Αυτή την στιγμή βλέπετε το www.gixxer.gr σαν επισκέπτης.Για να μπορείτε να έχετε πρόσβαση σε όλες τις λειτουργίες του forum αν έχετε ήδη λογαριασμό κάντε συνδεση.Αν δεν έχετε λογαριασμό μπορείτε να κάνετε την εγγραφη σας ΕΔΩ!!
Greek GSX-R forum
Αυτή την στιγμή βλέπετε το www.gixxer.gr σαν επισκέπτης.Για να μπορείτε να έχετε πρόσβαση σε όλες τις λειτουργίες του forum αν έχετε ήδη λογαριασμό κάντε συνδεση.Αν δεν έχετε λογαριασμό μπορείτε να κάνετε την εγγραφη σας ΕΔΩ!!
Όνομα: : Βασίλης Τόπος : Θεσσαλονίκη Ηλικία : 32 Αριθμός μηνυμάτων : 295 Αγωνιζόμενος : Tuned by T.R.E... Hμερομηνία εγγραφής : 04/11/2014
Θέμα: Απ: New GSX-R1000 for 2017 Πεμ 24 Νοε 2016, 01:12
JIMK7 έγραψε:
Billis 1340 έγραψε:
Τέλος όσο για τον Akrapa που είπες τα 170 τα δηλώνει από το Κ8 έως το L6... Επίσης δηλώνει το busa μαμά 180 και με εξάτμιση 189 Αυτά τα νούμερα ούτε για πλάκα δεν υπάρχουν πολύ λίγα busa περνάνε τα 185 1ο στάδιο ΦΠΕ και πολύ λίγα Κ7-L6 τα 172... Οπότε άσε το Site του Akrapa δείχνει το λιγότερο 7 άλογα παραπάνω...
και γιατι του ακραπα και το δικο μας εδω να ειναι λαθος και τα δικα σας ειναι τα σωστα ? ποιος το οριζει αυτο ?
Τεσπα δεν θα διαφωνησουμε περι δυναμομετρων και ουτε με απασχολει στη τελικη αν και δεν μου απαντησες ομως με τα νουμερα που σου εβαλα με του κατασκευαστη, θα εχει η δεν θα εχει διαφορα απο το παλιο 17 μεχρι και 20 αλογα ? που ειναι και η ουσια
Το K8 το δήλωναν 185 άλογα στο Mcn μιας και εκεί δηλώνουν 199 το καινούργιο οπότε πιστεύω ότι θα έχουν 15 άλογα διάφορα σαν Stock... Ωστόσο το καινούργιο μπορεί ψηλά να μην κρεμάει και να καθαρίσει τον ανταγωνισμό στα ίδια άλογα 185+... Εγώ μιλάω για τα δυναμόμετρα που μετράει ο περισσότερος κόσμος στην Ελλάδα που τα νούμερα είναι πάνω κάτω αυτά που σου λέω δεν υπάρχει σωστό και λάθος υπάρχει αισιόδοξο και όχι εγώ προτιμώ τα σφιχτά dyno που δεν χαρίζουν απλόχερα άλογα.. Αν καταφερει και μείνει στην κορυφή μια 3έτια θα είναι μεγάλη επιτυχία ... Με τσαντίζει αφάνταστα που δεν αλλάζουν ένα γαμω μοτέρ στο busa 30 χρόνια με το ίδιο μοτερ θα κλείσει έτσι όπως το πάνε ΚΑΙ ΞΑΝΑ ΛΕΩ ΑΠΟ ΤΟ 2011-2012 Η Kawasaki τους κατουράει στις μεγάλες κατηγορίες...Τους trollάρει κιόλας βγάζόντας αντιεμπορικο μοντέλο στα 30 χιλιάρικα στο Ελλαντα λεγε με H2 μόνο και μόνο για το Thug Life αλλά αν δεν βγει καλό το Gen 3 πάω η για Bmw η για kawa...Και το λέει άνθρωπος που είναι ερωτευμένος με το Gen 2
Έχει επεξεργασθεί από τον/την Billis 1340 στις Πεμ 24 Νοε 2016, 01:17, 1 φορά
Θέμα: Απ: New GSX-R1000 for 2017 Πεμ 24 Νοε 2016, 01:15
T.R.E έγραψε:
Billis 1340 έγραψε:
Νικο πιστεύεις ότι το L7 με μια εξατμιση θα είναι 200 ρόδα ? Γιατί εγώ αυτό δεν το πιστεύω με τίποτα... Σε ένα δυναμόμετρο που μετράει 1ο στάδιο busa 185 ή Κ7 170+ δεν υπάρχει περίπτωση να βγάλει 200 κατά την γνώμη μου..
Όχι,πιστεύω ότι θα είναι κάπου στα 185-190 ΦΠΕ,δηλαδή χοντρικά +15-20 απ'το προηγούμενο,τώρα που βρήκε τα πολλά άλογα το L6 δεν ξέρω. Θέλω να δω πως θα χρησιμοποιήσει τον μεταβλητό χρονισμό γιατί ανακοίνωσε και 14.500 στροφές ( ωφέλιμες; ή απλά θα πάει κρεμασμένο όπως τα περισσότερα μέχρι τώρα)
Νικο αν δεις και το δικο μου σε DIN ειναι απλα τοτε ηταν στα 3.500 χιλιομετρα Πιστεψε με εχω δυναμομετριση παρα μα παρα πολλα μηχανακια και αυτο που εχω παρατηρησει ειναι οτι σ αυτα τα χιλιομετρα βγαζουν τα περισσοτερα αλογα
Φυσικα τα 178 με ΦΠΕ δεν τα ξαναδα ποτε μετα απο τα 10.000 χιλιομτερα που του ξαναεκανα ειχε πεσει στα 172 ..αλλα ειχα δει καποτε και 178
Πιστευω λογο Euro 4 θα παρει πιο πολλα με ΦΠΕ απο τα προηγουμενα που ηταν Euro 3 Ειδες τι εξαμτιση του εχουν βαλει ?
