Αυτή την στιγμή βλέπετε το www.gixxer.gr σαν επισκέπτης.Για να μπορείτε να έχετε πρόσβαση σε όλες τις λειτουργίες του forum αν έχετε ήδη λογαριασμό κάντε συνδεση.Αν δεν έχετε λογαριασμό μπορείτε να κάνετε την εγγραφη σας ΕΔΩ!!
Greek GSX-R forum
Αυτή την στιγμή βλέπετε το www.gixxer.gr σαν επισκέπτης.Για να μπορείτε να έχετε πρόσβαση σε όλες τις λειτουργίες του forum αν έχετε ήδη λογαριασμό κάντε συνδεση.Αν δεν έχετε λογαριασμό μπορείτε να κάνετε την εγγραφη σας ΕΔΩ!!
Θέμα: Απ: New GSX-R1000 for 2017 Τρι 31 Ιαν 2017, 23:06
Σημερα εμαθα απο φιλο δημοσιογραφο.. που εχει επαφη με μηχανικο απο το αγωνιστικο τμημα της σουζουκι και του ειπε οτι δοκιμασαν ολα τα 1000ρια μεσα σε πιστα, σε εντελος στοκ μορφη με ολα τα ειδη ελαστικων ακομα και σλικ
Το αποτελεσμα ? να ριχνει σε ολους για πλακα με δευτερο καλυτερο το bmw αλλα να χανει πανω απο 2 δευτερολεπτα στο γυρο
Αν ειναι αληθεια ολα αυτα μιλαμε για το εργαλειο
Miou Full gixxer
Όνομα: : Alexandros Τόπος : Αθηνα Ηλικία : 47 Αριθμός μηνυμάτων : 13454 Αγωνιζόμενος : Nop... Hμερομηνία εγγραφής : 20/07/2010
Θέμα: Απ: New GSX-R1000 for 2017 Τετ 01 Φεβ 2017, 10:48
ειναι πολυ μεγαλη η διαφορα 2 δευτερολεπτα απο την 2ρη μοτο με τον ιδιο οδηγο στην ιδια πιστα και με τα ιδια λαστιχα
etien_k3 Jr.gixxer
Όνομα: : Στέφανος Τόπος : Κιλκις Ηλικία : 43 Αριθμός μηνυμάτων : 48 Hμερομηνία εγγραφής : 17/03/2015
Θέμα: Απ: New GSX-R1000 for 2017 Τετ 01 Φεβ 2017, 15:47
Δεν ειναι απιθανο να ριχνει 2 δευτερολεπτα στα υπολοιπα 1000αρια.
Το εχουμε ξαναδει το εργο... και αν ειναι σε μεγαλη πιστα η διαφορα μπορει να γινει ακομα μεγαλυτερη.
1) Από το '12 στα ama/moto america GSXR ήταν τοποθετημένο το vvt 2) είναι το πρώτο ss που κατεβαίνει κάτω από τα 10 δευτερόλεπτα τα τελευταία 15-20 χρονια όλα είναι εκεί στα 10-10.4 και αυτό συμβαινει όχι τοσο επειδη εχει περισσοτερη δυναμη από τους ανταγωνιστες αλλα επειδη μπορει και βγαζει καλυτερα τη δυναμη στο δρομο με λιγοτερη σουζα λογο μεγαλυτερου ψαλιδιού
gat0s Hero gixxer
Όνομα: : ΑΝΕΣΤΗΣ Τόπος : ΚΟΜΟΤΗΝΗ Ηλικία : 42 Αριθμός μηνυμάτων : 1831 Αγωνιζόμενος : Hμερομηνία εγγραφής : 23/04/2009
Θέμα: Απ: New GSX-R1000 for 2017 Παρ 03 Φεβ 2017, 18:18
Αυτο που λες για το ψαλιδι δεν νομιζω να ισχυει. Μετρα ποσο μεγαλο ειναι ενα ψαλιδι απο R1 του 07 και θα καταλαβεις τι ενωω.
Θέμα: Απ: New GSX-R1000 for 2017 Παρ 03 Φεβ 2017, 19:59
gat0s έγραψε:
Αυτο που λες για το ψαλιδι δεν νομιζω να ισχυει. Μετρα ποσο μεγαλο ειναι ενα ψαλιδι απο R1 του 07 και θα καταλαβεις τι ενωω.
