|
| HIGH-SIDING.. αποψεις,ιστοριες,αναλυση. | |
|
+14WotU777 Κωσταςηρακλειο R evolution thanasis gixxer κολτρέϊν thanosk6 alex k8 giatros JIMK7 sporoskaterini gat0s papagym nasos-v panosk8 18 απαντήσεις | |
Συγγραφέας | Μήνυμα |
---|
R evolution Normal gixxer
Όνομα: : Τασος Τόπος : πορτο ραφτη Ηλικία : 35 Αριθμός μηνυμάτων : 113 Hμερομηνία εγγραφής : 19/07/2009
| Θέμα: Απ: HIGH-SIDING.. αποψεις,ιστοριες,αναλυση. Πεμ 20 Αυγ 2009, 12:05 | |
| δεν υπαρχουν μονο ατομα πιστας η με χρονια εμπειριασ καβαλυμενα στην πλατη τους και ειναι λογικο να απευθηνονται σε ανθρωπουσ ποθεχουν ολα τα παραπανω,,, για καποιεσ ερωτησεισ αποριεσ, η ακομα και πωσ θα καταφερουν να κανουν και μια μ@λ@κια παραπανω οσο το δυνατον ασφαλεστερα φυσικα... ειτε σουζα ειτε εντο ειτε κολους οτιδηποτε,, οχι βεβαια απο τη μια στιγμη στην αλλη.. ενοειτε αυτο.. και δεν νο μιζω πωσ ολοι ειχαν την πολυτελεια να εχουν 5-6 μηχανακια πριν απο το 3rc μπορει παπι μπορει β στρομ , τδμ αλλα ολα αυτα ειναι μηχανακια δεν ειναι xsef γι αυτο το λογο πιστευω πωσ υπαρχουν και θα υπαρχουν τετοια ερωτηματα... φιλικα παντα gixxer + 1000 συμφωνω!!!! | |
| | | thanasis gixxer Normal gixxer
Όνομα: : ΘΑΝΑΣΗΣ Τόπος : ΚΑΛΛΙΘΕΑ Ηλικία : 39 Αριθμός μηνυμάτων : 239 Αγωνιζόμενος : ΕΙΝΑΙ ΝΩΡΙΣ ΑΚΟΜΑ.... Hμερομηνία εγγραφής : 19/05/2009
| Θέμα: Απ: HIGH-SIDING.. αποψεις,ιστοριες,αναλυση. Πεμ 20 Αυγ 2009, 16:02 | |
| - panosk8 έγραψε:
- φιλε θαναση,ειμαι της αποψης οτι ολα τα SS ειναι ασφαλεστερες μηχανες απο τα naked,touring,on off ktl.τοσο απο αποψη γεωμετριας,περιφεριακων,θεση οδηγησης κ αλλα τοσα.
εισαι πιο ασφαλης πανω στο GSXR αποτι σε ενα Ζ λεμε τωρα.κ καλα εκανες που το πηρες.απλα εχει πολυ γκαζι το ατιμο..κ θελει σεβασμο,γιατι τα χιλιομετρα φορτωνουν αστραπιαια.κ θελει πειρα για να υπολογισεις απο ενστικτο ποσα θα εχεις μετα απο μια γερη επιταχυνση που χρειαζεται για να σουζαρεις.
δεν ειναι μονο το καπακι ο φοβος.ειναι κ τα χιλιομετρα που θα φορτωσει μεχρι να το ριξεις.
μπροστα στα ματια μου εφυγε ενα παλικαρι στη μπαρα μετα απο ευθεια σε στροφη,ουτε προλαβε να στριψει,μετα απο σουζα.κ ειχε κ 600αρι. να λιγο ακομα να το κρατησω,να το σηκωσα απο την αρχη καλα κ πηγαινε,παιζουν πολλ κανεις δεν πρεπει να σου πει πως να κανεις σουζα,κ κανεναν μην ακους.μονος σου θα τον βρεις τον τροπο σιγα σιγα,οταν αισθανθεις εσυ ετοιμος.γιατι αμα εχεις στο μυαλο σου ,τις στροφες στο μοτερ,το γκαζι,το συμπλεκτη,ποτε που κ ποσο να τον πατησεις,ποτε να το τραβηξεις,εφυγε ολη σου η προσοχη κ εκει ειναι ο κινδυνος.
η πιο ωραια σουζα ειναι εκεινη που την συνειδητοποιεις οτι την την εκανες αφου το ριξεις.