Οπως και πιστευω θα εχει σιγουρα +15-20 απ'το προηγουμενο.. μονο απο το μεταβλητο χρονισμο λεει ο κατασκευαστης οτι ειναι + 10 κοντος ψαλμος αλληλουια
Απο το πρωτο ποστ σας ελεγα οτι θα ειναι πολυ δυνατο και δεν με πιστευατε ουτε τοτε και λεγατε οι περισσοτεροι αποκλειεται να ειναι τοσο δυνατο οσο ενα BMW
Σιγα σιγα ομως το παιρνεται αποφαση
Billis 1340 Normal gixxer
Όνομα: : Βασίλης Τόπος : Θεσσαλονίκη Ηλικία : 32 Αριθμός μηνυμάτων : 295 Αγωνιζόμενος : Tuned by T.R.E... Hμερομηνία εγγραφής : 04/11/2014
Θέμα: Απ: New GSX-R1000 for 2017 Πεμ 24 Νοε 2016, 01:24
Εγώ δεν είπα ποτέ ότι δεν θεωρώ ότι θα είναι όσο δυνατό είναι ένα bmw είπα ότι δεν πρόκειται να βγάλει 200 με εξάτμιση και δεν πρόκειται να τα βγάλει ας βγάλει 190 και θα είναι μπομπα... Αν εσύ θεωρείς επιτυχία ότι μετά από 7 χρόνια που βγήκε το bmw και καμιά 5 έτια που βγήκε το Kawa Gen4 έβγαλε το σουτζουκι 180 άλογα τροχό τι να σου πω ίσως έτσι σκέφτονται και στην Suzuki για αυτό έχω ξενερώσει νταξξξ μωρέ γαμαμε είμαστε μόνο 5 χρονια πίσω ..!! Μην μιλήσω για τα ηλεκτρονικά καο από ποτέ έχει ο ανταγωνισμός α ξέχασα έχουμε μεταβλητο με μπίλιες τι να μας πουν...
Θέμα: Απ: New GSX-R1000 for 2017 Πεμ 24 Νοε 2016, 01:28
Billis 1340 έγραψε:
JIMK7 έγραψε:
Billis 1340 έγραψε:
Τέλος όσο για τον Akrapa που είπες τα 170 τα δηλώνει από το Κ8 έως το L6... Επίσης δηλώνει το busa μαμά 180 και με εξάτμιση 189 Αυτά τα νούμερα ούτε για πλάκα δεν υπάρχουν πολύ λίγα busa περνάνε τα 185 1ο στάδιο ΦΠΕ και πολύ λίγα Κ7-L6 τα 172... Οπότε άσε το Site του Akrapa δείχνει το λιγότερο 7 άλογα παραπάνω...
και γιατι του ακραπα και το δικο μας εδω να ειναι λαθος και τα δικα σας ειναι τα σωστα ? ποιος το οριζει αυτο ?
Τεσπα δεν θα διαφωνησουμε περι δυναμομετρων και ουτε με απασχολει στη τελικη αν και δεν μου απαντησες ομως με τα νουμερα που σου εβαλα με του κατασκευαστη, θα εχει η δεν θα εχει διαφορα απο το παλιο 17 μεχρι και 20 αλογα ? που ειναι και η ουσια
Το K8 το δήλωναν 185 άλογα στο Mcn μιας και εκεί δηλώνουν 199 το καινούργιο οπότε πιστεύω ότι θα έχουν 15 άλογα διάφορα σαν Stock... Ωστόσο το καινούργιο μπορεί ψηλά να μην κρεμάει και να καθαρίσει τον ανταγωνισμό στα ίδια άλογα 185+... Εγώ μιλάω για τα δυναμόμετρα που μετράει ο περισσότερος κόσμος στην Ελλάδα που τα νούμερα είναι πάνω κάτω αυτά που σου λέω δεν υπάρχει σωστό και λάθος υπάρχει αισιόδοξο και όχι εγώ προτιμώ τα σφιχτά dyno που δεν χαρίζουν απλόχερα άλογα.. Αν καταφερει και μείνει στην κορυφή μια 3έτια θα είναι μεγάλη επιτυχία ... Με τσαντίζει αφάνταστα που δεν αλλάζουν ένα γαμω μοτέρ στο busa 30 χρόνια με το ίδιο μοτερ θα κλείσει έτσι όπως το πάνε ΚΑΙ ΞΑΝΑ ΛΕΩ ΑΠΟ ΤΟ 2011-2012 Η Kawasaki τους κατουράει στις μεγάλες κατηγορίες...Τους trollάρει κιόλας βγάζόντας αντιεμπορικο μοντέλο στα 30 χιλιάρικα στο Ελλαντα λεγε με H2 μόνο και μόνο για το Thug Life αλλά αν δεν βγει καλό το Gen 3 πάω η για Bmw η για kawa...Και το λέει άνθρωπος που είναι ερωτευμένος με το Gen 2
Τα νουμερα που σου εβαλα ειναι απο το Mcn και τωρα το παλιο το λενε 182 αρα μην δινεις και πολυ σημασια σ αυτους ειναι λιγο για το π@υτσο τωρα 3 αλογα πανω κατω λιγη σημασια εχουν Δες εδω στην επισημη σελιδα της Γερμανιας 202 αλογα το λενε
Θέμα: Απ: New GSX-R1000 for 2017 Πεμ 24 Νοε 2016, 01:44
Billis 1340 έγραψε:
Εγώ δεν είπα ποτέ ότι δεν θεωρώ ότι θα είναι όσο δυνατό είναι ένα συγκρινεις είπα ότι δεν πρόκειται να βγάλει 200 με εξάτμιση και δεν πρόκειται να τα βγάλει ας βγάλει 190 και θα είναι μπομπα... Αν εσύ θεωρείς επιτυχία ότι μετά από 7 χρόνια που βγήκε το bmw και καμιά 5 έτια που βγήκε το Kawa Gen4 έβγαλε το σουτζουκι 180 άλογα τροχό τι να σου πω ίσως έτσι σκέφτονται και στην Suzuki για αυτό έχω ξενερώσει νταξξξ μωρέ γαμαμε είμαστε μόνο 5 χρονια πίσω ..!! Μην μιλήσω για τα ηλεκτρονικά καο από ποτέ έχει ο ανταγωνισμός α ξέχασα έχουμε μεταβλητο με μπίλιες τι να μας πουν...
