αντωνη και εγω συμφωνω με τον Jim ... τα σλικ για να δουλεψουν πρεπει να πανε τουλαχιστον 80 βαθμους ... μετα ειναι βεντουζες . το προβλημα τους ειναι οτι χανουν και γρηγορα την θερμοκρασια οπως και δυσκολα την ανεβαζουν . θελουν να τα πιεσεις αρκετα .
φαντασου οτι τις κουβερτες δεν τις βαζουμε μονο για να μην κανουν πολους κυκλους ζωης αλλα και για να εχουν την σωστη θερ/σια οταν μπουμε στην πιστα και να μην πρεπει να χασουμε 3 γυρους μεχρι να ζεσταθουν...
ενα "πολιτικο" λαστιχο οπως τα 211 -212 θα πιασει πιο ευκολα την θερ/σια λειτουργιας του και θα την κρατησει πιο ευκολα αλλα οταν θα πιεστει για ωρα θα σαπουνιασει και πιο ευκολα λογο της θερμοκρασιας αυτης ...
το σβκ θα δουλεψει και με 100 βαθμους χωρις να διαλυσει . τα πολιτικα μετα απο λιγη ωρα σε τετοιες θερμ/σιες θα υπερθερμανθουν και θα γινουν σαπουνια
μην μπερδευουμε τα σλικ με τα δρομου-πιστας ... αν θελεις να συγκρινεις τα πιρελι σβκ με αντιστοιχα της ντανλοπ αυτα θα ειναι τα σκετα gp και οχι τα gp racer ή ακομα πιο σωστα τα kr που ειναι αλλης κλασης ελαστικο ...
για εμενα πολυ σωστα λες οτι το σλικ ηταν οτι χειροτερο εχεις δοκιμασει στον δρομο . προσωπικα τα σλικ μου οταν τελειωνουν για την πιστα τα χαριζω σε γνωστους και δεν τα κραταω για τον δρομο
και αυτο γιατι θα δουλεψουν καλα μονο στην αρχη -που ειναι καθαρα απο την πιστα- και μετα θα γινουν σκατα και θα γλιστρανε .
επισης θεωρω οτι στον δρομο σε ρυθμους βολτας και σπιτι -δουλεια δεν θα ανεβασουν ποτε την σωστη θερ/σια και δεν θα δουλεψουν ποτε σωστα . στην εθνικη με τερμα γκαζι απλα θα λιωσουν γρηγορα γρηγορα ...
ο μονος που γνωριζω να φοραει σλικαδουρες στον δρομο και να τα γουσταρει ειναι ο τσαντακιας αλλα και αυτος ειναι αλλης κλασης μουρλοκομειο και τα βαζει τσαμπα ... αλλα ετσι και αλλοιως το χοντακι του δεν εχει δυναμη ...
αααα θυμηθηκα : και ο φροζεν εχει δοκιμασει κατι παλια μου σλικ και στην αρχη ηταν πολυ ενθουσιασμενος απο το κρατημα τους αλλα μετα απο λιγο καιρο αρχισαν να γλυστρανε ...