ξυστε τα ολα,τερματιστε λαστιχα,αφηστε μαυρες γραμμες απο επιταχυνση,ντριφταρετε,γονατιστε το στα φρενα,ριξτε κ καμια σουζα κ ενα εντο στο τελος,κι αμα τυχει κ πεσετε,στο χωραφι θα σταματησετε. γι αυτο.. ΠΙΣΤΑ ΚΥΡΙΟΙ.. γραψτε ιστοριες με high-siding που εχετε ζησει εχετε αποφυγει η σωσει,δει η ακουσει.στο δρομο η στη πιστα.γραψτε συμβουλες,αποψεις.κ μεσα απο αυτη τη κουβεντα,ευελπιστω,να προβληματιστουμε ολοι,εμειροι κ μη,οτι στο δρομο υπαρχει παντα ο απροβλεπτος παραγοντας,ο οποιος δεν ειναι ελεγχομενος οπως στη πιστα.κ ενα στιγμιαιο λαθος απο μερους μας,τον πολλαπλασιαζει. | |
| | | nasos-v Full gixxer
Όνομα: : Νασος Τόπος : Περιστερι-Αθηνα Ηλικία : 46 Αριθμός μηνυμάτων : 6282 Αγωνιζόμενος :
Hμερομηνία εγγραφής : 13/12/2008
| Θέμα: Απ: HIGH-SIDING.. αποψεις,ιστοριες,αναλυση. Σαβ 11 Ιουλ 2009, 22:55 | |
| | |
| | | papagym Adv. gixxer
Ηλικία : 55 Αριθμός μηνυμάτων : 569 Αγωνιζόμενος : ''Αγίου'' Hμερομηνία εγγραφής : 05/03/2009
| Θέμα: Απ: HIGH-SIDING.. αποψεις,ιστοριες,αναλυση. Σαβ 11 Ιουλ 2009, 23:18 | |
| Καλά ρε άρχοντα, στο δρόμο για να αρπάξεις τέτοιο χαϊ πρέπει να κυνηγούσες τον Rossi!!!!!!!!
Δεν είναι εύκολο να πάθεις κάτι τέτοιο!!
Δεν έχω εμπειρία από χαϊ, εκτός από κανά δυο γλυστρήματα Σέρρες όταν πίεζα στις εξόδους για να φτάσω τους πιο γρήγορους!
Το έσωσα κρατώντας το γκάζι ανοικτό. Μάλλον από τύχη, δεν θυμάμαι να το έκανα συνειδητά! Το έχει γράψει και ο giatros, το χαϊ συνήθως έρχεται από πίεση στις εξόδους, άγχος για μείνουμε κόντα στον πιο γρήγορο! | |
| | | gat0s Hero gixxer
Όνομα: : ΑΝΕΣΤΗΣ Τόπος : ΚΟΜΟΤΗΝΗ Ηλικία : 42 Αριθμός μηνυμάτων : 1831 Αγωνιζόμενος : Hμερομηνία εγγραφής : 23/04/2009
| Θέμα: Απ: HIGH-SIDING.. αποψεις,ιστοριες,αναλυση. Κυρ 12 Ιουλ 2009, 03:04 | |
| καλα ρε Πανο με 6 στο κιβωτιο πως σε εκανε high?παγο ειχε κατω? Ειχα και γω κανα δυο τρεις φορες high αλλα απο μαλακια μου. ΠΟΤΕ κυριοι μην περνετε την μηχανη χειμωνα.Τα κρυα λαστιχα και η μηχανη που τραβαει σαν χαζη μου εχουν φαει την ψυχη. ολες οι πτωσεις ηταν ομως ανοδηνες ειδηκα για εμενα.Ουτε γρατζουνια. Εσυ με τοσα χιλιομετρα δεν θελω να φανταστω τι παθατε τα δυο σας Εχεις απολυτο δικιο για την πιστα.μακαρι να υπηρχαν περισσοτερες πιστες στην Ελλαδα και περισσοτερα κυνητρα για να μπουμε.Θα ειχαν σωθει πολλες ζωες πιστευω.Καθως μπαινεις κωβεις τις χοντρες μαλακιες στους δρομους. Ετσι εκανα και γω. ΠΙΣΤΑ ΚΥΡΙΟΙ. | |
| | | sporoskaterini Adv. gixxer
Όνομα: : Γιωργος Τόπος : Κατερίνη Πιερίας Ηλικία : 40 Αριθμός μηνυμάτων : 440 Αγωνιζόμενος : θλιβερή ιστορία..... Hμερομηνία εγγραφής : 22/02/2009
| Θέμα: Απ: HIGH-SIDING.. αποψεις,ιστοριες,αναλυση. Κυρ 12 Ιουλ 2009, 05:34 | |
| | |
| | | JIMK7 Full gixxer
Όνομα: : ΔΗΜΗΤΡΗΣ Τόπος : KΡHTH XANIA Ηλικία : 52 Αριθμός μηνυμάτων : 8101 Αγωνιζόμενος : Κάπου Κάπως Κάποτε Hμερομηνία εγγραφής : 07/11/2008
| Θέμα: Απ: HIGH-SIDING.. αποψεις,ιστοριες,αναλυση. Κυρ 12 Ιουλ 2009, 10:39 | |
| Καλα HIGH-SIDING στο δρομο εχω φαει κι εγω με πανω απο 240 χιλιομετρα αλλα ευτυχως το εσωσα κατα τυχη απο κρυα λαστιχα :P Τωρα με το δικο σου HIGH-SIDING μην κοιταζεις το κοντερ γιατι δεν ηταν αυτα τα πραγματικα χιλιομετρα ηδη η ροδα ειχε παρει τρελες στροφες απο τις κανονικες και οπως ξερεις το κοντερ παιρνει εντολη απο τη πισω ροδα :vwrv: Σιγουρα δεν πηγαινες και σιγα αλλα δεν νομιζω να επεσες μ αυτα τα χιλιομετρα γιατι μετα δεν θα ησουν εδω να γραφεις :betvt: | |
| | | panosk8 Hero gixxer
Όνομα: : Πανος Ηλικία : 40 Αριθμός μηνυμάτων : 2447 Hμερομηνία εγγραφής : 05/06/2009
| Θέμα: Απ: HIGH-SIDING.. αποψεις,ιστοριες,αναλυση. Κυρ 12 Ιουλ 2009, 14:47 | |
| κι ομως στον δρομο ειναι που συμβαινουν αυτα..σε εθνικες που τα χιλιομετρα ειναι πολλα κ η ασφαλτος σου δινει καπως ικανοποιητικη αισθηση να πιεσεις.η στροφη εκεινη ηταν γρηγορη,ελαφρα ανηφορικη,παρατεταμενη,κ ημουν για ωρα πλαγιασμενος.οι φυγοκεντρικες δυναμεις που ενιωσα να με πιεζουν τη στιγμη που ξεκολησε το λαστιχο,και με τη κληση που ειχα,δεν εχουν καμια σχεση με τα γλυστηματα στα λιγα.