Καταρχας και το bmw εδω και 7 χρονια το ιδιο ειναι απλα δεν σπαει τοσο ευκολα
Μα τι συγκρινεις τωρα ? τη π@τσα με τη βουρτσα ? αυτα που εχει καταφερει η σουζουκι ολα αυτα τα χρονια δεν θα τα καταφερουν ουτε σε 1000 χρονια bmw και Kawa
Το οτι εβγαλε η bmw ενα καλο μηχανακι για μερικα χρονια στα στοκ σπορ και πουθενα ΑΛΛΟΥ αυτο δεν μου λεει κατι γιατι εκεινη τη περιοδο η σουζουκι ετοιμαζοταν για τα ΜΟΤΟ GP που ειναι η bmw και Kawa εκει ? οποτε συνελθε λιγο
Που ειναι bmw και Kawa στο Endurance .... απλα πισω απο το σουζουκι τοσα χρονια που επαιρνε σερι τα πρωταθληματα στην Αμερικη τα ξεχασες ?
Το οτι εμεινε καποια χρονια πισω, εμεινε εξαιτιας του ΜΟΤΟ GP ( μεσα σε 2 χρονια πηρε 4 βαθρα και μια νικη ) ας τα παρει bmw και η Kawa και ξαναμιλαμε .. δηλαδη ποτε
Billis 1340 Normal gixxer
Όνομα: : Βασίλης Τόπος : Θεσσαλονίκη Ηλικία : 32 Αριθμός μηνυμάτων : 295 Αγωνιζόμενος : Tuned by T.R.E... Hμερομηνία εγγραφής : 04/11/2014
Θέμα: Απ: New GSX-R1000 for 2017 Πεμ 24 Νοε 2016, 01:59
Συμφωνώ για το Moto gp και endurance εμένα όμως δεν με νοιάζει αυτό με νοιάζει να βγάζει καλύτερα μηχανάκια από τον ανταγωνισμό ε από το2007- 2008 κοιμούνται... Φίλε η bmw και η Kawa για εμένα έχουν πολύ καλύτερα μηχανάκια στην γκάμα τους... S1000RR από το 2010 ορόσημο στην κατηγορία S1000XR κατευθείαν κορυφή με αντίπαλο το καλό Multistrada Zx-10r 2011 και έπειτα το μόνο 1000αρι που είχε το bmw από κοντά Ζχ14R 2012 το πιο δυνατό και γρήγορο μηχανάκι παραγωγής πιο άνετο πιο δυνατό και πιο καλή γεωμετρία με όλα τα ηλεκτρονικά κλπ Η2-Η2R Χωρίς σχόλια... Δεν μου λες τώρα που είναι η Suzuki τόσα χρόνια..; Ευτυχώς τα busa και τα Κ7+ ήταν πολύ καλά και τίμια μηχανάκια και κράτησαν μέχρι το 11-12 από εκεί και πέρα άστο σκοτεινό το τοπίο..
Θέμα: Απ: New GSX-R1000 for 2017 Πεμ 24 Νοε 2016, 02:12
Billis 1340 έγραψε:
Συμφωνώ για το Moto gp και endurance εμένα όμως δεν με νοιάζει αυτό με νοιάζει να βγάζει καλύτερα μηχανάκια από τον ανταγωνισμό ε από το2007- 2008 κοιμούνται... Φίλε η bmw και η Kawa για εμένα έχουν πολύ καλύτερα μηχανάκια στην γκάμα τους... S1000RR από το 2010 ορόσημο στην κατηγορία S1000XR κατευθείαν κορυφή με αντίπαλο το καλό Multistrada Zx-10r 2011 και έπειτα το μόνο 1000αρι που είχε το bmw από κοντά Ζχ14R 2012 το πιο δυνατό και γρήγορο μηχανάκι παραγωγής πιο άνετο πιο δυνατό και πιο καλή γεωμετρία με όλα τα ηλεκτρονικά κλπ Η2-Η2R Χωρίς σχόλια... Δεν μου λες τώρα που είναι η Suzuki τόσα χρόνια..; Ευτυχώς τα busa και τα Κ7+ ήταν πολύ καλά και τίμια μηχανάκια και κράτησαν μέχρι το 11-12 από εκεί και πέρα άστο σκοτεινό το τοπίο..