σου ευχομαι καλα κ ασφαλη χιλιομετρα! :betvt: :betvt: συμφωνω σε ολα μαζι σου... ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΟΛΑ Η ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΜΑΣ και μετα οτιδηποτε αλλο.... :kbvb: :wfsdvv: :lflwk: | |
| | | Κωσταςηρακλειο Adv. gixxer
Όνομα: : kostas Τόπος : ΗΡΑΚΛΕΙΟ-ΚΡΗΤΗ Ηλικία : 46 Αριθμός μηνυμάτων : 563 Αγωνιζόμενος : oxi pia Hμερομηνία εγγραφής : 17/05/2009
| Θέμα: Απ: HIGH-SIDING.. αποψεις,ιστοριες,αναλυση. Πεμ 20 Αυγ 2009, 16:28 | |
| παιδια αν δεν πεσεις δεν μαθαινεις αυτο ειναι μαθηματικη ακριβεια. και πανο απολα ποτε σουζες χωρεις φρενο..καλες :aswe: | |
| | | WotU777 Normal gixxer
Όνομα: : Ανδρεας Τόπος : Αθηνα Ηλικία : 52 Αριθμός μηνυμάτων : 99 Αγωνιζόμενος : οχι Hμερομηνία εγγραφής : 03/11/2011
| Θέμα: Απ: HIGH-SIDING.. αποψεις,ιστοριες,αναλυση. Δευ 21 Νοε 2011, 20:13 | |
| - panosk8 έγραψε:
- υπαρχουν καποια λεπτα σημεια στην ιστορια μου.θα προσπαθησω να τα ξεδιαλυνω οσο μπορω,γιατι πραγματικα θελω να βγει κατι καλο μεσα απο αυτη τη συζητηση.
στον δρομο,ΔΕΝ χρειαζομαι αλογα για να παω γρηγορα.ΔΕΝ τρεχω σε πιστα να μετραω sec,η να φρεναρω βαθια για να περασω καποιον.ουτε μ αρεσει να σκιζω τον κινητηρα ασκοπα. αυτο που κυνηγαω κ μαρεσει ειναι η ΡΟΗ. ομαλη μεταβαση απο τα φρενα στο γκαζι,σωστο πατημα στη μηχανη,για να την εμπιστευτω κ να πλαγιασω,κ σταδιακη επιταχυνση,αφου αρχισω να σηκωνω τη μοτοσυκλετα.
νομιζω οτι οσοι εχουν δει το βιντεο με τη μαυρουλα μου,φαινεται αυτο.
ΠΛΕΟΝ συμπληρωνω.στο δρομο δε χρειαζομαι αλογα για να παω γρηγορα,ισως ομως χρειαζομαι ΦΑΣΜΑ ΣΤΡΟΦΩΝ ΜΕ ΕΚΤΟΝΩΜΕΝΗ ΡΟΠΗ ΓΙΑ ΝΑ ΣΤΡΙΨΩ ΜΕ ΑΙΣΘΗΣΗ.ΙΣΩΣ και οχι.ΙΣΩΣ να χρειαζομαι καλυτερους δρομους.ΙΣΩΣ ομως κ να χρειαζομαι να μην οδηγαω οριακα στους δρομους ..ισως ισως ισως...
προσοχη στις ΠΑΡΑΤΕΤΑΜΕΝΕΣ παιδια..ειναι στροφες διαρκειας κ εχεις χρονο να επιταχυνεις πλαγιασμενος μεσα σ αυτες. Πανο να σου πω την γνωμη μου μιας και διακρινω αγαπη για το αθλημα. Αν και δεν σε ξερω πιστευω οτι εχεις οδηγικο στυλ "φαση 4" δηλ κωλος εξω, κεφαλι ψηλα, και γονατο κατω, αυτο το στυλ δουλευει [τοσοι παγκοσμιοι] αλλα για τον δρομο ενεχει κινδυνους, και ο κυριοτερος απο αυτους ειναι οι ανωμαλιες-σαμαρακια στο οδοστρωμα οπου οσο και καλη αναρτηση να εχεις ,αν εισαι στο οριο και βρεις σε σαμαρακι θα ξεκολησει. Αν θες να βελτιωσεις το οδηγικο σου στυλ και να κινεισαι ασφαλεστερα στο δρομο βρες ενα σχολειο που να διδασκει την "φαση 5". Η φαση 5 ειναι το στυλ που χρησιμοποιουν στο moto gp. Αυτη ειναι η γνωμη μου χωρις αυτο να σημαινει οτι ειναι και σωστη. | |
| | | panosk8 Hero gixxer
Όνομα: : Πανος Ηλικία : 40 Αριθμός μηνυμάτων : 2447 Hμερομηνία εγγραφής : 05/06/2009
| Θέμα: Απ: HIGH-SIDING.. αποψεις,ιστοριες,αναλυση. Δευ 21 Νοε 2011, 20:24 | |
| τι μου θυμησες τωρα.κοιτα μετα απο 3 χρονια απ το συμβαν τα πραγματα ειναι πολυ πιο απλα κ καθαρα στο μυαλο μου. πηγαινα γυρευοντας κ ημουν πολυ τυχερος που ακομα ζω κ δεν επαθα κατι ανεπανορθωτο. ο δρομος δεν ειναι πιστα,ειτε εισαι με γονατα κατω,ειτε οχι. οποτε δεν θελει κ πολυ αναλυση.στο δρομο απλα δεν πιεζεις. υπαρχει η πιστα γι αυτο. | |