ΤΟ ΛΑΘΟΣ: ο χειροτερος εχθρος,ειναι ο ιδιος μας ο εαυτος κ η αυτοπεποιθηση μας.δυστυχως ,περασε εδω και χρονια η εποχη που ημουν σφιχτος,επιφυλακτικος, η αγχομενος στο τιμονι.τη στιγμη που το επαθα αυτο,απολαμβανα την οδηγηση,την αδρεναλινη που σου βγαζει. | |
| | | panosk8 Hero gixxer
Όνομα: : Πανος Ηλικία : 40 Αριθμός μηνυμάτων : 2447 Hμερομηνία εγγραφής : 05/06/2009
| Θέμα: Απ: HIGH-SIDING.. αποψεις,ιστοριες,αναλυση. Κυρ 12 Ιουλ 2009, 15:01 | |
| ο jimakos εχει δικιο,ειναι η στιγμη που το λαστιχο σπιναρει,λιγο πριν βρει προσφυση κ γινω αεροπλανο.ομως δημητρη,στο δρομο,τα 200 με τα 230 κ τα 260 λιγη διαφορα εχουν.ειμαι εδω τωρα,γιατι δεν χτυπησα σε καποιο σταθερο αντικειμενο,ουτε εγω ουτε η μηχανη. οσο για τις απωλειες,η μαυρουλα εγινε κομματια μονο απο περιφεριακα κ στη ροδα.εγω ΤΙΠΟΤΑ.πολλες μελανιες κ ενα μικρο καψιμο απο το γαντι που σκιστηκε,μιας κ οτι υπαρχει απο εξοπλισμο,το φορουσα.εγιναν ολα ομως κουρελια.εκτος απο μενα..
δημητρη αν θελεις περιεγραψε πιο αναλυτικα το σκηνικο,ποσο εφυγε το πισω,τι κληση κ σχεση στο κιβωτιο ειχες.γιατι εχω την εντυπωση οτι ενας λογος που τη πατησα ηταν η 6η στις ροπες της.ενω ισως θα επρεπε να μπω με μικροτερη σχεση,σε στροφες που οι ροπες εχουν βγει. | |
| | | giatros Normal gixxer
Όνομα: : Παντελής Τόπος : Κηφισιά - Πολιτεία / Σέρρες / Αγιος Ηλικία : 75 Αριθμός μηνυμάτων : 185 Αγωνιζόμενος : Παλιά..,
πολύ παλιά..!! Hμερομηνία εγγραφής : 09/06/2009
| Θέμα: Απ: HIGH-SIDING.. αποψεις,ιστοριες,αναλυση. Κυρ 12 Ιουλ 2009, 16:14 | |
| - panosk8 έγραψε:
- ενας λογος που τη πατησα ηταν η 6η στις ροπες της.ενω ισως θα επρεπε να μπω με μικροτερη σχεση,σε στροφες που οι ροπες εχουν βγει.
Υπάρχει ένα μάθημα που το μαθαίνεις αφού πάθεις. Στα μεγάλα μηχανάκια το γκάζι είναι αδιαβάθμιστος αναλογικός ρυθμιστής. Με απλά λόγια , ξεχνάμε την αντιμετώπιση της μικρής μηχανής / παπιού γκάζι κλειστό ή γκάζι τέρμα. Το γκάζι ανοίγεται σε δόσεις των 2-3 μοιρών με ήρεμη κίνηση , και ποτέ σε δόση των 30 μοιρών ξαφνικά. Αυτοί που φοβούνται τις πολλές στροφές στον κινητήρα γιατί αισθάνονται ότι 'δαγκώνει' έχουν την τάση να δώσουν πολύ γκάζι σε στροφές που δε βγαίνει ροπή. Μόλις όμως το μηχανάκι ροπιάσει , αποδεικνύεται πως ήταν υπερβολικό. Αν η ανταπόκριση στο γκάζι είναι μικρότερη από όσο θέλεις, έχε περισσότερες στροφές στον κινητήρα , (μικρότερη σχέση ) την επόμενη φορά. | |
| | | alex k8 Normal gixxer
Όνομα: : Αλεξανδρος Τόπος : Λουτσα Ηλικία : 43 Αριθμός μηνυμάτων : 86 Hμερομηνία εγγραφής : 26/03/2009
| Θέμα: Απ: HIGH-SIDING.. αποψεις,ιστοριες,αναλυση. Κυρ 12 Ιουλ 2009, 21:20 | |
| - panosk8 έγραψε:
- ο jimakos εχει δικιο,ειναι η στιγμη που το λαστιχο σπιναρει,λιγο πριν βρει προσφυση κ γινω αεροπλανο.ομως δημητρη,στο δρομο,τα 200 με τα 230 κ τα 260 λιγη διαφορα εχουν.ειμαι εδω τωρα,γιατι δεν χτυπησα σε καποιο σταθερο αντικειμενο,ουτε εγω ουτε η μηχανη.