Μην λεμε ξανα τα ιδια και ιδια ειπαμε λογο ΜΟΤΟ GP σταματησε η εξελιξη του GSXR τι δεν καταλαβαινεις ?
Ολα αυτα τα παρταλια που μου ανεφερες ουτε εμενα με νοιαζουν S1000XR Ζχ14R Η2-Η2R
Εγω ημουν με ενα 1000 του 07 και κατουρουσα τα bmw και τα Zx-10r χωρις να σπαει οποτε μια χαρα ημουν και τωρα με το 1000 L7 τα ιδια θα κανω αμε για υπνο και συνεχιζουμε αυριο
Θέμα: Απ: New GSX-R1000 for 2017 Πεμ 24 Νοε 2016, 03:20
Αυτό με τα δυναμόμετρα είναι πονεμένη ιστορία. Γρανάζωμα, λάστιχα κλπ άραγε ρυθμίζει κανείς (για να βγει το ποσοστό διόρθωσης), ή τα πετάνε έτσι πάνω και μετράνε μια 5η...
Θέμα: Απ: New GSX-R1000 for 2017 Πεμ 24 Νοε 2016, 09:52
Koyfo έγραψε:
Αυτό με τα δυναμόμετρα είναι πονεμένη ιστορία. Γρανάζωμα, λάστιχα κλπ άραγε ρυθμίζει κανείς (για να βγει το ποσοστό διόρθωσης), ή τα πετάνε έτσι πάνω και μετράνε μια 5η...
Αυτο ξαναπεστο.. αλλα ετσι για την ιστορια και με λαθος γραναζια τα αλογα δεν αλλαζουν απλα θα στα βγαλει σε αλλη καμπυλη, αλλα απο λαστιχο σε λαστιχο υπαρχει διαφορα μεχρι και 3 αλογα εχω δει
varypiniths Normal gixxer
Όνομα: : ΠΕΤΡΟΣ Τόπος : PORTO SALONICA Ηλικία : 36 Αριθμός μηνυμάτων : 361 Αγωνιζόμενος : κατι κατεχουμε και μεις... Hμερομηνία εγγραφής : 28/07/2011
Θέμα: Απ: New GSX-R1000 for 2017 Πεμ 24 Νοε 2016, 10:14
πολυ καλημερα σας κυριοι να πεταχτω σαν την πουτσ@ να σπαμαρω λιγο??? Βασιλης:s1000rr οροσημο στην κατηγορια!!!πριν ενα χρονο σφαζομασταν εδω μεσα επειδη εκραζες τα s1000rr ρε φιλε... Δημητρης:τα λ7 και την τεχνογνωσια που εριξες ρε κοπελι στο κ7 αμα τα εριχνες σε bmw kawa θα κατουρουσες το συμπαν ολοκληρο! μη το συγκρινεις ετσι,στοκ με στοκ θα συγκρινεις. οσο για το σπασιμο που να σπασει το κ7 με 160 μουλαρια στη ροδα,πιο safe δε γινεται.οσο και να μη μας αρεσει μετα το κ5κ6 δεν υπαρχει σουζουκι εξελιξη στα πολιτικα μοτο...
Θέμα: Απ: New GSX-R1000 for 2017 Πεμ 24 Νοε 2016, 10:33
varypiniths έγραψε:
πολυ καλημερα σας κυριοι να πεταχτω σαν την πουτσ@ να σπαμαρω λιγο??? Βασιλης:s1000rr οροσημο στην κατηγορια!!!πριν ενα χρονο σφαζομασταν εδω μεσα επειδη εκραζες τα s1000rr ρε φιλε... Δημητρης:τα λ7 και την τεχνογνωσια που εριξες ρε κοπελι στο κ7 αμα τα εριχνες σε bmw kawa θα κατουρουσες το συμπαν ολοκληρο! μη το συγκρινεις ετσι,στοκ με στοκ θα συγκρινεις. οσο για το σπασιμο που να σπασει το κ7 με 160 μουλαρια στη ροδα,πιο safe δε γινεται.οσο και να μη μας αρεσει μετα το κ5κ6 δεν υπαρχει σουζουκι εξελιξη στα πολιτικα μοτο...
μην ορμηξετε σας αγαπαω ολους!