| | | gianni Adv. gixxer
Όνομα: : Γιαννης Τόπος : Λαρισα Ηλικία : 52 Αριθμός μηνυμάτων : 472 Αγωνιζόμενος : ΠΡΩΗΝ, ΤΑΧΥΤΗΤΑ Hμερομηνία εγγραφής : 11/02/2010
| Θέμα: Απ: HIGH-SIDING.. αποψεις,ιστοριες,αναλυση. Δευ 21 Νοε 2011, 20:48 | |
| Πάντως στο δρόμο, ιδίως σε γλιστερό και κλειστό κομμάτι τα Supersport "δεν παίζουν". Με ένα απλό street ή On-off πας πιο γρήγορα. Ο λόγος δεν είναι ότι έχουν παραπάνω δυνατότητες αλλά μεταφέρουν "αίσθηση" στον αναβάτη κάτι που δεν μπορούν να κάνουν τα "κούτσουρα" από πλευράς πλαισίου-αναρτήσεων supersport. Τα πιο μαλακά μηχανάκια προειδοποιούν και μπορείς να τα πηγαίνεις πολύ εύκολα στο όριο. Αντιθέτως τα πολύ σπορ μηχανάκια δεν μπορούν να ζεστάνουν λάστιχα στους ελληνικούς δρόμους και γενικά δεν σου δίνουν την αίσθηση σιγουριάς που χρειάζεσαι. Γιαυτό καλό είναι στο δρόμο να ρυθμίζουμε τις αναρτήσεις πιο μαλακές, για να μπορούν να μας δώσουν "την αίσθηση" που χρειαζόμαστε και να μπορούν να διαχειριστούν ένα γλίστρημα.
Είχε ένα ενδιαφέρον άρθρο το ΜΟΤΟ που χρονομετρούσανε μηχανάκια στο δρόμο και καλύτερο χρόνο έκανε αν θυμάμαι καλά το hornet 600, ενώ το R1 δεν μπορούσε, κάτι τέτοιο... | |
| | | 8annos Normal gixxer
Όνομα: : Θανάσης Τόπος : Πάτρα Αριθμός μηνυμάτων : 103 Hμερομηνία εγγραφής : 24/01/2011
| Θέμα: Απ: HIGH-SIDING.. αποψεις,ιστοριες,αναλυση. Δευ 21 Νοε 2011, 21:31 | |
| Να επαναλάβω κάτι που ειπώθηκε αρχικά, αλλά νομίζω ότι δεν έγινε από όλους κατανοητό.
Σε γλιστερό οδόστρωμα, ΠΑΝΤΑ το στροφόμετρο ψηλά, όχι μεσαίες η χαμηλές στροφές. | |
| | | suzuki7crete Normal gixxer
Όνομα: : unknown X(ris) Αριθμός μηνυμάτων : 82 Αγωνιζόμενος : Makari na'moyn Hμερομηνία εγγραφής : 21/11/2013
| Θέμα: Απ: HIGH-SIDING.. αποψεις,ιστοριες,αναλυση. Πεμ 05 Δεκ 2013, 16:32 | |
| τελικά,
1. πρέπει να κλείνεις το γκάζι αν δεις ότι φεύγει; 2. πρέπει να έχεις μια πάνω ή μια κάτω στο κιβώτιο; 3. στις εκτεταμμένες πλάγιες μένεις με σταθερό γκάζι ή με σταδιακό άνοιγμα; | |
| | | bonepeeler Adv. gixxer
Ηλικία : 41 Αριθμός μηνυμάτων : 785 Hμερομηνία εγγραφής : 25/12/2010
| Θέμα: Απ: HIGH-SIDING.. αποψεις,ιστοριες,αναλυση. Πεμ 05 Δεκ 2013, 17:05 | |
| - suzuki7crete έγραψε:
- τελικά,
1. πρέπει να κλείνεις το γκάζι αν δεις ότι φεύγει; 2. πρέπει να έχεις μια πάνω ή μια κάτω στο κιβώτιο; 3. στις εκτεταμμένες πλάγιες μένεις με σταθερό γκάζι ή με σταδιακό άνοιγμα; Μπορεί να λέω και βλακείες αλλά την άποψη μου θα την πω 1. Αν προλάβεις να το δεις,αφήνεις το γκάζι και πολύ χαλαρό τιμόνι. Αν το σφίξεις,ακολουθεί tankslapping. edit: Βλακείες γράφω εδώ) 2. Μία κάτω και σε στροφές περισσότερες από εκείνες που έχεις μέγιστη ροπή. 3. Το γκάζι πάντα να ανοίγει | |
| | | | HIGH-SIDING.. αποψεις,ιστοριες,αναλυση. | |
|
Παρόμοια θέματα | |
|
| Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή | Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
| |
| |
| |