οσο για τις απωλειες,η μαυρουλα εγινε κομματια μονο απο περιφεριακα κ στη ροδα.εγω ΤΙΠΟΤΑ.πολλες μελανιες κ ενα μικρο καψιμο απο το γαντι που σκιστηκε,μιας κ οτι υπαρχει απο εξοπλισμο,το φορουσα.εγιναν ολα ομως κουρελια.εκτος απο μενα..
δημητρη αν θελεις περιεγραψε πιο αναλυτικα το σκηνικο,ποσο εφυγε το πισω,τι κληση κ σχεση στο κιβωτιο ειχες.γιατι εχω την εντυπωση οτι ενας λογος που τη πατησα ηταν η 6η στις ροπες της.ενω ισως θα επρεπε να μπω με μικροτερη σχεση,σε στροφες που οι ροπες εχουν βγει. εγω εφυγα στα μεγαρα με high πρεπει να ειχα περιπου 100 χλμ στην εξοδο της στροφης στα πιτ,δεν πιεσα παραπανω,δεν κυνηγαγα κανεναν!μολις γλυστρησε το μηχανακι προσπαθησα να το σωσω κ χωρις να το καταλαβω θυμαμαι το μηχανακι που το κοιταζα απο πανω και τα χωματα που ολο και τα πλησιαζα με το κεφαλι!δεν θυμαμαι ποσες τουμπες εφερα!το κρανος ηταν γρατζουισμενο απο τη μια μερια ολο κ απο την αλλη ηταν μαυρο απο τη μπροστινη ροδα,ευτυχως το μηχανακι επαθε κατι γρατζουνιες ευτυχως επεσε στα μαλακα!! τρελο πεταγμα μιλαμε!! ολα αυτα με 100! ειχες ολους τους αγιους φιλαρακι μου μαζι σου με ..........234...... | |
| | | thanosk6 Adv. gixxer
Όνομα: : Θανάσης Τόπος : Ξάνθη Ηλικία : 43 Αριθμός μηνυμάτων : 446 Hμερομηνία εγγραφής : 30/12/2008
| Θέμα: Απ: HIGH-SIDING.. αποψεις,ιστοριες,αναλυση. Κυρ 12 Ιουλ 2009, 22:02 | |
| - giatros έγραψε:
- panosk8 έγραψε:
- ενας λογος που τη πατησα ηταν η 6η στις ροπες της.ενω ισως θα επρεπε να μπω με μικροτερη σχεση,σε στροφες που οι ροπες εχουν βγει.
Υπάρχει ένα μάθημα που το μαθαίνεις αφού πάθεις. Στα μεγάλα μηχανάκια το γκάζι είναι αδιαβάθμιστος αναλογικός ρυθμιστής. Με απλά λόγια , ξεχνάμε την αντιμετώπιση της μικρής μηχανής / παπιού γκάζι κλειστό ή γκάζι τέρμα. Το γκάζι ανοίγεται σε δόσεις των 2-3 μοιρών με ήρεμη κίνηση , και ποτέ σε δόση των 30 μοιρών ξαφνικά. Αυτοί που φοβούνται τις πολλές στροφές στον κινητήρα γιατί αισθάνονται ότι 'δαγκώνει' έχουν την τάση να δώσουν πολύ γκάζι σε στροφές που δε βγαίνει ροπή. Μόλις όμως το μηχανάκι ροπιάσει , αποδεικνύεται πως ήταν υπερβολικό. Αν η ανταπόκριση στο γκάζι είναι μικρότερη από όσο θέλεις, έχε περισσότερες στροφές στον κινητήρα , (μικρότερη σχέση ) την επόμενη φορά. Με λίγα λόγια, με το σταγονόμετρο κύριοι το γκάζι υπο κλίση και με μεγάλη σύνεση. Όταν δεν είναι στροφαρισμένο το μηχανακι και έξω απο την ροπή του, είναι λάθος να προσπαθούμε να το πιάσουμε στον ύπνο με ασκοπα χουφτώματα. Το αποτέλεσμα θα είναι να μας πιάσει αυτό στον ύπνο... Γιατρέ συμφωνώ απόλυτα μαζί σου. | |
| | | giatros Normal gixxer
Όνομα: : Παντελής Τόπος : Κηφισιά - Πολιτεία / Σέρρες / Αγιος Ηλικία : 75 Αριθμός μηνυμάτων : 185 Αγωνιζόμενος : Παλιά..,
πολύ παλιά..!! Hμερομηνία εγγραφής : 09/06/2009
| Θέμα: Απ: HIGH-SIDING.. αποψεις,ιστοριες,αναλυση. Κυρ 12 Ιουλ 2009, 22:42 | |
| Αντε να πω και για το δικό μου highside Κατ' αρχήν , κάτι για την ορολογία. Αν δεν σε πετάξει η μηχανή από πάνω , είναι παρά λίγο highside. Σέρρες με το 636 πριν μερικά χρόνια. Εχω βρει και μπαίνω στην Κ1 καλά , και στην Κ2 έχω τα πάντα όλα χάμω, το γκάζι ανοιχτό , και το μηχανάκι ούτε κιχ. Με έχει πιάσει μιά μ@λ@κία και το γέρνω όλο και περισσότερο , με το ίδιο πάντα ανοιχτό γκάζι. Οχι πολύ ανοιχτό , πες μισό. Η αίσθηση που έχω είναι πως λίγο ακόμα και θα ξύσω τον αγκώνα μου. Ξαφνικά , πολύ γλυκά , μου φεύγει το πίσω. Τίποτα απότομο , το αισθάνομαι σαν σε αργή κίνηση. 