Εχεις και εσυ τα δικια σου αλλα.. σε ενα s1000rr θες τα διπλασια για να κανεις αυτα που εκανα στο δικο μου και ασε καθε τρεις λιγο που θα σπαει
Το δικο μου το 2007 εκανε 15.000 και το bmw το 2010 εκανε 21.000 που την ιδια χρονια ενα GSXR 1000 LO ειχε 13.000 να τα λεμε κι αυτα
Ολα αυτα που λεω για τα bmw περα απο τη πλακα δεν τα υποτιμω και δεν το κρυβω οτι ημουν στο τσακ να παρω ενα τετοιο η ενα kawa μονο και μονο επιδη καθυστερουσε πολυ να βγει το GSXR αλλα η λογικη με συνεφερε και παμε για τη SUZUKARAAAAAA
varypiniths Normal gixxer
Όνομα: : ΠΕΤΡΟΣ Τόπος : PORTO SALONICA Ηλικία : 36 Αριθμός μηνυμάτων : 361 Αγωνιζόμενος : κατι κατεχουμε και μεις... Hμερομηνία εγγραφής : 28/07/2011
Θέμα: Απ: New GSX-R1000 for 2017 Πεμ 24 Νοε 2016, 10:44
JIMK7 έγραψε:
varypiniths έγραψε:
πολυ καλημερα σας κυριοι να πεταχτω σαν την πουτσ@ να σπαμαρω λιγο??? Βασιλης:s1000rr οροσημο στην κατηγορια!!!πριν ενα χρονο σφαζομασταν εδω μεσα επειδη εκραζες τα s1000rr ρε φιλε... Δημητρης:τα λ7 και την τεχνογνωσια που εριξες ρε κοπελι στο κ7 αμα τα εριχνες σε bmw kawa θα κατουρουσες το συμπαν ολοκληρο! μη το συγκρινεις ετσι,στοκ με στοκ θα συγκρινεις. οσο για το σπασιμο που να σπασει το κ7 με 160 μουλαρια στη ροδα,πιο safe δε γινεται.οσο και να μη μας αρεσει μετα το κ5κ6 δεν υπαρχει σουζουκι εξελιξη στα πολιτικα μοτο...
μην ορμηξετε σας αγαπαω ολους!
Εχεις και εσυ τα δικια σου αλλα.. σε ενα s1000rr θες τα διπλασια για να κανεις αυτα που εκανα στο δικο μου και ασε καθε τρεις λιγο που θα σπαει
Το δικο μου το 2007 εκανε 15.000 και το bmw το 2010 εκανε 21.000 που την ιδια χρονια ενα GSXR 1000 LO ειχε 13.000 να τα λεμε κι αυτα
Ολα αυτα που λεω για τα bmw περα απο τη πλακα δεν τα υποτιμω και δεν το κρυβω οτι ημουν στο τσακ να παρω ενα τετοιο η ενα kawa μονο και μονο επιδη καθυστερουσε πολυ να βγει το GSXR αλλα η λογικη με συνεφερε και παμε για τη SUZUKARAAAAAA
Εγω πηρα ενα για να διαπιστωσω μονος μου αμα σπανε η οχι!!!
Θέμα: Απ: New GSX-R1000 for 2017 Πεμ 24 Νοε 2016, 10:47
Καλα εκανες πολυ καλο μηχανακι
Billis 1340 Normal gixxer
Όνομα: : Βασίλης Τόπος : Θεσσαλονίκη Ηλικία : 32 Αριθμός μηνυμάτων : 295 Αγωνιζόμενος : Tuned by T.R.E... Hμερομηνία εγγραφής : 04/11/2014
Θέμα: Απ: New GSX-R1000 for 2017 Πεμ 24 Νοε 2016, 11:19
Ρε φίλε ποιος έκραζε το bmw..?? Πριν ένα χρόνο έλεγα ότι περνάω bmw Φ-Ε με το 1ο σταδιατο busa μου σχεδόν από όλες τις συνθήκες μόνο roll για λίγα μέτρα αν θα πεταγόταν κάποιο... Αυτό συνεχίζω και το λέω και όχι από λόγια αλλά από έργα πάτησα με 4 διαφορετικά είτε με Stock εξάτμιση είτε με akrapovic είτε το πιο δυνατό από αυτά με brocks ct τιτάνιο... Το ότι το busa είναι η πιο καλή βάση για κόντρες το ξέρει όλος ο κόσμος πες μου εσύ ένα μηχανάκι της χρονολογίας του που 1ο στάδιο παίζει στα 185+ και πάει 320+ τελική και μπαίνει και παίζει και στην TS στο 9.6... Ας λέμε τα πράγματα ως έχουν εγώ είπα ότι περνούσα τα bmw με το busa και αυτό είναι η αλήθεια ... Το bmw μια χαρά μηχανάκι είναι αυτό δεν το αμφισβητεί κάνεις... Ο Νίκος όταν ρυθμιζε το μηχανάκι τότε στην Καρδίτσα περνούσε από το 1000 μέτρο με τελειωμένη 5η και είναι και 90+ και με γεματο τεποζιτο αυτό σημαίνει με γρανάζια και λάστιχο που είχα 300 πραγματικα με εμένα που ήμουν 72 τότε με λιγη βενζινη περνούσε από 305-310 ... Σου μιλάω με νούμερα όχι με θεωρίες το μηχανάκι μου και πατήματα έκανε και η διαφορά που είχε με Κ6 και cbr που ρύθμισε ο Νίκος ήταν από 5 μηχανάκια και πάνω απο 2ες μεχρι τελειώματα 5ης που ειχα 300 γιστι τα 1000 ηταν -1 μπροστα και πηγαιναν 300 και κατι ψιλα χλμ...Τον Νίκο τον αναφέρω γιατί λίγο πολύ ξέρουμε ότι κάνει πολύ καλά την δουλειά του και τα μηχανάκια που πατούσα δεν ήταν της καφετέριας φορούσαν σωστά περιφερειακά arata κλπ ... Και τελικές με Gps έγραψα με βίντεο κλπ στα 324... Busa με bmw σε παιδικό στάδιο εξαρτάται το μηχανάκι και ο οδηγός από εκεί και πέρα όταν πας να ανοίξεις μοτέρ το busa είναι από τις καλύτερες επιλογές ακόμα και σήμερα...