Ποσο ειναι ? και μην ξεχνας το R1 του 07 δεν παει Ξερεις ποσο μεγαλυτερο ειναι απο το δικο σου ? και ποσο πιο μπροστα ειναι ο κινητηρας αρα περισσοτερο βαρος μπροστα ... ολα εχουν σημασια
Γιατι νομιζεις εκαναν τοση μεγαλη φασαρια ... στενο σκελετο - σηκωσαν προς τα πισω τους κυλινδρους και μικρυναν κι αλλο το μοτερ ? για πλακα ? οχι βεβαια αλλα για να μεγαλωσουν οσο γινεται το πισω ψαλιδι
Εγω ξερω ενα κανονα οσο πιο μακρη ψαλιδι εχεις τοσο πιο καλα μπορει να βγαλει τη δυναμη στο δρομο με λιγοτερο σπινιαρισμα και σουζα
Δεν βλεπεις οτι στο κ9 αυτο εκαναν και κερδισαν ολα αυτα... εδω λιγο πας τον τροχο πιο πισω και βλεπεις μεγαλη διαφορα
gat0s Hero gixxer
Όνομα: : ΑΝΕΣΤΗΣ Τόπος : ΚΟΜΟΤΗΝΗ Ηλικία : 42 Αριθμός μηνυμάτων : 1831 Αγωνιζόμενος : Hμερομηνία εγγραφής : 23/04/2009
Θέμα: Απ: New GSX-R1000 for 2017 Παρ 03 Φεβ 2017, 21:06
JIMK7 έγραψε:
gat0s έγραψε:
Αυτο που λες για το ψαλιδι δεν νομιζω να ισχυει. Μετρα ποσο μεγαλο ειναι ενα ψαλιδι απο R1 του 07 και θα καταλαβεις τι ενωω.
Ποσο ειναι ? και μην ξεχνας το R1 του 07 δεν παει Ξερεις ποσο μεγαλυτερο ειναι απο το δικο σου ? και ποσο πιο μπροστα ειναι ο κινητηρας αρα περισσοτερο βαρος μπροστα ... ολα εχουν σημασια
Γιατι νομιζεις εκαναν τοση μεγαλη φασαρια ... στενο σκελετο - σηκωσαν προς τα πισω τους κυλινδρους και μικρυναν κι αλλο το μοτερ ? για πλακα ? οχι βεβαια αλλα για να μεγαλωσουν οσο γινεται το πισω ψαλιδι
Εγω ξερω ενα κανονα οσο πιο μακρη ψαλιδι εχεις τοσο πιο καλα μπορει να βγαλει τη δυναμη στο δρομο με λιγοτερο σπινιαρισμα και σουζα
Δεν βλεπεις οτι στο κ9 αυτο εκαναν και κερδισαν ολα αυτα... εδω λιγο πας τον τροχο πιο πισω και βλεπεις μεγαλη διαφορα
Παρα πολυ σωστα το εθεσες..(μπορει να βγαλει τη δυναμη στο δρομο με λιγοτερο σπινιαρισμα και σουζα)Αρα για να βγαινει καλυτερα η δυναμη στον δρομο Το R1 εχει τουλαχιστον 10 ποντους μεγαλυτερο ψαλιδι(δεν θυμαμαι ακριβος) Εννοειται οτι παιζει ρολο αλλα δεν ειναι και ο λογος που εσπασε το 10. Ο λογος ειναι η ατελειωτη δυναμη που θα εχει μεχρι τις 14000(14500 κοφτη) και σε συνδιασμο με τα πολυ δυνατα χαμηλομεσαια το TC και το Wheelie control θα κανει θαυματα.
Θέμα: Απ: New GSX-R1000 for 2017 Παρ 03 Φεβ 2017, 21:41
gat0s έγραψε:
JIMK7 έγραψε:
gat0s έγραψε:
Αυτο που λες για το ψαλιδι δεν νομιζω να ισχυει. Μετρα ποσο μεγαλο ειναι ενα ψαλιδι απο R1 του 07 και θα καταλαβεις τι ενωω.