'Κοίτα πως φεύγει γλυκά" σκέφτομαι, κάνω ανάποδο τιμόνι αρκετό , και κλείνω το γκάζι. Εκεί με πετάει στον αέρα. Τα παιδιά που ήταν πίσω μου μου είπαν πως έκανα κατακόρυφο στα κλιπόν. Εσπασα και την ζελατίνα και την βάση των οργάνων. Στη συνέχεια έπεσα από την αριστερή πλευρά , ( η Κ2 είναι δεξιά) και σερνόμουνα κρατώντας ακόμα τα κλιπόν. Αφού προσπάθησα να τραβηχτώ και να ξαναπηδήξω πάνω στο μηχανάκι χωρίς επιτυχία, το άφησα να φύγει για να μη πέσει και με πλακώσει. Σύρθηκα στην πίστα, μπρούμητα, και σταμάτησα στο κέρμπ. Το μηχανάκι συνέχισε όρθιο, και έπεσε μόλις σταμάτησε μέσα στο χωράφι. Σηκώθηκα , αλλά δεν στεκόμουνα καλά. "Ωχ ! πρέπει να έχω χτυπήσει τα πόδια μου" σκέφτομαι. Μετά κοίταξα κάτω και είδα τις σόλες από τις μπότες να έχουν ξεκολλήσει από το σύρσιμο.. Απώλειες : Ανοιξε η ραφή από το γάντι και μου έφυγε ένα μεγάλο κομμάτι δέρμα από το χέρι , κράνος ξυσμένο ,οι μπότες , στολή με λίγες ζημιές , και το πεντάλ του φρένου και κάτι μικροζημιές στο φαίρινγκ. Συν η ζελατίνα και η βάση των οργάνων που είπα πριν. Αν είχα κρατήσει το γκάζι ανοιχτό , θα είχε διορθώσει χωρίς να πέσω. Ο λόγος που έπεσα δεν ήταν το παραπάνω γκάζι , ήταν η ολοένα μεγαλύτερη κλίση. Για κάποιο μυστηριώδη λόγο , το λαμπάκι "ΚΙΝΔΥΝΟΣ" δεν ανάβει όταν θα έπρεπε. Για αυτό, μόλις δω κάποιον να κάνει ξαφνική πρόοδο , του λέω να μην πιέσει άλλο, και να κρατηθεί στο επίπεδο αυτό για λίγο καιρό. Η βελτίωση της επίδοσης μεθάει , και δεν φοβάσαι Χάρο.. | |
| | | JIMK7 Full gixxer
Όνομα: : ΔΗΜΗΤΡΗΣ Τόπος : KΡHTH XANIA Ηλικία : 52 Αριθμός μηνυμάτων : 8101 Αγωνιζόμενος : Κάπου Κάπως Κάποτε Hμερομηνία εγγραφής : 07/11/2008
| Θέμα: Απ: HIGH-SIDING.. αποψεις,ιστοριες,αναλυση. Δευ 13 Ιουλ 2009, 02:38 | |
| - panosk8 έγραψε:
- ο jimakos εχει δικιο,ειναι η στιγμη που το λαστιχο σπιναρει,λιγο πριν βρει προσφυση κ γινω αεροπλανο.ομως δημητρη,στο δρομο,τα 200 με τα 230 κ τα 260 λιγη διαφορα εχουν.ειμαι εδω τωρα,γιατι δεν χτυπησα σε καποιο σταθερο αντικειμενο,ουτε εγω ουτε η μηχανη.
οσο για τις απωλειες,η μαυρουλα εγινε κομματια μονο απο περιφεριακα κ στη ροδα.εγω ΤΙΠΟΤΑ.πολλες μελανιες κ ενα μικρο καψιμο απο το γαντι που σκιστηκε,μιας κ οτι υπαρχει απο εξοπλισμο,το φορουσα.εγιναν ολα ομως κουρελια.εκτος απο μενα..
δημητρη αν θελεις περιεγραψε πιο αναλυτικα το σκηνικο,ποσο εφυγε το πισω,τι κληση κ σχεση στο κιβωτιο ειχες.γιατι εχω την εντυπωση οτι ενας λογος που τη πατησα ηταν η 6η στις ροπες της.ενω ισως θα επρεπε να μπω με μικροτερη σχεση,σε στροφες που οι ροπες εχουν βγει. Σιγουρα το οτι δεν χτυπησες σε σταθερο αντικειμενο ησουν πολυ τυχερος αλλα και στους αγωνες ακομα που δεν χτυπανε σε σταθερα αντικειμενα γινονται ατυχηματα και μαλιστα πολυ μεγαλα :vwrv: και ολα αυτα υπαιτιος ειναι η ταχυτητα για αυτο μην υποτιμας τις υψηλες ταχυτητες :vwrv: Τωρα με το δικο μου περιστατικο σαφως και εγινε με 6 ταχυτητα στο κιβωτιο αφου πηγαινα περιπου με 230 240 χιλιομετρα και ολα αυτα απο φθαρμενο και κρυο ελαστικο αλλα δεν περιμενα οτι με 6 ταχυτητα να ειχα αυτο το αποτελεσμα :P Βλεπεις ηταν τα πρωτα ανοιγματα που εκανα με το 1000Κ7 μου και δεν ειχα φανταστει ποσο παραπανω δυναμη ειχα απο τα παλιοτερα :refvf: 750 και 1000 RSV που ειχα Αλλιως ειναι να τσαρουχωνεις εστω και με 6 σε ενα μηχανακι με 130 αλογα και αλλιως με 180 αλογα :vwrv: μετα απο αυτο το σοκ πηρα το ΒΑΖΖΑΖ :grgrw: :grgrw: ΑΑΑ και μην ακουω αλλα κουλα οτι πιο ασφαλες ειναι να εχεις στο μηχανακι μικροτερη ταχυτητα με ψηλοτερες στροφες :grgrw: γιατι δεν θα το γλυτωσετε το HIGH-SIDING αυτα ισχυουν μονο σε επαγγελματιες οδηγους που ψαχνουν και το κλασμα του δευτερολεπτου σε μια πιστα :vwrv: Αν θελετε τη γνωμη μου να κινειστε με πιο πολυ ασφαλεια στη πιστα αλλα ακομα και στο δρομο ( ειδικα οσοι δεν εχουν αρκετη πειρα ) να εισαστε μια ταχυτητα πανω και οχι κατω τοτε θα δειτε και μονοι σας δηλαδη οτι ολα θα ειναι πιο ευκολα και με περισσοτερη ασφαλεια (και μην νομιζετε οτι θα πηγαινετε πιο αργα αλλα το αντιθετο ) καλη ευτυχια ΣΟΥΤΖΟΥΚΑΚΙΔΕΣ :aswe: :aswe: Υ.Γ. και προσοχη στους Ελληνικους και αθλιους δρομους (που δυστυχως εχουμε αρκετους ) :grgrw: :grgrw: | |