topetwrx Adv. gixxer
Όνομα: : Απόστολος Τόπος : Κοζάνη Ηλικία : 54 Αριθμός μηνυμάτων : 791 Αγωνιζόμενος : Στα όνειρά μου.... Hμερομηνία εγγραφής : 21/08/2012
Θέμα: Απ: New GSX-R1000 for 2017 Πεμ 24 Νοε 2016, 12:20
JIMK7 έγραψε:
Νικο αν δεις και το δικο μου σε DIN ειναι απλα τοτε ηταν στα 3.500 χιλιομετρα Πιστεψε με εχω δυναμομετριση παρα μα παρα πολλα μηχανακια και αυτο που εχω παρατηρησει ειναι οτι σ αυτα τα χιλιομετρα βγαζουν τα περισσοτερα αλογα
Φυσικα τα 178 με ΦΠΕ δεν τα ξαναδα ποτε μετα απο τα 10.000 χιλιομτερα που του ξαναεκανα ειχε πεσει στα 172 ..αλλα ειχα δει καποτε και 178
Πέφτει τόσο γρήγορα ένας κινητήρας; Στα 10000 χιλ. δηλαδή έχει χάσει στην συγκεκριμένη περίπτωση 6 άλογα;; Στα 60000 χιλ πχ που έχω εγώ τι γίνεται;; Και μια που το έφερε η κουβέντα και επειδή προφανώς έχεις τις γνώσεις-εμπειρία τι συμπίεση να περιμένει κάποιος σε μια BUSA στα 60000 χιλ. με καλή χρήση υποτίθεται....
Όσο αφορά για το νέο GSXR ας περιμένουμε τις πραγματικές δοκιμές-συγκριτικά σε πραγματικό περιβάλλον και θα δούμε τι πραγματικά παίζει. Όλα τα άλλα που λέμε είναι θεωρίες και δεν υπάρχει λόγος να διαφωνούμε προς το παρόν. Καλά τα άλογα αλλά τι να τα κάνω αν δεν έχω αξιοπιστία και τα BMW ως γνωστό στην αρχή τουλάχιστον είχαν σοβαρό θέμα, η εταιρία έκανε ανακλήσεις και μείωνε την ισχύ με αποτέλεσμα να φάει μηνύσεις. Στην συνέχεια υποτίθεται ότι το έλυσε το πρόβλημα. Κάνω λάθος;;;
varypiniths Normal gixxer
Όνομα: : ΠΕΤΡΟΣ Τόπος : PORTO SALONICA Ηλικία : 36 Αριθμός μηνυμάτων : 361 Αγωνιζόμενος : κατι κατεχουμε και μεις... Hμερομηνία εγγραφής : 28/07/2011
Θέμα: Απ: New GSX-R1000 for 2017 Πεμ 24 Νοε 2016, 14:57
Billis 1340 έγραψε:
Ρε φίλε ποιος έκραζε το bmw..?? Πριν ένα χρόνο έλεγα ότι περνάω bmw Φ-Ε με το 1ο σταδιατο busa μου σχεδόν από όλες τις συνθήκες μόνο roll για λίγα μέτρα αν θα πεταγόταν κάποιο... Αυτό συνεχίζω και το λέω και όχι από λόγια αλλά από έργα πάτησα με 4 διαφορετικά είτε με Stock εξάτμιση είτε με akrapovic είτε το πιο δυνατό από αυτά με brocks ct τιτάνιο... Το ότι το busa είναι η πιο καλή βάση για κόντρες το ξέρει όλος ο κόσμος πες μου εσύ ένα μηχανάκι της χρονολογίας του που 1ο στάδιο παίζει στα 185+ και πάει 320+ τελική και μπαίνει και παίζει και στην TS στο 9.6... Ας λέμε τα πράγματα ως έχουν εγώ είπα ότι περνούσα τα bmw με το busa και αυτό είναι η αλήθεια ... Το bmw μια χαρά μηχανάκι είναι αυτό δεν το αμφισβητεί κάνεις... Ο Νίκος όταν ρυθμιζε το μηχανάκι τότε στην Καρδίτσα περνούσε από το 1000 μέτρο με τελειωμένη 5η και είναι και 90+ και με γεματο τεποζιτο αυτό σημαίνει με γρανάζια και λάστιχο που είχα 300 πραγματικα με εμένα που ήμουν 72 τότε με λιγη βενζινη περνούσε από 305-310 ... Σου μιλάω με νούμερα όχι με θεωρίες το μηχανάκι μου και πατήματα έκανε και η διαφορά που είχε με Κ6 και cbr που ρύθμισε ο Νίκος ήταν από 5 μηχανάκια και πάνω απο 2ες μεχρι τελειώματα 5ης που ειχα 300 γιστι τα 1000 ηταν -1 μπροστα και πηγαιναν 300 και κατι ψιλα χλμ...Τον Νίκο τον αναφέρω γιατί λίγο πολύ ξέρουμε ότι κάνει πολύ καλά την δουλειά του και τα μηχανάκια που πατούσα δεν ήταν της καφετέριας φορούσαν σωστά περιφερειακά arata κλπ ... Και τελικές με Gps έγραψα με βίντεο κλπ στα 324... Busa με bmw σε παιδικό στάδιο εξαρτάται το μηχανάκι και ο οδηγός από εκεί και πέρα όταν πας να ανοίξεις μοτέρ το busa είναι από τις καλύτερες επιλογές ακόμα και σήμερα...