Ποσο ειναι ? και μην ξεχνας το R1 του 07 δεν παει Ξερεις ποσο μεγαλυτερο ειναι απο το δικο σου ? και ποσο πιο μπροστα ειναι ο κινητηρας αρα περισσοτερο βαρος μπροστα ... ολα εχουν σημασια
Γιατι νομιζεις εκαναν τοση μεγαλη φασαρια ... στενο σκελετο - σηκωσαν προς τα πισω τους κυλινδρους και μικρυναν κι αλλο το μοτερ ? για πλακα ? οχι βεβαια αλλα για να μεγαλωσουν οσο γινεται το πισω ψαλιδι
Εγω ξερω ενα κανονα οσο πιο μακρη ψαλιδι εχεις τοσο πιο καλα μπορει να βγαλει τη δυναμη στο δρομο με λιγοτερο σπινιαρισμα και σουζα
Δεν βλεπεις οτι στο κ9 αυτο εκαναν και κερδισαν ολα αυτα... εδω λιγο πας τον τροχο πιο πισω και βλεπεις μεγαλη διαφορα
Παρα πολυ σωστα το εθεσες..(μπορει να βγαλει τη δυναμη στο δρομο με λιγοτερο σπινιαρισμα και σουζα)Αρα για να βγαινει καλυτερα η δυναμη στον δρομο Το R1 εχει τουλαχιστον 10 ποντους μεγαλυτερο ψαλιδι(δεν θυμαμαι ακριβος) Εννοειται οτι παιζει ρολο αλλα δεν ειναι και ο λογος που εσπασε το 10. Ο λογος ειναι η ατελειωτη δυναμη που θα εχει μεχρι τις 14000(14500 κοφτη) και σε συνδιασμο με τα πολυ δυνατα χαμηλομεσαια το TC και το Wheelie control θα κανει θαυματα.
Τωρα ολα εχουν TC και το Wheelie control αλλα δεν κανουν θαυματα Ισως το R1 να εχει 10 ποντους μεγαλυτερο ψαλιδι απο το κ7 σου ( αν και 10 ποντους σε βρισκω λιγο υπερβολικο ) οχι ομως απο το L7 Προφανως και η περισσοτερη η δυναμη παιζει μεγαλο ρολο αλλα αν δεν μπορεις να τη βγαλεις στο δρομο ιδικα στα πρωτα 400 μετρα παει περιπατο Παντως οι ιδιοι οι Ιαπωνες ειναι υπερηφανοι για 3 πραγματα μ αυτο το μηχανακι
1) Για το VVT δυναμη παντου ιδικα στα ψηλα + 10 αλογα 2) Το κατα πολυ μεγαλυτερο ψαλιδι χωρις να μεγαλωσει το μεταξονιο και να χασουν σε ευελιξια και 3) Αφαιρεσαν το αντιβαρο στροφαλου και ελαφρωσαν κατα παρα πολυ το στροφαλο, χωρις να χασουν καθολου ροπη, ισα ισα την αυξησαν μαλιστα.. αυτα τα 3 ειναι που θα κανουν τη μεγαλη διαφορα απο τον ανταγωνισμο
Αυτο το Σαββατοκυρικο θα το εχουν τεστ στο Phillip Island περιμενω πως και πως να δω τι θα γραψουν οι δημοσιογραφοι
Θέμα: Απ: New GSX-R1000 for 2017 Σαβ 04 Φεβ 2017, 08:43
Στο βιντεο αυτο βλεπουμε το τυπου κασετας σασμαν + ολα τα αλλα καλουδια που εχει πανω
aris sr20ve Adv. gixxer
Όνομα: : Άρης Τόπος : Αθήνα Ηλικία : 47 Αριθμός μηνυμάτων : 677 Αγωνιζόμενος : Ναι. Με αυτοκίνητα. Στα "γεράματα" αποφάσισα να γίνω και με την μηχανή... Hμερομηνία εγγραφής : 25/06/2016
Θέμα: Απ: New GSX-R1000 for 2017 Σαβ 04 Φεβ 2017, 12:50
zed660 Hero gixxer
Όνομα: : Δημήτρης Τόπος : εδώ Ηλικία : 32 Αριθμός μηνυμάτων : 1497 Hμερομηνία εγγραφής : 24/04/2013
Θέμα: Απ: New GSX-R1000 for 2017 Σαβ 04 Φεβ 2017, 15:12
Jim, εσύ πας για την καλή έκδοση;
Miou Full gixxer
Όνομα: : Alexandros Τόπος : Αθηνα Ηλικία : 47 Αριθμός μηνυμάτων : 13454 Αγωνιζόμενος : Nop... Hμερομηνία εγγραφής : 20/07/2010
Θέμα: Απ: New GSX-R1000 for 2017 Σαβ 04 Φεβ 2017, 20:10
Overall my first impression is that Suzuki has regained its “King of Sportbikes” crown. There are several outstandingly capable machines with which it has to compete, but with the Suzuki GSX-R1000R I felt incredibly connected on every level, and with every part of the machine, that it bewitched me. The combination of outstanding class-leading horsepower harnessed in one of the most agile-yet-stable chassis’ I’ve ever experienced, will undoubtedly make this bike a winner.