| | | panosk8 Hero gixxer
Όνομα: : Πανος Ηλικία : 40 Αριθμός μηνυμάτων : 2447 Hμερομηνία εγγραφής : 05/06/2009
| Θέμα: Απ: HIGH-SIDING.. αποψεις,ιστοριες,αναλυση. Δευ 13 Ιουλ 2009, 03:16 | |
| παιδια,θελω να σταθω λιγο στο θεμα του χουφτωματος.. .. .. ... ... για το γκαζι μιλαω βρε πονηρα μυαλα..! θεωρω καπως αυτονοητο οτι για να φτασεις στο 1000,πρεπει να περασεις μια πυραμιδα με σταδια στις μηχανες.παπιες,χωμα,μοταρντ,στρεετ,600 SS κ μετα το 1000αρι.αυτο το λογικο εκανα κ εγω.θα ταν τουλαχιστον τρελο να οδηγει καποιος SS με νοοτροπια παπιας.αυτο ομως δεν παει να πει οτι δεν υπαρχουν περιπτωσεις.οπως κ αλλα παρομοια.πριν λιγο καιρο,ειδαμε ενα τοπικ με ερωτηση: πως γινεται σουζα με το Κ8.. ασφαλως το γκαζι θελει πολυ λεπτους χειρισμους, | |
| | | panosk8 Hero gixxer
Όνομα: : Πανος Ηλικία : 40 Αριθμός μηνυμάτων : 2447 Hμερομηνία εγγραφής : 05/06/2009
| Θέμα: Απ: HIGH-SIDING.. αποψεις,ιστοριες,αναλυση. Δευ 13 Ιουλ 2009, 03:17 | |
| υπαρχουν καποια λεπτα σημεια στην ιστορια μου.θα προσπαθησω να τα ξεδιαλυνω οσο μπορω,γιατι πραγματικα θελω να βγει κατι καλο μεσα απο αυτη τη συζητηση.
στον δρομο,ΔΕΝ χρειαζομαι αλογα για να παω γρηγορα.ΔΕΝ τρεχω σε πιστα να μετραω sec,η να φρεναρω βαθια για να περασω καποιον.ουτε μ αρεσει να σκιζω τον κινητηρα ασκοπα. αυτο που κυνηγαω κ μαρεσει ειναι η ΡΟΗ. ομαλη μεταβαση απο τα φρενα στο γκαζι,σωστο πατημα στη μηχανη,για να την εμπιστευτω κ να πλαγιασω,κ σταδιακη επιταχυνση,αφου αρχισω να σηκωνω τη μοτοσυκλετα.
νομιζω οτι οσοι εχουν δει το βιντεο με τη μαυρουλα μου,φαινεται αυτο.
ΠΛΕΟΝ συμπληρωνω.στο δρομο δε χρειαζομαι αλογα για να παω γρηγορα,ισως ομως χρειαζομαι ΦΑΣΜΑ ΣΤΡΟΦΩΝ ΜΕ ΕΚΤΟΝΩΜΕΝΗ ΡΟΠΗ ΓΙΑ ΝΑ ΣΤΡΙΨΩ ΜΕ ΑΙΣΘΗΣΗ.ΙΣΩΣ και οχι.ΙΣΩΣ να χρειαζομαι καλυτερους δρομους.ΙΣΩΣ ομως κ να χρειαζομαι να μην οδηγαω οριακα στους δρομους ..ισως ισως ισως...
προσοχη στις ΠΑΡΑΤΕΤΑΜΕΝΕΣ παιδια..ειναι στροφες διαρκειας κ εχεις χρονο να επιταχυνεις πλαγιασμενος μεσα σ αυτες. | |
| | | nasos-v Full gixxer
Όνομα: : Νασος Τόπος : Περιστερι-Αθηνα Ηλικία : 46 Αριθμός μηνυμάτων : 6282 Αγωνιζόμενος :
Hμερομηνία εγγραφής : 13/12/2008
| Θέμα: Απ: HIGH-SIDING.. αποψεις,ιστοριες,αναλυση. Δευ 13 Ιουλ 2009, 09:15 | |
| - panosk8 έγραψε:
- υπαρχουν καποια λεπτα σημεια στην ιστορια μου.θα προσπαθησω να τα ξεδιαλυνω οσο μπορω,γιατι πραγματικα θελω να βγει κατι καλο μεσα απο αυτη τη συζητηση.
στον δρομο,ΔΕΝ χρειαζομαι αλογα για να παω γρηγορα.ΔΕΝ τρεχω σε πιστα να μετραω sec,η να φρεναρω βαθια για να περασω καποιον.ουτε μ αρεσει να σκιζω τον κινητηρα ασκοπα. αυτο που κυνηγαω κ μαρεσει ειναι η ΡΟΗ. ομαλη μεταβαση απο τα φρενα στο γκαζι,σωστο πατημα στη μηχανη,για να την εμπιστευτω κ να πλαγιασω,κ σταδιακη επιταχυνση,αφου αρχισω να σηκωνω τη μοτοσυκλετα.
νομιζω οτι οσοι εχουν δει το βιντεο με τη μαυρουλα μου,φαινεται αυτο.
ΠΛΕΟΝ συμπληρωνω.στο δρομο δε χρειαζομαι αλογα για να παω γρηγορα,ισως ομως χρειαζομαι ΦΑΣΜΑ ΣΤΡΟΦΩΝ ΜΕ ΕΚΤΟΝΩΜΕΝΗ ΡΟΠΗ ΓΙΑ ΝΑ ΣΤΡΙΨΩ ΜΕ ΑΙΣΘΗΣΗ.ΙΣΩΣ και οχι.ΙΣΩΣ να χρειαζομαι καλυτερους δρομους.ΙΣΩΣ ομως κ να χρειαζομαι να μην οδηγαω οριακα στους δρομους ..ισως ισως ισως...