Φιλε μου δεν εχω κανενα λογο να διαφωνησω με τα αναγραφομενα σου και συμφωνω σε πολλα απο οσα ειπες.απλα να ξερεις οτι παντα υπαρχει ενας πιο γρηγορος απο μας.επισης θεωρω το μπουσα με το bmw δυο εντελως διαφορετικα μηχανακια οσο αφορα την χρηση τους.το μπουσα σου ταιριαζει απολυτα για αυτο που κανεις(ευθεια τερμα γκαζι κτλ κτλ) και το bmw μου ταιριαζει απολυτα σε αυτο που κανω(πιστα και βουνα μονο γιατι γιαυτο βγηκε)οποτε αδερφε μου ολα καλα απλα αν ετρεχα και προσπαθουσα να δω τι κανει ενα bmw στην ευθεια δε θα το εκανα ποτε μαζι σου η με καποιον που εχει μπουσα γιατι απλα δεν υπαρχει λογος.απλα θελω να σου δωσω να καταλαβεις οτι αν ενα bmw θελει να σε περασει στην ευθεια μπορει(με πολλα λεφτα και τεχνογνωσια που δεν υπαρχει στην ελλαδα για τα bmw αντιθετως με τα μπουσα)...και ναι συμφωνω οτι ειναι μια πολυ καλη βαση το μοτερ της μοτο σου για αξιοπιστη εξελιξη. ολα καλα...να ειμαστε γεροι να χαιρομαστε τα μοτο μας.
Billis 1340 Normal gixxer
Όνομα: : Βασίλης Τόπος : Θεσσαλονίκη Ηλικία : 32 Αριθμός μηνυμάτων : 295 Αγωνιζόμενος : Tuned by T.R.E... Hμερομηνία εγγραφής : 04/11/2014
Θέμα: Απ: New GSX-R1000 for 2017 Πεμ 24 Νοε 2016, 15:52
Έτσι είναι τα πράγματα το κάθε μηχανάκι έχει την χρήση και το κοινό του το busa για εμένα είναι πιο χρηστικό μηχανάκι για κάποιον που δεν τον νοιάζει η πίστα είναι άνετο ξεκούραστο ταξιδευει ωραια με υψηλες μουαγιεν και φθηνό σε σχέση με τα bmw.. Αν έπαιρνα SS και εγώ bmw θα επαιρνα και έχω οδηγήσει και 2-3 και μπορώ να πω ότι μου άρεσαν σαν οδήγηση από τα 1000αρια πιο πολύ μου άρεσε το Cbr 08 + απλά δεν τσουλαει όπως τα kawa-Bmw... Ο καθένας τις επιλογές του εγώ καμιά φορά επιμένω σε κάποια πράγματα γιατί τα έχω δει βιώσει κάνει ούτε περίεργος είμαι ούτε κολλημένος... Ας πούμε θα ήθελα να είχα ένα 14 αρι 2012+ να δω τι κάνει γιατί και καλύτερα φρένα από busa έχει και πιο δυνατό είναι και Full ηλεκτρονικά και γενικά με λιγη καλή βενζινη περνάει τα 200 σίγουρα..
proco Normal gixxer
Ηλικία : 38 Αριθμός μηνυμάτων : 254 Αγωνιζόμενος : oxi Hμερομηνία εγγραφής : 28/04/2014
Θέμα: Απ: New GSX-R1000 for 2017 Πεμ 24 Νοε 2016, 16:42
ρε billy γιατι δεν αγοραζεις zx14? το νεο μπουσα θα εχει αλογα, αλλα και λεφτα..κανα 20αρι το κοβω ενω με κανα 10αρι βρισκεις ζχ14 φουλ εξτρα απο τα 2011 π ειναι τελευταια αναβαθμιση αν θυμαμαι καλα
και εγω θεωρω οτι η καβα εχει βγει αρκετα μπροστα απο τα μπουζουκια
Miou Full gixxer
Όνομα: : Alexandros Τόπος : Αθηνα Ηλικία : 47 Αριθμός μηνυμάτων : 13454 Αγωνιζόμενος : Nop... Hμερομηνία εγγραφής : 20/07/2010
Θέμα: Απ: New GSX-R1000 for 2017 Πεμ 24 Νοε 2016, 17:48
ρε παιδια εγω που δεν ξερω απο αυτα ας ρωτησω κατι αφου τα καβα τα 14ρια ειναι τοσο πιο καλα απο τα μπουσα
γιατι εχει βρωμισει ο τοπος απο μπουσα και οχι απο 14ρια ???
Billis 1340 Normal gixxer
Όνομα: : Βασίλης Τόπος : Θεσσαλονίκη Ηλικία : 32 Αριθμός μηνυμάτων : 295 Αγωνιζόμενος : Tuned by T.R.E... Hμερομηνία εγγραφής : 04/11/2014
Θέμα: Απ: New GSX-R1000 for 2017 Πεμ 24 Νοε 2016, 17:56
Miou έγραψε:
ρε παιδια εγω που δεν ξερω απο αυτα ας ρωτησω κατι αφου τα καβα τα 14ρια ειναι τοσο πιο καλα απο τα μπουσα
γιατι εχει βρωμισει ο τοπος απο μπουσα και οχι απο 14ρια ???