προσοχη στις ΠΑΡΑΤΕΤΑΜΕΝΕΣ παιδια..ειναι στροφες διαρκειας κ εχεις χρονο να επιταχυνεις πλαγιασμενος μεσα σ αυτες. εδω μια χαρα τα λες!!!! +1000και +1000 σε αυτα που εγραψε ο γιατρος.... "Η βελτίωση της επίδοσης μεθάει , και δεν φοβάσαι Χάρο.." την εχω πατισει και εγω! :( | |
| | | giatros Normal gixxer
Όνομα: : Παντελής Τόπος : Κηφισιά - Πολιτεία / Σέρρες / Αγιος Ηλικία : 75 Αριθμός μηνυμάτων : 185 Αγωνιζόμενος : Παλιά..,
πολύ παλιά..!! Hμερομηνία εγγραφής : 09/06/2009
| Θέμα: Απ: HIGH-SIDING.. αποψεις,ιστοριες,αναλυση. Δευ 13 Ιουλ 2009, 10:18 | |
| - JIMK7 έγραψε:
ΑΑΑ και μην ακουω αλλα κουλα οτι πιο ασφαλες ειναι να εχεις στο μηχανακι μικροτερη ταχυτητα με ψηλοτερες στροφες :grgrw: γιατι δεν θα το γλυτωσετε το HIGH-SIDING αυτα ισχυουν μονο σε επαγγελματιες οδηγους που ψαχνουν και το κλασμα του δευτερολεπτου σε μια πιστα :vwrv: Δημήτρη , με μικρή σχέση στο κιβώτιο και 7-8 χιλ. στροφές , όσο ζητήσεις παίρνεις. Ανοίγεις 2-3 μοίρες? παίρνεις αυτή ακριβώς την ποσότητα δύναμης που ζήτησες. Με 4-5 χιλ.στροφές, ανοίγεις το γκάζι 10 μοίρες για να έχεις το ίδιο αποτέλεσμα. Συμφωνώ ότι με μια ταχύτητα πάνω γυρνάει ο ενδιάμεσος οδηγός γρηγορότερα. Οπως γρηγορότερα γυρίζει και αυτός που δεν αφήνει τελευταία στιγμή τα φρένα. Εδώ η ηρεμία αποδίδει.. Αν όμως έχει φτάσει να στίβει το γκάζι στις εξόδους, η μικρότερη σχέση τον βοηθάει να έχει καλύτερο έλεγχο. Φυσικά , οι κινήσεις πρέπει να γίνονται μικρομετρικα, για αυτό και πολλοί κρατάνε μαζί με το γκάζι και το αντίβαρο για σταθερότητα. | |
| | | JIMK7 Full gixxer
Όνομα: : ΔΗΜΗΤΡΗΣ Τόπος : KΡHTH XANIA Ηλικία : 52 Αριθμός μηνυμάτων : 8101 Αγωνιζόμενος : Κάπου Κάπως Κάποτε Hμερομηνία εγγραφής : 07/11/2008
| Θέμα: Απ: HIGH-SIDING.. αποψεις,ιστοριες,αναλυση. Δευ 13 Ιουλ 2009, 10:31 | |
| - giatros έγραψε:
- JIMK7 έγραψε:
ΑΑΑ και μην ακουω αλλα κουλα οτι πιο ασφαλες ειναι να εχεις στο μηχανακι μικροτερη ταχυτητα με ψηλοτερες στροφες :grgrw: γιατι δεν θα το γλυτωσετε το HIGH-SIDING αυτα ισχυουν μονο σε επαγγελματιες οδηγους που ψαχνουν και το κλασμα του δευτερολεπτου σε μια πιστα :vwrv: Δημήτρη , με μικρή σχέση στο κιβώτιο και 7-8 χιλ. στροφές , όσο ζητήσεις παίρνεις. Ανοίγεις 2-3 μοίρες? παίρνεις αυτή ακριβώς την ποσότητα δύναμης που ζήτησες. Με 4-5 χιλ.στροφές, ανοίγεις το γκάζι 10 μοίρες για να έχεις το ίδιο αποτέλεσμα.
Συμφωνώ ότι με μια ταχύτητα πάνω γυρνάει ο ενδιάμεσος οδηγός γρηγορότερα. Οπως γρηγορότερα γυρίζει και αυτός που δεν αφήνει τελευταία στιγμή τα φρένα. Εδώ η ηρεμία αποδίδει.. Αν όμως έχει φτάσει να στίβει το γκάζι στις εξόδους, η μικρότερη σχέση τον βοηθάει να έχει καλύτερο έλεγχο. Φυσικά , οι κινήσεις πρέπει να γίνονται μικρομετρικα, για αυτό και πολλοί κρατάνε μαζί με το γκάζι και το αντίβαρο για σταθερότητα. Ετσι οπως το θετεις δεν αντιλεγω σε τιποτα μ αυτα που λες ειμαι απολυτα συμφωνος :darg: | |
| | | nasos-v Full gixxer
Όνομα: : Νασος Τόπος : Περιστερι-Αθηνα Ηλικία : 46 Αριθμός μηνυμάτων : 6282 Αγωνιζόμενος :
Hμερομηνία εγγραφής : 13/12/2008
| Θέμα: Απ: HIGH-SIDING.. αποψεις,ιστοριες,αναλυση. Δευ 13 Ιουλ 2009, 11:14 | |
| - giatros έγραψε:
- JIMK7 έγραψε:
ΑΑΑ και μην ακουω αλλα κουλα οτι πιο ασφαλες ειναι να εχεις στο μηχανακι μικροτερη ταχυτητα με ψηλοτερες στροφες :grgrw: γιατι δεν θα το γλυτωσετε το HIGH-SIDING αυτα ισχυουν μονο σε επαγγελματιες οδηγους που ψαχνουν και το κλασμα του δευτερολεπτου σε μια πιστα :vwrv: Δημήτρη , με μικρή σχέση στο κιβώτιο και 7-8 χιλ. στροφές , όσο ζητήσεις παίρνεις. Ανοίγεις 2-3 μοίρες? παίρνεις αυτή ακριβώς την ποσότητα δύναμης που ζήτησες. Με 4-5 χιλ.στροφές, ανοίγεις το γκάζι 10 μοίρες για να έχεις το ίδιο αποτέλεσμα.