Απλό είναι το πιο φθηνό 1440 έχει 12.500€ και πουλιούνται 5-6 με αυτά τα χρήματα αγοράζεις 2 busa γιατι κατά καιρους βλεπω κάτι 6.000-6.500€... Καλύτερο μηχανάκι είναι από το busa και το πιο δυνατό παραγωγής...Εμείς πάτησαμε μία φορά στο γυρισμό απο Σέρρες αλλα μάλλον κάτι δεν έκανε καλά ο οδηγός... Στο εξωτερικό 1ο στάδιο με χαμήλωμα από ότι θυμάμαι ο Gadson έκανε 9.05... Σίδερα είναι δεν με νοιαζουν οποία εταιρεία βγάλει το καλύτερο μηχανάκι αυτό μου αρέσει.... Ωστόσο ξανά δηλώνω βαθιά ερωτευμένος με τα busa γιατι μου έβγαλε τα περισσότερα γούστα από όλα τα μηχανάκια που είχα (Ninja,Tiger,Ktm) κλπ...
topetwrx Adv. gixxer
Όνομα: : Απόστολος Τόπος : Κοζάνη Ηλικία : 54 Αριθμός μηνυμάτων : 791 Αγωνιζόμενος : Στα όνειρά μου.... Hμερομηνία εγγραφής : 21/08/2012
Θέμα: Απ: New GSX-R1000 for 2017 Πεμ 24 Νοε 2016, 20:48
Έχω φίλο Αθηναίο που είχε HAYABUSA 2ης γενιάς και τώρα έχει ZX14. Λέει ότι το ΖΧ14 είναι πολύ πιο δυνατό (είναι και 1400 όμως) κάτι το οποίο το έχω δει και σε βιντεάκια δοκιμών και γενικά καλύτερο. Πρόσφατα όμως διάβασα ένα συγκριτικό της τελευταίας γενιάς, όπου στο τέλος και οι δύο δοκιμαστές προτίμησαν την HAYABUSA, κυρίως για τον πιο σπορ χαρακτήρα από ότι είπαν. Μάλιστα είναι απορίας άξιο πως μια μηχανή που σχεδιάστηκε 17-18 χρόνια πριν μένει ακόμη στο προσκήνιο με αξιώσεις.
Κατά τα άλλα εμένα αισθητικά το ΖΧ14 δεν μου αρέσει ΚΑΘΟΛΟΥ. Η HAYABUSA παρά το πίσω αμφιλεγόμενο μέρος σε όλες τις γενιές, είναι πανέμορφη και ξεχωριστή κατά γενική ομολογία, ένας ζωντανός θρύλος που όμοιός του δεν υπάρχει και ίσως ότι πιο αξιόπιστο ή από τις πιο αξιόπιστες μηχανές που υπάρχουν εκεί έξω. Στατιστικά βλαβών ουσιαστικά δεν υπάρχουν για καλοσυντηρημένες μηχανές. Το μόνο που υπήρξε είναι τα πρώτα αλουμινένια υποπλαίσια που ράγιζαν υπό προϋποθέσεις τα 2 πρώτα χρόνια ως γνωστό, το οποίο άλλαξαν με σιδερένιο και πίσω ρουλεμάν τροχού που όντως μου το έβγαλε. Τίποτε άλλο!!! Το ΖΧ14 δεν ξέρω τι λέει από αξιοπιστία.
Δεν θα ξεχάσω που ήμουνα σταθμευμένος και περνάνε δύο ηλικιωμένες κυρίες οι οποίες σταμάτησαν και μου είπαν πόσο ωραία μηχανή έχω!!!!!! Προφανώς και φτιάχτηκα!!!!
Παρόλα αυτά ξεφύγαμε πάλι, μια που το θέμα είναι για το νέο GSXR!!
Θέμα: Απ: New GSX-R1000 for 2017 Πεμ 24 Νοε 2016, 21:07
Που το πηγατε που το φερατε για χοντρουλες μιλατε αλλα μιας και θιξατε το θεμα με το Ζχ14R δεν νομιζω να υπαρχει πιο ασχημο μηχανακι ΓΕΝΙΚΟΣ Το ΖΧ 10 ειναι ομορφο αλλα απο μοτερ χαλια το χειροτερο χιλιαρι Το οτι τρεχουν ολοι μα ολοι Ελλαδα και εξωτερικο στα ντραγκστερ με σουζουκι νομιζω οτι κατι λεει
Ακομα και οταν εβγαλε η bmw το RR πηρε σαν ΒΑΣΗ απο τη suzuki ΔΕΝ ΠΗΡΕ ΟΥΤΕ απο honda kawasaki ducati aprilia yamaha ΑΛΛΑ απο τη SUZUKI να τα λεμε κι αυτα ΓΑΤΑΚΙΑ μηπως ειναι και οι Γερμανοι κολλημενοι με τη SUZUKI
Ξανα στο θεμα μας ομως γιατι μαμησαμε το ποστ με τις χοντρες
Σημερα το ΜΣΝ ανεβασε ενα βιντεο με το παγκοσμιο πρωταθλητη στα στοκ σπορ Taylor Mackenzie
Έχει επεξεργασθεί από τον/την JIMK7 στις Παρ 25 Νοε 2016, 18:49, 1 φορά
proco Normal gixxer
Ηλικία : 38 Αριθμός μηνυμάτων : 254 Αγωνιζόμενος : oxi Hμερομηνία εγγραφής : 28/04/2014
Θέμα: Απ: New GSX-R1000 for 2017 Πεμ 24 Νοε 2016, 23:42
δημητρη πεθανα με το ποστ σου!λολ
kouzinas Full gixxer
Όνομα: : Μάνος Τόπος : Αθήνα Ηλικία : 47 Αριθμός μηνυμάτων : 1122 Αγωνιζόμενος : ...ΔΕΝ! Hμερομηνία εγγραφής : 30/05/2010
Θέμα: Απ: New GSX-R1000 for 2017 Παρ 25 Νοε 2016, 14:32