Συμφωνώ ότι με μια ταχύτητα πάνω γυρνάει ο ενδιάμεσος οδηγός γρηγορότερα. Οπως γρηγορότερα γυρίζει και αυτός που δεν αφήνει τελευταία στιγμή τα φρένα. Εδώ η ηρεμία αποδίδει.. Αν όμως έχει φτάσει να στίβει το γκάζι στις εξόδους, η μικρότερη σχέση τον βοηθάει να έχει καλύτερο έλεγχο. Φυσικά , οι κινήσεις πρέπει να γίνονται μικρομετρικα, για αυτό και πολλοί κρατάνε μαζί με το γκάζι και το αντίβαρο για σταθερότητα. εγω δεν ξερω αν κανω τα υπολοιπα που λες...... αλλα το αντιβαρο παντος το πιανω! συμφωνω και εγω μαζι σου... +1000 | |
| | | κολτρέϊν Full gixxer
Όνομα: : ΧΡΗΣΤΟΣ Τόπος : στα χαμενα Ηλικία : 34 Αριθμός μηνυμάτων : 5015 Αγωνιζόμενος : δεν βρισκω ''paddock girl'' Hμερομηνία εγγραφής : 05/11/2008
| Θέμα: Απ: HIGH-SIDING.. αποψεις,ιστοριες,αναλυση. Δευ 13 Ιουλ 2009, 20:00 | |
| αυτό που θα πω δεν έχει να κάνει με high-siding αλλα με αυτό που είπε ο γιατρός..! - giatros έγραψε:
Ξαφνικά , πολύ γλυκά , μου φεύγει το πίσω.-->όλο το μηχανάκι Τίποτα απότομο , το αισθάνομαι σαν σε αργή κίνηση.
μια φορα παιδιά μόλις βγάζω το μηχανάκι από το γκαράζ <<πλακώθηκα>> λίγο με κρύα λάστιχα και σε μια δεξιά στροφή ένιωσα ότι γλιστράει όλο το μηχανάκι, ούτε η μπροστά, ούτε η πίσω ρόδα, ένιωσα ότι φεύγει όλο μαζί..! ευτυχώς δεν έγινε τίποτα κακό γιατί μόλις το ένιωσα αυτό κατευθείαν το σήκωσα και βγήκα αντίθετο ρεύμα (ευτυχώς δεν ερχόταν κανεις από την άλλη μεριά). | |
| | | thanosk6 Adv. gixxer
Όνομα: : Θανάσης Τόπος : Ξάνθη Ηλικία : 43 Αριθμός μηνυμάτων : 446 Hμερομηνία εγγραφής : 30/12/2008
| Θέμα: Απ: HIGH-SIDING.. αποψεις,ιστοριες,αναλυση. Δευ 13 Ιουλ 2009, 20:19 | |
| - giatros έγραψε:
- JIMK7 έγραψε:
ΑΑΑ και μην ακουω αλλα κουλα οτι πιο ασφαλες ειναι να εχεις στο μηχανακι μικροτερη ταχυτητα με ψηλοτερες στροφες :grgrw: γιατι δεν θα το γλυτωσετε το HIGH-SIDING αυτα ισχυουν μονο σε επαγγελματιες οδηγους που ψαχνουν και το κλασμα του δευτερολεπτου σε μια πιστα :vwrv: Δημήτρη , με μικρή σχέση στο κιβώτιο και 7-8 χιλ. στροφές , όσο ζητήσεις παίρνεις. Ανοίγεις 2-3 μοίρες? παίρνεις αυτή ακριβώς την ποσότητα δύναμης που ζήτησες. Με 4-5 χιλ.στροφές, ανοίγεις το γκάζι 10 μοίρες για να έχεις το ίδιο αποτέλεσμα.
Συμφωνώ ότι με μια ταχύτητα πάνω γυρνάει ο ενδιάμεσος οδηγός γρηγορότερα. Οπως γρηγορότερα γυρίζει και αυτός που δεν αφήνει τελευταία στιγμή τα φρένα. Εδώ η ηρεμία αποδίδει.. Αν όμως έχει φτάσει να στίβει το γκάζι στις εξόδους, η μικρότερη σχέση τον βοηθάει να έχει καλύτερο έλεγχο. Φυσικά , οι κινήσεις πρέπει να γίνονται μικρομετρικα, για αυτό και πολλοί κρατάνε μαζί με το γκάζι και το αντίβαρο για σταθερότητα. +1000 απο εμένα στον giatrο!! :darg: Συμφωνώ απόλυτα και με όλα τα προηγούμενα που ανέφερε!! Κυρίως για το λαμπάκι του κινδύνου που κάποιες φορές δεν ανάβει όταν θα έπρεπε :logugj: , αλλα και με την γρήγορη πρόοδο... | |
| | | thanasis gixxer Normal gixxer
Όνομα: : ΘΑΝΑΣΗΣ Τόπος : ΚΑΛΛΙΘΕΑ Ηλικία : 39 Αριθμός μηνυμάτων : 239 Αγωνιζόμενος : ΕΙΝΑΙ ΝΩΡΙΣ ΑΚΟΜΑ.... Hμερομηνία εγγραφής : 19/05/2009
| Θέμα: Απ: HIGH-SIDING.. αποψεις,ιστοριες,αναλυση. Πεμ 20 Αυγ 2009, 02:10 | |
| - panosk8 έγραψε:
- παιδια,θελω να σταθω λιγο στο θεμα του χουφτωματος.. .. ..
... ... για το γκαζι μιλαω βρε πονηρα μυαλα..!
θεωρω καπως αυτονοητο οτι για να φτασεις στο 1000,πρεπει να περασεις μια πυραμιδα με σταδια στις μηχανες.παπιες,χωμα,μοταρντ,στρεετ,600 SS κ μετα το 1000αρι.αυτο το λογικο εκανα κ εγω.θα ταν τουλαχιστον τρελο να οδηγει καποιος SS με νοοτροπια παπιας.αυτο ομως δεν παει να πει οτι δεν υπαρχουν περιπτωσεις.οπως κ αλλα παρομοια.πριν λιγο καιρο,ειδαμε ενα τοπικ με ερωτηση: πως γινεται σουζα με το Κ8..
ασφαλως το γκαζι θελει πολυ λεπτους χειρισμους, επειδη αναφερεσε στο δικο μου τοπικ μεσα σε ενα φορουμ δεν υπαρχουν μονο ατομα πιστας η με χρονια εμπειριασ καβαλυμενα στην πλατη τους και ειναι λογικο να απευθηνονται σε ανθρωπουσ ποθεχουν ολα τα παραπανω,,, για καποιεσ ερωτησεισ αποριεσ, η ακομα και πωσ θα καταφερουν να κανουν και μια μ@λ@κια παραπανω οσο το δυνατον ασφαλεστερα φυσικα... ειτε σουζα ειτε εντο ειτε κολους οτιδηποτε,, οχι βεβαια απο τη μια στιγμη στην αλλη.. ενοειτε αυτο.. και δεν νο μιζω πωσ ολοι ειχαν την πολυτελεια να εχουν 5-6 μηχανακια πριν απο το :ec3c: μπορει παπι μπορει β στρομ , τδμ αλλα ολα αυτα ειναι μηχανακια δεν ειναι :aswe: γι αυτο το λογο πιστευω πωσ υπαρχουν και θα υπαρχουν τετοια ερωτηματα... φιλικα παντα | |
| | | thanasis gixxer Normal gixxer
Όνομα: : ΘΑΝΑΣΗΣ Τόπος : ΚΑΛΛΙΘΕΑ Ηλικία : 39 Αριθμός μηνυμάτων : 239 Αγωνιζόμενος : ΕΙΝΑΙ ΝΩΡΙΣ ΑΚΟΜΑ.... Hμερομηνία εγγραφής : 19/05/2009
| Θέμα: Απ: HIGH-SIDING.. αποψεις,ιστοριες,αναλυση. Πεμ 20 Αυγ 2009, 02:17 | |
| και φυσικα δεν δεχομαι οτι αν καποιοσ δεν ξερει να στριβει ταπα το :wfsdvv: η να το σηκονει καλυτερα να μην επερνε,,, γτ πιστευω πως γινεσε καλυτεροσ συνεχεια στο οτιδηποτε αλλα με συνεση,..... | |
| | | panosk8 Hero gixxer
Όνομα: : Πανος Ηλικία : 40 Αριθμός μηνυμάτων : 2447 Hμερομηνία εγγραφής : 05/06/2009
| Θέμα: Απ: HIGH-SIDING.. αποψεις,ιστοριες,αναλυση. Πεμ 20 Αυγ 2009, 03:54 | |
| φιλε θαναση,ειμαι της αποψης οτι ολα τα SS ειναι ασφαλεστερες μηχανες απο τα naked,touring,on off ktl.τοσο απο αποψη γεωμετριας,περιφεριακων,θεση οδηγησης κ αλλα τοσα.
εισαι πιο ασφαλης πανω στο GSXR αποτι σε ενα Ζ λεμε τωρα.κ καλα εκανες που το πηρες.απλα εχει πολυ γκαζι το ατιμο..κ θελει σεβασμο,γιατι τα χιλιομετρα φορτωνουν αστραπιαια.κ θελει πειρα για να υπολογισεις απο ενστικτο ποσα θα εχεις μετα απο μια γερη επιταχυνση που χρειαζεται για να σουζαρεις.
δεν ειναι μονο το καπακι ο φοβος.ειναι κ τα χιλιομετρα που θα φορτωσει μεχρι να το ριξεις.
μπροστα στα ματια μου εφυγε ενα παλικαρι στη μπαρα μετα απο ευθεια σε στροφη,ουτε προλαβε να στριψει,μετα απο σουζα.κ ειχε κ 600αρι. να λιγο ακομα να το κρατησω,να το σηκωσα απο την αρχη καλα κ πηγαινε,παιζουν πολλα.
κανεις δεν πρεπει να σου πει πως να κανεις σουζα,κ κανεναν μην ακους.μονος σου θα τον βρεις τον τροπο σιγα σιγα,οταν αισθανθεις εσυ ετοιμος.γιατι αμα εχεις στο μυαλο σου ,τις στροφες στο μοτερ,το γκαζι,το συμπλεκτη,ποτε που κ ποσο να τον πατησεις,ποτε να το τραβηξεις,εφυγε ολη σου η προσοχη κ εκει ειναι ο κινδυνος.
η πιο ωραια σουζα ειναι εκεινη που την συνειδητοποιεις οτι την την εκανες αφου το ριξεις.
σου ευχομαι καλα κ ασφαλη χιλιομετρα! :betvt: :betvt: | |
| | | R evolution Normal gixxer
Όνομα: : Τασος Τόπος : πορτο ραφτη Ηλικία : 35 Αριθμός μηνυμάτων : 113 Hμερομηνία εγγραφής : 19/07/2009
| Θέμα: Απ: HIGH-SIDING.. αποψεις,ιστοριες,αναλυση. Πεμ 20 Αυγ 2009, 12:03 | |
| - thanasis gixxer έγραψε:
- και φυσικα δεν δεχομαι οτι αν καποιοσ δεν ξερει να στριβει ταπα το :wfsdvv: η να το σηκονει καλυτερα να μην επερνε,,, γτ πιστευω πως γινεσε καλυτεροσ συνεχεια στο οτιδηποτε αλλα με συνεση,.....
συμφωνω απολυτα 8αναση !! | |
| | | | HIGH-SIDING.. αποψεις,ιστοριες,αναλυση. | |
|
Παρόμοια θέματα | |
|
| Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή | Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
| |
| |
| |